Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna - Strona 102 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-06-19, 19:26   #3031
anula_ga
Zakorzenienie
 
Avatar anula_ga
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 8 896
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna

Cytat:
Napisane przez anakazar Pokaż wiadomość
Dziękujętylko ta strona jakaś dupna,bo składów nie ma podanych i opisów maseczek-no chyba,że ja ślepa jestem-a szkoda,bo niektóre kosmetyki fajne się wydają i cenowo nie jest zle.

Ja chyba kupię sobię szampon lavery i jak mi podpasują odżywki JMO to do kupię odżwykę.Włosy myłam rano i skalp mam z godziny na godzinę bardziej tłustybędę musiała umyć-zdecydowanie mi się ten szampon nie podoba,nie oszczysza skóry głowy

anula zdaj jeszcze relację z odżywki pat&rub,bo wybiorę coś od nich albo z lavery.Szkoda,że pat&rub ma tak mało recenzji w kwc.
Dam znaka, ale nie mo obiecac, że przed weekendem jej uzyję. Jak jeżdże do pracy to staram sie nie eksperymentowac z włosami, bo wtedy nigdy nie wiem jak nastepnego dnia będa wyglądać....

Cytat:
Napisane przez Aleksandrap Pokaż wiadomość
Moim zdaniem jak najbardziej. Jeśli szampon ci służy to nie ma sensu tego zmieniać. Ja nie jestem zwolenniczą używania zawsze zestawu - szampon + odzywka jednego rodzaju. Moim włosom służą miksy

Również i ja przeprowadziałam dzisiaj testy JMO.
Szampon pierwiosek - konsystencja typowa dla szamponów organicznych, pieni się umiarkowanie - ja rozrabiam zawsze szampony w wodą przed wmasowaniem we włosy. Nie poplątał włosów. ładnie je oczyscił. Zachecił mnie tym samym do dalszych testów szamponów JMO.
Odżywka z awokado, łatwo się spłukuje, nie pachnie zbyt intensywnie, nie plącze włosów. Jestem zniej zadowolona, bo pomimo tego, ze jedna saszetka to troszkę za mało - mam długie włosy, to włosy są miękkie, blyszczące i nawilżone.
Zauważyłam iz dłonie po wtarciu odżywki we włosy są miękkie i nawilzone Jak ja lubię awokado.

Podumowując czuje sie zachęcona do dalszch testów, zapewne kupie pełnowymiarowe opakowania. Teraz chetnie spróbowałabym serii z miodem.

przegładajac strone zaiteresowała mnie też seria do skory mieszanej z macznicą lekarską.

---------- Dopisano o 18:21 ---------- Poprzedni post napisano o 18:19 ----------



Kusisz tą odżywką.
A olej z avocado masz?
Ja mialam i był bardzo fajny, paszcze nim smarowałam bardzo odzywczy i całkiem nieźle się wchłania.

Ja tez mam ochotę spróbowac tej odżywki shine on. Tyle, że chyba nie można kupić próbki i boje sie obiążenia włosów. Nigdy w życiu nie stosowałam żadnej odżywki bez spłukiwania
__________________
anula_ga jest offline  
Stary 2011-06-19, 19:29   #3032
mhm0808
Obcy 8 pasażer Nostromo
 
Avatar mhm0808
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Warszawa/Gdańsk
Wiadomości: 16 880
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna

Raz kozie śmierć Zamówiłam: szampon,odżywkę Shine On i tą do skóer głowy,w psikaczu i trzy próbki Kurdeee prawie 3 stówy
__________________
Crazy Handful of Nothin'





mhm0808 jest offline  
Stary 2011-06-19, 19:32   #3033
anula_ga
Zakorzenienie
 
Avatar anula_ga
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 8 896
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna

Cytat:
Napisane przez mhm0808 Pokaż wiadomość
Raz kozie śmierć Zamówiłam: szampon,odżywkę Shine On i tą do skóer głowy,w psikaczu i trzy próbki Kurdeee prawie 3 stówy
To niecierpliwie czekam na relację z uzywania shine on
__________________
anula_ga jest offline  
Stary 2011-06-19, 19:54   #3034
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 519
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna

ja teraz zamowilam ta wode micelarna Born to bio - jak juz przetestuje to napisze co nieco

---------- Dopisano o 19:54 ---------- Poprzedni post napisano o 19:52 ----------

Cytat:
Napisane przez anula_ga Pokaż wiadomość
Ja mogę napisać, czego ja używam pod oczy:
- dr.scheller z arganem - ciągnie się i trudno się go przez to aplikuje, skóra jest po nim fajna i dobrze sie wchłania,
- african earth - ciągnie sie znacznie mniej, skóra jst po nim bardziej mięsiste i sprężysta, wchłania sie odrobine lepiej
- na noc olej z pestek opuncji - dobrze robi na cienie pod oczami, pięknie odzywia skóre.


Użyłam wczoraj szamponu lawendowego i odżywki cytrusowej JMO. Oto moje spostrzezenia:
Szampon pieni sie srednio, mam i lepiej i gorzej sie od niego pieniące. Zrobił mi pięknego kołtuna . Po nałożeniu i zmycu odzywki myślałam, że włsoy bede rozczesywac do wieczora - nie miałam racji, bo pomimo takiego wrażenia ich rozczesania poszło naprawde nieźle. Włosy były bardzo wygładzone, ale nie jakos przesadnie oklapnięte przy skórze, nie były tez super mięciutkie i lejące, ale takie odrobinę usztywnione i błyszczące. Ja nie przepadam za szamponami dający zbyt miękkie i lejące włosy, tutaj efekt jest dla mnie w sam raz! Są miękkie, ale bez przesady.
Zawsze myje włosy ok. 5 rano, wczoraj umyłam je przed południem. Pomimo, że głowę myłam ponad 6 godzin później niż zwykle, dzisiaj moje włosy wyglądają na mało świeże i gorzej niz po niektórych innych szamponach. Poniewaz nie lubie myc włosów codziennie, szukam produktów do wlosów nieobciążających i powodujących, że moje włosy na drugi dzien można pokazac w pracy Temu zestawowi sie to nie udało.
Dziewczyny pisały, że nie można oceniać szamponu i odżywki po jednym uzyciu - zgadzam się z tym, ale z drugiej strony producent dając próbkę kosmetyku musi liczyc sie z tym, że klient podejmuje decyzje o zakupie pełnowymiarowego produktu na podstawie wrażeń zdobytych własnie w trakcie stosowania tej jednej próbki.
Nie jestem na nie z tymi produktami, ale nie znajduje żadnego powodu, aby zapłacić za nie żądaną przez producenta cenę. Lepszy efekt z włosami osiągam kosmetykami zdecydowanie tańszymi.
Będe jeszcze miec możliwość uzycia tego zestawu JMO 2-3 razy (zakupiłam próbki i dostałam jeszcze darmowe ) więc jeśli zmienię opinie to dam znać. Póki co jest ona taka jak napisałm.
ja tez mam ten kremik dr Schellera i wlasnie przez to ze sie tak maże przestalam go uzywac. nie lubie tego.
dosc fajny kremik pod oczka ma Origins z serii z grzybami, ale nie wiem jak to u nich z natura
ranka jest offline  
Stary 2011-06-19, 19:55   #3035
anula_ga
Zakorzenienie
 
Avatar anula_ga
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 8 896
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna

Dziewczyny czy puder bambusowy moze zapchać?
Bo coś ewidentnie mi nie słuzy, a z nowosci to własnie puder bambusowy i minerały.
__________________
anula_ga jest offline  
Stary 2011-06-19, 20:02   #3036
Klolcia
Zadomowienie
 
Avatar Klolcia
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Otwock
Wiadomości: 1 440
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna

Cytat:
Napisane przez anula_ga Pokaż wiadomość
Dziewczyny czy puder bambusowy moze zapchać?
Bo coś ewidentnie mi nie słuzy, a z nowosci to własnie puder bambusowy i minerały.
Ja nie spotkałam się z zapychaniem przez puder bambusowy, bardziej podejrzewałabym minerały. Musisz chyba jedną z tych rzeczy stosować i obserwować cerę.
Klolcia jest offline  
Stary 2011-06-19, 20:15   #3037
anula_ga
Zakorzenienie
 
Avatar anula_ga
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 8 896
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna

Cytat:
Napisane przez Klolcia Pokaż wiadomość
Ja nie spotkałam się z zapychaniem przez puder bambusowy, bardziej podejrzewałabym minerały. Musisz chyba jedną z tych rzeczy stosować i obserwować cerę.
Wiesz, ja juz kiedyś zauwazyłam, ze stosując puder bambusowy bezposrednio na twarz, paszcza mnie troche szczypie. Zauważyłam to zeszłego lata i teraz tez mam rano takie mrowienie-szczypanie delikatne...Wczesniej stosowałam puder bambusowy jako puder wykończeniowy, do matowienia podkładu i wtedy nic takiego sie nie działo...
Kurcze, nie mam innego podkładu, a na razie jeszcze nie bardzo moge sie pokazac bez małego retuszu ludziom
Może na razie wymienie primer, mam resztki pimera pixie, i zobaczę?
Mineralne podklady moga zapychać?
__________________
anula_ga jest offline  
Stary 2011-06-19, 20:33   #3038
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 519
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna

mineraly moga zapychac. mnie np. zapycha Lucy
ranka jest offline  
Stary 2011-06-19, 20:41   #3039
akaidoku
Raczkowanie
 
Avatar akaidoku
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 109
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna

Dziewczyny, któraś z was polecała oleje na nawilżanie włosów: kiedy to to się nakłada? Na mokre włosy, a później spłukuje czy jak? I jakie oleje polecacie?

Ja za to mogę dzisiaj pochwalić JMO : D Użyłam dzisiaj szamponu do suchych włosów Wieczorny pierwiosnek z odżywką Shine On. Szampon średnio się pieni, po myciu obawiałam się trochę, że będzie mnie obciążał, ale włoski są miłe, błyszczące i lekkie, nawet po odżywce bez spłukiwania, trochę uniesione u nasady. Spodobało mi się
akaidoku jest offline  
Stary 2011-06-19, 20:46   #3040
Aleksandrap
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 849
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna

Cytat:
Napisane przez anula_ga Pokaż wiadomość
Dam znaka, ale nie mo obiecac, że przed weekendem jej uzyję. Jak jeżdże do pracy to staram sie nie eksperymentowac z włosami, bo wtedy nigdy nie wiem jak nastepnego dnia będa wyglądać....


A olej z avocado masz?
Ja mialam i był bardzo fajny, paszcze nim smarowałam bardzo odzywczy i całkiem nieźle się wchłania.

Ja tez mam ochotę spróbowac tej odżywki shine on. Tyle, że chyba nie można kupić próbki i boje sie obiążenia włosów. Nigdy w życiu nie stosowałam żadnej odżywki bez spłukiwania
Olej z avocado - nie próbowałam, ale muszę poszukać. Swietna podpowiedz. A jakiego uzywałaś, moze pamietasz producenta?

Mam ten sam problem z shino on. Po filmikach w sieci konsstencja wydaje się byc ok, nie obciążajaca, ale moje włosy źle znoszą wszlkiej maści i rodzaju odzywki bez spukiwania Też żałuję ze nie mają z tego próbek.

Z JMO zamówię zestaw próbek i zobaczę co za mistury tam jeszcze mają.
__________________

Aleksandrap jest offline  
Stary 2011-06-19, 20:50   #3041
anakazar
Zakorzenienie
 
Avatar anakazar
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 9 276
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna

Cytat:
Napisane przez akaidoku Pokaż wiadomość
Dziewczyny, któraś z was polecała oleje na nawilżanie włosów: kiedy to to się nakłada? Na mokre włosy, a później spłukuje czy jak? I jakie oleje polecacie?

Ja za to mogę dzisiaj pochwalić JMO : D Użyłam dzisiaj szamponu do suchych włosów Wieczorny pierwiosnek z odżywką Shine On. Szampon średnio się pieni, po myciu obawiałam się trochę, że będzie mnie obciążał, ale włoski są miłe, błyszczące i lekkie, nawet po odżywce bez spłukiwania, trochę uniesione u nasady. Spodobało mi się
To pewnie mhm się cieszy z Twojej opinii

Moje włosy kochają olej jojoba i vatika dabur kokosowa-mam je piękne po nich

Nakładam olej na suche włosy najkrócej na pół h,a jak mam dzień wolny to i kilka godzin tak chodzę,potem myję i finito.

anula użyłam dzisiaj"naszego"sanoflore i rewela dla mniewłaśnie takie kremy lubię-u mnie był taki tępy,konkretny i w sekundę się wchłonął.Twarz wygładzona i milusia w dotyku.
__________________
Mój najpiękniejszy uśmiech

"Kiedy decydujesz się na dziecko,zgadasz się,że od tej chwili Twoje serce będzie przebywało poza Twoim ciałem"Katharine Hadley
anakazar jest offline  
Stary 2011-06-19, 20:53   #3042
Aleksandrap
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 849
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna

Cytat:
Napisane przez akaidoku Pokaż wiadomość
Dziewczyny, któraś z was polecała oleje na nawilżanie włosów: kiedy to to się nakłada? Na mokre włosy, a później spłukuje czy jak? I jakie oleje polecacie?

Ja za to mogę dzisiaj pochwalić JMO : D Użyłam dzisiaj szamponu do suchych włosów Wieczorny pierwiosnek z odżywką Shine On. Szampon średnio się pieni, po myciu obawiałam się trochę, że będzie mnie obciążał, ale włoski są miłe, błyszczące i lekkie, nawet po odżywce bez spłukiwania, trochę uniesione u nasady. Spodobało mi się
Ja używałam Amli, Amli jaśminowej, Amli Gold, Vatiki i oleju kokosowego - bez dodatków. Z Amli najlepej działa zwykła, ale paskudnie śmierdzi Na moje włosy - suche, z tendencją do puszenia sie i kręcenia najlepiej działała regularnie stosowana na cała noc Vatika.
Oleje nakłada sie na suche włosy, najlepiej na całą noc. Rano zmywasz - ale nei każdy szampon daje radę.

A i próbowałam jeszcze rycynę, ale ona za nic nie nadaje się do moich włosów.

---------- Dopisano o 20:53 ---------- Poprzedni post napisano o 20:51 ----------

Cytat:
Napisane przez mhm0808 Pokaż wiadomość
Raz kozie śmierć Zamówiłam: szampon,odżywkę Shine On i tą do skóer głowy,w psikaczu i trzy próbki Kurdeee prawie 3 stówy

Super zakupy, czekam z niecierpliwością na relację. Zamawiałaś na stronie dystrybutora?
__________________

Aleksandrap jest offline  
Stary 2011-06-19, 20:56   #3043
zai
Organizatorka
 
Avatar zai
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: jak zwykle nie tam gdzie powinnam
Wiadomości: 2 217
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna

Cytat:
Napisane przez akaidoku Pokaż wiadomość
Dziewczyny, któraś z was polecała oleje na nawilżanie włosów: kiedy to to się nakłada? Na mokre włosy, a później spłukuje czy jak? I jakie oleje polecacie?
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=494214 wątek o olejowaniu.
Każdy olej jest dobry Tylko trzeba potestować bo każdy włos lubi co innego
Ja stosuje na włosy rycynowy, kokosowy, czasem z orzechów włoskich, awokado, oliwa z oliwek, sesa, amla :P
Nakładam na suche włosy, przykrywam czepkiem i trzymam kilka godzin (czasem całą noc).
__________________
zamówienia arkusz
mail w sprawie zamówień: zaimox@gmail.com
mikroREKLAMA
moje allegro - Meow munchkin Sphynx, Mau, Manx


Ta reklama pokazywana jest pod 2 217 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
zai jest offline  
Stary 2011-06-19, 21:00   #3044
anakazar
Zakorzenienie
 
Avatar anakazar
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 9 276
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna

Cytat:
Napisane przez Aleksandrap Pokaż wiadomość
Ja używałam Amli, Amli jaśminowej, Amli Gold, Vatiki i oleju kokosowego - bez dodatków. Z Amli najlepej działa zwykła, ale paskudnie śmierdzi Na moje włosy - suche, z tendencją do puszenia sie i kręcenia najlepiej działała regularnie stosowana na cała noc Vatika.
Oleje nakłada sie na suche włosy, najlepiej na całą noc. Rano zmywasz - ale nei każdy szampon daje radę.

A i próbowałam jeszcze rycynę, ale ona za nic nie nadaje się do moich włosów.

?
Ja właśnie po amli miałam paskudne włosy-siano i do tego tak śmierdzi ten olej
Dzisiaj na całą noc mam vatike nałożoną.

A rycyna u mnie też się nie sprawdziła
__________________
Mój najpiękniejszy uśmiech

"Kiedy decydujesz się na dziecko,zgadasz się,że od tej chwili Twoje serce będzie przebywało poza Twoim ciałem"Katharine Hadley
anakazar jest offline  
Stary 2011-06-19, 21:05   #3045
Klolcia
Zadomowienie
 
Avatar Klolcia
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Otwock
Wiadomości: 1 440
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna

Cytat:
Napisane przez anula_ga Pokaż wiadomość
Wiesz, ja juz kiedyś zauwazyłam, ze stosując puder bambusowy bezposrednio na twarz, paszcza mnie troche szczypie. Zauważyłam to zeszłego lata i teraz tez mam rano takie mrowienie-szczypanie delikatne...Wczesniej stosowałam puder bambusowy jako puder wykończeniowy, do matowienia podkładu i wtedy nic takiego sie nie działo...
Kurcze, nie mam innego podkładu, a na razie jeszcze nie bardzo moge sie pokazac bez małego retuszu ludziom
Może na razie wymienie primer, mam resztki pimera pixie, i zobaczę?
Mineralne podklady moga zapychać?
Minerały jak najbardziej mogą zapchać
A primer Pixie nie robił ci krzywdy ? Jeśli nie to warto spróbować.
Miałam kiedyś niemałą próbkę pudru bambusowego i po nałożeniu na dłoń nawet nie odważyłam się go na twarz Uznałam, że dla mojej wrażliwej cery jest zbyt wysuszający i taki "ostry".
Klolcia jest offline  
Stary 2011-06-19, 21:29   #3046
anula_ga
Zakorzenienie
 
Avatar anula_ga
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 8 896
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
mineraly moga zapychac. mnie np. zapycha Lucy
Kurde no.... a miało byc tak pieknie!
Cytat:
Napisane przez Aleksandrap Pokaż wiadomość
Olej z avocado - nie próbowałam, ale muszę poszukać. Swietna podpowiedz. A jakiego uzywałaś, moze pamietasz producenta?

Mam ten sam problem z shino on. Po filmikach w sieci konsstencja wydaje się byc ok, nie obciążajaca, ale moje włosy źle znoszą wszlkiej maści i rodzaju odzywki bez spukiwania Też żałuję ze nie mają z tego próbek.

Z JMO zamówię zestaw próbek i zobaczę co za mistury tam jeszcze mają.
Generalnie oleje miałam albo z mazideł albo z ZSk, ale avocado raczej z ZSK był warto spróbować, podobał mi się.
Cytat:
Napisane przez anakazar Pokaż wiadomość
To pewnie mhm się cieszy z Twojej opinii

Moje włosy kochają olej jojoba i vatika dabur kokosowa-mam je piękne po nich

Nakładam olej na suche włosy najkrócej na pół h,a jak mam dzień wolny to i kilka godzin tak chodzę,potem myję i finito.

anula użyłam dzisiaj"naszego"sanoflore i rewela dla mniewłaśnie takie kremy lubię-u mnie był taki tępy,konkretny i w sekundę się wchłonął.Twarz wygładzona i milusia w dotyku.
Bo my po prostu świetny gust mamy ja tez go bardzo lubię. Świetny na lato!
Cytat:
Napisane przez Klolcia Pokaż wiadomość
Minerały jak najbardziej mogą zapchać
A primer Pixie nie robił ci krzywdy ? Jeśli nie to warto spróbować.
Miałam kiedyś niemałą próbkę pudru bambusowego i po nałożeniu na dłoń nawet nie odważyłam się go na twarz Uznałam, że dla mojej wrażliwej cery jest zbyt wysuszający i taki "ostry".
No a ja taka kurde odważna i bach na ryja bambusowy!!
Primera pixie uzyłam moze ze 2 razy.... Troche mało, zeby zdążył mi wtedy krzywdę zrobic, ale na razie nic innego nie mam... zamowiłam puder perłowy - ten ma właściwości lecznicze, to chyba będzie ok pod podkład.
Znalazłam tez jakies próbki podkładów pixie i chyba na pare dni odstawie lumiere.

Dziewczyny, specjalistki od kolorówki.com, gdybym tak puder perłowy stosowała na ryjka pod podkład jako primer? Ewentualnie myslałam o dodaniu odrobiny pudru ryzowego, żeby lepiej matowił. Co myślicie?
__________________
anula_ga jest offline  
Stary 2011-06-19, 21:41   #3047
Klolcia
Zadomowienie
 
Avatar Klolcia
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Otwock
Wiadomości: 1 440
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna

Cytat:
Napisane przez anula_ga Pokaż wiadomość

No a ja taka kurde odważna i bach na ryja bambusowy!!
Primera pixie uzyłam moze ze 2 razy.... Troche mało, zeby zdążył mi wtedy krzywdę zrobic, ale na razie nic innego nie mam... zamowiłam puder perłowy - ten ma właściwości lecznicze, to chyba będzie ok pod podkład.
Znalazłam tez jakies próbki podkładów pixie i chyba na pare dni odstawie lumiere.

Dziewczyny, specjalistki od kolorówki.com, gdybym tak puder perłowy stosowała na ryjka pod podkład jako primer? Ewentualnie myslałam o dodaniu odrobiny pudru ryzowego, żeby lepiej matowił. Co myślicie?
Nie mówię, że źle, że używasz puder bambusowa na twarz, bo naprawdę dużo osób go używa i sobie chwali. Szczególnie do matowienia filtrów Chciałam tylko zaznaczyć, że może dla twojej cery też jest zbyt agresywny
Perłowy nie jest tak matujący, ale świetnie się sprawdza jako primer. Nie znam ryżowego, ale nie ma przeciwwskazań żeby ich nie połączyć. Tylko pomieszaj najpierw małą porcje, żeby zobaczyć co wyjdzie.

Ostatnio zebrałam się i przetestowałam próbkę Hide a Pore ze Sweetscents i powiem wam, że to na serio działa Podkład po kilku godzinach o wiele lepiej wyglądał, cera była bardziej ujednolicona, gładsza i makijaż o wiele dłużej się trzymał. Jak będę miała przypływ gotówki to pomyślę o zakupie pełnowymiarowego opakowania
Klolcia jest offline  
Stary 2011-06-19, 21:41   #3048
akaidoku
Raczkowanie
 
Avatar akaidoku
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 109
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna

Dzięki dziewczyny : D W domu mam na razie tylko awokado, ale przy kupowaniu rzeczy na krem zamówię sobie jeszcze jakiś kokosowy, migdałowy, olejek jojoba, z kiełków pszenicy i pewnie masło shea. Będę robiła kuracje : D
Masło shea też się tak nakłada na włosy?

I nie wiem jakie oleje są lepsze: naturalne, organiczne, rafinowane, surowe... Nie rozróżniam ich za bardzo^^

Na nakładanie ich na całą noc to mnie nie stać; zbyt niewygodne, ale pewnie zacznę nakładać ze 2-3 godziny przed myciem : >
akaidoku jest offline  
Stary 2011-06-19, 21:44   #3049
kotwilka
Wtajemniczenie
 
Avatar kotwilka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 2 167
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna

Coś mnie też podrażniło na brodzie, nie wiem, czy to krem z AO czy olej z malin, czy może też puder bambusowy, ale kładłam go na całą twarz.. hmm...

Umyłam dwa razy włosy szamponem JAY dla włosów suchych z AO i jestem zniesmaczona - prawie wcale się nie pieni, słabo myje, niewydajny - dobrze, że kupiłam sobie miniaturkę, to jakoś domęczę. Czy któraś z Was go miała?

---------- Dopisano o 21:44 ---------- Poprzedni post napisano o 21:43 ----------

Cytat:
Napisane przez akaidoku Pokaż wiadomość
Dzięki dziewczyny : D W domu mam na razie tylko awokado, ale przy kupowaniu rzeczy na krem zamówię sobie jeszcze jakiś kokosowy, migdałowy, olejek jojoba, z kiełków pszenicy i pewnie masło shea. Będę robiła kuracje : D
Masło shea też się tak nakłada na włosy?

I nie wiem jakie oleje są lepsze: naturalne, organiczne, rafinowane, surowe... Nie rozróżniam ich za bardzo^^

Na nakładanie ich na całą noc to mnie nie stać; zbyt niewygodne, ale pewnie zacznę nakładać ze 2-3 godziny przed myciem : >
Najlepsze są organiczne, nierafinowane z pierwszego tłoczenia na zimno
__________________

kotwilka jest offline  
Stary 2011-06-19, 22:12   #3050
anula_ga
Zakorzenienie
 
Avatar anula_ga
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 8 896
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna

Klolcia, bardzo dziekuje

Kotwilka, ja miałam z AO szampon gpb i do włosów tłustych - oba porazka. Natomiast odzywka gpb i różana to poezja!! Odzywka do tłustych - porazka.....
No wiesz, ja własnie puder bambusowy najbardziej podejrzewam o spapranie mi twarzy...

Jp91, specjalistka od kolorówki poszukiwana
Puder perłowy wzmocniony odrobina ryżowego zrobi to co chcę, tzn bedzie świetnym primerem i pudrem wykanczającym matowiącym ryjka i nie robiącym mu krzywdy?
__________________
anula_ga jest offline  
Stary 2011-06-19, 22:17   #3051
akaidoku
Raczkowanie
 
Avatar akaidoku
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 109
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna

Cytat:
Napisane przez kotwilka Pokaż wiadomość
Najlepsze są organiczne, nierafinowane z pierwszego tłoczenia na zimno
Dzięki, będę pamiętała : D
A do czego stosujesz olej z malin?
akaidoku jest offline  
Stary 2011-06-19, 22:39   #3052
jp91
Wtajemniczenie
 
Avatar jp91
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 2 670
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna

Cytat:
Napisane przez anula_ga Pokaż wiadomość
Kurde no.... a miało byc tak pieknie!

Generalnie oleje miałam albo z mazideł albo z ZSk, ale avocado raczej z ZSK był warto spróbować, podobał mi się.

Bo my po prostu świetny gust mamy ja tez go bardzo lubię. Świetny na lato!

No a ja taka kurde odważna i bach na ryja bambusowy!!
Primera pixie uzyłam moze ze 2 razy.... Troche mało, zeby zdążył mi wtedy krzywdę zrobic, ale na razie nic innego nie mam... zamowiłam puder perłowy - ten ma właściwości lecznicze, to chyba będzie ok pod podkład.
Znalazłam tez jakies próbki podkładów pixie i chyba na pare dni odstawie lumiere.

Dziewczyny, specjalistki od kolorówki.com, gdybym tak puder perłowy stosowała na ryjka pod podkład jako primer? Ewentualnie myslałam o dodaniu odrobiny pudru ryzowego, żeby lepiej matowił. Co myślicie?
Cytat:
Napisane przez anula_ga Pokaż wiadomość

Jp91, specjalistka od kolorówki poszukiwana
Puder perłowy wzmocniony odrobina ryżowego zrobi to co chcę, tzn bedzie świetnym primerem i pudrem wykanczającym matowiącym ryjka i nie robiącym mu krzywdy?
Ryżowego nigdy nie miałam, więc się nie wypowiem. Ale z perłowego jestem bardzo zadowolona i super spełnia rolę primera, pudru jako bazy do tlenków i dodatków i pudru wykończeniowego. Co do działania leczniczego - wierzę. Szczególnie, gdy nakłada się go jako primer. Cera jest jednolita o ładnym kolorycie. Także mieszaj, mieszaj, warto się bawić
__________________
Justyna

jp91 jest offline  
Stary 2011-06-19, 22:43   #3053
Klolcia
Zadomowienie
 
Avatar Klolcia
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Otwock
Wiadomości: 1 440
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna

Muszę wam coś wkleić, bo aż mnie ogarnął śmiech jak to zobaczyłam. Pierwsze zdjęcie z przodu kremu, drugie to jego skład.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMG_1945.jpg (83,0 KB, 44 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_1949.jpg (128,2 KB, 48 załadowań)
Klolcia jest offline  
Stary 2011-06-19, 22:47   #3054
jp91
Wtajemniczenie
 
Avatar jp91
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 2 670
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna

Cytat:
Napisane przez Klolcia Pokaż wiadomość
Muszę wam coś wkleić, bo aż mnie ogarnął śmiech jak to zobaczyłam. Pierwsze zdjęcie z przodu kremu, drugie to jego skład.
oj mnóstwo jest takich "naturalnych" kremów.... aż żal...
ostatnio widziałam krem dla dzieci z parafiną i milionem ulepszaczy (niestety nie pamiętam marki) ale co? Zaakceptowany przez Instytut Matki i Dziecka, do tego testowany dermatologicznie - WOW
__________________
Justyna

jp91 jest offline  
Stary 2011-06-20, 01:01   #3055
kotwilka
Wtajemniczenie
 
Avatar kotwilka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 2 167
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna

Cytat:
Napisane przez anula_ga Pokaż wiadomość
Klolcia, bardzo dziekuje

Kotwilka, ja miałam z AO szampon gpb i do włosów tłustych - oba porazka. Natomiast odzywka gpb i różana to poezja!! Odzywka do tłustych - porazka.....
No wiesz, ja własnie puder bambusowy najbardziej podejrzewam o spapranie mi twarzy...
Tylko, że ja się bambusowym po całej twarzy maziałam, a to podrażnienie jest w dwóch miejscach
Cytat:
Napisane przez akaidoku Pokaż wiadomość
Dzięki, będę pamiętała : D
A do czego stosujesz olej z malin?
Na twarz na noc.
Cytat:
Napisane przez Klolcia Pokaż wiadomość
Muszę wam coś wkleić, bo aż mnie ogarnął śmiech jak to zobaczyłam. Pierwsze zdjęcie z przodu kremu, drugie to jego skład.
No jak to "natural ingredients" są? Są
__________________

kotwilka jest offline  
Stary 2011-06-20, 01:47   #3056
CzarnyElf
Zakorzenienie
 
Avatar CzarnyElf
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 12 737
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna

Kotwilka-ja szamponu tego o ktorym mowisz z AO nie mialam ,ale ten ktorego teraz uzywam(GPB) to mieszam z woda w butelce po starym szamponie i jest dobrze,te szampony sa b skoncentrowane i trzeba mieszac moim zdaniem,bo jak nie zmieszasz to taki glut wychodzi i ciezko to rozprowadzic
__________________
BSW
http://psychologiawusa.blogspot.com
CzarnyElf jest offline  
Stary 2011-06-20, 08:15   #3057
anula_ga
Zakorzenienie
 
Avatar anula_ga
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 8 896
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna

Cytat:
Napisane przez jp91 Pokaż wiadomość
Ryżowego nigdy nie miałam, więc się nie wypowiem. Ale z perłowego jestem bardzo zadowolona i super spełnia rolę primera, pudru jako bazy do tlenków i dodatków i pudru wykończeniowego. Co do działania leczniczego - wierzę. Szczególnie, gdy nakłada się go jako primer. Cera jest jednolita o ładnym kolorycie. Także mieszaj, mieszaj, warto się bawić
No ja własnie też ryżowego na oczy jeszcze nie widziałam. Perłowy to już mnie kusi od dawna ale wyczytałam, że ryżowy jest bardzo silnie matujący, więc tak to sobie wykombinowałam zobaczymy jak się bedzie sprawdzało.

Kotwilka, a jest cos czego używasz tylko na te podrażnione częsci twarzy? U mnie jak coś mi sie paskudzi to przewaznie właśnie broda i czoło, reszta jakas bardziej odporna.
dzisiaj rano uzyłam primera pixie zamiast pudru bambusowego i podczas wcierania minerałów twarz mnie nie szczypała tak jak wcześniej. Widocznie jednak bambusowy na mój ryj nie może być bezpośrednio stosowany.

W piątek dotarły do mnie pędzle sushade minerals. Do edm i pixie to im daleko. Są twardsze i mniej elastyczne niż tamte. Według mnie sporo gorsze. Ale używam i jest ok, za taką cenę nie można wymagac za wiele.
__________________
anula_ga jest offline  
Stary 2011-06-20, 08:21   #3058
Klolcia
Zadomowienie
 
Avatar Klolcia
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Otwock
Wiadomości: 1 440
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna

Cytat:
Napisane przez anula_ga Pokaż wiadomość
W piątek dotarły do mnie pędzle sushade minerals. Do edm i pixie to im daleko. Są twardsze i mniej elastyczne niż tamte. Według mnie sporo gorsze. Ale używam i jest ok, za taką cenę nie można wymagac za wiele.
No co ty, naprawdę są gorsze od EDM? Głupio mi, bo sama Ci je polecałam Nie wiem co się z nimi stało albo w zestawach są inne, nie mam pojęcia. Mam kabuki EDM i flat topa Sunshade i serio nie widzę różnicy w miękkości włosia i jakości całego pędzla.

Szkoda, że zakup się nie udał
Klolcia jest offline  
Stary 2011-06-20, 08:36   #3059
anula_ga
Zakorzenienie
 
Avatar anula_ga
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 8 896
Wpisy w blogu: 10
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna

Cytat:
Napisane przez CzarnyElf Pokaż wiadomość
Kotwilka-ja szamponu tego o ktorym mowisz z AO nie mialam ,ale ten ktorego teraz uzywam(GPB) to mieszam z woda w butelce po starym szamponie i jest dobrze,te szampony sa b skoncentrowane i trzeba mieszac moim zdaniem,bo jak nie zmieszasz to taki glut wychodzi i ciezko to rozprowadzic
Ja rozcieńczałam - nie pomogło. Włosy miałam sianowate, bez połysku, szybko się przetłuszczały. Dodatkowo po komplecie do włosów tłustych, po paru uzyciach, dorobiłam sie potwornego lupieżu. Z AO mam strasznie skrajne doznania, żadna z firm nie jest dla mnie taką zagadką Albo coś jest prawie idealne, albo jest totalna porażką, nie miałam od nich nic pośrodku, nic takiego co by było średnie - jest albo świetne albo beznadziejne.

---------- Dopisano o 08:27 ---------- Poprzedni post napisano o 08:22 ----------

Cytat:
Napisane przez Klolcia Pokaż wiadomość
No co ty, naprawdę są gorsze od EDM? Głupio mi, bo sama Ci je polecałam Nie wiem co się z nimi stało albo w zestawach są inne, nie mam pojęcia. Mam kabuki EDM i flat topa Sunshade i serio nie widzę różnicy w miękkości włosia i jakości całego pędzla.

Szkoda, że zakup się nie udał
No co Ty! Ja się cieszę, że je mam
To nie jest tak, że nie jestem zadowolona, tak jak napisałam za taką cene nie ma co narzekać. I używam Ale jakością odbiegają od tych co mam po prostu (ja mam flat topa pixie i kabuki edm).

---------- Dopisano o 08:36 ---------- Poprzedni post napisano o 08:27 ----------

Kakulinka - jest ogórek
http://allegro.pl/szampon-ogorkowy-5...677172174.html
__________________
anula_ga jest offline  
Stary 2011-06-20, 08:48   #3060
daryjka1
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 85
Dot.: Nasze zbiory kosmetyczne - pielęgnacja naturalna, ekologiczna

Bananowy szampon i odżywka z The Body Shop są super!
Przyjemność z używania
daryjka1 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
ekologiczne, naturalne kosmetyki

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:35.