Nasze blogi - Strona 129 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-10-09, 18:32   #3841
_cornelia_
Zadomowienie
 
Avatar _cornelia_
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 1 098
Dot.: Nasze blogi

wiecie, p cp chodzi z tym seo links ranging?
u mnie wszystkie skopiowania są srebrne
__________________
recenzje kosmetyczne, salonów kosmetycznych
dekoracje, moda i uroda
_cornelia_ jest offline  
Stary 2011-10-09, 18:41   #3842
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Nasze blogi

Cytat:
Napisane przez _cornelia_ Pokaż wiadomość
u mnie jest wyświetlona nazwa postu, który został skopiowany. tylko on został skopiowany w całości
u mnie sa tytuly postow, ale czy post zostal caly skopiowany czy jakies slowa to nie wiem


z innej beczki sprawdzilam dzisiaj kiedy moj blog bedzie obchodzil swoje 1 urodziny i okazalo sie, ze ten wspanialy dzien bedzie 17 pazdziernika!
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2011-10-09, 19:17   #3843
eweska
Moderatoreska
 
Avatar eweska
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 20 145
Dot.: Nasze blogi

Cytat:
Napisane przez ouuGlamour Pokaż wiadomość
Zachęcona samymi pochwałami, również zerknęłam na Twojego bloga!
Makijaże cuuudo Bardzo mi się podoba. A Twoja powieka jest śliczna, nic tylko cały czas ćwiczyć malunki.
Dodaję, koniecznie!
Dzięki


Też się zarejestrowałam na tej stronie tynt :P
Dziewczyny a gdzie się sprawdza co zostało skopiowane ???
eweska jest offline  
Stary 2011-10-09, 19:19   #3844
jamapi
Zakorzenienie
 
Avatar jamapi
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: pomorskie
Wiadomości: 9 729
GG do jamapi
Dot.: Nasze blogi

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
z innej beczki sprawdzilam dzisiaj kiedy moj blog bedzie obchodzil swoje 1 urodziny i okazalo sie, ze ten wspanialy dzien bedzie 17 pazdziernika!
__________________
jamapi jest offline  
Stary 2011-10-09, 19:21   #3845
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Nasze blogi

Cytat:
Napisane przez jamapi Pokaż wiadomość
dziekuje
heh male rozdanie szykuje, ale nie wiem czy mi przyjda do tego czasu te rzeczy- moglam wczesniej sprawdzic kiedy te urodzinki mam
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2011-10-09, 19:24   #3846
Aneta94Eg
Rozeznanie
 
Avatar Aneta94Eg
 
Zarejestrowany: 2011-10
Lokalizacja: Elbląg
Wiadomości: 538
Dot.: Nasze blogi

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
z innej beczki sprawdzilam dzisiaj kiedy moj blog bedzie obchodzil swoje 1 urodziny i okazalo sie, ze ten wspanialy dzien bedzie 17 pazdziernika!
Gratuluję
I zarazem czekam na konkursy
__________________
,,Całe życie to wieczne zaczynanie od nowa.''
Aneta94Eg jest offline  
Stary 2011-10-09, 19:30   #3847
CatGirl92r
Rozeznanie
 
Avatar CatGirl92r
 
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomości: 961
Dot.: Nasze blogi

Dziewczyny wiecie może, czy w drogerii Natura , Aster albo chociaż w Pepco sprzedają puste puderniczki? Niestety mieszkam w małej miejscowości i Sephora, Douglas czy Rossman są poza moim zasięgiem
CatGirl92r jest offline  
Stary 2011-10-09, 19:32   #3848
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Nasze blogi

Cytat:
Napisane przez Aneta94Eg Pokaż wiadomość
Gratuluję
I zarazem czekam na konkursy


Cytat:
Napisane przez CatGirl92r Pokaż wiadomość
Dziewczyny wiecie może, czy w drogerii Natura , Aster albo chociaż w Pepco sprzedają puste puderniczki? Niestety mieszkam w małej miejscowości i Sephora, Douglas czy Rossman są poza moim zasięgiem
w Naturze nic takiego nie widzialam
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2011-10-09, 19:35   #3849
CatGirl92r
Rozeznanie
 
Avatar CatGirl92r
 
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomości: 961
Dot.: Nasze blogi

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość




w Naturze nic takiego nie widzialam

No właśnie ja też nie,ale myślałam, że może jestem ślepa i nie widze co często mi sie zdarza
W każdym razie dziękuje za odpowiedź
CatGirl92r jest offline  
Stary 2011-10-09, 20:30   #3850
Aneta94Eg
Rozeznanie
 
Avatar Aneta94Eg
 
Zarejestrowany: 2011-10
Lokalizacja: Elbląg
Wiadomości: 538
Dot.: Nasze blogi

Mam juz ostatnie pytanie na dzisiaj dotyczące bloga
Jak zmienić autora w swoim blogu? Chodzi mi o nazwę.

EDIT:Znalazłam
__________________
,,Całe życie to wieczne zaczynanie od nowa.''

Edytowane przez Aneta94Eg
Czas edycji: 2011-10-09 o 20:31
Aneta94Eg jest offline  
Stary 2011-10-09, 21:09   #3851
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: Nasze blogi

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
z innej beczki sprawdzilam dzisiaj kiedy moj blog bedzie obchodzil swoje 1 urodziny i okazalo sie, ze ten wspanialy dzien bedzie 17 pazdziernika!
u mnie to bedzie 20 pazdziernika
desti jest offline  
Stary 2011-10-09, 21:15   #3852
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Nasze blogi

Cytat:
Napisane przez CatGirl92r Pokaż wiadomość
No właśnie ja też nie,ale myślałam, że może jestem ślepa i nie widze co często mi sie zdarza
W każdym razie dziękuje za odpowiedź
prosze
Cytat:
Napisane przez desti Pokaż wiadomość
u mnie to bedzie 20 pazdziernika
no to bedziemy mialy imprezki urodzinowe
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2011-10-09, 21:23   #3853
Drozja
Zadomowienie
 
Avatar Drozja
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 1 896
Wpisy w blogu: 1
GG do Drozja
Dot.: Nasze blogi

Mójblog będzie miał roczek 7.11
Drozja jest offline  
Stary 2011-10-09, 21:38   #3854
dulcynea
Raczkowanie
 
Avatar dulcynea
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 251
Dot.: Nasze blogi

Z wyszukiwania: "blacha lustro" oraz "ciąża po zabawie".

Dziewczyny, bo ja mam czasem niemiłe wrażenie (biorąc pod uwagę słowa wyszukiwania), że ktoś wszedł na mojego bloga skopiowac recenzje. Albo przynajmniej jej część. Nie żeby ich było dużo, zwłaszcza tych ze współpracy i nie można popadać w paranoje, ale to się chyba bierze właśnie z tych blogów, które są tylko dla kosmetyków od firm i których autorkom zwyczajnie pisać się nie chce...
Nie myślałyście żeby wpisywać w google część zdania z tych skopiowanych postów i odnaleźć winowajców...? Ja zaraz się zarejestruję na tynt i pewnie będę obsesyjnie prowadzić śledztwa...

Jeszcze niektóre pytały o błąd przy próbie dodania komentarza - gdy się odkliknie "ptaszka" przy logowaniu na bloga, to problem znika...
__________________
Mój blog kosmetyczny

Mój blog jedzeniowy
dulcynea jest offline  
Stary 2011-10-09, 21:39   #3855
Orlica
Zakorzenienie
 
Avatar Orlica
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 20 817
Dot.: Nasze blogi

Mój niedługo 1,5 roczku
__________________
Razem od lutego 2007
Zaobrączkowani od lipca 2015
Rodzice od stycznia 2017
39/40
Orlica jest offline  
Stary 2011-10-09, 21:47   #3856
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: Nasze blogi

jak ten czas leci ... mazidlowy blog ma prawie rok... koci 4. 11 bedzie mial dwa lata...
desti jest offline  
Stary 2011-10-09, 21:47   #3857
_cornelia_
Zadomowienie
 
Avatar _cornelia_
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 1 098
Dot.: Nasze blogi

Cytat:
Napisane przez eweska Pokaż wiadomość
Dzięki


Też się zarejestrowałam na tej stronie tynt :P
Dziewczyny a gdzie się sprawdza co zostało skopiowane ???
nie da się sprawdzić, co dokładnie. Można znaleźć post i liczbę słów.

Zastanawiam się nad propozycją, z twojego bloga. Możesz mi wysłać PW jak to dokładnie wyglada?


U mnie dzisiaj kuracja w ampułkach z Pierre Rene
__________________
recenzje kosmetyczne, salonów kosmetycznych
dekoracje, moda i uroda
_cornelia_ jest offline  
Stary 2011-10-09, 21:49   #3858
jamapi
Zakorzenienie
 
Avatar jamapi
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: pomorskie
Wiadomości: 9 729
GG do jamapi
Dot.: Nasze blogi

Cytat:
Napisane przez dulcynea Pokaż wiadomość
Z wyszukiwania: "blacha lustro" oraz "ciąża po zabawie".
__________________
jamapi jest offline  
Stary 2011-10-09, 21:58   #3859
Drozja
Zadomowienie
 
Avatar Drozja
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 1 896
Wpisy w blogu: 1
GG do Drozja
Dot.: Nasze blogi

Wróciłam z pracy, chciałam dodać nowego posta, ale mój monitor mi to uniemożliwia! :zly: Psuje się i latają mi białe paski przez cały ekran. Nie mogę obrobić zdjęć.
Drozja jest offline  
Stary 2011-10-09, 21:58   #3860
chochlik kornwalijski
Zakorzenienie
 
Avatar chochlik kornwalijski
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: Peron 9 i 3/4
Wiadomości: 9 295
Dot.: Nasze blogi

Cytat:
Napisane przez dulcynea Pokaż wiadomość
Z wyszukiwania: "blacha lustro" oraz "ciąża po zabawie".

Dziewczyny, bo ja mam czasem niemiłe wrażenie (biorąc pod uwagę słowa wyszukiwania), że ktoś wszedł na mojego bloga skopiowac recenzje. Albo przynajmniej jej część. Nie żeby ich było dużo, zwłaszcza tych ze współpracy i nie można popadać w paranoje, ale to się chyba bierze właśnie z tych blogów, które są tylko dla kosmetyków od firm i których autorkom zwyczajnie pisać się nie chce...
Nie myślałyście żeby wpisywać w google część zdania z tych skopiowanych postów i odnaleźć winowajców...? Ja zaraz się zarejestruję na tynt i pewnie będę obsesyjnie prowadzić śledztwa...

Jeszcze niektóre pytały o błąd przy próbie dodania komentarza - gdy się odkliknie "ptaszka" przy logowaniu na bloga, to problem znika...
Mi się jednak wydaje, że ktoś wyszukuje, bo chce sprawdzić/przeczytać recenzję U mnie są prawie same nazwy albo kolory produktów i nie sądzę, żeby ktoś wchodził tylko dlatego, żeby skopiować
Chociaż ludzie są różni i w sumie kopiowanie się nie uniknie :/ a sprawdzić co dokładnie i gdzie zostało skopiowane niestety się nie da
__________________
Chochliki kornwalijskie-Sprytne, magiczne, irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów
http://chochlikkornwalijski.blog spot.com/
http://subiektywnie-w-obiektywie.blogspot.com/
chochlik kornwalijski jest offline  
Stary 2011-10-09, 22:09   #3861
yolcia1
Rozeznanie
 
Avatar yolcia1
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 716
Dot.: Nasze blogi

Cytat:
Napisane przez desti Pokaż wiadomość
u mnie to bedzie 20 pazdziernika

ja obchodziąłm 1 urodziny w sierpniu
yolcia1 jest offline  
Stary 2011-10-09, 22:12   #3862
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: Nasze blogi

Cytat:
Napisane przez Drozja Pokaż wiadomość
Wróciłam z pracy, chciałam dodać nowego posta, ale mój monitor mi to uniemożliwia! :zly: Psuje się i latają mi białe paski przez cały ekran. Nie mogę obrobić zdjęć.
ja Cie dobrze rozumiem od dwoch tygodni walczylam z nowym laptopem... i w koncu musze go oddac do serwisu...
desti jest offline  
Stary 2011-10-09, 22:24   #3863
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Nasze blogi

Cytat:
Napisane przez Drozja Pokaż wiadomość
Mójblog będzie miał roczek 7.11
tez niebawem


w sumie dobry pomysl z tym wklepaniem zdania w google- ale wyswietli sie tylko jezeli ktos cala recenzje skopiowal
no nic pewnie predzej czy pozniej i tak to wszystkie wyjdzie
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2011-10-09, 22:32   #3864
chochlik kornwalijski
Zakorzenienie
 
Avatar chochlik kornwalijski
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: Peron 9 i 3/4
Wiadomości: 9 295
Dot.: Nasze blogi

No, ale co będziecie zdanie po zdaniu z każdej recenzji wklepywać ?
Z resztą podejrzewam, że prędzej czy później ktoś by nas o tym poinformował
__________________
Chochliki kornwalijskie-Sprytne, magiczne, irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów
http://chochlikkornwalijski.blog spot.com/
http://subiektywnie-w-obiektywie.blogspot.com/
chochlik kornwalijski jest offline  
Stary 2011-10-09, 22:35   #3865
lele
Zakorzenienie
 
Avatar lele
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 13 105
Dot.: Nasze blogi

Cytat:
Napisane przez zzzielona Pokaż wiadomość
Mój lubi gry pod warunkiem, że trzeba wysilić mózg :P. Taki mój kujon, co zrobić. Szkoda tylko, że często go ogrywam . Ale wtedy nagle mówi, że zasady są inne i tak naprawdę to on wygrał, haha .
hehe, nie ma jak to umiejętność poniesienia przegranej

Cytat:
Napisane przez Drozja Pokaż wiadomość

U mnie ostatnio w wyszukiwaniach "nagie młode dziewczyny" chyba wygrałam.
hehehe, no ładnie

Cytat:
Napisane przez descentrada Pokaż wiadomość
świetne makijaże!

moja grypa nie odpuszcza i nadal jestem uziemiona w domu - z nudów włączyłam tvnplayer i oglądam rewolucje Magdy Gessler. trafiłam akurat na odcinek w którym właścicielka restauracji maluje sobie rzęsy w taki sposób, że prawie mi oczy na wierzch wyszły jak to zobaczyłam
same zobaczcie:
oglądając program myślałam, że ona je dokleja

Cytat:
Napisane przez chochlik kornwalijski Pokaż wiadomość
U mnie ktoś skopiował 9 słów i zdjęcie
ja słowa często kopiuję, by je od razu wyszukać i doczytać sobie o danym produkcie lub sprawdzić inne opinie, ewentualnie miejsce, gdzie można nabyć dany produkt

Cytat:
Napisane przez CatGirl92r Pokaż wiadomość
Dziewczyny wiecie może, czy w drogerii Natura , Aster albo chociaż w Pepco sprzedają puste puderniczki? Niestety mieszkam w małej miejscowości i Sephora, Douglas czy Rossman są poza moim zasięgiem
a może kup jakiś tani puder w ładnej puderniczce i puderniczkę zostaw a puder wyrzuć?
lele jest offline  
Stary 2011-10-09, 22:36   #3866
201607280909
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 2 015
Dot.: Nasze blogi

mi się wydaje, że ludzie niekoniecznie kopiują całe recenzje, żeby wrzucić je na swojego bloga

sama czasem kopiuję z blogów nazwy jakiegoś kosmetyku, żeby szybciej dodać sobie go do mojej listy "must have" lub wrzucić do wyszukiwarki na KWC. ludzie mogą też kopiować przepisy na kosmetyki home made lub jakieś przydatne wskazówki kosmetyczne tylko dla siebie, żeby mieć je gdzieś pod ręką
201607280909 jest offline  
Stary 2011-10-09, 22:44   #3867
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Nasze blogi

często też kopiują zdjęcia i opisy czy recenzje właśnie na allegro
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2011-10-09, 22:47   #3868
chochlik kornwalijski
Zakorzenienie
 
Avatar chochlik kornwalijski
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: Peron 9 i 3/4
Wiadomości: 9 295
Dot.: Nasze blogi

Skopiowania opisów raczej nie unikniemy :/ ale za to zdjęcia najlepiej podpisywać
__________________
Chochliki kornwalijskie-Sprytne, magiczne, irytujące istotki o ostrych ząbkach i zdolności latania i tak zwanym "charakterku".Lubość czerpią z wyrządzania szkód i płatania figlów
http://chochlikkornwalijski.blog spot.com/
http://subiektywnie-w-obiektywie.blogspot.com/
chochlik kornwalijski jest offline  
Stary 2011-10-09, 22:54   #3869
Orlica
Zakorzenienie
 
Avatar Orlica
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 20 817
Dot.: Nasze blogi

Cytat:
Napisane przez chochlik kornwalijski Pokaż wiadomość
No, ale co będziecie zdanie po zdaniu z każdej recenzji wklepywać ?
Z resztą podejrzewam, że prędzej czy później ktoś by nas o tym poinformował
Oj tak, sama się o tym przekonałam...
Jakiś czas temu moje paznokcie wygrały na papilocie, jakiś tam konkursik powiedzmy, że co tydzień publikują wybrany manicure. Dałam tam zdjęcia bez podpisów, ale w ciągu godziny od publikacji na papilocie miałam kilkanaście komentarzy na blogu, kilka maili, ba, nawet smsa z obcego nru (nie wiem jakim cudem, bo nigdzie nr tel nie podawałam...), a wszystkie łaskawie informowały, że ktoś ukradł moje zdjęcie i wrzucił na papilota
Długo musiałam tłumaczyć i udowadniać, że sama je tam wrzuciłam
__________________
Razem od lutego 2007
Zaobrączkowani od lipca 2015
Rodzice od stycznia 2017
39/40
Orlica jest offline  
Stary 2011-10-09, 23:02   #3870
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: Nasze blogi

moje zdjecia juz pare razy pojawialy sie bez mojej zgody w roznych aukcjach na allegro
desti jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:46.