Rozjaśniacz w spray'u !!Joanna, Reflex Blond-zbiorczy - Strona 23 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-04-05, 14:23   #661
sapho16
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 316
GG do sapho16
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

Cytat:
Napisane przez CzerwonyKolczyk Pokaż wiadomość
a jaki jest Twój natualny kolor? jak dbasz o włosy?
Hmm taki średni blond, ani ciemny ani jasny. A do włosów używam jedynie profesjonalnych kosmetyków. I te skutki nie pojawiły się od razu, po jakimś czasie dopiero widać było że włosy są mega zniszczone. Na poczatku bylam oczywiscie zachwycona ^^ Uważam jednak ze lepiej rozjaśnic włosy jakimś dobrym produktem u dobrego fryzjera...
sapho16 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-05, 15:56   #662
CzerwonyKolczyk
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 548
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

Cytat:
Napisane przez sapho16 Pokaż wiadomość
Hmm taki średni blond, ani ciemny ani jasny. A do włosów używam jedynie profesjonalnych kosmetyków. I te skutki nie pojawiły się od razu, po jakimś czasie dopiero widać było że włosy są mega zniszczone. Na poczatku bylam oczywiscie zachwycona ^^ Uważam jednak ze lepiej rozjaśnic włosy jakimś dobrym produktem u dobrego fryzjera...
ale wiesz, profesjonalne produkty, nie znaczy dobre

mam koleżankę, używa tego rozjaśniacza od 1,5 roku bardzo często, włosy miała hmm...jasny brąz/bardzo ciemny blond, włosy ma w bardzo dobrym stanie

* niedawno sie dowiedziałam, że to właśnie nim rozjaśnia*
CzerwonyKolczyk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-05, 16:05   #663
Kasieńka_666
Zakorzenienie
 
Avatar Kasieńka_666
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Akutalnie dyndam sobie uczepiona Olgierda.
Wiadomości: 20 958
GG do Kasieńka_666
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

Cytat:
Napisane przez CzerwonyKolczyk Pokaż wiadomość
ale wiesz, profesjonalne produkty, nie znaczy dobre

mam koleżankę, używa tego rozjaśniacza od 1,5 roku bardzo często, włosy miała hmm...jasny brąz/bardzo ciemny blond, włosy ma w bardzo dobrym stanie

* niedawno sie dowiedziałam, że to właśnie nim rozjaśnia*
Ja miałam już rozjaśniane włosy.. tzn miałam robione refleksy. I właśnie zastanawiam się czy w takim przypadku Joanna to będzie dobry wybór Nie chce mieć żółtych włosów..

EDIT: dołączam zdjęcie.. trochę szare ale to dlatego że telefonem
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg kk.jpg (29,9 KB, 286 załadowań)
__________________
dirrtyKatrina





Moonwalker





Edytowane przez Kasieńka_666
Czas edycji: 2009-04-05 o 16:20
Kasieńka_666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-05, 19:25   #664
CzerwonyKolczyk
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 548
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

Cytat:
Napisane przez Kasieńka_666 Pokaż wiadomość
Ja miałam już rozjaśniane włosy.. tzn miałam robione refleksy. I właśnie zastanawiam się czy w takim przypadku Joanna to będzie dobry wybór Nie chce mieć żółtych włosów..

EDIT: dołączam zdjęcie.. trochę szare ale to dlatego że telefonem
trudno mi powiedzieć, moja koleżanka miała o wiele ciemniejszy kolor, a obecnie ma taki hmmm miodowy blond, bardzo ładny, osobiście , żeby uniknąć tej ' żółci' stosuje szampon joanny do włosów blond i rozjaśnianych
CzerwonyKolczyk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-06, 18:15   #665
Kasieńka_666
Zakorzenienie
 
Avatar Kasieńka_666
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Akutalnie dyndam sobie uczepiona Olgierda.
Wiadomości: 20 958
GG do Kasieńka_666
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

Joannę kupiłam i użyłam.. ale tak się zastanawiam.. czy mogę jej użyć np 3 razy jednego dnia? Efektów na razie nie widać wcale, ale nie spodziewałam się ich po pierwszym razie
__________________
dirrtyKatrina





Moonwalker




Kasieńka_666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-07, 18:34   #666
CzerwonyKolczyk
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 548
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

Cytat:
Napisane przez Kasieńka_666 Pokaż wiadomość
Joannę kupiłam i użyłam.. ale tak się zastanawiam.. czy mogę jej użyć np 3 razy jednego dnia? Efektów na razie nie widać wcale, ale nie spodziewałam się ich po pierwszym razie
hm no ale 3 razy w ciągu dnia będziesz myła włosy?
CzerwonyKolczyk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-08, 11:08   #667
bumkyckyc
Raczkowanie
 
Avatar bumkyckyc
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 39
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

hej a ja mam pytanko, czy za pomoca tego rozjasniacza uda mi sie przejsc dokladnie z kolorku a.simpson (mam dokladnie identyczne) na ten drugi??
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg FRYZURKA 5,7.jpg (18,0 KB, 83 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg FRYZURKA 5,5.jpg (21,2 KB, 88 załadowań)
bumkyckyc jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-08, 19:55   #668
ewelina121
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: okolice leszna
Wiadomości: 223
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

wydaje mi się ,że uda Ci sie... ja z czarnych włosów po opróżnieniu 3/4 butelki miałam właśnie podobny kolor... napewno nie aż tak intensywny ale bardzo zbliżony...

---------- Dopisano o 19:55 ---------- Poprzedni post napisano o 19:52 ----------

Cytat:
Napisane przez CzerwonyKolczyk Pokaż wiadomość
hm no ale 3 razy w ciągu dnia będziesz myła włosy?

ale przecież ten spray można stosować na suche włosy... więc nie widze sensu mycia ich za kazdym razem- choc trzeba przyznać ,że po nałożeniu wielkszej ilości włosy wydają sie lekko przeciązone i sa sztywne...
ja na samym poczatku psikałam włoosy 2 razy dziennie przez 3 dni w tygodniu.
__________________
ewelina121 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-08, 21:39   #669
CzerwonyKolczyk
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 548
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

Cytat:
Napisane przez ewelina121 Pokaż wiadomość
wydaje mi się ,że uda Ci sie... ja z czarnych włosów po opróżnieniu 3/4 butelki miałam właśnie podobny kolor... napewno nie aż tak intensywny ale bardzo zbliżony...

---------- Dopisano o 19:55 ---------- Poprzedni post napisano o 19:52 ----------




ale przecież ten spray można stosować na suche włosy... więc nie widze sensu mycia ich za kazdym razem- choc trzeba przyznać ,że po nałożeniu wielkszej ilości włosy wydają sie lekko przeciązone i sa sztywne...
ja na samym poczatku psikałam włoosy 2 razy dziennie przez 3 dni w tygodniu.

hm niby można, nie wiem, ja tam stosuje na takie po myciu
CzerwonyKolczyk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-09, 11:10   #670
bumkyckyc
Raczkowanie
 
Avatar bumkyckyc
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 39
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

a to mam jeszcze pytanko, bo widze, ze to kilka butelek trzeba zuzyc, aby byly efekty.. i czy takie "meczenie" wlosow rozjasnianiem na raty nie bedzie gorsze, niz jednorazowe rozjasnienie rozjasniaczem??

Moj pierwotny plan byl taki, aby splukac kolor przez 2 lub 3 miesiace, potem od razu odpowiednio rozjasnic rozjasniaczem i nalozyc farbe..

jak myslicie, co lepsze dla wlosow i nosa (bo ten reflex joasi to smierdzi ponoc:P) ??
bumkyckyc jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-09, 11:34   #671
olik04
Zakorzenienie
 
Avatar olik04
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 590
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

Cytat:
Napisane przez bumkyckyc Pokaż wiadomość
a to mam jeszcze pytanko, bo widze, ze to kilka butelek trzeba zuzyc, aby byly efekty.. i czy takie "meczenie" wlosow rozjasnianiem na raty nie bedzie gorsze, niz jednorazowe rozjasnienie rozjasniaczem??

Moj pierwotny plan byl taki, aby splukac kolor przez 2 lub 3 miesiace, potem od razu odpowiednio rozjasnic rozjasniaczem i nalozyc farbe..

jak myslicie, co lepsze dla wlosow i nosa (bo ten reflex joasi to smierdzi ponoc:P) ??
Nie sadzę aby było gorsze. Każde rozjaśnianie wpływa niekorzystnie na włosy, jednak mnie się wydaje że rozsądne rozjaśnianie na raty jest lepsze. Tak tylko wnioskuje i to wynika z moich obserwacji.

Nie bardzo wiem w jaki sposób chcesz rozjaśniać i nakładać farbę.. bo tego rozjaśniacza nie łączy się z innymi preparatami do rozjaśniania włosów.

Preparat lekko śmierdzi podczas nakładania, ale jeśli nakładasz na mokre włosy, to po wyschnięciu już nie czuć.
__________________

Edytowane przez olik04
Czas edycji: 2009-04-09 o 11:36
olik04 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-09, 20:26   #672
natee
Zakorzenienie
 
Avatar natee
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 3 578
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

dziewczyny poratujcie, która mogłaby mi wysłać ten spray? nie moge go dostac...
__________________


natee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-09, 20:32   #673
lea88
Zakorzenienie
 
Avatar lea88
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 879
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

Cytat:
Napisane przez natee Pokaż wiadomość
dziewczyny poratujcie, która mogłaby mi wysłać ten spray? nie moge go dostac...
Na to samo wyjdzie jak zamowisz w sklepie internetowym.
lea88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-09, 20:43   #674
olik04
Zakorzenienie
 
Avatar olik04
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 590
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

Cytat:
Napisane przez natee Pokaż wiadomość
dziewczyny poratujcie, która mogłaby mi wysłać ten spray? nie moge go dostac...
na allegro jest dostępny
__________________
olik04 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-09, 22:28   #675
natee
Zakorzenienie
 
Avatar natee
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 3 578
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

Cytat:
Napisane przez olik04 Pokaż wiadomość
na allegro jest dostępny
właśnie mam zamiar zamówić z allegro
__________________


natee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-09, 23:15   #676
olik04
Zakorzenienie
 
Avatar olik04
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 590
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

Cytat:
Napisane przez natee Pokaż wiadomość
właśnie mam zamiar zamówić z allegro
to chyba jedyne i najlepsze wyjście. Przyznam szczerze że od jakiegoś czasu szukam w sklepach rozjaśniacza joanny i niestety nigdzie go nie ma.
__________________
olik04 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-10, 10:48   #677
lea88
Zakorzenienie
 
Avatar lea88
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 879
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

Cytat:
Napisane przez olik04 Pokaż wiadomość
to chyba jedyne i najlepsze wyjście. Przyznam szczerze że od jakiegoś czasu szukam w sklepach rozjaśniacza joanny i niestety nigdzie go nie ma.
W Warszawie jest w drogerii Forte Farna na Swietokrzyskiej przy UW prawie
lea88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-10, 12:50   #678
natee
Zakorzenienie
 
Avatar natee
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 3 578
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

w wiekszych miastach to jest jeszcze pole do poszukiwan, ale jak sie mieszka w malej miejscowosci to juz kicha...
__________________


natee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-10, 21:29   #679
olik04
Zakorzenienie
 
Avatar olik04
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 590
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

Cytat:
Napisane przez lea88 Pokaż wiadomość
W Warszawie jest w drogerii Forte Farna na Swietokrzyskiej przy UW prawie
O dzięki za info. Kiedyś właśnie tam kupowałam i nawet nie pomyślałam że nadal mogą ją sprzedawać
__________________
olik04 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-10, 22:26   #680
lea88
Zakorzenienie
 
Avatar lea88
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 879
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

Cytat:
Napisane przez olik04 Pokaż wiadomość
O dzięki za info. Kiedyś właśnie tam kupowałam i nawet nie pomyślałam że nadal mogą ją sprzedawać
Ostatnio bywam w niej czesto i profilaktycznie sprawdzam czy jest :P
lea88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-11, 14:04   #681
crawik15
Raczkowanie
 
Avatar crawik15
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Dokładnie to lewy,górny róg dużego pokoju :P
Wiadomości: 250
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

A ja mam pytanie mój obecny kolor włosów to jasno-średni brązik,bardzo podoba mi się kolor z L'Oreala feria "intensywny bursztynowy kasztan" ale gdy pomalowałam włoski na ten kolor co teraz mam to wyszedl ciemny brąz z czerwoną poświatą więc moje pytanie brzmi: czy któraś z Was rozjaśniła sobie Joanną taki brąz jaki ja mam i położyła farbę o podobnym odcieniu..? czy wyszedł podobny jak na pudełku? myślałam,żeby rozjaśnić sobie zwykłym rozjaśniaczem,ale z tego co słyszałam to może mi to nie wyjść równomiernie i jak wiadomo-"efekty uboczne" też nie są za miłe
crawik15 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-11, 14:46   #682
Kasieńka_666
Zakorzenienie
 
Avatar Kasieńka_666
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Akutalnie dyndam sobie uczepiona Olgierda.
Wiadomości: 20 958
GG do Kasieńka_666
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

Po psiuknięciu 4x włoski mi się pięknie rozjaśniły i jestem zadowolona z efektów Jeśli chodzi o kondycję włosów to myślałam, że będzie o wiele gorzej. Skończyło się tylko na lekko przesuszonych końcówkach Trochę dobrej odżywki i będzie po problemie.
W sztucznym świetle trochę zalatują rudością, ale podoba mi się to. Po świętach może rozjaśnię jeszcze troszkę...
__________________
dirrtyKatrina





Moonwalker




Kasieńka_666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-18, 13:14   #683
natee
Zakorzenienie
 
Avatar natee
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 3 578
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

Zakupiłam w necie 2 opak, tylko mam pytanko, myje włosy codziennie, czy mogę używać go po każdym myciu, czy to za często?
__________________


natee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-18, 13:20   #684
olik04
Zakorzenienie
 
Avatar olik04
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 590
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

Cytat:
Napisane przez natee Pokaż wiadomość
Zakupiłam w necie 2 opak, tylko mam pytanko, myje włosy codziennie, czy mogę używać go po każdym myciu, czy to za często?
możesz tak często jak chcesz
__________________
olik04 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-23, 21:40   #685
anitka1
Przyczajenie
 
Avatar anitka1
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 28
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

U mnie po rozjaśnieniu kolor wygląda sztucznie.:/
Nie wiem czemu.:/
anitka1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-24, 22:25   #686
anitka1
Przyczajenie
 
Avatar anitka1
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 28
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

Już są normalne.
Superrr.
anitka1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-25, 17:47   #687
33paula13
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 28
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

Cytat:
Napisane przez Durga Pokaż wiadomość
Hehe to nie jest takie zupełne żółtko tylko złoto z lekkimi przeżólceniami że tak to nazwe...zdjęcia nie mam ale poszukam w necie
Czesc ja mam z natury ciemny blond i kupial wczoraj ten spray no i psiuknelam xd i za 1 razem juz widac niejaką różnice ;] jestem w sumie zadowolona bo moj kolor mysi sie znudzil zobaczymy co bedzie dalej..
33paula13 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-25, 21:03   #688
anitka1
Przyczajenie
 
Avatar anitka1
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 28
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

Cytat:
Napisane przez 33paula13 Pokaż wiadomość
Czesc ja mam z natury ciemny blond i kupial wczoraj ten spray no i psiuknelam xd i za 1 razem juz widac niejaką różnice ;] jestem w sumie zadowolona bo moj kolor mysi sie znudzil zobaczymy co bedzie dalej..
Ładnie rozjaśnia - to fakt. Ale gdy miałam przerwe i nie używalam tego sprayu po myciu (z 3 razy) to kolor (ogólnie włosy) był(y) okropne..Na serio.Więc jak zacznie się tego sprayu używać to już go trzeba cały czas. W wakacje już pomaluje.^^
Powodzenia Ci życze.^^
anitka1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-25, 21:26   #689
Kasieńka_666
Zakorzenienie
 
Avatar Kasieńka_666
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Akutalnie dyndam sobie uczepiona Olgierda.
Wiadomości: 20 958
GG do Kasieńka_666
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

Cytat:
Napisane przez anitka1 Pokaż wiadomość
Ładnie rozjaśnia - to fakt. Ale gdy miałam przerwe i nie używalam tego sprayu po myciu (z 3 razy) to kolor (ogólnie włosy) był(y) okropne..Na serio.Więc jak zacznie się tego sprayu używać to już go trzeba cały czas. W wakacje już pomaluje.^^
Powodzenia Ci życze.^^

Cały czas? Mam nadzieję, że masz na myśli tylko odrosty. Ten spray to jest zwykły rozjaśniacz, więc stosowanie go cały czas to nie jest najlepszy pomysł No chyba, że dążysz do bardzo bardzo jasnego odcienia blondu. A włosy były okropne bo są przesuszone, jak to po rozjaśniaczach bywa. Proponuje kupić dobrą odżywkę do mocno przesuszonych włosów po rozjaśnianiu i tyle. To nie jest farba, tylko STAŁE odbarwienie włosa, dlatego jeśli uzyskasz pożądany kolor to nie ma potrzeby stosowania go dalej (oprócz odrostów oczywiście).
__________________
dirrtyKatrina





Moonwalker




Kasieńka_666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-02, 21:42   #690
Integral
Raczkowanie
 
Avatar Integral
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 424
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

Czyli ten rozjaśniacz można stosować na farbowane włosy?
I jego się nie spłukuje po nałożeniu? A jak chce się go użyć kilka razy dziennie to trzeba po jednej aplikacji umyć włosy żeby zacząć druga? Czy można nakładać jedno na drugie?
Integral jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2017-11-05 11:43:58


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:11.