Rozjaśniacz w spray'u !!Joanna, Reflex Blond-zbiorczy - Strona 30 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-05-15, 10:40   #871
bln
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 12
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

ja bym nie ryzykowała. miałam jaśniejszy swój naturalny kolor a i tak mialam na poczatku rude. także mi sie wydaje ze duzo czasu minie zanim się rudych pozbędziesz. wiem z własnego doświadczenia.a mialam naprawde jaśniejsze wlosy
bln jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-15, 22:11   #872
paputeeek
Raczkowanie
 
Avatar paputeeek
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 117
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

popsikalam sobie nim troche i jakos nie widze rudosci. na niektorych pasmach to sa takie fajne, blondi.

a powiedzcie mi prosze.. lepiej podzielic na pasma, i kazde, male pasmo popskiac z 3 razy
czy pare razy na cala glowe? bo juz sama nie wiem;p
paputeeek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-15, 22:25   #873
PPP90
Zakorzenienie
 
Avatar PPP90
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 33 582
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

Cytat:
Napisane przez paputeeek Pokaż wiadomość
popsikalam sobie nim troche i jakos nie widze rudosci. na niektorych pasmach to sa takie fajne, blondi.

a powiedzcie mi prosze.. lepiej podzielic na pasma, i kazde, male pasmo popskiac z 3 razy
czy pare razy na cala glowe? bo juz sama nie wiem;p
ja psikam na całą głowe dzisiaj byłam u fryzjerki i zobaczyła że mam włosy rozjaśnione, czyli efekt jest ale musze znowu sobie psiknąć bo już mam odrosty
__________________
Dbam o siebie


Wielbicielka Labradorów
10.09.2013r. -Jestem Kierowcą
PPP90 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-21, 17:03   #874
sstokrottka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 75
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

hej...chciałabym lekko rozjaśnić włoski, ale na prawdę lekko (tak o pół tonu/ton), żeby delikatnie ożywić kolor i do tego zrobić trochę jeszcze odrobinkę jaśniejszych pasemek, ale tak żeby wszystko wyglądało bardzo naturalnie... normalnie mam chyba ciemny blond (a może i bardzo ciemny blond), czasem błyszczą się popielato, czasem na złotawo, a innym razem w innym świetle jeszcze na rudo. czy i jak mam używać tego sprayu aby uzyskać taki efekt? od razu mówię, że chce na takim zamierzonym kolorze poprzestać i nie rozjaśniać go bardziej... czy w takim wypadku będę duże odrosty? jak się później ich łatwo pozbyć? bo jestem osobą z natury bardzo nerwową, a nie chce mieć kolejnego powodu do psucia sobie zdrowia:p
sstokrottka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-21, 17:26   #875
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomości: 4 232
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

Cytat:
Napisane przez sstokrottka Pokaż wiadomość
hej...chciałabym lekko rozjaśnić włoski, ale na prawdę lekko (tak o pół tonu/ton), żeby delikatnie ożywić kolor i do tego zrobić trochę jeszcze odrobinkę jaśniejszych pasemek, ale tak żeby wszystko wyglądało bardzo naturalnie... normalnie mam chyba ciemny blond (a może i bardzo ciemny blond), czasem błyszczą się popielato, czasem na złotawo, a innym razem w innym świetle jeszcze na rudo. czy i jak mam używać tego sprayu aby uzyskać taki efekt? od razu mówię, że chce na takim zamierzonym kolorze poprzestać i nie rozjaśniać go bardziej... czy w takim wypadku będę duże odrosty? jak się później ich łatwo pozbyć? bo jestem osobą z natury bardzo nerwową, a nie chce mieć kolejnego powodu do psucia sobie zdrowia:p
Nie polecam rozjasniacza to już lepiej użyć jakiegoś szamponu koloryzującego do 24 myc w podobieństwie do twojego koloru włosów.A i tak zostaje na dłużej.Mojej mamie zrobił gumę z włosów.To jest po prostu masakra.Dobrze ze ma krótkie to szybko je pościna.Ja tez go zaczęłam używać ale jakoś mi nie podeszedl.Odradzam,odradz am i jeszcze raz odradzam.
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-21, 18:39   #876
L I L Y
Zakorzenienie
 
Avatar L I L Y
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Nibylandia 
Wiadomości: 7 460
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

ja też odradzam stosowanie tego rozjaśniacza.. miałam włosy średni blond, teraz się rozjaśniły po nim, ale są żółto-rude..
L I L Y jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-21, 20:19   #877
kasiura
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 708
GG do kasiura
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

ja dzisiaj uzylam płukanki srebrzyk ( płukałam ok 10 razy w niej ) i jest minimalnie lepiej, narazie tylko ja widze roznice, ale mysle, ze jak zrobie mocniejszy roztwor to moze zneutralizuje lepiej tą żółć!
__________________
[eucerin][/eucerin]
kasiura jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-23, 10:11   #878
temptational
Raczkowanie
 
Avatar temptational
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 59
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

Sluchajcie Moje Drogie, nie wiem czy mnie pamietacie szukalam w Łodzi sprayu Joanny i załączałam moje zdjęcia.
Ku mojemu zdziwieniu znalazłam spray w Manufakturze w SuperPharmie wiec jesli ktos chce znalezc w Łdz to kierujcie się tam, zapas jest spory.
No i rozpoczelam swoja przygode. Psikałam 4 razy - tak na całej długości włosów z odległości, po psiknięcie na dany obszar No i przez pierwsze 2 razy nie widziałam jakiegoś efektu dużego, na pewno otoczenie nie Teraz po 4 psiknięciu i dniu na działce włosy zrobiły się sporo jaśniejsze, ale sama nie wiem czy są za żółtawe... Moze wkleje pozniej fotki to ocenicie?
No i mam takie pytanie-czy teraz włosy już się nie będą rozjasniac bez psikania? Bo mam wrażenie że po wysuszeniu kolejnym bez psikania włosy stały się jaśniejsze jeszcze... (Boze a jeśli będą tak jaśnieć i jaśnieć az zrobią sie białe? :P) Co myślicie o tym, też tak miałyście??
__________________
Jeżeli masz kogoś, kto Cię kocha, daje Ci to setkę powodów by żyć

62-->60-->56-->55-->54->52-->51--> 50

od 17.02 nie dotykam twarzy
od 10.04 dieta
od 22.03 dbam o włosy
temptational jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-23, 10:18   #879
L I L Y
Zakorzenienie
 
Avatar L I L Y
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Nibylandia 
Wiadomości: 7 460
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

temptational bez obaw, jeśli nie będziesz psikać tym rozjaśniaczem to same nie będą się rozjaśniać
możesz wrzucić fotki to zobaczymy jak wyglądają Twoje włoski

ja sama już nigdy nie popsikam swoich tym sprayem, na początku się troszkę rozjaśniały, a potem zrobiły się żółto-rude odcienie.. i będę musiała teraz się farbować..
L I L Y jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-23, 10:29   #880
cierra
Raczkowanie
 
Avatar cierra
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 375
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

Cytat:
Napisane przez temptational Pokaż wiadomość
Sluchajcie Moje Drogie, nie wiem czy mnie pamietacie szukalam w Łodzi sprayu Joanny i załączałam moje zdjęcia.
Ku mojemu zdziwieniu znalazłam spray w Manufakturze w SuperPharmie wiec jesli ktos chce znalezc w Łdz to kierujcie się tam, zapas jest spory.
No i rozpoczelam swoja przygode. Psikałam 4 razy - tak na całej długości włosów z odległości, po psiknięcie na dany obszar No i przez pierwsze 2 razy nie widziałam jakiegoś efektu dużego, na pewno otoczenie nie Teraz po 4 psiknięciu i dniu na działce włosy zrobiły się sporo jaśniejsze, ale sama nie wiem czy są za żółtawe... Moze wkleje pozniej fotki to ocenicie?
No i mam takie pytanie-czy teraz włosy już się nie będą rozjasniac bez psikania? Bo mam wrażenie że po wysuszeniu kolejnym bez psikania włosy stały się jaśniejsze jeszcze... (Boze a jeśli będą tak jaśnieć i jaśnieć az zrobią sie białe? :P) Co myślicie o tym, też tak miałyście??
Widzę, że nie tylko ja takie odnosze wrażenie. Mam podobnie, gdyż wydaje mi się że po każdym myciu wlosy się troche rozjasniają, ale jest to bardzo subtelne Nie wiem jaki masz teraz kolor włosów, ale o to że rozjaśnią się do bieli to nie masz co się martwić

Cytat:
Napisane przez L I L Y Pokaż wiadomość
temptational bez obaw, jeśli nie będziesz psikać tym rozjaśniaczem to same nie będą się rozjaśniać
możesz wrzucić fotki to zobaczymy jak wyglądają Twoje włoski

ja sama już nigdy nie popsikam swoich tym sprayem, na początku się troszkę rozjaśniały, a potem zrobiły się żółto-rude odcienie.. i będę musiała teraz się farbować..
Nie tak bez obaw, bo ja już nie stosuję rojaśniacza, a wlosy same się jakby rojaśniają po każdym myciu, może to dodatkowy wpływ slońca, nie wiem, ale jednak jak widzisz coś takiego się dzieje
__________________
od 10.02.2007 jesteśmy razem
od 04.03.2011 zaręczeni

„Jeszcze się taki nie urodził, co by wszystkim dogodził”
cierra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-23, 10:32   #881
L I L Y
Zakorzenienie
 
Avatar L I L Y
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Nibylandia 
Wiadomości: 7 460
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

ale teraz właśnie słonko świeci i też lekko rozjaśnia włoski
L I L Y jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-23, 10:50   #882
temptational
Raczkowanie
 
Avatar temptational
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 59
tylko ze ja juz nie chce zeby sie bardziej rozjasnily, narazie umyłm głowe i siedze, nie susze (bojeee sie ;p)

no to załączam dla porownania, przed i po 4 psiknieciach w okresie 12 dni chyba
__________________
Jeżeli masz kogoś, kto Cię kocha, daje Ci to setkę powodów by żyć

62-->60-->56-->55-->54->52-->51--> 50

od 17.02 nie dotykam twarzy
od 10.04 dieta
od 22.03 dbam o włosy

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2010-05-29 o 16:48 Powód: post pod postem/korzystaj z opcji edycji i multicytowania.
temptational jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-23, 11:54   #883
L I L Y
Zakorzenienie
 
Avatar L I L Y
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Nibylandia 
Wiadomości: 7 460
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

rozjaśniły Ci się i to nawet ładnie
L I L Y jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-23, 12:50   #884
charisse
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 244
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

Cytat:
Napisane przez temptational Pokaż wiadomość
no to załączam dla porownania, przed i po 4 psiknieciach w okresie 12 dni chyba
ślicznie Ci się rozjaśniły
aż sama chyba kupię ten spray
charisse jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-23, 19:30   #885
sstokrottka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 75
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

chyba macie rację...chociaż nie wiem...musze coś zrobić z włosami, bo zwariuję:p ścinać nie będę (bo jakbym ścinała to do ramion, żeby chociaż było widać), a teraz mam prawie do talii i chce żeby były jeszcze dłuższe dlatego padło na kolor...i nie wiem co zrobić:p
sstokrottka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-29, 16:20   #886
dzonksik
Raczkowanie
 
Avatar dzonksik
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 398
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

hej dziewczyny. mam ten spray ale dostałam go od koleżanki bo jej nie pasował , abym mogła wyprobować. Naturalnego koloru włosów w zasadzie nie pamiętam, farbuję je od lat. Ale będzie to jasny brąz. Obecnie rozjaśniłam je , mam zrobiony balejaż z trzech kolorów, baza to kolor mocca - wygląda jak takie cappucino, i dwa rodzaje blondu, jasny i taki naturalny średni. Ponieważ miałam zdejmowany kolor przed położeniem tego balejażu, przez to zaczyna mi przebijać taki hmmm... kanarkowo pomarańczowy kolor A że rudości nie bardzo lubie postanowiłam je rozjaśnić narazie sama w domu, gdyż odrost jest jeszcze niewielki i nie ma po co iśc do fryzjera. aby zniwelować ten kanarkowy odcień polecono mi szampon Joanny Ultra Color System i powiem że faktycznie trochę go przygasił. Teraz jestem po pierwszym użyciu sprayu Joanny no i powiem że narazie jedyne co zauwazylam to zrudzienie mojego koloru mocca ale i rozjaśnienie odrostu. Także chociaż z tym odrostem się udało. Powiedzcie mi jak to się stosuje - bo nie mam oryginalnego pudełka, tylko dostałam samą buteleczkę ze sprayem a tam nic nie jest napisane. Narazie użyłam go mniej wiecej w taki sposób jak uzywa się lakieru do włosów czyli psikałam dookoła głowy i większą ilość na czubek - w celu zniwelowania odrostu. Zauważyłam jednak że włosy nie rozjaśniły mi się równomiernie.
Jaką ilość tego zużywacie na jeden raz ? Czy trzeba włosy potem rozczesać szczotką (czy to np właśnie powoduje efekt pasemek ? ). Czy wcieracie specyfik we włosy czy odrazu suszycie, albo pozostawiacie do wyschnięcia i wchłonięcia ?
Dzieki za odpowiedzi.
__________________

dzonksik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-29, 23:17   #887
lilia23
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 203
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

hej dziewczyny mam pytanie mam czarne włosy ale juz z przeswitami brazu czy jesli uzyje tego rozjasniacza to rozjasni mi chociaz troche na taki ciemny braz?? czy ktoras z was tak probowała?? czekam na odp
lilia23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-30, 23:38   #888
paputeeek
Raczkowanie
 
Avatar paputeeek
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 117
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

ten spray srednio rozjasnil mi wlosy.. a dawalam go juz potem naprawde duzo ;d az wlosy byly od niego 'mokre' bo chcialam w koncu jakies efekty.

wlosy sie troche przesuszyly, ale od czego jest jedwab? ;d ogolnie chyba kupie 2 raz

Edytowane przez paputeeek
Czas edycji: 2010-05-30 o 23:59
paputeeek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-31, 09:38   #889
Renfrii
Raczkowanie
 
Avatar Renfrii
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 188
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

Cytat:
Napisane przez dzonksik Pokaż wiadomość
hej dziewczyny. mam ten spray ale dostałam go od koleżanki bo jej nie pasował , abym mogła wyprobować. Naturalnego koloru włosów w zasadzie nie pamiętam, farbuję je od lat. Ale będzie to jasny brąz. Obecnie rozjaśniłam je , mam zrobiony balejaż z trzech kolorów, baza to kolor mocca - wygląda jak takie cappucino, i dwa rodzaje blondu, jasny i taki naturalny średni. Ponieważ miałam zdejmowany kolor przed położeniem tego balejażu, przez to zaczyna mi przebijać taki hmmm... kanarkowo pomarańczowy kolor A że rudości nie bardzo lubie postanowiłam je rozjaśnić narazie sama w domu, gdyż odrost jest jeszcze niewielki i nie ma po co iśc do fryzjera. aby zniwelować ten kanarkowy odcień polecono mi szampon Joanny Ultra Color System i powiem że faktycznie trochę go przygasił. Teraz jestem po pierwszym użyciu sprayu Joanny no i powiem że narazie jedyne co zauwazylam to zrudzienie mojego koloru mocca ale i rozjaśnienie odrostu. Także chociaż z tym odrostem się udało. Powiedzcie mi jak to się stosuje - bo nie mam oryginalnego pudełka, tylko dostałam samą buteleczkę ze sprayem a tam nic nie jest napisane. Narazie użyłam go mniej wiecej w taki sposób jak uzywa się lakieru do włosów czyli psikałam dookoła głowy i większą ilość na czubek - w celu zniwelowania odrostu. Zauważyłam jednak że włosy nie rozjaśniły mi się równomiernie.
Jaką ilość tego zużywacie na jeden raz ? Czy trzeba włosy potem rozczesać szczotką (czy to np właśnie powoduje efekt pasemek ? ). Czy wcieracie specyfik we włosy czy odrazu suszycie, albo pozostawiacie do wyschnięcia i wchłonięcia ?
Dzieki za odpowiedzi.
Ja zużyłam buteleczkę po 4 czy 5 razach, ale to zależy od długości włosów i efektu, jaki chcesz osiągnąć...Po użyciu włosy mozna przeczesac grzebieniem, ale szczotka nie radzę. Jeśli włosy wysuszysz od razu po użyciu sprayu, suszarką czy na słońcu, to efekt rozjaśnienia będzie lepszy, dzięki suszeniu bardziej się rozjaśniają.
__________________
mój suwaczek: http://www.przewodnikmp.pl/img-070420060493.png



Jeśli trzymasz miłość zbyt słabo, odleci. Jeśli ją ściśniesz za mocno, umrze.

- T. Hall
Renfrii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-31, 10:00   #890
kasiura
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 708
GG do kasiura
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

Cytat:
Napisane przez paputeeek Pokaż wiadomość
ten spray srednio rozjasnil mi wlosy.. a dawalam go juz potem naprawde duzo ;d az wlosy byly od niego 'mokre' bo chcialam w koncu jakies efekty.

wlosy sie troche przesuszyly, ale od czego jest jedwab? ;d ogolnie chyba kupie 2 raz
papputek ale czy miałaś wyjściowy kolor naturalny niefarbowany ciemny blond/blond?

on jest do takich wlosow przeznaczony i takie rozjasnia, jesli mialas takie no to rzeczywiscie nie rozumiem braku efektow, ale jesli ciemniejsze to bylo duze prawdopodobienstwo ze nie bedzie nic widac.

mi rozjasnilo baaaaaaaaaardzo do bardzo jasnego blondu, aczkolwiek mam inne zastrzezenia co do tego sprayu jednak jesli chodzi o sile dzialania i efekty to sa naprawde duze
__________________
[eucerin][/eucerin]
kasiura jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-31, 12:06   #891
viki1988
Zakorzenienie
 
Avatar viki1988
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 8 969
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

Cytat:
Napisane przez lilia23 Pokaż wiadomość
hej dziewczyny mam pytanie mam czarne włosy ale juz z przeswitami brazu czy jesli uzyje tego rozjasniacza to rozjasni mi chociaz troche na taki ciemny braz?? czy ktoras z was tak probowała?? czekam na odp
Ja używałam na włosy w kolorze średniego brązu (farbowane) i mi ładnie rozjaśnił oczywiście nie do blondu tylko do jaśniejszego brązu wklejałam fotki gdzieś na poprzednich stronach wątku... a i mi on starczył na dość długo - używałam przez miesiąc co 2-3 dni i mam jeszcze pół butelki
__________________
21.06.2014r.
28.01.2016r.
viki1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-31, 16:47   #892
lilia23
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 203
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

Cytat:
Napisane przez viki1988 Pokaż wiadomość
Ja używałam na włosy w kolorze średniego brązu (farbowane) i mi ładnie rozjaśnił oczywiście nie do blondu tylko do jaśniejszego brązu wklejałam fotki gdzieś na poprzednich stronach wątku... a i mi on starczył na dość długo - używałam przez miesiąc co 2-3 dni i mam jeszcze pół butelki
a jesli mam farbowane czarne włosy jest szansa ze choc minimalnie rozjasni?? i nie zniszczy mi wlosow bo mam juz i tak zniszczone chce sie pozbyc tej czern choc na ciemny braz myje szamponem przeciwłupiezowym ale za bradzo nie widze efektów.. nietety
lilia23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-31, 17:27   #893
ifrit
Zadomowienie
 
Avatar ifrit
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Podkarpacie
Wiadomości: 1 959
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

zakupiłam joanne dzis 1 zastosowałam widze delikatna róznice
włoski bez zmian , jesli chodzi o kondycje czekam na dalsze rozjasnienie
__________________
W myślach wszystko ma początek!
ifrit jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-31, 17:50   #894
lilia23
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 203
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

hej pomożecie?? boje sie moga wyjsc jakies czerwone albo zielone;( a lubie moje włosy;d;d sa juz wystarczajace zniszczine ale chce jakos pozbyc sie tej czerni choc minimalnie rozjasnic..ktoś pomoże??
lilia23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-31, 18:01   #895
viki1988
Zakorzenienie
 
Avatar viki1988
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 8 969
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

Cytat:
Napisane przez lilia23 Pokaż wiadomość
hej pomożecie?? boje sie moga wyjsc jakies czerwone albo zielone;( a lubie moje włosy;d;d sa juz wystarczajace zniszczine ale chce jakos pozbyc sie tej czerni choc minimalnie rozjasnic..ktoś pomoże??
zielone Ci na pewno nie wyjdą, ale mogą być czerwonawe/rudawe,taki efekt to normalnka przy rozjaśnianiu farbowanych włosów, a co do kondycji - to może trochę przesuszac ale zdecydowanie mniej niż zwykły rozjaśniacz
__________________
21.06.2014r.
28.01.2016r.
viki1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-31, 18:05   #896
lilia23
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 203
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

aha dzieki;* moze spróbuje bo widze ze trudno znalezc ten rozjasniac;/ musze sie jakos pozbyc tego koloru mam przeswity brazu ale i tak nadal czarny.. co prawda nie intensywny tylko taki juz wyplowilay kolor;D odrosty mam farbowane na sredni braz aha a mam pytanie czy gdybym teraz zafarbowala włosy na braz to czy beda mialy chocaz taki połysk brązu?? bo na czarne napewno nie chwyca...
lilia23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-01, 12:00   #897
lilia23
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 203
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

wiec zakuilam jednak dzis ta joanne i nie wiem czy jej uzyc mam stresa bo jak pisalam wcześniej mam farbowane na czarno włosy odrosty jasniejsze bo na sredni braz jak dlamnie nie widac róznicy bo dla mnie sa poprostu czarne kolor mam juz wypłowialy wiec zastanawiam sie czy uzaryzykowac i sprobowac uzyżyc tego rozjasniacza?? co radzicie?? aha a gdyby jakims cudem sie rozjasnily na taki ciemny braz to moge pozniej uzyc farby na nie ? żeby byly takie bardziej błyszczące?? prosze o wasze odp to dla mnie wazne bo nei wiem co robic;(

Edytowane przez lilia23
Czas edycji: 2010-06-01 o 12:02
lilia23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-01, 13:15   #898
kasiura
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 708
GG do kasiura
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

Cytat:
Napisane przez lilia23 Pokaż wiadomość
wiec zakuilam jednak dzis ta joanne i nie wiem czy jej uzyc mam stresa bo jak pisalam wcześniej mam farbowane na czarno włosy odrosty jasniejsze bo na sredni braz jak dlamnie nie widac róznicy bo dla mnie sa poprostu czarne kolor mam juz wypłowialy wiec zastanawiam sie czy uzaryzykowac i sprobowac uzyżyc tego rozjasniacza?? co radzicie?? aha a gdyby jakims cudem sie rozjasnily na taki ciemny braz to moge pozniej uzyc farby na nie ? żeby byly takie bardziej błyszczące?? prosze o wasze odp to dla mnie wazne bo nei wiem co robic;(
strach się bać
od jednego psiknięcia to przypuszczam nic się nie zmieni... więc nie ma się co bać, problem w tym, że żeby było coś widać...z tego co zauwazylam, to my tu psikamy za dużo często i nie umiemy przestać, a potem efekt jest różny

ja mam teraz bardzo rozjaśnione i mi sie nie podobają i chciałabym zafarbować ale boje się, bo efekt farby po joannie nigdy nie jest do przewiadzenia!
więc ci nie radze, tym bardziej ze juz masz farbowane...napewno nie samodzielnie w domu
co najwyzej u fryzjera
__________________
[eucerin][/eucerin]
kasiura jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-01, 13:49   #899
lilia23
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 203
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

a wiec spróbuje na jakims malym pasemku i zobacze co sie bedzie dziac przeczytalam caly watek i widze ze niektore dziewczyny próbowaly na czarnych włosach ;d;d sama mam farbowane włsoy joanną czarny bez (co mnie podkusiło!!) i chce sie jeje pozbyc nie farbowalam od pol roku tylko same odrosty na jasniejszy braz ale nie widze roznicy moze jakies przeswity brazu nie wiem co robic.. mam dosc tej czerni:mur :
lilia23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-06-01, 13:59   #900
kasiura
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 708
GG do kasiura
Dot.: Bardzo proszę o fotki po REFLEX BLOND JOANNA

Cytat:
Napisane przez lilia23 Pokaż wiadomość
a wiec spróbuje na jakims malym pasemku i zobacze co sie bedzie dziac przeczytalam caly watek i widze ze niektore dziewczyny próbowaly na czarnych włosach ;d;d sama mam farbowane włsoy joanną czarny bez (co mnie podkusiło!!) i chce sie jeje pozbyc nie farbowalam od pol roku tylko same odrosty na jasniejszy braz ale nie widze roznicy moze jakies przeswity brazu nie wiem co robic.. mam dosc tej czerni:mur :
to proponuje dekoloryzacje a nie rozjaśniacz...
__________________
[eucerin][/eucerin]
kasiura jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2017-11-05 11:43:58


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 07:41.