jaki typ urody jaki kolor wlosow? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-04-28, 04:37   #1
laluna123
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 64

jaki typ urody jaki kolor wlosow?


Witam wszystkich.

mam problem dotyczacy doboru koloru wlosow.
nie wiem czy mam zimna czy ciepla skore!!! z tego co wyczytalam to jak jest dosc blada (ale nie baaaardzo blada) z czerwonym raczej odcieniem tzn, ze mam zimny typ urody tak? chociaz czerwony kojarzy mi sie bardziej z cieplym
teraz tak:
1) w ciemniejszych wlosach ladniej odznaczaja mi sie oczy i skora nie wydaje sie czerowna ale za to wygladam blado (jak jestem nie opalona)
2) w blond wygladam chyba lepiej ogolnie ale jak ma odcienie rudego czy zoltego ten blond to moja twarz wyglada na czerwona. z drugiej strony do zimnej urody kaza dobierac ceiple kolory wlosow wiec nie wiem jak to ma byc. a moze cos pomieszalam? wydaje mi sie, ze widzialam raz taka wersje raz taka. ze zimny kolor skory- zimny kolor wlosow, a raz widzialam, ze zimny kolor skory to cieply wlosow :/
3) wszystko jest jasne jesli chodzi o kolory typu: popielaty blond, mrozny braz, itd. ale jakie inne kolory sa zimne a jakie cieple? czy np. zloty blond to cieply odcien czy nie? widzialam pudelko zlotego blondu nowego castingu i zlotych to ta pani wlosow nie ma. raczej dosc szarawy blond jasny.

ogolnie uwazam, ze najlepszym kolorem dla mnie nie jest ani zaden z ciemniejsych kolorow poczynajac od ciemnego blondu, ani zaden jasny typu bardzo jasny blond popielaty, mrozny itd. z zoltymi refleksami juz calkiem porazka, mialam tez ten blond strawberry bo na innych mi sie pdobal- u mnie okropnie. wiec uwazam, ze ja powinnam miec jakis kolor sredni, ale jaki???? (((((
ogladalam srednie blondy ale wydaja sie takie szarawe bez zycia.

a jasny brazowy blond to jest zimny czy cieply kolor? albo tabaczkowy? boje sie po nie siegnac...
prosze dziewczyny odezwijcie sie z jakimis poradami i moze fotkami kolorkow wlosow. czekam
laluna123 jest offline  
Stary 2011-04-28, 11:00   #2
Czekoladka585
Raczkowanie
 
Avatar Czekoladka585
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Chełm
Wiadomości: 115
Dot.: jaki typ urody jaki kolor wlosow?

Z Twojego postu wynika, że masz raczej podobny typ urody do mojego. Myślę, że doradzić mogę, bo przetestowałam już na sobie praktycznie wszystkie odcienie włosów, miałam nawet platynę;D w której wyglądałam okropnie- bez życia, blado, generalnie twarz przy jasnych włosach traci wyrazistość, oprawę... Oczy - ich barwa nie jest już tak czytelna (mam niebiesko-szare tęczówki). W kolorze miodowym natomiast wydawałam się sobie tak jak by zmęczona, buzia zbyt pełna jak powyżej... Zdecydowanie najlepiej wyglądam w ciemnym brązie z palety naturalnej. Malowałam Alfaparfem, odcień 6 pomieszany z 6NI. Do tego fryzjer zrobił mi jasne refleksy (niewiele, ale dość szerokie). Wyglądam rewelacyjnie. Oczy dotąd "rozmyte" wydają się błękitne, bladość skóry wcale nie przeszkadza, a nawet lepiej, gdy mam jaśniejszy podkład, niż żółtawy, ciemniejszy. Powstaje fajny kontrast, buzia jest taka żywa, wygląda na wypoczętą. Poza tym korzystniej wygląda ciemny kolorek, gdy nie jest się posiadaczką bardzo smukłej twarzy/głowy. Po co dodawać sobie pucołowatości=) Moim zdaniem blond naprawdę pasuje tylko dziewczynom o subtelnych, delikatnych rysach twarzy. Ciemniejszy kolor sprawia, że "nikną". Pamiętaj, że fajnie wyglądają kontrasty. Niekoniecznie całość jednolita
Czekoladka585 jest offline  
Stary 2011-04-28, 13:57   #3
laluna123
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 64
Dot.: jaki typ urody jaki kolor wlosow?

dzieki za odpowiedz.
mialam ciemny zimny braz ale wygldalam raczej blado. wiekszosc osob mowila mi, ze w blondzie lepiej. ja mam raczej zielonkawe oczy. oprawa oczu ciemny blond chyba.
do tego pospieszylam sie i odbarwilam wlosy. teraz mam jasno rude. musze poczekac az bede mogla znowu podjasnic. czyli nici z brazu z pasemkami bo dopiero co braz rozjasnilam.
laluna123 jest offline  
Stary 2011-05-03, 21:07   #4
electricfeel44
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-02
Wiadomości: 15
Dot.: jaki typ urody jaki kolor wlosow?

hej. mam podobny problem. wydaje mi się, ze mój typ urody to lato. twarz blada, różowe przebarwienia, często się czerwienię-naprawdę mocno. naturalny kolor włosów to mysi blond, ale niestety z ciepłymi refleksami [zbija mnie z tropu jeżeli chodzi o identyfikację typu urody]. oprawa oczu bardzo jasna, ledwo widoczna, brwi jasne. niby pasują do mnie chłodne kolory włosów, ale sama już nie wiem. usta mam duże, zadbane..ale sa takie jasne, ze prawie zlewają się z moją skórą co jest okropne bez makijażu! chciałabym nadać mojej twarzy charakteru, wyrazistości, drapieżności. wyglądam strasznie mdło...
obecnie mam na głowie jasny kolor włosów ale zastanawiam się czy taki kolor jak ma np megan fox nie pasowałby mi ? oczywiście biorę pod uwagę, ze o brwi i rzesy tez będę musiała zadbać w odpowiedni sposób
jeszcze jedno.. mam pełną twarz, okrągłe policzki. czy ciemny kolor nie uwydatnił by tego za bardzo ?

pomocy, zdesperowana :P

---------- Dopisano o 21:07 ---------- Poprzedni post napisano o 21:04 ----------

bardzo proszę o pomoc...*:
electricfeel44 jest offline  
Stary 2011-05-04, 01:35   #5
laluna123
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 64
Dot.: jaki typ urody jaki kolor wlosow?

hej,
ja mam raczej troche ciemniejsze brwi i rzesy. kolor wlosow naturalny tez cos z myszy. twarz tez okragla i nawet policzki lekko pufiaste. w ciemniejszych wlasnie mi wyszczuplilo twarz. zniknal odcien rozowosci na skorze. ale wygladalam za blado. chociaz az taka biala to nie jestem.
oczy mam jakies takie zielono-szare chyba czasem widze cos zoltego (jak bylam mala mialam niebiskie tak do 15 lat, pozniej szare a teraz ten kogel-mogel)
teraz przechodze znowu na jasne i narazie jestem na jasnym rudym :/ teraz twarz stala sie raczej zoltawa. sama nie wiem o co chodzi.
nie mam pojecia:
1) jaki typ jestem czy zimny czy cieply (nie zimny dran
2)czy do zimnego sie daje zimne kolory wlosow czy cieple, i na odwort.
grzebalam w necie ale raz tak raz tak pisza. raz, ze do zimnego cieple kolory wlosow a raz, ze tez zimne.
oczywiscie najpierw chcialabym wiedziec jaki typ jestem ja...
mialam blond raz taki jakis perlowo-fioletowy- wygladalam szaro.
w zoltawym blondzie jestem rozowa na twarzy. nie wiem wiec gdzie sie ulokowac :/
trapi mnie tez pytanie czy odcienie zlote blondu czy brazu to cieple czy zimne??? niby zloty kojarzy mi sie z cieplym tonem ale tez gdziesz czytalam, ze to zimne kolory jesli maja zloto.
i badz tu czlowieku madry.
w dodatku widze, ze wizazanki co maja tu "staz" i pewnie widza co nieco to maja nas w nosie :////////

---------- Dopisano o 01:35 ---------- Poprzedni post napisano o 01:33 ----------

czekoladka a mozesz wstawic jakies foty???
laluna123 jest offline  
Stary 2011-05-04, 15:30   #6
electricfeel44
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-02
Wiadomości: 15
Dot.: jaki typ urody jaki kolor wlosow?

mam to samo-wg mnie laluna123 jesteś chłodnym typem.
i z tego co wiem pasują chłodne odcienie, zdecydowanie..
electricfeel44 jest offline  
Stary 2011-05-05, 04:55   #7
laluna123
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 64
Dot.: jaki typ urody jaki kolor wlosow?

czerwien kojarzy mi sie z cieplym a bladosc z zimnym wiec czerowne na bladym..... haha )))))))
laluna123 jest offline  
Stary 2011-05-05, 15:07   #8
electricfeel44
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-02
Wiadomości: 15
Dot.: jaki typ urody jaki kolor wlosow?

zaczerwienienia twarzy są charakterystyczne przy chłodnym typie urody. bo jakbyś np miała oliwkowe polliczki to co innego...

---------- Dopisano o 15:07 ---------- Poprzedni post napisano o 15:06 ----------

`- Ciepły jest wtedy, kiedy twoja skóra ma w sobie odcienie pomarańczowego lub żółci (często masz też brązowe oczy i ciemniejsze brwi). Przy ciepłej barwie cery postaw na farby w odcieniach miodowych blondów, karmelowych brązów, miedzianych rudości, na kolory mlecznej czekolady i ciemnobrązową czerń.
- Chłodny koloryt oznacza delikatną cerę z różowym pigmentem (często towarzyszą jej szare włosy i błękitne oczy). Przy chłodnym typie urody masz do wyboru platynowe, piaskowe i beżowe blondy, chłodne orzechowe brązy, odcienie kakao, ciemnoczerwoną rudość i czerń z nutą fioletu. To tylko podpowiedź. Oczywiście ostateczna decyzja może być bardziej złożona (na wybór odcienia włosów wpływa nie tylko odcień skóry i kolor oczu, ale też twój styl).`

wszystko na ten temat.
electricfeel44 jest offline  
Stary 2011-05-06, 14:14   #9
laluna123
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 64
Dot.: jaki typ urody jaki kolor wlosow?

dzieki, tego nie widzialam jak grzebalam w necie, ze rozowe policzki itd. to tez do chlodnego typu. teraz bede szukac odpowiedniego blondu. czylijakies piaskowe czy platynowe odcienie. mam nadzieje, ze trafie.
laluna123 jest offline  
Stary 2011-05-08, 15:47   #10
electricfeel44
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-02
Wiadomości: 15
Dot.: jaki typ urody jaki kolor wlosow?

pozdrawiam ;d
electricfeel44 jest offline  
Stary 2011-05-09, 02:52   #11
laluna123
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 64
Dot.: jaki typ urody jaki kolor wlosow?

dzieki, i tez pozdrawiam
tak kolor mi sie podoba ale jaka farbe polozyc zeby taki wyszedl...
http://www.seriesblog.es/2010/08/agu...n-aguila-roja/
laluna123 jest offline  
Stary 2011-05-09, 09:44   #12
zzzielona
Wtajemniczenie
 
Avatar zzzielona
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 094
Dot.: jaki typ urody jaki kolor wlosow?

Wiecie... Ja ostatnio się dowiedziałam jak sprawdzić odcień swojej skóry (tzn. stwierdzić czy jest chłodna czy ciepła) .

Spójrz na swoje żyły - jeśli są zielonkawe to znaczy, że masz ciepły odcień skóry, jeśli są bardziej fioletowe - chłodny. Co brzmi dość rozsądnie bo jeśli skóra ma żółty zafarb to niebieski (powiedzmy sobie, że naturalny kolor żył ) z żółtym daje właśnie odcień zielony, a niebieski z różowym (chłodny odcień skóry) fiolet .

Ja mimo "szarych" włosów i chłodno-niebieskich oczu mam lekko żółtawą cerę.
__________________
Bloguję o kobiecych sprawach...
Moja biżuteria!

Edytowane przez zzzielona
Czas edycji: 2011-05-09 o 09:46
zzzielona jest offline  
Stary 2011-05-10, 00:30   #13
laluna123
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 64
Dot.: jaki typ urody jaki kolor wlosow?

hej, slyszalam o tym moje sa raczej niebieskie niz zielone wiec chyba mam problem rozwiazany. teraz dobor koloru wlosow co pewnie tez latwe nie bedzie. jakis fryzjer-stylista, co zna sie na rzeczy pewnie by wiedzial ale kazdy niby za takiego sie ma a w rzeczywistosci nie wie..
laluna123 jest offline  
Stary 2012-03-14, 16:37   #14
achaya
Przyczajenie
 
Avatar achaya
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 14
GG do achaya
Dot.: jaki typ urody jaki kolor wlosow?

Hej dziewczyny!

Mam bardzo podobny problem - za nic nie mogę przyporządkować sobie typu urody...

jestem dosyć śniada - bardzo szybko się opalam (wręcz za szybko), mam żółtawo-szarawy odcień skóry, usta w kolorze brudnego różu i ciemno brązowe włosy, pasują do mnie bardzo nasycone kolory - magenta, róż, czarny, fioletowy, czerwony. wyglądam OKROPNIE w pastelach

no i własnie tu zaczyna się problem - ostatnio rozjaśniłam je o 2 tony i okazało się, że w ciepłym odcieniu włosów tez wcale nie jest tak źle (załączam zdjęcie). mój naturalny kolor ze złotymi refleksami po słońcu też wcale źle nie wyglądał... czasami też gdy jestem zmęczona i blednę to moja skóra wydaje się różowawa albo na odwrót - żółtawo-zielona

Nie wiem już w jaki sposób mam dopierać kolory - kupiłam teraz farbę ciemny brąz o chłodnym odcieniu, ale koniec końców nie wiem czego się spodziewać...

doradzicie?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Koszalko.jpg (87,0 KB, 67 załadowań)
__________________
achaya
achaya jest offline  
Stary 2014-01-07, 23:48   #15
laluna123
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 64
Dot.: jaki typ urody jaki kolor wlosow?

tyle czasu minelo a ja dalej skacze z koloru na kolor. Teraz mam jasniutki blond ani popielaty ani jakis zolty. Kolormi sie podoba ale mam czerwona gebe!

czy kolezanka co wczesniej mi podala kolory moglaby podsunac jakies linki do zdjec z takimi kolorami wlosow. Jakas slaba moja wypbraznia na te kakao czy bezowy blond. Platynowy natomiast nie wiem czym sie rozni od popielatego :/ na pudelkach wydaja mi sie takie same.
laluna123 jest offline  
Stary 2014-01-08, 03:50   #16
Misseczka
Zadomowienie
 
Avatar Misseczka
 
Zarejestrowany: 2012-03
Wiadomości: 1 047
Dot.: jaki typ urody jaki kolor wlosow?

Dziewczyny, czy można być mieszanka? Trochę lata i trochę wiosny? Bóg mi świadkiem że żyły mam i niebieskie i zielone. Sama w skórze u siebie widzę zołć, ale policzki potrafią się zaczerwienic i uważam, że w podkładzie muszę mieć sporo żółtych i odrobinę różowych pigmentów. Źle patrzę czy taka mieszanka jest możliwa? Mam poza tym ciepłe pieprzyki, złoty kolor włosów naturalnych i zielone oczy z żółtym w środku. Jest mi dobrze w kolorach wiosny ale i czasem w letnich błękitach ja już nie wiem czym jestem. W ogóle myślę że bardzo pasuje mi jasna miedź co chyba wyklucza lato?
Misseczka jest offline  
Stary 2014-01-08, 16:47   #17
201607040946
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 21 731
Dot.: jaki typ urody jaki kolor wlosow?

Cytat:
Napisane przez Misseczka Pokaż wiadomość
Dziewczyny, czy można być mieszanka? Trochę lata i trochę wiosny? Bóg mi świadkiem że żyły mam i niebieskie i zielone. Sama w skórze u siebie widzę zołć, ale policzki potrafią się zaczerwienic i uważam, że w podkładzie muszę mieć sporo żółtych i odrobinę różowych pigmentów. Źle patrzę czy taka mieszanka jest możliwa? Mam poza tym ciepłe pieprzyki, złoty kolor włosów naturalnych i zielone oczy z żółtym w środku. Jest mi dobrze w kolorach wiosny ale i czasem w letnich błękitach ja już nie wiem czym jestem. W ogóle myślę że bardzo pasuje mi jasna miedź co chyba wyklucza lato?
Można nie być typem ciepłym albo chłodnym, tylko neutralnym zapraszam tutaj http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=678732
201607040946 jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-08 16:47:17


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:59.