Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część IX - Strona 145 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-05-15, 00:22   #4321
asia_102
Wtajemniczenie
 
Avatar asia_102
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 2 356
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część IX

e, nie jestem zadowolona z wyniku głosowania... idę spać miałam nadzieję, że może włoch ich wybzyka, ale nic z tego

dobranoc Białogłowy
asia_102 jest offline  
Stary 2011-05-15, 00:29   #4322
katie100
Wtajemniczenie
 
Avatar katie100
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 2 234
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część IX

dobranoc ja też już idę, no wynik szału nie zrobił, bo ciut za słabi wokalnie byli, ale szoł zrobili fajne
katie100 jest offline  
Stary 2011-05-15, 08:31   #4323
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część IX

Cytat:
Napisane przez katie100 Pokaż wiadomość
no to nie jest z nią jeszcze tak źle, jak potrafi się zdobyć na przeprosiny, jakieś szanse na poprawę są, ale pewnie trzeba się uzbroić w cierpliiiiiwoooość
przeprosila bo tz sie na nia wkurzyl i rzucil sluchawka... doszla do wniosku ze tak latwiej jej wybaczy...


Cytat:
Napisane przez asia_102 Pokaż wiadomość
ale niunia słodka zacałowałabym na śmierć


kurcze, a ja nie dam rady w tym roku zazdroszczę...



Warto fajnie jest, atmosfera miła, ludzie sympatyczni no i muzea w nocy fajnie wyglądają, np. widziałam w Zamku Królewskim wszystkie rozświetlone żyrandole



olać, dopóki tż opowiada się po Twojej stronie nie ma co się denerwować



nakręciłaś się na niego okropnie
waxa możesz używać, ale licz się z tym, że włosy żółkną, niestety...



opowiadasz i opowiadasz FOTY poprosimy



u mnie na działce jest sąsiad, który zwalczył wszystkie plujące się stare baby jak tylko któraś otwierała usta to od razu ' mój pies jest czystszy niż Wy, bo wychodzi sikać na brzeg a Wy szczacie specjalnie do wody, bo nie chce Wam się szukać kawałka krzaka'



no i już wie jak się leczysz




ja to jestem tak stara, że nie pamiętam już jak się robi takie podchody
no prosze cie juz wszyscy wiedza jak sie leczy!

---------- Dopisano o 08:31 ---------- Poprzedni post napisano o 08:24 ----------

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Mi się podoba
Slicznie wyglądasz
I widzę że włoski skrócilas chyba.
nie skracalam- miesiac temu o 2 cm...
moze tak wyszly po prostu, ale dziekuje!
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-05-15, 08:35   #4324
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część IX

czesc blondaski
juz jestem wpadlam na kilka dni do swojego rodzinnego miasta i znow mam neta wczoraj spedzilam fajny dzien u siorki w wawie t
takze zaraz chociaz jedna strone przeczytamzeby miec rozeznianie o czym piszecie
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-05-15, 09:33   #4325
psyhe666
Zakorzenienie
 
Avatar psyhe666
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: ;)
Wiadomości: 12 669
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część IX

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
czesc blondaski
juz jestem wpadlam na kilka dni do swojego rodzinnego miasta i znow mam neta wczoraj spedzilam fajny dzien u siorki w wawie t
takze zaraz chociaz jedna strone przeczytamzeby miec rozeznianie o czym piszecie
Hej Ależ z Ciebie ranny ptaszek

Mnie mama obudziła bo przez cały dom przeszła ze 3 razy i obcasami pukała o płytki Niech no tylko wróci!
__________________
Hey, I just met you
and this is crazy!
But here's my indeks
so trójka maybe.

psyhe666 jest offline  
Stary 2011-05-15, 09:45   #4326
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część IX

Cytat:
Napisane przez asia_102 Pokaż wiadomość
pies to pikuś wyprawka dla futrzaka kosztowała mnie niecałe 300 pln, a sam laktator to 130 pln a gdzie wózek, pościel, ubranka, łóżeczko, butelki, kosmetyki, pieluchy



trzymam za słowo



śliczne są teraz rzeczy, jak wchodzę do sklepów typu mothercare lub smyk to oczopląsu dostaję



ale że co...?
zawsze wszystko wklejam do albumu

---------- Dopisano o 09:45 ---------- Poprzedni post napisano o 09:44 ----------

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
A w ogóle od 4 dni zaxczelam kurację na włosy INTRAGEN. Mam szampon i ampułki, na wypadanie i porost. Drogie stasznie, w op. tylko 12 amp. a trzeba co najmniej 3 op. Poki co mam 1 op. i zobaczę co i jak.

I od jutra albo pojutrza albo dalej zaczyam Galenica-trzeba się jakoś wymodelować przed latem, wklejam fotkę, plyn do picia i serum, kuracja na 28 dni.

A to torebka i portfel-byla dzis taka promocja ze za 2 prod. placimy 40% taniej a za 1 normalnie więc wzięłam portfel-zapłaciłam mniej niż zapłaciłabym za samą trebke, sredni jest, ale przynajmniej duzy.
A torebkę zamowiłam w sklepie bo nie było tego koloru i dziś przyszła. Mi się bardzo podoba I kupiłam tez sandalki
fajna torebeczka
ta kuracja to pewnie lipa będzie ale próbuj jak połączysz z fitnessem albo ćwiczeniami i jakaś małą dieta to na pewno coś da
xLADYx jest offline  
Stary 2011-05-15, 09:56   #4327
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część IX

no i ten lirene mi nie potrzebny przez ostatnie kilka dni lezalam plackiem na sloncu w ogrodzie i opalilam sie nawet twarzy nie maluje poza oczkami i rozem

teraz poszukam czegos do ciemnej karnacji zeby zachowac/przedluzyc opalenizne
a i wiecie kolejny raz moje wlosy przejechaly sie na isanie pamietacie taka mala ampulke z isany kuracja 1min co sobie kupilam w tamtym tyg jak bylamokazala sie badziewna dla moich wlosow nie dosc ze smierdziala chemia to nic nie zrobila z moimi wlosami doszlam do wniosku ze te isany sa dla wlosow niewymagajacych i ubogie w skladniki odzywczenie dla mnie bo po co klasc cos na wlosy w celu ich odzywienia co jest tak biednepodz iekowalam isanie na zawsze

teraz korci mnie jeszcze ta alterrado przetestowania..
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-05-15, 10:20   #4328
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część IX

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość

fajna torebeczka
ta kuracja to pewnie lipa będzie ale próbuj jak połączysz z fitnessem albo ćwiczeniami i jakaś małą dieta to na pewno coś da
Dzieki
A kuracja ma skład ciekawy wiec nie sadze zeby była jakas straszna lipa. Skład ciekawy, powinie drenować.

---------- Dopisano o 10:20 ---------- Poprzedni post napisano o 10:19 ----------

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
no i ten lirene mi nie potrzebny przez ostatnie kilka dni lezalam plackiem na sloncu w ogrodzie i opalilam sie nawet twarzy nie maluje poza oczkami i rozem

teraz poszukam czegos do ciemnej karnacji zeby zachowac/przedluzyc opalenizne
a i wiecie kolejny raz moje wlosy przejechaly sie na isanie pamietacie taka mala ampulke z isany kuracja 1min co sobie kupilam w tamtym tyg jak bylamokazala sie badziewna dla moich wlosow nie dosc ze smierdziala chemia to nic nie zrobila z moimi wlosami doszlam do wniosku ze te isany sa dla wlosow niewymagajacych i ubogie w skladniki odzywczenie dla mnie bo po co klasc cos na wlosy w celu ich odzywienia co jest tak biednepodz iekowalam isanie na zawsze

teraz korci mnie jeszcze ta alterrado przetestowania..
Ja uzywam Isany tylko na konce jak myje włosy, na całość tez nie.
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-05-15, 11:05   #4329
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część IX

Hej a my wczoraj poszliśmy wieczorem na starówkę ale fajnie było ale ludzi, że o mamo

Zaraz idę się szykować i jeszcze wstąpię do NL jak jest taka promocja to może jeszcze skorzystam

Cytat:
Napisane przez asia_102 Pokaż wiadomość
pies to pikuś wyprawka dla futrzaka kosztowała mnie niecałe 300 pln, a sam laktator to 130 pln a gdzie wózek, pościel, ubranka, łóżeczko, butelki, kosmetyki, pieluchy


a no właśnie wiem sama mam psa i po przeliczeniu na dziecko nie byłoby mnie stać przez najbliższe kilka lat

Cytat:
Napisane przez _paulinka2 Pokaż wiadomość
Asia ja w sumie w ostatnim tygodniu podjęłam decyzję gdzie pojadę rodzić w sumie do końca wahałam się czy inflancka czy karowa, ale bałam się że na karowej mnie nie przyjmą...
moja mama siostrę rodziła na Karowej, super wrażenia także Asiu jeśli miałabyś wybór to spróbuj tam

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
A ja dziś kupiłam torebkę i portfel
Codziennie coś do domu zwlokę muszę zacząc Wam się chwalić, bo inaczej wpadne w zakupoholizm

---------- Dopisano o 22:51 ---------- Poprzedni post napisano o 22:49 ----------


ale fajna torebka skąd??

ja też codziennie coś do domu tacham Tż już nawet nie patrzy żeby się nie denerwować

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
A mozna zapłacic za znieczulenie?

asia nie wiem czy Ci juz pisałam w avatarze to Ty?
no właśnie teraz taką sytuację miała żona brata mojego Tż na szczęście już po jakoś się dogadali

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość
Jaaakie słodziaki : KLIK


Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Yatamanka
nacinają własnie zeby nie pekały same-tak mowili.
Bo to ogólnie boli pękają od krocza po odbyt. Nie jest to przyjemne.


Cytat:
Napisane przez asia_102 Pokaż wiadomość
na dole znajdziesz real foto ze świąt, czyli wieloryb wyrzucony na brzeg jeziora a zagadka dla zainteresowanych - znajdź psa na fotce



oj tak
co do znieczulenia -
bardzo ładnie wyglądasz
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-05-15, 11:21   #4330
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część IX

snow tez tam bylam wczoraj wieczorkiem a dokladniej przy fontannach tych podswietlonych

kupilam ostatnio szampon farmony o ten http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,28...wy.html&next=1 i jest to teraz moj nr 1 lagodny i naturalny rozswietla wloski POLECAM
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-05-15, 11:26   #4331
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część IX

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
Hej a my wczoraj poszliśmy wieczorem na starówkę ale fajnie było ale ludzi, że o mamo

Zaraz idę się szykować i jeszcze wstąpię do NL jak jest taka promocja to może jeszcze skorzystam



a no właśnie wiem sama mam psa i po przeliczeniu na dziecko nie byłoby mnie stać przez najbliższe kilka lat



moja mama siostrę rodziła na Karowej, super wrażenia także Asiu jeśli miałabyś wybór to spróbuj tam



ale fajna torebka skąd??

ja też codziennie coś do domu tacham Tż już nawet nie patrzy żeby się nie denerwować



no właśnie teraz taką sytuację miała żona brata mojego Tż na szczęście już po jakoś się dogadali











bardzo ładnie wyglądasz
Torebka i portfel z Nine West. Ja to chowam jak przyniosę

No z tymi porodami tak jest, człowiek sobie sprawy nie zdaje jak to się pęka i pruje wszystko. Obwód głowy dziecka to ok 34 cm.

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
snow tez tam bylam wczoraj wieczorkiem a dokladniej przy fontannach tych podswietlonych

kupilam ostatnio szampon farmony o ten http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,28...wy.html&next=1 i jest to teraz moj nr 1 lagodny i naturalny rozswietla wloski POLECAM
Chyba go znam
I też lubiłam.
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-05-15, 11:28   #4332
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część IX

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
snow tez tam bylam wczoraj wieczorkiem a dokladniej przy fontannach tych podswietlonych

kupilam ostatnio szampon farmony o ten http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,28...wy.html&next=1 i jest to teraz moj nr 1 lagodny i naturalny rozswietla wloski POLECAM
noo ja też tam m.in byłam

a szampon nie dla mnie, ja unikam jak ognia wszelkich miodów i rumianków w nazwie boję się ocieplania koloru

---------- Dopisano o 11:28 ---------- Poprzedni post napisano o 11:26 ----------

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Torebka i portfel z Nine West. Ja to chowam jak przyniosę

No z tymi porodami tak jest, człowiek sobie sprawy nie zdaje jak to się pęka i pruje wszystko. Obwód głowy dziecka to ok 34 cm.



Chyba go znam
I też lubiłam.
to pewnie ze skórki jest hmm? to na razie mnie nie stać
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-05-15, 11:32   #4333
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część IX

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
noo ja też tam m.in byłam

a szampon nie dla mnie, ja unikam jak ognia wszelkich miodów i rumianków w nazwie boję się ocieplania koloru

---------- Dopisano o 11:28 ---------- Poprzedni post napisano o 11:26 ----------



to pewnie ze skórki jest hmm? to na razie mnie nie stać
Pytałam i pani mowila ze 60% naturalna skóra, 40% sztuczna.
Ja mam 1 torebkę na codzień, czarną klasyczną i trzeba mi było beżowej, jasniejszej
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-05-15, 11:41   #4334
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część IX

sluchajcie co do pekniec kroczy temat juz byl walkowany nie raz ale powtarzam ze nacinanie krocza jest popularne tylko w polsce za granica w krajach europejskich tego sie nie robi
takze jak ja rodzilam w belgii to podczas porodu krocze samo peklo i lekarze tylko pozniej zszywaja te male pekniecie i wszystko wraca do normy a nawet jest lepiej niz bylo a czasami sie zdarza ze wogole nic nie peka
ja mysle ze natura wie co robi i nie ma co wymyslac tyle kobiet rodzi i zadna od bolu jeszcze nie umarla bo sa gorsze bole niz ten porodowy
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-05-15, 11:42   #4335
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część IX

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
no i ten lirene mi nie potrzebny przez ostatnie kilka dni lezalam plackiem na sloncu w ogrodzie i opalilam sie nawet twarzy nie maluje poza oczkami i rozem

teraz poszukam czegos do ciemnej karnacji zeby zachowac/przedluzyc opalenizne
a i wiecie kolejny raz moje wlosy przejechaly sie na isanie pamietacie taka mala ampulke z isany kuracja 1min co sobie kupilam w tamtym tyg jak bylamokazala sie badziewna dla moich wlosow nie dosc ze smierdziala chemia to nic nie zrobila z moimi wlosami doszlam do wniosku ze te isany sa dla wlosow niewymagajacych i ubogie w skladniki odzywczenie dla mnie bo po co klasc cos na wlosy w celu ich odzywienia co jest tak biednepodz iekowalam isanie na zawsze

teraz korci mnie jeszcze ta alterrado przetestowania..
ja to nawet nie podjelam kolejnej proby z isana...
zbytnio boje sie koszmaru wyrywania tony wlosow przy czesaniu
zaraz zmykam z tz do mamy- bede ja dzis upiekszac, takze zejdzie mi pewnie troszke...
bede wieczorkiem.
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-05-15, 11:42   #4336
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część IX

a ja lubie cieple kolorki sloneczny blond
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-05-15, 11:42   #4337
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część IX

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Pytałam i pani mowila ze 60% naturalna skóra, 40% sztuczna.
Ja mam 1 torebkę na codzień, czarną klasyczną i trzeba mi było beżowej, jasniejszej
no pewnie, taką ze skórki to fajnie mieć, interes na lata moja najdroższa to Lacosty i też mam ją już ponad 2 lata, nic po niej nie widać, jeszcze będzie służyć hoho


dobra zjadłam śniadanko i lecę się ogarniać, miłego dnia
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-05-15, 11:44   #4338
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część IX

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
ja to nawet nie podjelam kolejnej proby z isana...
zbytnio boje sie koszmaru wyrywania tony wlosow przy czesaniu
zaraz zmykam z tz do mamy- bede ja dzis upiekszac, takze zejdzie mi pewnie troszke...
bede wieczorkiem.
baw sie dobrze tam
a po isanie dokladnie znow wyrwalam sobie wlosy co nigdy mi sie nie zdarzawogole nie moge ich rozczesac po niej wiecej jej nie kupie to pewne
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-05-15, 11:46   #4339
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część IX

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
no pewnie, taką ze skórki to fajnie mieć, interes na lata moja najdroższa to Lacosty i też mam ją już ponad 2 lata, nic po niej nie widać, jeszcze będzie służyć hoho


dobra zjadłam śniadanko i lecę się ogarniać, miłego dnia
To pół na pól więc nie skora.
Ale mam nadzieje ze posłuzy

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
sluchajcie co do pekniec kroczy temat juz byl walkowany nie raz ale powtarzam ze nacinanie krocza jest popularne tylko w polsce za granica w krajach europejskich tego sie nie robi
takze jak ja rodzilam w belgii to podczas porodu krocze samo peklo i lekarze tylko pozniej zszywaja te male pekniecie i wszystko wraca do normy a nawet jest lepiej niz bylo a czasami sie zdarza ze wogole nic nie peka
ja mysle ze natura wie co robi i nie ma co wymyslac tyle kobiet rodzi i zadna od bolu jeszcze nie umarla bo sa gorsze bole niz ten porodowy
Znasz gorsze bole?
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-05-15, 12:24   #4340
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część IX

agatko moze osobiscie nie znam ale wiem ze sa o wiele gorsze bole bol porodowy to nic innego jak ten podczas okresu tyle ze mocniejszy
ja tam boli sie nie boje wiec moze dlatego nie jest mi on straszny jak mialam rodzic bylam przygotowana psychicznie ze dam rady i za nic w swiecie nie poprosze o znieczulenie i dalam rady poszlo szybko
najgorzej jak ktos nastawi sie psychicznie ze "boli" to faktycznie pozniej podczas porodu nie poradzi sobie i wtedy lekarze beda testowac znieczulenia kroplowki pozycje a wszystko to bedzie coraz gorsze dla rodzacej do wytrzymania:nie :

noo ale wy kochane tu w wiekszosci jeszcze chyba macie czas na to poza asia jak dobrze widzialam wiec nie ma sensu sobie wyolbrzymiac bolu o kilka lat do przodu
ja boje sie nawet zastrzyku widoku krwi ale podczas porodu bylam naprawde dzielna i to powiedzieli lekarze

---------- Dopisano o 12:24 ---------- Poprzedni post napisano o 12:20 ----------

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
To pół na pól więc nie skora.
Ale mam nadzieje ze posłuzy



Znasz gorsze bole?
tak wlasnie mi sie przypomnial bol szycia krocza po porodzie mysle ze to spory bol w porownaniu z tym porodowym szyja ci cos co dopiero peklo na zywca
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-05-15, 12:46   #4341
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część IX

dzień dobry kochane
ale dziś paskudna pogoda
Cytat:
Napisane przez katie100 Pokaż wiadomość
Kitka i jak akcja? są już jakieś wyniki?
widziałam w Carrefourze w Galerii Bałtyckiej maski niebieskie (i nie tylko) Herbala jakby co
etam, maski już nie chcę, odżywka to to samo a i więcej jej jest
ale dziękuję za info
Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
to i ja pokaze lole
nad jeziorkiem plywala i aportowala w wodzie a teraz...
same zobaczcie

Załącznik 3961808Załącznik 3961810Załącznik 3961811Załącznik 3961812
ależ ona słodka
Cytat:
Napisane przez _paulinka2 Pokaż wiadomość
Kitka a gdzie kupiłaś ten puder Virtuala?
w drogerii Bożena popatrz w jakichś różnych, na pewno znajdziesz ja za swój dałam 19,90
Cytat:
Napisane przez psyhe666 Pokaż wiadomość
Hahahaha, nie wierzę!!!
R. prowadzi firmę ze swoim ojcem i wpisałam w google jego imię i nazwisko... No i wyskoczyło parę ofer jego firmy... I pod jego imieniem i nazwiskiem były dwa telefony... Stacjonarny i komórkowy No i postanowiłam, że jutro kupię doładowanie plusa (numer plusa to taki awaryjny... Nikt go nie ma i zawsze mogę zmienić ) i napiszę do niego I albo numer będzie nieaktualny, albo R. się odezwie... Jak bedzie wkurzony lub nie bedzie zainteresowany to przecież nie muszę się przyznawać, że ja to ja
ale robisz podchody, w takie rzeczy bawiłam się w gimnazjum
Cytat:
Napisane przez asia_102 Pokaż wiadomość

na dole znajdziesz real foto ze świąt, czyli wieloryb wyrzucony na brzeg jeziora a zagadka dla zainteresowanych - znajdź psa na fotce
pod ławką widać język!


Yatta - śliczne butki, te jasne są super
Snow - Twoje bombowe
Agatka - super torebeczka!
kitkulka jest offline  
Stary 2011-05-15, 12:47   #4342
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część IX

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
agatko moze osobiscie nie znam ale wiem ze sa o wiele gorsze bole bol porodowy to nic innego jak ten podczas okresu tyle ze mocniejszy
ja tam boli sie nie boje wiec moze dlatego nie jest mi on straszny jak mialam rodzic bylam przygotowana psychicznie ze dam rady i za nic w swiecie nie poprosze o znieczulenie i dalam rady poszlo szybko
najgorzej jak ktos nastawi sie psychicznie ze "boli" to faktycznie pozniej podczas porodu nie poradzi sobie i wtedy lekarze beda testowac znieczulenia kroplowki pozycje a wszystko to bedzie coraz gorsze dla rodzacej do wytrzymania:nie :

noo ale wy kochane tu w wiekszosci jeszcze chyba macie czas na to poza asia jak dobrze widzialam wiec nie ma sensu sobie wyolbrzymiac bolu o kilka lat do przodu
ja boje sie nawet zastrzyku widoku krwi ale podczas porodu bylam naprawde dzielna i to powiedzieli lekarze

---------- Dopisano o 12:24 ---------- Poprzedni post napisano o 12:20 ----------


tak wlasnie mi sie przypomnial bol szycia krocza po porodzie mysle ze to spory bol w porownaniu z tym porodowym szyja ci cos co dopiero peklo na zywca
No to szycie to musi być hardcore. Podziwiam rodzące naturalnie

---------- Dopisano o 12:47 ---------- Poprzedni post napisano o 12:47 ----------

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość


Yatta - śliczne butki, te jasne są super
Snow - Twoje bombowe
Agatka - super torebeczka!
Dziekuje
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-05-15, 12:59   #4343
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część IX

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
agatko moze osobiscie nie znam ale wiem ze sa o wiele gorsze bole bol porodowy to nic innego jak ten podczas okresu tyle ze mocniejszy
ja tam boli sie nie boje wiec moze dlatego nie jest mi on straszny jak mialam rodzic bylam przygotowana psychicznie ze dam rady i za nic w swiecie nie poprosze o znieczulenie i dalam rady poszlo szybko
najgorzej jak ktos nastawi sie psychicznie ze "boli" to faktycznie pozniej podczas porodu nie poradzi sobie i wtedy lekarze beda testowac znieczulenia kroplowki pozycje a wszystko to bedzie coraz gorsze dla rodzacej do wytrzymania:nie :

noo ale wy kochane tu w wiekszosci jeszcze chyba macie czas na to poza asia jak dobrze widzialam wiec nie ma sensu sobie wyolbrzymiac bolu o kilka lat do przodu
ja boje sie nawet zastrzyku widoku krwi ale podczas porodu bylam naprawde dzielna i to powiedzieli lekarze

---------- Dopisano o 12:24 ---------- Poprzedni post napisano o 12:20 ----------


tak wlasnie mi sie przypomnial bol szycia krocza po porodzie mysle ze to spory bol w porownaniu z tym porodowym szyja ci cos co dopiero peklo na zywca
straszne to co opisujesz
dziękuję Caskado chyba nigdy nie zdecyduję się na dziecko

---------- Dopisano o 12:59 ---------- Poprzedni post napisano o 12:56 ----------

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Dzieki
A kuracja ma skład ciekawy wiec nie sadze zeby była jakas straszna lipa. Skład ciekawy, powinie drenować.

---------- Dopisano o 10:20 ---------- Poprzedni post napisano o 10:19 ----------



Ja uzywam Isany tylko na konce jak myje włosy, na całość tez nie.
powodzenia w takim razie i daj znać czy są jakieś efekty
jednak bez ćwiczeń ruchu to pewnie nie wielkie
jesteś na medycynie i wierzysz w takie wspomagacze same w sobie?
jakby od tabletek wszyscy byli szczupli to nikt by problemów na świecie nie miał z wagą tak uważam
xLADYx jest offline  
Stary 2011-05-15, 13:00   #4344
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część IX

[QUOTE=xLADYx;26923901]straszne to co opisujesz
dziękuję Caskado chyba nigdy nie zdecyduję się na dziecko

---------- Dopisano o 12:59 ---------- Poprzedni post napisano o 12:56 ----------


tez tak mowilam ale zeby to ocenic trzeba samemu przezyc bo kazda kobieta rodzi inaczej
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-05-15, 13:07   #4345
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część IX

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
No z tymi porodami tak jest, człowiek sobie sprawy nie zdaje jak to się pęka i pruje wszystko. Obwód głowy dziecka to ok 34 cm.
Co Ty się tak oparłaś na to, że pęka Nie przeczytałaś pewnie nawet 1 strony tego raportu co ? Zupełnie jakbyś się uparła, że wiewiórki sa fioletowe a mimo postawienia jej przed Tobą i tak byś się dalej upierała To tylko u nas w Polsce się tak uparli na zachodzie tego nie robią i kobiety mają się o wiele lepiej.
Nawet same położne z wieloletnim doświadczeniem których uczyli w szkole, że należy nacinać odchodzą od tego bo to tylko sprawę pogarsza - robi się to tylko jesli naprawdę trzeba..

Prawda jest taka, że lekarze tak robią bo wtedy szybciej dziecko wychodzi i tyle..

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
sluchajcie co do pekniec kroczy temat juz byl walkowany nie raz ale powtarzam ze nacinanie krocza jest popularne tylko w polsce za granica w krajach europejskich tego sie nie robi
takze jak ja rodzilam w belgii to podczas porodu krocze samo peklo i lekarze tylko pozniej zszywaja te male pekniecie i wszystko wraca do normy a nawet jest lepiej niz bylo a czasami sie zdarza ze wogole nic nie peka
Dokładnie

---------- Dopisano o 13:07 ---------- Poprzedni post napisano o 13:06 ----------

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
Yatta - śliczne butki, te jasne są super
Tenkju

Edytowane przez Yattamanka
Czas edycji: 2011-05-15 o 13:08
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-05-15, 13:08   #4346
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część IX

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość
Dokładnie
to ja chcę rodzić poza naszym krajem
kitkulka jest offline  
Stary 2011-05-15, 13:18   #4347
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część IX

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
to ja chcę rodzić poza naszym krajem
Daleko nie masz, więc nic nie stoi na pzreszkodzie Kiedyś nawet w wiadomościach mówili, że bardzo popularne jest wśród ludzi którzy mieszkają przy granicy, żeby w Niemczech rodzić bo zupełnie inne warunki; inni lekarze, różne metody, porody w wodzie, na jakimś specjalnym krześle itd

Myślałam o tym, prywatnym szpitalu, ale to chyba nic nie da bo lekarze Ci sami..

Może by tak jakąś nienawiedzoną położną znaleźć i spróbować w domu..
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-05-15, 13:22   #4348
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 784
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część IX

Wiecie co... gdzie mi o porodach myśleć... najpierw musze miec szanse żeby miec z czym na porodówke trafic
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-05-15, 13:26   #4349
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część IX

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość
Daleko nie masz, więc nic nie stoi na pzreszkodzie Kiedyś nawet w wiadomościach mówili, że bardzo popularne jest wśród ludzi którzy mieszkają przy granicy, żeby w Niemczech rodzić bo zupełnie inne warunki; inni lekarze, różne metody, porody w wodzie, na jakimś specjalnym krześle itd

Myślałam o tym, prywatnym szpitalu, ale to chyba nic nie da bo lekarze Ci sami..

Może by tak jakąś nienawiedzoną położną znaleźć i spróbować w domu..
tak moja Ciocia w Niemczech rodziła
ja mam blisko to też się pofatyguję na pewno ale jakoś dzieci mi się póki co nie marzą
jak Bóg da to będą

---------- Dopisano o 13:26 ---------- Poprzedni post napisano o 13:24 ----------

[QUOTE=caskada;26923997]
Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
straszne to co opisujesz
dziękuję Caskado chyba nigdy nie zdecyduję się na dziecko

---------- Dopisano o 12:59 ---------- Poprzedni post napisano o 12:56 ----------


tez tak mowilam ale zeby to ocenic trzeba samemu przezyc bo kazda kobieta rodzi inaczej
szkoda że nie można pod narkozą
xLADYx jest offline  
Stary 2011-05-15, 13:29   #4350
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy.Część IX

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
agatko moze osobiscie nie znam ale wiem ze sa o wiele gorsze bole bol porodowy to nic innego jak ten podczas okresu tyle ze mocniejszy
Ja mam strasznie bolesne okresy Nie raz to jak mnie skurcz złapie to az muszę się czegoś złapać albo kucnąć
Dużo gorzej chyba być nie może ?
Yattamanka jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:58.