Wróć   Forum Wizaz.pl > Uroda > Moda

Notka

Moda Porady na temat mody i stylu oraz sposobu ubierania się. Wielka moda, Twoja moda - lub po prostu wszystko o ciuchach, butach i dodatkach.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-05-25, 14:27   #1
paula00
Rozeznanie
 
Avatar paula00
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 611
Unhappy Maly biust, a stroj kapielowy? pomocy!! :(

ehhh ostatnio chcialam sobie kupic jakis stroj kapielowy, bo wkoncu juz zrobilo sie cieplutko i trzeba sie wybrac ,gdzies nad wode popalac sie i poplywac nio i znalazlam takie cudo niestety jak przymirzylam to boskie bikini to sie normalnie dziewczyny ,az poryczalam w przymiezalni wygladalam masakrycznie , jak 12 letnia dziewczynka !! poprostu ,jakby mnie walec przejachal ja juz nie wiem jaki stroj mam kupic, bede musiala chyba sie w jakis krzakach chowac przed swiatem Boshe, a o bikini to moge sobie tyko pomarzyc Prosze kochane doradzcie mi jakis stroj kapielowy

Edytowane przez paula00
Czas edycji: 2005-05-25 o 14:30
paula00 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-25, 14:46   #2
konfitura
Wtajemniczenie
 
Avatar konfitura
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Zamość
Wiadomości: 2 558
Dot.: Maly biust, a stroj kapielowy? pomocy!! :(

Oj, chyba "zdziebko" przesadzasz. Jeśli chcesz powiekszyc biust to wybierz górę usztywnianą. Są lekko usztywniane, a są też wyprofilowane gąbką. Jasne albo wręcz jaskrawe kolory mile widziane.

Ale przede wszystkim nie przesadzaj!
__________________

konfitura jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-25, 15:10   #3
paula00
Rozeznanie
 
Avatar paula00
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 611
Dot.: Maly biust, a stroj kapielowy? pamocy!! :(

moj biust jest mniej wiecej taki jak Paris na tym zdjeciu to chyba raczej bardzo maly powod do dumy
paula00 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-25, 15:14   #4
konfitura
Wtajemniczenie
 
Avatar konfitura
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Zamość
Wiadomości: 2 558
Dot.: Maly biust, a stroj kapielowy? pamocy!! :(

Paula, mały biust ma swój urok. Sama mam mały 70B. :P Noszę trójkątne bikini takie jak Paris i jest ok. Spójrz na siebie trochę przychylniejszym wzrokiem.
konfitura jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-25, 15:22   #5
Martek88
Zadomowienie
 
Avatar Martek88
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 1 704
Dot.: Maly biust, a stroj kapielowy? pamocy!! :(

Ja mam biust jeszcze mniejszy od Paris
75 A
Martek88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-25, 15:27   #6
Ananke
Rozeznanie
 
Avatar Ananke
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 534
Dot.: Maly biust, a stroj kapielowy? pamocy!! :(

Cytat:
Napisane przez paula00
moj biust jest mniej wiecej taki jak Paris na tym zdjeciu to chyba raczej bardzo maly powod do dumy
Kochana, to i tak masz większy niż ja
Ananke jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-25, 15:28   #7
izusek
Rozeznanie
 
Avatar izusek
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Gliwice
Wiadomości: 633
Dot.: Maly biust, a stroj kapielowy? pamocy!! :(

ja tez jestem płaska tak jak Paris na tej fotce i biegam w bikini nie przejmuj się niczym, a jeżeli tak bardzo Ci to przeszkadza to wybierz górę od stroju usztywnianą, jakiś push-up. To napewno "doda" trochę ciałka
Ehh a tak swoją drogą to najbardziej wkurza mnie, ze nosze ciuchy w rozm 38 a biustu brak gdybym była chudziutka to pewnie jakoś by to wyglądało a tak to dosyć smiesznie i nieproporcjonalnie. No ale każdy przeciez maj jakies tam "wady", nie ma sie czym przejmowac
izusek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-25, 15:28   #8
Ewcia1111
Raczkowanie
 
Avatar Ewcia1111
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 61
Dot.: Maly biust, a stroj kapielowy? pamocy!! :(

Droga Paulo!!
Nie wiem jak ty ale ja wciąż mam uczucie, ze biust mozna nadrobić buzią ...nie przejmuj się tym tak bardzo, bo moim zdaniem najważniejsza jest samoakceptacja!!! Popatrz na tą kobietę na zdjęciu...biust ma mały, ale reszta...noi jej pewna postawa czyni z niej bardzo sexi kobietę!!! Spróbuj jak na Tobie zaprezentuje się utwardzany stanik od kostiumu, a szczerze Ci go polecam!!
__________________
Ewcia
Ewcia1111 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-25, 15:38   #9
paula00
Rozeznanie
 
Avatar paula00
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 611
Dot.: Maly biust, a stroj kapielowy? pamocy!! :(

ehh dziekuje jestescie KOCHANE az sie lepiej poczulam pokombinuje cos z tymi strojami pozdrawiam
paula00 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-25, 15:40   #10
KasiaKatarzynka
Zakorzenienie
 
Avatar KasiaKatarzynka
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: tarnobrzeg
Wiadomości: 3 426
Dot.: Maly biust, a stroj kapielowy? pamocy!! :(

a wiecie co jest najlepsze:

moj biuscik jest tyci, tyci [szczupla jestem, wiec dlatego]
ale mimo to ze on taki malutki, to i tak mojemu lubemu caly czas sie wydaje ze jest wiekszy niz niektorych kobiet, ktore maja lepszy niz ja, [nieraz ogladamy jakis film lub zdjecia i mowi:"patrz grubsza niz ty a biust ma mniejszy " mimo ze ta dziewczyna biuscik ma wiekszy ]

zreszta on neiraz juz tlumaczyl: szczupla jestes, dlatego taki masz, ale i tak to jak na twoja wage jest duzy [mi sie tak nei wydaje, nawet wiem to ale nie bede go z bledu wyprowadzala ] tak wiec nei martw sie, popatrz na siebie inaczej, np pod wzgledem wagi, albo poprostu wmow sobie ze jest duzy, byczy, to tez pomaga



i kup gore z:
falbankami, ozdobami, jasne kolorki albo poprostu usztywniana lub wyscielana


bedzie dobrze,wiem to [ i pozostaje przy nadzieji ze i ja cos dobrego dlasiebie znajde]


a i jeszcze dekolt w ksztalcie "v" powieksza optycznie

Edytowane przez KasiaKatarzynka
Czas edycji: 2005-05-25 o 15:42
KasiaKatarzynka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-25, 15:59   #11
CzarnyElf
Zakorzenienie
 
Avatar CzarnyElf
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 12 332
Dot.: Maly biust, a stroj kapielowy? pamocy!! :(

Ja tez mam malu biust i biegam w bikini bez zadnych usztywniaczy.Uwazam ze maly biust jest sexi.Glowa do gory
__________________
BSW
http://psychologiawusa.blogspot.com
CzarnyElf jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-25, 16:04   #12
pysia_modnisa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 33
Dot.: Maly biust, a stroj kapielowy? pamocy!! :(

Ja też mam tyci biuscik i nosze biki odpowiednio dopasowan uwydatnia piersi ja kupiłam kolorowe w paseczki wzorki powiekrzają
pysia_modnisa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-25, 16:23   #13
stell1985
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-04
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 238
GG do stell1985
Dot.: Maly biust, a stroj kapielowy? pamocy!! :(

no to witam w fan clubie małych cycków hehe ja znalazłam sobie bikini z wyscielanymi fajnie formowanymi miseczkami i jest super góra gorzej ze gacie na słowacji podarłam i teraz sobie musze jakies dokupic :| pozdro połaź po sklepach a napewno cos znajdziesz
stell1985 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-25, 17:24   #14
1141655
Zakorzenienie
 
Avatar 1141655
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 14 118
Dot.: Maly biust, a stroj kapielowy? pamocy!! :(

Heh ja tez mam malutkie piersiątka :P ktore juz raczej nie urosna a latam w dwuczesciowym bikini i choc wstydze sie bo jakos sie przemoc nie moge to latam chyba nikt na to wiekszej uwagi nie zwraca teraz na plazach beda wojowac ktora ma ladniejszy tyleczek

wiem ze polecic moge wszelkiego rodzaju falbanki duze wzory..co do push -upow to ok jak kto woli ale co do czego przychodzi to i tak nasze piersiatka sa malutkie :P heh
to taki zarcik:P

znalazlam takie dwa male cycuszki :P a ten trzeci to moze tez byloby dobre rozwiazanie:P??
1141655 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-25, 17:33   #15
konfitura
Wtajemniczenie
 
Avatar konfitura
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Zamość
Wiadomości: 2 558
Dot.: Maly biust, a stroj kapielowy? pamocy!! :(

Ja mam jeden stanik dokładnie taki jak na zdj. nr 2 (Trumpha) i wygląda korzystnie. Nie jest to wypychacz, jest delikatnie usztywniony cieniutką jakby pianką.

Pocieszmy się, że na małe biusty łatwiej znaleść coś ładnego niż na duże. MTak naprawdę to możemy poszaleć tylko musimy się zaakceptować!
konfitura jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-25, 18:02   #16
paula78
Zakorzenienie
 
Avatar paula78
 
Zarejestrowany: 2003-01
Lokalizacja: z daleka
Wiadomości: 34 359
Smaczny profil paula78
Smaczne przepisy14
Dot.: Maly biust, a stroj kapielowy? pamocy!! :(

ja tez mam maly biust i nigdy juz nie dam sie namówic na stanik push up ,usztywniany itp strasznie to niewygodne i sztywne.
biegam w bikini z trójkącikami i bardzo dobrze sie czuje
paula78 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-25, 18:33   #17
ashley18
Raczkowanie
 
Avatar ashley18
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 188
GG do ashley18
Dot.: Maly biust, a stroj kapielowy? pamocy!! :(

Dziewczyny, w najnowszym Avanti zaprezentowana jest cala gama strojow kapielowych, moim zdaniem swietnie pasujacych do malych biustow )

Link do przykladowych strojow z Avanti:
http://serwisy.gazeta.pl/avanti/5,52...27591.html?x=8
(w gazecie jest ich o wieeele wiecej)

Pozdrawiam
ashley18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-25, 18:34   #18
ANKA20
Wtajemniczenie
 
Avatar ANKA20
 
Zarejestrowany: 2003-01
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Wiadomości: 2 708
GG do ANKA20
Dot.: Maly biust, a stroj kapielowy? pamocy!! :(

Ja jestem kolejną z małym biustem lub hmm mikro biustem
W strojach kąpielowych cenię wygodę, dlatego w dwuczęściowe bez jakichkolwiek usztywnień, po prostu ich nienawidzę, czuję straszny dyskomfort jak coś mi się wżyna w ciało Na allegro znalazłam kilka egzemplarzy na mniejszy biust Najlepiej wybrać coś co ma krój sportowy, jak nie bikini to taka bardziej zabudowana góra.
Ja mam niemiłe wspomnienia z usztywnianymi strojami kąpielowymi, nad morzem zanurzyłam się, a do niego nabrała się woda i jak wstałam to prawie mi spadł ;/
__________________
Kobieta powinna powstrzymac swoje kokieteryjno-prowokacyjne zachowanie aby umozliwic mezczyznie wyksztalcenie pozagenitalnych form osobowej komunikacji

arte infantil

R jak Remont
ANKA20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-25, 19:17   #19
KasiaKatarzynka
Zakorzenienie
 
Avatar KasiaKatarzynka
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: tarnobrzeg
Wiadomości: 3 426
Dot.: Maly biust, a stroj kapielowy? pamocy!! :(

ten 4 [bialo-czerwony]

tylko, hmmm, czemu one maa dol wszystkie taki sam ?? tzn kroj? przeciez tutaj mozna odwrocic uwage od gory wlasnie dolem i dac np malutkie, wiazane po bokach majtki :d wkoncu posiadaczki malego biustu najczesciej maja ladne pupy, dlatego mysle ze to by nei zaszkodzilo


wg mnie nawet lepiej to wyglada, bo gora wydaje sie mala [przez piersi] to i dol mozna dac malutki, wtedy optycznie bedzie wygladalo tak, ze piersi sa wieksze, a to stroj taki maly [nei wiem czy wiecie o co mi chodzi, no ale nevermind, lubie mowic zrozumiale tylko dla siebie
KasiaKatarzynka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-25, 19:27   #20
Juka
Raczkowanie
 
Avatar Juka
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 169
Dot.: Maly biust, a stroj kapielowy? pamocy!! :(

Dość często są wątki dotyczące problemu z małym biustem. Wszyscy pocieszają tym, że mały biust jest wygodniejszy itd. Pomimo tego jednak wolałabym mieć troszke większe piersi i nawet rzekome problemy z nimi związane Ostatnio widziałam w sklepie śliczne robione na szydełku bikini, niestety nie będę mogła sobie na nie pozwolić Wyglądałabym co najmniej śmiesznie.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie
Juka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-25, 19:37   #21
KasiaKatarzynka
Zakorzenienie
 
Avatar KasiaKatarzynka
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: tarnobrzeg
Wiadomości: 3 426
Dot.: Maly biust, a stroj kapielowy? pamocy!! :(

Cytat:
Napisane przez Juka
Dość często są wątki dotyczące problemu z małym biustem. Wszyscy pocieszają tym, że mały biust jest wygodniejszy itd. Pomimo tego jednak wolałabym mieć troszke większe piersi i nawet rzekome problemy z nimi związane Ostatnio widziałam w sklepie śliczne robione na szydełku bikini, niestety nie będę mogła sobie na nie pozwolić Wyglądałabym co najmniej śmiesznie.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie
wiesz co, glupoty opowiadasz

popatrz na te zdjecia:

[lekko znieksztalcona twarzyczka, ale takie znalazlam



i te:







czy wg ciebie te dziewczyny maja duze biusty ?? popatrz na te zdjecia i lec do sklepu kupic upatrzone bikini

Edytowane przez KasiaKatarzynka
Czas edycji: 2007-03-25 o 14:23
KasiaKatarzynka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-25, 19:39   #22
Ewcia1111
Raczkowanie
 
Avatar Ewcia1111
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 61
Dot.: Maly biust, a stroj kapielowy? pamocy!! :(

Eeeee tam- ja uważam ze małe jest piękne!! Jak ktoś jest chudy to nawet mu nie pasuje mieć wielkie cyce bo to sztucznie wygląda!! Chociaż, może po prostu sie tak pocieszam...

Ooooooooooooooooooo!!! Jakie stroje!! mi sie strasznie podoba ten drugi od końca!! Boooosssski!
__________________
Ewcia

Edytowane przez Ewcia1111
Czas edycji: 2005-05-25 o 19:43
Ewcia1111 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-25, 19:49   #23
KasiaKatarzynka
Zakorzenienie
 
Avatar KasiaKatarzynka
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: tarnobrzeg
Wiadomości: 3 426
Dot.: Maly biust, a stroj kapielowy? pamocy!! :(

Cytat:
Napisane przez Ewcia1111
Eeeee tam- ja uważam ze małe jest piękne!! Jak ktoś jest chudy to nawet mu nie pasuje mieć wielkie cyce bo to sztucznie wygląda!! Chociaż, może po prostu sie tak pocieszam...
nie martw sie, nie tylko ty

ale jesli to pocieszanie sie jest skuteczne to rob tak dalej


ale to fakt - wole byc szczupla i nie miec cyckow niazeli miec balony ale nie tylko wiecej tluszczu w piersiach


zreszta nie chcialabym wygladac jak, np Pamela A. albo ostatnio rowniez Doda TRAGEDIA totalna klapa, to ja juz wole moje malutkie
KasiaKatarzynka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-25, 19:58   #24
KasiaKatarzynka
Zakorzenienie
 
Avatar KasiaKatarzynka
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: tarnobrzeg
Wiadomości: 3 426
Dot.: Maly biust, a stroj kapielowy? pamocy!! :(

KasiaKatarzynka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-25, 20:01   #25
paula00
Rozeznanie
 
Avatar paula00
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 611
Dot.: Maly biust, a stroj kapielowy? pamocy!! :(

Jeju to stroje robione na szydelkach sa boskie jednak mi do takiego biustu duzo brakuje ehhh masakra , ale juz nie bede smucic
paula00 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-25, 20:11   #26
Aaanniiiaaa
Raczkowanie
 
Avatar Aaanniiiaaa
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 110
Dot.: Maly biust, a stroj kapielowy? pamocy!! :(

Dziewczyny głowy do góry, sama jestem dumną posiadaczką małego biustu i wcale się tym nie przejmuje, kostium mam mniej więcej taki jak na fotce, która wkleiła KasiaKatarzynka (tylko w kolorze różo-fioletowo-bialym) i wychodzę z założenia że jak komuś coś się we mnie nie podoba to niech nie patrzy i wcale nie zamierzam mieć kompleksów z tego powodu jestem szczupła, drobna i wydaje mi się że taki jest w sam raz, pozdrawiam
Aaanniiiaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-25, 20:17   #27
KasiaKatarzynka
Zakorzenienie
 
Avatar KasiaKatarzynka
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: tarnobrzeg
Wiadomości: 3 426
Dot.: Maly biust, a stroj kapielowy? pamocy!! :(

Cytat:
Napisane przez Aaanniiiaaa
kostium mam mniej więcej taki jak na fotce, która wkleiła KasiaKatarzynka (tylko w kolorze różo-fioletowo-bialym)
a mozesz zdradzic gdzie go kupilas
KasiaKatarzynka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-25, 20:20   #28
Aaanniiiaaa
Raczkowanie
 
Avatar Aaanniiiaaa
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 110
Dot.: Maly biust, a stroj kapielowy? pamocy!! :(

Firma nazywa sie SHE (ich strona interentowa www.she.pl) myślę że znajdziesz tam coś dla siebie
Aaanniiiaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-25, 20:48   #29
KasiaKatarzynka
Zakorzenienie
 
Avatar KasiaKatarzynka
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: tarnobrzeg
Wiadomości: 3 426
Dot.: Maly biust, a stroj kapielowy? pamocy!! :(

dziekuje
KasiaKatarzynka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-25, 20:55   #30
Aaanniiiaaa
Raczkowanie
 
Avatar Aaanniiiaaa
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 110
Dot.: Maly biust, a stroj kapielowy? pamocy!! :(

Proszę bardzo
Aaanniiiaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Moda


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:33.

Wizaz.pl - Polityka poufności - Warunki dostępu - Góra