makijaż permanentny- ZBIORCZY - Strona 103 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2012-03-17, 16:35   #3061
Krusiak
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2010-12
Lokalizacja: Szczecin/Z.Góra/Kołobrzeg
Wiadomości: 3 219
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

ok Svinceka czekam ;-)

Rewers w życiu bym czegos takiego nie zrobila... ostatnio tez mialam taka propozycje ale nawet jak by mi placili to sie nie zgodze-za chiny ludowe... wiem,ze tam jest instruktor ale zdajesz sobie sprawe ze ktos to bedzie robil 1 raz??
Krusiak jest offline  
Stary 2012-03-18, 10:15   #3062
Rewers
Raczkowanie
 
Avatar Rewers
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 115
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

no właśnie tego się boję Te kosmetyczki nie mało płacą za te szkolenia i ćwiczą wcześniej na skórkach ale wiadomo ,że to nie to samo. Moja koleżanka była kiedyś jako modelka i wszystko wyszło świetnie ale przecież za każdym razem jest inna osoba. Najgorsze jest to ,że jak coś wyjdzie nie tak to nie ma odwrotu na kolejne pare lat Chyba sobie odpuszczę - poza tym brwi mam dosyć gęste a kreski na oczach i tak maluję codziennie a wiadomo ,że makijaż permanentny nie zastąpi nam normalnego.
Rewers jest offline  
Stary 2012-03-22, 11:25   #3063
Bettina_
Wtajemniczenie
 
Avatar Bettina_
 
Zarejestrowany: 2011-03
Lokalizacja: południe
Wiadomości: 2 286
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Krusiak moje są czarniutkie
troche boję sie na basen chodzić, bo co tydzień z synem chodzę na naukę pływania
może chlor coś zaszkodzić ?????

niedługo idę pierwszy raz na hennę
chce zrobić pare razy jak się bedę czuła nim na pernamentne się zdecyduję
kosmetyczka z tego salonu, gdzie robiłam mikrodermabrazję wyobraźcie sobie, że robi brewki tam gdzie ja i to od 7 lat - miała dwie poprawki bo lubi mocno czarne - czyli co 3 lata przyciemnia

kreskami jestem zachwycona
do przedszkola lecę umalowana na basenie umalowana - nie muszę martwić sie żeby zmyć czy, że w trakcie mi sie rozmarze - mega wygodne to to
przestałam używać tusz, tylko na jakieś wyjścia extra bo oko wygląda super i bez tuszu

Edytowane przez Bettina_
Czas edycji: 2012-03-22 o 11:29
Bettina_ jest offline  
Stary 2012-03-22, 13:31   #3064
katnaturals
Rozeznanie
 
Avatar katnaturals
 
Zarejestrowany: 2011-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 828
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Cytat:
Napisane przez Rewers Pokaż wiadomość
no właśnie tego się boję Te kosmetyczki nie mało płacą za te szkolenia i ćwiczą wcześniej na skórkach ale wiadomo ,że to nie to samo. Moja koleżanka była kiedyś jako modelka i wszystko wyszło świetnie ale przecież za każdym razem jest inna osoba. Najgorsze jest to ,że jak coś wyjdzie nie tak to nie ma odwrotu na kolejne pare lat Chyba sobie odpuszczę - poza tym brwi mam dosyć gęste a kreski na oczach i tak maluję codziennie a wiadomo ,że makijaż permanentny nie zastąpi nam normalnego.
mi tam zastępuje (górna kreska). dom, zakupy, basen itd wszystko tylko permanentny, a do pracy uzywam tylko tuszu. nie wnerwiam sie czy sie rozmazalam, no i moje szykowanie skrocilo sie o dobre 25 minut(niegdy za 1 razem nie wyszlo mi rowno...)


Cytat:
Napisane przez Bettina_ Pokaż wiadomość
Krusiak moje są czarniutkie
troche boję sie na basen chodzić, bo co tydzień z synem chodzę na naukę pływania
może chlor coś zaszkodzić ?????

niedługo idę pierwszy raz na hennę
chce zrobić pare razy jak się bedę czuła nim na pernamentne się zdecyduję
kosmetyczka z tego salonu, gdzie robiłam mikrodermabrazję wyobraźcie sobie, że robi brewki tam gdzie ja i to od 7 lat - miała dwie poprawki bo lubi mocno czarne - czyli co 3 lata przyciemnia

kreskami jestem zachwycona
do przedszkola lecę umalowana na basenie umalowana - nie muszę martwić sie żeby zmyć czy, że w trakcie mi sie rozmarze - mega wygodne to to
przestałam używać tusz, tylko na jakieś wyjścia extra bo oko wygląda super i bez tuszu
a ile jesteś po? ja byłam na basenie 2tyg po robieniu kreski - nic się nie stało zresztą kosmetyczka mi już pozwoliła.


WIEM CO CZUJESZ ja nawet jak wstaje to kiedys wygladalam jak niewyrazna rozmyta mumia a teraz fajnie naturalnie oko podkreslone
__________________
Wymianka perfumy, kosmetyki: http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=1030561

Wymianka biżuteria, portfele http://wizaz.pl/forum/showthread.php...6#post67460146

Zapraszam
katnaturals jest offline  
Stary 2012-03-23, 15:54   #3065
klajdla
Wtajemniczenie
 
Avatar klajdla
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 310
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Dziewczyny zdecydowalam sie w koncu na brwi i kreske zageszczajaca wzdluz lini rzes!!! Jestem super zadowolona!
Wyszlo extra
Za miesiac korekta i wtedy zdecydujemy ewnetualnie o lekkim poszerzeniu brwi
klajdla jest offline  
Stary 2012-03-23, 16:07   #3066
czoko1989
Agencja Spamu - Nie stać nas na reklamę, więc spamujemy!
 
Zarejestrowany: 2010-09
Lokalizacja: sierakowice- pomorskie
Wiadomości: 223
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

przejralam wiele stron i w wiekszosci poprawa jest na lepsze
czoko1989 jest offline  
Stary 2012-03-23, 22:25   #3067
Krusiak
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2010-12
Lokalizacja: Szczecin/Z.Góra/Kołobrzeg
Wiadomości: 3 219
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Cytat:
Napisane przez Bettina_ Pokaż wiadomość
Krusiak moje są czarniutkie
troche boję sie na basen chodzić, bo co tydzień z synem chodzę na naukę pływania
może chlor coś zaszkodzić ?????

niedługo idę pierwszy raz na hennę
chce zrobić pare razy jak się bedę czuła nim na pernamentne się zdecyduję
kosmetyczka z tego salonu, gdzie robiłam mikrodermabrazję wyobraźcie sobie, że robi brewki tam gdzie ja i to od 7 lat - miała dwie poprawki bo lubi mocno czarne - czyli co 3 lata przyciemnia

kreskami jestem zachwycona
do przedszkola lecę umalowana na basenie umalowana - nie muszę martwić sie żeby zmyć czy, że w trakcie mi sie rozmarze - mega wygodne to to
przestałam używać tusz, tylko na jakieś wyjścia extra bo oko wygląda super i bez tuszu


pliss wstaw fotki chce porownac prosze prosze
Krusiak jest offline  
Stary 2012-03-24, 21:05   #3068
Lili30
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 5
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY


Edytowane przez Lili30
Czas edycji: 2012-03-28 o 13:04
Lili30 jest offline  
Stary 2012-03-24, 22:44   #3069
pingwinek
Raczkowanie
 
Avatar pingwinek
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 52
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Witam, moje pytanie kieruje glownie do Muscat, ale moze ktos inny tez bedzie potrafil mi doradzic.
Chcialabym zrobic sobie brwi, najchetniej metoda Tafft, ale kompletnie nie wiem gdzie mozna to zrobic w warszawie, przegladam rozne strony, ale nie przekonuja mnie takie jednorodne kreski zamiast i zalezaloby mi na maksymalnie naturalnym efekcie.
pingwinek jest offline  
Stary 2012-03-25, 22:42   #3070
kevschaa
Wtajemniczenie
 
Avatar kevschaa
 
Zarejestrowany: 2011-10
Wiadomości: 2 475
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Hej dziewczyny, miała któraś robioną białą kreskę na linii wodnej? Mnie to bardzo kusi, a ciężko nawet w internecie znaleźć fotki jak to wygląda (znalazłam tylko dwie, bardzo małe).


I jeszcze jedno pytanie odnośnie mp brwi metodą piórkową- jak to wygląda przez pierwszy tydzień? Czytałam o strupkach ,ale jakie to właściwie strupki? Widoczne bez problemu przez inne osoby czy tylko takie jak się przyjrzy w lusterku? Straszy się przez ten pierwszy tydzień czy ogólnie wygląda to ok?

Edytowane przez kevschaa
Czas edycji: 2012-03-26 o 09:01
kevschaa jest offline  
Stary 2012-03-26, 09:58   #3071
muscat
Rozeznanie
 
Avatar muscat
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 699
GG do muscat
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Cytat:
Napisane przez pingwinek Pokaż wiadomość
Witam, moje pytanie kieruje glownie do Muscat, ale moze ktos inny tez bedzie potrafil mi doradzic.
Chcialabym zrobic sobie brwi, najchetniej metoda Tafft, ale kompletnie nie wiem gdzie mozna to zrobic w warszawie, przegladam rozne strony, ale nie przekonuja mnie takie jednorodne kreski zamiast i zalezaloby mi na maksymalnie naturalnym efekcie.
Hej Pingwinku
Niestety nie znam nikogo w Warszawie kto pracuje z tą metodą i nie mogę polecić, wiem że swego czasu w Sharleyu ktoś pigmentował brwi metodą piórkową, ale czy nadal tak jest nie umiem Ci powiedzieć.
muscat jest offline  
Stary 2012-03-26, 12:12   #3072
pingwinek
Raczkowanie
 
Avatar pingwinek
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 52
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

szkoda w sharleyu to nie chce, kolezanka tam robi i ksztalt co prawda ma fajny, ale brwi notorycznie rozowe, pomimo wielu kombinacji kolorystycznych, a to niestety nadaje twarzy taki prosiakowaty wyglad
pingwinek jest offline  
Stary 2012-03-26, 13:47   #3073
LillyR
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-09
Wiadomości: 3
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Hej dziewczyny,
jestem tu pierwszy raz, tzn. na forum i w związku z tym mam pytanie może i dla niektórych wyda się głupie, ale nie zaszkodzi spróbować.
Mam robione rzęsy henną i powiem szczerze, że nie specjalnie widzę różnicę. Co można zrobić, by te rzęsy przyciemnić, bo niestety nie zawsze mam czas na pomalowanie rzęs tuszem
Bardzo proszę o Wasze rady
LillyR jest offline  
Stary 2012-03-26, 14:34   #3074
Svinecka
Słitaśna and Grymaśna ;p
 
Avatar Svinecka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 31 068
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Cytat:
Napisane przez muscat Pokaż wiadomość
Kup sobie Heviran 400 i zacznij przyjmować 3 dni przed korektą 3 x dziennie po 2 tabletki i przyjmuj go nawet do 7 dni po zabiegu, bo biorąc pod uwagę poprzednie doświadczenie to może się sytuacja powtórzyć. Po korekcie zastosuj Tribiotic, ale jeśli zauważysz symptomy opryszczki to go od razu odstaw i przejdź na Vratizolin.
Ale mam nadzieję, że wcześniejsze przyjmowanie Heviranu zapobiegnie opryszczce i nie będziesz przechodzić przez tę męki co ostatnio
jestem juz po korekcie
wycierpialam sie na mnie nie dzialaja zadne znieczulenia i to juz nie pierwszy raz mi sie zdarza i nie tylko przy perm

jestem zadowolona, pani sie bardzo stosowala do moich uwag i robila wszystko jak chce, brewki zrobilismy z wieksza iloscia brazu - tak jednak lepiej sie czuje a usta w chlodniejszym odcieniu, podnieslismy jeszcze troche gorna warge, pani powiedziala, ze ze wzgl na zmiane koloru ust moze byc potrzebna jeszcze jedna korekta ale nie ma z tym problemu i jakby w brwiach tez mi cos nie pasowalo to spokojnie poprawi


powiedz mi kochana kiedy tribiotic zamienic na solcoseryl? i czy na usta tez stosowac ten drugi specyfik?
Svinecka jest offline  
Stary 2012-03-26, 17:23   #3075
muscat
Rozeznanie
 
Avatar muscat
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 699
GG do muscat
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Cytat:
Napisane przez Svinecka Pokaż wiadomość
jestem juz po korekcie
wycierpialam sie na mnie nie dzialaja zadne znieczulenia i to juz nie pierwszy raz mi sie zdarza i nie tylko przy perm

jestem zadowolona, pani sie bardzo stosowala do moich uwag i robila wszystko jak chce, brewki zrobilismy z wieksza iloscia brazu - tak jednak lepiej sie czuje a usta w chlodniejszym odcieniu, podnieslismy jeszcze troche gorna warge, pani powiedziala, ze ze wzgl na zmiane koloru ust moze byc potrzebna jeszcze jedna korekta ale nie ma z tym problemu i jakby w brwiach tez mi cos nie pasowalo to spokojnie poprawi


powiedz mi kochana kiedy tribiotic zamienic na solcoseryl? i czy na usta tez stosowac ten drugi specyfik?
Tribiotic stosuj 3 dni i odstaw a potem wprowadź Solcoseryl i to samo w przypadku ust. Natomiast gdybyś na ustach poczuła jakieś łaskotanie to odstaw Tribiotic i przejdź na Vratizolin.
Cieszę się, że wszystko poszło ok, teraz pielęgnuj i bądź dobrej myśli
muscat jest offline  
Stary 2012-03-26, 19:03   #3076
Svinecka
Słitaśna and Grymaśna ;p
 
Avatar Svinecka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 31 068
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Cytat:
Napisane przez muscat Pokaż wiadomość
Tribiotic stosuj 3 dni i odstaw a potem wprowadź Solcoseryl i to samo w przypadku ust. Natomiast gdybyś na ustach poczuła jakieś łaskotanie to odstaw Tribiotic i przejdź na Vratizolin.
Cieszę się, że wszystko poszło ok, teraz pielęgnuj i bądź dobrej myśli
ok tak zrobie
dzieki

mam nadzieje, ze bedzie ok
przeraza mnie tylko mysl o ponownej korekcie ust, mam nadzieje, ze jednak bedzie idealnie i nie bede musiala znow cierpien
Svinecka jest offline  
Stary 2012-03-26, 20:04   #3077
muscat
Rozeznanie
 
Avatar muscat
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 699
GG do muscat
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Cytat:
Napisane przez Svinecka Pokaż wiadomość
ok tak zrobie
dzieki

mam nadzieje, ze bedzie ok
przeraza mnie tylko mysl o ponownej korekcie ust, mam nadzieje, ze jednak bedzie idealnie i nie bede musiala znow cierpien

"Zawsze oczekuj najlepszego...", ale w razie czego dasz radę
muscat jest offline  
Stary 2012-03-26, 20:36   #3078
Svinecka
Słitaśna and Grymaśna ;p
 
Avatar Svinecka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 31 068
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Cytat:
Napisane przez muscat Pokaż wiadomość
"Zawsze oczekuj najlepszego...", ale w razie czego dasz radę
nie bede miala wyjscia ale mam nadzieje, ze nie bedzie to konieczne
najgorszy jest czas robienia tych ust, w pewnym momencie sa juz tak obolale, ze wszystko boli
Svinecka jest offline  
Stary 2012-03-27, 11:15   #3079
sylwina78
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomości: 57
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Cytat:
Napisane przez kevschaa Pokaż wiadomość
Hej dziewczyny, miała któraś robioną białą kreskę na linii wodnej? Mnie to bardzo kusi, a ciężko nawet w internecie znaleźć fotki jak to wygląda (znalazłam tylko dwie, bardzo małe).


I jeszcze jedno pytanie odnośnie mp brwi metodą piórkową- jak to wygląda przez pierwszy tydzień? Czytałam o strupkach ,ale jakie to właściwie strupki? Widoczne bez problemu przez inne osoby czy tylko takie jak się przyjrzy w lusterku? Straszy się przez ten pierwszy tydzień czy ogólnie wygląda to ok?
Hej. Ja widziałam kreski w linii wodnej białe, bardzo ładnie to wygląda jeśli ma się zrobioną całą oprawę oka tzn. kreska górna i dolna. Podobno lepiej wygląda kreska kremowa nie sprawia wrażenia sztucznej. Ale z tego co mi klientki mówiły cholernie boli i drugi raz by się nie zdecydowały. Można powiedzieć, że zabieg jest robiony bez znieczulenia, bo wypływa razem z łzami...
sylwina78 jest offline  
Stary 2012-03-27, 11:45   #3080
katnaturals
Rozeznanie
 
Avatar katnaturals
 
Zarejestrowany: 2011-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 828
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Cytat:
Napisane przez sylwina78 Pokaż wiadomość
Hej. Ja widziałam kreski w linii wodnej białe, bardzo ładnie to wygląda jeśli ma się zrobioną całą oprawę oka tzn. kreska górna i dolna. Podobno lepiej wygląda kreska kremowa nie sprawia wrażenia sztucznej. Ale z tego co mi klientki mówiły cholernie boli i drugi raz by się nie zdecydowały. Można powiedzieć, że zabieg jest robiony bez znieczulenia, bo wypływa razem z łzami...

uuuu to ja odpadam
__________________
Wymianka perfumy, kosmetyki: http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=1030561

Wymianka biżuteria, portfele http://wizaz.pl/forum/showthread.php...6#post67460146

Zapraszam
katnaturals jest offline  
Stary 2012-03-27, 21:22   #3081
kociak902
Raczkowanie
 
Avatar kociak902
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 285
GG do kociak902
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Cytat:
Napisane przez sylwina78 Pokaż wiadomość
Hej. Ja widziałam kreski w linii wodnej białe, bardzo ładnie to wygląda jeśli ma się zrobioną całą oprawę oka tzn. kreska górna i dolna. Podobno lepiej wygląda kreska kremowa nie sprawia wrażenia sztucznej. Ale z tego co mi klientki mówiły cholernie boli i drugi raz by się nie zdecydowały. Można powiedzieć, że zabieg jest robiony bez znieczulenia, bo wypływa razem z łzami...
Mam kreski górne i dolne - robiłam również kreski w linii wodnej...ale dopiero jeden raz ( w grudniu 2011 ) . Bolało okrutnie i na razie nie zdecydowałam się na poprawkę chociaż zdecydowanie jest wymagana. Górę i dół już poprawiałam i mam gotową a na białą mam termin 28.04 ...
kociak902 jest offline  
Stary 2012-03-28, 11:50   #3082
słonecznik82
Raczkowanie
 
Avatar słonecznik82
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 423
Smile Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Hej Dziewczyny.Czy slyszałyście o Pani Magdalenie Żerebiec z salonu kosmetycznego Cynthia we Wrocławiu?
Wybieram sie do niej wstepnie na makijaz permanentny ust.
Czy któraś z Was miala stycznosc z uslugami tego salonu?
Prosze Was o pomoc

Jesli odradzacie, to podpowiedzcie mi, gdzie moge sie smialo umowic na makiajz permanentny ust w Warszawie, Wroclawiu lub w Lublinie?
słonecznik82 jest offline  
Stary 2012-03-28, 12:34   #3083
karolina_kr
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 30
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

na jeden ze stron oferujacej zabiegi makijazu pernamentnego znalazlam : rozświetlenie pod łukiem brwiowym, taka usluga kosztuje ok 200 zl
na czym to polega? ma ktos zdjecia? w galerii google nie znalazlam nic ciekawego, oprocz standardowego rozjasnienia cieniem.
karolina_kr jest offline  
Stary 2012-03-28, 12:49   #3084
katnaturals
Rozeznanie
 
Avatar katnaturals
 
Zarejestrowany: 2011-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 828
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Cytat:
Napisane przez kociak902 Pokaż wiadomość
Mam kreski górne i dolne - robiłam również kreski w linii wodnej...ale dopiero jeden raz ( w grudniu 2011 ) . Bolało okrutnie i na razie nie zdecydowałam się na poprawkę chociaż zdecydowanie jest wymagana. Górę i dół już poprawiałam i mam gotową a na białą mam termin 28.04 ...
a pokazałabys zdjecie? jak ta biała wygląda? i rozumiem, ze bol przez to wyciekające znieczulenie?

Cytat:
Napisane przez słonecznik82 Pokaż wiadomość

Jesli odradzacie, to podpowiedzcie mi, gdzie moge sie smialo umowic na makiajz permanentny ust w Warszawie, Wroclawiu lub w Lublinie?
Ja moge Ci polecic Warszawe - pani Marta w salonie Neoderma na Sulejkowskiej, bardzo profesjonalna, przemiła - ogólnie nie wpuści Cie jesli zazyczysz sobie pink roz, bo ona bardzo stawia na naturalnosc i nie chce zrobic krzywdy klientkom, ktore czasem pod wplywem impulsu wymyslaja glupoty:P a no i co najwazniejsze dla mnie jest BARDZO delikatna, mialam chyba 6 razy znieczulenie dokladane zeby jak najbardziej zmniejszyc bol.
__________________
Wymianka perfumy, kosmetyki: http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=1030561

Wymianka biżuteria, portfele http://wizaz.pl/forum/showthread.php...6#post67460146

Zapraszam
katnaturals jest offline  
Stary 2012-03-28, 13:40   #3085
słonecznik82
Raczkowanie
 
Avatar słonecznik82
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 423
Smile Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Dzięki Katnaturals
Czy ta druga poprawka po zejściu strupków jest zawsze konieczna?
Mnie zalezy na bardzo naturalnych (ew. delikatny róż), ale podkreslonych ustach.
Czy na 2 dzien po zabiegu można iść do pracy i nie straszyć ludzi?

Mozecie Dziewczyny mi polecic jeszcze jakąs kosmetyczke do ust w Lublinie?
słonecznik82 jest offline  
Stary 2012-03-28, 13:58   #3086
Svinecka
Słitaśna and Grymaśna ;p
 
Avatar Svinecka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 31 068
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

wklejam swoje usta
co prawda jeszcze nie zeszly mi strupki wiec sa swieze, ale wrzucam jak to wyglada teraz
jak sie wygoja wrzuce nowe zdjecia

i moje usta przed makijazem
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Zdjęcie-0483.jpg (12,8 KB, 194 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Zdjęcie-0486.jpg (14,1 KB, 139 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Zdjęcie-0490.jpg (14,1 KB, 148 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Zdjęcie-0491.jpg (11,6 KB, 115 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Zdjęcie-0492.jpg (10,7 KB, 133 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 200tyr80427_100.jpg (15,5 KB, 187 załadowań)
Svinecka jest offline  
Stary 2012-03-28, 19:12   #3087
kevschaa
Wtajemniczenie
 
Avatar kevschaa
 
Zarejestrowany: 2011-10
Wiadomości: 2 475
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Ja się zdecydowałam jednak na te białe kreski Jak moja kosmetyczka będzie miała w sobote czas przy okazji zakładania rzęs to może mi zrobi od razu. Wkleję fotkę jak już będzie po
kevschaa jest offline  
Stary 2012-03-28, 19:28   #3088
kociak902
Raczkowanie
 
Avatar kociak902
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 285
GG do kociak902
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

[QUOTE=katnaturals;3318849 0]a pokazałabys zdjecie? jak ta biała wygląda? i rozumiem, ze bol przez to wyciekające znieczulenie?


Proszę uprzejmie ale tak szczerze mówiąc to niewiele widać - tak mnie bolało , że nie zrobiłyśmy do końca...:-( .

A ból to rzeczywiście przez "znikające" znieczulenie - łzy mi leciały ale ja w ogóle jestem mało odporna na ból. I przez kilka dni strupki na linii wodnej drażniły mi oko. Miałam zaczerwienione.

Mam nadzieję , że na poprawce dam radę - chyba , że stchórzę i znów zmienię termin...
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg kreski moje II.jpg (8,2 KB, 223 załadowań)
kociak902 jest offline  
Stary 2012-03-28, 21:39   #3089
Dashing
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 83
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Witam. Mógłby mi ktoś pomoc??

Chciałabym się wybrać na makijaż permanentny brwi i czytałam dużo opinii już na ten temat. Jestem z trójmiasta.

CZY KTOŚ MÓGŁBY MI DORADZIĆ JAKI Z TYCH 2 SALONÓW JEST LEPSZY? NIE MOGĘ SIĘ ZDECYDOWAĆ BO 1 JAK I 2 MA ŚWIETNE OPINIE..

1. http://www.studiokosmetyki.net/
2. http://www.studio-isabell.pl/index.html

Proszę o odp.. z góry dzięki
__________________

-
2009 - Lloret de mar
2010 - Słoneczny Brzeg
2011 - Lloret de mar

2012 - RIMINI !. ;***
Dashing jest offline  
Stary 2012-03-29, 00:26   #3090
Krusiak
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2010-12
Lokalizacja: Szczecin/Z.Góra/Kołobrzeg
Wiadomości: 3 219
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Cytat:
Napisane przez Svinecka Pokaż wiadomość
wklejam swoje usta
co prawda jeszcze nie zeszly mi strupki wiec sa swieze, ale wrzucam jak to wyglada teraz
jak sie wygoja wrzuce nowe zdjecia

i moje usta przed makijazem

powiem Ci ze mnie przekonalas tymi ustami-powiedz mi bolaly Cie przy stomatologicznym?? kurcze to ja tam zdechne-myslalam ze przy stomatologicznym nic sie nie czuje.. pokaz brwi co?? moje zaczely sie wywabiac na rozowo nie wiem co jest z nimi...
Krusiak jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
makija, makijaz permanentny, makijaż permanentny, permanentny makijaż, usta, usta powiększanie

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 2 (0 użytkowników i 2 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-04-04 18:17:15


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 11:23.