makijaż permanentny- ZBIORCZY - Strona 30 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2009-01-19, 14:52   #871
giselle83
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 82
Dot.: makijaż permanentny brwi

jak dzwonilam ,to rozmawialam z p.aga i powiedziala mi ,ze rok czasu jesli do niej.nie mowila,ze u praktykantek taniej-zreszta to dla mnie bez znaczenia cena.saon pani agi w policach jest bardzo dobry,ale rownie dobra jak ona jest pani asia w.z salonu visage w szczecinie.do tego super znieczulenie,cena konkurencyjna.termin oczekiwania tez dlugi,ale mi sie udalo po paru m-cach.
giselle83 jest offline  
Stary 2009-01-20, 22:40   #872
ewciaszczecin
Raczkowanie
 
Avatar ewciaszczecin
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 44
Dot.: makijaż permanentny brwi

Cytat:
Napisane przez giselle83 Pokaż wiadomość
jak dzwonilam ,to rozmawialam z p.aga i powiedziala mi ,ze rok czasu jesli do niej.nie mowila,ze u praktykantek taniej-zreszta to dla mnie bez znaczenia cena.saon pani agi w policach jest bardzo dobry,ale rownie dobra jak ona jest pani asia w.z salonu visage w szczecinie.do tego super znieczulenie,cena konkurencyjna.termin oczekiwania tez dlugi,ale mi sie udalo po paru m-cach.
Dzieki za rade giselle83ale jednak zdecyduje sie na p.Agnieszke
ewciaszczecin jest offline  
Stary 2009-01-20, 22:48   #873
ewciaszczecin
Raczkowanie
 
Avatar ewciaszczecin
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 44
Dot.: makijaż permanentny brwi

Mila_W napewno skorzystam z twoich rad
ewciaszczecin jest offline  
Stary 2009-01-24, 17:35   #874
marzenkaja
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: łódż
Wiadomości: 7
Dot.: makijaż permanentny brwi

Witam wszystkie dziewczyny.

Edytowane przez marzenkaja
Czas edycji: 2009-06-23 o 17:44 Powód: korekta
marzenkaja jest offline  
Stary 2009-01-24, 22:39   #875
leonka13
Przyczajenie
 
Avatar leonka13
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 9
Dot.: makijaż permanentny brwi

Witajcie,gdzie w Szczecinie można sobie zrobić ładne brwi?cały czas się zastanawiam nad zrobieniem makijażu tylko gdzie sie udać?
leonka13 jest offline  
Stary 2009-01-25, 10:16   #876
giselle83
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 82
Dot.: makijaż permanentny brwi

Cytat:
Napisane przez leonka13 Pokaż wiadomość
Witajcie,gdzie w Szczecinie można sobie zrobić ładne brwi?cały czas się zastanawiam nad zrobieniem makijażu tylko gdzie sie udać?
witam cie leonka.jest o tym pare postow wyzej. polecam pania asie w. z salonu VISAGE na luczniczej.koszt 550 zl za brwi.b.dobre znieczulenie lub pania age leśniewska z polic.tu drozej,bo tys zl i sie dluzej czeka.u pani asi tez kolejka,ale mozna sie dogadac.ja u niej robilam,jestem b.zadowolona i b.sobie chwale.nic nie bolalo.
giselle83 jest offline  
Stary 2009-01-25, 12:08   #877
leonka13
Przyczajenie
 
Avatar leonka13
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 9
Dot.: makijaż permanentny brwi

Witam przeczytałam całe forum,co do agi to słyszałam o niej wiele dobrego choc odległe terminy sa przerazajace.Ja chyba jednak zdecyduje sie na p.lesniewska(polecila mi ja moja fryzjerka),moja mama tez sie napalila na brewki ale ona wybiera sie do gabinetu na kaszubskiej do p.albiny ciekawa jestem co z tego wyjdzie
leonka13 jest offline  
Stary 2009-01-26, 10:03   #878
giselle83
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 82
Dot.: makijaż permanentny brwi

leonka,a co to za gabinet na kaszubskiej?jaka cena tam za brwi i jak sie nazywa ten gabinet?bo moja mama tez chce isc.dziex za odp.
giselle83 jest offline  
Stary 2009-01-26, 10:23   #879
leonka13
Przyczajenie
 
Avatar leonka13
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 9
Dot.: makijaż permanentny brwi

gabinet to strefa urody i 550 ale ja jakos nie jestem przekonana
leonka13 jest offline  
Stary 2009-01-26, 10:25   #880
leonka13
Przyczajenie
 
Avatar leonka13
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 9
Dot.: makijaż permanentny brwi

wlasnie dzwonilam do agi nie ma juz miejsca na 2009 a chcialam sobie strzelic prezencik na 30 hahaha przy takim natloku klientek dopcham sie do 40 urodzin

Edytowane przez leonka13
Czas edycji: 2009-01-26 o 11:38
leonka13 jest offline  
Stary 2009-01-26, 16:49   #881
belfegoreczka
Raczkowanie
 
Avatar belfegoreczka
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Górny- Śląsk
Wiadomości: 260
Dot.: makijaż permanentny brwi

Dziewczyny orientujecie się może gdzie można dobrze zrobić makijaż permanentny w okolicach Katowic?
belfegoreczka jest offline  
Stary 2009-01-26, 22:53   #882
giselle83
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 82
Dot.: makijaż permanentny brwi

Cytat:
Napisane przez leonka13 Pokaż wiadomość
wlasnie dzwonilam do agi nie ma juz miejsca na 2009 a chcialam sobie strzelic prezencik na 30 hahaha przy takim natloku klientek dopcham sie do 40 urodzin
jak ja dzwonilam , to mi p.aga leśniewska z polic powiedziala,ze rok musze min.czekac,to sobie odpuscilam i poszlam do p.asi z visage.jakby co,to masz jej namiary.jak callniesz,to ci ona napewno podesle fotki swoich prac.
giselle83 jest offline  
Stary 2009-01-26, 23:08   #883
ewciaszczecin
Raczkowanie
 
Avatar ewciaszczecin
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 44
Dot.: makijaż permanentny brwi

giselle83 a mozesz napisac czy ty robilas sobie w salonie VISAGE makijaz permanentny?albo ktos kogo znasz?bo chetnie zobaczylabym jakies fotki??
ewciaszczecin jest offline  
Stary 2009-01-26, 23:53   #884
ewciaszczecin
Raczkowanie
 
Avatar ewciaszczecin
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 44
Dot.: makijaż permanentny brwi

Cytat:
Napisane przez cristal66 Pokaż wiadomość
ja robilam w szczecinie u pan asi w.z salonu visage i jestem zadowolona. robilam przed wakacjami,koszt 550 zl.p.asia ma wiele dyplomow i kursow,wiec jest godna polecenia i warta swojej i tak niewygorowanej ceny.ma b.dobre znieczulenie.nic nie bolalo,a sie b.balam.jestem jasna blondi.to wygodne,bo nie trzeba robic henny.moja mama tez chce sobie zrobic.u mnie byl problem,ze mam przez taty chorobe b.sucha skore i robilysmy 5 razy poprawki i koncowki sa ciut mniej widoczne,ale ja jestem zadowolona i polecam.ok.wrzesnia pojde znowu.
a czy moglabys wstawic jakies fotki
ewciaszczecin jest offline  
Stary 2009-01-27, 09:23   #885
giselle83
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 82
Dot.: makijaż permanentny brwi

czesc ewcia.tak.ja robilam u pani asi w.napisalam ci wiadomosc co i jak.3-maj sie pozdrawiam.
giselle83 jest offline  
Stary 2009-01-27, 15:33   #886
The Beast
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 12
Dot.: makijaż permanentny brwi

Witam
Ja jestem po maikjażu permanentnym kreski górnej i brwi, w czwartek mam poprawke i w związku z tym mam pytanie do Was . Moja lingeristka w ogólenie nie czeka aż zacznie działać znieczulenie, uważa, że ma bardzo dobre środki znieczulające i wobec tego mam to na oczach kilka minut, a potem cierpie niemiłosiernie, kreski górne na oczach miałam już robione 2 razy bo nie wytrzmałam z bólu, teraz ide 3 raz mam nadzieje, że ostatni. chce sobie kupic na własną rękę maść emlę lub ligokaine, które sa stosowane przy maijażu permanentnym, działają po ok 1 godz. więc przed zabiegiem posmrowałabym sobie i poszła bez stresu jednak doczytałam sie, że maści emla nie można smarować w pobliżu oczu (tak jest na ulotce) Jak to jest w salonach kosmetycznych czy emla smarowana jest tam na powieki? jak było z Wami? Oczywiście brwi znieczule na pewno
The Beast jest offline  
Stary 2009-01-27, 18:18   #887
leonka13
Przyczajenie
 
Avatar leonka13
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 9
Dot.: makijaż permanentny brwi

Witaj The Beast,ja osobiście jeszcze nie robilam permamentnego ale uwazam ze nawet stomatolog-sadysta czeka az znieczulenie zacznie dzialac
leonka13 jest offline  
Stary 2009-01-27, 20:22   #888
!! Ivi !!
Raczkowanie
 
Avatar !! Ivi !!
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 34
Dot.: makijaż permanentny brwi

Mam ptyanko,

Czy któraś z Was mogłaby polecić jakis salon kosmetyczny z warszawy... (Nie Sahley - czy jak tam on się nazywał)
Chciałabym zrobić sobie kontur ust.... ale cena 1200 zł to dla mnie troszke za duzo.
Przyznam szczerze ze myslałam też nad kreskami.... Jak otrzymałam odp z ceną to już nawet o resztę nie pytałam....

Będę bardzo wdzięczna za pomoc
!! Ivi !! jest offline  
Stary 2009-01-27, 23:58   #889
Mila_W
Przyczajenie
 
Avatar Mila_W
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Wiadomości: 20
GG do Mila_W
Dot.: makijaż permanentny brwi

Cytat:
Napisane przez !! Ivi !! Pokaż wiadomość
Mam ptyanko,

Czy któraś z Was mogłaby polecić jakis salon kosmetyczny z warszawy... (Nie Sahley - czy jak tam on się nazywał)
Chciałabym zrobić sobie kontur ust.... ale cena 1200 zł to dla mnie troszke za duzo.
Przyznam szczerze ze myslałam też nad kreskami.... Jak otrzymałam odp z ceną to już nawet o resztę nie pytałam....

Będę bardzo wdzięczna za pomoc
Witaj! Jest na pewno wiele dobrych miejsc w Warszawie... Co do polecenia kogoś konkretnego to akurat z mojej strony zapewne dziwnie by to brzmiało....

Chciałam tylko zaproponować abyś przemyślała sprawę samego konturu. Kiedy ktoś ma bardzo rozmyty kontur a wyraźny kolor warg to jest ok, ale w 99% przypadków wskazane jest cieniowanie. Wtedy kolor konturu łagodnie przechodzi w kolor warg i daje super naturalny efekt. Jak już inwestować to radze poważnie zastanowić się nad cieniem.

Pozdrawiam!
__________________
Mila

www.bellamila.pl
Mila_W jest offline  
Stary 2009-01-28, 09:35   #890
gwareczek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 39
Dot.: makijaż permanentny brwi

Cytat:
Napisane przez !! Ivi !! Pokaż wiadomość
Mam ptyanko,

Czy któraś z Was mogłaby polecić jakis salon kosmetyczny z warszawy... (Nie Sahley - czy jak tam on się nazywał)
Chciałabym zrobić sobie kontur ust.... ale cena 1200 zł to dla mnie troszke za duzo.
Przyznam szczerze ze myslałam też nad kreskami.... Jak otrzymałam odp z ceną to już nawet o resztę nie pytałam....

Będę bardzo wdzięczna za pomoc
Witaj
Tak celem uzupełnienia -te 1200 zł to za całość ust - tzn. kontur + wypełnienie. Sam kontur w Sharley kosztuje 700 zł
pozdrawiam
gwareczek jest offline  
Stary 2009-01-28, 11:30   #891
urbban
Przyczajenie
 
Avatar urbban
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Z przed komputera
Wiadomości: 23
Dot.: makijaż permanentny brwi

czy wykonwyla ktos moze makijaz permanentny w Rzeszowie? jezeli tak bylabym wdzieczna za polecenie jakiegos zakladu i przykladowe ceny jak to u nas wyglada...chodzi mi przede wszystkim o majkiaz oczu

Pzdr
__________________
Siła Kobiecego Instynktu - www.Kolekcjonerki.pl
urbban jest offline  
Stary 2009-01-28, 11:38   #892
!! Ivi !!
Raczkowanie
 
Avatar !! Ivi !!
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 34
Dot.: makijaż permanentny brwi

Cytat:
Napisane przez gwareczek Pokaż wiadomość
Witaj
Tak celem uzupełnienia -te 1200 zł to za całość ust - tzn. kontur + wypełnienie. Sam kontur w Sharley kosztuje 700 zł
pozdrawiam

No nie całkiem....

Ja zapytałam o kontur ust.... (a nie kontur + wypełnienie)
Może odpowiedziała mi jakaś niezorientowana osoba.... nie wiem

Jak usłyszałam taką cenę za sam kontur to o resztę (jak już wcześniej pisałam) wolałam już nie pytać.
!! Ivi !! jest offline  
Stary 2009-01-28, 14:25   #893
belfegoreczka
Raczkowanie
 
Avatar belfegoreczka
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Górny- Śląsk
Wiadomości: 260
Dot.: makijaż permanentny brwi

Nie wydaje mi się że te 1200zł to koszt samego konturu ust, chyba naprawde nie zorientowana osoba udzieliła ci takiej informacji
belfegoreczka jest offline  
Stary 2009-01-28, 18:32   #894
belfegoreczka
Raczkowanie
 
Avatar belfegoreczka
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Górny- Śląsk
Wiadomości: 260
Dot.: makijaż permanentny brwi

Ponawiam z wielką proźbą moje pytanie , czy orientujecie się może gdzie można dobrze zrobić makijaż permanentny w okolicach Katowic?
belfegoreczka jest offline  
Stary 2009-01-28, 18:39   #895
mogwaica
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 1 521
GG do mogwaica
Dot.: makijaż permanentny brwi

Czy ktoś robił pogrubienie kresek na powiekach górnych???Chciałabym zobaczyć sobie i porównać.
__________________
Im niższa kultura tym naśladownictwo bardziej rozwinięte...


mogwaica jest offline  
Stary 2009-01-29, 08:45   #896
gwareczek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 39
Dot.: makijaż permanentny brwi

Cytat:
Napisane przez !! Ivi !! Pokaż wiadomość
No nie całkiem....

Ja zapytałam o kontur ust.... (a nie kontur + wypełnienie)
Może odpowiedziała mi jakaś niezorientowana osoba.... nie wiem

Jak usłyszałam taką cenę za sam kontur to o resztę (jak już wcześniej pisałam) wolałam już nie pytać.
Witaj
Zdecydowanie źle poinformowana, bo ja robiłam "pełny pakiet" na usta - tj. kontur i całkowite wypełnienie w Sharleyu 8.01.2009 właśnie za 1200,00 a raczej za połowę tej sumy, bo było to uzupełnienie koloru po 3 latach
gwareczek jest offline  
Stary 2009-01-30, 22:11   #897
malwoj
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Gryfów
Wiadomości: 131
Dot.: makijaż permanentny brwi

Robił ktos może makijaż p we Wrocławiu? Głównie chodzi o brwi i usta. Kompletnie nie wiem gdzie dobrze wykonali by robotę
malwoj jest offline  
Stary 2009-01-31, 17:43   #898
goska2110
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 32
Dot.: makijaż permanentny brwi

ja zrobiłam brwi w czwartek w salonie we wrocławiu przy ul. Jedności Narodowej 66 u p. Agnieszki i jestem bardzo zadwolona P. Agnieszka mieszka w Bolesłwcu i średnio raz na miesiac jest w tym salonie i wykonuje tam makijaż.
Zapłaciłam 800 zł
Fotki wkleje jak mi się już zagoją
goska2110 jest offline  
Stary 2009-01-31, 23:11   #899
telepath
Rozeznanie
 
Avatar telepath
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 657
Dot.: makijaż permanentny brwi

Jako że wcześniej ktoś kiedyś pytał o salon new look w warszawie, chciałabym napisać kilka słów na temat moich wrażeń po ostatniej wizycie u linergistki na poprawieniu brwi. Poprzednia moja wypowiedź była chyba zbyt pozytywna. Otóż byłam tam już kilkakrotnie. Najpierw na pierwszym rysunku brwi, później na poprawce (standard), kolejnej poprawce żeby uzyskać pożądany przez siebie kształt brwi oraz pół roku później na jeszcze jednym dołożeniu pigmentu. Jestem zniesmaczona zachowaniem tamtejszej "pani specjalistki", która jest obrażona na klienta że ma czelność mu się coś nie podobać (zaznaczam że nie jestem typem awanturnika). Pomimo mojego spokojnego tonu oraz zrównoważonego podejścia do sprawy, kobieta traktowała mnie jak rozkapryszoną dziewuchę, która śmie podważać jej autorytet. Po ostatnim zabiegu wyszłam z makabrycznie pooranymi brwiami (stwierdziła że mam cienką skórę) aczkolwiek nie mam pewności czy specjalnie się nade mną nie znęcała...

Jestem prawie pewna że po tak nieprofesjonalnym podejściu do klienta, wybiorę inny salon na kolejny makijaż. Nie wiem tylko czy na starym makijażu permanentym robionym w jednym salonie, kolejna linergistka może coś zdziałać, tzn. czy można zmienić rysunek brwi czy trzeba czekać aż ten stary się całkowicie wyłuszczy? Jeśli któraś z Was wie, będę wdzięczna za podpowiedź...
telepath jest offline  
Stary 2009-02-01, 16:30   #900
anna paulinska
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: akolor-warszawa ul. Łucka 15 lok.225
Wiadomości: 37
Send a message via Skype™ to anna paulinska
Dot.: makijaż permanentny brwi

witam serdecznie!!! Prosze zobaczyc oferte na stronie www.☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠. jestem szkoleniowcem i duze doswiadczenie, moze akurat bedzie miala pani ochote porozmawiac. Zapewniam bezbolesny makojaz. Milego dnia.
anna
__________________
Anna Paulińska

anna paulinska jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
makija, makijaz permanentny, makijaż permanentny, permanentny makijaż, usta, usta powiększanie

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 3 (0 użytkowników i 3 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-04-04 18:17:15


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:49.