makijaż permanentny- ZBIORCZY - Strona 79 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-06-07, 13:48   #2341
Krusiak
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2010-12
Lokalizacja: Szczecin/Z.Góra/Kołobrzeg
Wiadomości: 3 219
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Cytat:
Napisane przez Svinecka Pokaż wiadomość
a kiedy je robilas?
W sobote

---------- Dopisano o 13:48 ---------- Poprzedni post napisano o 13:47 ----------

Cytat:
Napisane przez Bettina_ Pokaż wiadomość
Krusiak robiłaś brwi i karmisz piersią
bo ja właśnie z tego powodu czekam z górnymi kreskami
a czemu ust nie można a brwii tak ??
Tak, nie ma przeciwskazan ;-) nie mozna robic ust bo bierze sie lek na opryszczke /moj maly ma 1,5msca i nic mu nie jest ;-)
Krusiak jest offline  
Stary 2011-06-07, 13:57   #2342
Svinecka
Słitaśna and Grymaśna ;p
 
Avatar Svinecka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 31 068
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

kurcze jak teraz bede robic poprawke gornych to poprosze zeby jeszcze raz przejechala mi dolne i nie bede ich ruszac poki sie nie zagoja
Svinecka jest offline  
Stary 2011-06-09, 08:02   #2343
muscat
Rozeznanie
 
Avatar muscat
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 699
GG do muscat
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Po makijażu permanentnym oczu linergistka nakłada utrwalacz, który po części ma działanie antyseptyczne a potem jeszcze maść, która działa przede wszystkim antyseptycznie, tak więc jeśli potem klientka nie ciapta ranek paluchami to o bakterie można być spokojną Nie ma powodu żeby to przemywać, natomiast fundowanie sobie uczucia suchości w tych miejscach nie jest zbyt mądre, bo jeszcze raz powtarzam, że właśnie sucha skóra w tych miejscach ma wpływ na trwałość a raczej nietrwałość makijażu, bo barwnik wyłuszcza się bardziej. Smarowanie delikatnie patyczkiem do ucha z odrobiną maści nie zabiera dużo czasu a powoduje, że te maleńkie strupeczki, które się tam tworzą odpadają bardziej równomiernie i delikatnie.
muscat jest offline  
Stary 2011-06-09, 08:18   #2344
muscat
Rozeznanie
 
Avatar muscat
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 699
GG do muscat
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

...a tutaj chcę pokazać jak wygląda zagęszczenie rzęs piórkiem Oczywiście na korekcie to jeszcze wzmocnimy i odrobinkę przedłużymy Uwielbiam pracować piórkiem
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 250558_178030572254355_100001422414124_456059_83060_n.jpg (22,8 KB, 284 załadowań)
muscat jest offline  
Stary 2011-06-09, 14:34   #2345
Svinecka
Słitaśna and Grymaśna ;p
 
Avatar Svinecka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 31 068
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

a czym najlepiej smarowac?

bo jak robilam brwi to linergistka mia kazala kupic jakas masc - kurcze nie pamietam nazwy, chyba cos na G
Gema? nei wiem

a ta co robilam u niej teraz kazala smarowac alantanem
Svinecka jest offline  
Stary 2011-06-10, 08:27   #2346
muscat
Rozeznanie
 
Avatar muscat
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 699
GG do muscat
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Po kreskach najlepiej nakładać cieniutką warstwę Alantanu, natomiast przy brwiach to najpierw przez 2 dni Tribiotic a potem Solcoseryl, a przy ustach 4,5 dni Tribiotic a potem Solcoseryl.
Oczywiście ja piszę o brwiach pigmentowanych piórkiem, tu wystarczy antybiotyk przez 2 dni, w przypadku metody cieniowej stosowałabym antybiotyk tak jak przy ustach.
muscat jest offline  
Stary 2011-06-10, 10:37   #2347
Krusiak
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2010-12
Lokalizacja: Szczecin/Z.Góra/Kołobrzeg
Wiadomości: 3 219
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Az się z ciekawości zapytam-dlaczego antybiotyk po brwiach?
Krusiak jest offline  
Stary 2011-06-10, 10:41   #2348
Svinecka
Słitaśna and Grymaśna ;p
 
Avatar Svinecka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 31 068
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

ja sie w ogole zastanawiam po co antybiotyk

takich rzeczy nie stosuje sie zapobiegawczo tylko gdy sie cos dzieje
jesli ladnie sie goi to uwazam, ze nie ma potrzeby stosowac takich rzeczy
Svinecka jest offline  
Stary 2011-06-10, 22:40   #2349
muscat
Rozeznanie
 
Avatar muscat
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 699
GG do muscat
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Dziewczyny znacie powiedzenie "musztarda po obiedzie..."? Maść z antybiotykiem stosuje się zapobiegawczo, bo z klientkami różnie bywa. Lepiej zapobiegać, niż potem się martwić.
muscat jest offline  
Stary 2011-06-10, 23:52   #2350
Svinecka
Słitaśna and Grymaśna ;p
 
Avatar Svinecka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 31 068
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Cytat:
Napisane przez muscat Pokaż wiadomość
Dziewczyny znacie powiedzenie "musztarda po obiedzie..."? Maść z antybiotykiem stosuje się zapobiegawczo, bo z klientkami różnie bywa. Lepiej zapobiegać, niż potem się martwić.
akurat to powiedzenie ma sie nijak do stosowania antybiotyku gdy nie ma takiej potrzeby
Svinecka jest offline  
Stary 2011-06-11, 00:07   #2351
Krusiak
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2010-12
Lokalizacja: Szczecin/Z.Góra/Kołobrzeg
Wiadomości: 3 219
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Cytat:
Napisane przez Svinecka Pokaż wiadomość
akurat to powiedzenie ma sie nijak do stosowania antybiotyku gdy nie ma takiej potrzeby
Jak mialam ost CC w szpitalu tez dawali "zapobiegawczo" antybiotyki i to taka mega strzykawe ze 100ml 2razy dziennie nie wiem co to bylo ale dawka zabojcza choc nie mialam goraczki itp i wszystko bylo ok
Pielegniarka sie dziwila ze mi to daja, ale lekarka twierdzila,ze po rzucawce tak trzeba zapobiegawczo dawac wiec moze cos w tym jest...
Krusiak jest offline  
Stary 2011-06-11, 00:13   #2352
Svinecka
Słitaśna and Grymaśna ;p
 
Avatar Svinecka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 31 068
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Krusiak ja po CC nie dostawalam antybiotykow
ale piszesz o jakiejs rzucawce wiec to napewno inna bajka

ale prosze Cie nie porownuj tego z makijazem perm
no i przede wszystkim zlecil to lekarz

bo to niebo a ziemia



ANTYBIOTYKOW NIE STOSUJE SIE ZAPOBIEGAWCZO!!!!
sa zbyt szkodliwe zeby stosowac sobie je ot tak

Edytowane przez Svinecka
Czas edycji: 2011-06-11 o 13:20
Svinecka jest offline  
Stary 2011-06-11, 10:30   #2353
muscat
Rozeznanie
 
Avatar muscat
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 699
GG do muscat
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Svinecka po pigmentacji masz naruszoną tkankę, to jednak jest jakaś ranka, prawda? Przy powiekach pigmentuje się bardzo delikatnie, bo powieka jest cienka, ale w przypadku ust, czy brwi (przy metodzie cieniowej) jest to zdecydowanie większa powierzchnia. Dopóki nie utworzą się strupki, które poniekąd spełniają również rolę ochronną to masz normalną rankę, którą należy chronić właśnie przed kurzem a niejednokrotnie (niestety) przed brudnymi rękami. Tak więc ten antybiotyk ma za zadanie uchronić przed dostaniem się bakterii, kurzu i brudu i nie wyobrażam sobie, że miałabym wypuścić klientkę po zabiegu bez Tribioticu w ręce i bez nałożenia go na miejsce pigmentowane. Oczywiście oprócz oczu, bo na powieki nakłada się inną maść zpobiegającą zakażeniu.

Edytowane przez muscat
Czas edycji: 2011-06-12 o 10:48
muscat jest offline  
Stary 2011-06-11, 13:21   #2354
Svinecka
Słitaśna and Grymaśna ;p
 
Avatar Svinecka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 31 068
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

ale przeciez jest pelno masci ochronnych - nie musi to byc od razu antybiotyk

jak sie skaleczysz to tez kladziesz na to tribiotic?
bez sesnu
Svinecka jest offline  
Stary 2011-06-11, 15:08   #2355
tsuni
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 5
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Cześć dziewczyny!Zrobilam sobie brwi w grudniu i strasznie mi się nie podobają.Aktualne zdjęcie jest ostatnie a przed makijażem permanentnym przedostatnie.Obie brwi różnią sie od siebie ,na prawej nie mam wogole włosków bo mam zrobioną kreske nad linią ,są strasznie blade(choć z tego sie cieszę bo szybciej znikną) .Wydaje mi się,że mam końcówki za wysoko.Mam strasznego doła...cały czas noszę grzywkę aby przykryć brwi,ale od tego dostałam strasznego wysypu na czole.
Ogólnie mam opadającą powieke i prawą brew mialam zawsze niżej,ale teraz to wydaje mi się,że mam ją mega wysoko a na dodatek oko wygląda na mniejszeNa drugim zdjęciu bylam zaraz po zabiegu
Proszę was o opinie czy wyglądałam lepiej przed tym makijażem jak miałam je lekko i zaokrąglone.Idę teraz we wtorek na korekte więc proszę o szczere wypowiedzi bo dzieki wam będe wiedziała co dokładnie poprawić

Edytowane przez tsuni
Czas edycji: 2011-06-14 o 08:47
tsuni jest offline  
Stary 2011-06-11, 15:40   #2356
tsuni
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 5
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

to pierwsze zdjęcie też jest aktualne.Wydaje mi się jak bym tą brew miała na czole
tsuni jest offline  
Stary 2011-06-11, 19:34   #2357
juskaaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 20
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

twój kształt brwi po makijażu jest ładniejszy
juskaaa jest offline  
Stary 2011-06-11, 19:39   #2358
tsuni
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 5
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Cytat:
Napisane przez juskaaa Pokaż wiadomość
twój kształt brwi po makijażu jest ładniejszy

a nie uważasz,że odległość oka od brwi jest za duża?
tsuni jest offline  
Stary 2011-06-12, 11:12   #2359
muscat
Rozeznanie
 
Avatar muscat
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 699
GG do muscat
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Cytat:
Napisane przez Svinecka Pokaż wiadomość
ale przeciez jest pelno masci ochronnych - nie musi to byc od razu antybiotyk

jak sie skaleczysz to tez kladziesz na to tribiotic?
bez sesnu

A co Ty masz za problem z tym antybiotykiem?????? Przecież nie przyjmujesz go doustnie, jest to w formie maści i do tego stosujesz bezpośrednio na skórę i na dodatek przez dosłownie 2-5 dni

Jakiś czas temu zgłosiła się tu dziewczyna której nikt o antybiotyku nie powiedział, 2 dni po zabiegu zaczęły Jej ropieć brwi, po zastosowaniu Tribioticu raz dwa zaczęły się goić. A mogła tego uniknąć, gdyby go zastosowała od razu. Uważasz, że należy czekać na takie sytuacje??? W imię czego? A nuż mi się uda? To jest dla mnie bez sensu a nie działanie profilaktyczne. Na każdym szkoleniu z makijażu permanentnego o tym trąbią i uczulają na to, bo to nie jest zwykłe wyskubanie brwi, tylko trochę poważniejszy zabieg i od tego jak się goi zależy efekt końcowy

---------- Dopisano o 11:12 ---------- Poprzedni post napisano o 10:47 ----------

Cytat:
Napisane przez tsuni Pokaż wiadomość
Cześć dziewczyny!Zrobilam sobie brwi w grudniu i strasznie mi się nie podobają.Aktualne zdjęcie jest ostatnie a przed makijażem permanentnym przedostatnie.Obie brwi różnią sie od siebie ,na prawej nie mam wogole włosków bo mam zrobioną kreske nad linią ,są strasznie blade(choć z tego sie cieszę bo szybciej znikną) .Wydaje mi się,że mam końcówki za wysoko.Mam strasznego doła...cały czas noszę grzywkę aby przykryć brwi,ale od tego dostałam strasznego wysypu na czole.
Ogólnie mam opadającą powieke i prawą brew mialam zawsze niżej,ale teraz to wydaje mi się,że mam ją mega wysoko a na dodatek oko wygląda na mniejszeNa drugim zdjęciu bylam zaraz po zabiegu
Proszę was o opinie czy wyglądałam lepiej przed tym makijażem jak miałam je lekko i zaokrąglone.Idę teraz we wtorek na korekte więc proszę o szczere wypowiedzi bo dzieki wam będe wiedziała co dokładnie poprawić
Tsuni na pewno oczu Ci nie zmniejszyło i w gruncie rzeczy podniosło powiekę, ale... Przy Twojej twarzy i takich brwiach jak miałaś przedtem to aż się prosiło zrobić te brwi metodą piórkową. Wystarczyło je tylko odrobinę skorygować i wzmocnić i byłoby super a do tego naturalnie. Patrząc na Twoje prawe oko mam wrażenie, że linergistka się dość ambitnie przystawiła do brwi i chciała dorównać do lewej a w efekcie prawa jest teraz trochę wyżej, chyba że to kwestia ustawienia do zdjęcia, ale myślę że jednak nie. Stąd te brwi są teraz tak wysoko.
Na Twoim miejscu to nie wiem, czy dałabym sobie to jeszcze na korekcie wzmocnić.... bo rozumiem, że masz świadomość, że po korekcie będą jednak troszkę mocniejsze...? Czyli ja bym juz na korektę nie szła. Jesjeś młoda, więc jest szansa, że te brwi szybciej wypłowieją i za jakiś czas poszukałabym w swojej okolicy kogoś, kto robi brwi metodą TAFFY, robi to coraz więcej linergistek, więc na pewno Ci się uda kogoś znaleźć.
I żeby jasność była, nie podważam umiejętności Twojej linergistki, wogóle tego nie rozpatruję, natomiast patrząc na Twoje brwi aż ręka świerzbi żeby to zrobić piórkiem, ale na to oczywiście musisz poczekać aż zblednie.
muscat jest offline  
Stary 2011-06-12, 13:40   #2360
Svinecka
Słitaśna and Grymaśna ;p
 
Avatar Svinecka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 31 068
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

no popatrz a mi brwi robila jedna z najlepszych linergistek w polsce - ktora szkoli ludzi w calej polsce i ani mi nie kazala stosowac tribioticu ani nie mowi o tym na szkoleniach

a z moim brwiami i brwiami moich znajomych , ktore u niej robily bylo wszystko ok



heh to tak samo jak kiedys po przekluciu pepka kazali mi w pewnym studiu uzywac tribiotic troszke zle spelnil swoja role bo wlasnie po nim zaczelo mi sie babrac

a w kazdym profesjonalnym studiu powiedza, ze takich rzeczy sie nie robic



ale nie wazne
kazdy ma swoje przekonania wiec nei ma co sie sprzeczac
temat zakonczony
Svinecka jest offline  
Stary 2011-06-12, 17:38   #2361
natalf
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-04
Wiadomości: 14
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Hmmm mi kreski robiła najlepsza linergistka w regionie łódzkim i również nic a nic o tribioticu... A zapewniam, że ma olbrzymią wiedzę i doświadczenie a do tego sama szkoli inne osoby...
Smarowałam najzwyklejszym linomagiem i wszystko ładnie sie wygoiło.
Każdy ma swoje przyzwyczajenia i przekonania i jak widać i tribiotic i jego brak ma zwolenników i przeciwników. Grunt, żeby dla nas drogie kobietki było to dobre i skuteczne
natalf jest offline  
Stary 2011-06-12, 21:03   #2362
muscat
Rozeznanie
 
Avatar muscat
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 699
GG do muscat
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Natalf przeczytaj dokładnie co napisałam i nie przypisuj mi czegoś czego nie napisałam. Na powieki nie stosuje się Tribioticu i wyraźnie to napisałam.

Svinecka jednak nie w każdym profesjonalnym studiu, są profesjonalne gabinety w których zdecydowanie zaleca się Tribiotic i rzeczywiście zakończmy tę dysputę
muscat jest offline  
Stary 2011-06-13, 06:35   #2363
szeridans
Przyczajenie
 
Avatar szeridans
 
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 10
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Cytat:
Napisane przez doma600 Pokaż wiadomość
Siemanko Dziewczyny.Czy któraś z Was robiła makijaż permanentny brwi w Szczecinie w Salonie Urody Efekt na Bohaterów Warszawy???????? Please dajcie znać czy mogę zaryzykować)))Pozdrawiam
Właśnie zrobilam tam brwi i minął tydzień po poprawce. Są zrobione krzywo, kształt jest nieregularny oraz zrobiły mi sie BLIZNY!!! Jestem załamana(( A za trzy tygodnie mam ślub... Nie wiem czy będę chciała jeszcze raz to poprawiać w tym salonie. Może doradzicie dziewczyny dobrą linergistke w Szczecinie?

Edytowane przez szeridans
Czas edycji: 2011-06-13 o 08:32 Powód: uzupełnienie tekstu
szeridans jest offline  
Stary 2011-06-13, 09:09   #2364
Krusiak
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2010-12
Lokalizacja: Szczecin/Z.Góra/Kołobrzeg
Wiadomości: 3 219
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Idz do Bevelin
robila mi P. Ewelina jestem bardzo zadowolona-jestem obecnie przed poprawka ale malo co trzeba robic ;-) Brwi po odpadnieciu strupkow mi sie wyrownaly, wygladaja mega naturalnie i nawet mojej mamie sie podobaja choc ona sie nigdy nie maluje ;-) polecam

---------- Dopisano o 09:09 ---------- Poprzedni post napisano o 09:03 ----------

Svinecka jak twoje kreski?? Bo w nastepnym tygodniu tez chce je wykonac ale powiedz mi ile czasu wracalas do normy?? bo ja mam troche zalatwiania przed slubem koscielnym /ech cywil mi sie znudzil ha ha/ i musze jakos wygladac ile odpadaly Ci strupki?? i najwazniejsze powiedz mi czy Cię bolalo bo ja sie mega tego boje...

Edytowane przez Krusiak
Czas edycji: 2011-06-28 o 10:56
Krusiak jest offline  
Stary 2011-06-13, 09:20   #2365
szeridans
Przyczajenie
 
Avatar szeridans
 
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 10
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Dziękuję Spróbuje się skontaktować z nimi
szeridans jest offline  
Stary 2011-06-13, 10:38   #2366
Svinecka
Słitaśna and Grymaśna ;p
 
Avatar Svinecka
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 31 068
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Cytat:
Napisane przez szeridans Pokaż wiadomość
Właśnie zrobilam tam brwi i minął tydzień po poprawce. Są zrobione krzywo, kształt jest nieregularny oraz zrobiły mi sie BLIZNY!!! Jestem załamana(( A za trzy tygodnie mam ślub... Nie wiem czy będę chciała jeszcze raz to poprawiać w tym salonie. Może doradzicie dziewczyny dobrą linergistke w Szczecinie?
polecam Studio Agi w Policach - ale u Ciebie chyba odpada bo do niej sie czeka rok
Cytat:
Napisane przez Krusiak Pokaż wiadomość
Idz do Beverlin robila mi P. Ewelina jestem bardzo zadowolona-jestem obecnie przed poprawka ale malo co trzeba robic ;-) Brwi po odpadnieciu strupkow mi sie wyrownaly, wygladaja mega naturalnie i nawet mojej mamie sie podobaja choc ona sie nigdy nie maluje ;-) polecam

---------- Dopisano o 09:09 ---------- Poprzedni post napisano o 09:03 ----------

Svinecka jak twoje kreski?? Bo w nastepnym tygodniu tez chce je wykonac ale powiedz mi ile czasu wracalas do normy?? bo ja mam troche zalatwiania przed slubem koscielnym /ech cywil mi sie znudzil ha ha/ i musze jakos wygladac ile odpadaly Ci strupki?? i najwazniejsze powiedz mi czy Cię bolalo bo ja sie mega tego boje...
pokaz swoje brewki teraz

ja jutro ide na poprawke gornych kresek
i musze poprawic po raz kolejny dolne bo nie jestem zadowolona, sa za blade

do siebie doszlam bardzo szybko - w zasadzie opuchlizna mi sie trzymaja dwa dni tylko
strupki odpadaja po paru dniach
Svinecka jest offline  
Stary 2011-06-13, 12:21   #2367
Krusiak
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2010-12
Lokalizacja: Szczecin/Z.Góra/Kołobrzeg
Wiadomości: 3 219
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

wstawie zdj dzis wieczorkiem bo nie mam aparatu-jestem u rodzicow na wakacjach ;-)
Krusiak jest offline  
Stary 2011-06-13, 13:01   #2368
szeridans
Przyczajenie
 
Avatar szeridans
 
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 10
Unhappy Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

[QUOTE=Svinecka;27478519]polecam Studio Agi w Policach - ale u Ciebie chyba odpada bo do niej sie czeka rok


Wlaśnie teraz się wybieram do tej kosmetyczki u której TO zrobiłam Zobaczymy co ona na to.
szeridans jest offline  
Stary 2011-06-13, 13:55   #2369
Krusiak
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2010-12
Lokalizacja: Szczecin/Z.Góra/Kołobrzeg
Wiadomości: 3 219
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Napisz nam jak efekt rozmowy... kurcze nie zazdroszcze....
ps ile dalam za brwi?
Krusiak jest offline  
Stary 2011-06-13, 17:49   #2370
szeridans
Przyczajenie
 
Avatar szeridans
 
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 10
Dot.: makijaż permanentny- ZBIORCZY

Skorzystałam z oferty na groupon-ie, zapłaciłam 199 zl. (heh, skąpstwo). A więc panie zaczęły mnie przekonywać, że absolutnie nie są to blizny, ze to poprostu światło się tak odbija od skóry( no nie wiem nie wiem). A co do kształtu to wydaje mi się, że są krzywe bo z bliska się przyglądam no i trzeba jeszcze jedną korektę zrobić. Wtedy mi jedną brew minimalnie podniosą do góry i będą symetryczne. Na pytanie ile to będzie kosztować linergistka powiedziała - 200 zl. Zadzwoniłam do swojego faceta i po rozmowie z nim, zrobią mi korektę za darmo. W sobotę idę. Trochę mi szkoda tej pani się zrobiło, bo ona jest naprawdę miła. Ale siebie jest mi szkoda bardziej.
szeridans jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
makija, makijaz permanentny, makijaż permanentny, permanentny makijaż, usta, usta powiększanie

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-04-04 18:17:15


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:08.