Mam policzki jak chomik:( - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-05-27, 12:16   #1
malena18
Rozeznanie
 
Avatar malena18
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 647

Mam policzki jak chomik:(


moja twarzyczka ma nawet ladny ksztalt, prawie owalny, ale te policzki...sa zbyt wydatne...jestem szczupla a one wygladaja jak u chomika czasem sie zastanawiam, gdzie ja mam kosci policzkowe?:P a jak juz je modeluje rozem, to musze b mocno, zeby efekt byl widoczny i twarz byla optycznie szczuplejsza...eh niby powinnam nosic fryzurki z pazurkami i pasemkami wlosow zachodzacymi na policzki, ale ja wlasnie lubie wszelkie kucyki i koczki...to wlasciwie moj jedyny kompleks, taka chomicza buzka:P moze z wiekiem mi jeszcze wyszczupleja, mam 18 lat ehh co ja mam zrobic? bo zaakceptowac jakos niebardzo moge
malena18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-27, 13:15   #2
rzyrafka
Zakorzenienie
 
Avatar rzyrafka
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 14 598
Dot.: Mam policzki jak chomik:(

nie wiem jak Ci pomoc ;( moze sprobuj zamiast rozu uzywac pudru brazujacego to bedziesz mogla nalozyc troche mniej.
__________________
*
Łydka
*
rzyrafka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-27, 14:35   #3
lalesia
Zakorzenienie
 
Avatar lalesia
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 5 080
GG do lalesia
Dot.: Mam policzki jak chomik:(

Ja tez takie mam, przez dlugi czas ich nienawidzilam, a teraz je nawet polubilam Pelne buzki dluzej wygladaja mlodo! A przekonalam sie szczerze mowiac do pufek po obejrzeniu filmu z Charlize Theron, ktora tez takie ma i jest przesliczna

3 pierwsze zdjecia to ja, ostatnie to Charlize Theron.
lalesia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-27, 21:39   #4
anulka262
Zadomowienie
 
Avatar anulka262
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 1 648
Dot.: Mam policzki jak chomik:(

ja tez mam takie "buzki"
anulka262 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-27, 22:31   #5
CzarnyElf
Zakorzenienie
 
Avatar CzarnyElf
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 12 737
Dot.: Mam policzki jak chomik:(

Malena
To mi je oddaj ja bym chciala miec takie chomiczki
Ja duzo schudlam i wraz ze schudnieciem twarz mi tez schudla,wczesniej bylam okragla a teraz za tym tesknie

Pociesz sie Tym ze latwiej jest wyszczuplic za pomoca makijazowych trickow niz pogrubic
Chomiczki sa ladne
__________________
BSW
http://psychologiawusa.blogspot.com
CzarnyElf jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-10, 23:34   #6
kkkd
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 1
Dot.: Mam policzki jak chomik:(

Lalesia toć ty wcale nie masz pulchnych policzków.... jak będe miała fotki na kompie to postaram się je tu załączyć alo jak chcesz to Ci prześle na e-maila to dopiero zobaczy jak takie pućki wyglądają a takie jak ma ta aktorka to mi się marzą
kkkd jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-11, 00:10   #7
Różyczka_89
Rozeznanie
 
Avatar Różyczka_89
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 801
Dot.: Mam policzki jak chomik:(

Czytałam gdzieś,że aby uwydatnić twwarz powinno się skrócić fryzurkę,natomiast aby ją wyszczuplić włoski powinny być dłuższe,bez żadnych pazurków przynajmniej do łopatek Wydaje mi się,że to jest to!MOże spróbuj w Makeoverze zmienić tak swoją buźkę.PoZdRawiAm
Różyczka_89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-11, 04:22   #8
vanilla_sky
Zakorzenienie
 
Avatar vanilla_sky
 
Zarejestrowany: 2004-01
Wiadomości: 3 090
Dot.: Mam policzki jak chomik:(

lalesia, chyba prawdziwych puciow nie widzialas
ty masz po prostu wydatne kosci policzkowe... hehe, babki se implanty wszepiaja, zeby takie same miec, kobito

Edytowane przez vanilla_sky
Czas edycji: 2005-07-11 o 21:42
vanilla_sky jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-11, 21:38   #9
gaga87
Zakorzenienie
 
Avatar gaga87
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 9 298
Dot.: Mam policzki jak chomik:(

Lalesiu Vanilla ma racje, Ty nie masz puckow...
gaga87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-11, 21:47   #10
Vivienne
... ale nie Westwood
 
Avatar Vivienne
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Polska B
Wiadomości: 24 622
Dot.: Mam policzki jak chomik:(

Faktycznie Lalesiu, nie masz na co narzekać.
Spójrzcie na moje policzki:

To dopiero straszna rzecz. I jak to malowac?
__________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu,
nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów

Stanisław Lem


Edytowane przez Vivienne
Czas edycji: 2007-02-24 o 17:25
Vivienne jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-11, 22:39   #11
lalesia
Zakorzenienie
 
Avatar lalesia
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 5 080
GG do lalesia
Dot.: Mam policzki jak chomik:(

Dziewczyny kochane jestescie ale ja wcale nie narzekam napisalam ze kiedys moich policzkow nie lubilam ale teraz zaczelam je lubic i pomalu przekonuje sie do nich Vivienne, Ty masz pucki? To przeciez przepiekna buzka
lalesia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-11, 23:06   #12
CzarnyElf
Zakorzenienie
 
Avatar CzarnyElf
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 12 737
Dot.: Mam policzki jak chomik:(

Cytat:
Napisane przez Vivienne
Faktycznie Lalesiu, nie masz na co narzekać.
Spójrzcie na moje policzki:

To dopiero straszna rzecz. I jak to malowac?
Wszystko bym dala zeby miec takie policzki,ja takie uwielbiam Ciesz sie bedziesz dlugo wygladac mlodo
__________________
BSW
http://psychologiawusa.blogspot.com
CzarnyElf jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-12, 14:46   #13
Vivienne
... ale nie Westwood
 
Avatar Vivienne
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Polska B
Wiadomości: 24 622
Dot.: Mam policzki jak chomik:(

Cytat:
Napisane przez CzarnyElf
Wszystko bym dala zeby miec takie policzki,ja takie uwielbiam Ciesz sie bedziesz dlugo wygladac mlodo
Do tej pory sie nie sprawdza Jak juz daja mi 20-24 lata to nie wiem co bedzie jak bede juz tyle miala. 40? Cóż, każdy lubi to czego nie ma ;-) ja bym chciała mieć owalną twarz... każda fryzura by pasowala... marzenia ;-)
__________________
Dopóki nie skorzystałem z Internetu,
nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów

Stanisław Lem

Vivienne jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-12, 16:24   #14
Ivvonka
Zadomowienie
 
Avatar Ivvonka
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 1 977
Smile Dot.: Mam policzki jak chomik:(

Cytat:
Napisane przez Vivienne
Do tej pory sie nie sprawdza Jak juz daja mi 20-24 lata to nie wiem co bedzie jak bede juz tyle miala. 40? Cóż, każdy lubi to czego nie ma ;-) ja bym chciała mieć owalną twarz... każda fryzura by pasowala... marzenia ;-)
Ja tez bym chciala miec owalna, a mam tak wydatne policzka, ze jak sie smieje, to podnosza sie do gory i zamykaja mi sie oczy. Ale to fakt, ponoc takie trowymiarowe twarzyczki pozniej sie starzeja.

A najbardziej nie cierpie, jak ktos mnie lapie za moje pucki i robi kizi-mizi... Grrr!
Ivvonka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-12, 17:32   #15
CzarnyElf
Zakorzenienie
 
Avatar CzarnyElf
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 12 737
Dot.: Mam policzki jak chomik:(

Cytat:
Napisane przez Vivienne
Do tej pory sie nie sprawdza Jak juz daja mi 20-24 lata to nie wiem co bedzie jak bede juz tyle miala. 40? Cóż, każdy lubi to czego nie ma ;-) ja bym chciała mieć owalną twarz... każda fryzura by pasowala... marzenia ;-)
No cos Ty ?Wygladasz na gora 20 lat.Bardzo mlodo wygladasz Bardzo dziewczeca masz urode Kazdy lubi to czego nie ma-to fakt
__________________
BSW
http://psychologiawusa.blogspot.com
CzarnyElf jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-12, 18:03   #16
Milka19
Zakorzenienie
 
Avatar Milka19
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 8 446
Talking Dot.: Mam policzki jak chomik:(

Gdyby nie to, że aktualnie nie mam żadnych zdjęć na kompie ( wirusiątko mnie zaatakowało i wszystko straciłam , a głupia nic na płytkach nie zapisywałam ), umieściłabym tu moją buźkę. To tak żeby niektóre z was trochę pocieszyć i pokazać, że naprawde są gorsze przypadki Dziewczyny Wy naprawde macie słodkie, sliczne, urocze (itd. )policzki
Milka19 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:37.