Pokażcie pazurki.... ale te naturalne cz. V - Strona 162 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Naturalne paznokcie

Notka

Naturalne paznokcie Manicure, pielęgnacja paznokci, odżywki do paznokci, choroby paznokci, olejowanie, lakiery do paznokci, sposoby na wzmocnienie paznokci.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-07-01, 18:53   #4831
Czarna Orchidea
Zakorzenienie
 
Avatar Czarna Orchidea
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 6 596
Dot.: Pokażcie pazurki.... ale te naturalne cz. V

Cytat:
Napisane przez Maliniarka Pokaż wiadomość
heh, no nie wiem, zawsze mieszkałam na stancjach, gdy musiałam ale te też różne bywały (największy syf był jak mieszkałam z 3ma pracującymi kobietami w różnym wieku), jedzenie leżało aż wychodziło same z talerza, zużyte podpaski na wierzchu...jak zalęgły się karaluchy to się wyprowadziłam , wiem, że to nie do uwierzenia, ale sama w to nie wierzyłam

najlepiej mi się mieszkało z dwoma chłopakami , nie było problemu z łazienką (a nie jak się 4 kobity na raz chcą zebrać-tragedia!), sprzątali nawet i ogólnie było miło, nikt nikomu w drogę nie wchodził
:O
ale slyszalam juz o zuzytych podpaskach wrzucanych za lózko
__________________
Czarna Orchidea jest offline  
Stary 2011-07-01, 19:09   #4832
alazkrainy
Zakorzenienie
 
Avatar alazkrainy
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 9 675
Dot.: Pokażcie pazurki.... ale te naturalne cz. V

Nadrabiam

Mgiełko śliczne wszystkie
DMka sliczne pazurki
Malinko Twoje różowiutkie też
sylwinka Twoje niebieściaki cudne i zeberki
Orchideo śliczny makijażyk
kasiaen szkoda że zdjęcie przymazane bo pazurki wyglądają być ładne i lakier też
frame cudne pazurki, udanego wypoczynku

Cytat:
Napisane przez Karola20 Pokaż wiadomość

Trzymam kciuki za broniące się dzisiaj

Własnie ja też chyba to rzucę w cholerę. Chociaż zawsze tak mówię a po 10 minutach wracam do czytania

Pozdrów ją. I jeśli to prawda to jednak mam szansę żeby dostać ten tytuł
Kciuki pomogły
Ale Ty też chyba już po
Także mysle że jest co oblewać

Cytat:
Napisane przez Agateczka* Pokaż wiadomość
Alu

Cytat:
Napisane przez Karola20 Pokaż wiadomość
Ala! Ala! Jak tam obrona?????
Poszło
Cytat:
Napisane przez Agateczka* Pokaż wiadomość
Alaaaa jak po obronie???
Karolaaaa
Party czas zacząć

Cytat:
Napisane przez Karola20 Pokaż wiadomość
Dziękuję Kochane
Wielki buziak dla Was i po badylu dla każdej

MAGISTREM JESTEM!!!!!


Dzień dobry
Karola brawo brawo brawo wiedziałam że dasz radę

Nadrobiłam

Z racji tego, że broniłam się w Poznaniu niestety nie miałam jak wczoraj zdać relacji.
Ale udało się. Mam już z głowy i tytuł mgr w kieszeni.
Dziekuję za kciuki.

Pazurków nie mam na razie. Pewnie teraz będę coś wymyślać, bo czasu będę mieć więcej.
Pozdrawiam na dziś
__________________
Aby miłość trwała przez całe życie, trzeba ją pielęgnować starannie jak ogród.


alazkrainy jest offline  
Stary 2011-07-01, 19:19   #4833
Maliniarka
Zakorzenienie
 
Avatar Maliniarka
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Gdzie diabeł tuli do snu...
Wiadomości: 17 668
Dot.: Pokażcie pazurki.... ale te naturalne cz. V

Ala no ale Wam zazdroszczę Dziewczyny, że macie to za sobą dumnam
mamy same zdolne babeczki na wątku
__________________
bajzel kosmetyczny
NEW -->> Słodki mani z tortem
Hybrydy po raz pierwszy - przedłużanie
Makijaż z Lirene
Peelingi Nacomi
Rajstopki



Maliniarka jest offline  
Stary 2011-07-01, 19:19   #4834
Agateczka*
Zakorzenienie
 
Avatar Agateczka*
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Świętokrzyskie góry...
Wiadomości: 3 288
Dot.: Pokażcie pazurki.... ale te naturalne cz. V

Cytat:
Napisane przez Czarna Orchidea Pokaż wiadomość
et voila off top szerzę
Fajny mejkap tylko fakt trochę prześwietlone fotki...

Cytat:
Napisane przez MgielkaM Pokaż wiadomość
dziekuje dziewczyny

a ja mam ahoy i chyba ze 2 razy malowałam tylko musze to konieznie nadrobic
noooo błyskam, błyskam

A ja dzisiaj po ludziach mani robiłam Koleżanki przyszły i oto rezultaty mojej pracy
Ach Ahoy! powzdycham do niego
Fajne mani ale koleżanki mają z Tobą dobrze

Cytat:
Napisane przez meeedzik Pokaż wiadomość
Przejrzałam parę stron i jak zawsze pazurki śliczne macie
Ja znów nie mam czasu, teraz Tż wrócił i wiecie jak to jest
Podglądam Was i czytam ale jakoś się nie odzywam
Karola gratki
Aj dopieszczaj TŻ bo długo go nie było ale o nas nie zapominaj

Cytat:
Napisane przez sylwinka1000 Pokaż wiadomość
A tutaj moje zeberki
Fajne

Cytat:
Napisane przez framebasics Pokaż wiadomość
Ja jutro o 6 wyjezdzam na 16-dniowy wyjazd nad morze
Z tej tez okazji zrobilam sobie cieniowanie na pazurkach Zolty-pomaranczowy-rozowy + odrobina brokatu Uwielbiam takie kolory, szczegolnie latem
Fajne letnie cieniowanko

Alu gratulejszyn! Ale dziś powodów do oblaniaWasze zdrowie dziewczyny!!!
__________________
synek
Agateczka* jest offline  
Stary 2011-07-01, 19:51   #4835
AnulaPPP
Zakorzenienie
 
Avatar AnulaPPP
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 15 433
Dot.: Pokażcie pazurki.... ale te naturalne cz. V

Cytat:
Napisane przez Czarna Orchidea Pokaż wiadomość
et voila off top szerzę
nice

Cytat:
Napisane przez kasiaen1 Pokaż wiadomość
Włosy, włosy, włosy <3

Moje pazurki z h&mowym szarakiem. Zawsze kiedy nie są mi potrzebne ładne paznokcie bo siedzę w domu, to one sobie rosną i rosną bez ani jednego złamania..
ładne, szkoda że nie wyraźniejsze

Cytat:
Napisane przez MgielkaM Pokaż wiadomość

A ja dzisiaj po ludziach mani robiłam Koleżanki przyszły i oto rezultaty mojej pracy
fajne

Cytat:
Napisane przez Maliniarka Pokaż wiadomość

a to moja lewica: jeszcze trochę fakerek zbyt zaokrąglony, ale niedługo będzie znośnie (rozjaśniłam foto za bardzo, ale przy takiej pogodzie )
złamałam się i kupiłam zmywacz z biedry znowu
jakbyś nie napisała to bym nie zauważyła nic
co to to jasniejsze?

Cytat:
Napisane przez sylwinka1000 Pokaż wiadomość
A tutaj moje zeberki
swietne

Cytat:
Napisane przez framebasics Pokaż wiadomość

Ja jutro o 6 wyjezdzam na 16-dniowy wyjazd nad morze
Z tej tez okazji zrobilam sobie cieniowanie na pazurkach Zolty-pomaranczowy-rozowy + odrobina brokatu Uwielbiam takie kolory, szczegolnie latem
piekne
i zazdroszczę! udanej zabawy

Cytat:
Napisane przez Maliniarka Pokaż wiadomość
heh, no nie wiem, zawsze mieszkałam na stancjach, gdy musiałam ale te też różne bywały (największy syf był jak mieszkałam z 3ma pracującymi kobietami w różnym wieku), jedzenie leżało aż wychodziło same z talerza, zużyte podpaski na wierzchu...jak zalęgły się karaluchy to się wyprowadziłam , wiem, że to nie do uwierzenia, ale sama w to nie wierzyłam

najlepiej mi się mieszkało z dwoma chłopakami , nie było problemu z łazienką (a nie jak się 4 kobity na raz chcą zebrać-tragedia!), sprzątali nawet i ogólnie było miło, nikt nikomu w drogę nie wchodził
o żesz.... bałagan bałaganem, ale! syfu to ja nie rozumiem....

hehe a co na takie mieszkanie Twój chłop?

Cytat:
Napisane przez alazkrainy Pokaż wiadomość
N

Ale udało się. Mam już z głowy i tytuł mgr w kieszeni.
Dziekuję za kciuki.
__________________
blog




AnulaPPP jest offline  
Stary 2011-07-01, 20:04   #4836
meeedzik
Zakorzenienie
 
Avatar meeedzik
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 10 313
Dot.: Pokażcie pazurki.... ale te naturalne cz. V

He he racja dziewczyny długo Go nie było to teraz nadrabiam
Malina Twoje pazurki nawet krótkie bardzo mi się podobają
Frame śliczne cieniowanie
Sylwia super pazurki

Teraz mnie naszła ochota zrobić cieniowanie na moich czerwonkach
__________________
meeedzik jest offline  
Stary 2011-07-01, 20:14   #4837
framebasics
Zadomowienie
 
Avatar framebasics
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Poza granicą
Wiadomości: 1 836
Wyślij wiadomość przez MSN do framebasics
Dot.: Pokażcie pazurki.... ale te naturalne cz. V

alazkrainy Dziekuje

Agateczka*

AnulaPPP Oby tylko pogoda dopisala

meeedzik Dziekuje
__________________
Allt händer av en orsak.

Bylo:71kg
jest: 68kg...
Cel I: 65kg
Cel II: 60kg
Wzrost: 176cm

Frame bloguje --> Makijaz, uroda, paznokcie
framebasics jest offline  
Stary 2011-07-01, 20:14   #4838
Maliniarka
Zakorzenienie
 
Avatar Maliniarka
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Gdzie diabeł tuli do snu...
Wiadomości: 17 668
Dot.: Pokażcie pazurki.... ale te naturalne cz. V

Anula różowy to Crazy cha cha z Virtuala (dwie warstwy na gołe pazurki), bo jedna nie pokryła (na top pewnie by było z jedną dobrze)
wzorek Mirror Mirror Orly (przy tym różu wygląda jak niebieski trochę )

podoba mi się ta pepitka, kiedyś muszę zrobić czarno-białą
__________________
bajzel kosmetyczny
NEW -->> Słodki mani z tortem
Hybrydy po raz pierwszy - przedłużanie
Makijaż z Lirene
Peelingi Nacomi
Rajstopki




Edytowane przez Maliniarka
Czas edycji: 2011-07-01 o 20:31
Maliniarka jest offline  
Stary 2011-07-01, 21:02   #4839
MgielkaM
Zakorzenienie
 
Avatar MgielkaM
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Somewhere over the rainbow
Wiadomości: 6 036
Dot.: Pokażcie pazurki.... ale te naturalne cz. V

Dziekuję wszystkim za komplementy moich dzisiejszych wariacji

Malinko na prawdę u Ciebie nie jest źle, w zasadzie to całkiem ładnie juz wyglądają A za mani nic nie wzięłam, nigdy nie biorę bo żaden ze mnie fachowiec przecież siostra, jak robię jej koleżankom to czasem mówi, że powinnam opłaty pobierać i bym zarobiła na tym ta to ma łeb do interesów

Cytat:
Napisane przez symtuastic Pokaż wiadomość
Mgiełka, ten aloha świetny! mruu
heheh dziekuję, no płytka to mój ostatni nabytek ale jakoś płytko grawerowana bo nie odbijał się zbyt rewelacyjnie wzorek - ale do zniesienia.

Cytat:
Napisane przez sylwinka1000 Pokaż wiadomość
A tutaj moje zeberki
co to za krak, bo chyba nie doczytałam gdzieś? Ja jakiś czas temu miałam właśnie czarno białe połączenie

Cytat:
Napisane przez framebasics Pokaż wiadomość
Ja jutro o 6 wyjezdzam na 16-dniowy wyjazd nad morze
Z tej tez okazji zrobilam sobie cieniowanie na pazurkach Zolty-pomaranczowy-rozowy + odrobina brokatu Uwielbiam takie kolory, szczegolnie latem
ooooooo jakie śliczne no nie no... po prostu ekstra i kolorki i w ogóle

Cytat:
Napisane przez Czarna Orchidea Pokaż wiadomość
modlcie sie zeby mi sie udalo zalatwic stancjeeee prosze Was zaraz bede dzwonic znowu do dziewczyny.
bez modlenia może ale trzymam

Maliniarka normalnie opowieści z krypty heheh a z facetami właśnie słyszałam, że potrafi być całkiem bezproblemowo

Cytat:
Napisane przez alazkrainy

Z racji tego, że broniłam się w Poznaniu niestety nie miałam jak wczoraj zdać relacji.
Ale udało się. Mam już z głowy i tytuł mgr w kieszeni.
Dziekuję za kciuki.

Pazurków nie mam na razie. Pewnie teraz będę coś wymyślać, bo czasu będę mieć więcej.
Pozdrawiam na dziś
Gratulacje pani magister kolejnej naszej i teraz nie masz wymówki wiec czekam na pazurki jakies super ekstra wyczesane w kosmos

Cytat:
Napisane przez Agateczka* Pokaż wiadomość
Ach Ahoy! powzdycham do niego
Fajne mani ale koleżanki mają z Tobą dobrze
heheh nooo w sumie a ja lubie malowac no i kiedy bym samam te wszystkie lakiery wykorzystała a kumpela przyszła i mówi do druguej "nooo bo ja u Magdy to mam karnet na wakacje na paznokcie" bo zawsze ja ganiam po Krakowie po sklepach jak coś chcę i obiecuje karnety

Cytat:
Napisane przez AnulaPPP Pokaż wiadomość
o żesz.... bałagan bałaganem, ale! syfu to ja nie rozumiem....
ooo to to, ja bałaganiara straszna jestem no ale proszę.... czasem sprzątac trzeba i syfu az takiego to nie zostawiam
__________________

It is NOT an addiction - It's a hobby!!!


...

And when your heart begins to bleed
You're dead, and dead,



and dead -- indeed.

Edytowane przez MgielkaM
Czas edycji: 2011-07-01 o 21:40
MgielkaM jest offline  
Stary 2011-07-01, 21:31   #4840
framebasics
Zadomowienie
 
Avatar framebasics
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Poza granicą
Wiadomości: 1 836
Wyślij wiadomość przez MSN do framebasics
Dot.: Pokażcie pazurki.... ale te naturalne cz. V

MgielkaM; Dziekujem
Chyba Ci sie cos porobilo z cytowaniem, bo mi do pani magister jeszcze pare lat brakuje

Dobra dziewczeta, ja sie zegnam na te 2 tygodnie Nie wiem, jak nadrobie Wasz spam po powrocie Buziaki
__________________
Allt händer av en orsak.

Bylo:71kg
jest: 68kg...
Cel I: 65kg
Cel II: 60kg
Wzrost: 176cm

Frame bloguje --> Makijaz, uroda, paznokcie
framebasics jest offline  
Stary 2011-07-01, 21:41   #4841
MgielkaM
Zakorzenienie
 
Avatar MgielkaM
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Somewhere over the rainbow
Wiadomości: 6 036
Dot.: Pokażcie pazurki.... ale te naturalne cz. V

Hej faktycznie heheh

---------- Dopisano o 21:41 ---------- Poprzedni post napisano o 21:39 ----------

Już ładnie poprawiłam hehe frame miłego wypoczynku i do zobaczenia w nowej części zapewne
__________________

It is NOT an addiction - It's a hobby!!!


...

And when your heart begins to bleed
You're dead, and dead,



and dead -- indeed.

Edytowane przez MgielkaM
Czas edycji: 2011-07-01 o 21:48
MgielkaM jest offline  
Stary 2011-07-01, 21:59   #4842
antii
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 3 599
Dot.: Pokażcie pazurki.... ale te naturalne cz. V

wszyscy wyjeżdżają ....
__________________
Wszystko o lakierach i nie tylko
http://ecosmetics.blogspot.com/



antii jest offline  
Stary 2011-07-01, 22:00   #4843
caate
Zakorzenienie
 
Avatar caate
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Wrocław ;)
Wiadomości: 6 993
GG do caate
Dot.: Pokażcie pazurki.... ale te naturalne cz. V

Cytat:
Napisane przez sylwinka1000 Pokaż wiadomość
Efekt wyprawy do Rossmanna
swietne!

Cytat:
Napisane przez framebasics Pokaż wiadomość
Czarna Orchidea Cuuudo!
kasiaen1 Pazurki troche rozmazane, ale kolorek fajny

MgielkaM LAdnie

Maliniarka Niby krociaki, ale maja cos w sobie Teraz tylko pozwol im rosnac i bedzie cacy

sylwinka1000 Fajne, bardzo podoba mi sie ksztalt Twoich paznokci W ogole ostatnio zaczynam sie rpzekonywac do migdalkow

Ja jutro o 6 wyjezdzam na 16-dniowy wyjazd nad morze
Z tej tez okazji zrobilam sobie cieniowanie na pazurkach Zolty-pomaranczowy-rozowy + odrobina brokatu Uwielbiam takie kolory, szczegolnie latem
pieekne sa udanego wyjazdu

Cytat:
Napisane przez MgielkaM Pokaż wiadomość
dziekuje dziewczyny


tez mi sie strasznie podobaja
heh juz sie pewnie nie mozesz doczekac, no i my tez - zrob cos szalowego



noooo ostatnio mam takie zapedy brokatowe i foliowo zmywam ale mnie to tam nie przeszkadza.
zrob zrob cos fajnego


a ja mam ahoy i chyba ze 2 razy malowałam tylko musze to konieznie nadrobic
noooo błyskam, błyskam



GRATULACJE ! to co tylko opijac


fajny lakier i paznokcie śliczne


dziekuje a czrny lakier to ciezka sprawa.... sama mam kilka i ehh różnie to bywa...


wow no śliczne oczka, ten chyba najbardziej mi sie podoba


ojjj szkoda, że nieostre... Ale widać, że pazurki fajne

A ja dzisiaj po ludziach mani robiłam Koleżanki przyszły i oto rezultaty mojej pracy
poszalalas, ladnie

alazkrainy gratulacje

zmylam moje 5dniowe niebieskie i teraz nie mam pomyslu na malowanie

jedna stopa przywalilam dzisiaj w kanape i rozwalilam najwiekszego paznokcia u stop wzdluz
__________________
blog
GoCranberry, peeling do ciała z masłem Shea i solą z Bochni
Makijażowe TORTury!
Perfekcyjny demakijaż, ekstremalna łagodność dla oczu z płynem L'Oreal
caate jest offline  
Stary 2011-07-01, 23:00   #4844
MgielkaM
Zakorzenienie
 
Avatar MgielkaM
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Somewhere over the rainbow
Wiadomości: 6 036
Dot.: Pokażcie pazurki.... ale te naturalne cz. V

ojoj Caate pewnie boli strasznie
oby się chociaż zagoiło i w ogóle.
__________________

It is NOT an addiction - It's a hobby!!!


...

And when your heart begins to bleed
You're dead, and dead,



and dead -- indeed.
MgielkaM jest offline  
Stary 2011-07-01, 23:19   #4845
caate
Zakorzenienie
 
Avatar caate
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Wrocław ;)
Wiadomości: 6 993
GG do caate
Dot.: Pokażcie pazurki.... ale te naturalne cz. V

Cytat:
Napisane przez MgielkaM Pokaż wiadomość
ojoj Caate pewnie boli strasznie
oby się chociaż zagoiło i w ogóle.
no boli, jeszcze teraz kciukiem walnelam w szafke ktora mi leciala bo jest na kolkach i nie wiem jak ja to zrobilam, ale ulamalam go po skosie... co zapuszcze to zniszcze
__________________
blog
GoCranberry, peeling do ciała z masłem Shea i solą z Bochni
Makijażowe TORTury!
Perfekcyjny demakijaż, ekstremalna łagodność dla oczu z płynem L'Oreal
caate jest offline  
Stary 2011-07-01, 23:27   #4846
sylwinka1000
Raczkowanie
 
Avatar sylwinka1000
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 101
Dot.: Pokażcie pazurki.... ale te naturalne cz. V

Cytat:
Napisane przez MgielkaM Pokaż wiadomość

co to za krak, bo chyba nie doczytałam gdzieś? Ja jakiś czas temu miałam właśnie czarno białe połączenie
To jest Salamandra z Vipery
sylwinka1000 jest offline  
Stary 2011-07-02, 00:43   #4847
Orlica
Zakorzenienie
 
Avatar Orlica
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 20 817
Dot.: Pokażcie pazurki.... ale te naturalne cz. V

Nadrobiłam, ale nie mam siły Wam odpisywać, wybaczcie
Spędziłam dzień z TŻem, jest superpogodny, nie załamał się, w każdym razie jest w lepszym stanie niż ja. Ale przyjemnie się z nim było dziś potulić pół dnia

Jutro porobię milion swatchy, a zaraz postaram się jeszcze naskrobać posta z wynikami giveaway'a

---------- Dopisano o 00:43 ---------- Poprzedni post napisano Wczoraj o 23:52 ----------

Na blogu wyniki mojego rozdania i odpowiedzi na Wasze najczęstsze sugestie!
__________________
Razem od lutego 2007
Zaobrączkowani od lipca 2015
Rodzice od stycznia 2017
39/40
Orlica jest offline  
Stary 2011-07-02, 02:55   #4848
glamour9
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 963
Dot.: Pokażcie pazurki.... ale te naturalne cz. V

Cytat:
Napisane przez Maliniarka Pokaż wiadomość
Frame Twoje pamiętne cieniowania przepięknie
cudne
Cytat:
Napisane przez Orlica Pokaż wiadomość
Nadrobiłam, ale nie mam siły Wam odpisywać, wybaczcie
Spędziłam dzień z TŻem, jest superpogodny, nie załamał się, w każdym razie jest w lepszym stanie niż ja. Ale przyjemnie się z nim było dziś potulić pół dnia
to super

a ja wróciłam z imprezy przed chwilą nie chce mi się spać
__________________

glamour9 jest offline  
Stary 2011-07-02, 07:53   #4849
AnulaPPP
Zakorzenienie
 
Avatar AnulaPPP
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 15 433
Dot.: Pokażcie pazurki.... ale te naturalne cz. V

Cytat:
Napisane przez Maliniarka Pokaż wiadomość
Anula różowy to Crazy cha cha z Virtuala (dwie warstwy na gołe pazurki), bo jedna nie pokryła (na top pewnie by było z jedną dobrze)
wzorek Mirror Mirror Orly (przy tym różu wygląda jak niebieski trochę )

podoba mi się ta pepitka, kiedyś muszę zrobić czarno-białą
o widzisz, nie zgadłabym że to mirror
no pepitka wymiata
Malina a czemu Ty jeszcze nie masz swojego wątku? powinnaś mieć


Cytat:
Napisane przez MgielkaM Pokaż wiadomość

ooo to to, ja bałaganiara straszna jestem no ale proszę.... czasem sprzątac trzeba i syfu az takiego to nie zostawiam
bałagan się sam robi
ale brak higieny i jakichś tam granic w ogóle to co innego

Cytat:
Napisane przez caate Pokaż wiadomość
no boli, jeszcze teraz kciukiem walnelam w szafke ktora mi leciala bo jest na kolkach i nie wiem jak ja to zrobilam, ale ulamalam go po skosie... co zapuszcze to zniszcze
odrośnie
__________________
blog




AnulaPPP jest offline  
Stary 2011-07-02, 08:25   #4850
DMkAnia
Strażnik Wizażu
 
Avatar DMkAnia
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 9 384
Dot.: Pokażcie pazurki.... ale te naturalne cz. V

Bry...bosz, ja w pracy do jakiejś 14 wyjątkowa sytuacja, ciekawe czy nadgodzinowa TŻ sobie smacznie spał jak z chaty wychodziłam też chcę!
__________________
Moje włosy z CG - ZDJĘCIA

"Świat przeszkadza mi w życiu."
DMkAnia jest offline  
Stary 2011-07-02, 09:15   #4851
Karola20
Zakorzenienie
 
Avatar Karola20
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Prowincja ;) Prawie Wawa
Wiadomości: 22 746
GG do Karola20
Dot.: Pokażcie pazurki.... ale te naturalne cz. V

Witam się i idę nadrobić

A co do tytułu to rozumiem, że zostawiamy taki jaki jest tylko dodajemy coś w stylu:

"Pokażcie pazurki, ale te naturalne cz. VI + przeogromna dawka plotek"
__________________
Mani

"Nie mam chłopaka, bo kocham polskich siatkarzy"

Skra
Wrona,Qrek


Karola20 jest offline  
Stary 2011-07-02, 09:23   #4852
Orlica
Zakorzenienie
 
Avatar Orlica
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 20 817
Dot.: Pokażcie pazurki.... ale te naturalne cz. V

Cytat:
Napisane przez Karola20 Pokaż wiadomość
Witam się i idę nadrobić

A co do tytułu to rozumiem, że zostawiamy taki jaki jest tylko dodajemy coś w stylu:

"Pokażcie pazurki, ale te naturalne cz. VI + przeogromna dawka plotek"
Dokładnie!

Jeju jeju, wiecie, co zaraz zrobię?
__________________
Razem od lutego 2007
Zaobrączkowani od lipca 2015
Rodzice od stycznia 2017
39/40
Orlica jest offline  
Stary 2011-07-02, 09:27   #4853
Karola20
Zakorzenienie
 
Avatar Karola20
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Prowincja ;) Prawie Wawa
Wiadomości: 22 746
GG do Karola20
Dot.: Pokażcie pazurki.... ale te naturalne cz. V

Cytat:
Napisane przez sylwinka1000 Pokaż wiadomość
A tutaj moje zeberki
Bardzo ładne Świetnie wygląda połaczenie biało- czarnych kolorów z krakiem w roli głownej

Cytat:
Napisane przez framebasics Pokaż wiadomość
Ja jutro o 6 wyjezdzam na 16-dniowy wyjazd nad morze
Z tej tez okazji zrobilam sobie cieniowanie na pazurkach Zolty-pomaranczowy-rozowy + odrobina brokatu Uwielbiam takie kolory, szczegolnie latem
Świetne cieniowanie

Cytat:
Napisane przez alazkrainy Pokaż wiadomość
Ale Ty też chyba już po
Także mysle że jest co oblewać


Ale udało się. Mam już z głowy i tytuł mgr w kieszeni.
Dziekuję za kciuki.
Zgadza się. Magister w kieszeni
Także imprezy ciąg dalszy!


Haha! GRATULACJE!!!!!
Ale my jesteśmy mONdre
Gratulacje Pani Magister!

---------- Dopisano o 09:27 ---------- Poprzedni post napisano o 09:26 ----------

Cytat:
Napisane przez Orlica Pokaż wiadomość
Dokładnie!

Jeju jeju, wiecie, co zaraz zrobię?
OK Tak pytam żebym wiedziała co mam robić póxniej

Ja wiem! Ja wiem! Pomalujesz paznokcie u stóp!
Nie. Moment... Sobota dziś...
Robisz mani na rąsiach
W końcu po kuracji
__________________
Mani

"Nie mam chłopaka, bo kocham polskich siatkarzy"

Skra
Wrona,Qrek


Karola20 jest offline  
Stary 2011-07-02, 10:40   #4854
glamour9
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 963
Dot.: Pokażcie pazurki.... ale te naturalne cz. V

hej
Cytat:
Napisane przez Karola20 Pokaż wiadomość
Witam się i idę nadrobić

A co do tytułu to rozumiem, że zostawiamy taki jaki jest tylko dodajemy coś w stylu:

"Pokażcie pazurki, ale te naturalne cz. VI + przeogromna dawka plotek"
oo tak

---------- Dopisano o 10:40 ---------- Poprzedni post napisano o 10:39 ----------

czemu idą 2 takie same wątki?
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=73428&page=167
__________________

glamour9 jest offline  
Stary 2011-07-02, 10:45   #4855
_Nikki_
Zakorzenienie
 
Avatar _Nikki_
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Łomża
Wiadomości: 8 083
Dot.: Pokażcie pazurki.... ale te naturalne cz. V

Ooo, no prosze

Jeszcze kilka stron



Hmm... naszła mnie ochota na lakier..
__________________
Zapuszczam włosy!
cel: za pupę
aktualnie: za ramiona


_Nikki_ jest offline  
Stary 2011-07-02, 10:54   #4856
ewalucja
Zakorzenienie
 
Avatar ewalucja
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Wiadomości: 5 482
GG do ewalucja
Dot.: Pokażcie pazurki.... ale te naturalne cz. V

Orli ciesze sie ze spędziłaś dzień z tzem, ja jadę do wawy sie z nim zobaczyć właśnie. To znaczy z moim a nie twoim żeby nie było juz tak dawno mnie nie przytulał, zatęsknie się na śmierć
Pomalujesz paznokcie?

Karola podoba mi się tytuł nowego watku
__________________
MOJE WŁOSY
MOJE PAZNOKCIE
INSTAGRAM
ewalucja jest offline  
Stary 2011-07-02, 10:56   #4857
Orlica
Zakorzenienie
 
Avatar Orlica
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 20 817
Dot.: Pokażcie pazurki.... ale te naturalne cz. V

Cytat:
Napisane przez ewalucja Pokaż wiadomość
Orli ciesze sie ze spędziłaś dzień z tzem, ja jadę do wawy sie z nim zobaczyć właśnie. To znaczy z moim a nie twoim żeby nie było juz tak dawno mnie nie przytulał, zatęsknie się na śmierć
Pomalujesz paznokcie?

Karola podoba mi się tytuł nowego watku
Właśnie maluję czwartym lakierem Trzeba nadrobić swatche, mam mnóstwo lakierów czekających na recenzję...
__________________
Razem od lutego 2007
Zaobrączkowani od lipca 2015
Rodzice od stycznia 2017
39/40
Orlica jest offline  
Stary 2011-07-02, 10:59   #4858
Karola20
Zakorzenienie
 
Avatar Karola20
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Prowincja ;) Prawie Wawa
Wiadomości: 22 746
GG do Karola20
Dot.: Pokażcie pazurki.... ale te naturalne cz. V

Glamour- to jest pierwsza część "Naszego" obecnego wątku. Niektóre wątki były pootwierane po tej awarii wizażu, gdzie pozżerało zdjęcia z załączników. I żeby można je było ponownie pozamieszczac moderatorzy pootwierali niektóre wątki
Chiba...
__________________
Mani

"Nie mam chłopaka, bo kocham polskich siatkarzy"

Skra
Wrona,Qrek


Karola20 jest offline  
Stary 2011-07-02, 11:15   #4859
glamour9
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 963
Dot.: Pokażcie pazurki.... ale te naturalne cz. V

Cytat:
Napisane przez Karola20 Pokaż wiadomość
Glamour- to jest pierwsza część "Naszego" obecnego wątku. Niektóre wątki były pootwierane po tej awarii wizażu, gdzie pozżerało zdjęcia z załączników. I żeby można je było ponownie pozamieszczac moderatorzy pootwierali niektóre wątki
Chiba...
aaaa takie buty

orli maluj maluj

dziewczyny macie siebie w znajomych na fb?
__________________

glamour9 jest offline  
Stary 2011-07-02, 11:17   #4860
Karola20
Zakorzenienie
 
Avatar Karola20
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Prowincja ;) Prawie Wawa
Wiadomości: 22 746
GG do Karola20
Dot.: Pokażcie pazurki.... ale te naturalne cz. V

Cytat:
Napisane przez glamour9 Pokaż wiadomość
dziewczyny macie siebie w znajomych na fb?
Jakoś nie mamy... Znaczy przynajmniej ja. Nie wiem jak reszta
__________________
Mani

"Nie mam chłopaka, bo kocham polskich siatkarzy"

Skra
Wrona,Qrek


Karola20 jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Naturalne paznokcie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:25.