Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D - Strona 108 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-05-30, 16:53   #3211
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Pokaż wiadomość
Lady
Sandałki świetne
A w tym Twoim stroju to wlasnie koturny

Czekoldka
Tak ja tez mam z żoładkiem problem. Kurde 3 lata było ok i znowu
Ja na tarasie mogła bym nawet spać.

Kicia
Nie, nie za dobrze
Musze sie jakos relaxsowac.
Ale tez juz w pracy siedze
Co dobre szybko sie kończy

Kitkulka
A co to za matoł.
Jestes sliczna
sandałki dziękuję
wiem kurdę nie mam do czego nosić ich
xLADYx jest offline  
Stary 2011-05-30, 16:55   #3212
asia_102
Wtajemniczenie
 
Avatar asia_102
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 2 356
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Ja mam na pewno ósemki do wyciecia, ale one mi nie wyrosna wogole nigdy. I juz przy samych ósemkach wyrwanych by sie rozeszly troche. Ale i tak sobie nie wyobrazam jak mi sie tam maja te wszystkie zeby naprosto pomiescic Tez bym najchetniej wyrwała ale na aparat mnie chwilowo nie stac... chyba ze daloby rade bez bo moja kuzynka wiem ze tak robila ze wyrwali jej u gory jeden ząb, i w to miejsce inny wszedl i sie samo naprostowalo
coś czuję, że powinnaś do chirurga szczękowego pójść to by Cię oświecił może same ósemki by wystarczyły?

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
no właśnie się niestety przejmuję, bo mam kompleks i to straszny

rulez = rządzi

to ja Ci napiszę - Twoje nogi rulezzz
__________________
nie perfum, a perfumy! tak jak spodnie czy skrzypce, a nie spodeń i skrzypiec!

(¨`·.·´¨)
`·.(¨`·.·´¨)
` ·.,.·´
asia_102 jest offline  
Stary 2011-05-30, 16:58   #3213
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomości: 4 232
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
sandałki dziękuję
wiem kurdę nie mam do czego nosić ich
Czemu? ?
No wiesz moze poszukaj w necie zestawien z takim rodzajem butów
Może Cie cos zainspiruje
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline  
Stary 2011-05-30, 16:58   #3214
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 719
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez asia_102 Pokaż wiadomość
coś czuję, że powinnaś do chirurga szczękowego pójść to by Cię oświecił może same ósemki by wystarczyły?




to ja Ci napiszę - Twoje nogi rulezzz
Ty czujesz, a ja to wiem Ale sie boje
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-05-30, 17:02   #3215
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Pokaż wiadomość
Czemu? ?
No wiesz moze poszukaj w necie zestawien z takim rodzajem butów
Może Cie cos zainspiruje
nie o to chodzi że nie mam ciuchów do nich tylko że mi nie pasują te buty
xLADYx jest offline  
Stary 2011-05-30, 17:11   #3216
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
w ogóle brwi mi zrudziały

dziękuję fajnie że jesteście zawsze coś doradzicie i pomożecie
też się cieszę, że jesteście, bo ja tu koleżanek nie mam żadnych
mam jedną taką dobrą, ale w listopadzie urodziła dziecko i wiadomo, teraz tylko rodzinka
Cytat:
Napisane przez tugrysiczka Pokaż wiadomość
a wiecie co byłam na mieście w spódniczce i jakiś facet powiedział mi, żebym przytyła tak bardzo przykro mi się zrobiło


Wiem doskonale co czujesz, mi też ciagle ktoś mówi żebym przytyła. Wszyscy uważają , ze łatwiej jest przytyc niż schudnąc, a niestety tak nie jest. Kitka nie przejmuj sie głupimi komentarzami, albo badź zgryźliwa .
jak mi mówią żebym przytyła to ja odpowiadam
,, a Ty mógłbyś/mogłabyś schudnąc"

Dziewczyny widze , ze lubicie kosmetyki essence. A wiecie, że te kosmetyki produkuje polska firma bell ?? to taka mała ciekawostka
nie będę zniżać się do ich poziomu
ale dziękuję

ludzie często w ogóle nie myślą... bo co np. pomyślała by osoba, która jest zwyczajnie na coś chora i wygląda jak wygląda a ktoś by jej powiedział, żeby coś ze sobą zrobiła?
Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
wlasnie ogladam rozmowy w toku na tvn i po prostu jestem pelna podziwu dla Ewy, ze nie parsknęła smiechem
Ewka dobra jest, ja ją podziwiam
oglądałaś w zeszłym tygodniu Szymona Majewskiego? Była gościem
Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
nie wiem jak sie nazywa, ale o dziewczynach, ktore ida na impreze odpicowane, duzo pija, tancza po pijaku i niekiedy chodza z nowo poznanymi facetami do lozka, a rano sie okazuje ze lipa albo przy nastepnym spotkaniu na trzezwo okazuje sie ze myslala ze to ktoś inny ale ci faceci na publicznosci sie smieja z nich
pogratulować tylko
Cytat:
Napisane przez Adzi07 Pokaż wiadomość
A co to za matoł.
Jestes sliczna
dziękuję kochanie
Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
tylko takie fotki dostałam
taki kolor żółtego i cappucino ale nie pokazał ich
3 fotka morski
żółty, niebieski i pomarańcz - fajowe, brałabym może nawet sama zamówię, bo ta falbanka będzie optycznie pogrubiać
podeślesz mi linczka?
Cytat:
Napisane przez asia_102 Pokaż wiadomość
to ja Ci napiszę - Twoje nogi rulezzz
hehehe dziękuję
kitkulka jest offline  
Stary 2011-05-30, 17:12   #3217
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
też się cieszę, że jesteście, bo ja tu koleżanek nie mam żadnych
mam jedną taką dobrą, ale w listopadzie urodziła dziecko i wiadomo, teraz tylko rodzinka

nie będę zniżać się do ich poziomu
ale dziękuję

ludzie często w ogóle nie myślą... bo co np. pomyślała by osoba, która jest zwyczajnie na coś chora i wygląda jak wygląda a ktoś by jej powiedział, żeby coś ze sobą zrobiła?

Ewka dobra jest, ja ją podziwiam
oglądałaś w zeszłym tygodniu Szymona Majewskiego? Była gościem

pogratulować tylko

dziękuję kochanie

żółty, niebieski i pomarańcz - fajowe, brałabym może nawet sama zamówię, bo ta falbanka będzie optycznie pogrubiać
podeślesz mi linczka?

hehehe dziękuję
no właśnie będzie mnie jeszcze pogrubiać
ale materiał mi się nie widzi z bliska jakby taki śliski

Edytowane przez xLADYx
Czas edycji: 2011-05-30 o 17:14
xLADYx jest offline  
Stary 2011-05-30, 17:18   #3218
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
no właśnie będzie mnie jeszcze pogrubiać
ale materiał mi się nie widzi z bliska jakby taki śliski
nie pogrubiać a podkreślać kształty!

---------- Dopisano o 17:18 ---------- Poprzedni post napisano o 17:16 ----------

Lady a po ile one były?
bo tak się im przyglądam to wykonanie jest niezbyt, krótko mówiąc... zobacz jak jest paskudnie wszyty zamek w tej niebieskiej, taki niedopasowany, za długi :/
kitkulka jest offline  
Stary 2011-05-30, 17:18   #3219
asia_102
Wtajemniczenie
 
Avatar asia_102
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 2 356
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Ty czujesz, a ja to wiem Ale sie boje

to jak Ci będzie raźniej to też pójdę, bo mam do usunięcia dwie dolne ale to dopiero jak urodzę
__________________
nie perfum, a perfumy! tak jak spodnie czy skrzypce, a nie spodeń i skrzypiec!

(¨`·.·´¨)
`·.(¨`·.·´¨)
` ·.,.·´
asia_102 jest offline  
Stary 2011-05-30, 17:21   #3220
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
nie pogrubiać a podkreślać kształty!

---------- Dopisano o 17:18 ---------- Poprzedni post napisano o 17:16 ----------

Lady a po ile one były?
bo tak się im przyglądam to wykonanie jest niezbyt, krótko mówiąc... zobacz jak jest paskudnie wszyty zamek w tej niebieskiej, taki niedopasowany, za długi :/
nie czaruj mnie

no właśnie wykonanie nie zbyt babka szyje na wymiar je za 25 plus przesyłka to jakoś 36 zł chyba wolę iść kupić inny kolor tej co mam
xLADYx jest offline  
Stary 2011-05-30, 17:27   #3221
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
nie czaruj mnie

no właśnie wykonanie nie zbyt babka szyje na wymiar je za 25 plus przesyłka to jakoś 36 zł chyba wolę iść kupić inny kolor tej co mam
nie czaruję absolutnie mnie się Twoja figura podoba bardzo

i chyba masz rację co do spódniczek
kitkulka jest offline  
Stary 2011-05-30, 17:27   #3222
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
a wiecie co byłam na mieście w spódniczce i jakiś facet powiedział mi, żebym przytyła tak bardzo przykro mi się zrobiło
Kochana nie smutaj się
przecież masz ładną figurkę

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
tylko takie fotki dostałam
taki kolor żółtego i cappucino ale nie pokazał ich
3 fotka morski
oooo
moi faworyci to kobalt i morski w takim razie


Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
też się cieszę, że jesteście, bo ja tu koleżanek nie mam żadnych
mam jedną taką dobrą, ale w listopadzie urodziła dziecko i wiadomo, teraz tylko rodzinka
ooj a czemu tak ?
jestesmy młode, dobrze jest wychodzić ze znajomymi, bawić się
od czegoś okres studiow jest
infatuated jest offline  
Stary 2011-05-30, 17:29   #3223
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
ooj a czemu tak ?
jestesmy młode, dobrze jest wychodzić ze znajomymi, bawić się
od czegoś okres studiow jest
a bo widzisz, u mnie już jeden okres studiów za mną, więc wszyscy się porozjeżdżali, póki co powracali do domów. Niektórzy rodziny pozakładali
kitkulka jest offline  
Stary 2011-05-30, 17:35   #3224
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomości: 4 232
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Lady
Oj tam moze jeszcze Cie natchnie.
Ale ja tez nie lubie strasznie jak mi sie cos na poczatku tak strasznie podoba ze zdycham na widok tego i od razu mowie " o to takie o ktorych marzyłam,zawsze chcialam takie miec"
A potem wyjde raz i w dupie juz mi sie nie podoba
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline  
Stary 2011-05-30, 17:36   #3225
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Pokaż wiadomość
Lady
Oj tam moze jeszcze Cie natchnie.
Ale ja tez nie lubie strasznie jak mi sie cos na poczatku tak strasznie podoba ze zdycham na widok tego i od razu mowie " o to takie o ktorych marzyłam,zawsze chcialam takie miec"
A potem wyjde raz i w dupie juz mi sie nie podoba
i ja też tak mam czasem
albo w ogóle kupuję rzecz, która jest tak piękna i urocza, że chcę ją mieć, chociażby po to aby wisiała w szafie albo stała na półce i żebym mogła na nią patrzeć
kitkulka jest offline  
Stary 2011-05-30, 17:41   #3226
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
Kochana nie smutaj się
przecież masz ładną figurkę



oooo
moi faworyci to kobalt i morski w takim razie



ooj a czemu tak ?
jestesmy młode, dobrze jest wychodzić ze znajomymi, bawić się
od czegoś okres studiow jest
ja chyba rezygnuję z nich

dokładnie młode ale ja już coraz rzadziej imprezuję kiedyś to co weekend balety
xLADYx jest offline  
Stary 2011-05-30, 17:42   #3227
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
a zaczynasz drugi ?

Ja sie w sumie ciesze, ze mam 5 letnie, choc i ze dwie osoby juz są po ślubie
ja 3 letnie ale dalej będę studiować u mnie ludzie w różnym wieku żonaci mężatki wdówki wdowce rozwiedzeni
xLADYx jest offline  
Stary 2011-05-30, 17:42   #3228
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
a bo widzisz, u mnie już jeden okres studiów za mną, więc wszyscy się porozjeżdżali, póki co powracali do domów. Niektórzy rodziny pozakładali
a zaczynasz drugi ?

Ja sie w sumie ciesze, ze mam 5 letnie, choc i ze dwie osoby juz są po ślubie
infatuated jest offline  
Stary 2011-05-30, 17:44   #3229
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Pokaż wiadomość
Lady
Oj tam moze jeszcze Cie natchnie.
Ale ja tez nie lubie strasznie jak mi sie cos na poczatku tak strasznie podoba ze zdycham na widok tego i od razu mowie " o to takie o ktorych marzyłam,zawsze chcialam takie miec"
A potem wyjde raz i w dupie juz mi sie nie podoba
chyba mnie oszukują koleżanki bo mówią że fajne są i Tż się przekonał też kłamie zapewne będzie w✂✂✂✂✂✂✂!

bardzo dużo mam takich rzeczy zazwyczaj sprzedaję albo po jakimś czasie znowu się do nich przekonuje
xLADYx jest offline  
Stary 2011-05-30, 17:44   #3230
_blondyneczka_
Zadomowienie
 
Avatar _blondyneczka_
 
Zarejestrowany: 2010-11
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
Wiadomości: 1 264
GG do _blondyneczka_
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
no właśnie się niestety przejmuję, bo mam kompleks i to straszny

rulez = rządzi

nie żartuj

ona i tak jest niestety niska, ale co poradzić

suuper są naprawdę
oglądałam je na deezee i na tych girach "modelek" tak ładnie nie wyglądały, ale wiadomo, że zdjęcie zawsze podrasują i s✂✂✂✂✂✂✂ą cały efekt

płaskie
pisałam już tu kiedyś o nich, pokazałabym, ale nie ma na stronie
Ojej jaka ja guła haha dziekuje za odpowiedz
__________________
Dbam o włoski
Zapuszczam
_blondyneczka_ jest offline  
Stary 2011-05-30, 17:45   #3231
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez Atusiaczek Pokaż wiadomość
Dziewczyny można dołączyć? Od zawsze byłam ciemną blondynką jednak miesiąc temu zaczęłam się farbować Pierwszy raz farbowałam się garnierem (nie pamiętam którym) i wyszło żółtko A teraz siędzę z palette A10 na głowie i boję się co to wyjdzie
witamy
nie martw się będzie dobrze czekamy na fotki
xLADYx jest offline  
Stary 2011-05-30, 17:45   #3232
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomości: 4 232
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
i ja też tak mam czasem
albo w ogóle kupuję rzecz, która jest tak piękna i urocza, że chcę ją mieć, chociażby po to aby wisiała w szafie albo stała na półce i żebym mogła na nią patrzeć
Znam ta przypadłość.
To chyba sie nawet jakos nazywa
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline  
Stary 2011-05-30, 17:45   #3233
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
a zaczynasz drugi ?

Ja sie w sumie ciesze, ze mam 5 letnie, choc i ze dwie osoby juz są po ślubie
zaczynam zaczynam, ale możliwe, że zrobię sobie rok przerwy, żeby trochę po podróżować, bo mam okazję

tylko dwie osoby?
u mnie to naliczyłabym z 10
kitkulka jest offline  
Stary 2011-05-30, 17:45   #3234
Atusiaczek
Raczkowanie
 
Avatar Atusiaczek
 
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 290
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Dziewczyny można dołączyć? Od zawsze byłam ciemną blondynką jednak miesiąc temu zaczęłam się farbować Pierwszy raz farbowałam się garnierem (nie pamiętam którym) i wyszło żółtko A teraz siędzę z palette A10 na głowie i boję się co to wyjdzie
__________________
Nauczyłam się, że to nie grzech mówić prawdę, nawet jeśli siebie przedstawia się wtedy w samych superlatywach.
Atusiaczek jest offline  
Stary 2011-05-30, 17:45   #3235
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
ja nawet wiem jak - głupota
xLADYx jest offline  
Stary 2011-05-30, 17:46   #3236
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Pokaż wiadomość
Znam ta przypadłość.
To chyba sie nawet jakos nazywa
ja nawet wiem jak - głupota
kitkulka jest offline  
Stary 2011-05-30, 17:46   #3237
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

co jest z tymi postami ? cytuję wysyłam odpowiedź a jestem wyżej
xLADYx jest offline  
Stary 2011-05-30, 17:47   #3238
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

lecę do sklepu, wracam wieczorkiem

jutro w końcu przywiozą mi nową kanapę
kitkulka jest offline  
Stary 2011-05-30, 17:48   #3239
psyhe666
Zakorzenienie
 
Avatar psyhe666
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: ;)
Wiadomości: 12 669
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Hej dziewczyny

U kitkulki na blogu wyczaiłam blog takiej dziewczyny fotballfrue.no i chciałabym się dowiedzieć jaką farbą (którą dostanę w Naturze lub Rossmannie bo nie mam dostępu do innych sklepów) uzyskam taki jak ona kolor???
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC04099.jpg (78,2 KB, 42 załadowań)
__________________
Hey, I just met you
and this is crazy!
But here's my indeks
so trójka maybe.

psyhe666 jest offline  
Stary 2011-05-30, 17:49   #3240
_blondyneczka_
Zadomowienie
 
Avatar _blondyneczka_
 
Zarejestrowany: 2010-11
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
Wiadomości: 1 264
GG do _blondyneczka_
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

kitkulka zablokowałas blog? A ja tak lubie do Ciebie zagladac cos sie stało ?
__________________
Dbam o włoski
Zapuszczam
_blondyneczka_ jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
balejaż, blond, farbowanie, farby blond, farby jasny blond

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:02.