Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D - Strona 73 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-05-26, 21:54   #2161
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
pomadka taka jutro wkleję lepsze zdjęcia w świetle dziennym bo w tym łazienkowym to tak a w pokojowym oszukuje strasznie

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Tak sie zastanawiam... mogłam sobie 'przyjarac' skore glowy?
Piecze mnie okrutnie a włosy mi wylaza jak glupie
możliwe oj nie wiem co Ci poradzić ale radziłabym nie farbować na razie w takiej sytuacji
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 2011-05-26.jpg (30,9 KB, 27 załadowań)

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2011-05-26 o 23:48 Powód: post pod postem
xLADYx jest offline  
Stary 2011-05-26, 21:57   #2162
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 784
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Tak sie zastanawiam... mogłam sobie 'przyjarac' skore glowy?
Piecze mnie okrutnie a włosy mi wylaza jak glupie
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-05-26, 22:00   #2163
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

wróciłam
było ok

Lady z tego co widać to ładny kolorek
kitkulka jest offline  
Stary 2011-05-26, 22:02   #2164
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
pomadka taka jutro wkleję lepsze zdjęcia w świetle dziennym bo w tym łazienkowym to tak a w pokojowym oszukuje strasznie
wydaję się ładna

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Tak sie zastanawiam... mogłam sobie 'przyjarac' skore glowy?
Piecze mnie okrutnie a włosy mi wylaza jak glupie
kurcze nie wiem może ponad godzina to jednak było za długo ja trzymałam ostatnio jakieś 45min ale mnie nic nie piekło
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-05-26, 22:03   #2165
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
wróciłam
było ok

Lady z tego co widać to ładny kolorek
Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
wydaję się ładna



kurcze nie wiem może ponad godzina to jednak było za długo ja trzymałam ostatnio jakieś 45min ale mnie nic nie piekło
dzięki laleczki jest ładna ale ja chcę 33N byłam tak zdeseprowana że chciałam ukraść tester a u mnie tylko w naturze są póki co mam tą ale nie odpuszczę takie foto rozmemłane wyszło
xLADYx jest offline  
Stary 2011-05-26, 22:03   #2166
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 3 942
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
asia sprawdzilam wszystkie mozliwe markety i nie ma
w naturze jest promo ale na serie naturals a w realu na szamponetki palette...
musisz jeszcze poczekac z tydzien, pewnie potem wszystkie wystawia nasza serie
dziękuję kochana w takim razie poczekam jeszcze

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
dziewczyny zrobiłam na szybko fotki szminki i kłaków i wrzucam, aleee szminą się pomalowałam krzywo, później zrobię lepsze fotki, teraz lecę

dobrze się czuję w takim kolorze, myślę, że ten 33 byłby dla mnie zbyt jasny, a tak czuję się git, fajnie wygląda z moją karnacją
piękne usteczka i włoski jak zawsze piękne

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
a ja wzięłam jednak C12
ta babka krzywo na mnie patrzyła ta z C10 bałam się ze mi odrost na rudo chwyci
chciałam wziąść A10 bo ładniejsza babka na opakowaniu ale już się tym nie sugeruje
to trzymam kciuki za C12 , ale na pewno będzie super

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
pomadka taka jutro wkleję lepsze zdjęcia w świetle dziennym bo w tym łazienkowym to tak a w pokojowym oszukuje strasznie
o jakie piękne usteczka super kolorek


ja dzis kupiłam sobie lakier do paznokci taki właśnie brzoskwiniowo-łososiowy i jasny fiolecik i kredkę do oczków jasno fioletową z brokatem

czeko gdzie fotki?
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja włosków

było - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podcięciu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening całego ciała
asiabb1983 jest offline  
Stary 2011-05-26, 22:06   #2167
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Pokaż wiadomość
dziękuję kochana w takim razie poczekam jeszcze


piękne usteczka i włoski jak zawsze piękne


to trzymam kciuki za C12 , ale na pewno będzie super


o jakie piękne usteczka super kolorek


ja dzis kupiłam sobie lakier do paznokci taki właśnie brzoskwiniowo-łososiowy i jasny fiolecik i kredkę do oczków jasno fioletową z brokatem

czeko gdzie fotki?
dziękuję jutro rano robię C12 bo dziś mi się już nie chce
czekam na tatę wręczę mu prezent z okazji Dnia Matki
wkurza mnie w ustach że górna warga dorównuje wielkością dolnej
ja czuję że mi lato minie pod kolorem pomarańczy i na ustach i na pazurach

w rossie palettki po 11,99 wydaję mi się że to cena ok bo w naturze są po 15,99 chyba
nigdy nie trafiłam żeby były taniej niż 9,99 to 2 zł to wydaję się nie wielka różnica no chyba że ktoś hurtowo kupuje

Edytowane przez xLADYx
Czas edycji: 2011-05-26 o 22:08
xLADYx jest offline  
Stary 2011-05-26, 22:07   #2168
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 784
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
wydaję się ładna



kurcze nie wiem może ponad godzina to jednak było za długo ja trzymałam ostatnio jakieś 45min ale mnie nic nie piekło
Nie wiem Ale ostatnim razem nie trzymalam duzo krocej, tez tak 55 minut, godzine. A dzisiaj godzine z kawałkiem. Ale piekło przy nakladaniu, a wtedy nie... i nie wiem od czego to zalezy bo nie od temperatury - dzisiaj bylo chlodniej niz wtedy...
Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Pokaż wiadomość
dziękuję kochana w takim razie poczekam jeszcze


piękne usteczka i włoski jak zawsze piękne


to trzymam kciuki za C12 , ale na pewno będzie super


o jakie piękne usteczka super kolorek


ja dzis kupiłam sobie lakier do paznokci taki właśnie brzoskwiniowo-łososiowy i jasny fiolecik i kredkę do oczków jasno fioletową z brokatem

czeko gdzie fotki?
Fotki jutro beda bo nie chcialam suszyc wlosow i i tak nic nie bedzie widac bo mam takie swiatlo ze pomaranczowa fota wyjdzie bez lampy. A z lampa odrost zginie i nie bedzie widac nic.
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-05-26, 22:07   #2169
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
dzięki laleczki jest ładna ale ja chcę 33N byłam tak zdeseprowana że chciałam ukraść tester a u mnie tylko w naturze są póki co mam tą ale nie odpuszczę takie foto rozmemłane wyszło
u mnie ten 33N właśnie też był tester tylko, a Manhattan mam tylko w jednym Rossmanie, w pozostałych dwóch nie ma
Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Pokaż wiadomość
piękne usteczka i włoski jak zawsze piękne
dziękuję
kitkulka jest offline  
Stary 2011-05-26, 22:08   #2170
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 784
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
dziękuję jutro rano robię C12 bo dziś mi się już nie chce
czekam na tatę wręczę mu prezent z okazji Dnia Matki
wkurza mnie w ustach że górna warga dorównuje wielkością dolnej
ja czuję że mi lato minie pod kolorem pomarańczy i na ustach i na pazurach
Nie dogodzisz Mnie w moich wkurza ze górna jest za mała do dolnej
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-05-26, 22:11   #2171
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Nie wiem Ale ostatnim razem nie trzymalam duzo krocej, tez tak 55 minut, godzine. A dzisiaj godzine z kawałkiem. Ale piekło przy nakladaniu, a wtedy nie... i nie wiem od czego to zalezy bo nie od temperatury - dzisiaj bylo chlodniej niz wtedy...


Fotki jutro beda bo nie chcialam suszyc wlosow i i tak nic nie bedzie widac bo mam takie swiatlo ze pomaranczowa fota wyjdzie bez lampy. A z lampa odrost zginie i nie bedzie widac nic.
nie wiem może kurcze taki dzień, byłaś jakaś wrażliwsza albo miałaś mniej przetłuszczone włoski dziś nie mam pojęcia od czego jeszcze to może zależeć
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-05-26, 22:12   #2172
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
u mnie ten 33N właśnie też był tester tylko, a Manhattan mam tylko w jednym Rossmanie, w pozostałych dwóch nie ma

dziękuję
w tym na wypiździejewie nawet sprawdzałam nie było
muszę ją mieć może na dzień dziecka zrobią mi prezent i będzie

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Nie dogodzisz Mnie w moich wkurza ze górna jest za mała do dolnej
mnie wkurza to bo właśnie normalne usta to takie gdzie górna mniejsza a tak jak jeszcze błyszczyk nałożę to Tż zawsze a czasami też ktoś znajomy a co Ci tak te wargi napuchły

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2011-05-26 o 23:49 Powód: post pod postem
xLADYx jest offline  
Stary 2011-05-26, 22:14   #2173
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 784
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
nie wiem może kurcze taki dzień, byłaś jakaś wrażliwsza albo miałaś mniej przetłuszczone włoski dziś nie mam pojęcia od czego jeszcze to może zależeć
Ja nie wiem co mi sie dzieje z ta skora ostatnio
Na nogach tez mi jakies uczulenie wylazło
Ostatnio te strupki na glowie mialam
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-05-26, 22:18   #2174
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

ale się w✂✂✂✂iłam teraz
Adzi byłam w Rossmanie i nie kupiłam octu

---------- Dopisano o 22:18 ---------- Poprzedni post napisano o 22:15 ----------

czytam sobie o tym Beta-Karotenie Multi + co kupiłam i patrzcie na co się natknęłam :

[28.04.2011] 09:50
[zgłoś do usunięcia] dfytujyu
betakaroten wywołuje u osob palących raka, poczytaj o tym.

xLADYx jest offline  
Stary 2011-05-26, 22:20   #2175
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 784
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
ale się w✂✂✂✂iłam teraz
Adzi byłam w Rossmanie i nie kupiłam octu

---------- Dopisano o 22:18 ---------- Poprzedni post napisano o 22:15 ----------

czytam sobie o tym Beta-Karotenie Multi + co kupiłam i patrzcie na co się natknęłam :

[28.04.2011] 09:50
[zgłoś do usunięcia] dfytujyu
betakaroten wywołuje u osob palących raka, poczytaj o tym.

To ktos pocisnal
U palących fajki są kancerogenne a nie beta-karoten
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-05-26, 22:24   #2176
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
w tym na wypiździejewie nawet sprawdzałam nie było
muszę ją mieć może na dzień dziecka zrobią mi prezent i będzie
bo ładny odcień ma to i wykupują :/

---------- Dopisano o 22:24 ---------- Poprzedni post napisano o 22:22 ----------

a mi TŻ z Niemiec przywiózł 4 wielkie, za✂✂✂iste czekolady jutro śniadanie z głowy zawsze mi je przywozi jak tam jedzie, mniam
kitkulka jest offline  
Stary 2011-05-26, 22:25   #2177
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
bo ładny odcień ma to i wykupują :/

---------- Dopisano o 22:24 ---------- Poprzedni post napisano o 22:22 ----------

a mi TŻ z Niemiec przywiózł 4 wielkie, za✂✂✂iste czekolady jutro śniadanie z głowy zawsze mi je przywozi jak tam jedzie, mniam
ojj tak kocham te czekolady jak kiedyś miałam innego Tż'ta to jego mama jeździła często do Niemiec i też nam przywoziła mniaaam
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-05-26, 22:28   #2178
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
ojj tak kocham te czekolady jak kiedyś miałam innego Tż'ta to jego mama jeździła często do Niemiec i też nam przywoziła mniaaam
tam to mają czekoladki, nie to co u nas, większość czekoladopodobne a nawet jak prawdziwa czekolada to i tak jakaś gorsza :/
w czerwcu jedzie do Rosji to może wódkę przywiezie

dziewczyny!! obejrzyjcie!

http://www.youtube.com/watch?v=4moPhSeDWFI
kitkulka jest offline  
Stary 2011-05-26, 22:33   #2179
novelove
Zakorzenienie
 
Avatar novelove
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: z Bałtyku :)
Wiadomości: 3 526
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Snow
dziękuję;d

BABOLE!

jakie znacie inne dobre maski do włosów niż WAX, DOLCE, HERBAL niebieski.
Sklepowe oczywiście
__________________
01.03-Palette c10
novelove jest offline  
Stary 2011-05-26, 22:34   #2180
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

dziewczyny w RESERVED będzie promocja na dzień dziecka -30% na wszystko! trzeba wydrukować kupon
kitkulka jest offline  
Stary 2011-05-26, 22:34   #2181
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
tam to mają czekoladki, nie to co u nas, większość czekoladopodobne a nawet jak prawdziwa czekolada to i tak jakaś gorsza :/
w czerwcu jedzie do Rosji to może wódkę przywiezie

dziewczyny!! obejrzyjcie!

http://www.youtube.com/watch?v=4moPhSeDWFI


teraz w rossie są te takie niemieckie czekoladki ale one nie są tak dobre
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-05-26, 22:35   #2182
asia_102
Wtajemniczenie
 
Avatar asia_102
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 2 356
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Niee, rodzicow Bo dostałam ochrzan jak 150 Że znowu farbuje, ze mi wiecznie wypadaja te wlosy i wszedzie leza, nawet na blacie w kuchni A ja mowie ze daj spokoj mama nie przesadzaj. I zdjelam gumke a tam mi z 5 wlosow wypadlo, przeczesalam grzebieniem to nastepne Ochrzaniła ojca ze mi farbuje a sama powiedziala ze juz wiecej do tego reki nie przylozy bo nie dosc ze sobie poniszczylam wlosy przez jakies blond fanaberie (phi, odezwala sie) to jeszcze teraz zostane łysa.

A na wyschniecie no to musze poczekac Ale jest dupa... tego starego odrostu znowu nie ruszyło. A trzymałam godzine i 10 minut... ten nowy tez jest ciepły, złoto-rudy Pochlastam sie

Ogólnie to przy nakładaniu to mnie paliło jak jasny szlag, a ostatnio jak farbowalam to było o wiele cieplej niz dzisiaj A teraz mam taka podrazniona skore. Takze nawet nie susze ich bo troche mi sie ciezko rozczesuja pod spodem... wiec fotki jutro.
a wiesz co ja się muszę nasłuchać od swojej mamy, że farbuję włosy w ciąży oesu...
moich białych włosów to nawet nie widać jak wpadną do zupy

to może c12 jednak?

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
pomadka taka jutro wkleję lepsze zdjęcia w świetle dziennym bo w tym łazienkowym to tak a w pokojowym oszukuje strasznie
daj buziaka

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Tak sie zastanawiam... mogłam sobie 'przyjarac' skore glowy?
Piecze mnie okrutnie a włosy mi wylaza jak glupie
kurrrrcze mam nadzieję, że to niemożliwe, żeby sobie przypalić farbą...

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Nie wiem Ale ostatnim razem nie trzymalam duzo krocej, tez tak 55 minut, godzine. A dzisiaj godzine z kawałkiem. Ale piekło przy nakladaniu, a wtedy nie... i nie wiem od czego to zalezy bo nie od temperatury - dzisiaj bylo chlodniej niz wtedy...
Bunny pisała, że farba działa tylko określoną ilość czasu a potem już nic się nie dzieje

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
to wcale nie jest śmieszne... mój mąż tak wygląda na Sylwestra
__________________
nie perfum, a perfumy! tak jak spodnie czy skrzypce, a nie spodeń i skrzypiec!

(¨`·.·´¨)
`·.(¨`·.·´¨)
` ·.,.·´
asia_102 jest offline  
Stary 2011-05-26, 22:35   #2183
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 3 942
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
dobre
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja włosków

było - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podcięciu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening całego ciała
asiabb1983 jest offline  
Stary 2011-05-26, 22:35   #2184
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 784
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez novelove Pokaż wiadomość
Snow
dziękuję;d

BABOLE!

jakie znacie inne dobre maski do włosów niż WAX, DOLCE, HERBAL niebieski.
Sklepowe oczywiście
scandic coco mask. Ale to fryzjerska
I juz mowily laski ze L'oreala czerwona
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-05-26, 22:35   #2185
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
dziewczyny w RESERVED będzie promocja na dzień dziecka -30% na wszystko! trzeba wydrukować kupon
tak ale tylko na dział dziecięcy
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-05-26, 22:36   #2186
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

kurczę Tata przywiózł maluśkie rogaliki z dżemem cieplutkie jeszcze
żal żeby czekały do rana
xLADYx jest offline  
Stary 2011-05-26, 22:37   #2187
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość


teraz w rossie są te takie niemieckie czekoladki ale one nie są tak dobre
jedynie Lindt jest mmm
Cytat:
Napisane przez asia_102 Pokaż wiadomość
to wcale nie jest śmieszne... mój mąż tak wygląda na Sylwestra
chyba pierwszy raz napisałaś mąż a nie MAŁŻ
Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
tak ale tylko na dział dziecięcy
a rzeczywiście, nie doczytałam
kitkulka jest offline  
Stary 2011-05-26, 22:37   #2188
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
tak ale tylko na dział dziecięcy
to Ty i Kitka jeszcze się zmieścicie w jakiś T-shirt albo coś o mnie mowy nie ma
xLADYx jest offline  
Stary 2011-05-26, 22:38   #2189
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 3 942
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez asia_102 Pokaż wiadomość


to wcale nie jest śmieszne... mój mąż tak wygląda na Sylwestra
przepraszam ale ... nie mogę się powstrzymać
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja włosków

było - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podcięciu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening całego ciała
asiabb1983 jest offline  
Stary 2011-05-26, 22:38   #2190
asia_102
Wtajemniczenie
 
Avatar asia_102
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 2 356
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Część X, jubileuszowa :D

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość

chyba pierwszy raz napisałaś mąż a nie MAŁŻ
bo ten taniec to jest BARDZO poważna sprawa
__________________
nie perfum, a perfumy! tak jak spodnie czy skrzypce, a nie spodeń i skrzypiec!

(¨`·.·´¨)
`·.(¨`·.·´¨)
` ·.,.·´
asia_102 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
balejaż, blond, farbowanie, farby blond, farby jasny blond

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:33.