Piegi czy przebarwienia ??? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-05-29, 16:47   #1
bunny-pie
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Lokalizacja: bEckingham palace
Wiadomości: 3 163

Piegi czy przebarwienia ???


Dziewczyny

Przez ostatnie 3 dnie siedzialam czesto w cieniu na tarasie. Dzisiaj zauwazylam, ze na twarzy dostalam piegi. Czy to mozliwe ze po 20 latach pierwszy raz dostalam piegi ? A moze to przebarwienia ? Jest jakas róznica miedzy piegami a przebarwieniami? Bo wedlug mnie to albo sie ma piegi od dziecinstwa albo wogule nie (to taka moja teoria). Mam ich teraz sporo na nosie i policzkach. Pomózcie, bo ja sie kompletnie na tym temacie nie znam

Dziekuje bardzo, Tinker
__________________

Edytowane przez bunny-pie
Czas edycji: 2005-05-29 o 16:50
bunny-pie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-29, 23:26   #2
bunny-pie
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Lokalizacja: bEckingham palace
Wiadomości: 3 163
Dot.: Piegi czy przebarwienia ???

Upupup
__________________
bunny-pie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-30, 11:15   #3
joanna.t
Raczkowanie
 
Avatar joanna.t
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 208
Dot.: Piegi czy przebarwienia ???

hej Tinki
czy twoje "piegi" to są pojedyńcze kropeczki czy raczej zlewają sie w większe plamki?
Jesli to drugie to moga być przebarwienia. Jesli tylko pojedyncze kropki to raczej piegi. Piegi moga powstawac pod wpływem promieni UV, nawet u tych osób, które ich nie mają. Ja należę do takich - zimą nie mam, latem mam :0 Teraz już w zasadzie nie pojawiaja się bo używam spf 60. ale w czasach durnej młodości, gdy latałam z goła buźka po plazy to moja twarz usiana była piegami. znikały jesienią, zima nie było po nich śladu.
Ratunek jest jeden: filtry na dzień i basta Nawet w cieniu promieniowanie UV operuje, w pochmurne dni także.
Jesli zaczniesz systematycznie chronić twarz przed słońcem jest szansa, że to co wyszło zblednie i nie będzie się pogłębiać. Jezeli natomiast to są przebarwienia to bloker jest oobowiązkowy - inaczej jesienią będziesz wyglądac jak salamandra plamista Do tego potem dochodzi długa i zmudna praca aby przebarwien się pozbyć. Uwierz mi nie warto ryzykować. Ja ze swoimi walczę od 2 lat i wreszcie (dzięki filtrom również) widze pozytywne efekty. Ale ile się musiałam natrudzic aby je zobaczyć...
__________________
pozdrawiam, Joaś
joanna.t jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-30, 12:02   #4
bunny-pie
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Lokalizacja: bEckingham palace
Wiadomości: 3 163
Dot.: Piegi czy przebarwienia ???

Joanno
dziekuje za odpowiedz. Moje "piegi" sa malutkie kropeczki, niektóre milimetrowe, niektóre mniejsze. w niektórych miejscach sa pojedyncze w niektórych jest ich 4 kolo siebie, szczególnie na nosie, ale na kosciach policzkowych to sa one rozsiane.

Wiec wychodzi na to ze sa to piegi, ale sa piegi i przebarwienia to samo ???

Pozdrawiam Tinker
__________________
bunny-pie jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:57.