Antidral - wątek zbiorczy - Strona 6 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-12-09, 11:09   #151
ola_mała
Raczkowanie
 
Avatar ola_mała
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Wiadomości: 191
Dot.: Kto używał ANTIDRAL ???

dla mnie antidral byl wybawieniem pocenie to byl mój największy komepleks a teraz mam spokój stosuje co dwa dni po kąpieli na noc i działa jak nic innego przedtem a jeżeli pali skórę , to są podobne preparaty dla skóry wrązliwej, trochę droższe ale działają tak samo nie podrażniając skóry. Ja mam naszczęście skóre normalna :d
__________________

ola_mała jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-09, 12:42   #152
LifeIsSoSad
Zadomowienie
 
Avatar LifeIsSoSad
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: za siedmioma górami :P
Wiadomości: 1 726
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Re: Kto używał ANTIDRAL ???

antidral jest dobry, trzeba go stosowac na noc, na umyta, osuszoną skóre, na pewno nie świezo po depilacji, rano zmyc i uzyc normalnego dezodorantu mi bardzo pomógł
__________________
moje życie to kupa ;p
LifeIsSoSad jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-09, 12:49   #153
plameczka
Wtajemniczenie
 
Avatar plameczka
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 2 589
Smile Dot.: Re: Kto używał ANTIDRAL ???

Cytat:
Napisane przez LifeIsSoSad Pokaż wiadomość
antidral jest dobry, trzeba go stosowac na noc, na umyta, osuszoną skóre, na pewno nie świezo po depilacji, rano zmyc i uzyc normalnego dezodorantu mi bardzo pomógł
Zgadzam sie w 100% albo i wiecej Na poczatku musialam 3 noce pod rzad zastosowac i dopiero zaczal dzialac. A pocilam sie strasznie Potem stosowalam co 2 noc a teraz nawet raz na tydzien lub na 2 tygodnie i jest OK Uzywam od wakacji i jestem zadowolona, a naprawde myslalam ze mi nic juz nie pomoze...
__________________

plameczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-09, 13:55   #154
loot
Raczkowanie
 
Avatar loot
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 31
Dot.: Kto używał ANTIDRAL ???

ja też używam antidral spisuje się świetnie! Teraz, w zimie stosuję go raz na ok tydzień / półtora tygodnia, ale w lato wiadomo - upał, każdy poci się bardziej, więc mi wystarczał na 4-5 dni
Jeden z najlepszych kosmetyków jak dla mnie
loot jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-09, 16:40   #155
MDMa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 114
Dot.: Kto używał ANTIDRAL ???

ja go uzyłam z 3 razy poźniej przestałam bo w nocy zamist spac się drapałam. T o jakies za silne dla mnie. ale moje kolezanki i jak widac wiele forumowiczek jest zadowolonych z niego.
MDMa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-11, 13:46   #156
madzialenaKrk
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 258
Dot.: Kto używał ANTIDRAL ???

drogie, najdroższe wizazanki tak bardzo Wam dziekuje że dzielicie sie tutaj swoimi doświadczeniami bo dzieki Wam dowiedziałam sie o antidralu za pierwszym razem nic mi nie dał ale po drugim użyciu nie mam mokrych plam i jestem taaaaka szczęśliwa juz 3 dzień mam suchutko a swędzenie do wytrzymania jeszcze raz bardzo Wam dziekuje a tak na marginesie nie zdawałam sobie sprawy że aż tyle dziewczyn ma z tym problem
madzialenaKrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-11, 17:26   #157
basia_81
Raczkowanie
 
Avatar basia_81
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 220
Dot.: Kto używał ANTIDRAL ???

Moja siostra używa i jest bardzo zadowolona tylko czasem jak za długo stosuje to ma podrażnioną skóre ale pare dni przerwy i jest ok
basia_81 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-11, 17:30   #158
nicolaaa
Rozeznanie
 
Avatar nicolaaa
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: SOSNOWIEC
Wiadomości: 768
Dot.: Re: Kto używał ANTIDRAL ???

Ja używam antidralu już od dłuższego czasu i stosuje go tylko na noc żeby miał czas sie wchlonąć. Najlepiej wedlug nie ogolić pachy poczekac dzien dwa i wówczas go zastosować. Tzn ja tak robie i działa. Polecam
__________________

nicolaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-11, 18:33   #159
paulinka59
Przyczajenie
 
Avatar paulinka59
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 10
Dot.: Kto używał ANTIDRAL ???

mi pomagal ale na poczatku teraz nic i az sie boje kupic ten drozszy bo juz nie raz "przejechalam" sie na takich lekach jakby
paulinka59 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-12-11, 18:38   #160
M_ileczka
Rozeznanie
 
Avatar M_ileczka
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 589
Dot.: Kto używał ANTIDRAL ???

Ja stosuje i z tego co pamietam to na mnie zadzialalo od pierwszego razu no ale wiadomo, ze kazdy organizm jest inny i inaczej zadziala, dlatego radzilabym Ci jeszcze troche go pouzywac a noz zacznie dzialac? skoro juz go masz to trzeba sprobowac
W sumie to i mnie troche pieklo, drapalam... ale jakos z czasem przeszlo
pzdr
M_ileczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-06, 13:49   #161
Manuela26
Przyczajenie
 
Avatar Manuela26
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Köln
Wiadomości: 4
GG do Manuela26
Question Dot.: Kto używał ANTIDRAL ???

Witajcie! Wczoraj czytalam wasze wypowiedzi,o tym co wam pomoglo i dzisiaj polecialam do apteki.Niestety nie dostalam Etiaxilu tylko Anthihydral w masci.Mam stosowac 2 razy dziennie.Czy ktos z was tez ma ten lek w masci ? Pozdrawiam.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg tÃzrkei 2005.jpg (13,6 KB, 48 załadowań)
Manuela26 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-10, 19:35   #162
d_alia
Przyczajenie
 
Avatar d_alia
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 5
Dot.: Kto używał ANTIDRAL ???

Ja dzisiaj kupiłam antidral Trzymajcie kciuki, żeby mi pomógł!!! Jeśli nie, to chyba się kompletnie załamie .
d_alia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-12, 20:07   #163
aniak_90
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 8
Dot.: Kto używał ANTIDRAL ???

Muszę przyznać, że Antidral mi pomógł stosowałam go pod pachami co drugi dzień przed położeniem sie do łóżka. Po jakimś czasie potliwośc ustała i teraz jestem bardzo szczęśliwa. Teraz w obawie powrotu mokrych paszek stosuje go co jakiś czas
zostały mi jeszcze ręce ;/;/;/ bo się strasznie pocą...
aniak_90 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-14, 19:55   #164
Manuela26
Przyczajenie
 
Avatar Manuela26
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Köln
Wiadomości: 4
GG do Manuela26
Dot.: Kto używał ANTIDRAL ???

Witam,uzywam antihydral w masci juz tydzien,codziennie,widze male miany,ktore bardzo mnie ciesza,wierze,ze wylecze sie calkowicie.To wspaniale uczucie kiedy moge podniesc reke do gory bez odczuwania przerazliwego strachu,ze ktos zobaczy moje kola na bluzce.Trzymajcie sie,buzka.
Manuela26 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-14, 21:36   #165
panna_nikt
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 11
GG do panna_nikt
Dot.: Kto używał ANTIDRAL ???

Mnie Antidral zdecydowanie pomógł. Kupiłam go ok. czterech miesięcy temu. Na poczatku używałam codziennie, teraz już co 2-3 dni i nie mam już problemu z poceniem się, a muszę przyznać, ze wcześniej bardzo mocno sie pociłam
panna_nikt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-15, 20:49   #166
MacieJ_)
Raczkowanie
 
Avatar MacieJ_)
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: daleko :)
Wiadomości: 349
Dot.: Kto używał ANTIDRAL ???

Mi pomogl juz od 1szego uzycia Teraz uzywam go raz w tygodniu i sprawa pocenia załatwiona Mysle,ze nie jest az tak drogim preparatem,zeby nie mozna bylo sprobowac
__________________
Look all around, there’s nothing but blue skies....
MacieJ_) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-15, 23:36   #167
daisy_2
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 5
Dot.: Kto używał ANTIDRAL ???

Ma ktoś z Was może porównanie czy Antidral działa tak 'ostro' jak Etiaxil? Po stosowaniu tego drugiego(w wersji normalnej) wiem ze mam bardzo wrażliwą skórę i nie wiem czy w ogóle jest sens w kupowaniu
A swoją drogą gdy całkiem niedawno pytałam w aptece o ten środek, to usłyszałam 'już nie ma, jest wycofany' (farmaceutka miała cięższy dzień, czy faktycznie kupujecie na lewo? :-P)
daisy_2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-15, 23:41   #168
*KaLa*
Raczkowanie
 
Avatar *KaLa*
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Bochnia/KvL
Wiadomości: 182
Dot.: Kto używał ANTIDRAL ???

Ja uzywam antydrialu,kiedy pierwszy raz o nim uslyszalam to pomyslalam,ze to cos dla mnie,cos na moje problemy Ale musze powiedziec,ze po dluzszym stosowaniu traci swoja "moc"

Ps.watkow o antidrialu widzialam juz kilka,wyszukiwarka sie klania
__________________
Wolę zmieniać baterie w wibratorze niż być z kimś kto mnie nie interesuje
*KaLa* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-15, 23:52   #169
cypressangel
Zakorzenienie
 
Avatar cypressangel
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 28 618
Dot.: Kto używał ANTIDRAL ???

Nie wiem, czy go wycofano, bo ja ostatnio kupowałam chyba we wrześniu lub październiku zeszłego roku. Nie stosowałam Etiaxilu, ale z tego, co czytałam na Wizażu to Antidral jest łagodniejszy niż ten drugi środek.
__________________


cypressangel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-16, 12:00   #170
daisy_2
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 5
Dot.: Kto używał ANTIDRAL ???

...dziekuje za odp !!
daisy_2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-19, 10:04   #171
madziar_ka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Zielonka
Wiadomości: 52
Dot.: Kto używał ANTIDRAL ???

1,5 roku temu zaczęłam używać ETIAXILU dla skóry wrażliwej. Na początku było ok, uzywałam go co 2-3 dni, jednak po jakims roku: po 1. jakby przestał działac,a po 2. nie było zadnych szans zebym utrzymała go przez noc pod paszkami, tak strasznie piekło, swędziało i bolało, ze pędem bieglam do lazienki zmywac go. Problem okropnej potliwoesci znowu powrocil, bylam juz zdecydowana na botoks, ale dowiedzialam sie o ANTIDRALU i co mi tam,postanowilam sprobowac. Uzywam go dopiero od 2 tygodni, co 2 - 3 noc, i jak dla mnie jest o niebo lepszy od etiaxilu (nie swedzi tak bardzo i nie piecze, a jak juz to tylko przez chwile i zaraz przechodzi).
madziar_ka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-20, 14:24   #172
Kolczyna
Przyczajenie
 
Avatar Kolczyna
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 4
Dot.: Kto używał ANTIDRAL ???

Że tak powiem piłem zioła ale mi nic nie pomagaly, a poce sie ze wstyd mi sie gdzies pokazywac .Poce sie gdy siedze przy komputerze , siedze na lekcji , ide sobie w kurtce po miescie to jak zdejme kurtke to bez powodu jestem spocony lece sie nie zmeczylem a poce sie szczegolnie pod pachami , na plecach w okolicach uda oraz na twarzy . Nie wiem co zrobi jestem poprostu zrozpaczony i nei wiem co mam ze soba zrobic . Czy tego Antidral, Etiaxil mozna uzywac np na plecy oraz w inne czesci ciala czy tylko na plecy , jezeli to mi nie pomoze to nie wiem co zrobie chdoze w szwedkach w ktorych nie widac potu a w lato boje sie zalozyc koszulke z ktrutkim rekawem bo jak podnosze rece to mam ogromne plamy ktore sa wieksze od piesci chociarz nie robie zadnego wysilku , co mi byscie poradzily
Kolczyna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-20, 19:20   #173
zagubiona_w_swoich_snach
Zakorzenienie
 
Avatar zagubiona_w_swoich_snach
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 3 480
Dot.: Antidral - wątek zbiorczy

juz dostalas odpowiedz co do ceny itp wiecx nei ebde powtarzac.Uzywała jakis rok temu przez tydzien codziennie i od tego czasu wszyskto bylo okaz .Teraz uzywam sporadycznie raz na 3 ,4 miesiace jak mi sie przypomni i jest dobrze.Naprawde sie ciesze ze wtedy tez znalazlam wzmianke o nim na jakims forum
__________________
Nie możesz zmienić wszystkiego.
Możesz za to zmienić jedną, małą rzecz.
I tak to działa.
zagubiona_w_swoich_snach jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-21, 12:42   #174
Kolczyna
Przyczajenie
 
Avatar Kolczyna
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 4
Dot.: Antidral - wątek zbiorczy

Prosze zebyscie mi dziewczyny poradzily - jestem mezczyzna wiec nie wiem czy to bedzie dzialac na mnie i na rozne czesci ciala jak napisalem na gorze
Kolczyna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-01-23, 13:37   #175
Kolczyna
Przyczajenie
 
Avatar Kolczyna
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 4
Dot.: Antidral - wątek zbiorczy

odświezam i czekam na wypowiedzi
Kolczyna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-15, 16:51   #176
Mysiakk26
Raczkowanie
 
Avatar Mysiakk26
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 39
Question Dot.: Re: antidral

Hejka,ja też mam problemy z nadmierną potliwością w szczególności pod pachą i mam pytanko odnośnie antidrala bo mam zamiar go zakupić,ale boje się tych podrażnień,czy ten antidral do skóry wrażliwej jest tak samo skuteczny??? bo skoro jest do skóry wrażliwej to jego działanie może być słabsze,czekam na wasze opinie i pozdrawiam
Mysiakk26 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-16, 09:08   #177
Manuela26
Przyczajenie
 
Avatar Manuela26
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Köln
Wiadomości: 4
GG do Manuela26
Dot.: Antidral - wątek zbiorczy

Witajcie.Musze z przykroscia powiedziec,ze....moj problem powrocil!! Stosowalam Anthidral na noc,jak zalecalyscie i ..nic,2 tygodnie bylo lepiej,nawet suche pachy mialam prawie caly dzien.Nie wiem,moze ten srodek jest za blachy dla mnie,jednemu moze pomoc a drugiemu nie,bo kazdy z nas inny jest.Pamietam tez,ze w waszych wypowiedziach wiele bylo na temat swedzenia i pieczenia pach,ja nigdy tego nie odczulam.
Kurde...
Sprobowalabym chetnie ten drugi srodek,ale niestety nie ma go w Niemczech,a do Polski nie jezdze...
Sprobuje jeszcze stosowac ta masc tak jak farmaceutka zalecala,czyli 2 razy dziennie,rano i wieczorem.
A juz taka szczesliwa bylam,aahhh.... (ten zadek nie jest kierowany w wasza strone..)

P.s. Kobiety maja wiecej problemow z poceniem sie niz mezczyzni.
Manuela26 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-16, 11:23   #178
Kolczyna
Przyczajenie
 
Avatar Kolczyna
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 4
Dot.: Antidral - wątek zbiorczy

Zaczolem uzywac ten preparat , uzylem go chyba doslownie 3-4 razy i sucho!!nawet na treningu jak mialem ogromne plamy pod pachami to teraz sucho sam nie dowierzam ale powiem wam ze to mnei piecze przez 5 minut ale jak zasne to jzu nie odczuwam. Te pieczewnie jest warte nie pocenia sie - polecam produkt!!
Kolczyna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-02-16, 22:06   #179
confused
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 1 229
Dot.: Antidral - wątek zbiorczy

Mama była dzisiaj w aptece po Antidral, a farmaeutka powiedziała, że nie poleca, bo niszczy ciuchy i mocny i w ogole. Jednak kupiłam w innej aptece (co się będę babie tłumaczyć) Jakoś wierzę temu wątkowi i spróbuję Jak nie zadziała to trudno Nie pocę się bardzo, ale chcę być sucha! No nic, napiszę wrażenia, bo dzisiaj pierwsza noc z nim
confused jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-04-07, 19:47   #180
Magusia05
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 13
Unhappy Dot.: Re: Kto używał ANTIDRAL ???

Cytat:
Napisane przez ilonacb Pokaż wiadomość
Ja używałam Antidralu i na noc i na dzień, ale nie dało się tego szczerze mówiąc długo wytrzymać, bo pod pachami zrobiły mi się... strupy. Antidral po prostu spalił mi skorę i tyle. Nie mogłam znieść tego okropnego alkoholowego zapachu, a także wylewającej i ciągle lepkiej butelki.
Ja używałam antidralu może przez miesiąc,faktycznie po9magał,więc używałam go coraz rzadziej,ale...po miesiącu NIEUZYWANIA antidralu zaczęły mnie swędzieć pachy...Treaz nie używam go już kilka miesięcy i nadal mnie swędzą nie wiem dlaczego,a do tego mam takie plamki,jakby mi to wypalił...I nie wiem co robić.Proszę napiszcie czy też miałyście takie objawy???????????Co mam robić?????????Czekam na wasze odpowiedzi!!!!!!!!!!!!!!
Magusia05 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:58.