Kolejny brąz - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-05-30, 18:09   #31
nenvena
Zadomowienie
 
Avatar nenvena
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Karków
Wiadomości: 1 605
Dot.: Kolejny brąz

AGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dawno tak bardzo mi się nie podobał Twój makijaż To jak dla mnie ( o i le jakoegś nie zapomniałam)najlepszy z serii załączonych na nowym forum Zawsze jak oglądałam te kolorowe zastanawiałam się, jak na co dzień wyglądasz. Super
Pozwalam sobie znowu go wkleić do swojego folderu
A co to za sliczniutki kolorek na włosach????
nenvena jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-30, 18:13   #32
cattt
Mrs Mrau
 
Avatar cattt
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 10 226
Dot.: Kolejny brąz

Witaj Aga!
Ucieszyłam się kiedy zauważyłam,ze jest nowy wątek z Twoimi makijażami.
Świetny pomysł z grzywkana bok,fryzurka nabiera takiej lekkości i dziewczęcości.wygladasz młodziej.Wprawdze nie widzę za bardzo cieni na powiekach,ale wierzę,że to brąz.Ja uwielbiam tego typu makijaże-piękny minimalizm
Wyglądasz bardzo kebieco i świeżo!
hehe no i taki makijażyk raczej nie spłynie bo nie ma go za wiele (ad.Gry w żadne albo albo )

Ogólnie bardzo mi się podoba
Całuję Cię mocno
cattt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-30, 18:23   #33
CzarnyElf
Zakorzenienie
 
Avatar CzarnyElf
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 12 762
Dot.: Kolejny brąz

No coz tu powiedziec dziewczyny juz wszystko napisaly
Zapisuje go do ulubionych
__________________
BSW
http://psychologiawusa.blogspot.com
CzarnyElf jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-30, 18:52   #34
kodeina
Zakorzenienie
 
Avatar kodeina
 
Zarejestrowany: 2003-01
Wiadomości: 10 433
Dot.: Kolejny brąz

choc nie udzielam sie na tym forum ( tylko ogladam czasem) to teraz musze cos napisac
Aga wygladasz superrrrr!!! makijaz swietny - moze dlatego ze nie lubie mocnych, kolorowych makijazy :/
tutaj wygladasz mlodziej, swiezej - no prostu bosko- sprawiasz wrazenie bardzo sympatycznej dziewczyny na tych fotkach
kodeina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-30, 19:27   #35
czarna.noc
Wtajemniczenie
 
Avatar czarna.noc
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: wow city
Wiadomości: 2 908
Dot.: Kolejny brąz

a mi..sie nie podoba..to ze jestes tak opalona, ze az zaczynam sie bac ;-) chociaz juz pisalas na forum dlaczego tak jest
ad rem: sam makijaz ładny, naturalny, pieknie wycieniowane cieniem oczy. Wlosy tez sliczne, blyszczace. I ciesze sie widzac cie usmiechnieta
czarna.noc jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-30, 19:36   #36
kodeina
Zakorzenienie
 
Avatar kodeina
 
Zarejestrowany: 2003-01
Wiadomości: 10 433
Dot.: Kolejny brąz

Aga rzeczywiście ma mocną opaleniznę ale w tym wypadku to wogóle to nie razi... bo makijaż jest tak delikatny ze nie jest całość przejaskrawiona.
Według mnie wyglada jak wakacyjna dziewczyna )
eh az zaczelam porównywac inne makijaze Agi z tym i tutaj wyglada jak zupelnie inna osoba - jest oczywiscie podobienstwo ale twarz jest jakby łagodniejsza...no i mlodziej wyglada.
Naawet jesli nie do konca jestem za mocnymi makijazami to napewno jestem szczerą wielbicielka talentu Agi do metamorfoz i mam nadzieje ze jeszcze nie raz bede mogla podziwac Twoje- Aguś ( moja imienniczko) zdolnosci
kodeina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-30, 20:10   #37
Ev@
Raczkowanie
 
Avatar Ev@
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 325
GG do Ev@
Dot.: Kolejny brąz

Aga moim zdaniem najładniej Ci w takich naturalnych makijażach.

Ja tez poproszę o taki brązik na mojej buźce

Popieram pomysł z beżem i różem
Ev@ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-30, 20:35   #38
Aka24
Rozeznanie
 
Avatar Aka24
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Zamość
Wiadomości: 960
GG do Aka24
Dot.: Kolejny brąz

Aguś ślicznie wyglądasz tak delikatnie i dziewczęco. Nie wiem czy to z powodu makijażu czy nie ale bardziej podobasz mi się w grzywce na bok. Makijaż wykonany jak dla mnie zawsze perfekcyjnie. Oczka piękne, brązy super
Aka24 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-30, 20:38   #39
aleksandra999
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 2 402
Dot.: Kolejny brąz

Klasyczna klasyka .W tym Ci zdecydowanie najlepiej.Brawo za staranne wykończenie makijażu.Ale włosy nie podobają mi się zupełnie,klapnięte,nudnaw e.Pozdrawiam Cię serdecznie.
aleksandra999 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-30, 21:41   #40
iziz08
Zadomowienie
 
Avatar iziz08
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Tucson,Arizona
Wiadomości: 1 007
GG do iziz08
Dot.: Kolejny brąz

Bardzo podoba mi sie twoj makijaz jak zreszta wiekszosc,staranne wykonczenie i dbalosc o szczegoly to juz twoja wizytowka,powiedz mi czego uzywasz do robienia makijazu chyba pedzelkow?
iziz08 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-30, 22:01   #41
BeataWi
Wtajemniczenie
 
Avatar BeataWi
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 2 144
GG do BeataWi
Dot.: Kolejny brąz

Dziewczyny powiedzialy juz wszystko, wiec nie bede sie powtarzac.
Dodam tylko, ze bardzo na tych fotkach podoba mi sie twoj usmiech
Taka cie lubie

Pozdrawiam

__________________
Wszystkim zlodziejom przepisow mowie NIE

Becia69


http://www.pajacyk.pl/
http://www.polskieserce.pl/
BeataWi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-30, 22:40   #42
Ivvonka
Zadomowienie
 
Avatar Ivvonka
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 1 977
Thumbs up Dot.: Kolejny brąz

Ivvonka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-30, 22:47   #43
neonka28
Zakorzenienie
 
Avatar neonka28
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 7 015
Dot.: Kolejny brąz

no no no...wszystko zostalo juz powiedziane.Jest subtelnie i kobieco.Widać Aga ,twoja orginalna urode i ten makijaz ja wydobywa tj.ładne świeże spojrzenie i kolor oczu,ożywiona bużke i do tego grzywka lódeczka. .i pomyslec że to na wizyte do teściowej!!!
neonka28 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-30, 22:50   #44
czeko
Rozeznanie
 
Avatar czeko
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: Łodz
Wiadomości: 566
Dot.: Kolejny brąz

sliczna buzia, sliczny makijaz
czeko jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-30, 23:06   #45
rzyrafka
Zakorzenienie
 
Avatar rzyrafka
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 14 598
Dot.: Kolejny brąz

Przyznam sie szczerze, ze to co tu dzis ujrzalam to dla mnie najladniejsze Twoje wcielenie!! ta swietnie ulozona grzyweczka zlagodzila "elfie" (bez urazy, ale cytuje czyjes okreslenie twojej ciekawej urody) rysy Twojej twarzyczki. uwielbiam takie ziemiste brazy na niebieskich oczkach!!
__________________
*
Łydka
*
rzyrafka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-31, 00:23   #46
IkaIna
Raczkowanie
 
Avatar IkaIna
 
Zarejestrowany: 2003-02
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 138
Smile Dot.: Kolejny brąz

Bardzo fajny make up no make up Teraz jest wlasnie taki trend, niby jest ale praktycznie nie widac. Bardzo fajne polaczenie kolorkow i fryzury, wszystko idealnie zgrane i wykonane precyzyjnie. Zauroczyl mnie ten make up i wiecej takich poprosze, slicznie wygladasz, matowo- szczegolnie teraz kiedy wszyscy sie swieca od nadmiernych temperatur
pozdrawiam
ikaina
__________________
"Jedyna godna rzecz na świecie: twórczość, a szczyt twórczości to tworzenie samego siebie" Leopold Staff
IkaIna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-31, 01:27   #47
Marzusia
Raczkowanie
 
Avatar Marzusia
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Olsztyn
Wiadomości: 414
Dot.: Kolejny brąz

Aga co się będęrozpisywała. Wyglądasz bardzo ładnie. Taki makijaż świetnie podkeśla Twoją urodę. A we fryzurce naprawdę Ci do twarzy...
Marzusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-31, 09:10   #48
nimfetka
Zadomowienie
 
Avatar nimfetka
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków-NH
Wiadomości: 1 664
Dot.: Kolejny brąz

no i Aga jak tu pokazywac swoje makijaże aż wstyd,nie wiem czy dojdę kiedyś do takich umiejętności,czasem zastanawiam sie czy czasem makijażem robionym przez siebie nie szpece się i nie postarzam.
uwazam,że w tym makijazu jest Ci bardzo ładnie nie jest toporny w sam raz na lato,
pozdrawiam Cie cieplutko!
__________________
ulubione powiedzenie mojej 5 letniej córki-KTO MA CYCKI TEN MA WŁADZE
nimfetka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-31, 09:18   #49
primrose
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-12
Wiadomości: 62
Dot.: Kolejny brąz

Nie udzielałam sie na tym forum dotychczas, ale wyglądasz
primrose jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-31, 09:26   #50
perelka-20
Wtajemniczenie
 
Avatar perelka-20
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 2 526
GG do perelka-20
Dot.: Kolejny brąz

Agus swietny ten makijaz. Taki 100 % naturalny i swierzy I te wlosy Ja mam z natury proste jak drut wlosy ale taki polysk to tylko zaraz po farbowaniu A wracajac do make-upu Jeszcze raz napisze, ze jest swietny, szczegolnie na lato kiedy wszelkie makijaze wydaja mi sie ciezkie i staram sie ich unikac ten wydaje sie tak leciutki jakby go nie bylo. Dzis wybieram sie do miasta wiec zaczerpne inspiracji
A na zdjeciach wyszlas bardzo elegancko i tak szlachetnie wielkie i jak tam zdrowko, juz lepiej ??
perelka-20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-31, 10:10   #51
eleonore
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 52
Dot.: Kolejny brąz

Wyglądasz doskonale w mocniejszych jak i w delikatnych makijażach.Pięknie umalowane oczy i dobry pomysł z tym kolorem pomadki-rozświetla i ożywia te "spokojniutkie"brązy.
Kropką nad "i" jest fantastyczna fryzura:klasyczna,prosta i pelna blasku.
To jest naprawdę lekki makijaż i dziwię sie, że rączka Cie nie swędziała,żeby go zrobić trochę mocniej .
__________________
Magda.Z
eleonore jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-31, 10:23   #52
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Kolejny brąz

dla wszystkich

iziz08-tak,używam pędzelków z naturalnego włosia łatwiej nimi wymodelować oko


neonka28 tak,do teściowej Z reguły tak wyglądam każdego dnia,unikam makijażu -zwłaszcza mocnego. Ten makijaż i fryzura są spokojne i stonowane też ze względu na upał jaki wówczas był.Z włosami ostatnio nie szaleję,bo osłabiły się i wypadają -dlatego takie zwykłe uczesania są teraz u mnie na porządku dziennym.Zresztą prostota zawsze jest ok i na miejscu

nimfetka masz wklejać i już-bez gadania. Zawsze czekam na Twoje zdjęcia i (przyznam się szczerze) na ten oślepiający (w pozytywnym sensie) uśmiech

perełko juz doszłam do siebie grypa się kończy,okres też

eleonore-to prawda,czasem swędzi-ale to dlatego,że z reguły nie maluję się praktycznie wcale i często mam ochotę poszaleć choć przed aparatem
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-31, 10:32   #53
xandra78
Zakorzenienie
 
Avatar xandra78
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 3 110
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kolejny brąz

ŁaŁ! Ale super wyglądasz!Tak świeżo i naturalnie-jak dziewczynka .Włosy super wygładzone!
xandra78 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-31, 10:46   #54
maja55
Zakorzenienie
 
Avatar maja55
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 7 258
Smile Dot.: Kolejny brąz

Aguś!!!wyglądasz prześlicznie:naturalnie, dziewczęco, młodo, po prostu ślicznie!!! Bardzo podoba mi sie taki minimalizm zarówno w fryzurze jak i w makijażu. Grzywka na bok jak najbardziej współgra z rysami Twojej twarzy, chociaż ta taka prosta grzywka( jak w avatarku) także mi sie podoba.
Jestem jak najbardziej "na tak" dla brązów, zwłaszcza dla niebieskookich. Odcień pomadki także mi się podoba - myślę że taki złamany brązem róż/łosoś(???) ożywia buzię.
A najbardziej podoba mi się to, że jesteś taka uśmiechnięta i promienna.
Po prostu ŚLICZNIE!!!!!
__________________
P F C
maja55 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-31, 11:19   #55
PATIS_79
Rozeznanie
 
Avatar PATIS_79
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 695
GG do PATIS_79
Dot.: Kolejny brąz

heh no i podobnie jak u Femme... co tu dużo mówić po prostu

Bardzo pasuje Ci taki naturalny, delikatny (teraz bardzo modny) makijażyk ... niby wiemy, że coś jest a nic nie widać i o to ponoć chodzi, taki najbardziej podoba się mężczyznom wg. ankiet

Ślicznie Ci i do tego jeszcze ta fryzurka... hmm chyba znowu bedę zapuszczać włosy, ale czy mi to wyjdzie
__________________
Właściwie traktowana kobieta bywa nader użytecza
PATIS_79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-02, 18:08   #56
Lazy_Morning
Wtajemniczenie
 
Avatar Lazy_Morning
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 2 631
Dot.: Kolejny brąz

Agabilku!!! I to jest to, co tygryski lubią najbardziej!
__________________
nie jestem
Lazy_Morning jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-02, 18:37   #57
Aggus70
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-01
Wiadomości: 23
Dot.: Kolejny brąz

Sliczny makijaż! Bardzo odmładzający. Ale, jeśli mogę spytać, to jakiej farby do włosów używasz - czytałam w którymś z wątków, że Jedwabisty brąz Welli - czy to ten? Bo wygląda cudownie.
Aggus70 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-02, 19:28   #58
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Kolejny brąz

Pattis-Ty zapuszczasz,ja ścinam


Lazy -cieszę się bardzo,że spodobał się.Jutro będzie podobny

Aggus-dziękuję To JEDWABISTY BRĄZ Welli Decore i sprane refleksy JEDWABISTY FIOLET Polly Brillance
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-02, 19:36   #59
Meariel
调解人
 
Avatar Meariel
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Łódź/Warszawa
Wiadomości: 3 324
Dot.: Kolejny brąz

Aga, nie pisze nic na temat tego makijazu bo musiałabym powtórzyć to, co mówią dziewczyny. Ale włosy...kolor skóry
Ty kameleonie!
__________________
Make up, not war!
Meariel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-02, 19:44   #60
mona1978
Zakorzenienie
 
Avatar mona1978
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Studio Stylizacji 4U
Wiadomości: 6 688
GG do mona1978
Dot.: Kolejny brąz

Aga ścinasz włosy ?????????????????????? Jak , chyba nie na krótko?
mona1978 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:54.