Szara zmeczona skora twarzy :(((((( - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2004-03-12, 08:35   #1
rayna
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 5
GG do rayna

szara cera


czuje ze moja cera jest szara brak jej witalnosci.. mialam tendencje do przetluszczania kidys tradzik ale przy pomocy dermatologa go wyleczylam... idzie wiosna ja czuje ze moja cera jest szara brak jej jedrnosci.. jak papier toaletowy:/ (18 lat) i wory brazowe pod oczami jak sie ich pozbyc? kupial sobie krem ze swietlikiem pod oczy ale on jedynie daje ukojenie nic wiecej....hmm? co robic??
rayna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-03-12, 08:56   #2
Justy
Zakorzenienie
 
Avatar Justy
 
Zarejestrowany: 2002-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 762
Re: szara cera

było- poszukaj w starszych wątkach. w skrócie: witC, piling, beta-karoten, samoopalacz/krem brązujący; w makijażu wiecej różu
Justy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-03-12, 15:23   #3
nan
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 507
Re: szara cera

Na mnie sprawdziło się bardzo dobrze serum z witaminą C Eris z serii Pharmaceris (nie mogę jakoś zapamiętać jego nazwy). Jest bardzo delikatne, a naprawdę działa. I nie kosztuje kroci.
nan jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-12-03, 18:53   #4
NinaN
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 16
szara twarz zimą

moja twarz zimą jest szara,zemnista .co zrobić żeby nabrała blasku??może jakliś kremik albo maseczka (także domowej roboty ) piszcie !
NinaN jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-12-03, 20:24   #5
Smoczyca
Zakorzenienie
 
Avatar Smoczyca
 
Zarejestrowany: 2003-04
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 4 575
GG do Smoczyca
Re: szara twarz zimą

Spróbuj jakieś kremu z witaminą C, czegoś ze składnikami pobudzającymi krążenie jak np Oligo Vichy. Poprawiają koloryt cery także kwasy oraz retinol
__________________

Smoczyca jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-30, 12:26   #6
Astra
Rozeznanie
 
Avatar Astra
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 692
Szara zmeczona skora twarzy :((((((

Dziewczyny kochane pomozcie!!!! mam 20 lat a cere jakbym byla o wiele starsza tzn szara przesuszona( pewnie od masci przeciw tradzikowych).Tradzik mam niestety dalej stosuje maseczki nawilzajace,krem nawilzajacy,pije duzo wody mineralnej,biore Capivit A+E i nic nie wiem czy z tymi maseczkami i kremem nawilzajacym dobrze robie bo natluszczam w ten sposob te miejsca gdzie mam wypryski Zastanawiam sie czy to nie jest bledne kolo.Co mam robic??
Astra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-30, 12:41   #7
agusia_85
Zadomowienie
 
Avatar agusia_85
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 1 171
GG do agusia_85
Dot.: Szara zmeczona skora twarzy :((((((

Każdy rodzaj cery trzeba nawilżać, tłustą również, gdyż jeżeli nie zapewni się skórze nawilżenia, to zaczyna ona produkować jeszcze więcej sebum.
Ja ze swojej strony polecałabym jeszcze jakiś peeling.
agusia_85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-30, 12:49   #8
Astra
Rozeznanie
 
Avatar Astra
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 692
Dot.: Szara zmeczona skora twarzy :((((((

Peeling tez stosuje i nic
Astra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-30, 13:13   #9
aisulo
Raczkowanie
 
Avatar aisulo
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 439
Dot.: Szara zmeczona skora twarzy :((((((

a probowalas kiedys zostawic maseczke nawilzajaca na noc ?? ja od czasu do czasu smaruje swoja buzke oliwka dla dzieci ktora swietnie nawilza moja cere
aisulo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-30, 13:17   #10
zgagunia
Raczkowanie
 
Avatar zgagunia
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 173
Dot.: Szara zmeczona skora twarzy :((((((

Zwróc jeszcze uwage na swoja diete...domyslam sie ze nie palisz bo inaczej chyba nie zastanawiałabys sie co jest nie tak. Jezeli jestes zdrowa ,wszystko robisz dobrze tj. pielegnujesz cere odpowiednimi kosmetykami , zdrowo sie odżywiasz pijesz duzo wody itp a cera jest dalej nieładna . to idz do dermatologa
zgagunia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-30, 13:37   #11
Astra
Rozeznanie
 
Avatar Astra
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 692
Dot.: Szara zmeczona skora twarzy :((((((

Chodze do drmatologa ale on mi mowi zebym brala na to wlasnie Capivit Zamienilam prawie wszystkie kosmetyki oczyszczajace na nawilzajace i jak narazie nic. 2razy w tygodniu robie peeling i maseczke oczyszczajaca wiadomo ze od czasu do czasu trzeba ehhhh
Astra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-30, 13:46   #12
Astra
Rozeznanie
 
Avatar Astra
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 692
Dot.: Szara zmeczona skora twarzy :((((((

Nie pale!!!! nie korzystam z solarium!!! Kupilam krem NORMADERM-VICHY ktory mial nawilzac skore,zlagodzic tradzik i nadac skorze blasku jak narazie to widze tylko ze pomogl mi sie pozbyc wagrow nic pozatym
Astra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-30, 17:09   #13
PaniKota
Raczkowanie
 
Avatar PaniKota
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 438
Dot.: Szara zmeczona skora twarzy :((((((

Cytat:
Napisane przez Astra
Nie pale!!!! nie korzystam z solarium!!! Kupilam krem NORMADERM-VICHY ktory mial nawilzac skore,zlagodzic tradzik i nadac skorze blasku jak narazie to widze tylko ze pomogl mi sie pozbyc wagrow nic pozatym
witaj w klubie tłustej i trądzikowej a odwodnionej. MOże przyda ci się coś z moich doświadczeń.
normaderm mnie trochę podrazniał i za słabo nawilżał. metodą prób i błędów doszłam do optymalnego zestawu kosmetyków, które dbają o sebum, pryszcze (pięciu dermatologów nie poradziło) i nawilżanie.
mycie - purete thermale 3 w jednym do wrażliwej - skuteczne, a lekkie jak woda. Buzia czysta, a nie obciążona.
krem na dzień - oligo 25 dla mieszanej i normalnej. lekki a bardzo nawilżający i w dodatku ożywia zmeczoną cerę (takie jest zresztą jego głowne zadanie)
krem na noc - przy bardziej ściągnietej, zwłaszcza przez wodę (włosy trzeba czasem umyć ) avene clean-ac czy inny nawilżacz z apteki, a tak w ogóle na trądzikowe partie avene cleanance k (tylko 20 min po myciu, aż na buzi nie będzie wilgoci) - mikrozłuszczanie kwasami aha i bha czyli czyste pory, mniej syfów lub szybciej znikajace, bo komóreczki nie zdążają się nabudowywać i czopowac ujscia gruczołow łojowych. W dodatku nie wysusza i lekko rozjaśnia. Efekt rano: promienna napięta mordeczka. Niestety po 10 tubkach moja się już przyzwyczaiła i rozleniwiła.
dodatkowo - peeling enzymatyczny, żeby nie podrazniac i nie roznosić pryszczy (np eris do naczynkowej) oraz maseczka, ale tylko i wyłącznie nawilżająca (avene lub vichy) - u mnie wchłaniają się w każdej ilości i nie mam co ściągać.
w zimie wspomagam się serią lnianą, ewa pollena zdaje się to produkuje, ale dosłownie tydzień,dwa, bo potem ryjek krzyczy, że mu za ciężko i natychmiast to usuwać, bo się uduszę, ach.
no i podkład - tylko i jedynie piekielnie drogi kanebo liquid finish, którego nie czuć i nie widać, o ile nie włożysz twarzy do lusterka, ale jak działa - promienna gładka buzia. W dodatku nie wysusza cery i nie zatyka porów - jedyny przy którym nie mam więcej pryszczy.

do prawie wszystkich tych kosmetyków możesz dostać próbki (choć niektóre apteki są oporne)
życze powodzenia w walce z oporną materią, jaką jest twarzowa powłoka.
PaniKota jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-30, 17:14   #14
Astra
Rozeznanie
 
Avatar Astra
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 692
Dot.: Szara zmeczona skora twarzy :((((((

Dziewczyno spadlas mi z nieba!!!!!!!!!!!!! tylko jeszcze jadna prosba moglabys podac mi ceny tych kosmetykow tak mniej wiecejligo 25,avene,tej wody termalnej i podkladu Bylabym wdzieczna!!!!!
Astra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-30, 17:44   #15
Sylwiasta
Zadomowienie
 
Avatar Sylwiasta
 
Zarejestrowany: 2003-12
Lokalizacja: Krakow
Wiadomości: 1 555
Dot.: Szara zmeczona skora twarzy :((((((

Astro, Aven Cleanance K, to krem z kwasami, i jesli chcesz go stosowac teraz, pamietaj ze bedziesz sie musiala chronic przed sloncem kremem z wysokim filtrem! Moze latwiej bedzie poczekac do jesieni.
Wiekszosc wymienionych przez PaniKote (? przeprasza, jesli zle odmienilam) kosmetykow jest w dziale KWC. Sa ceny i sklady.
Ten Oligo 25 (do skory mieszanej) stosowalam kiedys dawno temu i efekty byly ok ale bez wielkiej rewelacji, ot, dobry krem nawilzajacy. Pamietaj tylko, ze on nie ma zadnego filtra, wiec na letnie dni sie nie nadaje.
Moja cera od kilku lat sie juz nie przetluszcza ani nie przesusza, o dziwo pomoglo jej ograniczenie ilosci kosmetykow nakladanych na buzie z reszta teraz jest tak potwornie goraco, ze mam wrazenie, ze jesli tylko naloze warstwe grubsza niz sam krem z wysokim filtrem, to zaraz cos mi sie zapcha (a z tym ma problem do tej pory ).
Owszem, kup lagodny zel do mycia buzi (sprawdz czy ma sodium lauterh sulfate w skladzie - to silny wysuszacz, lepiej go unikac) i tonik bezalkoholowy (jesli cos Ci wyskakuje, dobry jest Benzacne), piling enzymatyczny stosowany 2-3 razy w tygodniu tez jest dobrym pomyslem. Na lato, zamiast podkladu (stosuje go tylko w zimie) kup sobie lekki krem/fluid z wysokim filtrem, barwiony i miejscowo stosuj korektor a na to sypki puder.
Na noc stosowalam (bo teraz mi za goraco) albo LRP Hydraphase Legere albo krem Oceanica "Intensywna pielegnacja" z serii antybakteryjnej.
Dwa razy w tygodniu robie maseczke: oczyszczajaca z glinki (raz jest to zielona Argiletzu, raz niebieska, z biala glinka Erisu, sciagajaca) i maseczke aspirynowa (5 Bayerowskich, niepokrytych niczym aspiryn, rozpuszczam w lyzeczce wody i kiedy napecznieja i sie rozpadna, dodaje lyzeczke naturalnego jogurtu, Trzymam 20 minut na buzi - zwalcza zaskorniki.). nawilzajacych maseczek nie uzywam, bo wiekszosc zapychala mi pory (wyjatek Rejuvenating Mask Dr Hauschka, ale to drogi szpas). Czyli pielegnacaj minimum a efekty znakomite.
Dobre na przesuszenie skory i brak blasku jest lykanie dziennie lyzki oliwy z oliwek z wycisnieta polowka cytryny (sok). Jesli nie mozesz zjesc sobie tak calej lyzki, po prostu zrob slatke i polej ja taka mieszanka. Dobrze mi tez robia orzechy brazylijskie i od czasu do czasu kuracja Alfolem albo kapsulkami Oeoparol. Teraz bedzie duzo kolorowych, tanich warzyw, warto to wykorzystac!
Jesli nie jestes wegetarianka, jedz kurczaka (proteiny ), jajka i tluste ryby np. losos (byle nie wedzony) - pomaga na przesuszenie i brak blasku skory.
Ogranicz spozycie cukru.
Powodzenia i pozdrawiam!
Sylwiasta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-30, 17:49   #16
PaniKota
Raczkowanie
 
Avatar PaniKota
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 438
Dot.: Szara zmeczona skora twarzy :((((((

Cytat:
Napisane przez Astra
Dziewczyno spadlas mi z nieba!!!!!!!!!!!!! tylko jeszcze jadna prosba moglabys podac mi ceny tych kosmetykow tak mniej wiecejligo 25,avene,tej wody termalnej i podkladu Bylabym wdzieczna!!!!!
Astra, nie zawstydzaj mnie I pamiętaj, że to się u mnie sprawdza, u ciebie nie musi, więc koniecznie zdobądź próbki, bo w razie wpadki szkoda kasy. Hm, no właśnie, z tym gorzej, bo nie wszystko pamiętam. avene cleanance oba 42-47, na każdym paragonie w karcie stałego klienta mam co innego. podkład niestety jakieś 160, w sephorze dali mi probkę w słoiczek, ktora starczyła na parę dni. VIchy kompletnie nie pamiętam, ale własnie mi się kończą, więc zaraz będę musiała sobie przypomnieć chyba purete thermale circa 40, a oligo 50-60? nie, nie pamiętam. na tym forum jest gdzieś wątek z aptekami internetowymi i dyskusja czy się w nich opłaca kupować, poszukaj go i pobuszuj sobie w tych aptekach, rozbiezności są spore, jak chcesz kupić wiecej rzeczy, to warto porówywać. I szukaj aptek które mają pełny asortyment, avene i la roche posay mają karty stałego klienta ze zniżkami lub gratisami.
PaniKota jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-30, 17:53   #17
Astra
Rozeznanie
 
Avatar Astra
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 692
Dot.: Szara zmeczona skora twarzy :((((((

Sloneczka moje(PaniKotka i Sylwiasta)jestescie kochane!!!!!!!!!!!!!!!!!! !! Bardzo wam dziekuje za pomoc!!!!!!!!! Pozdrowionka!!!!!!!!!!
Astra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-30, 18:00   #18
PaniKota
Raczkowanie
 
Avatar PaniKota
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 438
Dot.: Szara zmeczona skora twarzy :((((((

Sylwiasta, dobrze odmieniłaś
Myslisz, że kwasy stosowane na noc wymagają ochrony? Hm, moze tak, ja nie znalazłam żadnego filtru, który zniosłaby moja buzia (bardzo prosze podziel się, jak masz coś sprawdzonego, mnie wszystkie zatykają i sebum szaleje), a poniewaz nie wychodzę bez podkładu i efektów słońca na mojej skórze (nawet odsłoniętych ramion) w ogóle nie widac, to się nie przejmowałam tematem.
masz rację - przede wszystkim buzi nie można nadwyrężac specyfikami, lekko tylko wspomagać. A co do oligo, to prawda, że głównie jest to nawilżacz - ja go lubię bo dobrze to robi, a skóry nic a nic nie obciąża.
PaniKota jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-30, 18:05   #19
Astra
Rozeznanie
 
Avatar Astra
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 692
Dot.: Szara zmeczona skora twarzy :((((((

Przerazaja mnie ceny tych kosmetykow nie wiem czy bede mogla sobie pozwolic na ich kupno bo od wrzesnia ide do prywatnej szkoly gdzie bede musiala wykladac ok300zl miesiecznie no i nie licze tego co musze kupic teraz zeby moc sie ksztalcic w tej szkole ehhhhh zobaczymy Mam serdecznie dosc tej mojej cery
Astra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-30, 18:26   #20
Sylwiasta
Zadomowienie
 
Avatar Sylwiasta
 
Zarejestrowany: 2003-12
Lokalizacja: Krakow
Wiadomości: 1 555
Dot.: Szara zmeczona skora twarzy :((((((

PaniKoto (mam nadzieje, ze udalo sie i tym razem ), tak, kwasy nawet stosowane na noc, wymagaja ochrony przeciwslonecznej!
Powoduja bowiem zluszczanie sie zewnetrznych warstw naskorka szybciej niz on to sam z siebie wykonuje w sposob naturalny. Skora, w konsekwencji staje sie ciensza i wrazliwsza , bardziej podatna na uszkodzenia spowodowane sloncem (przebarwienia, na przyklad).
Polecam przejrzec watki o filtrach, ktore byly aktywne na forum kilka dni temu - tam znajdziesz wszyskie potrzebne informacje.
Jak to ktoras z Wizazanek trafnie zauwazyla: "Wizaz nauczyl mnie jednego, ze kwasy latem + brak ochrony przeciwslonecznej = duze klopoty".
Astro, ten krem AA kosztuje z 15zl - a dobrze nawilza i zapobiega wypryskom, stosuje go profilaktycznie. Maseczka aspirynowa to grosze, ale nie stosuj jej czesciej niz raz na tydzien lub kiedy Twoja skora potrzebuje. Zel bez SLS ma Eris (seria chyba Pharmaceris A lub N) i kosztuje kilkanascie zl . On i tonik Benzacne (placilam w aptece 14 zl) wystarcza Ci na kilka miesiecy.
Kremy z filtrami, dobrymi i stabilnymi sa faktycznie drogie - LRP Anthelios Fluide Extreme spf 60, ktory stosuje codziennie, kosztuje 65 zl i starcza na dwa miesiace (powinno sie nakladac 2 ml zeby uzyskac faktor ochronny podany na opakowaniu). Wizazanki okreslaja go "tlusta woda" wiec zadne dodatkowe nawilzenie nie bedzie juz potrzebne.
Ale juz zamiast pudru, uzywam do zmatowienia Antheliosa, skrobii ziemniaczanej za...1,75 pln/ pol kilograma. Starczy mi ona na ho ho! I pewnie jeszcze troche
Swoj ulubiony i bardzo drogi puder sypki Clarinsa schowalam do szafki - poczeka na zime, razem z podkladem.
Korektor, ktorego obecnie uzywam to dwustronny, w olowku Dermiki, mam go od roku, kosztuje okolo 40 zl.Pozwala mi mieszac kolory (jedna kredka jest jasna a druga ciemna) a nie kupowac kolejny produkt, ktorego odcien lepiej mi odpowiada.
Jak widzisz rozsadna pielegnacja nie jest wcale taka droga. Kiedys tez kupowalam piekielnie drogie kremy Clarins'a a moja cera wcale nie byla rewelacyjna...Metoda prob i bledow wypracowalam dla siebie odpowiednia pielegnacje i teraz jest juz bardzo dobrze czego i Tobie zycze + powodzenia w nowej szkole, wiem jak to jest i ze czlowiek chcialby swietnie wygladac idac w nowe miejsce.
Sylwiasta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-30, 18:36   #21
Astra
Rozeznanie
 
Avatar Astra
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 692
Dot.: Szara zmeczona skora twarzy :((((((

Dziekuje jeszcze raz!!!!!!
Astra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-31, 11:31   #22
taszkin
Zakorzenienie
 
Avatar taszkin
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Podbeskidzie/BB
Wiadomości: 4 769
Red face Dot.: Szara zmeczona skora twarzy :((((((

Witaj Astra.
Też mam zmęczoną cerę, też mam trądzik, szczegolnie w pewnym okresie miesiąca ;-) po 1. Zrezygnowałam na jakis czas z wody z kranu. Bałam sie, czy nie zatkam porów myjąc się tylko mleczkiem i tonikiem, ale bardzo się zdziwiłam...pozytywnie! woda chyba mi szkodzi (sucha szara cera)
U mnie sprawdza się Maseczka z serii dotleniającej SORAYA.

Dokładna nazwa: "Kralowa maseczka głęboko nawilżająco-dotleniająca"


Smaruję się wiezorkiem ( najpierw mleczko i tonik ). Resztki wklepuję i zostawiam na noc.
Rano skora jest gładka. Na odwrocie napisane jest, by uzywac 2 razy w tygodniu...ale ja uzywam prawie codziennie, bo mam naprawd ę szarą cerę.
Mnie pomaga.
Jestem zaskoczona, bo cena była niska, a efekt jak po dobrym drogim kremie!
zaczynam wierzyc i doceniać polskie produkty kosmetyczne )

Pozdrawiam serdecznie.
taszkin jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-31, 11:58   #23
Astra
Rozeznanie
 
Avatar Astra
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 692
Dot.: Szara zmeczona skora twarzy :((((((

Kochana taszkin!!!! wychodzi na to ze uzywamy tej samej maseczki jest w saszetce prawda?? tylko ze ja wlasnie stosuje ja 2razy w tygodniu Twarz myje zelem z Yves-rocher nawilzajacym i uzywam kremu Vichy-Normaderm na zmiane z nawilzajacym z Ziaji(czerowne pudeleczko) mleczko i tonik tez mam z ziaji z serii rumiankowej Moze faktycznie zaczne uzywac mleczka zamiast wody Dziekuje serdecznie za rade
Astra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-05-31, 23:07   #24
Sylwiasta
Zadomowienie
 
Avatar Sylwiasta
 
Zarejestrowany: 2003-12
Lokalizacja: Krakow
Wiadomości: 1 555
Dot.: Szara zmeczona skora twarzy :((((((

Znow sie wlacze z systemem wczesnego ostrzegania
Kiedys tez zrezygnowalam z mycia buzi woda z karnu - przerzucialm sie calkowicie na mleczko (niebieski, beztluszczowy Eris ) i tonik. Poprawa cery byla widoczna jakies 3 miesiace a potem nastapilo gwaltowne pogorszenie. Dermatolog powiedzial,ze taki sposob oczyszczania spowodowal zatkanie porow.
Okazuje sie, ze nie mozna tak calkiem zrezygnowac z wody
To tez teraz zmywam makijaz i krem z filtrem mleczkiem, potem myje buzie zelem bez Sodium Lauret Sulfate, spryskuje woda termalna (Avene) i nakladam tonik.
Czesto podrozuje wiec zmywam wtedy buzie tylko plynem micelarnym Vichy a nie lokalna aqua craniata i spryskuje woda Avene.
Moze co jakis czas jednak wody uzyj i do twarzy
Osobiscie Soraya mnie starsznie zatykala, moja mame tez. Sprawdz czy kosmetyki maja w skladach isopropyl mirystate, niektorych tez zatyka zwykla paraffinum liquidum, a niektorych nic nie zatyka
I tacy to maja szczescie - mnie zatyka potwornie magnesium mirystate ale to sie ujawnilo dopiero po kilku miesiacach, a cere leczylam pol roku po odstawieniu felernego kosmetyku
Sylwiasta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-01, 08:13   #25
Astra
Rozeznanie
 
Avatar Astra
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 692
Dot.: Szara zmeczona skora twarzy :((((((

Dzieki za kolejna rade!!! moze ktos jeszcze bedzie mial jakies propozycje
Astra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-01, 12:30   #26
aisulo
Raczkowanie
 
Avatar aisulo
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 439
Dot.: Szara zmeczona skora twarzy :((((((

Sylwia a ktory zel nie zawiera Sodium Lauret Sulfate, jaki bym tylko nie miala to kazdy ma to w swoim skladzie
aisulo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-01, 21:16   #27
Sylwiasta
Zadomowienie
 
Avatar Sylwiasta
 
Zarejestrowany: 2003-12
Lokalizacja: Krakow
Wiadomości: 1 555
Dot.: Szara zmeczona skora twarzy :((((((

Sodium Laureth Sulfate i inne o podobnej nazwie naleza do silnych detergentow anionowych. Powoduje ze produkt sie pieni i jestesmy bardzo szczesliwi, do czasu jak sie zorientujemy, ze nas starsznie wysusza i sciaga.
Osobiscie uzywam np. zelu do mycia buzi Dr Apotheker Scheller z melisa (ocenilam na KWC).
Ale takie zele do mycia twarzy ma tez Eris (seria Pharmaceris N i A), Dax Cosmetic (chyba Perfecta dka wrazliwcow), Kolastyna - zel do mycia twarzy z serii Piekno Natury,zel do mycia buzi dla cery wrazliwej Soraya, Toleriane LRP (ale ten nie ma zadnych skladnikow natluszczajacych i mnie zbytnio sciagal skore ) - troche tych produktow jest, trzeba czytac sklady.
Warto zwracac uwage, zeby te skladniki nie znajdowaly sie zaraz na poczatku skladu kosmetyku jesli juz w nim sa.
Sylwiasta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-01, 22:05   #28
bluegirl
Zakorzenienie
 
Avatar bluegirl
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Busko Zdrój
Wiadomości: 16 909
GG do bluegirl Send a message via Skype™ to bluegirl
Dot.: Szara zmeczona skora twarzy :((((((

ja tez mam ten problem i nie moge się z nim uporać, kiedys miałam kapsułki z Beta Karotenem i o dziwo działałay, ostanio taka kupił mi 2 opakowania innych wielkich tablet i wogóle nie działają, a tamtych dorwwac nie mogę, bo nie pamiętam nazwy nawet
moze brak świeżego powietrza, spacerów ma w tym swój udział, ale nie mam siły i czasu na spacery
krem Brązujący Bielendy troche poprawia sprawę, ale chcę żeby skóra odzyskała swój wygląd dawny, bez kremów i samoopalaczy
bo zaczyna wyglądać niezdrowo już tak od ponad 6 miesięcy
robiłam badani i jak zawsze Hematokryt poniżej normy ( ale nie wiem od czego to i jak to wyrównać) i mała anemia, bo mało kwinek czerwonych
raczej się zdrowo odżywiam, ale czy napewno? nie mam siły juz na siebie patrzeć
nie jesteś sama z tym problemem
__________________
Świat w moich oczach nie mieni się tysiącem barw, ale za to pięknie pachnie.

http://bluegirl-ewa.blogspot.com/
bluegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-01, 22:10   #29
Astra
Rozeznanie
 
Avatar Astra
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 692
Dot.: Szara zmeczona skora twarzy :((((((

Biedactwo Nie wiem czego uzywac zeby bylo wreszcie ok ciesze sie ze dziewczyny daja mi rady i polecaja kosmetyki ale jak slysze ich nazwy to zaraz widze przed oczami ich ceny-masakra
Astra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-29, 21:05   #30
Lovvely
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 151
szara cera

czesc
przeczytajcie list od mojej siostry ciotecznej bo mi spokoju nie daje

Mam 13 lat. Mam mieszaną skórę, jest taka szara i zmęczona, na nosie i policzkach mam czarne wągry na policzkach pootwierane pory
moja cera jest okropna;( nie wiem co mam zrobić używałam różnych kosmetyków na tradzik (np.oceanic, dr.irena eris) używałam masci cynkowej tormentiolu peelengów (najczęściej rossman) i nic nie pomaga
co do wagrów miałabym chęć użyć kwasów np. ten acne-derm ale boje sie ze jestem na to troche za młoda i zebym nie miała pozniej jakis problemów co do szarej cery to jakiś kremów na poprawe koloroty tez zabardzo narazie nie chce uzywac bo jak zaczne teraz to wydaje mi się ze pozniej bedzie zle
moze jest tutaj ktos kto ma na to jakąś recepte? moze jakies kosmetyki z apteki ??może zioła??proszę o pomoc
kasia
[img]images/002/statusicon/user_online.gif[/img] [img]images/002/buttons/edit.gif[/img]
Lovvely jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 19:59.