Baleyage - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2011-05-24, 18:34   #1
osa_82
Przyczajenie

GG do osa_82

Baleyage

Witam.Jestem brunetką, niedawno zafarbowałam włosy w tym samym kolorze-po ciężkiej ciąży miałam dużo siwych włosów. Poszłam wczoraj do mojej fryzjerki i chciałam aby zrobiła mi baleyage - czekolada, trochę ciemnego blądu itp. Usłyszałam, że to niemożliwe, że wyjdzie baleyage w zimnej tonacji i jeśli chcę to może mi zafarbować włosy w jednym kolorze zbliżonym do czarnego. Jak jest naprawdę?? Piszę do Was gdyż nigdy nie farbowałam włosów i nie znam się na uzyskiwaniu koloru. Dzięki
osa_82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-24, 21:17   #2
reila21
Rozeznanie

Dot.: Baleyage

Ale na brązie da się zrobić pasemka w kolorze średniego blondu i wcale nie wychodzi zimny kolor. Sama miałam jakiś czas na czekoladowych włosach blond pasemka, taki średni odcień i moim zdaniem to bardzo ciepły kolor.
reila21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-24, 21:53   #3
Aimee_J
Zakorzenienie

Właśnie w dniu wczorajszym, w ramach wracania do koloru blond, zrobiłam sobie balejać. I zdecydowanie to so mam na głowie to nie jest chłodny odcień.
Generalnie da się. Nie zdzwiłabym się, gdybyś usłyszała: nie, bo wyjdą pani żółte. Bo faktycznie, na ciemnych włosach może wyjść jajecznica. Moja fryzjerka balejaż robiła mi dość zachowawczo - twierdząc, ze małe ilości pasemek, nawet gdy rozjaśnią się nam do żółtego to gdzieś zaginą we włosach.
Aimee_J jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-24, 22:53   #4
MdM
in love with life

Idz do innego fryzjera.
MdM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-05-25, 16:11   #5
piiz
Raczkowanie

Ja także polecam Ci wizytę u innego fryzjera.