Mój mały świat Oriflame :) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Forum plotkowe > Wizażowe Społeczności

Notka

Wizażowe Społeczności Wizażowe społeczności to forum, na którym poznasz osoby w swoim wieku, spod tego samego znaku zodiaku, szkoły. Dołącz do nas i daj się poznać.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-06-01, 18:42   #1
pycia17
Zakorzenienie
 
Avatar pycia17
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 4 792
GG do pycia17

Mój mały świat Oriflame :)


Witam wszystkich bardzo serdecznie Bardzo mi miło, iż zostałam wybrana, to ogromny zaszczyt oraz duża dawka szczęścia Na samym początku przedstawię się. Jestem Patrycja, Konsultantką Oriflame zostałam od 2009 roku, z wykształcenia jestem kosmetyczka oraz wizażystką, współpraca z Oriflame to dla mnie strzał w dziesiątkę Zostałam zachęcona do wpisania się poprzez reklamę w telewizji oraz zielony kuferek, bardzo lubię zielony kolor a jak wiadomo zielony to kolor Oriflame. Zielony uspokaja oraz regeneruje Mam nadzieje, iż moja aktywność na blogu zostanie doceniona. Do usłyszenia

Wątek na temat akcji klikacz
https://wizaz.pl/forum/showthread.ph...2#post27369362

Edytowane przez pycia17
Czas edycji: 2011-06-08 o 08:07
pycia17 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-02, 06:32   #2
pycia17
Zakorzenienie
 
Avatar pycia17
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 4 792
GG do pycia17
Dot.: Mój mały świat Oriflame :)

Oriflame dla Mnie jest bardzo ważne, na samym początku postaram się opowiedzieć troszkę o firmie, asortymencie oraz wielu innych ciekawych sprawach.