taka jestem..mam ochote na zmiane!!! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-06-01, 09:49   #1
bi bi
Raczkowanie
 
Avatar bi bi
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: siódme niebo
Wiadomości: 201
GG do bi bi
Post

taka jestem..mam ochote na zmiane!!!


Witam Was!!
Dlugo się zastanawialam .ale w koncu prosze Was dziewczyny o radę..nie wiem specjalnie jakim jestem typem urody, jakei kolory do mnie pasują, jak powinnam sie malować zeby pokazać to co we mnie najlepsze a ukryć to czy tamto...Wiem ze jesteście dobrymi specjalistkami i licze na Was.
pozdrawiam!!!
__________________
..."nie będę juz uśmiechać się gdy jest źle"...

http://www.oceniaj.net/forum/showthread.php?t=182 - książki na wymianę
bi bi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-01, 11:27   #2
agnes4-19
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: mój komputer ;)
Wiadomości: 42
Dot.: taka jestem..mam ochote na zmiane!!!

Witaj! Jesteś blondynką z niebieskimi oczami, masz bardzo ładny kolor włosów. Nie wiem czy chcesz zmienić swój wygląd diametralnie ale jeśli zależy Ci na małej zmianie oto moje rady: Blondynkom dobrze jest w różach, fioletach, ale uważam że akurat te barwy Ci nie pasują. Moim zdaniem Twoją słowiańską urodę podkreśliłyby brązy, beże, dobrze wyglądałabyś w różnego rodzaju żakiecikach, do tego dżinsy i buty na małym obcasiku. Uważam, że powinnaś rozpuścić włosy albo czesać je troszeczkę wyżej, a okulary zamienić na soczewki(np z jakąś barwą-proponuję błękitną).
Niedoskonałości każdy z nas posiada,na twarzy- można je zamaskować korektorem, dobrym pudrem brązującym. Z tego co widzę - nie stosujesz makijażu. Szkoda, bo makijaż jest czymś co podkreśla kobiecą urodę, pozwala zatuszować mankamenty a uwydatnić zalety. Jeżeli zmienisz zdanie co do makijażu proponuję Ci podkreślić oko i usta. Do oczu w Twoim przypadku zastosowałąbym brązową kredkę a usta podkreśliłabym konturówką w kolorze naturalnym i do tego błyszczyk.
To tylko kilka takich moich malutkich rad Mam nadzieję że być może chociaż jedną z nich wykorzystasz. Powodzenia!
agnes4-19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-01, 11:32   #3
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: taka jestem..mam ochote na zmiane!!!

1.Jak sie opalasz-szybko czy cięzko(najpierw na czerwono bądź rózowo). Odcień opalenizny jest ciepły-złotawo-brązowawy czy raczej taki lekko przykurzony,szaro-beżowy?
2.Kolor oczu-ciemne,jasne...czy tęczówki mają ciemniejsza obwódkę,czy kolor ich jest czysty ,a moze mają plamki? Jaka jest oprawa oczu (brwi i rzęsy)-jasna czy raczej zdecydowana?
3.Piegi-jesli występują,to są złotawe ciepłe czy raczej szaro-brązowe?
4.Cera-jaki ma odcień twoja skóra?Ciepły brzoskwiniowy ,oliwkowy,złotawy czy jasny,chłodny wpadajacy w róż lub porcelanowy? Jeżeli się rumienisz,to na jaki kolor-czerwony czy różowy?
5.naturalny kolor włosów-ciemny ,jasny.Jaki odcień?czy ma złotawo-brązowe przebłyski czy raczej mysie,bardziej popielate?
6.W jakim kolorach czujesz się dobrze,a które źle podkreślają Twoja urodę?
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-01, 20:29   #4
bi bi
Raczkowanie
 
Avatar bi bi
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: siódme niebo
Wiadomości: 201
GG do bi bi
Dot.: taka jestem..mam ochote na zmiane!!!

witam!!
agnes4-19! dzieki za porady!! jesli chodzi o makijaż to czasem się umaluję i to własnie w tonacji beżów i brązów, ale...zdjęcia sa akurat wycieczkowe wiec Mkijażu na mnie prawie zero!! wiec mialabym prośbę jesli znalażlyby się jakies makijażyki for me to bardzo proszę.
agabil1!!
już odpowiadam na pytania:
1. jesli chodzi o opalanie to raczej idzie mi to cieżko szczególnie nogi mam oporne...ale jesli juz sie opale to b.mi sie podoba to co widze ...bo moja skóra jest lekko brązowa...taka złotawa
2. mam b.jasna oprawę oczu, rzęsy bardzo jasne, brwi również, a oczy niebieskie, tęczówka bez plamek
3. piegi? tak mam i sa takie brązowiutkie i raczej jasne
4. moja cera? hm...jesli wygląda zdrowo to jest taka brzoskwiniowaa rumienie sie na rózowo
5. wlosy mam ciut rozjaśniane ale dużo tez robi słońce, a mój naturalny kolor jest kilka tonów ciemniejszy od tego i mam też naturalne pasemka
6. jesli chodzi o kolory to dobrze się czuje w czerniach i zieleniach, czerwony i pastele ale mam ich bardzo mało w swojej szafie...problem w tym ze nie wiem które kolory podkreslają moją urode a które ją tlumią i..dlatego prosze o porady!!!
pozdrawiam cieplo
__________________
..."nie będę juz uśmiechać się gdy jest źle"...

http://www.oceniaj.net/forum/showthread.php?t=182 - książki na wymianę
bi bi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-03, 15:43   #5
bi bi
Raczkowanie
 
Avatar bi bi
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: siódme niebo
Wiadomości: 201
GG do bi bi
Dot.: taka jestem..mam ochote na zmiane!!!

dziewczyny!! plizzz poradźcie cos jeszcze...
__________________
..."nie będę juz uśmiechać się gdy jest źle"...

http://www.oceniaj.net/forum/showthread.php?t=182 - książki na wymianę
bi bi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-03, 16:21   #6
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: taka jestem..mam ochote na zmiane!!!

ojej w natłoku obowiązków zgubiłam Twój wątek
Myślę,że jestes albo Wiosną albo typem mieszanym Wiosna-Jesień


Na razie muszę zmykać,ale jak wrócę pomyślę dalej
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-03, 18:07   #7
KASIAAO
Raczkowanie
 
Avatar KASIAAO
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: LUBLIN
Wiadomości: 335
GG do KASIAAO
Wink Dot.: taka jestem..mam ochote na zmiane!!!

Hej Bi Bi!! Jezeli Lubisz Beze I Brazy To Staraj Sie Malowac Tak Jak Lubisz , Poniewaz Najwazniejsze Jest Samopoczucie Jezeli Nie Jestes Zadowolona To Nawet Nie Wiem Jak Profesjonalny Makijaz Wtedy Nie Pomoze Poniewaz Bedziesz Sie W Nim Zle Czuła, Napewno Nie Przesadzaj Z Rozami I Fioletami Aby Nie Wygladac Jak Laleczka Barbe Ale Delikatnie Zawsze Warto Cos Musnać Aby Podkreslic Oczko , Widze Ze Starasz Sie Byc Naturalna To Rowniez Błyszcyki Lub Pomadki W Delikatnej Tonacji Beda Pasowały Do Ciebie . Pozdrawiam Ciepło! Załaczam Foto Na Którym Jest Delikatny Makijaz
KASIAAO jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-03, 22:23   #8
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: taka jestem..mam ochote na zmiane!!!

umieściłam Twoje zdjęcie (które notabene kłóci się z Twym opisem )
na paletach kolorystycznych
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg lato.jpg (32,0 KB, 42 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg wiosna.jpg (41,4 KB, 33 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg wiosna-jesien.jpg (38,5 KB, 31 załadowań)
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-03, 22:27   #9
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: taka jestem..mam ochote na zmiane!!!

kilka propozycji makijażu
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1ki.jpg (18,8 KB, 30 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 8.jpg (25,8 KB, 33 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg blond.jpg (26,3 KB, 33 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg brazZłoty.jpg (56,9 KB, 30 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg jasny5.jpg (18,1 KB, 26 załadowań)
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-03, 22:30   #10
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: taka jestem..mam ochote na zmiane!!!

i jeszcze kilka
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg jkiu9.jpg (27,1 KB, 23 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg ki8.jpg (16,2 KB, 26 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg lumene.JPG (14,5 KB, 17 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg makijaz3.jpg (68,7 KB, 20 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg makijazBLOND.jpg (41,0 KB, 19 załadowań)
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-03, 22:33   #11
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: taka jestem..mam ochote na zmiane!!!

Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg makijazBlond3.jpg (46,3 KB, 23 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 02.jpg (8,8 KB, 18 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg charlize1.jpg (9,6 KB, 24 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg kate.jpg (38,4 KB, 20 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg maxfactor2.jpg (14,6 KB, 19 załadowań)
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-03, 22:33   #12
bi bi
Raczkowanie
 
Avatar bi bi
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: siódme niebo
Wiadomości: 201
GG do bi bi
Dot.: taka jestem..mam ochote na zmiane!!!

dziekuje!!!
a co masz na mysłi mówiąc ze sie kłóci?
__________________
..."nie będę juz uśmiechać się gdy jest źle"...

http://www.oceniaj.net/forum/showthread.php?t=182 - książki na wymianę
bi bi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-04, 11:00   #13
diamelen
mała księżniczka
 
Avatar diamelen
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Piernikowo
Wiadomości: 1 127
Dot.: taka jestem..mam ochote na zmiane!!!

jak spojrzałam na twoje zdjęcie, to od razu skojarzyłaś mi sie z leśna nimfą, masz bardzo ciekawą urodę, ja bym cię widziała w kolorach lasu, tzn zielenie ibrązy żółcie, wydaje mi się że świetnie wyglądałabyś z jasnozielonym cieniem do powiek, po prostu sama słodycz
__________________
W oczekiwaniu na szczęście...


diamelen jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-04, 13:16   #14
bi bi
Raczkowanie
 
Avatar bi bi
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: siódme niebo
Wiadomości: 201
GG do bi bi
Dot.: taka jestem..mam ochote na zmiane!!!

Boshe Diamelen!!! dziekuje!!! to dla mnie duży komplement!!! az sie zarumienilam...to takie slodkie!!
a wiesz ze myslalam o zieleniach tylko ze moje okulary maja fioletowawy ocien wiec troche sie boje zaskoczyc zielenią!!!


bardzo Cie prosze o jakieś przykłady "zielonego" makijażu.. a moze jakies ciuszki dla mnie? pozdrawiam cieplutko papsik!!!
__________________
..."nie będę juz uśmiechać się gdy jest źle"...

http://www.oceniaj.net/forum/showthread.php?t=182 - książki na wymianę
bi bi jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 13:17.