Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XI - Strona 19 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-06-10, 19:03   #541
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
sorry kitka ale trudno mi w to uwierzyc.
bo jeszcze kilka lat temu w pl nie bylo innych butow z okazji tej nietrafionej mody jak albo czuby albo babcine okragle noski
po prostu nie dalo sie innych kupic- oczywiscie czub byl wiekszy lub mniejszy ale byl!
to byly lata mojego liceum i studiow
niemozliwe, bo okres czubów przypadał na gimnazjum, a jestesmy prawie w jednym wieku
ja chyba pierwszy raz założyłam obcasy w 3 gimnazjum na bal zakonczenia ale na co dzien to dopiero od konca liceum moze? 1 rok studiow? nie pamietam
i serio wole okrągły nosek, jak to mowisz-babciny, od czuba
infatuated jest offline  
Stary 2011-06-10, 19:03   #542
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XI

a ja jednak farbnę się juuutro, już mi się dzisiaj nie chce i się boję
kitkulka jest offline  
Stary 2011-06-10, 19:08   #543
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
niemozliwe, bo okres czubów przypadał na gimnazjum, a jestesmy prawie w jednym wieku
ja chyba pierwszy raz założyłam obcasy w 3 gimnazjum na bal zakonczenia ale na co dzien to dopiero od konca liceum moze? 1 rok studiow? nie pamietam
i serio wole okrągły nosek, jak to mowisz-babciny, od czuba
no a co ja innego napisalam
ze czuby to bylo moje liceum i studia wlasnie.
jestem od ciebie starsza.
a ja wole czuba i tyle w temacie

a na slub chce cos takiego:

slub.jpgbuty.jpgbut.jpg
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-06-10, 19:13   #544
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
oczywiscie ze powaznie
bede miec kiecke mini z bialej koronki i cyrkonii i biale kozaki do kompletu. i wielki tren z tylu jak pawi ogon kilkumetrowy odpinany

a czemu sa atrybutem takich lasek... bo byla taka moda a nie inna i teraz sie stara mode wysmiewa a za kilka lat bedziecie sie smiac z pomaranczowych ciuszkow czy torebek z tego roku- dla mnie to np. mega kicz
to tak jak tipsy- tez niby kicz a ile osob nosi nie?
opalenizna z solarium tez smieszna- a mnostwo lata na solarium
dla mnie to takie gadanie bez sensu- powtarzanie durnych stereotypow szkoda mi na to czasu.
ide na serial
to wczesniej znajdz takiego ksiedza, który się na taki stroj zgodzi-slub to jednak slub, poważna ceremonia a nie bal przebierancow

jaka moda na białe kozaczki? ja u siebie takiej nie widziałam moda na taki ubior jest, ale w klubach techno.
Jakas masz dziwna filozofie
a co to tipsow to ostatnio gadałam ze stylistka i sama przyznała, ze minął juz szał na to, zeby bylo widac ze jest sztuczny paznokiec i teraz kobiety wybieraja delikatne pazurki, frencz lub w neutralnych barwach, ktore maja nasladowac nature, czesto dla wygody, zeby nie bawic sie z malowaniem co pare dni. No i to prawda-nie widze ani jednej osoby z tipsami jak sprzed paru lat
to samo sie tyczy solarium-wszystko co umiarkowane jest ok.
A co do pomaranczowych ciuszkow to spoko-mozesz uznawac to za kicz, ale zauważ ze na pokazach swiatowych projektantow znajdziesz laske ubrana w pomarancz a nie w białe kozaczki
infatuated jest offline  
Stary 2011-06-10, 19:13   #545
katie100
Wtajemniczenie
 
Avatar katie100
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 2 234
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
niemozliwe, bo okres czubów przypadał na gimnazjum, a jestesmy prawie w jednym wieku
ja chyba pierwszy raz założyłam obcasy w 3 gimnazjum na bal zakonczenia ale na co dzien to dopiero od konca liceum moze? 1 rok studiow? nie pamietam
i serio wole okrągły nosek, jak to mowisz-babciny, od czuba
też wolę okrągły nosek, myślę, że to nie kwestia czasów tylko upodobań
katie100 jest offline  
Stary 2011-06-10, 19:15   #546
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XI

a ja się nie zgodzę, bo w pomarańczach i innych mocnych barwach śmigam też od dawna, bo po prostu lepiej mi w takich kolorach... i nie wiem co jest kiczowatego w pomarańczowym kolorze? bluzce, sukience czy torebce?
kitkulka jest offline  
Stary 2011-06-10, 19:16   #547
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
to wczesniej znajdz takiego ksiedza, który się na taki stroj zgodzi-slub to jednak slub, poważna ceremonia a nie bal przebierancow

jaka moda na białe kozaczki? ja u siebie takiej nie widziałam moda na taki ubior jest, ale w klubach techno.
Jakas masz dziwna filozofie
a co to tipsow to ostatnio gadałam ze stylistka i sama przyznała, ze minął juz szał na to, zeby bylo widac ze jest sztuczny paznokiec i teraz kobiety wybieraja delikatne pazurki, frencz lub w neutralnych barwach, ktore maja nasladowac nature, czesto dla wygody, zeby nie bawic sie z malowaniem co pare dni. No i to prawda-nie widze ani jednej osoby z tipsami jak sprzed paru lat
to samo sie tyczy solarium-wszystko co umiarkowane jest ok.
A co do pomaranczowych ciuszkow to spoko-mozesz uznawac to za kicz, ale zauważ ze na pokazach swiatowych projektantow znajdziesz laske ubrana w pomarancz a nie w białe kozaczki
to radze obejrzec rowniez pokazy mody sprzed kilku lat- bo ta moda byla ale widocznie sie wtedy nia nie interesowalas
a z ksiedzem nie wiem po co mialabym szukac bo nie wierze w kosciol i sluby koscielne
a stylistka jestem w branzy jakbys nie wiedziala i wiem co jest modne na rekach- i owszem sa naturalne pazurki ale w wakacje i inne luzne momenty wraz kroluje przepych i mocne zdobienia i klientki sa takie i takie
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-06-10, 19:17   #548
katie100
Wtajemniczenie
 
Avatar katie100
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 2 234
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
no a co ja innego napisalam
ze czuby to bylo moje liceum i studia wlasnie.
jestem od ciebie starsza.
a ja wole czuba i tyle w temacie

a na slub chce cos takiego:

Załącznik 4016228Załącznik 4016229Załącznik 4016230
ta sukienka śliczna , ale butki jakoś do mnie nie przemawiają
katie100 jest offline  
Stary 2011-06-10, 19:19   #549
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
nie miałam takiej

a jak nikt nie nosi u Ciebie to tym bardziej bym nosiła
hmm sie pomysli

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
no a co ja innego napisalam
ze czuby to bylo moje liceum i studia wlasnie.
jestem od ciebie starsza.
a ja wole czuba i tyle w temacie

a na slub chce cos takiego:

Załącznik 4016228Załącznik 4016229Załącznik 4016230
kiecka niezla nawet
butki te ostatnie tez fajne jednak bez czuba bylyby fajniejsze sa delikatne dzieki siateczce ..ale kozaki juz opadaja kryte

ja tez od zawsze nosze wysokie obuwie i mam tylko jedna pare jakiegos sportowego balerin nie mam nie znosze
czuby pamietam ale nie podobaly mi sie wtedy ze wzgledu na to ze robia wielka stopei czub sie wygina zazwyczaj wybieralam wtedy babcine noski
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-06-10, 19:23   #550
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XI

prosze bardzo

http://modaija.pl/biale-kozaczki-symbol-obciachu/

zeby nie bylo.
taka moda BYLA.
to ze dzis jest zle odbierana to jak wszystko co minelo...

apropo- dzis nosimy buty na koturnie plus szpilka.
a w latach 80 i 90 byly odbierane jako kurewski atrybut dziwek- do kupienia tylko w sexshopach!
wtedy przejsc sie ulica w dzisiejszych butach i mini od razu wzieliby za szmate i zlinczowali.
a dzis? modne!
takze troche dystansu i jak mowi- nalezy miec wlasne zdanie a nie powielac zdanie tlumu.
a pomarancz... hmm... nie wyobrazam sobie dziewczyny bialowlosej lub czerwonowlosej w sukience pomaranczowy neon i np. brazowych lub kolorowych butach
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-06-10, 19:23   #551
WweronikaWw
Zakorzenienie
 
Avatar WweronikaWw
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Slask
Wiadomości: 3 457
GG do WweronikaWw
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XI

Czesc
Nikt mi nie odpowiedział

Cytat:
Napisane przez WweronikaWw Pokaż wiadomość
Witam wszystkich
Wpadlam sie poradzic
Otoz 2 razy zafarbowałam odrosty farba loreal stockholm z 9% woda wyszły jasne ,ale odcinaja sie o jakies 2 tony wiec chcialabym to jakos wyrownac Jak mam to zrobic ?
,a co do Kissie to naprawde biedna dziewczyna ,wyglada naprawde strasznie ;/ Usta nos pirsi brwi koszmaar ...
__________________

Papierosy
zapuszczanie
WweronikaWw jest offline  
Stary 2011-06-10, 19:26   #552
katie100
Wtajemniczenie
 
Avatar katie100
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 2 234
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XI

Bunny a ja mam pytanie o wodę utlenioną profesjonalną. Wiem, że zawsze piszesz, że to nie robi różnicy... a czy w przypadku włosów bardziej zniszczonych niż przeciętne, jest jakaś woda, która jest bardziej wskazana niż inne?
katie100 jest offline  
Stary 2011-06-10, 19:27   #553
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
hmm sie pomysli


kiecka niezla nawet
butki te ostatnie tez fajne jednak bez czuba bylyby fajniejsze sa delikatne dzieki siateczce ..ale kozaki juz opadaja kryte

ja tez od zawsze nosze wysokie obuwie i mam tylko jedna pare jakiegos sportowego balerin nie mam nie znosze
czuby pamietam ale nie podobaly mi sie wtedy ze wzgledu na to ze robia wielka stopei czub sie wygina zazwyczaj wybieralam wtedy babcine noski
caskada ale ja nigdzie nie pisalam ze nosze biale lakierki kozaki
tylko ze chce koronkowe, azurkowe albo typowe kowbojki.
a widzialyscie kiedy kowbojki bez czuba?
ja uwazam ze mini dzinsowa i biale kowbojskie kozaki sa bajeczne- i do tego koszula w kratke wiazana na biuscie i kurteczka dzinsowa

---------- Dopisano o 19:27 ---------- Poprzedni post napisano o 19:26 ----------

Cytat:
Napisane przez katie100 Pokaż wiadomość
Bunny a ja mam pytanie o wodę utlenioną profesjonalną. Wiem, że zawsze piszesz, że to nie robi różnicy... a czy w przypadku włosów bardziej zniszczonych niż przeciętne, jest jakaś woda, która jest bardziej wskazana niż inne?
nie ma takiego cudu
kazda woda pali i uszkadza w roznym stopniu zaleznym od %.
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-06-10, 19:39   #554
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
no a co ja innego napisalam
ze czuby to bylo moje liceum i studia wlasnie.
jestem od ciebie starsza.
a ja wole czuba i tyle w temacie

a na slub chce cos takiego:

Załącznik 4016228Załącznik 4016229Załącznik 4016230
o boże wiedziałam że piszesz o tych kozakach
xLADYx jest offline  
Stary 2011-06-10, 19:42   #555
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
prosze bardzo

http://modaija.pl/biale-kozaczki-symbol-obciachu/

zeby nie bylo.
taka moda BYLA.
to ze dzis jest zle odbierana to jak wszystko co minelo...

apropo- dzis nosimy buty na koturnie plus szpilka.
a w latach 80 i 90 byly odbierane jako kurewski atrybut dziwek- do kupienia tylko w sexshopach!
wtedy przejsc sie ulica w dzisiejszych butach i mini od razu wzieliby za szmate i zlinczowali.
a dzis? modne!
takze troche dystansu i jak mowi- nalezy miec wlasne zdanie a nie powielac zdanie tlumu.
a pomarancz... hmm... nie wyobrazam sobie dziewczyny bialowlosej lub czerwonowlosej w sukience pomaranczowy neon i np. brazowych lub kolorowych butach
była ale kiedy cytuje "Dziś białe kozaczki są od ok.10 lat symbolem złego smaku, najniższego gustu (...)"
idac tym tropem mozna mowic-ok bede chodzic w sukienkach wiktorianskich bo tak moda była

ok, ale teraz jak sie przejdziesz w szpilkach i ultra mini to tak samo moga wziac za dziwke, wszystko zalezy od tego, jak ta mini wygląda i jakie jest połącznie z obcasami, kwestia wyczucia
a czemu nie wyobrazasz sobie-miałąm kolezanke w czerwonych wlosach i nosiła wszystkie kolory co super pasowało..

Edytowane przez infatuated
Czas edycji: 2011-06-10 o 19:44
infatuated jest offline  
Stary 2011-06-10, 19:43   #556
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XI

zawsze uważałam że te buty z czubem wyglądają jak z cyrku
xLADYx jest offline  
Stary 2011-06-10, 19:46   #557
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
była ale kiedy cytuje "Dziś białe kozaczki są od ok.10 lat symbolem złego smaku, najniższego gustu (...)"
idac tym tropem mozna mowic-ok bede chodzic w sukienkach wiktorianskich bo tak moda była

ok, ale teraz jak sie przejdziesz w szpilkach i ultra mini to tak samo moga wziac za dziwke, wszystko zalezy od tego, jak ta mini wygląda i jakie jest połącznie z obcasami, kwestia wyczucia
a czemu nie wyobrazasz sobie-miałąm kolezanke w czerwonych wlosach i nosiła wszystkie kolory co super pasowało..
zalezy co komu pasuje.
rzecz gustu.
ja majac wlosy czerwone nie zalozylabym zadnej neonowej sukienki a zwlaszcza roznowej, pomaranczowej czy zielonej
i do tego niebieskie buty
a czy ktos powie ze dzis sukienki wiktorianskie sa obciachem? albo mala czarna? nie! a dlaczego?
dlatego ze nie zostaly sprofanowane przez pewnych uzytkownikow
jak mowie- wszystko zalezy od wyczucia.
nie zaloze bialych kozakow i rozowej sukienki
ale biale kozaki kowbojki- bo takie mam i dzins jak najbardziej!
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-06-10, 19:52   #558
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XI

całe gimnazjum i połowę szkoły średniej przechodziłam w nike sprint sister nie ma wygodniejszych adidasów dla mnie jakieś szpile przewinęły się ale to raczej takie okrągłe bo pamiętam jak wybieraliśmy na bal kupić kupiłam ale ubrać nie ubrałam bo wyglądałam jakbym miała wielką stopę i leżały więc sprzedałam je jakieś dwa lata temu na all że jeszcze ktoś to kupił

---------- Dopisano o 19:51 ---------- Poprzedni post napisano o 19:49 ----------

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
była ale kiedy cytuje "Dziś białe kozaczki są od ok.10 lat symbolem złego smaku, najniższego gustu (...)"
idac tym tropem mozna mowic-ok bede chodzic w sukienkach wiktorianskich bo tak moda była

ok, ale teraz jak sie przejdziesz w szpilkach i ultra mini to tak samo moga wziac za dziwke, wszystko zalezy od tego, jak ta mini wygląda i jakie jest połącznie z obcasami, kwestia wyczucia
a czemu nie wyobrazasz sobie-miałąm kolezanke w czerwonych wlosach i nosiła wszystkie kolory co super pasowało..
właśnie tak się zastanawiałam gdzie widziałam te czuby ostatnio i wiem przy szosie stały klientki w gaciach i czerwonych oczo✂✂✂nych czubach

---------- Dopisano o 19:52 ---------- Poprzedni post napisano o 19:51 ----------

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
prosze bardzo

http://modaija.pl/biale-kozaczki-symbol-obciachu/

zeby nie bylo.
taka moda BYLA.
to ze dzis jest zle odbierana to jak wszystko co minelo...

apropo- dzis nosimy buty na koturnie plus szpilka.
a w latach 80 i 90 byly odbierane jako kurewski atrybut dziwek- do kupienia tylko w sexshopach!
wtedy przejsc sie ulica w dzisiejszych butach i mini od razu wzieliby za szmate i zlinczowali.
a dzis? modne!
takze troche dystansu i jak mowi- nalezy miec wlasne zdanie a nie powielac zdanie tlumu.
a pomarancz... hmm... nie wyobrazam sobie dziewczyny bialowlosej lub czerwonowlosej w sukience pomaranczowy neon i np. brazowych lub kolorowych butach
a ja sobie wyobrażam i nawet oglądam ją w lustrze
xLADYx jest offline  
Stary 2011-06-10, 19:53   #559
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 783
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
mnie to najbardziej w swiecie w✂✂✂✂ia jak ktos nie ma wlasnego zdania tylko slucha sie innych
jak mowimy ze jest ok tylko musi z czasem kolor ci sie wyrownac to nie- naciapiesz kuzwa tysiac farb z coraz gorszym skutkiem i potem juz tylko przyciemniac, przyciemniac koniecznie!
nienawidze tego.
odechciewa mi sie fryzjerstwa przez takie klientki naprawde...
farbuje babke na zloto.
wczesniej miala bez i balejaz.
zmywam.
ona: o matko jak ja wygladam jak zolto! a ✂✂✂✂a czego sie spodziewala po zlotej farbie... palete widziala...
przyciemniamy- ok!
nakladam na to duzo ciemnego balejazu i rozjasniacza
zmywam.
ona: teraz lepiej- mysle sobie: chyba kobito ocipialas...
a jej corka na to: oj mamo wydziwiasz, taki ładny tamten kolor byl, odmladzal cie a teraz znow jak krowka
nie wytrzymalam...
takze wiecie ja moge byc troche podla, ale nie rozumiem po co wydziwiac jesli ma sie dobrany idealny kolor do typu urody?!
rozumiem- poczatki... poszukiwanie... schodzenie z koloru.. ale jak juz sie w kolor trafilo!?
wyobrazacie sobie np. snow w zlotym blondzie snowi sorki...
to taki przyklad.
jak kurczak na swieta by wygladala!
ale ona zna swe mozliwosci i oscyluje wokol odcieni podobnych...
no i nie ma czegos takiego jak idealny kolor blond- zapomnijcie o tym.
ogladacie fotoszopy i inne i myslicie boski kolor tej aktorki!
a gdybyscie ja spotkaly live to byscie pomyslaly- ale ma kupe na glowie
kazdy kolor trzeba podrasowywac bo sie spiera- plukanka, szamponem- oprocz zlotych czy rudych odcieni blondu.
pigment we wlosie tez nie jest staly- dlatego dana farba moze wyjsc raz lepiej raz gorzej- po lecie, na jesieni beda wam sie genialnie wlosy rozjasniac a teraz po zimie ciezko jest ale trzeba dac na wstrzymanie.
no wykrzyczalam sie... ufff....


dokladnie i tez bylo ciezko ale trzeba przetrzymac, nic za darmo nie ma... dlatego potem rezultat tak cieszy


dokladnie.
Bunny ja wiem Po prostu ostatnio jakiś kryzys mam i sie uczepiłąm tych włosów jak głupia

Dlatego chciałam i ciebie i was wszystkie przeprosić za moje marudzenie bo zdaje sobie sprawe że to było nie do zniesienia i niesamowicie irytujące Nie wiem co sie ze mną ostatnio dzieje Mam nadzieje ze mi wybaczycie ten przypływ głupoty

Więc dziękuje za ostrzejsze słowa Bunny i za ogarnięcie, nawet nie wiesz jak to pomogło




Ide zrobić sobie warzywka i zaraz was do końca ponadrabiam Miałam teraz ale jednak zaczelo mi burczeć w brzuszysku, hihi

Edytowane przez czekoladowoo
Czas edycji: 2011-06-10 o 20:07
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-06-10, 19:55   #560
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
a ja się nie zgodzę, bo w pomarańczach i innych mocnych barwach śmigam też od dawna, bo po prostu lepiej mi w takich kolorach... i nie wiem co jest kiczowatego w pomarańczowym kolorze? bluzce, sukience czy torebce?
ja też nie wiem
xLADYx jest offline  
Stary 2011-06-10, 19:55   #561
katie100
Wtajemniczenie
 
Avatar katie100
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 2 234
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez WweronikaWw Pokaż wiadomość
,a co do Kissie to naprawde biedna dziewczyna ,wyglada naprawde strasznie ;/ Usta nos pirsi brwi koszmaar ...
ło matko faktycznie
katie100 jest offline  
Stary 2011-06-10, 20:07   #562
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
to wczesniej znajdz takiego ksiedza, który się na taki stroj zgodzi-slub to jednak slub, poważna ceremonia a nie bal przebierancow

jaka moda na białe kozaczki? ja u siebie takiej nie widziałam moda na taki ubior jest, ale w klubach techno.
Jakas masz dziwna filozofie
a co to tipsow to ostatnio gadałam ze stylistka i sama przyznała, ze minął juz szał na to, zeby bylo widac ze jest sztuczny paznokiec i teraz kobiety wybieraja delikatne pazurki, frencz lub w neutralnych barwach, ktore maja nasladowac nature, czesto dla wygody, zeby nie bawic sie z malowaniem co pare dni. No i to prawda-nie widze ani jednej osoby z tipsami jak sprzed paru lat
to samo sie tyczy solarium-wszystko co umiarkowane jest ok.
A co do pomaranczowych ciuszkow to spoko-mozesz uznawac to za kicz, ale zauważ ze na pokazach swiatowych projektantow znajdziesz laske ubrana w pomarancz a nie w białe kozaczki
co do tipsów to zgadzam się ja sobie sama nie wyobrażam teraz bogato zdobionych szponów u siebie
a robię tylko po to że to dla mnie wygoda przyzwyczajenie maluję takimi samymi lakierami co Wy tylko że żeluję

---------- Dopisano o 19:58 ---------- Poprzedni post napisano o 19:57 ----------

Cytat:
Napisane przez WweronikaWw Pokaż wiadomość
Czesc
Nikt mi nie odpowiedział



,a co do Kissie to naprawde biedna dziewczyna ,wyglada naprawde strasznie ;/ Usta nos pirsi brwi koszmaar ...
oj koszmar

---------- Dopisano o 19:58 ---------- Poprzedni post napisano o 19:58 ----------

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
a ja jednak farbnę się juuutro, już mi się dzisiaj nie chce i się boję
nie bój się

---------- Dopisano o 19:59 ---------- Poprzedni post napisano o 19:58 ----------

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
niemozliwe, bo okres czubów przypadał na gimnazjum, a jestesmy prawie w jednym wieku
ja chyba pierwszy raz założyłam obcasy w 3 gimnazjum na bal zakonczenia ale na co dzien to dopiero od konca liceum moze? 1 rok studiow? nie pamietam
i serio wole okrągły nosek, jak to mowisz-babciny, od czuba
ja miałam w podstawówce na bal sandały jeansowe na koturnie

---------- Dopisano o 20:07 ---------- Poprzedni post napisano o 19:59 ----------

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
oczywiscie ze powaznie
bede miec kiecke mini z bialej koronki i cyrkonii i biale kozaki do kompletu. i wielki tren z tylu jak pawi ogon kilkumetrowy odpinany

a czemu sa atrybutem takich lasek... bo byla taka moda a nie inna i teraz sie stara mode wysmiewa a za kilka lat bedziecie sie smiac z pomaranczowych ciuszkow czy torebek z tego roku- dla mnie to np. mega kicz
to tak jak tipsy- tez niby kicz a ile osob nosi nie?
opalenizna z solarium tez smieszna- a mnostwo lata na solarium
dla mnie to takie gadanie bez sensu- powtarzanie durnych stereotypow szkoda mi na to czasu.
ide na serial
mam wrażenie że nas wkręcasz z tymi kozakami

tipsy wcześniej robiłam typowe szpony całe w brokacie ale potem już gust mi się zaczął zmieniać i tylko french a już od dawna to stawiam właśnie na zwykłe malowane lakierem
czemu opalenizna z solarium jest śmieszna? przesadna owszem ale np ja czy opalam się w solarium czy na słoneczku nie widzę różnicy opaleniznę mam taką samą nie mam napisane na czole albo dupie "z solarium"
xLADYx jest offline  
Stary 2011-06-10, 20:08   #563
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XI

lady wiesz... ja bym sie tak nie ubrala chociaz to mega modne
na ulicy wygladalabym jak pajac z cyrku wlasnie:

pom.jpgpoma.jpgpomab.jpg
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-06-10, 20:09   #564
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Bunny ja wiem Po prostu ostatnio jakiś kryzys mam i sie uczepiłąm tych włosów jak głupia

Dlatego chciałam i ciebie i was wszystkie przeprosić za moje marudzenie bo zdaje sobie sprawe że to było nie do zniesienia i niesamowicie irytujące Nie wiem co sie ze mną ostatnio dzieje Mam nadzieje ze mi wybaczycie ten przypływ głupoty

Więc dziękuje za ostrzejsze słowa Bunny i za ogarnięcie, nawet nie wiesz jak to pomogło




Ide zrobić sobie warzywka i zaraz was do końca ponadrabiam Miałam teraz ale jednak zaczelo mi burczeć w brzuszysku, hihi
no
nie chciałam już pisać, ale w końcu moja droga, w końcu
nie myśl tak o tych włosiętach to w końcu same wyjdą "na ludzi"
Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
ja miałam w podstawówce na bal sandały jeansowe na koturnie
o to musiało być szałowo
kitkulka jest offline  
Stary 2011-06-10, 20:10   #565
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
caskada ale ja nigdzie nie pisalam ze nosze biale lakierki kozaki
tylko ze chce koronkowe, azurkowe albo typowe kowbojki.
a widzialyscie kiedy kowbojki bez czuba?
ja uwazam ze mini dzinsowa i biale kowbojskie kozaki sa bajeczne- i do tego koszula w kratke wiazana na biuscie i kurteczka dzinsowa

---------- Dopisano o 19:27 ---------- Poprzedni post napisano o 19:26 ----------


nie ma takiego cudu
kazda woda pali i uszkadza w roznym stopniu zaleznym od %.
no ja bym tak na co dzień nie ubrała się bo kowbojem nie jestem, ale na jakiś bal jak najbardziej
xLADYx jest offline  
Stary 2011-06-10, 20:10   #566
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XI

ja uciekam na miasto

trzymajcie się i do jutra !
infatuated jest offline  
Stary 2011-06-10, 20:10   #567
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
no
nie chciałam już pisać, ale w końcu moja droga, w końcu
nie myśl tak o tych włosiętach to w końcu same wyjdą "na ludzi"

o to musiało być szałowo
mam je na foto w albumie nawet
xLADYx jest offline  
Stary 2011-06-10, 20:11   #568
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
no ja bym tak na co dzień nie ubrała się bo kowbojem nie jestem, ale na jakiś bal jak najbardziej
albo na dziki zachód party
infatuated jest offline  
Stary 2011-06-10, 20:11   #569
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
ja uciekam na miasto

trzymajcie się i do jutra !
baw się dobrze
xLADYx jest offline  
Stary 2011-06-10, 20:12   #570
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
lady wiesz... ja bym sie tak nie ubrala chociaz to mega modne
na ulicy wygladalabym jak pajac z cyrku wlasnie:

Załącznik 4016287Załącznik 4016288Załącznik 4016289
to rozumiem, że ja w tej sukience wyglądam jak pajac? bo mam jasne blond włosy i pomarańczową oczo✂✂✂ną kieckę?
http://kitkens.blogspot.com/2011/05/dwie-sukienki.html

kitkulka jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 22:37.