W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI - Strona 50 - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Zamknij w徠ek
 
Narz璠zia
Stary 2011-06-14, 22:57   #1471
katie100
Wtajemniczenie
 
Avatar katie100
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomo軼i: 2 234
Wpisy w blogu: 3
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez MalenkaMii Poka wiadomo嗆
Tez czekam na fotki Kitki.

Farbowa豉m Londa 12/9 jak narazie 4 razy i dobrze radzi sobie z odrostem. Jestem zadowolona ale jednak nie do ko鎍a. Dlatego czekam na zdj璚ia bo jestem ciekawa C10.

W og鏊e chcia豉bym sie do Was przy陰czy, podczytuje Was od grudnia ale jako tak nie ma weny do pisania.
witaj
katie100 jest offline  
Stary 2011-06-14, 22:58   #1472
_eNchaNted_
Wtajemniczenie
 
Avatar _eNchaNted_
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: 郵御kowo
Wiadomo軼i: 2 599
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Poka wiadomo嗆
Hej Gwiazdeczki
zdalam dzi przedostatni egzamin
jeszcze jeden w czwartek i WAKAACJE

by豉m dzisiaj w pepco i nic mi sie nie podobalo
zaszlam do Rossa,chcialam mietowy lakier,ale nic nie bylo
gratulacje

a ja by豉m w pepco i kupi豉m bluzeczk koralow za 9,99

Cytat:
Napisane przez snowhitee Poka wiadomo嗆
ale dorwa豉m boski lakier w rossie o ten http://www.google.pl/imgres?imgurl=h...w=1112&bih=671 jest przepi瘯ny 這sosiowo-morelowy
te go dzisiaj widzia豉m, kurcz - mog豉m bra!
pi瘯nie wygl康a
nast瘼nym razem na pewno go capn

Cytat:
Napisane przez 7Paulina7 Poka wiadomo嗆
Taramtaram m鎩 blondzik
no! teraz jest super! bardzo mi si podoba

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Poka wiadomo嗆
Jejku ale tu pustka,napisalyscie 3 posty,a ja zdazylam kupic sobie spodniczke i lakier do paznokci

Kupi豉m taka fajna spodniczke w New Yorkerze za 19,95 i lakier Vipery
Asia tylko nie wiem czy ten sam ja mam kolor 802??
o taki
ja te kupi豉m Viperk dzisiaj - kolor 810 http://www.viperasklep.pl/high-life/...-life-810.html

ale ten Tw鎩 jest pi瘯ny szkoda, 瞠 u mnie takiego nie by這 od razu bym bra豉!
i jaka tania sp鏚niczka czekamy na zdj璚ia
__________________


_eNchaNted_ jest offline  
Stary 2011-06-14, 22:59   #1473
_eNchaNted_
Wtajemniczenie
 
Avatar _eNchaNted_
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: 郵御kowo
Wiadomo軼i: 2 599
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Poka wiadomo嗆
Blog jest, tylko musze zaczac na nim pisa.
Nie mam czasu po prostu bo mnie w domu praktycznie nie ma, jutro ostatni egzamin...
podasz linka jak ju b璠zie w pe軟ej gotowo軼i?

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Poka wiadomo嗆
Aaa nawet nie pytaj.. po 2 dniu takiego zakwasa zlapalam 瞠 musia豉m zrobi przerw, potem dosta豉m okres potem nie mia豉m czasu bo mnie od rana do nocy w domu nie by這 i tak o..
jak si nie czu豉 najlepiej to nie dziwie si, 瞠 sobie odpu軼i豉

ja, jak na razie robi regularnie (mo瞠 raz zdarzy這 mi si nie zrobi) i szczerze to nie wiem czy wida jakie efekty
mama m闚i, 瞠 jakby troszk brzusio spad, ale ja tego nie zauwa篡豉m :/

Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
jeju przy okazji tego remontu znalaz豉m tyle 豉szk闚 musz poprzegl康a co jeszcze b璠 nosi豉 a co p鎩dzie na all s逝chajcie Wam te tak ci篹ko rozsta si z ubrankami 瞠 jak ju kupicie nie nosicie nawet ale niech sobie wisi
ja nawet nie wiem co tam w mojej szafie si kryj
ju sobie obiecuj chyba od miesi帷a, 瞠 zrobi generalny porz康ek i na razie nic nie ruszy豉m nic nie uby這, a ciuch闚 nadal przybywa

po egzaminach zabieram si za to! ostatecznie!
jak nie to mnie zlinczujcie, ok?

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
A ja dzi dosta豉m od znajomej par fajnych kosmetyk firmy Benefit-nic do tej pory z niej nie mia豉m.
Zestaw korektor闚 pod oczy i na policzki, rozne-roz鈍ietlajace, na cienie itd.
Cienie do oczu i b造szczyk ktory wydaje sie rozowy ale jest brzoskwiniowy.
Na ustach brzydko wyszed bo mia豉m suche i malowa豉m na szybko ale jest super 鈍ietny, g瘰ty i pachnie brzoskwini
fajne prezenty
__________________


_eNchaNted_ jest offline  
Stary 2011-06-14, 23:01   #1474
katie100
Wtajemniczenie
 
Avatar katie100
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomo軼i: 2 234
Wpisy w blogu: 3
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Bunny bidulo wsp馧czuj poranka
katie100 jest offline  
Stary 2011-06-14, 23:01   #1475
asia_102
Wtajemniczenie
 
Avatar asia_102
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomo軼i: 2 356
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆

Ja znam t firm "z widzenia" ale nigdy nic nie mia豉m, zreszta jest do嗆 droga.
A tu taka niespodzianka A tusz jak si sprawdzi?
no jest do嗆 droga tusz by super, iprezowy rz瘰y do nieba, efekt teatralny, i szczota taka jak lubi - wielka potem zacz窸a si troszk panda robi jak si podstarza

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
ale mam stresa przed jutrem....
chyba nic nie bede dzis spac tak sie boje
ale tz juz mnie wola do lozka to zmykam, chociaz sobie kolo niego poleze...
ech...
ale jak mi dobrze pojdzie to swietuje po calosci
Kochana, na pewno b璠zie dobrze

Cytat:
Napisane przez snowhitee Poka wiadomo嗆
328
dzi瘯uj

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
asia
a ten Vipera trzyma sie czy jest dupowy?
trzyma si ale stosowa豉m z Quickenem Nail Teka, 3-4 dni spokojnie
__________________
nie perfum, a perfumy! tak jak spodnie czy skrzypce, a nie spode i skrzypiec!

(灼·.·捶)
`·.(灼·.·捶)
` ·.,.·
asia_102 jest offline  
Stary 2011-06-14, 23:01   #1476
katie100
Wtajemniczenie
 
Avatar katie100
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomo軼i: 2 234
Wpisy w blogu: 3
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez MalenkaMii Poka wiadomo嗆
Witam


Jestem jaka dzielnica?? ja Che軛

Lady wiem, 瞠 Dziewczyny robi造- widzia豉m zdj璚ia. Jednak czekam na Kitki bo robi造smy t sam farb z podobnym efektem i ciekawi mnie jak jej teraz wysz這.
haha jest nas wi璚ej tu tr鎩mieskich ;-)
katie100 jest offline  
Stary 2011-06-14, 23:03   #1477
_eNchaNted_
Wtajemniczenie
 
Avatar _eNchaNted_
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: 郵御kowo
Wiadomo軼i: 2 599
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
dziekuje, juz lepiej
nawet mega obiadek zjadlam i wielka miche salaty
wyrzyganie na chama pomoglo i coca cola tez
ale mam stresa przed jutrem....
chyba nic nie bede dzis spac tak sie boje
ale tz juz mnie wola do lozka to zmykam, chociaz sobie kolo niego poleze...
ech...
ale jak mi dobrze pojdzie to swietuje po calosci
powodzenia jutro kochana
na pewno dasz rade
__________________


_eNchaNted_ jest offline  
Stary 2011-06-14, 23:05   #1478
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 10 194
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Bunny powodzenia!

Cytat:
Napisane przez _paulinka2 Poka wiadomo嗆
kochaneee ! nic z貫go... za豉pa豉 jak捷 ple郾iawk bo byli鄉y na urodzinach w sobot i tam by豉 taka ma豉 dziewczynka i da豉 Amelce zabawk, a ta j bach do buzi i na nast瘼ny dzie w buzi wyskoczy造 jej bia貫 plamki - ple郾iawki. i musia豉m i嗆 po recept na lek




郵iczny a Kitka nie ma takiego



ojoj zdr闚ka jak si czujesz? troszk lepiej ?



郵iczny czekam na fotk sp鏚niczki



super zmiana!



zdrowiej
za egzamin




ja tak mam ! i to to jaka masakra.... wisz wisz mi szkoda sprzeda a i tak nie chodz, bo mo瞠 a n騜 za這輳 kiedy

wiecie co.. by豉m dzisiaj w rossie kupi豉m za✂✂✂isty lakiej miss sporty mi皻owy a potem z t篙em i Amelk pojechali鄉y po dywan i zakupy do tesco i pod koniec Amela by豉 marudna i da豉m jej do zabawy ten lakier iiii... zgubi豉m go a by taki 郵iczny ! chodz i prze篡wam :P
a nie wiem
Kitka ma chyba ciemniejszy, te go dzi widzia豉m

Cytat:
Napisane przez _eNchaNted_ Poka wiadomo嗆
gratulacje

a ja by豉m w pepco i kupi豉m bluzeczk koralow za 9,99


te go dzisiaj widzia豉m, kurcz - mog豉m bra!
pi瘯nie wygl康a
nast瘼nym razem na pewno go capn


no! teraz jest super! bardzo mi si podoba


ja te kupi豉m Viperk dzisiaj - kolor 810 http://www.viperasklep.pl/high-life/...-life-810.html

ale ten Tw鎩 jest pi瘯ny szkoda, 瞠 u mnie takiego nie by這 od razu bym bra豉!
i jaka tania sp鏚niczka czekamy na zdj璚ia
bierz bierz bo super i tani a ten Tw鎩 te 郵icznie wygl康a
__________________
Blog snow
W這sy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca 獞icz brzuch i po郵adki


Edytowane przez snowhitee
Czas edycji: 2011-06-14 o 23:06
snowhitee jest offline  
Stary 2011-06-14, 23:07   #1479
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomo軼i: 13 007
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez katie100 Poka wiadomo嗆
no w ko鎍u jamniory maj instynkt 這wiecki
No ale nie wiedzia豉m 瞠 gruba郾e te

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
dziekuje kochana!
uciekam do lozia
do jutra!
Powodzenia raz jeszcze

Cytat:
Napisane przez _eNchaNted_ Poka wiadomo嗆


fajne prezenty
Dzieki

Cytat:
Napisane przez asia_102 Poka wiadomo嗆
no jest do嗆 droga tusz by super, iprezowy rz瘰y do nieba, efekt teatralny, i szczota taka jak lubi - wielka potem zacz窸a si troszk panda robi jak si podstarza





trzyma si ale stosowa豉m z Quickenem Nail Teka, 3-4 dni spokojnie
To moze i ja zainteresuj si Viper


Jutro id do kosmetyczki w ko鎍u na pediciur i maniciur to potem wymaluj paznokcie pewnie po swojemu to poka輳
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-06-14, 23:09   #1480
asia_102
Wtajemniczenie
 
Avatar asia_102
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomo軼i: 2 356
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez _eNchaNted_ Poka wiadomo嗆
te go dzisiaj widzia豉m, kurcz - mog豉m bra!
pi瘯nie wygl康a
nast瘼nym razem na pewno go capn

ja te kupi豉m Viperk dzisiaj - kolor 810 http://www.viperasklep.pl/high-life/...-life-810.html
no nieeee mog豉 i nie wzi窸a, a ja nie mam jak z domu si wyrwa
a Viperki zdj璚ie na pazurkach si da zrobi?
__________________
nie perfum, a perfumy! tak jak spodnie czy skrzypce, a nie spode i skrzypiec!

(灼·.·捶)
`·.(灼·.·捶)
` ·.,.·
asia_102 jest offline  
Stary 2011-06-14, 23:19   #1481
katie100
Wtajemniczenie
 
Avatar katie100
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomo軼i: 2 234
Wpisy w blogu: 3
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez novelove Poka wiadomo嗆
Katie
Ty robi豉 kiedy bia造m z這tem chyba? I jak wysz這? ζdnie z豉pa這 Ci odrost? Siwo na pocz徠ku? ζdnie si zmywa這?
ja nie robi豉m bia造m z這tem tylko srebrzystym blondem
efekt by taki:
http://wizaz.pl/forum/album.php?albu...ictureid=95882

dla mnie by這 za ch這dno i potem kombinowa豉m ze s這neczn szamponetk, 瞠by ociepli ciut
og鏊nie mi ta farbka nie do ko鎍a podesz豉 - zw豉szcza od篡wka, w這sy po niej by造 niby 郵iskie, ale jednocze郾ie jakby takie sztywno-t瘼e jak struny, nie podoba這 mi si to
ale na wodzie 9% chwyci豉 ca趾iem dobrze

---------- Dopisano o 23:10 ---------- Poprzedni post napisano o 23:09 ----------

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
No ale nie wiedzia豉m 瞠 gruba郾e te
instynkt to instynkt, co najwy瞠j efekty po zachowaniu instynktownym bardziej zasapane

---------- Dopisano o 23:11 ---------- Poprzedni post napisano o 23:10 ----------

Cytat:
Napisane przez infatuated Poka wiadomo嗆
ooo nieeee!! cudowne s

widzia造scie je juz moze??

New Look 115 z
郵iczne

---------- Dopisano o 23:12 ---------- Poprzedni post napisano o 23:11 ----------

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Poka wiadomo嗆
Jejku ale tu pustka,napisalyscie 3 posty,a ja zdazylam kupic sobie spodniczke i lakier do paznokci

Kupi豉m taka fajna spodniczke w New Yorkerze za 19,95 i lakier Vipery
Asia tylko nie wiem czy ten sam ja mam kolor 802??
o taki
ale cudny! musz go mie!

---------- Dopisano o 23:12 ---------- Poprzedni post napisano o 23:12 ----------

Cytat:
Napisane przez 7Paulina7 Poka wiadomo嗆
Taramtaram m鎩 blondzik
ej no super jest, uda這 Ci si ten blond wyprowadzi na ludzi

---------- Dopisano o 23:13 ---------- Poprzedni post napisano o 23:12 ----------

Cytat:
Napisane przez 7Paulina7 Poka wiadomo嗆
Przez ok 1,5 mies tamten kolor sie wymy i dzis mialm premiere u nowej fryzjerki ktora mi nalo篡豉 rozjasniacz na papierki na tamten wstretny kolor i sie wymy wszystko i tera zmam mieciutkie wloski zdrowo wygladaj帷e.
Nawet nie chciala mi ich podcinac bo powiedziala 瞠 s w bardzo dobrym stanie a koncowki nie sa rozdwojone.
Moge u fryzjerki zam闚ic sobie maske i mi doradzcie czy wzi望 DOLCE LATTE czy DOLCE ANTI AGE ?
bierz anti-age

---------- Dopisano o 23:15 ---------- Poprzedni post napisano o 23:13 ----------

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Poka wiadomo嗆


Dzi瘯uj kochana - nie to, 瞠 je kocham po prostu w H&M nigdy z p豉czem nie wychodz - wszystko le篡 jak trzeba i to mi bardzo humor poprawia

Lec jutro odebrac reklamowane kolczyki z Yes'a wi璚 wst徙i i tam i poogl康am



Robi豉m na 9% wodzie owszem jest mega popiel ale to si pzrecie wyp逝kuje

A stanik no widzisz.. nie do嗆, 瞠 ma貫 to jeszcze nieforemne.. dla mnie wyprawa po stanik to taka trauma, 瞠 ja ✂✂✂✂✂✂✂e.. musz jaki nerwosol zacz望 bra - nigdy nic na mnie nie ma.. albo za du瞠.. albo wygl康am jakbym w og鏊e biustu nie mia豉 - to jest mega irytuj帷e :/
mo瞠 spr鏏uj stanik闚 Ewy Michalak, dla mnie normalna wycieczka po stanik to te trauma, chocia mam jakie 70dd/e, ale znale潭 co co dobrze le篡 nie jest 豉two i to nie jest wina Twojego biustu tylko ma造ch chi雟kich lub polskich r帷zek, kt鏎e wszystko szyj bezkszta速nie

---------- Dopisano o 23:17 ---------- Poprzedni post napisano o 23:15 ----------

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Poka wiadomo嗆
Ja tak z doskoku tylko, przeczyta豉m was ale nie mam wog鏊e si造 nic napisa. Ma這 co nie zemdla豉m przed chwil Czuje sie po prostu tragicznie... ledwo chodze.
Tak瞠 ide sie polozyc z moimi notatkami

Bunny mam nadzieje ze lepiej sie juz czujesz
ojoj trzymaj si

---------- Dopisano o 23:17 ---------- Poprzedni post napisano o 23:17 ----------

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Poka wiadomo嗆
Ja tez.. niby siedz, a czuje jak mi si kr璚i w g這wie..
Ta choroba i ci郾ienie daj w ko嗆 :/

Po堯 si i odpoczywaj
kurcz p馧 blond spo貫czno軼i pochorowane

kurujcie si Dziewczynki

---------- Dopisano o 23:19 ---------- Poprzedni post napisano o 23:17 ----------

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
Hej Dziewczyny

Co Wy dzis tak kiepsko, ja mam ostatnio mega apetyt, jem i jem


A ja dzi dosta豉m od znajomej par fajnych kosmetyk firmy Benefit-nic do tej pory z niej nie mia豉m.
Zestaw korektor闚 pod oczy i na policzki, rozne-roz鈍ietlajace, na cienie itd.
Cienie do oczu i b造szczyk ktory wydaje sie rozowy ale jest brzoskwiniowy.
Na ustach brzydko wyszed bo mia豉m suche i malowa豉m na szybko ale jest super 鈍ietny, g瘰ty i pachnie brzoskwini

oo to jak z tydzie potestujesz daj koniecznie zna jak si sprawuj
katie100 jest offline  
Stary 2011-06-14, 23:19   #1482
_eNchaNted_
Wtajemniczenie
 
Avatar _eNchaNted_
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: 郵御kowo
Wiadomo軼i: 2 599
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez snowhitee Poka wiadomo嗆
bierz bierz bo super i tani a ten Tw鎩 te 郵icznie wygl康a
wezm wezm
a z Vipery chcia豉m nr 802 albo 804, ale 瞠 nie by這 to pocieszy豉m si br您owym

Cytat:
Napisane przez asia_102 Poka wiadomo嗆
no nieeee mog豉 i nie wzi窸a, a ja nie mam jak z domu si wyrwa
a Viperki zdj璚ie na pazurkach si da zrobi?
teraz wiem, 瞠 zje*a豉m
ale na pewno jeszcze go kupi

a zdj璚ie jasne, 瞠 zrobi tylko ju nie dzisiaj, bo jestem w pracy, a i tak po ciemoku kolor by nie wyszed prawdziwie
__________________


_eNchaNted_ jest offline  
Stary 2011-06-14, 23:23   #1483
katie100
Wtajemniczenie
 
Avatar katie100
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomo軼i: 2 234
Wpisy w blogu: 3
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

no to pogada豉m sobie troch do siebie i uciekam

dobranoc Blondziaki!

p.s. trzymam kciuki za egzamin Bunny i jak najszybszy powr鏒 do pe軟ego zdr闚ka Amelki
katie100 jest offline  
Stary 2011-06-14, 23:28   #1484
Solciuchna
Zakorzenienie
 
Avatar Solciuchna
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: W-wa
Wiadomo軼i: 9 666
Dot.: rozja郾iania naturalnych blond w這s闚

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
Ja mam ciep造 kolor, zobacz sobie w moim albumie.
Ale nie jest taki zolty, rozjasniaczowy, a ciep造, sama zreszt zobacz
Wg mnie 幢e na這zona/dobrana farba/rozjasniacz zawsze da z造 efekt i tyle.
I nie ka盥emu pasuje zimny odcie, bo one czesto poszarzaj cer, s ziemiste, szare, zielonkawe nawet.
Faktycznie jest ciep造, ale my郵a豉m, 瞠 b璠zie bardziej 鄴速y, ale w ka盥ym razie 豉dny Ja mam takie "pasemka" na w這sach jak Ty masz kolor Btw jak si tworzy taki album?
__________________
Odpisuj zawsze u mnie, prosz.
Solciuchna jest offline  
Stary 2011-06-14, 23:30   #1485
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomo軼i: 24 696
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Laski czarno to widze... jest mi masakrycznie s豉bo ciagle, czytam czytam w kolko i nic nie wiem Niby uczylam sie i kojarze fakty ale to chyba za ma這 bedzie A nie mam ju si

Trzymajcie za mnie jutro kciuki prosze

Bunny powodzenia jutro!
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-06-14, 23:36   #1486
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 10 194
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Poka wiadomo嗆
Laski czarno to widze... jest mi masakrycznie s豉bo ciagle, czytam czytam w kolko i nic nie wiem Niby uczylam sie i kojarze fakty ale to chyba za ma這 bedzie A nie mam ju si

Trzymajcie za mnie jutro kciuki prosze

Bunny powodzenia jutro!
b璠 trzyma g堯wka do g鏎y


ja uciekam do jutra
__________________
Blog snow
W這sy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca 獞icz brzuch i po郵adki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-06-14, 23:37   #1487
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomo軼i: 13 007
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez Solciuchna Poka wiadomo嗆
Faktycznie jest ciep造, ale my郵a豉m, 瞠 b璠zie bardziej 鄴速y, ale w ka盥ym razie 豉dny Ja mam takie "pasemka" na w這sach jak Ty masz kolor Btw jak si tworzy taki album?
Musisz wejsc w swoj profil, ustawienia i albumy

Ja mam kolor ciep造 i przy tym ch這dne refleksy, ca這嗆 si fajnie zlewa. A ca趾iem ciep造m czy ch這dnym wygl康am zle.

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Poka wiadomo嗆
Laski czarno to widze... jest mi masakrycznie s豉bo ciagle, czytam czytam w kolko i nic nie wiem Niby uczylam sie i kojarze fakty ale to chyba za ma這 bedzie A nie mam ju si

Trzymajcie za mnie jutro kciuki prosze

Bunny powodzenia jutro!
Dasz rad
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-06-14, 23:42   #1488
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez snowhitee Poka wiadomo嗆
no dok豉dnie dlatego posz豉m zwr鏂i

to czekamy na porz康ne foty but闚
ja te na nie czekam

---------- Dopisano o 23:42 ---------- Poprzedni post napisano o 23:38 ----------

Cytat:
Napisane przez asia_102 Poka wiadomo嗆
Benefit jest fajny mia豉m tusz BadGal i jeszcze chodzi za mn Benetint


bo jest 郵iczny podaj numer



wiesz co, ja mam zawsze ten dylemat i wygrywaj kryte mog za這篡 zawsze, nawet jak jest pogoda do bani bo w 篡ciu nie za這輳 rajtek do open toe
no ja te nie zak豉dam rajtek nigdy do takich - dla mnie wiocha
zobaczymy jaka cena bo jak b璠zie bli瞠j 200 to jedn par bior a drug jak捷 ta雟z chyba 瞠 fajny rabacik dadz i jak w og鏊e te buty b璠 wygl康a造 bo ju si napali豉m na Kenzy pami皻am a to by taki kicz
xLADYx jest offline  
Stary 2011-06-14, 23:42   #1489
asia_102
Wtajemniczenie
 
Avatar asia_102
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomo軼i: 2 356
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez _eNchaNted_ Poka wiadomo嗆
teraz wiem, 瞠 zje*a豉m
ale na pewno jeszcze go kupi

a zdj璚ie jasne, 瞠 zrobi tylko ju nie dzisiaj, bo jestem w pracy, a i tak po ciemoku kolor by nie wyszed prawdziwie
no, kup Ty chocia skoro ja nie mog
czekam na foto

Cytat:
Napisane przez katie100 Poka wiadomo嗆
no to pogada豉m sobie troch do siebie i uciekam

dobranoc Blondziaki!

p.s. trzymam kciuki za egzamin Bunny i jak najszybszy powr鏒 do pe軟ego zdr闚ka Amelki
no jak do siebie?

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Poka wiadomo嗆
Laski czarno to widze... jest mi masakrycznie s豉bo ciagle, czytam czytam w kolko i nic nie wiem Niby uczylam sie i kojarze fakty ale to chyba za ma這 bedzie A nie mam ju si

Trzymajcie za mnie jutro kciuki prosze

Bunny powodzenia jutro!
Czeko trzymaj si
ps. strasznie 豉dna jeste
__________________
nie perfum, a perfumy! tak jak spodnie czy skrzypce, a nie spode i skrzypiec!

(灼·.·捶)
`·.(灼·.·捶)
` ·.,.·
asia_102 jest offline  
Stary 2011-06-14, 23:45   #1490
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
dziekuje, juz lepiej
nawet mega obiadek zjadlam i wielka miche salaty
wyrzyganie na chama pomoglo i coca cola tez
ale mam stresa przed jutrem....
chyba nic nie bede dzis spac tak sie boje
ale tz juz mnie wola do lozka to zmykam, chociaz sobie kolo niego poleze...
ech...
ale jak mi dobrze pojdzie to swietuje po calosci
powodzenia jutro kochana

---------- Dopisano o 23:45 ---------- Poprzedni post napisano o 23:42 ----------

Cytat:
Napisane przez _paulinka2 Poka wiadomo嗆
kochaneee ! nic z貫go... za豉pa豉 jak捷 ple郾iawk bo byli鄉y na urodzinach w sobot i tam by豉 taka ma豉 dziewczynka i da豉 Amelce zabawk, a ta j bach do buzi i na nast瘼ny dzie w buzi wyskoczy造 jej bia貫 plamki - ple郾iawki. i musia豉m i嗆 po recept na lek




郵iczny a Kitka nie ma takiego



ojoj zdr闚ka jak si czujesz? troszk lepiej ?



郵iczny czekam na fotk sp鏚niczki



super zmiana!



zdrowiej
za egzamin




ja tak mam ! i to to jaka masakra.... wisz wisz mi szkoda sprzeda a i tak nie chodz, bo mo瞠 a n騜 za這輳 kiedy

wiecie co.. by豉m dzisiaj w rossie kupi豉m za✂✂✂isty lakiej miss sporty mi皻owy a potem z t篙em i Amelk pojechali鄉y po dywan i zakupy do tesco i pod koniec Amela by豉 marudna i da豉m jej do zabawy ten lakier iiii... zgubi豉m go a by taki 郵iczny ! chodz i prze篡wam :P
dobrze 瞠 nic strasznego Amelce
cholera ale bym si wkurzy豉 te
z tymi ubraniami to ju tak jest szkoda 瞠 wisz ale sprzeda te szkoda
xLADYx jest offline  
Stary 2011-06-14, 23:45   #1491
_eNchaNted_
Wtajemniczenie
 
Avatar _eNchaNted_
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: 郵御kowo
Wiadomo軼i: 2 599
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Poka wiadomo嗆
Laski czarno to widze... jest mi masakrycznie s豉bo ciagle, czytam czytam w kolko i nic nie wiem Niby uczylam sie i kojarze fakty ale to chyba za ma這 bedzie A nie mam ju si

Trzymajcie za mnie jutro kciuki prosze
trzymam
b璠zie dobrze!

Cytat:
Napisane przez katie100 Poka wiadomo嗆
no to pogada豉m sobie troch do siebie i uciekam

dobranoc Blondziaki!
Cytat:
Napisane przez snowhitee Poka wiadomo嗆
ja uciekam do jutra
dobranoc
__________________


_eNchaNted_ jest offline  
Stary 2011-06-14, 23:47   #1492
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez _eNchaNted_ Poka wiadomo嗆
podasz linka jak ju b璠zie w pe軟ej gotowo軼i?


jak si nie czu豉 najlepiej to nie dziwie si, 瞠 sobie odpu軼i豉

ja, jak na razie robi regularnie (mo瞠 raz zdarzy這 mi si nie zrobi) i szczerze to nie wiem czy wida jakie efekty
mama m闚i, 瞠 jakby troszk brzusio spad, ale ja tego nie zauwa篡豉m :/


ja nawet nie wiem co tam w mojej szafie si kryj
ju sobie obiecuj chyba od miesi帷a, 瞠 zrobi generalny porz康ek i na razie nic nie ruszy豉m nic nie uby這, a ciuch闚 nadal przybywa

po egzaminach zabieram si za to! ostatecznie!
jak nie to mnie zlinczujcie, ok?


fajne prezenty
ja te dopiero porz康ek zrobi jak po這篡my nowe panele i pomalujemy 軼iany wtedy b璠 uk豉da豉 i obiecuj sobie 瞠 b璠 bez serca tylko to co na prawd lubi podoba mi si i nosz
xLADYx jest offline  
Stary 2011-06-14, 23:48   #1493
asia_102
Wtajemniczenie
 
Avatar asia_102
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomo軼i: 2 356
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

id spa ... ca逝sy
m鎩 brzuch ma czkawk...
__________________
nie perfum, a perfumy! tak jak spodnie czy skrzypce, a nie spode i skrzypiec!

(灼·.·捶)
`·.(灼·.·捶)
` ·.,.·
asia_102 jest offline  
Stary 2011-06-14, 23:50   #1494
_eNchaNted_
Wtajemniczenie
 
Avatar _eNchaNted_
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: 郵御kowo
Wiadomo軼i: 2 599
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez asia_102 Poka wiadomo嗆
no, kup Ty chocia skoro ja nie mog
czekam na foto
b璠zie niebawem
a mo瞠 kochana zrobisz list T眩owi i wy郵esz go do rosska?

---------- Dopisano o 23:50 ---------- Poprzedni post napisano o 23:48 ----------

Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
ja te dopiero porz康ek zrobi jak po這篡my nowe panele i pomalujemy 軼iany wtedy b璠 uk豉da豉 i obiecuj sobie 瞠 b璠 bez serca tylko to co na prawd lubi podoba mi si i nosz
ja te, tym razem stawiam na rozs康ek

Cytat:
Napisane przez asia_102 Poka wiadomo嗆
id spa ... ca逝sy
m鎩 brzuch ma czkawk...
酥ijcie dobrze
__________________


_eNchaNted_ jest offline  
Stary 2011-06-15, 00:11   #1495
Solciuchna
Zakorzenienie
 
Avatar Solciuchna
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: W-wa
Wiadomo軼i: 9 666
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
Musisz wejsc w swoj profil, ustawienia i albumy

Ja mam kolor ciep造 i przy tym ch這dne refleksy, ca這嗆 si fajnie zlewa. A ca趾iem ciep造m czy ch這dnym wygl康am zle.
Dzi瘯i, ha, uda這 si

To m闚icie, 瞠 w這sy rozja郾ione naturalnymi sposobami, jak cytryn czy rumiankiem, wygl康aj 幢e?
__________________
Odpisuj zawsze u mnie, prosz.
Solciuchna jest offline  
Stary 2011-06-15, 00:40   #1496
_eNchaNted_
Wtajemniczenie
 
Avatar _eNchaNted_
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: 郵御kowo
Wiadomo軼i: 2 599
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Lady.. nie wiem, czy jeszcze szukasz, ale natkn窸am si na pomara鎍zow marynark..
http://allegro.pl/osley-wloska-maryn...656158270.html

---------- Dopisano o 00:40 ---------- Poprzedni post napisano o 00:29 ----------

Lady.. i jeszcze takie torebki:
http://moda.allegro.pl/torebka-gwiaz...665935003.html
http://moda.allegro.pl/atmosphere-ku...666738430.html
http://moda.allegro.pl/atmosphere-to...668461806.html
__________________


_eNchaNted_ jest offline  
Stary 2011-06-15, 00:46   #1497
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez _eNchaNted_ Poka wiadomo嗆
Lady.. nie wiem, czy jeszcze szukasz, ale natkn窸am si na pomara鎍zow marynark..
http://allegro.pl/osley-wloska-maryn...656158270.html

---------- Dopisano o 00:40 ---------- Poprzedni post napisano o 00:29 ----------

Lady.. i jeszcze takie torebki:
http://moda.allegro.pl/torebka-gwiaz...665935003.html
http://moda.allegro.pl/atmosphere-ku...666738430.html
http://moda.allegro.pl/atmosphere-to...668461806.html
marynark pomara鎍zow odpu軼i豉m za du穎 ludzi ma my郵a豉m o bia貫j kalsycznej do wszystkiego i nie tylko na sezon

ta 1 fajna ale co mi w niej nie pasuje nie wiem tak patrz i te kolory jakby nie wsp馧gra造
ten kuferek z 2 mam w obserwowanych
ciekawa ta z 3
dzi瘯uj
xLADYx jest offline  
Stary 2011-06-15, 01:26   #1498
_eNchaNted_
Wtajemniczenie
 
Avatar _eNchaNted_
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: 郵御kowo
Wiadomo軼i: 2 599
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
marynark pomara鎍zow odpu軼i豉m za du穎 ludzi ma my郵a豉m o bia貫j kalsycznej do wszystkiego i nie tylko na sezon

ta 1 fajna ale co mi w niej nie pasuje nie wiem tak patrz i te kolory jakby nie wsp馧gra造
ten kuferek z 2 mam w obserwowanych
ciekawa ta z 3
dzi瘯uj
nie ma za co kochana
natkn窸am si na nie i pomy郵a豉m, 瞠 wklej, mo瞠 si przyda
__________________


_eNchaNted_ jest offline  
Stary 2011-06-15, 06:18   #1499
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomo軼i: 9 069
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Poka wiadomo嗆
Laski czarno to widze... jest mi masakrycznie s豉bo ciagle, czytam czytam w kolko i nic nie wiem Niby uczylam sie i kojarze fakty ale to chyba za ma這 bedzie A nie mam ju si

Trzymajcie za mnie jutro kciuki prosze

Bunny powodzenia jutro!
czeko ja trzymam kciuki za ciebie!
i zdrowka!

dziewczyny trzymajcie mocno za nas kciuki, moze jakies bioprady i inne hipno do nas dotra i oczyszcza nam umysly w sytuacji mega stresu
warto sprobowac
poki co zadnej nie dziekuje, nie bede zapeszac...
lece sie szykowac o 8.30 startuje- myslcie o mnie wtedy intensywnie te co juz spac nie beda pliss...
milego dnia blondyny!
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-06-15, 07:12   #1500
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomo軼i: 7 653
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Bunny kochana ja specjalnie zajrza豉m,瞠by 篡czy Ci zdania egzaminu

Uda si,niczym si nie stresuj
Pamietaj,瞠 jeste najlepsza !

Ja zaraz uciekam do pracy, wieczorkiem zajrze to masz napisac,瞠 poszlo z.a.j.e.b.i.s.c.i.e

trzymam kciuki

Czekoladka za Ciebie r闚nie trzymam kciuki jestescie najlepsze!

---------- Dopisano o 07:12 ---------- Poprzedni post napisano o 06:38 ----------

Agatka fajne kosmetyki

Snowi spodniczke wstawie po pracy,wczoraj probowalam zdjecie zrobic,ale z lampa nie bylo nic wida i czekam na zdj璚ia Twojej

Lady mam tak samo,mama caly czas dzwoni do mnie,瞠bym przyszla zrobic porzadek i powywalac ciuchy,ale jakos mam do nich sentyment i ciezko mi tak wyrzucic

Paulinka dziekuje

Enchanted
dzi瘯i te moje pepco to jakie ubogie a jak co wyczaje na necie z pepco to zazwyczaj na 篡wo mi si ju nie podoba, tak samo jak bylo z ta tunika a'la h&m

Edytowane przez BLOND_PRINCESSKA
Czas edycji: 2011-06-15 o 07:04
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Zamknij w徠ek

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:17.