W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI - Strona 77 - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Zamknij w徠ek
 
Narz璠zia
Stary 2011-06-20, 17:23   #2281
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
czeko mnie sie notka o podkladach podoba- jest w porzadku, wiele info i jak kogos to interesuje to bedzie czytal- a jesli napiszesz np. super podklad trwaly ladny kolor i w ogole to ja bym kosmetyku np. nie kupila po takiej recenzji.
Jedno co mozesz zrobic, to jak porwonujesz kilka rzeczy to rozbijaj to na osobne notki i bedzie mniej czytania a kto chce to znajdzie czego szuka.
abo wypisuj punktujac od myslnikow krycie- 100%. kolor- roz, trwalosc 10/10 itp.

---------- Dopisano o 08:54 ---------- Poprzedni post napisano o 08:51 ----------


jesli kladzisz na 20 min na dlugosci to zawsze z woda 6% przy blondzie!!!!

---------- Dopisano o 09:04 ---------- Poprzedni post napisano o 08:54 ----------

ufff.. nadrobilam choc wcale tego duzo nie bylo

mialam za✂✂✂isty weekend
wytanczylam sie w dyskotekach ze hoho! 2 zaliczylismy
nad jeziorkiem bylo cudnie, pogodna niezla chociaz byly przelotne burze.
w sobote popilismy tak, ze nad ranem mialam akcje mega kac i wymiotowanie chyba z 10 razy...
ale reszta ekipy mnie wspierala duchowo , najciekawsze ze wodka zatrulam sie tylko ja i tz- a reszcie nic nie bylo...
jeden chlopak utopil sie w sobote w jeziorze a nad ranem juz go wylowili blee...akcja byla niezla, nigdy nie zrozumiem po co pijani ida plywac noca do jeziora? ma za swoje...
lola tak sie wyszalala ze od wczoraj w nocy- kiedy wrocilismy spi non stop
i niestety ale okazalo sie ze dziadek tz ma raka i bedziemy go wozic po lekarzach w lbn od piatku bo to ostatnia szansa na przedluzenie zycia- lekarz nam powiedzial ze go nie uratuja, ale przedluza mu zycie, za pozno juz...
takze mialam weekend bardzo emocjonujacy i wyczerpujacy, ale dzis juz czuje sie ok
no to du穎 si dzia這 weso貫go i niezbyt weso貫go te

---------- Dopisano o 17:20 ---------- Poprzedni post napisano o 17:19 ----------

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Poka wiadomo嗆
Ja ewentualnie po prostu od my郵nik闚 powypisuje wszystko bo mo瞠 faktycznie ci庵造 tekst sie kiepsko czyta, ale nie bede nic odejmowa bo to bez sensu... wybieraj帷 podk豉d ocenia sie r騜ne rzeczy i bez sensu omija.

Fajnie 瞠 taki fajny weekend sp璠zi豉!

Tych pijanych co sie k徙i te nie rozumiem Wog鏊e ja jestem za tym, 瞠by nad jeziorem zawsze kto by trze德y, albo chocia 瞠by nie upija sie niewiadomo jak 瞠by m鏂 zapanowa nad sytuacj wrazie co. My te tak raz mieli鄉y. Kolesiowi sie ubzdura這 瞠 on idzie p造wa Ale 2 go軼i go zatrzyma這 i nie pozwolili ...

Przykro mi z powodu dziadka T Rak to straszna rzecz jednak... Dw鏂h dziadk闚 przez niego straci豉m

Nooo pokazuj pokazuj


Dzi瘯uje
ja przepraszam Czeko nie czyta豉m notki o podk豉dach ale tylko dlatego 瞠 nie potrzebny mi podk豉d jak b璠 mia豉 zamiar kupi to pewnie przeczytam

---------- Dopisano o 17:22 ---------- Poprzedni post napisano o 17:20 ----------

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Poka wiadomo嗆
hejka dziewczynki!

znalaz豉m chwile wi璚 wskoczy豉m do was

Snow kurteczka fajna ,ale ja bym Ci widzia豉 w takiej kr鏒szej odcinanej pod biustem ze wzgl璠u na Twoj zgrabn sylwetke ,ale w tej te Ci 豉dnie

Bunny faktycznie weekend mia豉 emocjonalny ale fajnie 瞠 dobrze si bawi豉

princeska czekam na fotki ciekawa jestem efektu

ja wczoraj by豉m na roczku mojego chrze郾iaka i te si dobrze bawi豉m i przede wszystkim dobrze si czu豉m bo zrzuceniu tych narazie 8 kg czuje si du穎 szczuplejsza i odwa篡豉m si za這篡 rybaczki takie dopasowane do sylwetki i obcis陰 tuniczke i do tego butki na obcasie takie sexi i jeszcze pi鏎ka r騜owe w uszkach ...a co
8 kg to sporo ja gratuluj bo te mi spad這 troszk ju ale oby 獞iczeniami a nie sam diet bo b璠zie efekt jojo i ma這 j璠rna sk鏎a

---------- Dopisano o 17:23 ---------- Poprzedni post napisano o 17:22 ----------

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
to co sie dopiero teraz chwalisz ?!
juz pokazuj foteczki stylizacji i nowej figurki!
chocby w albumie.
jestem za
Asiu poka nam now siebie
xLADYx jest offline  
Stary 2011-06-20, 17:31   #2282
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez Kotka17 Poka wiadomo嗆
w這sy i rz瘰y super jednak twarz psuje wszystko i ta szminka

---------- Dopisano o 17:28 ---------- Poprzedni post napisano o 17:28 ----------

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Poka wiadomo嗆
Cze嗆 dziewczynki
Jejku ale b璠 nadrabiacNarazie nie wiem co u Was wieczorem zasi康 i poczytam.Jejku dlaczego w tej Polsce tak wieje
By豉m ju na drobnych zakupach ale kupi豉m par szmatek w
sh i troch kosmetyk闚.
Chcia豉m si zapyta bo nie mog dorwa najnowszej gazetki z rossmanna
Jest mo瞠 c 12 w promo?
Nie wiem czy si wybiera i pomy郵a豉m ze mo瞠 widzia造軼ie gdzie?
Ok lec na razie na mamusiny obiadek
A potem zabieram si za depilowanie n鏬 woskiem
Pierwszy raz wiedz pewnie b璠 si tak dar豉
B璠 wdzi璚zna jak kt鏎a da cynk gdzie dorw c12
Uciekam i b璠 p騧niej.
pokazuj co upolowa豉

---------- Dopisano o 17:29 ---------- Poprzedni post napisano o 17:28 ----------

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
dzie dobry
by豉m u mamy, jutro b璠zie w domu

Bunny - to teraz Ty poimprezowa豉

Asiu
- ju gratulowa豉m tych zrzuconych 8 kg trzymam kciuki za nast瘼ne wa積e, 瞠by dobrze si czu豉

a teraz ja chc przyciemni nieco w這sy nie mocno, tyci
kolejna

---------- Dopisano o 17:30 ---------- Poprzedni post napisano o 17:29 ----------

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
no w豉aa郾ie
a ja niestety nie mam zbyt jasnej karnacji i jak czasem patrz w lustro to czuj si jak barbie
ja czasami te ale najgorzej w r騜owym dlatego go nie nosz

---------- Dopisano o 17:30 ---------- Poprzedni post napisano o 17:30 ----------

Cytat:
Napisane przez novelove Poka wiadomo嗆
Ale jaja lachonki
nie by這 mnie ca造 weekend, a tu tylko 3 strony do nadrobienia, co si dzieje!?


Ych...ci篹ko kurde na tych lodach. Zapieprza si od 9 do 23... w sezonie mo瞠 by od 8 do 1 w nocy nawet. Tylko 3 minimalne przerwy na fajk i og鏊nie to zero oddechu-bo jak to szef m闚i ZAWSZE JEST CO DO POSPRZ﹗ANIA.
Nie wiem, czy dam rad 2 miechy :<

---------- Dopisano o 15:56 ---------- Poprzedni post napisano o 15:55 ----------

Kitka
ej ! Ty nie masz 瘸dnego zdj璚ia z u鄉iechem. 秧dam! (rz康am...eee ? )

---------- Dopisano o 15:56 ---------- Poprzedni post napisano o 15:56 ----------

Kitka
ej ! Ty nie masz 瘸dnego zdj璚ia z u鄉iechem. 秧dam! (rz康am...eee ? )
faktycznie

---------- Dopisano o 17:31 ---------- Poprzedni post napisano o 17:30 ----------

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Poka wiadomo嗆
Dziewczynki wstawiam fotki, przepraszam,瞠 tak pozno i nie patrzcie na syf...Dzisiaj dostalam @ i umieram
pol dnia spedzilam w lozku i zaraz wracam z powrotem

Przypominam:
Pasemka na folie farbk le cher 6 BC na wodzie 3 %, trzymane 30 min
bardzo 豉dnie wysz這 pewnie troszeczk si wyp逝cze co?
xLADYx jest offline  
Stary 2011-06-20, 17:33   #2283
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

powiem kr鏒ko co u mnie dzisiaj by豉m u babuni na wsi tak si objad豉m zupka kalafiorowa i placki ziemniaczane porzeczki truskawki nic ju dzi nie zjem

dzisiaj tak瞠 pojawi造 si farbki i panele
wybra豉m bia陰 czekolad i cynamonowy deser
czekam a wszystko b璠zie zrobione i b璠 mog豉 si od nowa urz康za
xLADYx jest offline  
Stary 2011-06-20, 18:02   #2284
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomo軼i: 4 529
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
jest jest ale t kieck to ubra豉 jakby za ma豉 by豉
buty
No buty jak buty.. nie wiem.. s造sza豉m, 瞠 kobiety w ci捫y nie powinny chodzi na obcasie a ta jeszcze takie szpile..

Cytat:
Napisane przez asia_102 Poka wiadomo嗆
jaki spok鎩 na w徠ku my郵a豉m, 瞠 b璠 nadrabia ze 2 godziny a tu raptem p馧 strony
Ja te

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
i niestety ale okazalo sie ze dziadek tz ma raka i bedziemy go wozic po lekarzach w lbn od piatku bo to ostatnia szansa na przedluzenie zycia- lekarz nam powiedzial ze go nie uratuja, ale przedluza mu zycie, za pozno juz...
takze mialam weekend bardzo emocjonujacy i wyczerpujacy, ale dzis juz czuje sie ok
No to przykre :/ Wsp馧czuj.. ehh za p騧no.. ale pewnie jakby wcze郾iej to wykryli to zanim by mu odpowiednie badania zrobili to by miesi帷ami w kolejkach czeka.. tak to w豉郾ie u nas jest :/

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Poka wiadomo嗆
rzypominam:
Pasemka na folie farbk le cher 6 BC na wodzie 3 %, trzymane 30 min
Ale super

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
iesz novelove
to albo NUDA i lekka praca i kaska 豉twiejsza albo zapieprz za kase niewiele wi瘯sza ale za to jak ciekawie
ja bym wolala sie osobiscie ponudzic
eee nie s康z - tak teraz m闚isz.. ale jakby pracowa豉 i by si nudzi豉 to by zmieni豉 zdanie
Ja jeszcze jak do liceum chodzi豉m to pracowa豉m w wakacje w kiosku (no bo pieni康ze z nieba si nie bior ) to jak klient闚 nie by這 to si taaaaak nudzi豉m ( bo ile mo積a w k馧ko te same gazety czyta?) by豉m o wiele bardziej zm璚zona tym siedzeniem i nic nie robieniem.. ni jak co chwila kto co kupowa.. no i tak jak co robi豉m to czas szybciej lecia i szybciej sz豉m do domu.. a tak ? to patrzy豉m na zegarek wydawa這 mi si 瞠 min窸o 30 min a tu 5 min dopiero
Dramat
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-06-20, 18:25   #2285
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Poka wiadomo嗆
No buty jak buty.. nie wiem.. s造sza豉m, 瞠 kobiety w ci捫y nie powinny chodzi na obcasie a ta jeszcze takie szpile..



Ja te



No to przykre :/ Wsp馧czuj.. ehh za p騧no.. ale pewnie jakby wcze郾iej to wykryli to zanim by mu odpowiednie badania zrobili to by miesi帷ami w kolejkach czeka.. tak to w豉郾ie u nas jest :/



Ale super



eee nie s康z - tak teraz m闚isz.. ale jakby pracowa豉 i by si nudzi豉 to by zmieni豉 zdanie
Ja jeszcze jak do liceum chodzi豉m to pracowa豉m w wakacje w kiosku (no bo pieni康ze z nieba si nie bior ) to jak klient闚 nie by這 to si taaaaak nudzi豉m ( bo ile mo積a w k馧ko te same gazety czyta?) by豉m o wiele bardziej zm璚zona tym siedzeniem i nic nie robieniem.. ni jak co chwila kto co kupowa.. no i tak jak co robi豉m to czas szybciej lecia i szybciej sz豉m do domu.. a tak ? to patrzy豉m na zegarek wydawa這 mi si 瞠 min窸o 30 min a tu 5 min dopiero
Dramat
buty jak buty? 豉dne buty
moja mama chodzi豉 i jako nic mi si nie sta這

---------- Dopisano o 18:25 ---------- Poprzedni post napisano o 18:18 ----------

ja uwa瘸m ze jak kto umie i mo瞠 sobie na to pozwoli to niech chodzi
a jak nie to niech sobie daruje nawet jak nie jest w ci捫y
ostatnio widzia豉m tak pann co sz豉 na p馧 zgi皻ych nogach w kolanach
xLADYx jest offline  
Stary 2011-06-20, 18:32   #2286
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomo軼i: 4 529
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
buty jak buty? 豉dne buty
moja mama chodzi豉 i jako nic mi si nie sta這

---------- Dopisano o 18:25 ---------- Poprzedni post napisano o 18:18 ----------

ja uwa瘸m ze jak kto umie i mo瞠 sobie na to pozwoli to niech chodzi
a jak nie to niech sobie daruje nawet jak nie jest w ci捫y
ostatnio widzia豉m tak pann co sz豉 na p馧 zgi皻ych nogach w kolanach
To tak apropo..
http://www.ciazowy.pl/artykul,wysoki...azy,108,1.html
chocia my郵a豉m, 瞠 w wyniku czego innego nie wolno ich nosi
A co do tego co napisa豉 to jak takie egzemplarze widz - a niestety jest ich du穎 to nie wiem czy si 鄉ia czy p豉ka
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-06-20, 20:27   #2287
Nikola17
Zadomowienie
 
Avatar Nikola17
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomo軼i: 1 138
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cze嗆 dziewczyny
ale ostatnio tu cisza.. nawet nadrabia czego nie mam.
Ja wko鎍u nie zrobi豉m 瘸dnych zakup闚 w υdzi wszystko przez korki, w jednym sta豉m prawie godzine;/ jeszcze tak deszcz pada, 瞠 nie mog豉m zbytnio szybko jecha. Brat zd捫y na um闚ion wizyte.. czeka豉m na niego godzine w samochodzie. Zostawi tel. w samochodzie, wi璚 nie mog豉m si ruszy nigdzie a do Manufaktury mia豉m jakie 3 km. Tak瞠 jestem troch z豉!

pi瘯na nutka mmm
http://www.youtube.com/watch?v=EK_QZ...eature=related

Edytowane przez Nikola17
Czas edycji: 2011-06-20 o 20:38
Nikola17 jest offline  
Stary 2011-06-20, 20:31   #2288
laseczkaa
Zadomowienie
 
Avatar laseczkaa
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Pozna
Wiadomo軼i: 1 530
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

hej

to zn闚 ja z nieszcz瘰nymi kurczakowatymi w這sami kupi豉m ten stockholm loreala ale jeszcze dzi nie robi豉m bo chcia豉m by w這ski cho przez jeden dzie odpocz窸y.
za陰czam fotki mojej tragedii na w這sach -na zdjeciach nie wyglada az tak zle ale w rzeczywistosci jest duzo gorzej

ps. czy np istenieje jaki szampon koloryzuj帷y(do kilku my) niweluj帷y 鄴速y odcie lub nadaj帷y jaki fajny kolor blond na takie rozja郾ione w這ski bo tak mysla豉m 瞠by na這篡 mo瞠 taki szampon i wtedy bym mog豉 odczeka tak z 2 tygodnie z tym farbowaniem .
Dorad嬈ie prosz
chcia豉m kupi palette do 24 myc golebi 310 ale nie wiem czy go juz wycofali bo bylam w rossmanie ale go nie ma i nie wiem czy gdzies bym go dostala
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg 000_0001.jpg (93,2 KB, 25 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg 000_0002.jpg (57,1 KB, 16 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg 000_0004.jpg (50,4 KB, 12 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg 000_0005.jpg (65,8 KB, 23 za豉dowa)
__________________
Ja jako pierwsza pod sercem Cie nosz, ja o Twe zdrowie najgor璚ej prosz, jestem przy Tobie od pierwszego grama, Ty moje dziecko a ja Twoja mama

http://www.suwaczki.com/tickers/dqpri09kp5b04ypq.png


Kacper 18.04.2011



Edytowane przez laseczkaa
Czas edycji: 2011-06-20 o 20:33
laseczkaa jest offline  
Stary 2011-06-20, 21:25   #2289
Nikola17
Zadomowienie
 
Avatar Nikola17
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomo軼i: 1 138
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

ale nudy dziewczyny gdzie jeste軼ie?
Nikola17 jest offline  
Stary 2011-06-20, 21:28   #2290
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

a mnie tak w✂✂✂✂iaj te reklamy na wiza簑, 瞠 a wchodzi mi si tu nie chce
kitkulka jest offline  
Stary 2011-06-20, 21:35   #2291
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomo軼i: 3 942
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Poka wiadomo嗆
Dziewczynki wstawiam fotki, przepraszam,瞠 tak pozno i nie patrzcie na syf...Dzisiaj dostalam @ i umieram
pol dnia spedzilam w lozku i zaraz wracam z powrotem

Przypominam:
Pasemka na folie farbk le cher 6 BC na wodzie 3 %, trzymane 30 min
o jak pi瘯nie super wysz這 ,a co potem planujesz ? dalej C12 czy pasemka?
trzymaj si bidulo

Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
powiem kr鏒ko co u mnie dzisiaj by豉m u babuni na wsi tak si objad豉m zupka kalafiorowa i placki ziemniaczane porzeczki truskawki nic ju dzi nie zjem

dzisiaj tak瞠 pojawi造 si farbki i panele
wybra豉m bia陰 czekolad i cynamonowy deser
czekam a wszystko b璠zie zrobione i b璠 mog豉 si od nowa urz康za
same pyszno軼i i nawet te farbki w pysznych kolorach a co remontujesz bo ja nie w temacie jestem?
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja w這sk闚

by這 - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podci璚iu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening ca貫go cia豉
asiabb1983 jest offline  
Stary 2011-06-20, 21:39   #2292
efcia90
Zadomowienie
 
Avatar efcia90
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomo軼i: 1 253
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Dziewczyny, zdecydowa豉m si na przyciemnienie w這s闚. Wybra豉m dwie farbki i mam pytanie do Was, jak si za to zabra. Tzn. czy u篡 oryginalnej wody z opakowania czy zamieni na inn. Wydaje mi si, 瞠 w tych odcieniach jest 6% bo to dosy ciemne farby. Jak my郵icie ? Prosz o rady bo chcia豉bym si jutro za to zabra
P.S. Kt鏎y kolor 豉dniejszy ?
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg HCo20_2.jpg (15,0 KB, 9 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg HCo20_4.jpg (14,9 KB, 11 za豉dowa)
__________________
Bo tak.
efcia90 jest offline  
Stary 2011-06-20, 21:43   #2293
Nikola17
Zadomowienie
 
Avatar Nikola17
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomo軼i: 1 138
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
a mnie tak w✂✂✂✂iaj te reklamy na wiza簑, 瞠 a wchodzi mi si tu nie chce
mi tam nie przeszkadzaj 瘸dne reklamy
jak po koncertach?
Nikola17 jest offline  
Stary 2011-06-20, 21:44   #2294
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez Nikola17 Poka wiadomo嗆
mi tam nie przeszkadzaj 瘸dne reklamy
jak po koncertach?
by豉m tylko na ko鎍闚ce Ani D帳rowskiej i na Variusie
fajnie by這
a Brodk spotka豉m pod moim domem wczoraj, wi璚 na koncert ju nie sz豉m
kitkulka jest offline  
Stary 2011-06-20, 21:46   #2295
Nikola17
Zadomowienie
 
Avatar Nikola17
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomo軼i: 1 138
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
by豉m tylko na ko鎍闚ce Ani D帳rowskiej i na Variusie
fajnie by這
a Brodk spotka豉m pod moim domem wczoraj, wi璚 na koncert ju nie sz豉m
o no prosz wzi窸a autograf? by這 j na kawk zaprosi hehe
Nikola17 jest offline  
Stary 2011-06-20, 21:48   #2296
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez Nikola17 Poka wiadomo嗆
o no prosz wzi窸a autograf? by這 j na kawk zaprosi hehe
nieee, nie bra豉m 瞠by sobie odsapn窸a i odpocz窸a przed koncertem hehe
kitkulka jest offline  
Stary 2011-06-20, 21:51   #2297
Nikola17
Zadomowienie
 
Avatar Nikola17
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomo軼i: 1 138
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Asiu napisz mi jakim sposobem schud豉 8 kg?
ja bym chcia豉 tak 4-5kg mniej mie, stosowa豉 jak捷 diete?

---------- Dopisano o 21:51 ---------- Poprzedni post napisano o 21:48 ----------

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
nieee, nie bra豉m 瞠by sobie odsapn窸a i odpocz窸a przed koncertem hehe
no w豉郾ie, w豉郾ie
tak generalnie ja za Brodk nie przepadam, jak dla mnie ma takie "anemiczne" piosenki cho nie wszystkie ale wi瘯szo嗆
Nikola17 jest offline  
Stary 2011-06-20, 21:52   #2298
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomo軼i: 3 942
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez efcia90 Poka wiadomo嗆
Dziewczyny, zdecydowa豉m si na przyciemnienie w這s闚. Wybra豉m dwie farbki i mam pytanie do Was, jak si za to zabra. Tzn. czy u篡 oryginalnej wody z opakowania czy zamieni na inn. Wydaje mi si, 瞠 w tych odcieniach jest 6% bo to dosy ciemne farby. Jak my郵icie ? Prosz o rady bo chcia豉bym si jutro za to zabra
P.S. Kt鏎y kolor 豉dniejszy ?
o ile mi si kojarzy to Bunny ju pisa豉 kilkana軼ie razy jak si to robi a co do wody to 3% bodaj瞠 do przyciemnienia. a co do kolorku to jestem za tym po prawej stronie M3 czy jakos tak poka potem efekt
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja w這sk闚

by這 - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podci璚iu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening ca貫go cia豉
asiabb1983 jest offline  
Stary 2011-06-20, 21:55   #2299
efcia90
Zadomowienie
 
Avatar efcia90
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomo軼i: 1 253
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Poka wiadomo嗆
o ile mi si kojarzy to Bunny ju pisa豉 kilkana軼ie razy jak si to robi a co do wody to 3% bodaj瞠 do przyciemnienia. a co do kolorku to jestem za tym po prawej stronie M3 czy jakos tak poka potem efekt
Wieeem pigmentacja bo inaczej kolor si chwila moment sp逝cze, ale chc pierw spr鏏owa po prostu nak豉daj帷 farb Mam jeszcze na oku tak *za陰cznik*. I tak si zastanawiam, czy mo瞠 wymiesza farb z wod 4% czy oryginaln, 3% niestety nie mam..
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: gif 68_en_04.gif (63,8 KB, 9 za豉dowa)
__________________
Bo tak.
efcia90 jest offline  
Stary 2011-06-20, 21:56   #2300
Nikola17
Zadomowienie
 
Avatar Nikola17
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomo軼i: 1 138
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Dobranoc ladies
Id si k徙a i spa bo padam,
Do jutra
Nikola17 jest offline  
Stary 2011-06-20, 21:59   #2301
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez Nikola17 Poka wiadomo嗆
Dobranoc ladies
Id si k徙a i spa bo padam,
Do jutra
dobranoc
kitkulka jest offline  
Stary 2011-06-20, 22:02   #2302
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomo軼i: 3 942
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez Nikola17 Poka wiadomo嗆
Asiu napisz mi jakim sposobem schud豉 8 kg?
ja bym chcia豉 tak 4-5kg mniej mie, stosowa豉 jak捷 diete?

---------- Dopisano o 21:51 ---------- Poprzedni post napisano o 21:48 ----------



no w豉郾ie, w豉郾ie
tak generalnie ja za Brodk nie przepadam, jak dla mnie ma takie "anemiczne" piosenki cho nie wszystkie ale wi瘯szo嗆
wi璚 tak:
zacz窸am od tego 瞠 wyrzuci豉m z jad這spisu chleb i ziemniaki i jad豉m du鄴 warzyw i owoc闚. woda niegazowana lub ewentualnie sok bez cukru. i tym sposobem zrzuci豉m 4kg.
potem by豉 dieta kapu軼iana i spad這 2,5 kg chocia mia這 spa嗆 gwarantowane 4kg i po diecie jeszcze te 1,5kg samo z siebie chocia nadal nie jem ziemniak闚 a pieczywo w ma造ch ilo軼iach .oczywi軼ie ograniczy豉m t逝ste potrawy a pokocha豉m broku造 na parze i jem je bardzo cz瘰to na obiadek .
no i oczywi軼ie trzeba mie siln wol nie podjada bro bo瞠 s這dko軼i ,ciast itp. nieraz w zamian kolacji jad豉m np.2 marchewki i jab趾o lub sam kefirek 0% t逝szczu owocowy. to tyle niestety nie 獞icz bo brak mi na to czasu a i nieraz ch璚i ,ale ruchu mi nie brakuje w ci庵u dnia i wga nieraz stoi przez tydzie ,dwa a potem nagle 1kg lub 2 leci w d馧 trzeba by wytrwa造m i si nie poddawa bro bo瞠 瘸dnych tabs闚 ewentualnie herbatki zio這we na odchudzanie
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja w這sk闚

by這 - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podci璚iu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening ca貫go cia豉
asiabb1983 jest offline  
Stary 2011-06-20, 22:04   #2303
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Poka wiadomo嗆
wi璚 tak:
zacz窸am od tego 瞠 wyrzuci豉m z jad這spisu chleb i ziemniaki i jad豉m du鄴 warzyw i owoc闚. woda niegazowana lub ewentualnie sok bez cukru. i tym sposobem zrzuci豉m 4kg.
potem by豉 dieta kapu軼iana i spad這 2,5 kg chocia mia這 spa嗆 gwarantowane 4kg i po diecie jeszcze te 1,5kg samo z siebie chocia nadal nie jem ziemniak闚 a pieczywo w ma造ch ilo軼iach .oczywi軼ie ograniczy豉m t逝ste potrawy a pokocha豉m broku造 na parze i jem je bardzo cz瘰to na obiadek .
no i oczywi軼ie trzeba mie siln wol nie podjada bro bo瞠 s這dko軼i ,ciast itp. nieraz w zamian kolacji jad豉m np.2 marchewki i jab趾o lub sam kefirek 0% t逝szczu owocowy. to tyle niestety nie 獞icz bo brak mi na to czasu a i nieraz ch璚i ,ale ruchu mi nie brakuje w ci庵u dnia i wga nieraz stoi przez tydzie ,dwa a potem nagle 1kg lub 2 leci w d馧 trzeba by wytrwa造m i si nie poddawa bro bo瞠 瘸dnych tabs闚 ewentualnie herbatki zio這we na odchudzanie
o Bo瞠, zrezygnowa z ziemniak闚, chleba i s這dyczy
umar豉bym podziwiam Asiu
kitkulka jest offline  
Stary 2011-06-20, 22:04   #2304
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomo軼i: 4 529
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
a mnie tak w✂✂✂✂iaj te reklamy na wiza簑, 瞠 a wchodzi mi si tu nie chce
Dobrze, 瞠 to m闚isz, bo my郵a豉m, 瞠 to tylko ja tak mam

Cytat:
Napisane przez efcia90 Poka wiadomo嗆
Dziewczyny, zdecydowa豉m si na przyciemnienie w這s闚. Wybra豉m dwie farbki i mam pytanie do Was, jak si za to zabra. Tzn. czy u篡 oryginalnej wody z opakowania czy zamieni na inn. Wydaje mi si, 瞠 w tych odcieniach jest 6% bo to dosy ciemne farby. Jak my郵icie ? Prosz o rady bo chcia豉bym si jutro za to zabra
P.S. Kt鏎y kolor 豉dniejszy ?
Cytat:
Napisane przez efcia90 Poka wiadomo嗆
Wieeem pigmentacja bo inaczej kolor si chwila moment sp逝cze, ale chc pierw spr鏏owa po prostu nak豉daj帷 farb Mam jeszcze na oku tak *za陰cznik*. I tak si zastanawiam, czy mo瞠 wymiesza farb z wod 4% czy oryginaln, 3% niestety nie mam..
Nie myl pigmentacji z przyciemnianiem.. to raz.. a dwa to musi by woda 3 % - gdy 6 % tonuje..
Ten oxy co b璠zie w pude趾u musisz rozrobi z wod z kranu wed逝g proporcji i wyjdzie Ci 3 % woda..
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-06-20, 22:06   #2305
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomo軼i: 3 942
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez efcia90 Poka wiadomo嗆
Wieeem pigmentacja bo inaczej kolor si chwila moment sp逝cze, ale chc pierw spr鏏owa po prostu nak豉daj帷 farb Mam jeszcze na oku tak *za陰cznik*. I tak si zastanawiam, czy mo瞠 wymiesza farb z wod 4% czy oryginaln, 3% niestety nie mam..
ten kolorek te 豉dny ja bym poprostu zrobi豉 tak: wode 6% rozcie鎍zy z wod zwyk陰 p馧 na p馧 i wychodzi 3% oczywi軼ie musisz da tyle samo ile jest tej w opakowaniu wymiesza i tyle samo potem odci庵n望 i wyrzuci
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja w這sk闚

by這 - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podci璚iu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening ca貫go cia豉
asiabb1983 jest offline  
Stary 2011-06-20, 22:07   #2306
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomo軼i: 4 529
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
o Bo瞠, zrezygnowa z ziemniak闚, chleba i s這dyczy
umar豉bym podziwiam Asiu
S這dyczy i tak jem ma這 wi璚 pewnie by mnie to nie ruszy這
Ale ziemniaki? a bia造 chleb to ju w og鏊e.. nie da豉bym rady
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-06-20, 22:08   #2307
efcia90
Zadomowienie
 
Avatar efcia90
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomo軼i: 1 253
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Poka wiadomo嗆
Nie myl pigmentacji z przyciemnianiem.. to raz.. a dwa to musi by woda 3 % - gdy 6 % tonuje..
Ten oxy co b璠zie w pude趾u musisz rozrobi z wod z kranu wed逝g proporcji i wyjdzie Ci 3 % woda..
Rzeczywi軼ie,, chyba nieuwa積ie czyta豉m. A woda nie mo瞠 by 4% (tak mam) ? Wtedy bym mia豉 pewno嗆, 瞠 woda na pewno ma 4% a boj si, 瞠 幢e rozcie鎍z i zamiast 3% wyjdzie mi niewiadomo co.

Cytat:
Napisane przez asiabb1983
ten kolorek te 豉dny ja bym poprostu zrobi豉 tak: wode 6% rozcie鎍zy z wod zwyk陰 p馧 na p馧 i wychodzi 3% oczywi軼ie musisz da tyle samo ile jest tej w opakowaniu wymiesza i tyle samo potem odci庵n望 i wyrzuci
Hmm w sumie skoro to takie 豉twe to mo瞠 rzeczywi軼ie rozcie鎍z do 3%, mam nadziej, 瞠 na tubce syossa jest podane jaka jest woda. A czy z 3% nie wyjdzie mi za ciemno ?
__________________
Bo tak.

Edytowane przez efcia90
Czas edycji: 2011-06-20 o 22:12
efcia90 jest offline  
Stary 2011-06-20, 22:09   #2308
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Poka wiadomo嗆
S這dyczy i tak jem ma這 wi璚 pewnie by mnie to nie ruszy這
Ale ziemniaki? a bia造 chleb to ju w og鏊e.. nie da豉bym rady
ja to codziennie musz zje嗆 cho熲y batonika, czasem tylko one trzymaj mnie przy 篡ciu
kitkulka jest offline  
Stary 2011-06-20, 22:10   #2309
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomo軼i: 3 942
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
o Bo瞠, zrezygnowa z ziemniak闚, chleba i s這dyczy
umar豉bym podziwiam Asiu
nie jest tak 幢e nie m闚i oczywi軼ie 瞠 nigdy nie zjem bo nieraz jednego ziemniaczka capn窸am chlebek jak ju to ciemny ziarnisty lub ciemne bu貫czki z ziarnami ale to tak na przemian tydzie jem np.na 郾iadanko tylko, a potem tydzie wcale
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja w這sk闚

by這 - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podci璚iu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening ca貫go cia豉
asiabb1983 jest offline  
Stary 2011-06-20, 22:14   #2310
novelove
Zakorzenienie
 
Avatar novelove
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: z Ba速yku :)
Wiadomo軼i: 3 526
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy! Cz: XI

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Poka wiadomo嗆
Ale super



eee nie s康z - tak teraz m闚isz.. ale jakby pracowa豉 i by si nudzi豉 to by zmieni豉 zdanie
Ja jeszcze jak do liceum chodzi豉m to pracowa豉m w wakacje w kiosku (no bo pieni康ze z nieba si nie bior ) to jak klient闚 nie by這 to si taaaaak nudzi豉m ( bo ile mo積a w k馧ko te same gazety czyta?) by豉m o wiele bardziej zm璚zona tym siedzeniem i nic nie robieniem.. ni jak co chwila kto co kupowa.. no i tak jak co robi豉m to czas szybciej lecia i szybciej sz豉m do domu.. a tak ? to patrzy豉m na zegarek wydawa這 mi si 瞠 min窸o 30 min a tu 5 min dopiero
Dramat
Ja w豉郾ie por闚nuj to z prac hostessy w makro-co ostatnio by豉m. Ludzi 0! I 8 godzin lecia這 jak 3 dni. A tak to jest zapierdziel, ale przynajmniej czas szybko mija. Najgorsze jest to sprz徠anie
1.5h lito軼i

---------- Dopisano o 22:14 ---------- Poprzedni post napisano o 22:13 ----------

Asiu
gratuluj!!!
i w jakim czasie??
__________________
01.03-Palette c10
novelove jest offline  
Zamknij w徠ek

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:09.