Wszystko o farbowaniu henną - część II - Strona 109 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2012-01-31, 16:11   #3241
sylvi300
Zakorzenienie
 
Avatar sylvi300
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 5 263
Dot.: Wszystko o farbowaniu henną - cz.II

Cytat:
Napisane przez Kornelia90 Pokaż wiadomość
mam nadzieję ze się pogłębi , kurcze a od czego to zależy ??
jakiej henny użyłaś ?
tzn jakiej firmy, czysta henna czy mieszanka ziół ?
__________________
Twoje ciało może wiecej,niz podpowiada Ci Twój umysł



Zapraszam na bloga!!!!

http://tocosalata.blogspot.com/
sylvi300 jest offline  
Stary 2012-01-31, 16:23   #3242
Kornelia90
Raczkowanie
 
Avatar Kornelia90
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 82
Dot.: Wszystko o farbowaniu henną - cz.II

Cytat:
Napisane przez sylvi300 Pokaż wiadomość
jakiej henny użyłaś ?
tzn jakiej firmy, czysta henna czy mieszanka ziół ?
KHADI czarna henna , skład indygo ,amla , henna
Kornelia90 jest offline  
Stary 2012-01-31, 16:48   #3243
ewcia1807
Zakorzenienie
 
Avatar ewcia1807
 
Zarejestrowany: 2010-11
Lokalizacja: Białogard
Wiadomości: 11 587
Dot.: Wszystko o farbowaniu henną - cz.II

Cytat:
Napisane przez Chooo Pokaż wiadomość
Pytanko.
Jeśli nałożyłam 1,5 miesiąca temu naturalnną hennę, 3 tyg temu Khadi Orzechowy Brąz, 2 tygodnie temu Hennę z Amlą i Jatrophą (razem mam 3 warstwy na włosach) i za jakieś 2 tygodnie chciałabym sobie położyć
Farbę Syoss 4-86 Mix Gorzkiej Czekolady z Toffi ??
Czy to prawa, iż może wyjść zieleń?
Ile praktycznie trzeba odczekać od farbowania henną do farbowania chemiczną bez amoniaku? Wie któraś z Was?
Jeśli używa się czyste henny (tj. bez sztucznych dodatków) to można farbować od razu, nie po określonym czasie
__________________
CG od 30.09.2011
Olejowanie od 11.11.2011


28-...-36-37-38-39-40-41-42-43-44-45-46 -47-48-49-50 ... 60

Zapraszam na mojego kosmetycznego bloga: www.kosmetyczny-raj.blogspot.com
ewcia1807 jest offline  
Stary 2012-01-31, 17:54   #3244
1985SiWA
Zakorzenienie
 
Avatar 1985SiWA
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 10 211
Dot.: Wszystko o farbowaniu henną - cz.II

Cytat:
Napisane przez Kornelia90 Pokaż wiadomość
pierwsze hennowanie za sobą!! fajna sprawa ta henna
wymieszałam sobie ta zieloną papkę , zrobiłam sobie fajna konsystencję taką że mocno nie spadała , bach bach i nałożyłam , najwięcej na odrosty zapakowałam w folię i ręcznik trzymałam 2,45 godziny i zmyłam a tu jakieś małe odrosty zostały i gdzie nie gdzie jakieś rude połyski , czy to wogóle zejdzie ? kolor sie jeszcze trochę utrwali , czy czarne jakie wychodzą takie zostają ???
ja mam po Khadi Czarnej odrosty ciemnobrazowe, reszta czerni farbowana wczesniej chemia sie nieco ocieplila.
Zastanawiam sie czy warto to indygo zamowic czy sobie dac spokoj bo mnie zalezy na glebokej czerni, ciemny braz to moj naturalny ale w czerni mi najlepiej boje sie ze kupie Indygo i kolejna kasa w bloto pojdzie bo zostala mi polowa Czarnej a juz jej raczej nie uzyje
__________________
02.09.2015 dr. L.P Ostrava, Czechy - Żelki! już są
395 ml Sebbin Clasic, Textured Okrągłe Wysoki Profil + korekcja powiek górnych
1985SiWA jest offline  
Stary 2012-01-31, 18:21   #3245
sylvi300
Zakorzenienie
 
Avatar sylvi300
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 5 263
Dot.: Wszystko o farbowaniu henną - cz.II

Cytat:
Napisane przez 1985SiWA Pokaż wiadomość
ja mam po Khadi Czarnej odrosty ciemnobrazowe, reszta czerni farbowana wczesniej chemia sie nieco ocieplila.
Zastanawiam sie czy warto to indygo zamowic czy sobie dac spokoj bo mnie zalezy na glebokej czerni, ciemny braz to moj naturalny ale w czerni mi najlepiej boje sie ze kupie Indygo i kolejna kasa w bloto pojdzie bo zostala mi polowa Czarnej a juz jej raczej nie uzyje
indygo to taka głęboka czerń, mi khadi czarna farbowała raczej na ciemny brąz
__________________
Twoje ciało może wiecej,niz podpowiada Ci Twój umysł



Zapraszam na bloga!!!!

http://tocosalata.blogspot.com/
sylvi300 jest offline  
Stary 2012-01-31, 18:27   #3246
Miskaa78
Kazar Lady
 
Avatar Miskaa78
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 22 054
Dot.: Wszystko o farbowaniu henną - cz.II

Cytat:
Napisane przez 1985SiWA Pokaż wiadomość
ja mam po Khadi Czarnej odrosty ciemnobrazowe, reszta czerni farbowana wczesniej chemia sie nieco ocieplila.
Zastanawiam sie czy warto to indygo zamowic czy sobie dac spokoj bo mnie zalezy na glebokej czerni, ciemny braz to moj naturalny ale w czerni mi najlepiej boje sie ze kupie Indygo i kolejna kasa w bloto pojdzie bo zostala mi polowa Czarnej a juz jej raczej nie uzyje
zanim zamowiłaś pisałam Ci o tych odcieniach
teraz nie wyrzucisz tylko zamów indygo i zmieszaj z tą czarną, dasz więcej indygo niż czarnej to powinno być ok
__________________


Sarkazm to obrona osób inteligentnych przed otaczającą głupotą..

Miskaa78 jest offline  
Stary 2012-01-31, 19:14   #3247
1985SiWA
Zakorzenienie
 
Avatar 1985SiWA
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 10 211
Dot.: Wszystko o farbowaniu henną - cz.II

Cytat:
Napisane przez sylvi300 Pokaż wiadomość
indygo to taka głęboka czerń, mi khadi czarna farbowała raczej na ciemny brąz
Cytat:
Napisane przez Miskaa78 Pokaż wiadomość
zanim zamowiłaś pisałam Ci o tych odcieniach
teraz nie wyrzucisz tylko zamów indygo i zmieszaj z tą czarną, dasz więcej indygo niż czarnej to powinno być ok
no wiem wiem, ale ja wyobrazalam sobie inaczej ta cieplą czern

kurdeeeee obawiam sie ale zamówie to indygo dzisiaj ... a jak mi nie wyjdzie to sie chyba popłacze bo wielkie nadzieje w hennie pokładałam

a to prada ze indygo tzreba odrazu cala paczke wykorzystac bo nie moze zostac na kolejne farbowanie??
__________________
02.09.2015 dr. L.P Ostrava, Czechy - Żelki! już są
395 ml Sebbin Clasic, Textured Okrągłe Wysoki Profil + korekcja powiek górnych

Edytowane przez 1985SiWA
Czas edycji: 2012-01-31 o 19:16
1985SiWA jest offline  
Stary 2012-01-31, 19:41   #3248
Miskaa78
Kazar Lady
 
Avatar Miskaa78
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 22 054
Dot.: Wszystko o farbowaniu henną - cz.II

Cytat:
Napisane przez 1985SiWA Pokaż wiadomość
no wiem wiem, ale ja wyobrazalam sobie inaczej ta cieplą czern

kurdeeeee obawiam sie ale zamówie to indygo dzisiaj ... a jak mi nie wyjdzie to sie chyba popłacze bo wielkie nadzieje w hennie pokładałam

a to prada ze indygo tzreba odrazu cala paczke wykorzystac bo nie moze zostac na kolejne farbowanie??
a dlaczego??? no weśśśśś

jalk potrzebujesz połowy opakowania na głowę to weź odsyp troche czarnej dowal indygo ja bym to zrobiła w proporcjach 1/3 - 2/3 więcej indygo a reszta Ci zostanie na kolejne farbowania - wtedy np indygo podziel na 3 części a dosypuj czarnej by była ilość na twoje włosy...wiem wiem zamotałam

paniaju?
__________________


Sarkazm to obrona osób inteligentnych przed otaczającą głupotą..

Miskaa78 jest offline  
Stary 2012-01-31, 19:47   #3249
1985SiWA
Zakorzenienie
 
Avatar 1985SiWA
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 10 211
Dot.: Wszystko o farbowaniu henną - cz.II

Cytat:
Napisane przez Miskaa78 Pokaż wiadomość
a dlaczego??? no weśśśśś

jalk potrzebujesz połowy opakowania na głowę to weź odsyp troche czarnej dowal indygo ja bym to zrobiła w proporcjach 1/3 - 2/3 więcej indygo a reszta Ci zostanie na kolejne farbowania - wtedy np indygo podziel na 3 części a dosypuj czarnej by była ilość na twoje włosy...wiem wiem zamotałam

paniaju?
wyczytalam na jakiejs stronie o farbach roslinnych, ze ponoc sie cos z barwnikiem dzieje
__________________
02.09.2015 dr. L.P Ostrava, Czechy - Żelki! już są
395 ml Sebbin Clasic, Textured Okrągłe Wysoki Profil + korekcja powiek górnych
1985SiWA jest offline  
Stary 2012-01-31, 19:50   #3250
Miskaa78
Kazar Lady
 
Avatar Miskaa78
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 22 054
Dot.: Wszystko o farbowaniu henną - cz.II

Cytat:
Napisane przez 1985SiWA Pokaż wiadomość
wyczytalam na jakiejs stronie o farbach roslinnych, ze ponoc sie cos z barwnikiem dzieje
ale przecież jak go kupujesz to nie wiesz ile leżał...
pewnie chodzi ci o przechowywanie gotowej wymieszanej henny? to indygo sie nie zamraża ale w wersji sypkiej go przechowuj w opakowaniu a odsypuj tylko potrzebną ilość.
__________________


Sarkazm to obrona osób inteligentnych przed otaczającą głupotą..

Miskaa78 jest offline  
Stary 2012-01-31, 20:03   #3251
Magda_M_1973
Wtajemniczenie
 
Avatar Magda_M_1973
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 2 096
Dot.: Wszystko o farbowaniu henną - cz.II

umyłam wlosy
o ja cię wszystkie odcienie niebieskiego leciały
mam nadzieję że coś jednak zostało na wlosach
Magda_M_1973 jest offline  
Stary 2012-01-31, 20:33   #3252
Miskaa78
Kazar Lady
 
Avatar Miskaa78
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 22 054
Dot.: Wszystko o farbowaniu henną - cz.II

Cytat:
Napisane przez Magda_M_1973 Pokaż wiadomość
umyłam wlosy
o ja cię wszystkie odcienie niebieskiego leciały
mam nadzieję że coś jednak zostało na wlosach
zostanie rób zdjęcia
__________________


Sarkazm to obrona osób inteligentnych przed otaczającą głupotą..

Miskaa78 jest offline  
Stary 2012-01-31, 21:08   #3253
1985SiWA
Zakorzenienie
 
Avatar 1985SiWA
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 10 211
Dot.: Wszystko o farbowaniu henną - cz.II

Cytat:
Napisane przez Miskaa78 Pokaż wiadomość
ale przecież jak go kupujesz to nie wiesz ile leżał...
pewnie chodzi ci o przechowywanie gotowej wymieszanej henny? to indygo sie nie zamraża ale w wersji sypkiej go przechowuj w opakowaniu a odsypuj tylko potrzebną ilość.

a no to jak mozna to ok

zamowilam
__________________
02.09.2015 dr. L.P Ostrava, Czechy - Żelki! już są
395 ml Sebbin Clasic, Textured Okrągłe Wysoki Profil + korekcja powiek górnych
1985SiWA jest offline  
Stary 2012-01-31, 21:47   #3254
Magda_M_1973
Wtajemniczenie
 
Avatar Magda_M_1973
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 2 096
Dot.: Wszystko o farbowaniu henną - cz.II

Cytat:
Napisane przez Miskaa78 Pokaż wiadomość
zostanie rób zdjęcia
wczoraj wstawilam tu http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p...postcount=3226
a ja teraz od rana do zmroku w robocie jestem ..... to w ciągu dnia nie ma szans na fotke, po glorie dziś juz siły tez nie mialam jechac a chce koniecznie tego glosa sobie zrobic w weekend
Magda_M_1973 jest offline  
Stary 2012-01-31, 21:50   #3255
Miskaa78
Kazar Lady
 
Avatar Miskaa78
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 22 054
Dot.: Wszystko o farbowaniu henną - cz.II

Cytat:
Napisane przez Magda_M_1973 Pokaż wiadomość
wczoraj wstawilam tu http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p...postcount=3226
a ja teraz od rana do zmroku w robocie jestem ..... to w ciągu dnia nie ma szans na fotke, po glorie dziś juz siły tez nie mialam jechac a chce koniecznie tego glosa sobie zrobic w weekend
tę fotkę widziałam
zamówiłam sobie 3 maski gloria tez bede glossy robić ;p
__________________


Sarkazm to obrona osób inteligentnych przed otaczającą głupotą..

Miskaa78 jest offline  
Stary 2012-01-31, 21:52   #3256
1985SiWA
Zakorzenienie
 
Avatar 1985SiWA
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 10 211
Dot.: Wszystko o farbowaniu henną - cz.II

Cytat:
Napisane przez Magda_M_1973 Pokaż wiadomość
wczoraj wstawilam tu http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p...postcount=3226
a ja teraz od rana do zmroku w robocie jestem ..... to w ciągu dnia nie ma szans na fotke, po glorie dziś juz siły tez nie mialam jechac a chce koniecznie tego glosa sobie zrobic w weekend
ladny kolor, Indygo ??
__________________
02.09.2015 dr. L.P Ostrava, Czechy - Żelki! już są
395 ml Sebbin Clasic, Textured Okrągłe Wysoki Profil + korekcja powiek górnych
1985SiWA jest offline  
Stary 2012-01-31, 22:08   #3257
_Sarenka_
Zadomowienie
 
Avatar _Sarenka_
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: podkarpacie
Wiadomości: 1 008
Dot.: Wszystko o farbowaniu henną - cz.II

właśnie siedzę z khadi. Czy moge wysuszyć wlosy po zmyciu, czy lepiej zeby same wyschły?
_Sarenka_ jest offline  
Stary 2012-01-31, 22:18   #3258
ona1960
Raczkowanie
 
Avatar ona1960
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 453
Dot.: Wszystko o farbowaniu henną - cz.II

Cytat:
Napisane przez DMkAnia Pokaż wiadomość
Chyba nie da się henną uzyskać takiego koloru, ale lepiej niech się wypowiedzą specjalistki od rudości
Wyrzuć prostownicę
Dziekuję za odpowiedzi Skoro henną takiego nie da rady to trudno.. Wybiore jakis inny bo juz nie chce niszczyć chemicznymi farbami włsoów..

A co do prostowania... Ja prostuję włosy raz na 2 miesiace zeby właśnie zrobić zdjęcie i porównywać ile mi urosły
ona1960 jest offline  
Stary 2012-02-01, 07:00   #3259
Kornelia90
Raczkowanie
 
Avatar Kornelia90
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 82
Dot.: Wszystko o farbowaniu henną - cz.II

Cytat:
Napisane przez 1985SiWA Pokaż wiadomość
ja mam po Khadi Czarnej odrosty ciemnobrazowe, reszta czerni farbowana wczesniej chemia sie nieco ocieplila.
Zastanawiam sie czy warto to indygo zamowic czy sobie dac spokoj bo mnie zalezy na glebokej czerni, ciemny braz to moj naturalny ale w czerni mi s najlepiej boje sie ze kupie Indygo i kolejna kasa w bloto pojdzie bo zostala mi polowa Czarnej a juz jej raczej nie uzyje
no właśnie widzę co się u mnie na głowie dzieje , chciałabym taka czerń czerń a po KHADI indygo tak się nie będzie działo? jedna dziewczyna mówiła że po NAZ włosy są czarne nie ma rudych refleksów i poświata taka na granatowy tylko że NAZ ciężko złapać jak zaglądam na stronę to ciągle jest napisane "produktu chwilowo brak " używa któraś z Was NAZ ?
Kornelia90 jest offline  
Stary 2012-02-01, 08:00   #3260
Kala_88
Rozeznanie
 
Avatar Kala_88
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 632
Dot.: Wszystko o farbowaniu henną - cz.II

Witam wizażanki,

proszę pomózcie mi , bo nigdzie nie moge znaleźć info - czy jedno opakowanie henny khadi czyli 100g starczy na włosy tak do łopatek? I czy trzeba tą mieszankę przygotowac 12 h wcześniej?z góry dziękuję
__________________
www.pustamiska.pl - tylko kliknięcie i pomagasz
Kala_88 jest offline  
Stary 2012-02-01, 08:03   #3261
Miskaa78
Kazar Lady
 
Avatar Miskaa78
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 22 054
Dot.: Wszystko o farbowaniu henną - cz.II

Cytat:
Napisane przez Kornelia90 Pokaż wiadomość
używa któraś z Was NAZ ?
ja używam NAZ dobrze, że 2 zamówiłam bo coś długo nie ma jej w sklepie

kolor jest super zimny czarny ale przyjemności nakładania błota brak
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 23.jpg (130,5 KB, 35 załadowań)
__________________


Sarkazm to obrona osób inteligentnych przed otaczającą głupotą..

Miskaa78 jest offline  
Stary 2012-02-01, 09:03   #3262
Kornelia90
Raczkowanie
 
Avatar Kornelia90
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 82
Dot.: Wszystko o farbowaniu henną - cz.II

Cytat:
Napisane przez Miskaa78 Pokaż wiadomość
kolor jest super zimny czarny ale przyjemności nakładania błota brak
czyli nie ma po niej żadnych rudych refleksów ani rudych odrostów ??
Kornelia90 jest offline  
Stary 2012-02-01, 09:07   #3263
Miskaa78
Kazar Lady
 
Avatar Miskaa78
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 22 054
Dot.: Wszystko o farbowaniu henną - cz.II

Cytat:
Napisane przez Kornelia90 Pokaż wiadomość
czyli nie ma po niej żadnych rudych refleksów ani rudych odrostów ??
nie ma.
__________________


Sarkazm to obrona osób inteligentnych przed otaczającą głupotą..

Miskaa78 jest offline  
Stary 2012-02-01, 09:23   #3264
Kornelia90
Raczkowanie
 
Avatar Kornelia90
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 82
Dot.: Wszystko o farbowaniu henną - cz.II

Cytat:
Napisane przez Miskaa78 Pokaż wiadomość
nie ma.
super , będę polować przypadkiem nie masz w domu z 10 żebym mogła odkupić 1 ?
śliczne te Twoje włoski , loki naturalne czy pomagasz im się kręcić ?

Edytowane przez Kornelia90
Czas edycji: 2012-02-01 o 09:25
Kornelia90 jest offline  
Stary 2012-02-01, 09:57   #3265
Kala_88
Rozeznanie
 
Avatar Kala_88
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 632
Dot.: Wszystko o farbowaniu henną - cz.II

Cytat:
Napisane przez Kala_88 Pokaż wiadomość
Witam wizażanki,

proszę pomózcie mi , bo nigdzie nie moge znaleźć info - czy jedno opakowanie henny khadi czyli 100g starczy na włosy tak do łopatek? I czy trzeba tą mieszankę przygotowac 12 h wcześniej?z góry dziękuję
Sama siebie zacytuję doczytałam się w końcu na stronie khadi.pl że jedno opakowanie powinno mi starczyć, zamówienie złożone, teraz pozostaje mi czekać i jeszcze poczytać o rozrabianiu mieszanki bo jest tu tyle pomysłów, że nie jestem pewna jak to zrobić, czy coś dodawać. Kupiłam orzechowy brąz i nie chciałabym żadnych rudawych refleksów tylko ładny zimny odcień.
A czy któraś z Was która nakładała orzech dodawała cytrynę?? Albo co najlepiej dodać do orzecha?
__________________
www.pustamiska.pl - tylko kliknięcie i pomagasz
Kala_88 jest offline  
Stary 2012-02-01, 10:22   #3266
margoltka
Wtajemniczenie
 
Avatar margoltka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 2 187
Dot.: Wszystko o farbowaniu henną - cz.II

Kochane proszę o pomoc. Pierwszy raz będę farbowała Khadi i bardzo, ale to bardzo się stresuję.

Mam włosy po przejściach, od lat farbuję. Obecnie mam spłukaną farbę Wella Color Touch - została tylko w miejscu wcześniej farbowanych włosów, z odrostów się całkowicie wypłukała. Wcześniej była farba nakładana u fryzjera, jeszcze wcześniej (laten 2011) pasemka blond. Odrost jest w kolorze średniociemny blond, reszta hm...ciepły, lekko rudawy średniociemny blond / jasny brąz. Włosów nie myję silikonami od miesięcy.

Dzisiaj chciałabym zrobić próbę na czterech pasemkach. Dwa w odcieniu JasnyBrąz, dwa OrzechowyBrąz. Dwa chcę potrzymać około 40min, dwa dłużej 1,5godz. ? Nie wiem właśnie ile najlepiej trzymać. Chciałabym osiągnąć nie za ciemny kolor, nie za bardzo rudy (taki mniej więcej jak w załączniku, może być jaśniejszy) Co radzicie?

Teraz kolejna sprawa: mieszanka. Chciałabym do mieszanki dodać odżywki (Alverde Kuracja Nabłyszczająca). Myślicie, że to dobry pomysł? Ile należy dodać odzywki?

Wybaczcie, ale bardzo boję się pierwszego farbowania. Od miesięcy już noszę się z tym zamiarem i jak do tej pory nie miałam odwagi. Proszę o rady.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg top.jpg (8,8 KB, 16 załadowań)
__________________

T. H. P. moje szczęście, moja miłość, moje wszystko


mój naturalny zakątek: przyPoziomkowej.pl

Edytowane przez margoltka
Czas edycji: 2012-02-01 o 10:25
margoltka jest offline  
Stary 2012-02-01, 10:34   #3267
Sachmet
Raczkowanie
 
Avatar Sachmet
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 85
Dot.: Wszystko o farbowaniu henną - cz.II

Dziewczyny mam takie pytanie, nigdy jeszcze nie farbowałam henną ale już mam zakupioną orzechowy brąz Khadi. Hennę nakłada się na mokre czy na suche włosy?
__________________
Większość ludzi myśli, że czas jest jak rzeka, która płynie szybko i w jednym kierunku. Mogę ci powiedzieć: mylą się! Czas to ocean podczas burzy.
Sachmet jest offline  
Stary 2012-02-01, 10:42   #3268
Miskaa78
Kazar Lady
 
Avatar Miskaa78
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 22 054
Dot.: Wszystko o farbowaniu henną - cz.II

Cytat:
Napisane przez Kornelia90 Pokaż wiadomość
super , będę polować przypadkiem nie masz w domu z 10 żebym mogła odkupić 1 ?
śliczne te Twoje włoski , loki naturalne czy pomagasz im się kręcić ?
dziękuję, naturalne, pomagam im trochę dobrze wyglądać


Sachmet mnie wygodniej na mokre, ale można i tak i tak, jak tobie lepiej
__________________


Sarkazm to obrona osób inteligentnych przed otaczającą głupotą..

Miskaa78 jest offline  
Stary 2012-02-01, 10:44   #3269
orzeszek0307
Raczkowanie
 
Avatar orzeszek0307
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 138
Dot.: Wszystko o farbowaniu henną - cz.II


---------- Dopisano o 10:44 ---------- Poprzedni post napisano o 10:43 ----------

Cytat:
Napisane przez Sachmet Pokaż wiadomość
Dziewczyny mam takie pytanie, nigdy jeszcze nie farbowałam henną ale już mam zakupioną orzechowy brąz Khadi. Hennę nakłada się na mokre czy na suche włosy?
Sachmet: Najlepiej na mokre nakładaj albo na mocno wilgotne chociaż osobiście rekomenduje pierwszy sposób
orzeszek0307 jest offline  
Stary 2012-02-01, 10:45   #3270
Sachmet
Raczkowanie
 
Avatar Sachmet
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 85
Dot.: Wszystko o farbowaniu henną - cz.II

OK dzięki dziewczyny
__________________
Większość ludzi myśli, że czas jest jak rzeka, która płynie szybko i w jednym kierunku. Mogę ci powiedzieć: mylą się! Czas to ocean podczas burzy.
Sachmet jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
farbowanie na brąz, henna, pomocy, problem

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 22:18.