Błękitne nieboooo... - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-06-13, 11:25   #1
Simia
Rozeznanie
 
Avatar Simia
 
Zarejestrowany: 2011-05
Lokalizacja: Kraina mlekiem i miodem płynąca
Wiadomości: 949

Błękitne nieboooo...


Witajcie, miałam chwilę czasu to coś uskubałam...
Tylko, że zdjęcia mi coś nie wyszły:/

Starałam się nad makijażem, błyszczyk zamiast szmini i coś w błękicie...
Oceńcie
Na zdjęciach wygląda to jak wygląda, ale tam za dużo się napracowałam, żeby tego nie wrzucić
Proszę o obiektywną ocenę...
Kosmetyki:
- cienie Inglot, Ingrid
- transparentny błyszczyk do ust bonjour
- baza pod podkład soraya
- róż eveline
- tusz do rzęs maybelline
- eyeliner (jakiś tam, nazwa się już zamazała)
- kredka do oczu eveline
pozdrawiam
Aha brwi rosną:P

Edytowane przez Simia
Czas edycji: 2011-06-13 o 15:36
Simia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-13, 13:22   #2
gioseppe
Zakorzenienie
 
Avatar gioseppe
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 148
Dot.: Błękitne nieboooo...

mam nadzieje, ze sie nie obrazisz ale makijaz wyglada tandetnie
zdecydowanie nie powinnas uzywac takich blekitow w tej formie
i jeszcze posklejane rzesy

to co mi sie podoba to dolna powieka i twoja nienaganna cera!
__________________
wizaż http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=596642 Profesjonalny Make-up | Nauka makijażu | Makijaż Ślubny | Analiza kolorystyczna 12 typów urody | Metamorfozy

gioseppe jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-13, 13:24   #3
Simia
Rozeznanie
 
Avatar Simia
 
Zarejestrowany: 2011-05
Lokalizacja: Kraina mlekiem i miodem płynąca
Wiadomości: 949
Dot.: Błękitne nieboooo...

Cytat:
Napisane przez gioseppe Pokaż wiadomość
mam nadzieje, ze sie nie obrazisz ale makijaz wyglada tandetnie
zdecydowanie nie powinnas uzywac takich blekitow w tej formie
i jeszcze posklejane rzesy

to co mi sie podoba to dolna powieka i twoja nienaganna cera!
Ok...
Simia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-13, 13:27   #4
Ani_qa
Zakorzenienie
 
Avatar Ani_qa
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 9 346
Dot.: Błękitne nieboooo...

Ja niestety myślę podobnie jak Gioseppe...Dolna powieka ładna, cera śliczna, ładnie zaróżowione policzki.
Ale ten błękit wygląda źle...i jeszcze w połączeniu z błyszczykiem tworzą kiepski zestaw.
__________________
Inka
Ani_qa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-13, 13:35   #5
Śniegowa
Oby do wiosny
 
Avatar Śniegowa
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 16 724
Dot.: Błękitne nieboooo...

Niestety muszę się zgodzić z Gio... To wygląda tandednie. Na pierwszym zdjęciu Twoje usta wyglądają, jakby zwarzył się na nich ten błyszczyk. Myślę, że zbyt wysoko i zbyt daleko w kierunku nosa podciągnęłaś ten jasny cień (biały) jest to widoczne najbardziej na pierwszym zdjęciu. Może jak byś spróbowała te same cienie nałożyć tylko na ruchomą część powieki byłoby lepiej? Z tego co widzę mamy podobną budowę oka- taka jakby poduszeczka. Makijaż w takim przypadku do łatwych nie należy. Spróbuj przy malowaniu, odsunąć się od lusterka, tak by spojrzeć na całość z dalszej perspektywy- łatwiej wtedy dostrzegam błędy i niedociągnięcia
Natomiast podoba mi się to, jak zaznaczyłaś dolną powiekę. Duży plus za róż- wygląda ładnie i świeżo.

Edytowane przez Śniegowa
Czas edycji: 2011-06-13 o 13:38
Śniegowa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-13, 13:35   #6
Simia
Rozeznanie
 
Avatar Simia
 
Zarejestrowany: 2011-05
Lokalizacja: Kraina mlekiem i miodem płynąca
Wiadomości: 949
Dot.: Błękitne nieboooo...

ok zrozumiałam i wystarczy mi to żeby już nie eksperymentować z makijażem
nie nadaję się.
dzięki za szczere opinie
Simia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-13, 13:47   #7
Śniegowa
Oby do wiosny
 
Avatar Śniegowa
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 16 724
Dot.: Błękitne nieboooo...

Cytat:
Napisane przez Simia Pokaż wiadomość
ok zrozumiałam i wystarczy mi to żeby już nie eksperymentować z makijażem
nie nadaję się.
dzięki za szczere opinie
Nie to nie o to chodzi byś nie eksperymentowała. Inaczej nie nabierzesz wprawy. http://wizaz.pl/forum/attachment.php...9&d=1306076687
Ten makijaż bardzo ładnie przecież Ci wyszedł.
Śniegowa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-13, 14:09   #8
gioseppe
Zakorzenienie
 
Avatar gioseppe
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 148
Dot.: Błękitne nieboooo...

Cytat:
Napisane przez Simia Pokaż wiadomość
ok zrozumiałam i wystarczy mi to żeby już nie eksperymentować z makijażem
nie nadaję się.
dzięki za szczere opinie
ten niebieski jest po prostu nietrafiony, zbyt bazarkowy, gdybys uzyla na przyklad grafitu i odrobine tej niebieskosci, odpowiednio porozcierala cienie byloby to do zaakceptowania

przeciez wlasnie o to chodzi, zebys eksperymentowala
nie ma co sie poddawac, wiele osob z MM zrobilo duze postepy pokaujac swoje makijaze i sluchajac wskazowek
dolna powieka jest super - duzy plus.. a wiec masz potencjal :P
probuj, kombinuj i w koncu wyjdzie

czym nakladasz cienie?
__________________
wizaż http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=596642 Profesjonalny Make-up | Nauka makijażu | Makijaż Ślubny | Analiza kolorystyczna 12 typów urody | Metamorfozy

gioseppe jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-13, 14:17   #9
fiolkowa krolewna
Zakorzenienie
 
Avatar fiolkowa krolewna
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 3 774
Wpisy w blogu: 9
Dot.: Błękitne nieboooo...

Dziewczyny, a czy wy nie macie wrażenia że cera jest zrobiona w photoshopie? nie wiem... bo ja mam takie dziwne wrażenie
Widać to jak popatrzy się w dół monitora ;D Pod oczkami wygładzone, czółko, nad ustami, a nosek nie do końca fotka nr 1
Moim zdaniem makijaż byłby ładny bez tego białego cienia
__________________
Pamiętaj - Daj sobie czas. Efekty zawsze się pojawią.

MOTIVATION

Edytowane przez fiolkowa krolewna
Czas edycji: 2011-06-13 o 14:19
fiolkowa krolewna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-13, 14:23   #10
Simia
Rozeznanie
 
Avatar Simia
 
Zarejestrowany: 2011-05
Lokalizacja: Kraina mlekiem i miodem płynąca
Wiadomości: 949
Dot.: Błękitne nieboooo...

Cytat:
Napisane przez fiolkowa krolewna Pokaż wiadomość
Dziewczyny, a czy wy nie macie wrażenia że cera jest zrobiona w photoshopie? nie wiem... bo ja mam takie dziwne wrażenie
Widać to jak popatrzy się w dół monitora ;D Pod oczkami wygładzone, czółko, nad ustami, a nosek nie do końca fotka nr 1
Moim zdaniem makijaż byłby ładny bez tego białego cienia
Photoshop jest tylo pod oczami - bo mam worki(z powodu nie przespanych nocy) i chciałam to troche zatuszować

narazie zrobię przerwę
dzięki za wszystko
wolę popatrzeć na Was pozdrawiam
Simia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-13, 14:24   #11
Śniegowa
Oby do wiosny
 
Avatar Śniegowa
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 16 724
Dot.: Błękitne nieboooo...

Cytat:
Napisane przez fiolkowa krolewna Pokaż wiadomość
Dziewczyny, a czy wy nie macie wrażenia że cera jest zrobiona w photoshopie? nie wiem... bo ja mam takie dziwne wrażenie
Widać to jak popatrzy się w dół monitora ;D Pod oczkami wygładzone, czółko, nad ustami, a nosek nie do końca fotka nr 1
Moim zdaniem makijaż byłby ładny bez tego białego cienia
Też mi się tak wydaje.... Z tego co widać na innych makijażach to Simia ma ładną skórę i jeśli rzeczywiście skorzystała ze "wspomagacza" to niepotrzebnie.
Nie chciałam o tym wcześniej wspominać, żeby nie wyszło, że to nagonka. Wiadomo, nikt nie lubi krytyki. Ważne w tym momencie jest aby nasza autorka nie poddawala się . Mając malutkie dziecko fajnie, że znajdujesz czas dla siebie. Próbuj!

Edytowane przez Śniegowa
Czas edycji: 2011-06-13 o 14:25
Śniegowa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-13, 15:04   #12
Immolation
Zakorzenienie
 
Avatar Immolation
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Wrocław/Ostrzeszów/Jelcz-Laskowice
Wiadomości: 4 900
GG do Immolation
Dot.: Błękitne nieboooo...

A ja odnosze wrażenie (z całym szacunkiem) że w tych zdjęciach został użyty Photoshop... Są tak dziwnie rozmglone te zdjęcia.

A co do makijazu to tez jestem tego samego zdania co dziewczyny na górze wątku.
Immolation jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-13, 15:35   #13
Simia
Rozeznanie
 
Avatar Simia
 
Zarejestrowany: 2011-05
Lokalizacja: Kraina mlekiem i miodem płynąca
Wiadomości: 949
Dot.: Błękitne nieboooo...

mówię, photoshop był użyty pod oczami (na moje worki) i w jednym zdjęciu rozmyłam tło, bo było zabałaganione i tyle

Ale ok
dzięki za wszystko, narazie się usunę
miło Was było poznać
Simia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-06-14, 12:21   #14
kolciag
Zakorzenienie
 
Avatar kolciag
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 9 743
Wpisy w blogu: 3
GG do kolciag
Dot.: Błękitne nieboooo...

Cytat:
Napisane przez Simia Pokaż wiadomość
mówię, photoshop był użyty pod oczami (na moje worki) i w jednym zdjęciu rozmyłam tło, bo było zabałaganione i tyle

Ale ok
dzięki za wszystko, narazie się usunę
miło Was było poznać
Po co zaraz się usuwać Ktoś źle znosi krytykę?
Zamiast ćwiczyć i próbować to się chowasz... tak się nie robi.
Łap za pędzelki i ćwicz, ćwicz i ćwicz... ja życzę powodzenia
__________________
kolciag jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:43.