makijaz staly i permanentny - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2003-03-26, 20:08   #1
Shiva
Raczkowanie
 
Avatar Shiva
 
Zarejestrowany: 2003-03
Wiadomości: 197

trwały makijaz!!


DZiewczyny powiedzcie mi jak wykonac trwaly makijaz!!
Ładny makijaz wykonac umiem ale co z jego trwaloscia?? Tak zeby przetrzymal np. dyskoteke. Dodam ze nie stac mnie na super drogie kosmetyki, wiec co mam zrobic? Doradzcie plizzzzzz [img]icons/icon7.gif[/img]
Shiva jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-03-26, 20:14   #2
palomino
Zakorzenienie
 
Avatar palomino
 
Zarejestrowany: 2002-06
Lokalizacja: spod kamienia
Wiadomości: 3 165
Re: trwały makijaz!!

Jeżeli często chodzisz na imprezy to może opłacilby Ci się zakup fixatora [img]icons/icon7.gif[/img]
Wpisz hasło fixator do naszej wyszukiwarki - ten temat już był poruszany o ile mnie pamięc nie myli [img]icons/1ehem.gif[/img]
Jest tam wyjaśnione jak to dziala i podany link pod którym można zamówić [img]icons/icon7.gif[/img]

cmoczki [img]icons/icon7.gif[/img]

PS: Dodam że ja fixatora nie używalam (jeszcze [img]icons/icon12.gif[/img] )
__________________
Nawet najdłuższa podróż rozpoczyna się od pierwszego kroku.
palomino jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-03-27, 08:19   #3
AgaZ
Przyjaciółka Wizaz.pl
 
Avatar AgaZ
 
Zarejestrowany: 2001-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 7 656
Re: trwały makijaz!!

Cześć Shiva [img]icons/icon7.gif[/img]
Ja osobiście uważam, że nie ma sensu kupowac specjalnych kosmetyków, czy fixatora na wyjście do dyskoteki. Po pierwsze tam i tak panuje półmrok albo ostre migoczące światło, w którym i tak niewidać zbyt wiele [img]icons/icon7.gif[/img]
Po drugie znając takie wyjscia z autopsji, wiem , że człowiek szaleje, poci się i nie ma aż tak trwałych kosmetyków, które bez szwanku zniosłyby te wszystkie niedogodności [img]icons/icon12.gif[/img]
Najlepiej jak zainwestujesz w maskarę wodoodporną, cienie pudrowe, błyszczyk, ewentualnie jakis brokat czy jednorazowe tatuaże ( są nawet takie fajne fosforyzujące [img]icons/icon7.gif[/img] ), czy ewentualnie jakiś perłowy puder typu highlighter, który możesz nałożyć punktowo na twarz i na ciało.
Nie nakładaj podkładu na buzię ( a już na pewno grubej jego warstwy), pobaw się raczej kolorystycznie cieniami na powiekach, dodaj kilak ozdóbek na ciałko albo odrobinę na buzię albo włoski i wystarczy.

Pozdrowienia serdeczne i dobrej zabawy [img]icons/icon7.gif[/img]

AgaZ
__________________
Kochane Wizażanki,
bardzo Was proszę piszcie w sprawie wszystkich zgłoszeń i problemów do Aniołka Tasmańskiego. Aniołek jest THE BEST. Ja już nie pracuję w wizażu od czerwca 2014. Bardzo mi przykro, ale już nie mogę odpowiadać na Wasze prośby
AgaZ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-03-27, 09:16   #4
sarenka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2002-07
Lokalizacja: Nizina Mazowiecka
Wiadomości: 9 213
Re: trwały makijaz!!

ja zauważyłam, że na dyskotece każda cera wyglada idealnie [img]icons/icon7.gif[/img] gładko i nieskazitelnie. takie urok czerwonych, żółtych i pomarańczowych lamp oraz stroboskopu [img]icons/icon7.gif[/img].

może skoncentruj się na podkreśleniu oczu [bo delikatny makijaż w tych wszystkich lampach wygląda dość mdło] tylko bez przesady [img]icons/icon7.gif[/img]
__________________
Naucz się zachowywać obojętność wobec fałszywych sądów o Tobie.
Bez takiej obojętności człowiek nie może być wolny.
Lew Mikołajewicz Tołstoj

WESOŁYCH ŚWIĄT!
sarenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-04-23, 22:33   #5
aggie
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2002-08
Wiadomości: 846
GG do aggie
makijaz staly i permanentny

Podobno roznica jest taka, iz permanentny jest prawie na cale zycie,a staly na pare latek..
I czym one sie roznia ?

A co najwazniejsze.. warto ?

[img]icons/icon40.gif[/img]
aggie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-04-24, 17:50   #6
Agentka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2003-01
Wiadomości: 2 084
Re: makijaz staly i permanentny

czy warto agus ? [img]icons/icon7.gif[/img] hyhy [img]icons/icon10.gif[/img] zło zamiescił "sliczne" fotki z takimi cudnymi [img]icons/icon12.gif[/img] makijazami [img]icons/icon10.gif[/img] hyhy look

http://www.wizaz.pl/w-agora/view.php...key=1014912911

[img]icons/1cmok.gif[/img]
__________________
Nie cierpię zimy
Agentka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-04-24, 18:55   #7
palomino
Zakorzenienie
 
Avatar palomino
 
Zarejestrowany: 2002-06
Lokalizacja: spod kamienia
Wiadomości: 3 165
Re: makijaz staly i permanentny

aggie napisał(a):
> Podobno roznica jest taka, iz permanentny jest prawie na cale zycie,a staly na pare latek..
> I czym one sie roznia ?
wg mnie to określenie na to samo - nie slyszalam o makijażu ktorego nie trzebaby bylo "poprawiac" co pare lat.
>
> A co najwazniejsze.. warto ?
Byl kiedyś program gdzie wypowiadaly sie kobiety i mowily że dobrze wykonany pozwala sie czasami nawet uwolnic od kompleksow (np można poprawić ksztalt ust) Tylko musi byc zrobione w sprawdzonym gabinecie.
Tutaj na forum jest zdjęcie osoby ktora miala robione usta:
http://www.wizaz.pl/w-agora/download...ead=1028104157

i kilka nie tak drastycznych przypadkow jak to Zlo zalączyl [img]icons/icon12.gif[/img]
cmoczki [img]icons/icon7.gif[/img]
__________________
Nawet najdłuższa podróż rozpoczyna się od pierwszego kroku.
palomino jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-04-24, 19:38   #8
Catherine
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-03
Wiadomości: 278
Re: makijaz staly i permanentny

A moim zdaniem warto, naprawde. Tylko trzeba sie wybrac do sprawdzonego gabinetu. Ja robilam w Sharley, w Warszawie. Po trzech latach odswiezylam permanenciaka i w rezultacie juz czwarty rok nie musze sobie zawracac glowy brwiami oraz dolnymi i gornymi kreskami na powiekach - najwyzej calosc lekko pogrubiam na "wieksze wyjscia". Latwiej z tym zyc, rano by mi sie nie chcialo cyzelowac malunku zaspanych slepaczkach.... Efekty mojego makijazu permanetnego mozna jako tako zobaczyc na zdjeciu w watku "Zmiany, chcem zmiany". Pozdrawiam i ... ja tam jestem: ZA.[img]icons/icon7.gif[/img]
Catherine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-04-24, 22:10   #9
aggie
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2002-08
Wiadomości: 846
GG do aggie
Re: makijaz staly i permanentny

Hm [img]icons/icon7.gif[/img]
Booo ja wlasnie nie wiem, tzn na pewno za jakies pare latek bym to zrobila, na pewno nie teraz, za mloda jestem [img]icons/icon7.gif[/img]
Ale ja bym nie chciala usteczek, mam je raczej duze i pelne [img]icons/icon12.gif[/img] tylko zeby podkreslic linie brwi.. i rzeski... ale do tego nie lepsza henna ? bezpieczniejsza ? tylko ze troszke mniej trwala.. [img]icons/icon7.gif[/img]

a po tym cio pokazala Ola tio nie wiem czy kce [img]icons/icon7.gif[/img] choc to raczej profesjonalista nie robil.. uhhh okropnosc !

[img]icons/icon40.gif[/img]
aggie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-04-24, 23:05   #10
aggie
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2002-08
Wiadomości: 846
GG do aggie
Re: makijaz staly i permanentny

Hm nio wlasnie widzialam Twoje zdjecie.. nioo ladny ten makijazyk ! sliczny!
Pamietasz ile placilas za brwi ?
A jesli sie po paru latkach nie chce poprawiac, to to schodzi naturalnie czy jak ? <-- przepraszam za takie glupiutkie pytanko ale chcialabym wiedziec

[img]icons/icon40.gif[/img]
aggie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-04-25, 03:03   #11
Catherine
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-03
Wiadomości: 278
Re: makijaz staly i permanentny

Dzieki za mile slowa. Nie jestem pewna, ale chyba z 800 zlotych... To moze sie wydawac duzo, ale rozloz sobie te sume na min. trzy lata a zobaczysz, ze sie oplaca. Poza tym, mi przy okazji poprawiono linie brwi, wiec korzysc jest podwojna. A kumpelka robila sobie usta - jeden dzien chodzila jakby ja ktos po pyszczku wytrzaskal, potem opuchlizna zeszla. Dziewczyna wyjechala do kraju z klimatem tak goracym, ze wszystkie szminki sciekaja z buzi i byla b. zadowolona, bo miala problem z glowy. Ok, to chyba tyle, bo mnie jeszcze posadza o kryptoreklame Sharleya. A jak to-to schodzi nie wiem dokladnie, bo ja sobie odswiezam, ale mowiono mi, ze po prostu blaknie. A rysunek jest tak delikatny (na zdjatku mam gorne kreski pogrubione), ze chyba ewentualnych ubytkow nie widac. Saludos, pa)))))))
Catherine jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:17.