Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja] - Strona 139 - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Zamknij w徠ek
 
Narz璠zia
Stary 2012-07-18, 19:51   #4141
mewa000
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Ma豉-Polska :)
Wiadomo軼i: 77
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

Cytat:
Napisane przez miSsia_a Poka wiadomo嗆
Szampon koloryzuj帷y, kt鏎y si ju prawie wyp逝ka. Naturalny kolor w這s闚 mam te ciemny Zastanawiam si te nad Well Koleston, 豉dne odcienie czerwieni maj.
Co do Kolestonu to te mi to przysz這 do g這wy i niedawno o to pyta豉m ale Uolcia mnie u鈍iadomi豉 i jednak nie spr鏏uj, tu masz linka gdzie by豉m doszkalana http://wizaz.pl/forum/showthread.php...3#post34982943
mewa000 jest offline  
Stary 2012-07-19, 07:37   #4142
SugarbabyLove
Zakorzenienie
 
Avatar SugarbabyLove
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomo軼i: 7 446
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

soena- pi瘯ny kolorek

Mewa- haha pamietam to bylo calkiem niedawno..
__________________
Nie ma mnie dla nikogo..
SugarbabyLove jest offline  
Stary 2012-07-20, 17:03   #4143
anetaoioioi
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-07
Wiadomo軼i: 2
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

czy uzywala moze ktoras z Was ciemnej wisni z Mariona? http://www.goldmax.pl/marion-farba-d...a-p-11935.html
anetaoioioi jest offline  
Stary 2012-07-21, 13:45   #4144
patusia88
Raczkowanie
 
Avatar patusia88
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomo軼i: 247
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

allwaves 7.36 drzewo czere郾iowe farbowa豉 kt鏎as z Was?
__________________
19.02.2012- ucz si 篡 bez prostownicy...
20.10.2012 - Dro盥瞠 (podejscie nr 3)
29.01.2012 - ZAPUSZCZAM!
patusia88 jest offline  
Stary 2012-07-21, 20:28   #4145
mewa000
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Ma豉-Polska :)
Wiadomo軼i: 77
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

Cytat:
Napisane przez patusia88 Poka wiadomo嗆
allwaves 7.36 drzewo czere郾iowe farbowa豉 kt鏎as z Was?
Z tego co kojarz to nie, to jest do嗆 ciemny kolor a tu raczej kr鏊uj ostre czerwienie
mewa000 jest offline  
Stary 2012-07-21, 20:40   #4146
fashionfans
Raczkowanie
 
Avatar fashionfans
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomo軼i: 105
Pomocy-KOLOR!

Witam Was. Chcia豉bym zapyta o co. Mianowicie-zamierzam zafarbowa w這sy na czerwony u profesjonalnego fryzjera. Z pozoru prosta rzecz, ale to niesie ze sob wiele w徠pliwo軼i i pyta : d. Mam jasn cer, ciemn opraw oczu, ciemny br您, falowane,do 這patek w這sy. Wiem, 瞠 musz rozja郾ia, aby uzyska po膨dany kolor, ale co b璠zie z odrostami? Przypu嗆my, 瞠 b璠 farbowa co 3-4tygodnie, ale czy u nasady g這wy te b璠 musia豉 rozja郾ia? I jaka farba pozwoli mi uzyska taki efekt? Zamierzam kupi sama farb i zanie嗆 do fryzjera...

Przyk豉dy
http://fryzurki.blox.pl/resource/semtc3adtulo.png

http://img.styl.fm/img116754.fryzury.602382.jpg
fashionfans jest offline  
Stary 2012-07-21, 20:50   #4147
patusia88
Raczkowanie
 
Avatar patusia88
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomo軼i: 247
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

juz po ptakach :P
__________________
19.02.2012- ucz si 篡 bez prostownicy...
20.10.2012 - Dro盥瞠 (podejscie nr 3)
29.01.2012 - ZAPUSZCZAM!
patusia88 jest offline  
Stary 2012-07-21, 23:04   #4148
mewa000
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Ma豉-Polska :)
Wiadomo軼i: 77
Dot.: Pomocy-KOLOR!

Poczytaj ten w徠ek http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=540564&page=139
mewa000 jest offline  
Stary 2012-07-22, 03:34   #4149
Banshee666
Raczkowanie
 
Avatar Banshee666
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Toru
Wiadomo軼i: 483
Dot.: Pomocy-KOLOR!

Cytat:
Napisane przez fashionfans Poka wiadomo嗆
Witam Was. Chcia豉bym zapyta o co. Mianowicie-zamierzam zafarbowa w這sy na czerwony u profesjonalnego fryzjera. Z pozoru prosta rzecz, ale to niesie ze sob wiele w徠pliwo軼i i pyta : d. Mam jasn cer, ciemn opraw oczu, ciemny br您, falowane,do 這patek w這sy. Wiem, 瞠 musz rozja郾ia, aby uzyska po膨dany kolor, ale co b璠zie z odrostami? Przypu嗆my, 瞠 b璠 farbowa co 3-4tygodnie, ale czy u nasady g這wy te b璠 musia豉 rozja郾ia? I jaka farba pozwoli mi uzyska taki efekt? Zamierzam kupi sama farb i zanie嗆 do fryzjera...

Przyk豉dy
http://fryzurki.blox.pl/resource/semtc3adtulo.png

http://img.styl.fm/img116754.fryzury.602382.jpg
wystarczy, 瞠 poka瞠sz zdj璚ia, a fryzjer sam farb b璠zie mia
tylko pami皻aj, 瞠 czerwienie najszybciej si wyp逝kuj

podobny (tylko du穎 bardziej intensywny na rozja郾ianych w這sach) mia豉m kolor z Palette Deluxe Intensywna Czerwie - powinien z豉pa nawet nierozja郾iane w這sy (czubek w這wy mia豉m jasny blond, od uszu w d馧 ciemny br您 przy schodzeniu z czarnego i mia豉m w豉郾ie taki kolor na dole w這s闚 - na g鏎ze kolor jak na opakowaniu)

jednak ja nadal b璠 poleca Ci nie wybieranie samej tylko za豉twienie wszystkiego kosmetykami profesjonalnymi
Banshee666 jest offline  
Stary 2012-07-22, 03:40   #4150
Banshee666
Raczkowanie
 
Avatar Banshee666
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Toru
Wiadomo軼i: 483
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

Cytat:
Napisane przez anetaoioioi Poka wiadomo嗆
czy uzywala moze ktoras z Was ciemnej wisni z Mariona? http://www.goldmax.pl/marion-farba-d...a-p-11935.html
u篡wa豉m mo瞠 nie ciemnej wi郾i, ale za to rubinow czerwie - nie polecam tej farby, w og鏊e nie chwyci豉 br您owych odrost闚 (mo瞠 je jeszcze troch przyciemni豉), a w這sy wysz造 ciemniejsze ni na opakowaniu (robi豉m na rudych po uprzednio wyp逝kanej intensywnej czerwieni palette deluxe) - og馧em w這sy wysz造 bordowe, a wg mnie farba chocia minimalnie powinna rozja郾ia (czego nie robi m.in. joanna i marion) to nie pokry豉 w og鏊e odrostu, kt鏎y wg mnie by dosy jasny..
Banshee666 jest offline  
Stary 2012-07-22, 09:03   #4151
SugarbabyLove
Zakorzenienie
 
Avatar SugarbabyLove
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomo軼i: 7 446
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

Cytat:
Napisane przez patusia88 Poka wiadomo嗆
juz po ptakach :P
aa czyli juz kupione albo juz zafarbowane? hehe a ja jestem po x myciu tej farby czerwono fioletowej.. i juz mam rudawe wlosy...ahh mimo iz myje odzywk.. nie trzyma sie ta farba co.. a farbowalam 1,5 tyg temu...
__________________
Nie ma mnie dla nikogo..
SugarbabyLove jest offline  
Stary 2012-07-22, 09:11   #4152
anetaoioioi
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-07
Wiadomo軼i: 2
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

jaka czerwona farba nadaje nie na rozjasniane wlosy (nie biale a takie 鄴速awe)? eksperymentuje na koncowkach, rozjasnilam je i teraz chce na nie nalozyc wlasnie ciemna wisnie Mariona, pewnie bedzie sie spierac na rudo?
anetaoioioi jest offline  
Stary 2012-07-22, 10:33   #4153
mewa000
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Ma豉-Polska :)
Wiadomo軼i: 77
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

Cytat:
Napisane przez SugarbabyLove Poka wiadomo嗆
aa czyli juz kupione albo juz zafarbowane? hehe a ja jestem po x myciu tej farby czerwono fioletowej.. i juz mam rudawe wlosy...ahh mimo iz myje odzywk.. nie trzyma sie ta farba co.. a farbowalam 1,5 tyg temu...
W kwestii od篡wki-kupi豉m wczoraj na szybkiego od篡wk w Biedronce, bodaj瞠 Elisse, do w這s闚 farbowanych, i jak tak zerkn窸am na sk豉d to nie widz sls-闚-mo磧iwe to? U篡wa造軼ie tej od篡wki?
mewa000 jest offline  
Stary 2012-07-22, 11:49   #4154
Benek23
Zakorzenienie
 
Avatar Benek23
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 5 870
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

Cytat:
Napisane przez mewa000 Poka wiadomo嗆
W kwestii od篡wki-kupi豉m wczoraj na szybkiego od篡wk w Biedronce, bodaj瞠 Elisse, do w這s闚 farbowanych, i jak tak zerkn窸am na sk豉d to nie widz sls-闚-mo磧iwe to? U篡wa造軼ie tej od篡wki?
W od篡wce to raczej ci篹ko znale潭 sls, cho s wyj徠ki W szamponach s.
__________________
Moja bi簑teria z sutaszu i nie tylko, zapraszam

http://wizaz.pl/forum/showthread.php...4#post26092774
Benek23 jest offline  
Stary 2012-07-22, 13:46   #4155
sonea8
Rozeznanie
 
Avatar sonea8
 
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomo軼i: 763
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

Chwali豉m si i chwali豉m ostatnio, wi璚 przysz豉 pora, 瞠by mi da nauczk.
Po pobycie nad morzem postanowi豉m rozpie軼i w這sy super od篡wieniem, wi璚 napakowa豉m Glori wszystkim, co pod r瘯 i trzyma豉m godzin.
Po zmyciu - katastrofa!!! To nie by這 nawet rude, niekt鏎e pasma mia豉m kompletnie sp這wia貫, niemal transparentne - jak po miesi帷u cz瘰tego mycia.
A tu nast瘼nego dnia wa積y wyjazd i chcia豉m b造szcze, tymczasem z lustra wygl康a do mnie najgorszy koszmar fryzjera ;p

Help!
Ale czym? W zapasie marne p馧 tubki matrixa i zero oksydantu... pomy郵a豉m wi璚 o Venicie, 34 lub 33 i dalej lata po drogeriach. Jakim cudem b喚kitnookim dopad豉m 34 sztuk jeden (bo w Naturze nie mieli czerwieni, chocia pianki og鏊nie to owszem); na powrocie z豉pa豉 mnie najwi瘯sza ulewa od lat, ale czego si nie robi dla urody, maj帷 w perspektywie 90% m瘰kiego towarzystwa, niby s逝瘺owo, ale jednak!...
W domu natychmiast zaaplikowa豉m dobre 3/4 opakowania (wydajne jest, trzeba przyzna). Efekt? Dla mnie super. Znik造 r騜nice koloru, ca這嗆 r闚nomiernie zafarbowana na kolor w miar ok. W miar, bo - i tu uff, uff, 瞠 nie by這 33 (purpura) - w這sy mam lekko buraczkowe. Nie jest 幢e, ca這嗆 trzyma jeszcze matrixowy, idealny ton, ale w zale積o軼i od 鈍iat豉 odcie w璠ruje w kierunku 獞ik造 no i trudno by這 oczekiwa rezultatu jak po Jedynej S逝sznej dla mnie farbie. Wi璚 generalnie jestem in plus.
Ciekawe, jak teraz b璠zie z wymywaniem; mam te wra瞠nie, 瞠 pianka lekko wysusza, ale to mo瞠 efekt nie do ko鎍a kanonicznej aplikacji, bo nak豉da豉m na suche i 鈍ie穎 umyte co prawda w這sy, tylko ju z matrixow od篡wk bez sp逝kiwania. Mo瞠 pianka nie lubi?...

A zobacz.

Jednak jestem nader rada, bo mam w razie czego ratunkow opcj, kt鏎a pozwala osi庵n望 bardzo dobry "look" od r瘯i, je郵i sytuacja tego wymaga.

Potem podrzuc fotki ze Smoka, je郵i si uda sesja ogrodowa

A jak tam Wasze czerwienie latem?
sonea8 jest offline  
Stary 2012-07-23, 10:49   #4156
DoDoo
Zakorzenienie
 
Avatar DoDoo
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: Kostarina
Wiadomo軼i: 5 560
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

Cytat:
Napisane przez sonea8 Poka wiadomo嗆

A jak tam Wasze czerwienie latem?
Ja ca造 czas jad na piankach Venita, heheh, wczoraj us造sza豉m, 瞠 mam 鈍ietny kolorek chocia wg mnie jest ju sp逝kany
DoDoo jest offline  
Stary 2012-07-23, 15:26   #4157
Banshee666
Raczkowanie
 
Avatar Banshee666
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Toru
Wiadomo軼i: 483
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

Cytat:
Napisane przez DoDoo Poka wiadomo嗆
Ja ca造 czas jad na piankach Venita, heheh, wczoraj us造sza豉m, 瞠 mam 鈍ietny kolorek chocia wg mnie jest ju sp逝kany
ja mam problem z dostaniem tej pianki i chyba dzi/jutro zam闚i na allegro

zwiedzi豉m 2 natury u siebie w mie軼ie i 2 mniejsze drogerie i nic! pozostaje mi jecha na drugi koniec torunia do 3 natury chyba..
Banshee666 jest offline  
Stary 2012-07-23, 16:14   #4158
SugarbabyLove
Zakorzenienie
 
Avatar SugarbabyLove
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomo軼i: 7 446
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

hej dziewczyny! No a u mnie sie teraz zaczyna powoli.. od jutra ide na kurs takze bede zagladac na wizaz wieczorami
do tego moj tata z polski przyjechal zeby szwagrowi mojemu pomoc w remoncie(bo moj tata to majsterklepka) no pozatym codo koloru i stanu wlosow.. hmm stan- Dobry.. mi瘯kie i g豉dkie a do tego sie fajnie kr璚.. kolor- no c騜.. taki sobie.. dzi zakupi豉m t piank co Benek- Isany do lok闚.. b璠 testowa.. do tego chce kupic jak御 odzywk w sprayu.. ale sama nie wiem.. ktora by byla dobra... isana, gliss kur.. moze jaka inna?? widzialam dzis w DM z alverde za 2,50 dla suchych wlos闚.. ale niewiem czy kupi j czy nie.. co polecacie?pozdrawiam
PS i fotki moje z ostatnich dni..
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg DSCF1146.jpg (57,9 KB, 24 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg DSCF1142.jpg (54,0 KB, 19 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg DSCF1173.jpg (73,2 KB, 22 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg DSCF1164.jpg (81,3 KB, 20 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg DSCF1172.jpg (127,3 KB, 22 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg fioletowe oczy.jpg (69,7 KB, 21 za豉dowa)
__________________
Nie ma mnie dla nikogo..

Edytowane przez SugarbabyLove
Czas edycji: 2012-07-23 o 16:20
SugarbabyLove jest offline  
Stary 2012-07-23, 17:26   #4159
DoDoo
Zakorzenienie
 
Avatar DoDoo
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: Kostarina
Wiadomo軼i: 5 560
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

Cytat:
Napisane przez Banshee666 Poka wiadomo嗆
ja mam problem z dostaniem tej pianki i chyba dzi/jutro zam闚i na allegro

zwiedzi豉m 2 natury u siebie w mie軼ie i 2 mniejsze drogerie i nic! pozostaje mi jecha na drugi koniec torunia do 3 natury chyba..
U mnie w naturze wgl nie ma tych pianek, ja kupuje z malej prywatnej drogerii
i tak jak sie rozgladalam to w zadnej sieciowce nie widzialam pianek.


sugar, ja poraz setny polecam maske na wlosy inebrya z keratyna, po zastosowaniu nie musze
juz nic nakladac, zadnej odzywki, wloski sa suuuper ewentualnie troszke jedwabiu na koncowki, ale tak nic poza tym. tyle kaski wurzucilam w bloto na jakies odzywki itp, a wystarczyla jedna maska
ale dobra juz nie bede nawijala o tej masce bo ile mozna jest cudowna

za tydzien farbuje wloski juuuupi, juz sie nie moge doczekac
DoDoo jest offline  
Stary 2012-07-23, 18:09   #4160
Benek23
Zakorzenienie
 
Avatar Benek23
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 5 870
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

Cytat:
Napisane przez Banshee666 Poka wiadomo嗆
ja mam problem z dostaniem tej pianki i chyba dzi/jutro zam闚i na allegro

zwiedzi豉m 2 natury u siebie w mie軼ie i 2 mniejsze drogerie i nic! pozostaje mi jecha na drugi koniec torunia do 3 natury chyba..
A ja dzi w豉郾ie jakim cudem dorwa豉m t piank Venity w Naturze i kupi豉m sobie B璠 testowa, ale za jaki czas.
__________________
Moja bi簑teria z sutaszu i nie tylko, zapraszam

http://wizaz.pl/forum/showthread.php...4#post26092774
Benek23 jest offline  
Stary 2012-07-23, 23:05   #4161
Nedera
Raczkowanie
 
Avatar Nedera
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: 皋ry
Wiadomo軼i: 252
GG do Nedera
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

I nast徙i cud. Mam ju spory odrost, a... RUDEGO NIE WIDA!
Alleluja, niechaj 篡je magenta!

Ale za jaki tydzie i tak se trzepn miedzian czerwie. Dla hecy

Tulam ciep這, P這miennow這se, i zmykam spa. Jutro pierwszy raz od dw鏂h tygodni do pracy... B璠zie ci篹ko ;P
A pojutrze egzamin na prawko. Trzymajcie za mnie k豉ki. Tfu. Kciuki
__________________
I tak Lucynka sta豉 si dyplomowan wiza篡stk
Nedera jest offline  
Stary 2012-07-23, 23:20   #4162
Benek23
Zakorzenienie
 
Avatar Benek23
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 5 870
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

Cytat:
Napisane przez DoDoo Poka wiadomo嗆


sugar, ja poraz setny polecam maske na wlosy inebrya z keratyna, po zastosowaniu nie musze
juz nic nakladac, zadnej odzywki, wloski sa suuuper ewentualnie troszke jedwabiu na koncowki, ale tak nic poza tym. tyle kaski wurzucilam w bloto na jakies odzywki itp, a wystarczyla jedna maska
ale dobra juz nie bede nawijala o tej masce bo ile mozna jest cudowna
Gdzie j kupujesz? Ona jest do w這s闚 farbowanych?
Cytat:
Napisane przez Nedera Poka wiadomo嗆
I nast徙i cud. Mam ju spory odrost, a... RUDEGO NIE WIDA!
Alleluja, niechaj 篡je magenta!

Ale za jaki tydzie i tak se trzepn miedzian czerwie. Dla hecy

Tulam ciep這, P這miennow這se, i zmykam spa. Jutro pierwszy raz od dw鏂h tygodni do pracy... B璠zie ci篹ko ;P
A pojutrze egzamin na prawko. Trzymajcie za mnie k豉ki. Tfu. Kciuki
Powodzenia
__________________
Moja bi簑teria z sutaszu i nie tylko, zapraszam

http://wizaz.pl/forum/showthread.php...4#post26092774
Benek23 jest offline  
Stary 2012-07-23, 23:47   #4163
Dancingwithdreams
Raczkowanie
 
Avatar Dancingwithdreams
 
Zarejestrowany: 2012-05
Wiadomo軼i: 39
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

hej dziewczyny Jeszcze wczoraj my郵a豉m, 瞠 b璠 robi ombre, ale dzisiaj wpad mi do g這wy pomys, 瞠 mo瞠 lepsza czerwie na ca貫j g這wie... Przestudiowa豉m troszk tego w徠ku, ale je郵i mo瞠cie mi doradzi to by豉bym wdzi璚zna. a wi璚 w這sy mam rude (ale dosy ciemnorude). Najbardziej marzy mi si taka czerwie jak ma Ewa Farna (do陰czam zdj璚ie). I czy jest szansa uzyska co w tym stylu ALE farb z drogerii w stylu Syoss, Pallette itp.? Je郵i tak to prosi豉bym o konkretn firm i nr farby Z g鏎y dzi瘯uj za wszelkie rady
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg czerwone wlosy.jpg (35,4 KB, 56 za豉dowa)
Dancingwithdreams jest offline  
Stary 2012-07-24, 08:06   #4164
DoDoo
Zakorzenienie
 
Avatar DoDoo
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: Kostarina
Wiadomo軼i: 5 560
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

Benek23, kupilam maske na allegro, tak w ciemno, nie znalazlam zadnych opinii o niej. nie jest do farbowanych, ale jakims cudem nie splukuje koloru, przynajmniej u mnie, a wlosy po niej jak marzenie
DoDoo jest offline  
Stary 2012-07-24, 09:43   #4165
Benek23
Zakorzenienie
 
Avatar Benek23
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 5 870
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

Cytat:
Napisane przez DoDoo Poka wiadomo嗆
Benek23, kupilam maske na allegro, tak w ciemno, nie znalazlam zadnych opinii o niej. nie jest do farbowanych, ale jakims cudem nie splukuje koloru, przynajmniej u mnie, a wlosy po niej jak marzenie
Ok, dzi瘯i. Mo瞠 kiedy si skusz jak wyko鎍z swoje 瞠lazne zapasy
__________________
Moja bi簑teria z sutaszu i nie tylko, zapraszam

http://wizaz.pl/forum/showthread.php...4#post26092774
Benek23 jest offline  
Stary 2012-07-24, 11:20   #4166
mewa000
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Ma豉-Polska :)
Wiadomo軼i: 77
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

Cytat:
Napisane przez Dancingwithdreams Poka wiadomo嗆
hej dziewczyny Jeszcze wczoraj my郵a豉m, 瞠 b璠 robi ombre, ale dzisiaj wpad mi do g這wy pomys, 瞠 mo瞠 lepsza czerwie na ca貫j g這wie... Przestudiowa豉m troszk tego w徠ku, ale je郵i mo瞠cie mi doradzi to by豉bym wdzi璚zna. a wi璚 w這sy mam rude (ale dosy ciemnorude). Najbardziej marzy mi si taka czerwie jak ma Ewa Farna (do陰czam zdj璚ie). I czy jest szansa uzyska co w tym stylu ALE farb z drogerii w stylu Syoss, Pallette itp.? Je郵i tak to prosi豉bym o konkretn firm i nr farby Z g鏎y dzi瘯uj za wszelkie rady
Ci篹ko b璠zie co doradzi, bo ka盥emu dana farba wychodzi inaczej. Niekt鏎e dziewczyny chwali造 tutaj np Syoss, inne narzeka造.

Jak koniecznie ma to by farba drogeryjna to mo瞠 spr鏏uj Loreal Feria Preference, maj kilka odcieni czerwieni a z tego co czyta豉m w necie to wychodz nie najgorzej http://www.lorealparis.pl/_pl/_pl/be...opics=BF_Feria
mewa000 jest offline  
Stary 2012-07-24, 16:39   #4167
SugarbabyLove
Zakorzenienie
 
Avatar SugarbabyLove
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomo軼i: 7 446
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

DoDoo- a ja po raz setny m闚ie 瞠 mieszkam w Niemczech i przesy趾a z polski jest dla mnie za droga a tutaj niema tej firmy...

Dancingwhithdreams- kochana aja robilam garnierem i palette jak dasz na jasniejsze wlosy wyjdzie OK i nawet w miare sie trzymaj ale na ciemnych wychodzi taka wisnia/macho.. zdania s podzielone ale chyba wszystie tutaj testowa造鄉y Scandic Line czy Allwaves kt鏎e te nie s z貫 i przede wszystkim tanie
__________________
Nie ma mnie dla nikogo..
SugarbabyLove jest offline  
Stary 2012-07-24, 17:20   #4168
DoDoo
Zakorzenienie
 
Avatar DoDoo
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: Kostarina
Wiadomo軼i: 5 560
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

Kupilam farbe EchosLine rosso jest to pierwsza profesjonalna farba zakupiona przeze mnie
zupelnie nie wiem ile dac oxy i tak myslalam, zeby dac 6% bo w lutym spalilam wlosy ble ble ble, obcielam ble ble ble i teraz sie zastanawiam czy dac 9 czy 6??? chce jedna woda zrobic, zeby sie nie bawic tu 9, a tu 6.
a wiec ile farby, a ile oxy? wlosy ciut za ramiona.

sugar, wlasnie do mnie dotarlo co napisalas szkoda, ze nie ma tej firmy u ciebie.
DoDoo jest offline  
Stary 2012-07-24, 17:44   #4169
SugarbabyLove
Zakorzenienie
 
Avatar SugarbabyLove
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomo軼i: 7 446
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

Cytat:
Napisane przez DoDoo Poka wiadomo嗆
Kupilam farbe EchosLine rosso jest to pierwsza profesjonalna farba zakupiona przeze mnie
zupelnie nie wiem ile dac oxy i tak myslalam, zeby dac 6% bo w lutym spalilam wlosy ble ble ble, obcielam ble ble ble i teraz sie zastanawiam czy dac 9 czy 6??? chce jedna woda zrobic, zeby sie nie bawic tu 9, a tu 6.
a wiec ile farby, a ile oxy? wlosy ciut za ramiona.

sugar, wlasnie do mnie dotarlo co napisalas szkoda, ze nie ma tej firmy u ciebie.
a na opakowaniu nie pisze jak miesza ? czy ci chodzi ile tubki da? a tubka jest 100 czy 60ml? ja mam wlosy tez ciut za ramiona i mi tubka 60ml plus oxydant wystarcza takze spokojnie Tobie tez styknie co do "mocy "oxy no nie wiem zalezy jakie masz teraz wlosy i czy jest to farba rozjasniajaca typu jak majicontrast czy scandic line.. bo jesli tak to mysle 6% wystarczy a jak nie to daj 9%
__________________
Nie ma mnie dla nikogo..
SugarbabyLove jest offline  
Stary 2012-07-24, 19:15   #4170
DoDoo
Zakorzenienie
 
Avatar DoDoo
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: Kostarina
Wiadomo軼i: 5 560
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

Nie jest napisane, ze jest rozjasniajaca... tubka 100ml, dobra doszlam do wniosku, ze wezme okolo 60ml, to ile oxy dac tej 6%? bo wole nie ryzykowac, czesc wlosow jest super ale koncowki slabe sa.
DoDoo jest offline  
Zamknij w徠ek

Tagi
czaerwony, czerwone, czerwone w這sy, czerwony, farba, kolor, w這sy

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 13:35.