Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja] - Strona 43 - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Zamknij w徠ek
 
Narz璠zia
Stary 2011-09-28, 00:01   #1261
sonea8
Rozeznanie
 
Avatar sonea8
 
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomo軼i: 763
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

Dzi瘯i za pochwa喚 Joanny - jak m闚i豉m, na jedno wyj軼ie farba ok, lekko tylko wysusza. Zaraz umyj g這w i obstawiam sp這wia貫 rude odrosty i og鏊n beznadziej, no, ale za te 5 z這tych czasem warto, w sytuacji awaryjnej
sonea8 jest offline  
Stary 2011-09-28, 07:36   #1262
Caramella
Wtajemniczenie
 
Avatar Caramella
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: rydultowy/londyn/frederikssund
Wiadomo軼i: 2 371
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

Cytat:
Napisane przez xblackxshadowx Poka wiadomo嗆
Caramella mi przy ostatnim farbowaniu te niezbyt z豉pa這 odrosty. By造 takie br您owo r騜owe, a teraz jak farba si ju wyp逝ka豉 to s jakie takie dziwne lekko 鄴速awe. Nie mam poj璚ia czemu si tak sta這, bo niby trzyma豉m nawet ciut d逝瞠j by wszystko dobrze z豉pa這, a i tak wysz豉 kicha.
no mialam dokladnie tak samo. po myciu tak jakby kolor sie splukal i zostalo to co ta farba rozjasnila. teraz chyba sie zdecyduje na jakis ciemniejszy odcien czerwieni bo juz mi sie jasna znudzila
__________________
sometimes's after the curtain close that the real reckoning comes
whether is about
who we wish we were
who we wish we could be
who we want to be with


63-62-61-60-59-58-57-56-55-54-53-52-51-50-49-48
Caramella jest offline  
Stary 2011-09-28, 14:20   #1263
selena004
Raczkowanie
 
Avatar selena004
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomo軼i: 303
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

Dziewczyny, zam闚i豉m ten czerwony rozja郾aicz, w豉郾ie do mnie idzie i mam pytanie - mam kolor jaki taki 鈔edniorudy, troch ja郾iejsze odrosty, a zaraz przy odrostach czerwony, kt鏎y w豉郾ie w ten rudy przechodzi. Nie wiem, jak i z jakim utleniaczem to farbowa, 瞠by by這 r闚no i dobrze. No i wgl mo瞠 mi kt鏎a powiedzie, ile si ten rozja郾aicz na g這wie trzyma? I po jakim czasie kolor schodzi?
selena004 jest offline  
Stary 2011-09-28, 15:41   #1264
koralina_johns
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-03
Wiadomo軼i: 6
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

hej hej wlasnie kupilam farbe z joanny intensywna czerwien 34 - w sobote farbuje wiec wrzuce fotki - mam tylko nadzieje ze mi po niej wlosy nie wypadna bo ma utleniacz 9% o.O

niestety po wycofaniu mojej kochanej dzikiej orchidei wciaz jestem na etapie eksperymentow

uzwyala ktoras tej joanny ?
koralina_johns jest offline  
Stary 2011-09-28, 21:33   #1265
SugarbabyLove
Zakorzenienie
 
Avatar SugarbabyLove
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomo軼i: 7 446
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

hej laski. Ja ostatnio na ebay farby przegladalam. i te z tego Matrixa co pisa造軼ie to na prawde drogie kolo 15 euro.. brrr dlatego posz豉m do sklepu fryzjerskiego i kupilam farb czerwon bardzo 豉dny odcie do tego 3% I zobaczymy jak wyjdzie, bede niedlugo farbowa

Farba tej firmy :http://www.ebay.de/itm/Kadus-Selecta...#ht_4771wt_802
__________________
Nie ma mnie dla nikogo..

Edytowane przez SugarbabyLove
Czas edycji: 2011-09-28 o 21:39
SugarbabyLove jest offline  
Stary 2011-09-29, 11:11   #1266
kotalina
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-03
Lokalizacja: Zag喚bie
Wiadomo軼i: 15
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

Cytat:
Napisane przez selena004 Poka wiadomo嗆
Dziewczyny, zam闚i豉m ten czerwony rozja郾aicz, w豉郾ie do mnie idzie i mam pytanie - mam kolor jaki taki 鈔edniorudy, troch ja郾iejsze odrosty, a zaraz przy odrostach czerwony, kt鏎y w豉郾ie w ten rudy przechodzi. Nie wiem, jak i z jakim utleniaczem to farbowa, 瞠by by這 r闚no i dobrze. No i wgl mo瞠 mi kt鏎a powiedzie, ile si ten rozja郾aicz na g這wie trzyma? I po jakim czasie kolor schodzi?

Zam闚i豉 z Chantala? je郵i tak, to mieszasz go zawsze z oksydantem 6. Ile si trzyma, hmm nie pami皻am dok豉dnie a wyrzuci豉m ju kube貫k z tego rozja郾iacza, ale tam Ci z ty逝 b璠zie pisa這, wydaje mi si 瞠 +/- p馧 godziny A precyzyjnie po jakim czasie schodzi to nie da si powiedzie, zale篡 od typu w這s闚, stopnia ich zniszczenia itp, poza tym niestety czerwona farba schodzi najszybciej. Ale my郵 瞠 b璠ziesz zadowolona, dla mnie czerw rozja郾iacz jest najlepszy, a naprawd pr鏏owa豉m ju wszystkiego
kotalina jest offline  
Stary 2011-09-29, 14:31   #1267
klaudia519
Przyczajenie
 
Avatar klaudia519
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomo軼i: 8
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

hej ;p czy miesza豉 kt鏎a z was ciemn wi郾ie z intesywn czewrieni? i co z tego wysz這 jak tak? zale篡 mi na wisniowym kolorku ale farba kt鏎a mam (Brillance ciemna wi郾ia 888) jest troche zaciemna i myslalam 瞠by j zmieszac z intensywna czerwieni (SYOSS INTENSYWNA CZERWIE 5-29) 瞠by kolorek nie by za ciemny ani zbyt czerwony? czy dobrze my郵e ? czy ta ciemna wisnia przebije czerwien i wyjdzie i tak ciemny kolor? obydwie farby sa firmy Schwarzkopfwi璚 chyba mozna je miesza/ prosz was o pomoc i dzi瘯uje


BRILLANCE FARBA 888 CIEMNA WI吉IA
klaudia519 jest offline  
Stary 2011-09-29, 15:46   #1268
selena004
Raczkowanie
 
Avatar selena004
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomo軼i: 303
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

Cytat:
Napisane przez kotalina Poka wiadomo嗆
Zam闚i豉 z Chantala? je郵i tak, to mieszasz go zawsze z oksydantem 6. Ile si trzyma, hmm nie pami皻am dok豉dnie a wyrzuci豉m ju kube貫k z tego rozja郾iacza, ale tam Ci z ty逝 b璠zie pisa這, wydaje mi si 瞠 +/- p馧 godziny A precyzyjnie po jakim czasie schodzi to nie da si powiedzie, zale篡 od typu w這s闚, stopnia ich zniszczenia itp, poza tym niestety czerwona farba schodzi najszybciej. Ale my郵 瞠 b璠ziesz zadowolona, dla mnie czerw rozja郾iacz jest najlepszy, a naprawd pr鏏owa豉m ju wszystkiego

Tak, Chantala Dzi瘯uj. Mia豉m dzisiaj farbowa, ale paczka mi nie przysz豉 ;x No ale prze篡j, a kolorem pochwal si kiedy indziej
selena004 jest offline  
Stary 2011-09-29, 23:00   #1269
uolcia
Rozeznanie
 
Avatar uolcia
 
Zarejestrowany: 2010-09
Wiadomo軼i: 696
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

klaudia 519 yyy chyba nie powinna tak robi
uolcia jest offline  
Stary 2011-09-30, 08:54   #1270
Caramella
Wtajemniczenie
 
Avatar Caramella
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: rydultowy/londyn/frederikssund
Wiadomo軼i: 2 371
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

ja tez mysle ze nie powinnas, wg mnie miesza sie tylko farby z tej samej serii. ale specjalistka nie jestem wiec moge sie mylic
__________________
sometimes's after the curtain close that the real reckoning comes
whether is about
who we wish we were
who we wish we could be
who we want to be with


63-62-61-60-59-58-57-56-55-54-53-52-51-50-49-48
Caramella jest offline  
Stary 2011-09-30, 14:24   #1271
SugarbabyLove
Zakorzenienie
 
Avatar SugarbabyLove
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomo軼i: 7 446
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

Ja juz po farbowaniu super kolorek wyszed pozniej dodam foty
__________________
Nie ma mnie dla nikogo..
SugarbabyLove jest offline  
Stary 2011-09-30, 15:52   #1272
kotalina
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-03
Lokalizacja: Zag喚bie
Wiadomo軼i: 15
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

Cytat:
Napisane przez selena004 Poka wiadomo嗆
Tak, Chantala Dzi瘯uj. Mia豉m dzisiaj farbowa, ale paczka mi nie przysz豉 ;x No ale prze篡j, a kolorem pochwal si kiedy indziej
Haha, ja te musz wreszcie zafarbowa, bo nie farbowa豉m od pocz徠ku sierpnia wi璚 wyobra嬈ie sobie jakie mam pi瘯ne odrosty ;p Jak zafarbujesz to koniecznie wrzu zdj璚ia
kotalina jest offline  
Stary 2011-10-03, 11:35   #1273
onanowaa
Raczkowanie
 
Avatar onanowaa
 
Zarejestrowany: 2011-06
Wiadomo軼i: 325
farba do w這sow ! potrzebna szybka pomoc!

a wi璚 wybieram si do drogerii i chc zakupi farb do w連闚 odcie czerwony , i zastanawiam si kt鏎a czerwie jest bardziej "czerwona" garnier color naturals p這mienna czysta czerwie czy p這mienna g喚boka czerwie , prosz nie sugerowa si opakowaniem , tylko chcia豉bym pozna opini kogo kto ju mia styczno嗆 z kt鏎ym z tych odcieni bo chcia豉bym si co o nich dowiedzie bo zale篡 mi na prawdziwej czerwieni , dotychczas farby sobie nie radzi造
__________________

If the food don't kill ya , the service will.
onanowaa jest offline  
Stary 2011-10-03, 14:30   #1274
peiz
Raczkowanie
 
Avatar peiz
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: Che軛/Wroc豉w
Wiadomo軼i: 391
Dot.: farba do w這sow ! potrzebna szybka pomoc!

Cytat:
Napisane przez onanowaa Poka wiadomo嗆
a wi璚 wybieram si do drogerii i chc zakupi farb do w連闚 odcie czerwony , i zastanawiam si kt鏎a czerwie jest bardziej "czerwona" garnier color naturals p這mienna czysta czerwie czy p這mienna g喚boka czerwie , prosz nie sugerowa si opakowaniem , tylko chcia豉bym pozna opini kogo kto ju mia styczno嗆 z kt鏎ym z tych odcieni bo chcia豉bym si co o nich dowiedzie bo zale篡 mi na prawdziwej czerwieni , dotychczas farby sobie nie radzi造
ja kilka dni temu farbowa豉m t p這mienn g喚bok czerwieni i wyszed kolor czerwonego wina, do嗆 ciemny ale w s這鎍u wida fajne czerwone refleksy
__________________
peiz jest offline  
Stary 2011-10-03, 17:29   #1275
201610111032
Konto usuni皻e
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomo軼i: 37 012
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

Dawno mnie nie by這 w w徠ku a to dlatego 瞠 przez ostatnie dwa miesi帷e zacz窸am farbowa w這sy na czekoladowy blond. Niestety nie jestem zadowolona. Wygl康am nijako. Kolor to taki z這ty blond wpadaj帷y w rudy i mleczn czekolad. W sobot farbowa豉m ostatni raz i troch tego 瘸逝j. Chc znowu czerwone Nie wytrzyma豉m i w豉郾ie siedz z szamponetk Marion 56 intensywna czerwie. Niestety nic innego nie mia豉m w domu a o trwa造m farbowaniu musz przez conajmniej 3 tygodnie zapomnie. Tak瞠 teraz znowu b璠 z wami

Edytowane przez 201610111032
Czas edycji: 2011-10-03 o 17:30
201610111032 jest offline  
Stary 2011-10-03, 22:44   #1276
msrudzik
Przyczajenie
 
Avatar msrudzik
 
Zarejestrowany: 2011-04
Lokalizacja: nowhere
Wiadomo軼i: 27
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

hej dziewczyny, w tym w徠ku wypowiadam si pierwszy raz

w ka盥ym razie kt鏎a z was pyta豉 czy kto u篡wa farb Joanny. ot騜 ja!
tylko, 瞠 ja za bardzo nie mog si wypowiada na temat farby intensywna czerwie, gdy postanowi豉m, 瞠 zmieszam wi郾iow czerwie i intensywn czerwie. wysz這 do嗆 ciemno, aczkolwiek ciekawie. wysz豉 ciemna wi郾ia, my郵a豉m, 瞠 wyjdzie ja郾iej. postanowi豉m, 瞠 kolejne ju pofarbuje sobie dwoma intensywnymi czerwieniami, wtedy mog wam napisa co wysz這
__________________
1.05 - talia 82 cm

czekam na efekty!

msrudzik jest offline  
Stary 2011-10-04, 08:36   #1277
Caramella
Wtajemniczenie
 
Avatar Caramella
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: rydultowy/londyn/frederikssund
Wiadomo軼i: 2 371
Dot.: farba do w這sow ! potrzebna szybka pomoc!

Cytat:
Napisane przez onanowaa Poka wiadomo嗆
a wi璚 wybieram si do drogerii i chc zakupi farb do w連闚 odcie czerwony , i zastanawiam si kt鏎a czerwie jest bardziej "czerwona" garnier color naturals p這mienna czysta czerwie czy p這mienna g喚boka czerwie , prosz nie sugerowa si opakowaniem , tylko chcia豉bym pozna opini kogo kto ju mia styczno嗆 z kt鏎ym z tych odcieni bo chcia豉bym si co o nich dowiedzie bo zale篡 mi na prawdziwej czerwieni , dotychczas farby sobie nie radzi造

bardziej czerwone wyjda po czystej czerwieni, uzywalam jej 2 razy. tyle ze na rozjasnionych wlosach. moje ciemne odrosty rozjasnila do takiej ciemniejszej czerwieni a rozjasnione byly intensywnie czerwone

gleboka czerwien uzywalam raz i wyszly bardziej takie w wisnie, ale splukaly sie z rozjasnionych do intensywnej czerwieni

no ale to normalne , mi kazda farba sie splukuje w tydzien z rozjasnionych na intensywna czerwien , a po dwoch tygodniach na czerwonopomaranczowe nie wiadomo co


w niedziele farbuje, zmieszam soczysta maline i dojrzala wisnie z joanny
__________________
sometimes's after the curtain close that the real reckoning comes
whether is about
who we wish we were
who we wish we could be
who we want to be with


63-62-61-60-59-58-57-56-55-54-53-52-51-50-49-48
Caramella jest offline  
Stary 2011-10-04, 10:52   #1278
honey999
Rozeznanie
 
Avatar honey999
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: LBW
Wiadomo軼i: 710
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

dziewczyny do陰czam

po prawie 3 miesi帷ach walki zesz豉m z czarnego w czerwony
farba : syoss, intensywna czerwien
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg 310286_1822459299612_1784118932_1236294_1302685810_n.jpg (78,0 KB, 126 za豉dowa)
__________________
"Kiedy k豉mstwo to za ma這 musi wystarczy prawda..."
honey999 jest offline  
Stary 2011-10-04, 11:53   #1279
RespiroMusica
Zakorzenienie
 
Avatar RespiroMusica
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomo軼i: 17 646
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

Cytat:
Napisane przez honey999 Poka wiadomo嗆
dziewczyny do陰czam

po prawie 3 miesi帷ach walki zesz豉m z czarnego w czerwony
farba : syoss, intensywna czerwien
Gratuluj efekt boski
RespiroMusica jest offline  
Stary 2011-10-04, 11:58   #1280
201610111032
Konto usuni皻e
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomo軼i: 37 012
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

Cytat:
Napisane przez honey999 Poka wiadomo嗆
dziewczyny do陰czam

po prawie 3 miesi帷ach walki zesz豉m z czarnego w czerwony
farba : syoss, intensywna czerwien

Bardzo 豉dnie Pasuje Ci czerwony kolor w這s闚.
201610111032 jest offline  
Stary 2011-10-04, 12:22   #1281
honey999
Rozeznanie
 
Avatar honey999
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: LBW
Wiadomo軼i: 710
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

Cytat:
Napisane przez RespiroMusica Poka wiadomo嗆
Gratuluj efekt boski
Cytat:
Napisane przez miszona Poka wiadomo嗆
Bardzo 豉dnie Pasuje Ci czerwony kolor w這s闚.
dzi瘯i dziewczyny
od ma貫go pod鈍iadomie chcia豉m mie czerwone albo rude w這sy a malowa豉m 7 lat jak g逝pia na czarno :/
__________________
"Kiedy k豉mstwo to za ma這 musi wystarczy prawda..."
honey999 jest offline  
Stary 2011-10-04, 18:44   #1282
selena004
Raczkowanie
 
Avatar selena004
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomo軼i: 303
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

Matko, u篡豉m tego czerwonego rozja郾iacza i jestem bardziej czerwona ni Wi郾iewski! Do tego w這sy mam przesuszone, a r璚e mi pofarbowa這 przy zmywaniu na r騜owo tak, 瞠 zmywa豉m domestosem i gdzieniegdzie jeszcze mam ;o O twarzy nie wspominaj帷, bo r騜owa od wody... ><
selena004 jest offline  
Stary 2011-10-04, 19:03   #1283
Truskowa
Raczkowanie
 
Avatar Truskowa
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomo軼i: 110
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

Cytat:
Napisane przez selena004 Poka wiadomo嗆
Matko, u篡豉m tego czerwonego rozja郾iacza i jestem bardziej czerwona ni Wi郾iewski! Do tego w這sy mam przesuszone, a r璚e mi pofarbowa這 przy zmywaniu na r騜owo tak, 瞠 zmywa豉m domestosem i gdzieniegdzie jeszcze mam ;o O twarzy nie wspominaj帷, bo r騜owa od wody... ><
No r璚e po tym to s masakryczne, ja to zmywa豉m jakim p造nem do umywalek Ale spokojnie 2 dni i nie ma 郵adu ;P A 瞠 w這sy przesuszone to wiadomo, mi nawet na keratynie widac by這 lekk zmiane, ale jako nie narzekam. Tyle, 瞠 bardzo szybko si spiera 2 tyg i jestem rudaaaa ! a ko鎍e blond... A myj co 2-3 dni
Truskowa jest offline  
Stary 2011-10-04, 19:05   #1284
Kropek90
Raczkowanie
 
Avatar Kropek90
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Polska
Wiadomo軼i: 282
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

Kupia豉m Londe Ognista czerwie i dopiero teraz przeczyta豉m, 瞠 ta farba jest podobno okropna. Wychodzi o wiele ciemniejsza, to prawda???
__________________
/`A Ty mi obieca貫, 瞠 w Twojej d這ni b璠zie zawsze miejsce na Moj ma陰 d這' ;*


--> To ju!
Kropek90 jest offline  
Stary 2011-10-04, 20:06   #1285
selena004
Raczkowanie
 
Avatar selena004
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomo軼i: 303
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

Cytat:
Napisane przez Truskowa Poka wiadomo嗆
No r璚e po tym to s masakryczne, ja to zmywa豉m jakim p造nem do umywalek Ale spokojnie 2 dni i nie ma 郵adu ;P A 瞠 w這sy przesuszone to wiadomo, mi nawet na keratynie widac by這 lekk zmiane, ale jako nie narzekam. Tyle, 瞠 bardzo szybko si spiera 2 tyg i jestem rudaaaa ! a ko鎍e blond... A myj co 2-3 dni
Buu, mog豉 napisa wcze郾iej, to bym wcale nie farbowa豉 raczej ; / No ale ju trudno. Wstawisz zdj, czego mam si spodziewa po 3 tygodniach? Chyba to pieprz i wracam do br您u... ;/
selena004 jest offline  
Stary 2011-10-04, 20:23   #1286
SugarbabyLove
Zakorzenienie
 
Avatar SugarbabyLove
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomo軼i: 7 446
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

hej dziewczyny!
Honey- kolorek super...
Ja mialam raz londe.. szybo sie sp逝ka豉..
A ja sie juz chwale moimi wloskami,, fotki robione dzien po 1 myciu.. nie wygl康a 幢e

pozdrawiam
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg myy222.jpg (88,6 KB, 62 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg ja..jpg (117,6 KB, 89 za豉dowa)
__________________
Nie ma mnie dla nikogo..
SugarbabyLove jest offline  
Stary 2011-10-04, 20:30   #1287
201610111032
Konto usuni皻e
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomo軼i: 37 012
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

Cytat:
Napisane przez SugarbabyLove Poka wiadomo嗆
hej dziewczyny!
Honey- kolorek super...
Ja mialam raz londe.. szybo sie sp逝ka豉..
A ja sie juz chwale moimi wloskami,, fotki robione dzien po 1 myciu.. nie wygl康a 幢e

pozdrawiam

W s這鎍u wygl康aj 豉dnie ale na pierwszym zdj璚iu w og鏊e nie wida 瞠 s czerwone. Czym farbowa豉? Masz pewnie swoje naturalne br您owe, co?
201610111032 jest offline  
Stary 2011-10-04, 21:02   #1288
zaneta_12
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-10
Wiadomo軼i: 6
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

Cze嗆 wszystkimja pr鏏owa豉m ju chyba wszystkich mo磧iwych farb w odcieniach czerwieni.To jest wog鏊e jaka masakra jakie te wszystkie farby s beznadziejneale...dzis iaj farbowa豉m w這sy szamponem koloryzuj帷ym do 28 my z GARNIERA COLOR&SHINE CZERWONY RUBIN <godny polecenia> efekt genialny kolor intensywny i l郾i帷y.
zaneta_12 jest offline  
Stary 2011-10-04, 21:11   #1289
Kropek90
Raczkowanie
 
Avatar Kropek90
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Polska
Wiadomo軼i: 282
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

Cytat:
Napisane przez SugarbabyLove Poka wiadomo嗆
Ja mialam raz londe.. szybo sie sp逝ka豉..

pozdrawiam
A wychodzi o wiele ciemniejsza niz na opakowaniu??? Mam ciemne braz wlosy, teraz pofarbowane na czerwono. W sumie brazowo- czerwone ;p.
__________________
/`A Ty mi obieca貫, 瞠 w Twojej d這ni b璠zie zawsze miejsce na Moj ma陰 d這' ;*


--> To ju!
Kropek90 jest offline  
Stary 2011-10-05, 16:46   #1290
selena004
Raczkowanie
 
Avatar selena004
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomo軼i: 303
Dot.: Czerwone W這sy [Farby / Piel璕nacja]

Te moje nieszcz瘰ne kud造 po czerwonym rozja郾aiczu :

http://imageshack.us/photo/my-images...dddyfhddc.png/
selena004 jest offline  
Zamknij w徠ek

Tagi
czaerwony, czerwone, czerwone w這sy, czerwony, farba, kolor, w這sy

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:44.