Rozex/zwykly trądzik a duac? ktory lepszy - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-06-30, 21:41   #1
chuda999
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 48
Cool

Rozex/zwykly trądzik a duac? ktory lepszy


hey, szukalam na forum i znalazlam cos o tym rozexie tylko ta masc jest ponoc na tradzik rozowaty a ja mam normalny i to na brodzie, i gdy moja derm. mi ja kiedys przepisywala na rumien na policzkach to wspomniala tez ze dobrze dziala na pryszcze, a ja mam na brodzie i gdzie niegdzie tez tam male blizny i zastwanawiam sie czy ta masc by dzialala na taki tradzik?
a co do duac to wczoraj na noc ja polozylam i rano obudzilam sie z burakiem na brodzie, i nie wiem czy warto jej uzywac bo slyszalam ze ponoc ona tylko usuwa pryszcze od zewnatrz i pozniej sie wszystko wraca .Aktualnie uzywam klindacin t 15g od prawie miesiaca 12 -go mam kontrole ale to prawie nic nie daje tylko sprobowalam z duakiem na jedna noc i sama juz nie wiem moze acne derm?. kurde, duzo tego troche ale mimo wszystko prosze babeczki o litosc i rade

Edytowane przez chuda999
Czas edycji: 2011-06-30 o 21:43
chuda999 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-09-27, 21:55   #2
Kalina999
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-09
Wiadomości: 2
Dot.: Rozex/zwykly trądzik a duac? ktory lepszy

mam trądzik różowaty i moja pani dermatolog przepisała mi rozex, jest bardzo skuteczny na trądzik
Kalina999 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-01, 14:42   #3
single_ladies
Raczkowanie
 
Avatar single_ladies
 
Zarejestrowany: 2012-01
Wiadomości: 31
Dot.: Rozex/zwykly trądzik a duac? ktory lepszy

Cytat:
Napisane przez Kalina999 Pokaż wiadomość
mam trądzik różowaty i moja pani dermatolog przepisała mi rozex, jest bardzo skuteczny na trądzik
Napisz proszę, czy rozex Ci pomógł zlikwidować problem całkowicie ?
Pani dermatolog mi go ostatnio przepisała, wraz z tabletkami tetralysal i w pierwszych dniach tak mnie wysypało, ze myślałam, ze to jakies uczulenie. Teraz już troszkę lepiej, wydaje mi się , że to był efekt odstawienia sterydów, a nie uczulenie, ale dalej mam pełno krotek jeszcze.
single_ladies jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:49.