Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :) - Strona 110 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Naturalne paznokcie

Notka

Naturalne paznokcie Manicure, pielęgnacja paznokci, odżywki do paznokci, choroby paznokci, olejowanie, lakiery do paznokci, sposoby na wzmocnienie paznokci.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-08-15, 13:19   #3271
Czarna Orchidea
Zakorzenienie
 
Avatar Czarna Orchidea
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 6 596
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

mi sie podoba na krotkich paznokciach to faktycznie cięzko...
jak tam z praca? znalazlas cos?
__________________
Czarna Orchidea jest offline  
Stary 2011-08-15, 13:21   #3272
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 081
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

nie szukam na razie, pisze mgr. dzisiaj koncze teorie, mam 65 stron a jeszcze czesc praktyczna, masakra jakas.

a oczywiscie wizaz zredukowal masakrycznie jakosc, na blogu lepsze foty
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline  
Stary 2011-08-15, 13:30   #3273
Rodzynka1989
Zakorzenienie
 
Avatar Rodzynka1989
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Bremerhaven (De)
Wiadomości: 13 096
GG do Rodzynka1989
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez caate Pokaż wiadomość
dzieki
moim zdaniem, ona sie osmieszyla i tyle w temacie... przykro mi, ze Cie to spotkalo.

Wesele we wtorek?
Pewnie się ośmieszyła, któraś dziewczyna tam skomentowała, że zrobiła aferę jakby ktoś jej pół bloga skopiował
A we wtorek, bo chcieli po święcie zrobić, przedłużyć sobie jeszcze bardziej weekend
Cytat:
Napisane przez Czarna Orchidea Pokaż wiadomość
Rodzynko ona chyba uwaza sie za guru(?) (ohh patrzcie,znowu ktos cos MI ukradl, skopiowal, ect, rozmiem ja ale to jest troche przegięcie).. chodzilo jej zeby narobic dymu kolo Waszych osob. mogla sobie darować, przeprosilas i po sprawie. no ale skoro wczesniej wstawiala rozmowę i cala relacje z dziewczyna ktora ukradla zdjecie to coz...nie wiem czy widzialas...

a ja jaade na odpust do przyszlej tesciowej mojej siostry, ktora nie wiedziec czemu wiecznie zachwyca sie moja "uroda"
Dzięki Dziewczyny, cieszę się, że ktoś mnie rozumie. Ja próbowałam to z nią wyjaśnić mailowo, ale tylko mnie zbluzgała. Tego z kradzieżą zdjęcia nie widziałam. Ale w sumie to różnica ukraść zdjęcie, a zapożyczyć kilka słów z formułki... Dobra, było, minęło... Tylko szkoda, że tak mnie oczerniła, przez co pewnie wiele blogerek będzie mnie omijać szerokim łukiem. Cóż...
Orchi, tylko się cieszyć, że ktoś się zachwyca Ile ja bym za to dała
Cytat:
Napisane przez sabbatha Pokaż wiadomość
marble, z daleka wygladaja nawet ok :P skorki mam tak oskubane jak chyba nigdy, tyle nerwow ostatnio ze sie na nich wyzylam :/

cholernie ciezka ta technika a na krotkich paznokciach ma sie malo miejsca na fajne ulozenie wzorku
Mi się strasznie podoba Ślicznie
__________________
Rodzynka1989 jest offline  
Stary 2011-08-15, 13:35   #3274
caate
Zakorzenienie
 
Avatar caate
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Wrocław ;)
Wiadomości: 6 993
GG do caate
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez sabbatha Pokaż wiadomość
marble, z daleka wygladaja nawet ok :P skorki mam tak oskubane jak chyba nigdy, tyle nerwow ostatnio ze sie na nich wyzylam :/

cholernie ciezka ta technika a na krotkich paznokciach ma sie malo miejsca na fajne ulozenie wzorku
podziwiam, bo sama probowalam kilka razy i nigdy nie wyszlo mi przyzwoicie, a u Ciebie jest naprawde ladnie i tyle kolorow
__________________
blog
GoCranberry, peeling do ciała z masłem Shea i solą z Bochni
Makijażowe TORTury!
Perfekcyjny demakijaż, ekstremalna łagodność dla oczu z płynem L'Oreal
caate jest offline  
Stary 2011-08-15, 13:37   #3275
Czarna Orchidea
Zakorzenienie
 
Avatar Czarna Orchidea
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 6 596
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

a to zobacz sobie co bylo z turkusem...
w sumie ona sama sobie winna bo szla w zaparte ze to jej zdjecie, ale cala realcja byla udostepniona blogerkom, wszystkie " a dobrze jej tak, co za chamstwo" ect, a tylko kilka napisalo, ze przesadzila wklejajac cala rozmowę...Ty ja przeprosilas a ona i tak podala Twoj nick zeby wszyscy widzieli
__________________
Czarna Orchidea jest offline  
Stary 2011-08-15, 13:40   #3276
Rodzynka1989
Zakorzenienie
 
Avatar Rodzynka1989
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Bremerhaven (De)
Wiadomości: 13 096
GG do Rodzynka1989
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Orchi, zaraz sobie poszukam.
Cóż, dziewczyna lubi skandale
__________________
Rodzynka1989 jest offline  
Stary 2011-08-15, 13:42   #3277
Czarna Orchidea
Zakorzenienie
 
Avatar Czarna Orchidea
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 6 596
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez Rodzynka1989 Pokaż wiadomość
Orchi, zaraz sobie poszukam.
Cóż, dziewczyna lubi skandale
niewazne jak mowia, wazne aby mowili...
a zobacz sobie ,zobacz
__________________
Czarna Orchidea jest offline  
Stary 2011-08-15, 13:47   #3278
Kasiulenkowo
Zakorzenienie
 
Avatar Kasiulenkowo
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 4 281
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

orchi rodzynka o czym mówicie?
__________________
Opinia wyrażona w poście jest
aktualna jedynie w momencie jej pisania.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany
punktu widzenia w każdej chwili.



Kasiulenkowo jest offline  
Stary 2011-08-15, 13:49   #3279
Czarna Orchidea
Zakorzenienie
 
Avatar Czarna Orchidea
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 6 596
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez Kasiulenkowo Pokaż wiadomość
orchi rodzynka o czym mówicie?
rodzynka miala bardzo niemilą sytacje z inna blogerką, ot co, nic wiecej
__________________
Czarna Orchidea jest offline  
Stary 2011-08-15, 13:58   #3280
caate
Zakorzenienie
 
Avatar caate
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Wrocław ;)
Wiadomości: 6 993
GG do caate
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez Czarna Orchidea Pokaż wiadomość
rodzynka miala bardzo niemilą sytacje z inna blogerką, ot co, nic wiecej
taaa, szkoda tylko, ze ja ta blogerke juz wole nie odwiedzac, po jej zapartosci i chamstwie i ublizaniu innym, to nie mam ochoty juz jej czytac
__________________
blog
GoCranberry, peeling do ciała z masłem Shea i solą z Bochni
Makijażowe TORTury!
Perfekcyjny demakijaż, ekstremalna łagodność dla oczu z płynem L'Oreal
caate jest offline  
Stary 2011-08-15, 14:01   #3281
Rodzynka1989
Zakorzenienie
 
Avatar Rodzynka1989
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Bremerhaven (De)
Wiadomości: 13 096
GG do Rodzynka1989
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Poczytałam sobie sytuację z Turkusem. W sumie sama namotała trochę. Ale dla mnie to chore, żeby publikować prywatną rozmowę
Dobra, naspamowałyśmy, zmieńmy temat na przyjemniejszy
__________________
Rodzynka1989 jest offline  
Stary 2011-08-15, 14:01   #3282
Orlica
Zakorzenienie
 
Avatar Orlica
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 20 817
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Ja mam po prostu wrażenie, jakby chciała pokazać, jaka to jest inna i lepsza. Choćby ostatnia recenzja żelu z Biedry, z której morał jest "wszyscy się zachwycają tą tanizną, a dla mnie to g*wno".
Wiecie co, ja znam tą osobę pod nieco innym kątem niż kosmetyczny i na tym polu i jako osobę ją cenię.
Jednak jej sposób blogowania i traktowania innych bloggerek mi się bardzo nie podoba...
__________________
Razem od lutego 2007
Zaobrączkowani od lipca 2015
Rodzice od stycznia 2017
39/40
Orlica jest offline  
Stary 2011-08-15, 14:02   #3283
caate
Zakorzenienie
 
Avatar caate
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Wrocław ;)
Wiadomości: 6 993
GG do caate
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez Rodzynka1989 Pokaż wiadomość
Poczytałam sobie sytuację z Turkusem. W sumie sama namotała trochę. Ale dla mnie to chore, żeby publikować prywatną rozmowę
Dobra, naspamowałyśmy, zmieńmy temat na przyjemniejszy
moge wstawic swoje golaski, jak ktos chce, bo nie wieeem kiedy cos pomaluje, lenia mam

edit:
potruje jednak Wam wszystkim, mam nadzieje, ze sie nie wkurzycie

powiedzcie, jak pilowac tego krzywusa?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg SDC10068.jpg (39,0 KB, 21 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg SDC10073.jpg (41,5 KB, 38 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg SDC10074.jpg (34,4 KB, 18 załadowań)
__________________
blog
GoCranberry, peeling do ciała z masłem Shea i solą z Bochni
Makijażowe TORTury!
Perfekcyjny demakijaż, ekstremalna łagodność dla oczu z płynem L'Oreal

Edytowane przez caate
Czas edycji: 2011-08-15 o 14:19
caate jest offline  
Stary 2011-08-15, 14:17   #3284
Rodzynka1989
Zakorzenienie
 
Avatar Rodzynka1989
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Bremerhaven (De)
Wiadomości: 13 096
GG do Rodzynka1989
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez caate Pokaż wiadomość
moge wstawic swoje golaski, jak ktos chce, bo nie wieeem kiedy cos pomaluje, lenia mam
pokaż
__________________
Rodzynka1989 jest offline  
Stary 2011-08-15, 14:18   #3285
Czarna Orchidea
Zakorzenienie
 
Avatar Czarna Orchidea
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 6 596
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Orli znacie się prywatnie?
__________________
Czarna Orchidea jest offline  
Stary 2011-08-15, 14:23   #3286
caate
Zakorzenienie
 
Avatar caate
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Wrocław ;)
Wiadomości: 6 993
GG do caate
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez Rodzynka1989 Pokaż wiadomość
pokaż
prooosze, przed pilowaniem wiec mozecie cos doradzic, wszelkie uwagi chetnie wyslucham
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg SDC10081.jpg (46,7 KB, 66 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg SDC10088.jpg (33,8 KB, 34 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg SDC10079.jpg (46,9 KB, 48 załadowań)
__________________
blog
GoCranberry, peeling do ciała z masłem Shea i solą z Bochni
Makijażowe TORTury!
Perfekcyjny demakijaż, ekstremalna łagodność dla oczu z płynem L'Oreal
caate jest offline  
Stary 2011-08-15, 14:27   #3287
Pilar1899
keep calm and contour on
 
Avatar Pilar1899
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 5 256
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez MgielkaM Pokaż wiadomość
Orchidku to ode mnie specjalnie dla Ciebie Wybacz, że tylko na wzorniku ale nie chciało mi się zmywac moich..
Miałam ochotę coś popaciać na wzorniku dzisiaj i padło na galaktykę Tak wyszło mi, trochę koślawo no ale
super wyszło, wygląda to na dość skomplikowane , mnie by na pewno się nie udało
Cytat:
Napisane przez meeedzik Pokaż wiadomość
[/COLOR]Ewalucja hehe a ja już myślałam, że nie widać albumu a w życiu bym nie wpadła, że nie mam Pilarka w kontaktach
ja też nie aleeee widziałam w końcu album i jesteś bardzo zgrabna

Kasiulenkowo fajnie przerobiłaś tego frencza
__________________
It's a little bit horrifying just how quickly everything can fall to crap.

Oh, screw beautiful. I'm brilliant.
If you want to appease me, compliment my brain.
Pilar1899 jest offline  
Stary 2011-08-15, 14:32   #3288
Rodzynka1989
Zakorzenienie
 
Avatar Rodzynka1989
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Bremerhaven (De)
Wiadomości: 13 096
GG do Rodzynka1989
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez caate Pokaż wiadomość
prooosze, przed pilowaniem wiec mozecie cos doradzic, wszelkie uwagi chetnie wyslucham
Ja tam się nie znam Jak dla mnie mogą być Moje bez lakieru tak ładne nigdy nie były

Cyknęłam jakieś fotki tego co mam teraz, co prawda tylko telefonem i próbowałam ukryć odpryski, ale mam nadzieję, że coś tam zobaczycie
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 20110815278.jpg (50,9 KB, 54 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 20110815276.jpg (27,2 KB, 32 załadowań)
__________________
Rodzynka1989 jest offline  
Stary 2011-08-15, 14:42   #3289
Orlica
Zakorzenienie
 
Avatar Orlica
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 20 817
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez Czarna Orchidea Pokaż wiadomość
Orli znacie się prywatnie?
Prywatnie, choć przez neta ;D
__________________
Razem od lutego 2007
Zaobrączkowani od lipca 2015
Rodzice od stycznia 2017
39/40
Orlica jest offline  
Stary 2011-08-15, 14:55   #3290
AnulaPPP
Zakorzenienie
 
Avatar AnulaPPP
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 15 433
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez caate Pokaż wiadomość
zdjecia robione TZta aparatem, ktory mnie mooocno denerwowal, ale chcialam pokazac, bo pozniej bezmyslnie zmylam je, a dopiero dzisiaj zgralam ze swojej karty i zobaczylam tam wersje z oczyszczonymi, sierota ze mnie zapomnialam ze robilam te zdjecia wlasnie specjalnie dla Ciebie bo mam pare pytan odnosnie ksztaltu

i ten Twoj SH mi sie podoba u stop, tez ma swoj urok, zapomnialam u Ciebie napisac, to pisze tutaj, bo mi on w glowie ciagle
to możesz wstawic jeszcze te z Twojego
a dziękuję bardzo

Cytat:
Napisane przez sabbatha Pokaż wiadomość
marble, z daleka wygladaja nawet ok :P skorki mam tak oskubane jak chyba nigdy, tyle nerwow ostatnio ze sie na nich wyzylam :/
całkiem fajne, ale skórki mozna jeszcze doczyścić chyba

Cytat:
Napisane przez caate Pokaż wiadomość
powiedzcie, jak pilowac tego krzywusa?
typowe zawijanie...
nie wiem co z tym zrobić, ja jak mi się tak czasem robi mam taki sposób:
jak namoczę paznokcie to się "prostują" i wtedy widzę czy jeden bok jest równy z drugim, czasem jest tak, ze ten co się zawija jest "większy", więc można wyrównać. Ale różnie jest, czasem pomaga od razu, czasem trzeba co jakiś czas kilka razy tak zrobić. Albo próbować piłować i obserwować kiedy się prostuje.
Na pewno skracanie/piłowanie pomaga, zostawiony taki będzie coraz gorszy.

Cytat:
Napisane przez caate Pokaż wiadomość
prooosze, przed pilowaniem wiec mozecie cos doradzic, wszelkie uwagi chetnie wyslucham
w zasadzie tak jak było - serdeczny okrąglejszy niż np środkowy. I mały też do dopracowania
są już na tyle długie, że ja bym je piłowaniem skróciła o 1mm to nie tak dużo, ale pod kątem piłowania wiele może zrobić

Cytat:
Napisane przez Rodzynka1989 Pokaż wiadomość
Cyknęłam jakieś fotki tego co mam teraz, co prawda tylko telefonem i próbowałam ukryć odpryski, ale mam nadzieję, że coś tam zobaczycie
ładne
__________________
blog




AnulaPPP jest offline  
Stary 2011-08-15, 15:00   #3291
Rodzynka1989
Zakorzenienie
 
Avatar Rodzynka1989
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Bremerhaven (De)
Wiadomości: 13 096
GG do Rodzynka1989
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez AnulaPPP Pokaż wiadomość
ładne
__________________
Rodzynka1989 jest offline  
Stary 2011-08-15, 15:40   #3292
caate
Zakorzenienie
 
Avatar caate
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Wrocław ;)
Wiadomości: 6 993
GG do caate
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez AnulaPPP Pokaż wiadomość
to możesz wstawic jeszcze te z Twojego
a dziękuję bardzo



całkiem fajne, ale skórki mozna jeszcze doczyścić chyba



typowe zawijanie...
nie wiem co z tym zrobić, ja jak mi się tak czasem robi mam taki sposób:
jak namoczę paznokcie to się "prostują" i wtedy widzę czy jeden bok jest równy z drugim, czasem jest tak, ze ten co się zawija jest "większy", więc można wyrównać. Ale różnie jest, czasem pomaga od razu, czasem trzeba co jakiś czas kilka razy tak zrobić. Albo próbować piłować i obserwować kiedy się prostuje.
Na pewno skracanie/piłowanie pomaga, zostawiony taki będzie coraz gorszy.



w zasadzie tak jak było - serdeczny okrąglejszy niż np środkowy. I mały też do dopracowania
są już na tyle długie, że ja bym je piłowaniem skróciła o 1mm to nie tak dużo, ale pod kątem piłowania wiele może zrobić



ładne
dziekuje za wypowiedz
dokladnie, skroce je to na bank, nie zal mi dlugosci, ale wlasnie juz sama nie wiem jak radzic sobie z nimi, szczegolnie z tym kciukiem. bo tak jak Ty przedstawilas mi swoj sposob, to sa rowne, a nawet powiedzialabym, ze ta strona zawijajaca sie jest krotsza. ogolnie plytka na tym paznokci z lewej strony tam gdzie sie zawija jest mniejsza oraz od poczatku juz tak rosnie krzywo, tak jakbym miala krzywy paznokcie w porownaniu do palca, nie wiem jak to wytlumaczyc...

dopiero teraz widze, ze chyba koldra mi sie odbila na srodkowym, ten aparat za duzo pokazuje defektow
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg SDC10062.jpg (42,1 KB, 44 załadowań)
__________________
blog
GoCranberry, peeling do ciała z masłem Shea i solą z Bochni
Makijażowe TORTury!
Perfekcyjny demakijaż, ekstremalna łagodność dla oczu z płynem L'Oreal
caate jest offline  
Stary 2011-08-15, 15:41   #3293
caate
Zakorzenienie
 
Avatar caate
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Wrocław ;)
Wiadomości: 6 993
GG do caate
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez Rodzynka1989 Pokaż wiadomość
Ja tam się nie znam Jak dla mnie mogą być Moje bez lakieru tak ładne nigdy nie były

Cyknęłam jakieś fotki tego co mam teraz, co prawda tylko telefonem i próbowałam ukryć odpryski, ale mam nadzieję, że coś tam zobaczycie
dla mnie to taka lakierowa slodycz
__________________
blog
GoCranberry, peeling do ciała z masłem Shea i solą z Bochni
Makijażowe TORTury!
Perfekcyjny demakijaż, ekstremalna łagodność dla oczu z płynem L'Oreal
caate jest offline  
Stary 2011-08-15, 15:59   #3294
Kasiulenkowo
Zakorzenienie
 
Avatar Kasiulenkowo
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 4 281
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez Czarna Orchidea Pokaż wiadomość
rodzynka miala bardzo niemilą sytacje z inna blogerką, ot co, nic wiecej
rozumiem

Cytat:
Napisane przez Pilar1899 Pokaż wiadomość
Kasiulenkowo fajnie przerobiłaś tego frencza
dzięki


już nie mam tego frencza skusiłam się na takie (foto niżej) ale nie wiem jak dokonczyć moze cos doradzicie?... z góry przepraszam ale niedomylam dokładnie skorek i "linii"
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 2011-08-15 15;50;48.jpg (61,7 KB, 69 załadowań)
__________________
Opinia wyrażona w poście jest
aktualna jedynie w momencie jej pisania.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany
punktu widzenia w każdej chwili.



Kasiulenkowo jest offline  
Stary 2011-08-15, 16:46   #3295
Lidzia007
Zadomowienie
 
Avatar Lidzia007
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Skrawek nieba...
Wiadomości: 1 417
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Caate tak samo mi sie kciuki zawijają
__________________
21.12.2007 - mozemy sprobowac
7.12.2015 - wyjdziesz za mnie ?
21.07.2018 -


,,Nie rób drugiemu tego,
czego Ty nie chcesz sam!"
Lidzia007 jest offline  
Stary 2011-08-15, 17:49   #3296
framebasics
Zadomowienie
 
Avatar framebasics
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Poza granicą
Wiadomości: 1 836
Wyślij wiadomość przez MSN do framebasics
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Kasiulenkowo Ojej przepraszam Cie bardzo, omylily mi sie Twoje pazurki z Agatabm180 , Twoje sa sliczne

caate To sie nazywa sonda (o ile sie nie myle)
Jeju, mi sie identycznie zawijaja kciuki, mam niemal identyczny ksztalt wskazujacych i srodkowych! Czy to nie Ty mi pisalas, ze mamy podobne paznokcie ?

sabbatha robione metoda wodna ? Swietny efekt
Rodzynka1989 ale dlugie wygladaja jak szczyt gor

Dzis podjelam wyzwanie i zrobilam pazurki mojej przyjaciolce. Jutro pzyjezdza jej chlopak z miesiecznej podrozy i chciala miec pieknie zrobione paznokcie i uparla sie na frencha... Nie bylo by w tym nic zlego, gdyby nie to, ze biala czesc jej paznokci ma ledwo milimetr To bylo cos, szczegolnie, ze rzadko maluje czyjes paznokcie Pozniej wstawie Wam zdjecie koncowe
__________________
Allt händer av en orsak.

Bylo:71kg
jest: 68kg...
Cel I: 65kg
Cel II: 60kg
Wzrost: 176cm

Frame bloguje --> Makijaz, uroda, paznokcie
framebasics jest offline  
Stary 2011-08-15, 17:54   #3297
caate
Zakorzenienie
 
Avatar caate
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Wrocław ;)
Wiadomości: 6 993
GG do caate
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez framebasics Pokaż wiadomość
Kasiulenkowo Ojej przepraszam Cie bardzo, omylily mi sie Twoje pazurki z Agatabm180 , Twoje sa sliczne

caate To sie nazywa sonda (o ile sie nie myle)
Jeju, mi sie identycznie zawijaja kciuki, mam niemal identyczny ksztalt wskazujacych i srodkowych! Czy to nie Ty mi pisalas, ze mamy podobne paznokcie ?

sabbatha robione metoda wodna ? Swietny efekt
Rodzynka1989 ale dlugie wygladaja jak szczyt gor

Dzis podjelam wyzwanie i zrobilam pazurki mojej przyjaciolce. Jutro pzyjezdza jej chlopak z miesiecznej podrozy i chciala miec pieknie zrobione paznokcie i uparla sie na frencha... Nie bylo by w tym nic zlego, gdyby nie to, ze biala czesc jej paznokci ma ledwo milimetr To bylo cos, szczegolnie, ze rzadko maluje czyjes paznokcie Pozniej wstawie Wam zdjecie koncowe
tak, tak to ja pisalam


no i mam dylemat z tym kciukiem, nie wiem co z nim zrobic. moze to od pisania sms

czekam na zdjecia


Cytat:
Napisane przez Lidzia007 Pokaż wiadomość
Caate tak samo mi sie kciuki zawijają
to wspolczuje

Cytat:
Napisane przez Kasiulenkowo Pokaż wiadomość
rozumiem


dzięki


już nie mam tego frencza skusiłam się na takie (foto niżej) ale nie wiem jak dokonczyć moze cos doradzicie?... z góry przepraszam ale niedomylam dokładnie skorek i "linii"
ja bym dala jaka baze kryjaca najpierw a dopiero pozniej dalej malowala, (nude, roz cos w tym stylu)
__________________
blog
GoCranberry, peeling do ciała z masłem Shea i solą z Bochni
Makijażowe TORTury!
Perfekcyjny demakijaż, ekstremalna łagodność dla oczu z płynem L'Oreal
caate jest offline  
Stary 2011-08-15, 18:06   #3298
_Nikki_
Zakorzenienie
 
Avatar _Nikki_
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Łomża
Wiadomości: 8 083
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez Kasiulenkowo Pokaż wiadomość
rozumiem


dzięki


już nie mam tego frencza skusiłam się na takie (foto niżej) ale nie wiem jak dokonczyć moze cos doradzicie?... z góry przepraszam ale niedomylam dokładnie skorek i "linii"
Może na bazie frenchowej? + jakiś ładny liner i wsio


a, właśnie- jakich lakierów używasz do frencha?
__________________
Zapuszczam włosy!
cel: za pupę
aktualnie: za ramiona


_Nikki_ jest offline  
Stary 2011-08-15, 18:28   #3299
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 081
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

a u mnie moje wszystkie OPI na blogu jak ktoras ciekawa
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline  
Stary 2011-08-15, 18:30   #3300
Orlica
Zakorzenienie
 
Avatar Orlica
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 20 817
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

A tu takie moje, znowu średnie
Pierwszy raz eksperymentowałam z sypkim brokatem...

A z innej beczki - chce może któraś zaproszenie do serwisu, gdzie wymienia się punkty na nagrody typu tusz do rzęs czy biżuteria? Punkty zbiera się np. rozwiązując takie przyjemne quizy o kosmetykach Jak ktoś chce to poproszę maila na PW
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1142-oriflame glitter.jpg (39,4 KB, 34 załadowań)
__________________
Razem od lutego 2007
Zaobrączkowani od lipca 2015
Rodzice od stycznia 2017
39/40
Orlica jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
lakiery do paznokci, naturalne, paznokcie

Nowe wątki na forum Naturalne paznokcie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:01.