Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :) - Strona 43 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Naturalne paznokcie

Notka

Naturalne paznokcie Manicure, pielęgnacja paznokci, odżywki do paznokci, choroby paznokci, olejowanie, lakiery do paznokci, sposoby na wzmocnienie paznokci.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-07-16, 12:13   #1261
Czarna Orchidea
Zakorzenienie
 
Avatar Czarna Orchidea
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 6 596
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

dzięki dziewczyny za diabelskie rady

glam zazdroszczę! ale mam nadzieję, ze nas nie opuscisz i bedziesz sie udzielac w niedziele ? nakupisz sobie sleekow, nyxow itd
ja sama nie wiem, czy sie kiedys nie wyprowadzę z Polski niestety. kiedys nie bralam tego pod uwagę, ale teraz jak widze, ze po studiach pracy nie ma to... przykładowo: moja siostra w niemczech, przy pracy w polu, cięzko, bo cięzko, ale w 2 miesiące zarobila 12 tys. a moja matka uczy w szkole 25 lat, ma magistra i co? miesięcznie 1500zl i 4 dzieci poza domem na utrzymaniu.
przy czym będziesz robic?

lidzia
czemu Cie tyle nie bylo?
ja pije cappucino na zimno
__________________
Czarna Orchidea jest offline  
Stary 2011-07-16, 12:20   #1262
glamour9
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 963
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez Czarna Orchidea Pokaż wiadomość
dzięki dziewczyny za diabelskie rady

glam zazdroszczę! ale mam nadzieję, ze nas nie opuscisz i bedziesz sie udzielac w niedziele ? nakupisz sobie sleekow, nyxow itd
ja sama nie wiem, czy sie kiedys nie wyprowadzę z Polski niestety. kiedys nie bralam tego pod uwagę, ale teraz jak widze, ze po studiach pracy nie ma to... przykładowo: moja siostra w niemczech, przy pracy w polu, cięzko, bo cięzko, ale w 2 miesiące zarobila 12 tys. a moja matka uczy w szkole 25 lat, ma magistra i co? miesięcznie 1500zl i 4 dzieci poza domem na utrzymaniu.
przy czym będziesz robic?
coś Ty kochana biore laptopa i na pewno wieczorami coś naskrobię tutaj i na blogu niestety polska rzeczywistość, z tej pensji cięzko coś odłozyć a co dopiero postawić dom np, a my po studiach będziemy zarabiać tyle albo mniej.. to jest śmieszne ;/
agencja sprzątająca, dostaje kluczyki do domu, sprzatam, zamykam i do wiedzenia spoko praca lubię sprzątać, tylko dopiero jutro się dowiem od chłopaka mamy jak to naprawdę wygląda, bo sprzątać a sprzatać to różnica, no ale co ma być to będzie, wytrzymam

tylko żeby paznokci nie połamać
__________________

glamour9 jest offline  
Stary 2011-07-16, 12:22   #1263
Czarna Orchidea
Zakorzenienie
 
Avatar Czarna Orchidea
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 6 596
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

bedzięsz bardzo uwazna i ich nie polamiesz! aj tam mp3 w uszy i jazdaaa!
ja sie dziwie ze moje juz takie dlugie, odzyły bardzo po rimmelu, takie dlugie mialam moze 3 miesiące temu? stres, stres, stres.
tylko wlosy mi wypadają przez to prawko. yh .
__________________
Czarna Orchidea jest offline  
Stary 2011-07-16, 12:25   #1264
glamour9
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 963
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez Czarna Orchidea Pokaż wiadomość
bedzięsz bardzo uwazna i ich nie polamiesz! aj tam mp3 w uszy i jazdaaa!
ja sie dziwie ze moje juz takie dlugie, odzyły bardzo po rimmelu, takie dlugie mialam moze 3 miesiące temu? stres, stres, stres.
tylko wlosy mi wypadają przez to prawko. yh .
mam nadzieje zresztą napiszę Wam co i jak tam u mnie
__________________

glamour9 jest offline  
Stary 2011-07-16, 12:49   #1265
Lidzia007
Zadomowienie
 
Avatar Lidzia007
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Skrawek nieba...
Wiadomości: 1 417
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez Czarna Orchidea Pokaż wiadomość
lidzia [/B]czemu Cie tyle nie bylo?
ja pije cappucino na zimno
Małe zawirowania, czasu brak. A tu tak pędzicie, że co weszłam to 12str do nadrobienia .
Cytat:
Napisane przez glamour9 Pokaż wiadomość
coś Ty kochana biore laptopa i na pewno wieczorami coś naskrobię tutaj i na blogu niestety polska rzeczywistość, z tej pensji cięzko coś odłozyć a co dopiero postawić dom np, a my po studiach będziemy zarabiać tyle albo mniej.. to jest śmieszne ;/
agencja sprzątająca, dostaje kluczyki do domu, sprzatam, zamykam i do wiedzenia spoko praca lubię sprzątać, tylko dopiero jutro się dowiem od chłopaka mamy jak to naprawdę wygląda, bo sprzątać a sprzatać to różnica, no ale co ma być to będzie, wytrzymam

tylko żeby paznokci nie połamać
No z tego co wiem to angole o czystość nie dbają. Posprzątasz przychodzisz następnym razem a tam znowu wszystko do góry nogami. Powodzenia :P ale na pewno dasz radę .
__________________
21.12.2007 - mozemy sprobowac
7.12.2015 - wyjdziesz za mnie ?
21.07.2018 -


,,Nie rób drugiemu tego,
czego Ty nie chcesz sam!"
Lidzia007 jest offline  
Stary 2011-07-16, 13:46   #1266
glamour9
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 963
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez Lidzia007 Pokaż wiadomość

No z tego co wiem to angole o czystość nie dbają. Posprzątasz przychodzisz następnym razem a tam znowu wszystko do góry nogami. Powodzenia :P ale na pewno dasz radę .
muszę
__________________

glamour9 jest offline  
Stary 2011-07-16, 13:53   #1267
MgielkaM
Zakorzenienie
 
Avatar MgielkaM
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Somewhere over the rainbow
Wiadomości: 6 036
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Hej laski

Cytat:
Napisane przez Czarna Orchidea Pokaż wiadomość
Ranking top 10 spamerek na dzien 15.07.
eee załapałam się do top 10 spamerek

Karola
suuuper zdjęcia, widziałam wczoraj Fryzurka mi się bardzo podoba dziubki też
serducha fajne

Rodzynka jak się malowało tym niebieskim sensique'm

Demka miłego weekendu trochę po nie w czasie bo juz połowa weekendu ale szczere

Diana
jaaaakie śliczne te strołki!

Ojjj dziewczyny cos jakiś kryzys nastrojowy, niedobrze

Lidzia! hej, no nadrabiaj kochana nadrabiaj pasurki jakie ładniutkie
dziękuję, łączkę kiedyś zrobię na pazurkach, ale chyba komuś bo lewą ręką kiepsko operuję

Orchidku
oni cie tak najnormalniej w swiecie szntażują i to jeszcze religijnie!

Marzy mi sie Londyn!!! ale zazdraszczam chociaz jakbym mogła wybrać to chyab pojechałabym zwierzać stare resztki zamków gdzieś w Irlandii
__________________

It is NOT an addiction - It's a hobby!!!


...

And when your heart begins to bleed
You're dead, and dead,



and dead -- indeed.
MgielkaM jest offline  
Stary 2011-07-16, 13:56   #1268
Czarna Orchidea
Zakorzenienie
 
Avatar Czarna Orchidea
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 6 596
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

no niestety Mgiełko.... powiedzialam ze nie jade nigdzie w takim razie.

ej babyyy
zastanawiam sie czy nie odswiezyc swojego wątku na metamorfozach sprzed 3 lat... ale w sumie rownie dobrze Wy mozecie mi doradzic czy da sie cos zmienic jeszcze bo nie mam sily do siebie, kompleksy mnie dobijają niestety.
juz naprawdę nie wiem co moge wykombinowac.

Maliniak
mnie na zywo widziala, moze cos bardziej doradzu
__________________

Edytowane przez Czarna Orchidea
Czas edycji: 2011-07-16 o 14:00
Czarna Orchidea jest offline  
Stary 2011-07-16, 14:22   #1269
glamour9
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 963
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

haha a ja jestem 5 top spamerką

kurde jaka pogoda ładna dzisiaj
__________________

glamour9 jest offline  
Stary 2011-07-16, 14:25   #1270
MgielkaM
Zakorzenienie
 
Avatar MgielkaM
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Somewhere over the rainbow
Wiadomości: 6 036
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Orchi iii racja - zrobiłabym tak samo!
na metamorfozach? nie kojarzę?
__________________

It is NOT an addiction - It's a hobby!!!


...

And when your heart begins to bleed
You're dead, and dead,



and dead -- indeed.

Edytowane przez MgielkaM
Czas edycji: 2011-07-16 o 14:26
MgielkaM jest offline  
Stary 2011-07-16, 14:28   #1271
Czarna Orchidea
Zakorzenienie
 
Avatar Czarna Orchidea
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 6 596
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

jest pod forum matemorfozy i mialam 3 lata temu wątek ;p ale nie jestem przekonana do odswiezania go jakos...
__________________
Czarna Orchidea jest offline  
Stary 2011-07-16, 14:55   #1272
Diana33
Zakorzenienie
 
Avatar Diana33
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 4 089
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez Orlica Pokaż wiadomość
Ticz mi, masta



Cytat:
Napisane przez Czarna Orchidea Pokaż wiadomość
Mi tu



Cytat:
Napisane przez caate Pokaż wiadomość
pieekne
jak Ty to zrobilas?


Cytat:
Napisane przez karmazynka99 Pokaż wiadomość



cudny wzorek




Cytat:
Napisane przez alazkrainy Pokaż wiadomość

Diana cuda



Cytat:
Napisane przez glamour9 Pokaż wiadomość
ale kwiatuszki

no dziewczyny poprzeczka coraz wyżej widze z takimi pazurkami

dzisiaj popołudniu u mnie 4 burze w tym 2 razy, raz w 1 u raz w 2 jechałam autem.. masakra co się działo, dalej grzmi

u mnie wczoraj taka burza była że po tym jak wstawiłam zdjęcia wyłączyli prąd!
masakra!!



Cytat:
Napisane przez Lidzia007 Pokaż wiadomość
Diana piękne kwiatuchy




Cytat:
Napisane przez Karola20 Pokaż wiadomość

Świeeeenteeee
Jakim pędzelkiem malujesz?

maluję zwykłym pedzelkiem ze sklepu dla plastyków numerek 4
najlepszy z takim włosiem ani nie za miękim ani nie za twardym



Cytat:
Napisane przez MgielkaM Pokaż wiadomość

Diana
jaaaakie śliczne te strołki!
__________________
Moje storczyki
Diana33 jest offline  
Stary 2011-07-16, 15:08   #1273
Lidzia007
Zadomowienie
 
Avatar Lidzia007
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Skrawek nieba...
Wiadomości: 1 417
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez MgielkaM Pokaż wiadomość
Lidzia! hej, no nadrabiaj kochana nadrabiaj pasurki jakie ładniutkie
dziękuję, łączkę kiedyś zrobię na pazurkach, ale chyba komuś bo lewą ręką kiepsko operuję
W takim razie czekam na łączkę na pazurkach
__________________
21.12.2007 - mozemy sprobowac
7.12.2015 - wyjdziesz za mnie ?
21.07.2018 -


,,Nie rób drugiemu tego,
czego Ty nie chcesz sam!"
Lidzia007 jest offline  
Stary 2011-07-16, 15:54   #1274
glamour9
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 963
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

dziewczyny co tak cicho ja póki co leniuchuje
__________________

glamour9 jest offline  
Stary 2011-07-16, 15:56   #1275
Maliniarka
Zakorzenienie
 
Avatar Maliniarka
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Gdzie diabeł tuli do snu...
Wiadomości: 17 668
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez DMkAnia Pokaż wiadomość
Aaa, sprawdziłam. Mam 8 sleeków
Dobra, odezwę się później, wyjeżdżam na weekend. Papa
och 8!
mam nadzieję, że miło spędzasz czas
Cytat:
Napisane przez caate Pokaż wiadomość
okej, to ja dzisiaj wstawie moje czerwoniaki
piękna długość i kolor dobrze, że pazurki już dochodzą do siebie w końcu!
(skórki czyścimy )
Cytat:
Napisane przez Rodzynka1989 Pokaż wiadomość
To tak w skrócie:
- jestem zła
- jestem smutna
- jestem zmęczona
- jestem zła na TŻ
- mam wszystkiego dość
- nic mi się nie chce
- najlepiej bym się położyła spać i obudziła za tydzień albo za miesiąc albo za rok
- jestem w pracy i spędzę tu kolejne 12 godz, o sorry, już 11...
lepiej troszkę Kochana?
oć oć
Cytat:
Napisane przez Diana33 Pokaż wiadomość
moje strołki

Cytat:
Napisane przez Lidzia007 Pokaż wiadomość
Hmmm melduję się w nowym wątku
Witam się
Cytat:
Napisane przez Lidzia007 Pokaż wiadomość
Przepraszam za tak długą nieobecność, wybaczycie, pamiętacie w ogóle mnie jeszcze ? Postaram się poprawić, bo się za Wami stęskniłam
no ładnie ładnie, chyba przyszłaś na wspominki o Tobie
bloga to się ma czas prowadzić, a nasz odwiedzić to nie ma komu...a Ty niedobra
Cytat:
A to moje aktualne pazurki
no dobrze, wybaczam
Cytat:
Napisane przez sara9311 Pokaż wiadomość
dziewczyny co moge zmalowac na bezowych pazurkach, i w takiej sytuacji przydałby mi sie konad ;( moze kropeczki ale jaki kolor do bezu ?
na beżowych to wszystko
Cytat:
Napisane przez glamour9 Pokaż wiadomość
idź dzisiaj i spokój a nie możesz wyjść z domu jak do koscioła ale nie iść? chyba że bd pytali co było na kazaniu
eeee...to chyba się mija z celem
Cytat:
Napisane przez Czarna Orchidea Pokaż wiadomość
ej babyyy [/B]zastanawiam sie czy nie odswiezyc swojego wątku na metamorfozach sprzed 3 lat... ale w sumie rownie dobrze Wy mozecie mi doradzic czy da sie cos zmienic jeszcze bo nie mam sily do siebie, kompleksy mnie dobijają niestety.
juz naprawdę nie wiem co moge wykombinowac.

Maliniak
mnie na zywo widziala, moze cos bardziej doradzu
Cytat:
Napisane przez Czarna Orchidea Pokaż wiadomość
jest pod forum matemorfozy i mialam 3 lata temu wątek ;p ale nie jestem przekonana do odswiezania go jakos...
ja kiedyś miałam wątek i zdjęcia przepadły
a co chcesz zmienić? jesteś wyrazista
nie wiem jak się ubierasz tylko (bo raz się widziałyśmy)...ale poza tym to nic bym nie zmieniała

Glamour powodzenia w Anglii
ja nie cierpię sprzątać...to by była tortura
__________________
bajzel kosmetyczny
NEW -->> Słodki mani z tortem
Hybrydy po raz pierwszy - przedłużanie
Makijaż z Lirene
Peelingi Nacomi
Rajstopki




Edytowane przez Maliniarka
Czas edycji: 2011-07-16 o 15:59
Maliniarka jest offline  
Stary 2011-07-16, 15:59   #1276
Czarna Orchidea
Zakorzenienie
 
Avatar Czarna Orchidea
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 6 596
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Ja się ogolnie nijak czuje ze soba:/
później wrzuceWam zdjęcia zmatowionych pazurków :tak:
__________________
Czarna Orchidea jest offline  
Stary 2011-07-16, 15:59   #1277
Lidzia007
Zadomowienie
 
Avatar Lidzia007
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Skrawek nieba...
Wiadomości: 1 417
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez glamour9 Pokaż wiadomość
dziewczyny co tak cicho ja póki co leniuchuje
Ja posprzątałam w domu i też już mogę leniuchować

Malinka
__________________
21.12.2007 - mozemy sprobowac
7.12.2015 - wyjdziesz za mnie ?
21.07.2018 -


,,Nie rób drugiemu tego,
czego Ty nie chcesz sam!"

Edytowane przez Lidzia007
Czas edycji: 2011-07-16 o 16:03
Lidzia007 jest offline  
Stary 2011-07-16, 16:09   #1278
Orlica
Zakorzenienie
 
Avatar Orlica
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 20 817
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Mój aktualny mani - cieniutka warstwa China Glaze - Starboard, a na to dwie warstwy Orly - Here comes trouble.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg P1010995.jpg (48,4 KB, 32 załadowań)
__________________
Razem od lutego 2007
Zaobrączkowani od lipca 2015
Rodzice od stycznia 2017
39/40
Orlica jest offline  
Stary 2011-07-16, 16:14   #1279
Czarna Orchidea
Zakorzenienie
 
Avatar Czarna Orchidea
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 6 596
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Ale zielen
__________________
Czarna Orchidea jest offline  
Stary 2011-07-16, 16:16   #1280
Maliniarka
Zakorzenienie
 
Avatar Maliniarka
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Gdzie diabeł tuli do snu...
Wiadomości: 17 668
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez Czarna Orchidea Pokaż wiadomość
Ja się ogolnie nijak czuje ze soba:/
później wrzuceWam zdjęcia zmatowionych pazurków :tak:
teraz
Cytat:
Napisane przez Lidzia007 Pokaż wiadomość
Malinka


drugi dzień pomalowałam resztę pazurków (zdrową) Rimmelem NR
będzie kuracja chyba ta 2tygodniowa, wreszcie jest okazja :x

patrzcie jakie mam pokraczne paluchy całej stopy nie pokażę, bo jest wielka i szeroka (nie marudzę, stwierdzam fakt)
ale pęcherze chociaż się wchłonęły, troszkę jeszcze widać ślad, ale 2 dni i po kłopocie...

w roli głównej zadeptany kapeć od baby z rynku
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg bleh.jpg (37,2 KB, 62 załadowań)
__________________
bajzel kosmetyczny
NEW -->> Słodki mani z tortem
Hybrydy po raz pierwszy - przedłużanie
Makijaż z Lirene
Peelingi Nacomi
Rajstopki



Maliniarka jest offline  
Stary 2011-07-16, 16:17   #1281
Orlica
Zakorzenienie
 
Avatar Orlica
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 20 817
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

http://www.thepolishaholic.com/2011/...ollection.html Są pierwsze swatche China Glaze Metro
__________________
Razem od lutego 2007
Zaobrączkowani od lipca 2015
Rodzice od stycznia 2017
39/40
Orlica jest offline  
Stary 2011-07-16, 16:19   #1282
Maliniarka
Zakorzenienie
 
Avatar Maliniarka
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Gdzie diabeł tuli do snu...
Wiadomości: 17 668
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Orli
super

a swatche? cicho! nie obchodzą mnie wcale

Mgiełko tam na chaberku to jest wzorek pestelowym błękitnym konadziakiem nie wygląda tak jak powinno, ale wygląda ładnie ten kolorek na żywo

a wzorek kiepsko odbity, bo na stopach nie umiem (jeszcze na paluchu musiałam podwójnie, z daleka tak źle nie jest ) nawet Sylwestrowemu się podobało (wczoraj pod kolor bluzeczki )
__________________
bajzel kosmetyczny
NEW -->> Słodki mani z tortem
Hybrydy po raz pierwszy - przedłużanie
Makijaż z Lirene
Peelingi Nacomi
Rajstopki




Edytowane przez Maliniarka
Czas edycji: 2011-07-16 o 16:23
Maliniarka jest offline  
Stary 2011-07-16, 16:19   #1283
Czarna Orchidea
Zakorzenienie
 
Avatar Czarna Orchidea
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 6 596
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Piękne jak to chinki
mali nie mogę bo siedzę na mobilnym:p
__________________
Czarna Orchidea jest offline  
Stary 2011-07-16, 16:31   #1284
glamour9
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 963
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez Orlica Pokaż wiadomość
Mój aktualny mani - cieniutka warstwa China Glaze - Starboard, a na to dwie warstwy Orly - Here comes trouble.
łal super kolor
Cytat:
Napisane przez Maliniarka Pokaż wiadomość

patrzcie jakie mam pokraczne paluchy całej stopy nie pokażę, bo jest wielka i szeroka (nie marudzę, stwierdzam fakt)
ale pęcherze chociaż się wchłonęły, troszkę jeszcze widać ślad, ale 2 dni i po kłopocie...

w roli głównej zadeptany kapeć od baby z rynku
ekstra pazurki i sliczny wzorek
Cytat:
Napisane przez Orlica Pokaż wiadomość
http://www.thepolishaholic.com/2011/...ollection.html Są pierwsze swatche China Glaze Metro
nieźle


a ja zapraszam na małą przekąskę !
http://kornelaa.blogspot.com/2011/07/bruschetta.html
__________________

glamour9 jest offline  
Stary 2011-07-16, 16:40   #1285
Orlica
Zakorzenienie
 
Avatar Orlica
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 20 817
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Ja z tej kolekcji Chinek na pewno będę polować na In the City i Skyscraper

To jeszcze tradycyjne pytanie - co chcecie na bloga?
- Orly - Here comes trouble
- Virtual - Sea Story
- Color Club - Fashion Addict
- Barbra Q - Ja-jo
__________________
Razem od lutego 2007
Zaobrączkowani od lipca 2015
Rodzice od stycznia 2017
39/40
Orlica jest offline  
Stary 2011-07-16, 16:43   #1286
glamour9
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 963
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez Orlica Pokaż wiadomość
Ja z tej kolekcji Chinek na pewno będę polować na In the City i Skyscraper

To jeszcze tradycyjne pytanie - co chcecie na bloga?
- Orly - Here comes trouble
- Virtual - Sea Story
- Color Club - Fashion Addict
- Barbra Q - Ja-jo
bardzo jestem go ciekawa
__________________

glamour9 jest offline  
Stary 2011-07-16, 18:20   #1287
Czarna Orchidea
Zakorzenienie
 
Avatar Czarna Orchidea
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 6 596
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

kurrrr ale jestem zla!
juz od 2 tyg mialam stancje zalatwiona, zadzwonilam do typiarki ktora tam mieszka i co sie dowiaduje? ze gosc zrezygnowal z wynajmu. nawet nie raczyl do mnie zadzwonic. i znowu zostalam na lodzie!!!

tu zmatowione paznokcie:
wybaczcie niewyrazne zdjecie.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg BILD9137.jpg (46,1 KB, 53 załadowań)
__________________
Czarna Orchidea jest offline  
Stary 2011-07-16, 18:21   #1288
Orlica
Zakorzenienie
 
Avatar Orlica
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 20 817
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez Czarna Orchidea Pokaż wiadomość
kurrrr ale jestem zla!
juz od 2 tyg mialam stancje zalatwiona, zadzwonilam do typiarki ktora tam mieszka i co sie dowiaduje? ze gosc zrezygnowal z wynajmu. nawet nie raczyl do mnie zadzwonic. i znowu zostalam na lodzie!!!

tu zmatowione paznokcie:
wybaczcie niewyrazne zdjecie.
A to prostak...
Ale na pocieszenie powiem, że pazurki wyglądają przebosko!
__________________
Razem od lutego 2007
Zaobrączkowani od lipca 2015
Rodzice od stycznia 2017
39/40
Orlica jest offline  
Stary 2011-07-16, 18:24   #1289
AnulaPPP
Zakorzenienie
 
Avatar AnulaPPP
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 15 433
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

witam się i zaczynam nadrabiać, ale nie wiem kiedy przebrnę przez te 13 stron
__________________
blog




AnulaPPP jest offline  
Stary 2011-07-16, 18:26   #1290
Czarna Orchidea
Zakorzenienie
 
Avatar Czarna Orchidea
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 6 596
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

dzieki Orli
daj spokoj jestem taka zla ze sobie nie wyobrazasz.
juz nie chodzi o to ze samo mieszkanie w internacie jest uciązliwe, ale ja nie mam czym wracac w piątki do domu...pominę zimne/niekompletne posilki i inne cuda wianki (zamiast schabowego dostalam kawałek usmazonej ohydnej wędliny po czym szybko zamknięto mi okienko przed nosem, ew salceson na sniadanie )

oo Anulka wrocila, moge zdac Ci recenzje z maski natur vital juz.
__________________
Czarna Orchidea jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
lakiery do paznokci, naturalne, paznokcie

Nowe wątki na forum Naturalne paznokcie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:56.