Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :) - Strona 71 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Naturalne paznokcie

Notka

Naturalne paznokcie Manicure, pielęgnacja paznokci, odżywki do paznokci, choroby paznokci, olejowanie, lakiery do paznokci, sposoby na wzmocnienie paznokci.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-07-23, 20:56   #2101
Lidzia007
Zadomowienie
 
Avatar Lidzia007
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Skrawek nieba...
Wiadomości: 1 417
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazk...jpg?1310903687 niepazurkowe, kto na diecie niech nie klika w link ;p
__________________
21.12.2007 - mozemy sprobowac
7.12.2015 - wyjdziesz za mnie ?
21.07.2018 -


,,Nie rób drugiemu tego,
czego Ty nie chcesz sam!"

Edytowane przez Lidzia007
Czas edycji: 2011-07-23 o 20:57
Lidzia007 jest offline  
Stary 2011-07-23, 21:00   #2102
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 081
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

dobrze ze nie przepadam za slodyczami

ale super zdjęcia swoją droga i to jak podane
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline  
Stary 2011-07-23, 21:03   #2103
alazkrainy
Zakorzenienie
 
Avatar alazkrainy
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 9 675
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez Lidzia007 Pokaż wiadomość
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazk...jpg?1310903687 niepazurkowe, kto na diecie niech nie klika w link ;p
Jakie pyszności
__________________
Aby miłość trwała przez całe życie, trzeba ją pielęgnować starannie jak ogród.


alazkrainy jest offline  
Stary 2011-07-23, 21:04   #2104
AnulaPPP
Zakorzenienie
 
Avatar AnulaPPP
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 15 433
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez Maliniarka Pokaż wiadomość
no dobrze nowy bellek 506
baaardzo podobny do catrice pool party at night tylko trochę mniej ma fioletu

ładnie to wygląda na wskazujących i na małych, a na reszcie nie bardzo (np na tym serdecznym), za krótkie i za szerokie, wolę jednak kwadrat, a takie zaokrąglanie może jak będą dłuższe
powiem szczerze że spodziewałam się większego zaokrąglenia to są dla mnie nadal kwadraty, tylko z łagodnymi rogami
tak czy siak, ładnie

Cytat:
Napisane przez Agateczka* Pokaż wiadomość
A tym czasem moje ostatnie nie patrzcie na suche skórki i kształt musiałam skrócić bo wskazujący ułamał się na rogu
kolejny fiolet z flejksami, super

Cytat:
Napisane przez sabbatha Pokaż wiadomość
Tylko ja mam od dawna wrażenie, że próbujesz tu "dzielić i rządzić" i zachowujesz się, jakby twoje słowa były świętościa. Nie ma dnia, żebyś się nie doczepiła kogoś o coś, nawet jak to totalna pierdoła. I to jest BARDZO słabe. Już dawno zauważyłam, że bardzo lubisz np. dowalić komuś, co ktoś fajnego pokaże, nieważne że paznokcie świetne coś do doczepienia się zawsze znajdziesz. To jest męczące i uwierz, że nie tylko ja to zauważyłam. Aż się nie chce wrzucać nic na wątek. I nie, nie chodzi o to że mamy sobie sztucznie słodzić, po prostu czasami już przeginasz.

A to, że uczniowie mówią dzień dobry to akurat o niczym nie świadczy, dobrze wychowani ludzie mówią dzień dobry WSZYSTKIM nauczycielom, nie tylko tym lubianym.
ojoj, dla mnie troszkę przesadzona ta opinia
ja nie widziałam żeby Malina komuś dowaliła nie wiadomo jak... a krytyka chyba jest potzrebna, zawsze można coś poprawić i chyba też po to tutaj wrzucamy zdjęcia żeby ktoś nam powiedział co dobrze a co poprawić...
no ale jak kto uważa w sumie.

Cytat:
Napisane przez alazkrainy Pokaż wiadomość
Mam coś jeszcze dla Was
.
bardzo ładnie
__________________
blog




AnulaPPP jest offline  
Stary 2011-07-23, 21:09   #2105
Rodzynka1989
Zakorzenienie
 
Avatar Rodzynka1989
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Bremerhaven (De)
Wiadomości: 13 096
GG do Rodzynka1989
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Dzień dobry wieczór

Cytat:
Napisane przez Lidzia007 Pokaż wiadomość
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazk...jpg?1310903687 niepazurkowe, kto na diecie niech nie klika w link ;p
Zemdliło mnie na sam widok
__________________
Rodzynka1989 jest offline  
Stary 2011-07-23, 21:20   #2106
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 081
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

najlepsze są te kubki z czekolady
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline  
Stary 2011-07-23, 21:21   #2107
glamour9
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 963
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

hej kochane co tam u was slychac dzisiaj wieczorem mam chwile wolnego i wlasnie tyle co skonczylam malowac pazurki kurde kiedy to ja was nadrobie to nie mam pojecia..
__________________

glamour9 jest offline  
Stary 2011-07-23, 21:29   #2108
Czarna Orchidea
Zakorzenienie
 
Avatar Czarna Orchidea
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 6 596
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Jak tam w pracy?dajesz radę?
Cytat:
Napisane przez glamour9 Pokaż wiadomość
hej kochane co tam u was slychac dzisiaj wieczorem mam chwile wolnego i wlasnie tyle co skonczylam malowac pazurki kurde kiedy to ja was nadrobie to nie mam pojecia..
__________________
Czarna Orchidea jest offline  
Stary 2011-07-23, 21:35   #2109
Lidzia007
Zadomowienie
 
Avatar Lidzia007
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Skrawek nieba...
Wiadomości: 1 417
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez sabbatha Pokaż wiadomość
najlepsze są te kubki z czekolady
też mi się spodobały - ciekawe jak zrobione albo te słodkości na patykach

Glam
__________________
21.12.2007 - mozemy sprobowac
7.12.2015 - wyjdziesz za mnie ?
21.07.2018 -


,,Nie rób drugiemu tego,
czego Ty nie chcesz sam!"
Lidzia007 jest offline  
Stary 2011-07-23, 21:40   #2110
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 081
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

tzn te kubki to sie pewnie robi jak masa czekoladowa jest dość ciepła i zostawia do ostygnięcia po ukształtowaniu.

a ja męczę dalej pracę mgr i znowu się na jakiejś durnocie zacięłam :\
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline  
Stary 2011-07-23, 21:41   #2111
glamour9
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 963
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez Czarna Orchidea Pokaż wiadomość
Jak tam w pracy?dajesz radę?
narazie sprzatanie, w pon ide roznosic cv do kafejek i kawiarni, ogolnie jest ok ale praca z nieba nie spada, trzeba chodzic, dzwonic i pytac i to i tak nie jest tak latwo jak sie wydaje, podstawa to komunikatywny/dobry angielski
ale juz po tych kilku dniach widze że tutaj liczy się tylko kasa, każda godzina jest ileś warta, wstaje się o 6 i przychodzi 0 18, nic tylko praca, potem zakupy, wypasiona fura no i dom, ale dom to wszystkie są identyczne, jak ktoś wynajmuje to byle taniej.. ja mam super pokoik z chlopakiem, mieszkam u polaka na pietrze, pokoj czysty, ladnie pomalowany, jest tv, internet, mam toaletke, szafe ale niestety troche kaski za to dajemy..
bylam w primarku to glowa boli ile ludu kupilam dzisiaj rajty w serduszka za 1 funta (allegro ok 30 zl), ubrania są tanie, kosmetyki typu szampony i to markowe mozna kupic za 1 funta, jedzenie podobne ceny jak w polsce, ogolnie najdrozsze są mieszkania, autobusy pietrowe wypasione
ale ogolnie wam powiem ze tu panuje zasada radź sobie sam i zalawiaj sobie sam, kazdy dba o swoj tylek zeby mial cos grosza, ogolnie sielanki nie ma, jak ktos tu jest na stale to tyra jak moze zeby cos odlozyc eh to tak w skrocie
widze w tv ze straszna pogoda w polsce u mnie 20 stopni i pochmurno no i codziennie cos popada troche, jutro moze pojade co centrum porobic zdjecia i pozwiedzac to wrzuce cos na bloga
__________________

glamour9 jest offline  
Stary 2011-07-23, 22:28   #2112
MgielkaM
Zakorzenienie
 
Avatar MgielkaM
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Somewhere over the rainbow
Wiadomości: 6 036
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez caate Pokaż wiadomość
Mgielka, jakies dluzsze sa ladne

lovelaski, bo sie jeszcze zakochacie w sobie i co my tu z Wami zrobimy
no jeszcze w życiu takich długich nie miałam a my to już zakochane od pierwszego wejrzenia

Cytat:
Napisane przez alazkrainy Pokaż wiadomość
Mgiełko śliczne

I moje testowe, przepraszam, za różne farfocle na palcach i suche skóry, teraz sa już w lepszym stanie, bo juz 2 tyg smaruję je maścią z wit a
dzięki zdjęcie jest ale nie pazurów a twoje fajne, bardzo mi się podoba... szkoda że ja kiepsko władam pędzelkiem lewą ręką...

Paula
, strasznie duże to zdjęcie w dziennym i nie wyraźnie widać , a szkoda bo chyba fajnie wyszły...

Malinko
kiedyś mi ty pomalujesz porcelanką ciekawi mnie jak to jest mieć malowane przez kogos paznokcie, bo drugą strone medalu znam dobrze
Na prawdę na żywo tak inaczej moje paznokcie wyglądają ? Heh może to dlatego, że mam w sumie długie palce, a na zdjęciu tego nie widac

Orchidku jaką bluzkę pokaaa

A ja to w ogóle dzisiaj kupiłam jednak ta długą sukienkę po przespałam się z myślą doszycia jej innych ramiączek - takich szerszych

Malinko nie narzekaj tam! pazurki masz idealne do kwadratów i jakoś nie zauważyłam żadnych parówek :P a kwadratów ja np nigdy już więcej mieć nie bede bo sa brzydkie u mnie jak noc

Lakier ładnie wygląda :tak:

Mali i chyba skusze się na ten Bell lakier z brokacikiem gratam ... nie mam takiego i chce wypróbować bell bo zachwalasz. Lubię testować różne firmy W ten sposob okazało się że virtuale to dla mnie strzał w 10

Cytat:
Napisane przez Maliniarka Pokaż wiadomość
Orchid
jesteś tap spammer
zmieściłam się w 1-ce pierwszej chociaż gdzie to sie sprawdza. Już mówilyscie ale nie sluchałam

Cytat:
Napisane przez Agateczka* Pokaż wiadomość
Mgiełko fajne kolorowe pazurki ja teraz myślę o czymś akim tylko nie wiem jak skomponować kolorki
fajny kolorek u ciebie. A ja z tym kolorowym mani czuje sie fajnie tylko TZ twierdzi ze za stara jestem na to

Cytat:
Napisane przez sabbatha Pokaż wiadomość
Amy Winehouse nie zyje:/ kazdy wiedzial ze tak sie to skonczy no ale cholera, naprawde moglam nazwac sie jej fanką :/
ooo masz, ja nie slyszalam... zresztą o Michaelu Jacksonie też sie dowiedziałam po czasie... Fanka może nie byłam, no ale...

Ojj widzę jakieś różnice zdań, to ja może tylko dodam, że w sumie wolę jak mi ktoś powie, że coś nie tak robię - wiadomo, nie jakoś na złosć, tylko szczerze i otwarcie i zawsze staram się to uszanować. (Już mam w nawyku pytać Mali o kształt pazurków po piłowaniu bo wiem, że ma do tego niezłe oko i jak ja czegoś nie zauważę to ona mi powie co można poprawić i ie w ramach krytyki czy coś, tylko w ramach pomocy żeby było jak najlepiej) Myśle ze naprawdę żadna z nas tutaj nie chce nikomu zrobic przykrości, ani na złość. Czasem sobie słodzimy (mam nadzieje, że szczerze) a czasem zwracamy uwage na coś - co w sumie świadczy o tym, że nie stworzyłyśmy sobie bańki polegającej na pochwałach oraz ciągłych ohah i ahah. Także tyle ode mnie, w zasadzie dośc ogolnie bo mi ani nie przeszkadza to ze Orli pisze nam o swoich notkach, to ze prosi o komentarz - tak jak sama pisała kto ma skomentować skomentuje. Ani tak samo nie postrzegałam uwag Mali jako krytykę lub czepianie się.
A teraz jak Orchi mówi możemy wracać do codzienności

Cytat:
Napisane przez _Nikki_ Pokaż wiadomość
Strasznie szybko mi paznokcie rosną, kilka dni temu spiłowałam wszystko na zero a teraz już pół milimetra za opuszkiem... spok
no to tylko się cieszyc zaraz bedziesz miała spowrotem długie i znowu mi szczeka opadnie jak nam zdjecie wstawisz. A jak z długością różowego, poprawia się trochę?


Cytat:
Napisane przez Czarna Orchidea Pokaż wiadomość
lidzia festiwal romów to ja mam jak pojadę na giełdę
heheheh miałam jechac jutro ale u TZ jestem... nie dam rady iiii nie mam kasy w sumie na zbyciu a tam trzeba z górą gotówki jechać bo co stragan to tanie i fajne
Dalej tak jest? bo ja rok temu byłam

Ala żółty z pękaczem - super

Hej Glam jak tam? w pracy już?

Sabb męcz, męcz nie ma zacinania prosze grzecznie pisać bo trzeba mgr opić

O już czytam, no łatwo to na pewno nie ma. Ale poradzisz sobie myślę, nie? Powodzenia w znalezieniu dobrej pracy - no i najważniejsze ze nie jestes sama tylko z TZtem to juz duzo

Ok nadrobiłam.
Zdjęcie randkowe jutro, ok? nie zlinczujecie mnie? Bo jestem u TZ i go nie mam ze sobą...

---------- Dopisano o 22:28 ---------- Poprzedni post napisano o 22:26 ----------

p.s a dziewczyna babeczkowa jest meeega, tte jej sukienki faktycznie bajkowe
__________________

It is NOT an addiction - It's a hobby!!!


...

And when your heart begins to bleed
You're dead, and dead,



and dead -- indeed.
MgielkaM jest offline  
Stary 2011-07-23, 22:30   #2113
Czarna Orchidea
Zakorzenienie
 
Avatar Czarna Orchidea
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 6 596
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

wieszz co zwroce ta bluzkę bo mi sie odwidziala
a w piatek smigam na 18 czaad, nie spodziewalam sie w ogole. jak zdam to bedzie co swietowac.
__________________
Czarna Orchidea jest offline  
Stary 2011-07-23, 22:32   #2114
MgielkaM
Zakorzenienie
 
Avatar MgielkaM
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Somewhere over the rainbow
Wiadomości: 6 036
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez Czarna Orchidea Pokaż wiadomość
wieszz co zwroce ta bluzkę bo mi sie odwidziala
a w piatek smigam na 18 czaad, nie spodziewalam sie w ogole. jak zdam to bedzie co swietowac.
nooo jak ma leżeć w szafie to faktycznie...
Powodzenia i mam nadzieję, ze się uda bo już ci się należy na ten stres i w ogóle. bedzie dobrze!
__________________

It is NOT an addiction - It's a hobby!!!


...

And when your heart begins to bleed
You're dead, and dead,



and dead -- indeed.
MgielkaM jest offline  
Stary 2011-07-23, 22:40   #2115
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 081
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

oopiććć taak napiłabym się piwa. W sumie już późno idę poczytam książkę i spać.

Jak ktos nie bral udzialu w urodzinowej loterii na moim blogu to sie przypominam bo za tydzien zamykam
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline  
Stary 2011-07-23, 22:51   #2116
Lidzia007
Zadomowienie
 
Avatar Lidzia007
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Skrawek nieba...
Wiadomości: 1 417
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Glamour - fakt jest ciężko, ale szybciej można sobie pozwolić na przyzwoite mieszkanko, samochód a i jakieś fajne zagraniczne wakacje . Powodzenia Kochana

jejuu zaraz umrę.. dziąsła mi narastają na ósemki i boli jak cholera.. do tego węzły chłonne z przodu szczęki taj jakby pod brodą (są tam w ogóle węzły chłonne ?) się powiększyły i też bolą. Żeby było mało mam @ i brzuch boli od wczorajszej nocy. Żyć nie umierać... To się pożaliłam... przepraszam za taki niemiły spam
__________________
21.12.2007 - mozemy sprobowac
7.12.2015 - wyjdziesz za mnie ?
21.07.2018 -


,,Nie rób drugiemu tego,
czego Ty nie chcesz sam!"
Lidzia007 jest offline  
Stary 2011-07-23, 22:55   #2117
_Nikki_
Zakorzenienie
 
Avatar _Nikki_
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Łomża
Wiadomości: 8 083
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez MgielkaM Pokaż wiadomość
no to tylko się cieszyc zaraz bedziesz miała spowrotem długie i znowu mi szczeka opadnie jak nam zdjecie wstawisz. A jak z długością różowego, poprawia się trochę?
Nie umiem się teraz nawet uśmiechnąć... oj tam, nie przesadzaj że szczęka opadnie, są o wiele dłuższe i w lepszym stanie niż moje, ale dziękuje bardzo.
hm, czy się poprawia to nie zauważyłam, ale tak po kawalątku jakoś to idzie, tylko dziwnie tak mam że jak są krótkie to płytka jest długa, nawet bardzo długa- jak troche podrosną za opuszek [tak ze 3-4mm] to zaraz mi się linia przesuwa w dół... dziwne troche ale cóż, nic nie poradzę...
__________________
Zapuszczam włosy!
cel: za pupę
aktualnie: za ramiona


_Nikki_ jest offline  
Stary 2011-07-23, 22:59   #2118
Lidzia007
Zadomowienie
 
Avatar Lidzia007
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Skrawek nieba...
Wiadomości: 1 417
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez _Nikki_ Pokaż wiadomość
Nie umiem się teraz nawet uśmiechnąć... oj tam, nie przesadzaj że szczęka opadnie, są o wiele dłuższe i w lepszym stanie niż moje, ale dziękuje bardzo.
hm, czy się poprawia to nie zauważyłam, ale tak po kawalątku jakoś to idzie, tylko dziwnie tak mam że jak są krótkie to płytka jest długa, nawet bardzo długa- jak troche podrosną za opuszek [tak ze 3-4mm] to zaraz mi się linia przesuwa w dół... dziwne troche ale cóż, nic nie poradzę...
może Ci się wydaje
__________________
21.12.2007 - mozemy sprobowac
7.12.2015 - wyjdziesz za mnie ?
21.07.2018 -


,,Nie rób drugiemu tego,
czego Ty nie chcesz sam!"
Lidzia007 jest offline  
Stary 2011-07-24, 01:02   #2119
Lidzia007
Zadomowienie
 
Avatar Lidzia007
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Skrawek nieba...
Wiadomości: 1 417
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

kurde jak siedzę do późna to tu cisza 'jak makiem zasiał' ;D

dobranoc ;*
__________________
21.12.2007 - mozemy sprobowac
7.12.2015 - wyjdziesz za mnie ?
21.07.2018 -


,,Nie rób drugiemu tego,
czego Ty nie chcesz sam!"
Lidzia007 jest offline  
Stary 2011-07-24, 08:37   #2120
vivinn
Zakorzenienie
 
Avatar vivinn
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 3 273
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez sabbatha Pokaż wiadomość
ja jakis czas temu kupilam swietny pomarancz taki bardzo czerwony (i mam teraz prawie ze dupe z Precision lol), w ogole Safari ma super kremy.
Mam dwa kremy z Safari i, cholera, nie wiem czy nie potrafię używać czy trafiłam na buble, ale chyba nigdy nie pomaluję nimi ładnie paznokci...
Kiedy miałam krótkie skittelsy jeszcze jakoś dałam radę pomalować safariowskim różem dwa paznokcie, ale kiedy wcześniej miałam dłuższe pazury i chciałam jednokolorowy mani... no cóż - pogrom Moje nerwy ucierpiały strasznie


Ps. I nie, nie uważam, że Mali się czepia i z tego co pamiętam chyba jeszcze nigdy nikomu nie "dowaliła" na tym wątku
Ja tyż nie lubię, kiedy ktoś prosi o komentarze/ głosy/ odwiedziny/ cokolwiek dwa-trzy razy dziennie (nie chodzi tylko o Orlicę i tylko o ten watek, nawet nie tylko o to forum), bo uważam to za spam, ale tak samo denerwują mnie wirtualne pytania o pogodę No cóż, co kto lubi
__________________
vivinn jest offline  
Stary 2011-07-24, 10:09   #2121
MgielkaM
Zakorzenienie
 
Avatar MgielkaM
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Somewhere over the rainbow
Wiadomości: 6 036
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Witam

Cytat:
Napisane przez sabbatha Pokaż wiadomość
oopiććć taak napiłabym się piwa. W sumie już późno idę poczytam książkę i spać.
hehehe ładnie pisz tam grzecznie żebyś to obroniła i miała święty spokój

Lidzia007 ojjj Lidzia to faktycznie ci się zebrało na raz tyle...

Cytat:
Napisane przez _Nikki_ Pokaż wiadomość
Nie umiem się teraz nawet uśmiechnąć... oj tam, nie przesadzaj że szczęka opadnie, są o wiele dłuższe i w lepszym stanie niż moje, ale dziękuje bardzo.
hm, czy się poprawia to nie zauważyłam, ale tak po kawalątku jakoś to idzie, tylko dziwnie tak mam że jak są krótkie to płytka jest długa, nawet bardzo długa- jak troche podrosną za opuszek [tak ze 3-4mm] to zaraz mi się linia przesuwa w dół... dziwne troche ale cóż, nic nie poradzę...
Nikki ty jak pokazałaś ostatnio pazurki już takie dłuższe zanim ciachnęłaś na zero to byłam pod wielkim wrażenie bo wiem, że strasznie cieżko ci było, no i widziałam je na początku. Także jak ładnie rosną to masz się cieszyc i usmiecha. A jak zdrowotnie? Bo jak jeszcze w miarę zdrowo się trzymają, nie rozdwajają itp to moment bedziesz miała śliczne długie

Ahaaa i obiecane zdjecie randkowe
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC08328w.jpg (49,5 KB, 96 załadowań)
__________________

It is NOT an addiction - It's a hobby!!!


...

And when your heart begins to bleed
You're dead, and dead,



and dead -- indeed.

Edytowane przez MgielkaM
Czas edycji: 2011-07-24 o 10:11
MgielkaM jest offline  
Stary 2011-07-24, 10:15   #2122
Czarna Orchidea
Zakorzenienie
 
Avatar Czarna Orchidea
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 6 596
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Wyszłam jak ulung bo zmruzyłam oczy od wiatru. no ale jak obiecane to obiecane
__________________
Czarna Orchidea jest offline  
Stary 2011-07-24, 10:19   #2123
Lidzia007
Zadomowienie
 
Avatar Lidzia007
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Skrawek nieba...
Wiadomości: 1 417
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez MgielkaM Pokaż wiadomość


Lidzia007 ojjj Lidzia to faktycznie ci się zebrało na raz tyle...

Ahaaa i obiecane zdjecie randkowe
ajj daj spokój :x te zęby najgorsze.. trzeba się wybrać do stomatologa, bo się naczytałam takich rzeczy, że łuuuh


Mgiełko Ciebie pamiętam jakoś inaczej śliczne jesteście Lachony

---------- Dopisano o 10:19 ---------- Poprzedni post napisano o 10:17 ----------

Cytat:
Napisane przez Czarna Orchidea Pokaż wiadomość
Wyszłam jak ulung bo zmruzyłam oczy od wiatru. no ale jak obiecane to obiecane
nie znałam takiego określenia
Przestań! ładnie jest
__________________
21.12.2007 - mozemy sprobowac
7.12.2015 - wyjdziesz za mnie ?
21.07.2018 -


,,Nie rób drugiemu tego,
czego Ty nie chcesz sam!"
Lidzia007 jest offline  
Stary 2011-07-24, 10:44   #2124
_Nikki_
Zakorzenienie
 
Avatar _Nikki_
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Łomża
Wiadomości: 8 083
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez MgielkaM Pokaż wiadomość
Nikki ty jak pokazałaś ostatnio pazurki już takie dłuższe zanim ciachnęłaś na zero to byłam pod wielkim wrażenie bo wiem, że strasznie cieżko ci było, no i widziałam je na początku. Także jak ładnie rosną to masz się cieszyc i usmiecha. A jak zdrowotnie? Bo jak jeszcze w miarę zdrowo się trzymają, nie rozdwajają itp to moment bedziesz miała śliczne długie

Ahaaa i obiecane zdjecie randkowe
Ojoj akurat nie umiem się uśmiechnąć bo umarł mój chomiczek, nie z powodu paznokci trochę się nadłamują na bokach, szczególnie wskazujące, nieestetycznie to wygląda, próbuje je jakoś od spodu usztywnić kropelką kropelki [masło maślane] i jakoś się wtedy trzymają, w sumie to dlatego spiłowałam wszystkie, żeby odrosły równo i nie było takich różnic w długości, no wyobraź sobie, na wszystkich paznokciach 4mm a na dwóch 0


a zdjęcie świetne, śliczne dziewczyny jesteście
__________________
Zapuszczam włosy!
cel: za pupę
aktualnie: za ramiona


_Nikki_ jest offline  
Stary 2011-07-24, 11:00   #2125
MgielkaM
Zakorzenienie
 
Avatar MgielkaM
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Somewhere over the rainbow
Wiadomości: 6 036
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez Czarna Orchidea Pokaż wiadomość
Wyszłam jak ulung bo zmruzyłam oczy od wiatru. no ale jak obiecane to obiecane
nie narzekaj gooopku fajnie jest!

Cytat:
Napisane przez Lidzia007 Pokaż wiadomość
ajj daj spokój :x te zęby najgorsze.. trzeba się wybrać do stomatologa, bo się naczytałam takich rzeczy, że łuuuh


Mgiełko Ciebie pamiętam jakoś inaczej śliczne jesteście Lachony
no ja miałam usuwaną jedną osemkę... zle to wspominam, bardzo zle. Miało być bez problemu itp a potem sama lekarka sie przestraszyła bo korzeń gdzies mi zaczął uciekać w miekki tkanki i o mało bym wylądowała w lublinie na zabiegu usuwania go z gardła gdzieś bleee

Ktos mi tu juz mówił, że inaczej wyglądam... Może to te włosy do niedawna miałam proste

Nikki to może lepiej je w owal zrobić? sama wiem, ze na kwardaty dużo bardziej musiałam uważać niz teraz. A w takim razie dobrze, że je wyrównałaś, ja nie lubię jak któryś jest innej długości całkiem
__________________

It is NOT an addiction - It's a hobby!!!


...

And when your heart begins to bleed
You're dead, and dead,



and dead -- indeed.
MgielkaM jest offline  
Stary 2011-07-24, 11:02   #2126
Orlica
Zakorzenienie
 
Avatar Orlica
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 20 817
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez vivinn Pokaż wiadomość
Mam dwa kremy z Safari i, cholera, nie wiem czy nie potrafię używać czy trafiłam na buble, ale chyba nigdy nie pomaluję nimi ładnie paznokci...
Kiedy miałam krótkie skittelsy jeszcze jakoś dałam radę pomalować safariowskim różem dwa paznokcie, ale kiedy wcześniej miałam dłuższe pazury i chciałam jednokolorowy mani... no cóż - pogrom Moje nerwy ucierpiały strasznie


Ps. I nie, nie uważam, że Mali się czepia i z tego co pamiętam chyba jeszcze nigdy nikomu nie "dowaliła" na tym wątku
Ja tyż nie lubię, kiedy ktoś prosi o komentarze/ głosy/ odwiedziny/ cokolwiek dwa-trzy razy dziennie (nie chodzi tylko o Orlicę i tylko o ten watek, nawet nie tylko o to forum), bo uważam to za spam, ale tak samo denerwują mnie wirtualne pytania o pogodę No cóż, co kto lubi
Ufff, to dobrze, że ja wrzucam linki góra raz dziennie, bo tylko raz dziennie dodaję notkę

Mgiełko, Mali, Orchi
, zazdroszczę Wam takiego lakierowo-towarzyskiego spędu ^^

---------- Dopisano o 11:02 ---------- Poprzedni post napisano o 11:01 ----------

W ogóle czemu pazurków nie ma na zdjęciu, hę?!
__________________
Razem od lutego 2007
Zaobrączkowani od lipca 2015
Rodzice od stycznia 2017
39/40
Orlica jest offline  
Stary 2011-07-24, 11:03   #2127
_Nikki_
Zakorzenienie
 
Avatar _Nikki_
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Łomża
Wiadomości: 8 083
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Oj niee, brzydko u mnie wygląda owal musze je troche wzmocnić i będzie dobrze, cynk musze kupić w tabletkach
__________________
Zapuszczam włosy!
cel: za pupę
aktualnie: za ramiona


_Nikki_ jest offline  
Stary 2011-07-24, 11:10   #2128
Czarna Orchidea
Zakorzenienie
 
Avatar Czarna Orchidea
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 6 596
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Orli jakoś tak wyszło, jak się wymieniałysmy to miałam mało czasu już,i tak spozniłam się na autobus i miałam problem z jazdami.
matko jak mnie mdli...weźcie mnie przywolajcie do porządku bo mi egzamin jutrzejszy w głowiejak. mój instruktor na koniec mówił że sobie dobrze radzę ect ja twarz w dłonie i myślałam że się porycze. brawa dla Paulinki!
a pazury golasy leee
__________________
Czarna Orchidea jest offline  
Stary 2011-07-24, 11:20   #2129
Agateczka*
Zakorzenienie
 
Avatar Agateczka*
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Świętokrzyskie góry...
Wiadomości: 3 288
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez alazkrainy Pokaż wiadomość
Dzięki

Agateczko śliczne są
dzięki Alu

Cytat:
Napisane przez Maliniarka Pokaż wiadomość
no kształt możesz jeszcze minimalnie podrównać, ale jest dobrze, szkoda, że trzeba było skracać
bardzo ładne połączenie
Nom wiem ale jak troszkę podrosną dopiero podrównam bo nie cierpię króciaków mieć a połączenie, no cóż zrobiłyście mi z Anulą smaka na fiolet no i flejksy

Cytat:
Napisane przez Lidzia007 Pokaż wiadomość
Ładne maluszki i śliczny kolorek
dzięki Lidziu

Cytat:
Napisane przez AnulaPPP Pokaż wiadomość

kolejny fiolet z flejksami, super
no to Ty z Malinką narobiłaś mi ochoty na fiolet i flejksy

Cytat:
Napisane przez MgielkaM Pokaż wiadomość
fajny kolorek u ciebie. A ja z tym kolorowym mani czuje sie fajnie tylko TZ twierdzi ze za stara jestem na to
dzięki, eee tam trza było TŻtowi powiedzieć że się nie zna a poza tym to co ma wiek do kolorów To ja tym bardziej nie powinnam kolorowych paznokci robić

A fotka z ranki superowa miło was zobaczyć tak razem
__________________
synek
Agateczka* jest offline  
Stary 2011-07-24, 12:01   #2130
AnulaPPP
Zakorzenienie
 
Avatar AnulaPPP
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 15 433
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez MgielkaM Pokaż wiadomość

Ahaaa i obiecane zdjecie randkowe
aleee fajne
Mgiełka Ciebie sobie inaczej wyobrażałam jakoś

Cytat:
Napisane przez Agateczka* Pokaż wiadomość

no to Ty z Malinką narobiłaś mi ochoty na fiolet i flejksy
na pazurkowym to jeszcze by się co najmniej kilka dziewczyn znalazło z tym zestawieniem
__________________
blog




AnulaPPP jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
lakiery do paznokci, naturalne, paznokcie

Nowe wątki na forum Naturalne paznokcie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:54.