Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :) - Strona 72 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Naturalne paznokcie

Notka

Naturalne paznokcie Manicure, pielęgnacja paznokci, odżywki do paznokci, choroby paznokci, olejowanie, lakiery do paznokci, sposoby na wzmocnienie paznokci.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-07-24, 12:02   #2131
caate
Zakorzenienie
 
Avatar caate
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Wrocław ;)
Wiadomości: 6 993
GG do caate
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez alazkrainy Pokaż wiadomość
Siema

Malo zdjęć oj mało,

Mgiełko śliczne

little.b.blue ładne


Fajnie, że wam się spotkanie udało, a zdjęcia pazurów są

I moje testowe, przepraszam, za różne farfocle na palcach i suche skóry, teraz sa już w lepszym stanie, bo juz 2 tyg smaruję je maścią z wit a
ladne, takie szczegolowe
pekacze srednio mi sie podobaja, ale ja ogolnie nie przepadam za pekaczami, wiec nieliczne robia na mnie wrazenie

Cytat:
Napisane przez Maliniarka Pokaż wiadomość
no to zrób tak, żeby Tobie było dobrze
i to z piłowaniem boczków to chyba dobry pomysł, ja jak przestałam piłować to mi się ładniejszy kształt zrobił
ale teraz mam na półokrągło

dać Ci spróbować?

zgadzam się, smukłe długie pazurki i palce
ja też amm parówki jak to Pilar pisała

został mi ten Rimmel, perłowo-metaliczny, nie przepadam za takim wykończeniem (najlepiej wygląda na ciemnym lakierze brązowym/czarnym albo przy min. 2 warstwach

a GR ten zielonkawy? już go nie ma, został mi ten do frencha jeszcze


super

i stópki i rączki ładne (jak popracujesz nad kształtem to będziemy szczęki zbierać!)
(...)
baardzo Ci dziekuje za opinie. Mnie wlasnie to cieszy bardzo, ze Mali potrafi sama z siebie powiedziec co mysli i nie trzeba sie o to prosic (sama np. sie wstydze po raz kolejny pytac o zdanie, kiedy np za wiele sie nie udzielam i tylko Was podgladam). Wlasnie to mnie przekonalo do udzielania sie tutaj na watku, bo wiem, ze dziewczyny doradzaja szczerze i chca dobrze, a nie zlosliwie. To dzieki im i ich rada, jestem coraz blizej wymarzonych pazurkow i wreszcie wiem jak je pilowac. wiecej sie nie wypowiem, bo za krotko tutaj jestem, zeby ocenic, czy Malina komus dokopala czy nie

aa to ja tez nie lubie takiego wykonczenia, wspomnienia zle po Inglocie mam
a z GR tak, to ten pamietasz moze jego nr?

Cytat:
Napisane przez sabbatha Pokaż wiadomość
ale maam ladnyyy lakierr na paznokkkciaachhh :P

Catrice Caught On The Red Carpet <3
swietny jest ten kolor

Cytat:
Napisane przez Czarna Orchidea Pokaż wiadomość
To może da się wygrzebać coś ciekawego. jak będę to się przejdę. muszę chyba paznokcie skrócić bo robią się za długie a nie chce ze szponami chodzic.
zwrócę ta bluzkę,pierwszy raz w życiu
hmm, a jestes pewna, ze jest taka mozliwosc? czesto sklepy zastrzegaja sobie na wyprzedazach zwrotow rzeczy przecenionych

Cytat:
Napisane przez Agateczka* Pokaż wiadomość
Hey, hello!
Nadrobiłam was nieco, zazdraszczam że miałyście okazję się spotkać na pewno fajnie było
Mgiełko fajne kolorowe pazurki ja teraz myślę o czymś akim tylko nie wiem jak skomponować kolorki
Malinka fajny ten bellek
b.blue
świetny bellek od jakiegoś czasu mi się marzy
A tym czasem moje ostatnie nie patrzcie na suche skórki i kształt musiałam skrócić bo wskazujący ułamał się na rogu
laadne, kolor sliczny


Lidzia dziekuje
__________________
blog
GoCranberry, peeling do ciała z masłem Shea i solą z Bochni
Makijażowe TORTury!
Perfekcyjny demakijaż, ekstremalna łagodność dla oczu z płynem L'Oreal

Edytowane przez caate
Czas edycji: 2011-07-24 o 12:05
caate jest offline  
Stary 2011-07-24, 12:12   #2132
MgielkaM
Zakorzenienie
 
Avatar MgielkaM
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Somewhere over the rainbow
Wiadomości: 6 036
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez Orlica Pokaż wiadomość

Mgiełko, Mali, Orchi
, zazdroszczę Wam takiego lakierowo-towarzyskiego spędu ^^

---------- Dopisano o 11:02 ---------- Poprzedni post napisano o 11:01 ----------

W ogóle czemu pazurków nie ma na zdjęciu, hę?!
aaaaa bo Malinika ma chore a i tak cięzko było zdjęcie zrobić

Cytat:
Napisane przez AnulaPPP Pokaż wiadomość
aleee fajne
Mgiełka Ciebie sobie inaczej wyobrażałam jakoś
o widzisz, następna hehehe jak sobie mnie wyobrażałyście

Jakoś sie mocno nie zmieniłam od naszego hurtowego wymieniania zdjęć
__________________

It is NOT an addiction - It's a hobby!!!


...

And when your heart begins to bleed
You're dead, and dead,



and dead -- indeed.
MgielkaM jest offline  
Stary 2011-07-24, 12:19   #2133
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 081
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

buu nadwyrężyłam sobie rękę i nie pogram chyba dzisiaj w siatkówkę.

Za to w końcu oglądam Kislorod Iwana Wyrypajewa, polecam jak ktoś lubi inne kino niż mainstreamowe. Niestety polskich napisów nie znalazłam, ale są angielskie. Fragmenty są na yt.
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline  
Stary 2011-07-24, 13:32   #2134
AnulaPPP
Zakorzenienie
 
Avatar AnulaPPP
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 15 433
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez MgielkaM Pokaż wiadomość
o widzisz, następna hehehe jak sobie mnie wyobrażałyście

Jakoś sie mocno nie zmieniłam od naszego hurtowego wymieniania zdjęć
ja to raczej w głowie Cię widzę (pomimo zdjeć kurcze hehe ) jako ogólnie "jaśniejszą" tzn jasniejsze włosy i cera, chyba Twój av tak na mnie działa
__________________
blog




AnulaPPP jest offline  
Stary 2011-07-24, 13:37   #2135
Czarna Orchidea
Zakorzenienie
 
Avatar Czarna Orchidea
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 6 596
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

a ja sobie kupilam pomadke z wibo, taka podrobke carmexu, w sztywfcie, z aloe verą i mentolem, ale ma takiiiii dziwaczny zapach, ze normalnie
smarowalam paznokcie i skorki, tutaj sie sprawdza, skorki super nawilzone i skorki mozna odsunąc za 3,99. w sumie dobry bajer, jak sie ma mega suche skorki, bo w sztyfcie to pach, pach w pracy czy w szkole
__________________
Czarna Orchidea jest offline  
Stary 2011-07-24, 13:39   #2136
MgielkaM
Zakorzenienie
 
Avatar MgielkaM
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Somewhere over the rainbow
Wiadomości: 6 036
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Ojjj Sabb to od pisania tej pracy rękę nadwyrężyłaś heheh

Anula aaa widzisz dla mnie pilar np do konca życia będzie brunetką bo ma tak w avku a ja to chciałabym mieć rude długie włosy i hmmm cere w sumie w zimie mam dokłądnie taką a w lecie brązowieję, plus każda tapeta na mojej twarzy ciemnieje niesamowicie
__________________

It is NOT an addiction - It's a hobby!!!


...

And when your heart begins to bleed
You're dead, and dead,



and dead -- indeed.
MgielkaM jest offline  
Stary 2011-07-24, 13:43   #2137
Czarna Orchidea
Zakorzenienie
 
Avatar Czarna Orchidea
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 6 596
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Mgiełka rudosci są mega kłopotliwe...ale zapuscic je zawsze mozesz a chodzi Ci o taką marchęwkę czy cos w czerwonuch bardziej?
__________________
Czarna Orchidea jest offline  
Stary 2011-07-24, 13:43   #2138
AnulaPPP
Zakorzenienie
 
Avatar AnulaPPP
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 15 433
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

może nie masz bardzo ciemnej cery, ale ma fajny odcień
ja też zimą jestem jak ściana, ale łatwo się opalam i równie łatwo mi to znika
i mam żółciejszą cerę niż np moja siostra.
__________________
blog




AnulaPPP jest offline  
Stary 2011-07-24, 13:45   #2139
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 081
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Mgiełko na pewno nie od pisania, oj nie
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline  
Stary 2011-07-24, 13:47   #2140
Czarna Orchidea
Zakorzenienie
 
Avatar Czarna Orchidea
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 6 596
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

jak sie cale zycie wysłuchuje teksty 'co Ty taka blada, chora jestes ? " "zemdlejesz? " to sie odechciewa jasnej karnacji... do tego doszly cienie pod oczam i to juz w ogole zycie jak w madrycie

ale jak juz jestem ruda, a nie ciemnobrązowa, odnalazlam sie w swiecie kosmetykow, to teraz moja bladosc uwazam za atut, ja sie praktycznei na twarzy w ogole nie opalam, mam kilka piegow, ale na ramionach jesli jest opalenizna, to złota.
__________________
Czarna Orchidea jest offline  
Stary 2011-07-24, 15:37   #2141
Orlica
Zakorzenienie
 
Avatar Orlica
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 20 817
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Mam do Was brzydkie pytanie
Chcecie zobaczyć moją dżunglę?
__________________
Razem od lutego 2007
Zaobrączkowani od lipca 2015
Rodzice od stycznia 2017
39/40
Orlica jest offline  
Stary 2011-07-24, 15:41   #2142
Orlica
Zakorzenienie
 
Avatar Orlica
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 20 817
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Zakładam, że chcecie
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg P1011173.jpg (39,7 KB, 64 załadowań)
__________________
Razem od lutego 2007
Zaobrączkowani od lipca 2015
Rodzice od stycznia 2017
39/40
Orlica jest offline  
Stary 2011-07-24, 15:59   #2143
little.b.blue
Zakorzenienie
 
Avatar little.b.blue
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 6 248
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez Agateczka* Pokaż wiadomość
A tym czasem moje ostatnie nie patrzcie na suche skórki i kształt musiałam skrócić bo wskazujący ułamał się na rogu
Mnie się bardzo podoba kształt i pazurki ogólnie, nie marudź

Widzę że często pokazujecie te flejksy, podobają mi się ale nigdy nie rzuciło mi się coś takiego w oczy w sklepie, nawet nie wiem jak to wygląda w buteleczce, będę się musiała zorientować w temacie.

Cytat:
Napisane przez alazkrainy Pokaż wiadomość
Mam coś jeszcze dla Was

Żółty safari dopatrzyłam, że z numerem 346, dwie warstwy jako tako, pewnie trzy by się przydały, ale jak pękacza nałożyłam to nie widać.
A i pierwsze zdjęcie to kolor przekłamany.
Na drugim jest taki jak się naprawdę prezentuje
Fajny ten pękacz! Taki efekt podoba mi się chyba nawet bardziej niż innych. I ładne pazurki
__________________
Książki w 2017: 10
Nie palę od 25/02/2017

Invisalign od 20/03/2016
little.b.blue jest offline  
Stary 2011-07-24, 16:08   #2144
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 081
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

little.b.blue - albo My Secret łatwo znajdziesz albo w Supepharm są Pierre Rene

Ja właśnie dołożyłam cudowne flakies Golden Rose 3D #54 na moj catrice
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline  
Stary 2011-07-24, 16:45   #2145
MgielkaM
Zakorzenienie
 
Avatar MgielkaM
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Somewhere over the rainbow
Wiadomości: 6 036
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez Czarna Orchidea Pokaż wiadomość
Mgiełka rudosci są mega kłopotliwe...ale zapuscic je zawsze mozesz a chodzi Ci o taką marchęwkę czy cos w czerwonuch bardziej?
Wiem i w sumie nie mam pojęci jak bym wyglądała - a farbowane to jednak trzeba dbar zeby odrostów nie było. Miałam kiedyś czerwone... ale zaraz się sprały bleee

Cytat:
Napisane przez AnulaPPP Pokaż wiadomość
może nie masz bardzo ciemnej cery, ale ma fajny odcień
ja też zimą jestem jak ściana, ale łatwo się opalam i równie łatwo mi to znika
i mam żółciejszą cerę niż np moja siostra.
nooo to ja podobnie, ramiona mam opalone szyje blada jak kartka i twarz tak soie i nie wiadomo co robić - jasny podkład do szyji pasujący i twarz bledsza od ramion czy ciemniejszy podkład i z ramionami wyglada ok ale już od szyji się trochę odcina... dylematy bladziochów heheh


Cytat:
Napisane przez sabbatha Pokaż wiadomość
Mgiełko na pewno nie od pisania, oj nie
hehehe aaaa już myślałam

Orchodku ja w sumie nie zauważyłam żebyś była mega blada ... może źle patrzyłam ale nie przykuło to mojej uwagi jakoś...

Cytat:
Napisane przez Orlica Pokaż wiadomość
Mam do Was brzydkie pytanie
Chcecie zobaczyć moją dżunglę?
Fajna co to za płytka to z tych nowych BM? Bo niby nie zauważyłam tego wzorka... Połączenie super
__________________

It is NOT an addiction - It's a hobby!!!


...

And when your heart begins to bleed
You're dead, and dead,



and dead -- indeed.
MgielkaM jest offline  
Stary 2011-07-24, 16:47   #2146
Orlica
Zakorzenienie
 
Avatar Orlica
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 20 817
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez mgielkam Pokaż wiadomość
Fajna co to za płytka to z tych nowych bm? Bo niby nie zauważyłam tego wzorka... Połączenie super
bm204
__________________
Razem od lutego 2007
Zaobrączkowani od lipca 2015
Rodzice od stycznia 2017
39/40
Orlica jest offline  
Stary 2011-07-24, 16:48   #2147
caate
Zakorzenienie
 
Avatar caate
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Wrocław ;)
Wiadomości: 6 993
GG do caate
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

a mi wlasnie odprysl moj essence z kwiatkami i co tu zmalowac, jak mam tak malo lakierow.
same 7odcieni czerwieni, 5niebieskiego, jakies holo x2, czarny,bialy, srebrny, cos z fioletu i rozu sie znajdzie, jakas czekoladka..

normalnie bida z nedza

---------- Dopisano o 16:48 ---------- Poprzedni post napisano o 16:48 ----------

Cytat:
Napisane przez Orlica Pokaż wiadomość
Zakładam, że chcecie
dla mnie to taka trawka
__________________
blog
GoCranberry, peeling do ciała z masłem Shea i solą z Bochni
Makijażowe TORTury!
Perfekcyjny demakijaż, ekstremalna łagodność dla oczu z płynem L'Oreal
caate jest offline  
Stary 2011-07-24, 17:17   #2148
symtuastic
Raczkowanie
 
Avatar symtuastic
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 295
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Wróciłaaaaaaaaaam! Tylko troszkę mnie słonko złapało, bo pogoda była kiepska mimo że nie padało, tylko jeden dzień miałam taki "plażowy", ale i tak jestem zadowolona. Władysławowo całkiem ładne miasto, szkoda że takie zatłoczone, ale ogólnie jestem zadowolona i zaraz lecę nadrabiać, obym się do nocy wyrobiła Cieszycie sieeeeeeeee?

A poza tym to kupiłam trochę Safari i dwa GR, pościel i ręcznik Hogwartowy
symtuastic jest offline  
Stary 2011-07-24, 17:59   #2149
Pilar1899
keep calm and contour on
 
Avatar Pilar1899
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 5 256
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez MgielkaM Pokaż wiadomość
Ahaaa i obiecane zdjecie randkowe
No ja też wyobrażałam sobie Ciebie inaczej, ciemne włosy ale jakoś inaczej. Wszysstkie jesteście ładne a Orchi ma taki kolor włosów o którym marzę
co więcej, Orchid, specjalnie się przyjrzałam i masz całkiem normalny nos, naprawdę nie marudź, chciałabym tak wyglądać
Cytat:
Napisane przez Czarna Orchidea Pokaż wiadomość
Orli jakoś tak wyszło, jak się wymieniałysmy to miałam mało czasu już,i tak spozniłam się na autobus i miałam problem z jazdami.
matko jak mnie mdli...weźcie mnie przywolajcie do porządku bo mi egzamin jutrzejszy w głowiejak. mój instruktor na koniec mówił że sobie dobrze radzę ect ja twarz w dłonie i myślałam że się porycze. brawa dla Paulinki!
a pazury golasy leee
dasz radę , pół wizażu trzyma kciuki
Cytat:
Napisane przez MgielkaM Pokaż wiadomość
Anula aaa widzisz dla mnie pilar np do konca życia będzie brunetką bo ma tak w avku
wiesz,że ja od zawsze chciałam być brunetką? ale z wiekiem mi ciemniały włosy i odkryłam że mi to w ogóle nie pasuję,więc zaczełam być blondynką chociaż ciągnie mnie do takich nietypowych kolorów, np różowy ale nie taki mocny tylko taki jakby na blondzie, np http://republika.pl/blog_ip_4205400/...-lightning.jpg http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:A...ytccpoUBL6nJbx http://fryzurki.blox.pl/resource/MichelleLawley031.jpg ale za mocno się maluję i bym wyglądała conajmniej dziwnie
Cytat:
Napisane przez Czarna Orchidea Pokaż wiadomość
jak sie cale zycie wysłuchuje teksty 'co Ty taka blada, chora jestes ? " "zemdlejesz? " to sie odechciewa jasnej karnacji... do tego doszly cienie pod oczam i to juz w ogole zycie jak w madrycie

ale jak juz jestem ruda, a nie ciemnobrązowa, odnalazlam sie w swiecie kosmetykow, to teraz moja bladosc uwazam za atut, ja sie praktycznei na twarzy w ogole nie opalam, mam kilka piegow, ale na ramionach jesli jest opalenizna, to złota.
ja też co roku słyszę gadki przed wakacjami: no, może trochę opalisz twarz,a po powrocie co ty taka blada jesteś i takie jeszze infantylne gadanie, no tak bo ty taki bladziozekjesteś co sobie nie chce buziaczka opalić
__________________
It's a little bit horrifying just how quickly everything can fall to crap.

Oh, screw beautiful. I'm brilliant.
If you want to appease me, compliment my brain.
Pilar1899 jest offline  
Stary 2011-07-24, 18:21   #2150
symtuastic
Raczkowanie
 
Avatar symtuastic
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 295
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Zaczynam nadrabianie Co prawda po łebkach noale.

frame, uwielbiam twoje paznokcie, chciałabym mieć kiedyś takie Najfajniejsza brzoskwinka z flejksami!
alazkrainy, ja tam nie wiem co sądzić o tych pękaczach z Delii u Ciebie na stópkach wygląda ładnie, ale już u dłoni mi się nie podoba, nie tyle, że u Ciebie, ale koleżanka też go ma i niespecjalny
Wzorek na niebieskich pomysłowy
Żółtek bardzo bardzo ładny, chyba juz go miałam w rękach i odłożyłam- a teraz żałuję...
Rodzynka, ale fajny ten wzorek na błękitnym lakierze Karnawałowy taki.
Karola, całkiem całkiem te pszczoły
caate, śliczne połączenie, wzorek mi się bardzo podoba :P
Mgiełka, fajny skittles, wydaje mi się czy pazurki sporo podrosły?
Orli, holo i dżunglowy mani super mi się bardziej widzi holo P:

widzę że randka się udała super foto
symtuastic jest offline  
Stary 2011-07-24, 18:28   #2151
Czarna Orchidea
Zakorzenienie
 
Avatar Czarna Orchidea
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 6 596
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Pilar, to co za problem, szamponetka i juz ;p
ojj jakbym zrobila zdjecie z profilu to co innego by bylo.
powiem Ci, ze jak przestalam sie codziennie malowac, a zazwyczaj bylo kolorowo, to jak sie umaluje tak, to dziwnie sie czuje... nie wiem, przestalam sie sobie podobac w takim makijazu?

sym czesc jakie safari kupilas?
__________________
Czarna Orchidea jest offline  
Stary 2011-07-24, 18:54   #2152
Pilar1899
keep calm and contour on
 
Avatar Pilar1899
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 5 256
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez Czarna Orchidea Pokaż wiadomość
Pilar, to co za problem, szamponetka i juz ;p
ojj jakbym zrobila zdjecie z profilu to co innego by bylo.
powiem Ci, ze jak przestalam sie codziennie malowac, a zazwyczaj bylo kolorowo, to jak sie umaluje tak, to dziwnie sie czuje... nie wiem, przestalam sie sobie podobac w takim makijazu?

sym czesc jakie safari kupilas?
ale wiesz, ja jestem teraz bardzo jasna blondi i się boję ,że jak sobie walnę na jakiś ciemniejszy i to w dodatku taki mocny kolor to mi ciężko będzie wrócić bo teraz mamt akie jak ta laska http://www.google.pl/imgres?q=loreal...X-sWRDA&zoom=1
__________________
It's a little bit horrifying just how quickly everything can fall to crap.

Oh, screw beautiful. I'm brilliant.
If you want to appease me, compliment my brain.
Pilar1899 jest offline  
Stary 2011-07-24, 18:54   #2153
Orlica
Zakorzenienie
 
Avatar Orlica
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 20 817
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

http://lakieroholiczka.blogspot.com/...-nail-art.html
Vintage Zalinkowałam też do naszej ewalucji, jako do naszego vintage-napędzacza
__________________
Razem od lutego 2007
Zaobrączkowani od lipca 2015
Rodzice od stycznia 2017
39/40
Orlica jest offline  
Stary 2011-07-24, 18:58   #2154
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 081
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

tez se ✂✂✂✂✂✂✂ne wyntydż a co, tylko to w next weekend jak znowu bede pisac mgr

dziewczyny moze wy mi pomozecie, typowo meska literatura po rosyjsku, moze ktos kojarzy zna, najlepiej jakas literatura faktu, moze byc wojenna.
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline  
Stary 2011-07-24, 19:41   #2155
_Nikki_
Zakorzenienie
 
Avatar _Nikki_
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Łomża
Wiadomości: 8 083
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Kurna, @ mnie dopadł akurat jak mam najwięcej rzeczy do zrobienia...
__________________
Zapuszczam włosy!
cel: za pupę
aktualnie: za ramiona


_Nikki_ jest offline  
Stary 2011-07-24, 20:04   #2156
caate
Zakorzenienie
 
Avatar caate
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Wrocław ;)
Wiadomości: 6 993
GG do caate
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez Pilar1899 Pokaż wiadomość
ale wiesz, ja jestem teraz bardzo jasna blondi i się boję ,że jak sobie walnę na jakiś ciemniejszy i to w dodatku taki mocny kolor to mi ciężko będzie wrócić bo teraz mamt akie jak ta laska http://www.google.pl/imgres?q=loreal...X-sWRDA&zoom=1
ooo ta laska jest bardzo ladna
i ma cudne wlosy
__________________
blog
GoCranberry, peeling do ciała z masłem Shea i solą z Bochni
Makijażowe TORTury!
Perfekcyjny demakijaż, ekstremalna łagodność dla oczu z płynem L'Oreal
caate jest offline  
Stary 2011-07-24, 20:15   #2157
Pilar1899
keep calm and contour on
 
Avatar Pilar1899
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 5 256
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez caate Pokaż wiadomość
ooo ta laska jest bardzo ladna
i ma cudne wlosy
ta z reklamy L'oreala?
__________________
It's a little bit horrifying just how quickly everything can fall to crap.

Oh, screw beautiful. I'm brilliant.
If you want to appease me, compliment my brain.
Pilar1899 jest offline  
Stary 2011-07-24, 20:28   #2158
caate
Zakorzenienie
 
Avatar caate
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Wrocław ;)
Wiadomości: 6 993
GG do caate
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez Pilar1899 Pokaż wiadomość
ta z reklamy L'oreala?
nie, ta real
znam ja z innego watku
__________________
blog
GoCranberry, peeling do ciała z masłem Shea i solą z Bochni
Makijażowe TORTury!
Perfekcyjny demakijaż, ekstremalna łagodność dla oczu z płynem L'Oreal
caate jest offline  
Stary 2011-07-24, 21:03   #2159
Czarna Orchidea
Zakorzenienie
 
Avatar Czarna Orchidea
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 6 596
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Pilar,a to faktycznie moze byc problem... sliczny av

a ja sobie sącze przepyszne krople uspokajające i mam ochotę zniknać, jakas panika mi sie włączyla przed egzaminem, tego jeszcze nie grali...
__________________
Czarna Orchidea jest offline  
Stary 2011-07-24, 21:04   #2160
framebasics
Zadomowienie
 
Avatar framebasics
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Poza granicą
Wiadomości: 1 836
Wyślij wiadomość przez MSN do framebasics
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Uff, w koncu przebrnelam, jestescie nie do opisania Tak jak zreszta Wasze paznokciowe zdjecia Widzialam, ze randka sie udala, a zdjecie boskie, wszystkie 3 piekne
Ja w piatek odbylam meeega impreze, po ktorej mam zakwasy az do dzis
Wrzucam Wam moje pazurki Lakier to moja ukochana Chinka
Oczywiscie nie byla bym soba, gdybym polozyla sie spac w niedoschnietym lakierze - stad tez wzorek koldrowy Dla niepoznaki nalozylam jeszcze jedna warstwe i wyglada, jak by bylo za duzo lakieru, ale chyba nikt nie zauwazyl Jutro pewnie zmaluje cos nowego
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC07551.jpg (28,9 KB, 30 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC07552.jpg (24,2 KB, 24 załadowań)
__________________
Allt händer av en orsak.

Bylo:71kg
jest: 68kg...
Cel I: 65kg
Cel II: 60kg
Wzrost: 176cm

Frame bloguje --> Makijaz, uroda, paznokcie
framebasics jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
lakiery do paznokci, naturalne, paznokcie

Nowe wątki na forum Naturalne paznokcie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:16.