Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :) - Strona 85 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Naturalne paznokcie

Notka

Naturalne paznokcie Manicure, pielęgnacja paznokci, odżywki do paznokci, choroby paznokci, olejowanie, lakiery do paznokci, sposoby na wzmocnienie paznokci.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-07-29, 13:12   #2521
alazkrainy
Zakorzenienie
 
Avatar alazkrainy
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 9 675
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

No a ja to dopiero zczaiłam, że się nie przywitałam


Dzień dobry

frame śliczne pazurki
Cytat:
Napisane przez Agateczka* Pokaż wiadomość
a tak kolor to wiem wiem nie przepadasz za różem, ciekawa jestem czy kiedyś się to odmieni nom muszą się wzmocnić i też będziesz mieć dłuższe
Może na starość
U siebie nie lubię, ale czasem u innych mi się podoba, tylko tez nei każdy odcień.

Malinko oby ten dermatolog coś zaradził

Cytat:
Napisane przez MgielkaM Pokaż wiadomość
nie kupiłam lakieru... kupiłam różyczki do włosów w h&m fioletowe i stórj kompielowy w m&s kurde nieplanowałam stroju ale mnie zauroczyl i przecena była to chyba moge, nie?
oo to też fajne zdobycze, możesz pokazać
ja wczoraj w ręku miałam lakier z firmy art de lautrec, ale kurcze po 9 zł były i odłożyłam
któraś w Was je chwaliła (ale nie pamiętam, przepraszam) i chciałam spytać w jakiej cenie są ?
__________________
Aby miłość trwała przez całe życie, trzeba ją pielęgnować starannie jak ogród.


alazkrainy jest offline  
Stary 2011-07-29, 13:14   #2522
Czarna Orchidea
Zakorzenienie
 
Avatar Czarna Orchidea
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 6 596
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

ali glam je strasznie zachwalała ale ceny nie powiem
__________________
Czarna Orchidea jest offline  
Stary 2011-07-29, 13:19   #2523
alazkrainy
Zakorzenienie
 
Avatar alazkrainy
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 9 675
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez Czarna Orchidea Pokaż wiadomość
ali glam je strasznie zachwalała ale ceny nie powiem
O dzięki

glam kochana możesz powiedzieć w jakiej cenie Ty je kupujesz ? czy te 9 zł to norma, czy u mnie przesadzają
bo kolory były cudne
po wypłacie chyba jeden na próbę sobie sprawię
__________________
Aby miłość trwała przez całe życie, trzeba ją pielęgnować starannie jak ogród.


alazkrainy jest offline  
Stary 2011-07-29, 13:22   #2524
ewalucja
Zakorzenienie
 
Avatar ewalucja
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Wiadomości: 5 482
GG do ewalucja
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez alazkrainy Pokaż wiadomość
O dzięki

glam kochana możesz powiedzieć w jakiej cenie Ty je kupujesz ? czy te 9 zł to norma, czy u mnie przesadzają
bo kolory były cudne
po wypłacie chyba jeden na próbę sobie sprawię
ja miałam ciemną miętę od n ich za 6 albo 7 złoty rok temu kupi9ony. i był super
__________________
MOJE WŁOSY
MOJE PAZNOKCIE
INSTAGRAM
ewalucja jest offline  
Stary 2011-07-29, 13:24   #2525
Czarna Orchidea
Zakorzenienie
 
Avatar Czarna Orchidea
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 6 596
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

kurcze ale za cene 9 zl mozna miec juz virtuala albo colour alike jak sie trafi sie ados ceni, nie powiem.
__________________
Czarna Orchidea jest offline  
Stary 2011-07-29, 13:29   #2526
Rodzynka1989
Zakorzenienie
 
Avatar Rodzynka1989
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Bremerhaven (De)
Wiadomości: 13 096
GG do Rodzynka1989
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez Czarna Orchidea Pokaż wiadomość
kurcze ale za cene 9 zl mozna miec juz virtuala albo colour alike jak sie trafi sie ados ceni, nie powiem.
Albo Cartice za 9,90
__________________
Rodzynka1989 jest offline  
Stary 2011-07-29, 13:35   #2527
Czarna Orchidea
Zakorzenienie
 
Avatar Czarna Orchidea
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 6 596
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

kurde jeszcze nie mialam catrice trzeba to zmienic !
__________________
Czarna Orchidea jest offline  
Stary 2011-07-29, 13:37   #2528
Rodzynka1989
Zakorzenienie
 
Avatar Rodzynka1989
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Bremerhaven (De)
Wiadomości: 13 096
GG do Rodzynka1989
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez Czarna Orchidea Pokaż wiadomość
kurde jeszcze nie mialam catrice trzeba to zmienic !
Koniecznie ja mam jeden, a w planach jeszcze nr 480
heh
__________________
Rodzynka1989 jest offline  
Stary 2011-07-29, 13:39   #2529
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 082
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

ja wlasnie sie dowiedzialam, ze firma zostanie zlikwidowana i za 2 tyg bede bezrobotna. i to akurat teraz jak te durna prace pisze.
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline  
Stary 2011-07-29, 13:55   #2530
Rodzynka1989
Zakorzenienie
 
Avatar Rodzynka1989
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Bremerhaven (De)
Wiadomości: 13 096
GG do Rodzynka1989
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez sabbatha Pokaż wiadomość
ja wlasnie sie dowiedzialam, ze firma zostanie zlikwidowana i za 2 tyg bede bezrobotna. i to akurat teraz jak te durna prace pisze.


__________________
Rodzynka1989 jest offline  
Stary 2011-07-29, 13:56   #2531
alazkrainy
Zakorzenienie
 
Avatar alazkrainy
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 9 675
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez sabbatha Pokaż wiadomość
ja wlasnie sie dowiedzialam, ze firma zostanie zlikwidowana i za 2 tyg bede bezrobotna. i to akurat teraz jak te durna prace pisze.
Współczuję
Mam nadzieję, że szybko coś znajdziesz w zamian.
__________________
Aby miłość trwała przez całe życie, trzeba ją pielęgnować starannie jak ogród.


alazkrainy jest offline  
Stary 2011-07-29, 13:56   #2532
vivinn
Zakorzenienie
 
Avatar vivinn
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 3 273
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Dzięki za odzew
Mi chyba podoba się najbardziej, podobnie jak Ewalucji i Anuli, ta: http://allegro.pl/szafka-9820f-e-komoda-hiacynt-rattan-wiklina-i1727015472.html
, ale taka cena jak na tak małą szafkę jest wysoka, cholercia...

Cytat:
Napisane przez alazkrainy Pokaż wiadomość
vivinn tylko ostatnie mi się nie podoba
wybrała bym taką, która najlepiej kolorystycznie pasowała by do sypialni
najbardziej podobają mi się te z trzema szufladami i ja osobiście wybierałam bym spośród nich
Mi właśnie nic nie pasuje do sypialni, więc przy wyborze dałam sobie pełną swobodę A ta ostatnia mnie z kolei zauroczyła, ale zdaję sobie sprawę, że byłaby dla mnie mało funkcjonalna - wolałabym jednak szuflady, więc chyba ta odpada. Ok jedna mniej

Cytat:
Napisane przez Czarna Orchidea Pokaż wiadomość
vivin ja bym brala jasną szafkę z wikliną. najbardziej mi sie podoba, ale kochana, w jysk maja czesto promocje na takie szafki, moze popatrz najpierw stacjonarnie? albo na targach, takiej wiklinowej calej ? (bylam na gieldzie ostatnio i byly takie szafeczki wlasnie, calkiem ladne )
Nie wiem co się porobiło, ale w mieście, w którym mieszkam są dwa sklepy meblowe Kiedyś na pewno było ich więcej Już w nich byłam i widziałam same brzydnie klocki...
Pamiętam, że kiedyś widziałam taką prostą - z trzema szufladami-koszami (jedna nad drugą), w ładnych wersjach kolorystycznych w Biedronce, ale głupia byłam i nie kupiłam... i jeszcze 109zł kosztowała
__________________
vivinn jest offline  
Stary 2011-07-29, 13:58   #2533
MgielkaM
Zakorzenienie
 
Avatar MgielkaM
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Somewhere over the rainbow
Wiadomości: 6 036
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Oooo jał Sabb, kurde... nie dobrze... ale skup się teraz na tej pracy mgr, bo ona najważniejsza jednak...
__________________

It is NOT an addiction - It's a hobby!!!


...

And when your heart begins to bleed
You're dead, and dead,



and dead -- indeed.
MgielkaM jest offline  
Stary 2011-07-29, 14:01   #2534
tur3cka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 454
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Ja od kilku dni mam takie pazurki..
Dlatego gdzieniegdzie widać "niedoskonałości" czy, że lakier już schodzi...
DSCF4585.jpg
__________________
www.polskieserce.pl
Kliknij, to nic nie kosztuje, a możesz pomóc!
______________________

http://gdziejestpysznie.blogspot.com

Edytowane przez tur3cka
Czas edycji: 2011-07-29 o 14:03 Powód: Za duże zdjęcie dałam.
tur3cka jest offline  
Stary 2011-07-29, 14:02   #2535
MgielkaM
Zakorzenienie
 
Avatar MgielkaM
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Somewhere over the rainbow
Wiadomości: 6 036
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Ala a strój i różyczki tak wyglądają
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC08469.jpg (88,0 KB, 42 załadowań)
__________________

It is NOT an addiction - It's a hobby!!!


...

And when your heart begins to bleed
You're dead, and dead,



and dead -- indeed.
MgielkaM jest offline  
Stary 2011-07-29, 14:24   #2536
alazkrainy
Zakorzenienie
 
Avatar alazkrainy
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 9 675
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez MgielkaM Pokaż wiadomość
Ala a strój i różyczki tak wyglądają
Oo fajny
różyczki też

ja nie mogłam dostać takiego kompletu w małej cenie, więc kupiłam górę osobno i dół osobno, góra fioletowa, dół czarny, także myslę że tez byc może
__________________
Aby miłość trwała przez całe życie, trzeba ją pielęgnować starannie jak ogród.


alazkrainy jest offline  
Stary 2011-07-29, 14:29   #2537
Karola20
Zakorzenienie
 
Avatar Karola20
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Prowincja ;) Prawie Wawa
Wiadomości: 22 746
GG do Karola20
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Dzień dobry
__________________
Mani

"Nie mam chłopaka, bo kocham polskich siatkarzy"

Skra
Wrona,Qrek


Karola20 jest offline  
Stary 2011-07-29, 14:33   #2538
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 082
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez MgielkaM Pokaż wiadomość
Oooo jał Sabb, kurde... nie dobrze... ale skup się teraz na tej pracy mgr, bo ona najważniejsza jednak...
tylko ja musze pracowac, nie moge sobie pozwolic na bycie bezrobotna. i jak tu szukac pracy/pracowac i jezdzic do promotora jednoczesnie. chuj by to.
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline  
Stary 2011-07-29, 14:34   #2539
Rodzynka1989
Zakorzenienie
 
Avatar Rodzynka1989
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Bremerhaven (De)
Wiadomości: 13 096
GG do Rodzynka1989
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez Karola20 Pokaż wiadomość
Dzień dobry
Witamy
Któż to zawitał w nasze skromne progi
__________________
Rodzynka1989 jest offline  
Stary 2011-07-29, 14:38   #2540
AnulaPPP
Zakorzenienie
 
Avatar AnulaPPP
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 15 433
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez alazkrainy Pokaż wiadomość

któraś w Was je chwaliła (ale nie pamiętam, przepraszam) i chciałam spytać w jakiej cenie są ?
ja nie mam żadnego, ale najtaniej widziałam 6,50, a przeważnie to tak 8 zł, do 9...

Cytat:
Napisane przez sabbatha Pokaż wiadomość
ja wlasnie sie dowiedzialam, ze firma zostanie zlikwidowana i za 2 tyg bede bezrobotna. i to akurat teraz jak te durna prace pisze.
;/ ale może Ci się uda szybciutko coś znaleźć

Cytat:
Napisane przez vivinn Pokaż wiadomość
Dzięki za odzew
Mi chyba podoba się najbardziej, podobnie jak Ewalucji i Anuli, ta: http://allegro.pl/szafka-9820f-e-kom...727015472.html
, ale taka cena jak na tak małą szafkę jest wysoka, cholercia...
ano... a musisz mieć już? bo jak Ci się nie spieszy to możesz poczekać trochę, może się akurat jakaś okazja jeszcze trafi?

Cytat:
Napisane przez tur3cka Pokaż wiadomość
Ja od kilku dni mam takie pazurki..
Dlatego gdzieniegdzie widać "niedoskonałości" czy, że lakier już schodzi...
Załącznik 4119414
ciekawe

Cytat:
Napisane przez MgielkaM Pokaż wiadomość
Ala a strój i różyczki tak wyglądają
ale słodki fajny
__________________
blog




AnulaPPP jest offline  
Stary 2011-07-29, 15:25   #2541
Karola20
Zakorzenienie
 
Avatar Karola20
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Prowincja ;) Prawie Wawa
Wiadomości: 22 746
GG do Karola20
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez Agateczka* Pokaż wiadomość
W zasadzie trudno uchwycić kolor przy takiej pogodzie bo na każdej fotce wygląda inaczej Coś dla sióstr różowopaznokciowych i nie tylko...
I więcej nic nie napiszę, gdyż to róż... A jeśli o różowe odcienie chodzi to jestem nieobiektywna

Cytat:
Napisane przez Orlica Pokaż wiadomość
Moje dzisiejsze paczuszki i zbliżenia na brokaty
ORLY na skittlesy!!!!!

Cytat:
Napisane przez Rodzynka1989 Pokaż wiadomość
Obejrzałabym coś, ale nie mam żadnego filmu na kompie
Ja w końcu obejrzałam "Incepcję" i baaardzo mi się podobała

Cytat:
Napisane przez Orlica Pokaż wiadomość
A tutaj moje nowe pazurki z nowymi zabaweczkami
Frolic, Fresh, Frisky, Flirty, a na to krak La Rosa
Boooomba

Cytat:
Napisane przez antii Pokaż wiadomość
witaj w klubie, mi dwie ósemki wychodzą
ale będziemy teraz mądre
Ja juz mam wszystkie ósemki
Ociekam mONdrością

Cytat:
Napisane przez Orlica Pokaż wiadomość
A propo sukienek, wspominałam o studniówkowej, w którą się nie wciskam...
Świetna!!! Ale wygląda na brązową
Jaka figura. lachon! Jeszcze się w nią wciśniesz

Cytat:
Napisane przez Orlica Pokaż wiadomość
Zrobiłam już weselne pazurki, myślę, że ujdą
Świetne!!!!

Cytat:
Napisane przez tur3cka Pokaż wiadomość
Ja od kilku dni mam takie pazurki..
Dlatego gdzieniegdzie widać "niedoskonałości" czy, że lakier już schodzi...
Fajne zdobienie

Cytat:
Napisane przez MgielkaM Pokaż wiadomość
Ala a strój i różyczki tak wyglądają
Jaaaakie świetne tankini
Poluję na jakieś ładne ale chyba nie dane mi jest zakupienie

Cytat:
Napisane przez Rodzynka1989 Pokaż wiadomość
Witamy
Któż to zawitał w nasze skromne progi
To ja! To ja!

Viv- co do szafeczki to mnie urzekła ta:
http://allegro.pl/szafka-9820f-e-kom...727015472.html
Jest śliczna. I podobała mi się jeszcze ta z trzema równymi szufladami. Ta z jasnego drewna. To był ostatni link bodajże

Sab- Współczuję ale też jestem zdania, że najpierw musisz się skupić na pracy mgr'skiej A z robotą jakoś wszystko ogarniesz Mam nadzieję, że szybko Ci się uda coś znaleźć

Żeby nie walić całkowitego spamu to wrzucam moje zaległe.
Miętowy Ados i naklejki. Nie wysilałam się za bardzo
Więcej tu:
http://wizaz.pl/forum/showthread.php...3#post28431973

A w gratisie czerwień z malinami... Z pozdrowieniami dla Maliniaka
Zmalowałam jednym kolorem i nie wiem co na tym domalowac teraz...
__________________
Mani

"Nie mam chłopaka, bo kocham polskich siatkarzy"

Skra
Wrona,Qrek



Edytowane przez Karola20
Czas edycji: 2011-09-22 o 10:23
Karola20 jest offline  
Stary 2011-07-29, 15:45   #2542
framebasics
Zadomowienie
 
Avatar framebasics
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Poza granicą
Wiadomości: 1 836
Wyślij wiadomość przez MSN do framebasics
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

alazkrainy

sabb Kurcze, obys cos szybkiego w zamian znalazla

tur3cka
ladne, ale ten bialy jakos mi nie wspolgra zastapila bym go bladym rozem

Karola20 Czerwien piekna, ale ten turkusik mnie urzekl


Wrzucam Wam moje obiecane, pstrokate i blyszczace

Edit: skorki juz oczyszczone, wiec nie zwracajcie na nie uwagi
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC07685.jpg (37,8 KB, 43 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC07687.jpg (30,4 KB, 46 załadowań)
__________________
Allt händer av en orsak.

Bylo:71kg
jest: 68kg...
Cel I: 65kg
Cel II: 60kg
Wzrost: 176cm

Frame bloguje --> Makijaz, uroda, paznokcie

Edytowane przez framebasics
Czas edycji: 2011-07-29 o 15:46
framebasics jest offline  
Stary 2011-07-29, 15:48   #2543
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 082
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

no niby tak skupić się, tylko za coś żyć trzeba, rachunki się same nie zapłacą :/
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline  
Stary 2011-07-29, 15:56   #2544
Karola20
Zakorzenienie
 
Avatar Karola20
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Prowincja ;) Prawie Wawa
Wiadomości: 22 746
GG do Karola20
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez framebasics Pokaż wiadomość
Wrzucam Wam moje obiecane, pstrokate i blyszczace
Łoooo. Kosmosik :d
Bardzo fajne
Szukam takiego przydymionego granatu. Co to za lakier?

Cytat:
Napisane przez sabbatha Pokaż wiadomość
no niby tak skupić się, tylko za coś żyć trzeba, rachunki się same nie zapłacą :/
Póki co jeszcze pracujesz, więc się nie martw na zapas. Przecież wypłatę dostaniesz. I cos znajdziesz, zobaczysz Jak się chce to się znajdzie. Możesz się przecież gdzieś załapać na krótko, żeby jakaś kasa była i w międzyczasie szukać czegoś lepszego
__________________
Mani

"Nie mam chłopaka, bo kocham polskich siatkarzy"

Skra
Wrona,Qrek


Karola20 jest offline  
Stary 2011-07-29, 16:43   #2545
framebasics
Zadomowienie
 
Avatar framebasics
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Poza granicą
Wiadomości: 1 836
Wyślij wiadomość przez MSN do framebasics
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Karola20 To bardziej jest zgaszona zielen niz granat, a lakier dostalam od mamy, to byl chyba jakis gratis w Yves Rocher, taka malutenka buteleczka, ale calkiem niezla konsystencja, pigmentacja i aplikacja
__________________
Allt händer av en orsak.

Bylo:71kg
jest: 68kg...
Cel I: 65kg
Cel II: 60kg
Wzrost: 176cm

Frame bloguje --> Makijaz, uroda, paznokcie
framebasics jest offline  
Stary 2011-07-29, 16:46   #2546
AnulaPPP
Zakorzenienie
 
Avatar AnulaPPP
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 15 433
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez Karola20 Pokaż wiadomość

A w gratisie czerwień z malinami... Z pozdrowieniami dla Maliniaka
Zmalowałam jednym kolorem i nie wiem co na tym domalowac teraz...
hehe fajne wymysl coś

Cytat:
Napisane przez framebasics Pokaż wiadomość


Wrzucam Wam moje obiecane, pstrokate i blyszczace

Edit: skorki juz oczyszczone, wiec nie zwracajcie na nie uwagi
śliiiczne

Cytat:
Napisane przez Karola20 Pokaż wiadomość
Szukam takiego przydymionego granatu. Co to za lakier?
Ja mam taki przydymiony Essence Unserwater, ale chyba go już nie ma, aczkolwiek ma identyczny odpowiednik w Catrice ( Hip Queens Wear Blue Jeans)
__________________
blog




AnulaPPP jest offline  
Stary 2011-07-29, 16:49   #2547
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 082
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

u mnie na blogu dzisiaj jest mocno przydymiony Eveline, na zdjeciach wyszedl intensywniej a on naprawdej est mocno zgaszony.
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline  
Stary 2011-07-29, 16:57   #2548
Karola20
Zakorzenienie
 
Avatar Karola20
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Prowincja ;) Prawie Wawa
Wiadomości: 22 746
GG do Karola20
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez framebasics Pokaż wiadomość
Karola20 To bardziej jest zgaszona zielen niz granat, a lakier dostalam od mamy, to byl chyba jakis gratis w Yves Rocher, taka malutenka buteleczka, ale calkiem niezla konsystencja, pigmentacja i aplikacja
Albo jestem daltonistka albo to ustawienia monitora wpływaja na kolor bo u mnie wygląda na granat
Dzięki za info
Cytat:
Napisane przez AnulaPPP Pokaż wiadomość
Ja mam taki przydymiony Essence Unserwater, ale chyba go już nie ma, aczkolwiek ma identyczny odpowiednik w Catrice ( Hip Queens Wear Blue Jeans)
Dziękuję

Cytat:
Napisane przez sabbatha Pokaż wiadomość
u mnie na blogu dzisiaj jest mocno przydymiony Eveline, na zdjeciach wyszedl intensywniej a on naprawdej est mocno zgaszony.
idę oglądać
__________________
Mani

"Nie mam chłopaka, bo kocham polskich siatkarzy"

Skra
Wrona,Qrek


Karola20 jest offline  
Stary 2011-07-29, 17:13   #2549
framebasics
Zadomowienie
 
Avatar framebasics
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Poza granicą
Wiadomości: 1 836
Wyślij wiadomość przez MSN do framebasics
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

AnulaPPP Dziekuje

sabbatha Ladny ten granacik

Karola20 Mozliwe W dodatku zdjecia tez nie oddaja prawdziwego koloru

Ja sie wlasnie nastrajam muzyka imprezowo, mam dzis ochote zaszalec
__________________
Allt händer av en orsak.

Bylo:71kg
jest: 68kg...
Cel I: 65kg
Cel II: 60kg
Wzrost: 176cm

Frame bloguje --> Makijaz, uroda, paznokcie
framebasics jest offline  
Stary 2011-07-29, 20:52   #2550
alazkrainy
Zakorzenienie
 
Avatar alazkrainy
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 9 675
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VI + przeogromna dawka plotek :)

Cytat:
Napisane przez tur3cka Pokaż wiadomość
Ja od kilku dni mam takie pazurki..
Dlatego gdzieniegdzie widać "niedoskonałości" czy, że lakier już schodzi...
Ciekawy wzorek

Karola ładne pazurki, zmalowałaś coś na czerwieni?

frame ślicznie

I króciaki me.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMAG0329.jpg (25,9 KB, 59 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMAG0330.jpg (29,6 KB, 17 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMAG0332.jpg (37,6 KB, 16 załadowań)
__________________
Aby miłość trwała przez całe życie, trzeba ją pielęgnować starannie jak ogród.


alazkrainy jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
lakiery do paznokci, naturalne, paznokcie

Nowe wątki na forum Naturalne paznokcie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:33.