Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII - Strona 117 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-08-06, 10:04   #3481
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez karolka1980-80 Pokaż wiadomość
Tak, wiem, zapomniałam wrzucić zdjęcia tego blondu

Wolałabym taki kolor jak na pierwszych dwóch zdjęciach, ale ten z 3 zdjęcia też mógłby być, jest to kolor jaki kiedyś miałam, zdjęcie niestety dość niewyraźne

Dla ułatwienia wrzucę jeszcze raz zdjęcie z aktualnym kolorem
U Ciebie bez kąpieli też się nie obejdzie, macie z koleżanką z posta wyzej bardzo pdoobny kolor, tyle że Migotka ma pasemka.
Zrób kapiel, po kąpieli pokaż zdjęcia i wtedy pomyślimy nad farbą.
Sama farba Ci tego nie złapie.

Edytowane przez Agatau88
Czas edycji: 2011-08-06 o 10:05
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-08-06, 10:05   #3482
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Dzień dobry ślicznotki moje


Przywitałam się i zmykam bo piękny dzień dziś
Miłego dnia kochane
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-08-06, 10:11   #3483
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość
Dzień dobry ślicznotki moje


Przywitałam się i zmykam bo piękny dzień dziś
Miłego dnia kochane
Witaj Kochana

Ja też zaraz zmykam i później będę
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-08-06, 10:11   #3484
_eNchaNted_
Wtajemniczenie
 
Avatar _eNchaNted_
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: śląskowo
Wiadomości: 2 599
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość
Dzień dobry ślicznotki moje


Przywitałam się i zmykam bo piękny dzień dziś
Miłego dnia kochane
u Ciebie piękny, a u mnie słonko za chmurami się chowa

w takim razie miłego korzystania z tych przywilejów
__________________


_eNchaNted_ jest offline  
Stary 2011-08-06, 10:42   #3485
karolka1980-80
Zakorzenienie
 
Avatar karolka1980-80
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 3 848
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
U Ciebie bez kąpieli też się nie obejdzie, macie z koleżanką z posta wyzej bardzo pdoobny kolor, tyle że Migotka ma pasemka.
Zrób kapiel, po kąpieli pokaż zdjęcia i wtedy pomyślimy nad farbą.
Sama farba Ci tego nie złapie.
Dzięki za pomoc, jak tylko kąpiel rozjaśniającą zrobię to wstawię zdjęcia
karolka1980-80 jest offline  
Stary 2011-08-06, 11:11   #3486
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomości: 4 232
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez _eNchaNted_ Pokaż wiadomość
Adzi dzień dobry
zgadłaś kochana, walczę na rannej zmianie i chyba zaraz z nudów tutaj zasnę z tą kawusią to bardzo dobry pomysł może jakoś dojdę po niej do siebie

tą hennę zamierzam sobie zamówić, właśnie w kolorze brązu
jakbym miała jakieś pytania to oczywiście będę wiedziała do kogo się odezwać

a u Ciebie jak w pracy? też pewnie nudy, co?
Tak kochana nudy. U mnie tez dzis piekny dzin sie zapowiada. Ale jeszcze 5 godzinek cza odsiedzieć
Pije 4 kawke ale malusia

---------- Dopisano o 11:04 ---------- Poprzedni post napisano o 10:51 ----------

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
ooo no to fajne zakupki ja czekam wciaz na roz nyxa, bo przesylka zaginela... nie wiem co bedzie dalej jak nie przyleci w ciagu miesiaca to kupie kolejny, tym razem na allegro bo w mationnaud jest pewnie drogi, jak wszystkie kosmetyki tej marki w tym sklepie
ciekawa jestem jakie cienie masz, oczywiscie proszę o relacje czy są dobre- dobrze napigmentowane, czy sa trwale
Ojej to co sie stało z przesyłka? Szkoda. A juz zapłaciłas?
A jaki róż wybrałas w kremie czy w kompakcie?
Ja chce ten w kremie. Wczoraj zapomnialam po niego siegnac ale i tak jeszcze kupie.
Wiesz mozna z tego co wiem w Duglasie zamowic ale to musisz sie zapoznac jak jest w pl. Bo tu moge zamowic i w sklepie odebrac
Fakt ceny w pl sa masakryczne, naliczaja sobie taka kase

Jak na razie cienie mam juz zaaplikowane i z pigmentacja jest bosko
Mam je na bazie z inglota ale zobacze jeszcze jak bedzie bez bazy.
Potem zrobie swoche.
No i kredka jest tez rewelacyjna. Swietnie poradzila sobie dzis z kreseczka na oku

---------- Dopisano o 11:08 ---------- Poprzedni post napisano o 11:04 ----------

No i za 3 produkty zaplacilam 120 zl.
Smieszne co

---------- Dopisano o 11:11 ---------- Poprzedni post napisano o 11:08 ----------

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość
Dzień dobry ślicznotki moje


Przywitałam się i zmykam bo piękny dzień dziś
Miłego dnia kochane
Tobie rownież
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30

Edytowane przez Adzi07
Czas edycji: 2011-08-06 o 11:06
Adzi07 jest offline  
Stary 2011-08-06, 11:16   #3487
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Heej

u mnie też dziś pięknie
zaraz sobie arbuza zjem
witam się i uciekam, zrobie pazurki i lece na miasto pozałatwiac sprawy

miłego dnia!!!!
infatuated jest offline  
Stary 2011-08-06, 11:23   #3488
_eNchaNted_
Wtajemniczenie
 
Avatar _eNchaNted_
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: śląskowo
Wiadomości: 2 599
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

udało mi się porobić fotki, brzydka pogoda, więc bez lampy się nie obyło :/
później porobię lepsze

dla przypomnienia: Alfaparf
odrost kolor 9.1 z wodą 12% - trzymane 50 minut
całość kolor 8.01 z wodą 6% - trzymane 15 minut

Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1.jpg (36,8 KB, 107 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 2.jpg (28,3 KB, 86 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 3.jpg (19,3 KB, 90 załadowań)
__________________


_eNchaNted_ jest offline  
Stary 2011-08-06, 11:24   #3489
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 211
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez _eNchaNted_ Pokaż wiadomość
udało mi się porobić fotki, brzydka pogoda, więc bez lampy się nie obyło :/
później porobię lepsze

dla przypomnienia: Alfaparf
odrost kolor 9.1 z wodą 12% - trzymane 50 minut
całość kolor 8.01 z wodą 6% - trzymane 15 minut

jakie masz piekne gęste wlosy
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-08-06, 11:28   #3490
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomości: 4 232
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez _eNchaNted_ Pokaż wiadomość
udało mi się porobić fotki, brzydka pogoda, więc bez lampy się nie obyło :/
później porobię lepsze

dla przypomnienia: Alfaparf
odrost kolor 9.1 z wodą 12% - trzymane 50 minut
całość kolor 8.01 z wodą 6% - trzymane 15 minut

O maaaaaattttttkkkkkkkooooo
Ale boskie.
Kolor i te loczki
No i ich gestosc jak juz to Buahhot podkresliła.
Nie no exstra z Ciebie blondyna
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline  
Stary 2011-08-06, 11:28   #3491
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 783
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Pokaż wiadomość
Dobry wieczór
ale tu pustki u Nas ostatnio.Nie pamiętam kiedy tak było ze dwa dni na jednej stronie się mieścimy
A ja wlasnie wróciłam z małych ale jakże przyjemnych zakupów.
Kocham kosmetyki NYX
Idę pod prysznic.
Pochwal się potem tym NYXem
Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Kapiel w ogole nie niszczy włosów.

Adzi
no wiecie co, taka grzeczna to nie jestem
Troche niszczy, ale na pewno nie tak jak rozjaśnianie.
Cytat:
Napisane przez Migotka81 Pokaż wiadomość
Znalazłam jakiś wątek na wizażu jak się robi taką kąpiel nie wiem czy to miałaś na myśli?
- rozjaśniacz (niebieski proszek)
- trochę szamponu, żeby się pieniło (tyle ile do mycia włosów)
- troszę wody utlenionej 3% - tak łyżkę
Kup po prostu rozjaśniacz i rozrób cały, do tego dodaj szamponu i odżywki tak żeby to miało konsystencje takiej śmietany

Cytat:
Napisane przez _eNchaNted_ Pokaż wiadomość
udało mi się porobić fotki, brzydka pogoda, więc bez lampy się nie obyło :/
później porobię lepsze

dla przypomnienia: Alfaparf
odrost kolor 9.1 z wodą 12% - trzymane 50 minut
całość kolor 8.01 z wodą 6% - trzymane 15 minut

Piękne


U mnie powoli coraz lepiej sie robi, wiec teraz bede czesciej wpadac
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-08-06, 11:43   #3492
_eNchaNted_
Wtajemniczenie
 
Avatar _eNchaNted_
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: śląskowo
Wiadomości: 2 599
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Pokaż wiadomość
Tak kochana nudy. U mnie tez dzis piekny dzin sie zapowiada. Ale jeszcze 5 godzinek cza odsiedzieć
Pije 4 kawke ale malusia
mi zostały dwie godzinki z hakiem później jakiś obiadek zrobimy i będziemy wypoczywać na ogródku z piwkami w łapkach no chyba, że lunie to wtedy zmienimy plany

ja pierwszą wypiłam i na dziś myślę, że mi starczy

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
Heej

u mnie też dziś pięknie
zaraz sobie arbuza zjem
witam się i uciekam, zrobie pazurki i lece na miasto pozałatwiac sprawy

miłego dnia!!!!
mniam daj kawałek

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
jakie masz piekne gęste wlosy
czasami mam wrażenie, że jest ich aż za dużo

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Pokaż wiadomość
O maaaaaattttttkkkkkkkooooo
Ale boskie.
Kolor i te loczki
No i ich gestosc jak juz to Buahhot podkresliła.
Nie no exstra z Ciebie blondyna
Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Piękne
dziękuję Wam dziewczynki
__________________


_eNchaNted_ jest offline  
Stary 2011-08-06, 11:54   #3493
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomości: 4 232
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Encha
Ale Ci dobrze. Tez bym chciala 2 godz do konca
A ja tam nie wiem co dzis bede robic. Ladna pogoda to wywale sie na tarasie moze z drinkie
No i zaczne robic pazurki. A jutro skoncze

Czeko
Foty dam po pracy
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline  
Stary 2011-08-06, 11:56   #3494
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 783
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Ja dzisiaj w koncu pokaze jak wloski na dworzu wyglądają, bo w koncu jest jakieś normalne słoneczko
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-08-06, 12:05   #3495
_eNchaNted_
Wtajemniczenie
 
Avatar _eNchaNted_
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: śląskowo
Wiadomości: 2 599
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Pokaż wiadomość
Encha
Ale Ci dobrze. Tez bym chciala 2 godz do konca
A ja tam nie wiem co dzis bede robic. Ladna pogoda to wywale sie na tarasie moze z drinkie
No i zaczne robic pazurki. A jutro skoncze

Czeko
Foty dam po pracy
Tobie też szybko zleci kochana o 16 kończysz?

wywal się z drinkiem, a co jakoś trzeba sobie umilać życie po pracy


idę się zMAKE UPować

---------- Dopisano o 12:05 ---------- Poprzedni post napisano o 12:03 ----------

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Ja dzisiaj w koncu pokaze jak wloski na dworzu wyglądają, bo w koncu jest jakieś normalne słoneczko
kurde.. u Was wszystkich słoneczko a u mnie szarówka + duchota do tego
chyba popołudniu przyjdzie jakieś burzysko

pokazuj włoski
__________________


_eNchaNted_ jest offline  
Stary 2011-08-06, 12:39   #3496
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomości: 4 232
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez _eNchaNted_ Pokaż wiadomość
Tobie też szybko zleci kochana o 16 kończysz?

wywal się z drinkiem, a co jakoś trzeba sobie umilać życie po pracy


idę się zMAKE UPować

---------- Dopisano o 12:05 ---------- Poprzedni post napisano o 12:03 ----------


kurde.. u Was wszystkich słoneczko a u mnie szarówka + duchota do teg

chyba popołudniu przyjdzie jakieś burzysko

pokazuj włoski
Tak ja do 16 siedze.
To kochana oby nie padalo i abys spedzila mile popoludnie
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline  
Stary 2011-08-06, 12:48   #3497
_eNchaNted_
Wtajemniczenie
 
Avatar _eNchaNted_
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: śląskowo
Wiadomości: 2 599
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Pokaż wiadomość
Tak ja do 16 siedze.
To kochana oby nie padalo i abys spedzila mile popoludnie
no, to jeszcze trzy godzinki i będziesz wolna

ja muszę się jakoś zrelaksować dzisiaj.. ostatnio praktycznie dzień w dzień w pracy siedzę, nawet weekendu wolnego nie mam, do tego jeszcze @ wczoraj przybyła i nęka mnie swoją obecnością..
__________________


_eNchaNted_ jest offline  
Stary 2011-08-06, 13:18   #3498
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomości: 4 232
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez _eNchaNted_ Pokaż wiadomość
no, to jeszcze trzy godzinki i będziesz wolna

ja muszę się jakoś zrelaksować dzisiaj.. ostatnio praktycznie dzień w dzień w pracy siedzę, nawet weekendu wolnego nie mam, do tego jeszcze @ wczoraj przybyła i nęka mnie swoją obecnością..
Trzeba sobie jakos radzic slonce.
@ nie ma litosci
Ja jeszcze tydz i tez bede sie z nia meczyc
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline  
Stary 2011-08-06, 13:27   #3499
_eNchaNted_
Wtajemniczenie
 
Avatar _eNchaNted_
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: śląskowo
Wiadomości: 2 599
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Pokaż wiadomość
Trzeba sobie jakos radzic slonce.
@ nie ma litosci
Ja jeszcze tydz i tez bede sie z nia meczyc
ja się cieszę, bo przynajmniej nad morzem nie będę się z nią użerała

a Ty kochana przyjeżdżasz w końcu do PL
__________________


_eNchaNted_ jest offline  
Stary 2011-08-06, 13:37   #3500
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomości: 4 232
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez _eNchaNted_ Pokaż wiadomość
ja się cieszę, bo przynajmniej nad morzem nie będę się z nią użerała

a Ty kochana przyjeżdżasz w końcu do PL
No pewnie, jak to tak z @ na urlop
A ja chyba przyjade w nastepna sobote. Chcialam jechac we wtorek ale zapomnialam ze w czwartek mam wizyte u ginia.
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline  
Stary 2011-08-06, 13:42   #3501
_eNchaNted_
Wtajemniczenie
 
Avatar _eNchaNted_
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: śląskowo
Wiadomości: 2 599
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Pokaż wiadomość
No pewnie, jak to tak z @ na urlop
A ja chyba przyjade w nastepna sobote. Chcialam jechac we wtorek ale zapomnialam ze w czwartek mam wizyte u ginia.
o, to fajnie może znowu piękną pogodę nam przywieziesz


ja już się zbieram, bo zaraz moja zmiana przyjdzie
miłego dnia blondaski
__________________


_eNchaNted_ jest offline  
Stary 2011-08-06, 13:50   #3502
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 783
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Ok wklejam w końcu włoski na dworze, ostatnie zdjęcie z odrostem jest w domu przy oknie robione bo nie mogłam nigdzie uchwycić. Później do albumu dam takie na wprost. Generalnie różnice kolorów widać raz bardziej raz mniej. Ale na dworzu to baaardzo mało, jedna wizyta u fryzjera by załatwiła sprawe ale narazie sie skupiam na regeneracji i tylko odrost bede robić Kusi mnie c12 bo 219 jednak wychodzi złoto, ale boje sie że znowu bede miała tą góre za jasną wiec chyba zostane przy 219
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg PB070100.jpg (55,5 KB, 66 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg PB070098.jpg (77,2 KB, 47 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg PB070095.jpg (35,8 KB, 32 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg PB070107.jpg (113,9 KB, 52 załadowań)
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-08-06, 14:16   #3503
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez _eNchaNted_ Pokaż wiadomość
udało mi się porobić fotki, brzydka pogoda, więc bez lampy się nie obyło :/
później porobię lepsze

dla przypomnienia: Alfaparf
odrost kolor 9.1 z wodą 12% - trzymane 50 minut
całość kolor 8.01 z wodą 6% - trzymane 15 minut

Ale cudne
Co ja bym mogla zrobic zeby miec taki kolor co?
Piękne, marzy mi sie taki

Ale moje wlosy sa dziwne-wtedy jak nakładałam ten popiel Castinga 801 to miałam mega szare, potem ten Richesse i był fiolet.
Nie wiem czy byłabym na tyle silna zeby zabrać się za pigmentację.
Czy nie wyszłaby mi zieleń? Szarosc?
Jak musiałabym dzialac?
blond bunny może coś podpowiesz? ten Casting to chyba był skazany na porazke bo to szampon, poza tym nalozylam od razu popiel i wyszło szaro, ale czemu 9,13 wyszedł mi fioletowy?
To po tym castingu?
Kurcze chciałabym zeby te włoski były naturalniejsze takie na poziomie 8,9 ale tracę nadzieję że to się może udać.

Tu mam wszystko podane jak na tacy:
http://swiat-swiadomej-blondynki.blo...,ID422678141,n

Ale pamietam ze Yatamanka kiedyś pigmentowała i cos tam nie wyszlo, przypomnisz czemu?

Edytowane przez Agatau88
Czas edycji: 2011-08-06 o 15:22
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-08-06, 16:40   #3504
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Czeko-na pierwszym ładny kolorek
potem na 2 widze, ze kawałek przy skórze po starym odroscie jest ciemniejszy a dalej jasniej-c12 wyszłoby Ci własnie jak tam dalej

Agatko
-mm nie wiem ale wydaje mi się,ze 91,3 Richeese Tobie wyszło jak u mnie, bo widziałam fotki
nie było fioletu
infatuated jest offline  
Stary 2011-08-06, 17:42   #3505
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 783
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Ale cudne
Co ja bym mogla zrobic zeby miec taki kolor co?
Piękne, marzy mi sie taki

Ale moje wlosy sa dziwne-wtedy jak nakładałam ten popiel Castinga 801 to miałam mega szare, potem ten Richesse i był fiolet.
Nie wiem czy byłabym na tyle silna zeby zabrać się za pigmentację.
Czy nie wyszłaby mi zieleń? Szarosc?
Jak musiałabym dzialac?
blond bunny może coś podpowiesz? ten Casting to chyba był skazany na porazke bo to szampon, poza tym nalozylam od razu popiel i wyszło szaro, ale czemu 9,13 wyszedł mi fioletowy?
To po tym castingu?
Kurcze chciałabym zeby te włoski były naturalniejsze takie na poziomie 8,9 ale tracę nadzieję że to się może udać.

Tu mam wszystko podane jak na tacy:
http://swiat-swiadomej-blondynki.blo...,ID422678141,n

Ale pamietam ze Yatamanka kiedyś pigmentowała i cos tam nie wyszlo, przypomnisz czemu?
Yattcie nie wyszło bo na odrost dała 9.13 a jej rudy wybija na odroście,więc na całości było ładnie a odrost był rudy.

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
Czeko-na pierwszym ładny kolorek
potem na 2 widze, ze kawałek przy skórze po starym odroscie jest ciemniejszy a dalej jasniej-c12 wyszłoby Ci własnie jak tam dalej

Agatko
-mm nie wiem ale wydaje mi się,ze 91,3 Richeese Tobie wyszło jak u mnie, bo widziałam fotki
nie było fioletu
Wiem że by tak wyszło, ale reszta by sie pewnie też pojaśniła mimo woli...
Zobaczymy za 2 tygodnie jak będe robic, bo możliwe że zrobie tym syossem co Buahhot Albo starą sprawdzoną farbką z Joanny i wróce do blondu który miałam 2 lata temu.
Narazie nic nie robie
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-08-06, 18:46   #3506
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Yattcie nie wyszło bo na odrost dała 9.13 a jej rudy wybija na odroście,więc na całości było ładnie a odrost był rudy.



Wiem że by tak wyszło, ale reszta by sie pewnie też pojaśniła mimo woli...
Zobaczymy za 2 tygodnie jak będe robic, bo możliwe że zrobie tym syossem co Buahhot Albo starą sprawdzoną farbką z Joanny i wróce do blondu który miałam 2 lata temu.
Narazie nic nie robie
którą??
infatuated jest offline  
Stary 2011-08-06, 18:50   #3507
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 783
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
którą??
Multi Color Cream Platynowy Blond Albo Naturalny Blond - z tymże ona jest ciemniejsza, ale kolorki śliczne.

Edytowane przez czekoladowoo
Czas edycji: 2011-08-06 o 18:51
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-08-06, 18:52   #3508
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Multi Color Cream Platynowy Blond Albo Naturalny Blond - z tymże ona jest ciemniejsza, ale kolorki śliczne.
masz fotki po Platynowym?
Naturalny Blond wiem jak mniej wiecej wychodzi
infatuated jest offline  
Stary 2011-08-06, 18:57   #3509
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 783
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
masz fotki po Platynowym?
Naturalny Blond wiem jak mniej wiecej wychodzi
Spróbuje poszukać
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-08-06, 20:56   #3510
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Rozumiem juz czemu Yatcie nie wyszło.
To i mi pewnie nie wyjdzie.
Ja bym zrobiła tą Alfą co enchanted.
Agatau88 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
balejaż, blond, farbowanie, farby blond

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:15.