Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII - Strona 128 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-08-09, 19:40   #3811
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez marejta Pokaż wiadomość
niestety włoski nadal mam krótkie bo walczę z tym co mi kiedyś fryzjerka zrobiła na głowie, co odrosną to muszę podcinać, żeby siano było znów włosami, staram sie jak mogę mam nadzieje że przejdę przez to tak dzielnie jak ty

chciałabym żeby moje włosy już też tak wyglądały no chyba nie muszę mówić ze różnica jest ogrooooomna
No niestety w tym największy ból, że to tyle trwa.. zanim te włoski odrosną ale.. damy radę a i na pewno znajdziesz swój złoty środek pielęgnacji

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Dzień dobry U mnie od rana taka wichura że musiałam okno zamknąć bo myślałam że mi wypadnie
yatta szok jakie miałaś te włoski A jakie teraz piękne
U mnie dziś.. słońce.. deszcz.. słońce i znów deszcz.. za 5 min znów słońce.. ale nie że zza chmur tylko momentalnie bezchmurne niebo.. pochmurna czarna nędza i tak w kółko - ocipieć można :/
No szok szok

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
Tęsknie za Wami i chciałabym być już na bieżąco, all day z blondynami Mój Tż kombinuje już żeby do końca sierpnia urlopować, jutro będę rozmawiać z szefem jak da radę to dopiero pod koniec sierpnia do Wawy wrócimy Pozdrawiam Was ciepło
I dobrz e0- jeśli tylko pogoda dopisuje to odpoczywajcie sobie

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
zmieniam zmieniam, bo się zdecydować nie mogę
Broń boż enie był to zarzut - co jeden to ładniejszy

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
Yattamanka- wielkie dla Twoich włosków jestes przykładem, że lepiej ściąc i zapuszczać krótkie, lecz zdrowe włosy
a ja jeszcze pamietam takie foto, z koncowkami po schodzeniu z czerni..no roznica kolosalna
Oj o tych ciemnych już mi nie mów.. nie mogę patrzeć na te włosy były wręcz obrzydliwe i ja tak przecież ile m-cy chodziłam..

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
Dziewczyny-kojarzycie moze jak się nazywa taki kawałek Shakiry, w teledysku ma fioletową peruke??
Rabiosa?

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Pokaż wiadomość
Kochane wpadłam powiedziec Wam bey bey. Juz nie mam czasu siedziec z Wami. Jutro po pracy jade do Pl : jupi:
Odezwe sie jak znajde czas w pl.
Wielki buziol dla Was
To bezpiecznej podróży

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
a wiecie co... dobra przyznam się, bo by się wydało i tak... jak wracałam z Krakowa to kupiłam sobie paczkę czipsów na drogę Laysy pieczone na wolnym ogniu czy tam w piecu ale przysięgam, że nie zjadłam wszystkich!
A daj spokój z taką figurą to możesz wcinać wszystko

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
A jeśli chodzi o nasze odchudzanie-waha jest ważna ale wg mnie nie jest wyznacznikiem wygladu.
Bo sorry ale jak ważę te 59 kg czyli niby ok ale widzę przecież że gdzie niegdzie mi coś wisi czy skóra obwisa to nie jest fajne.
To proporcje się liczą. Dlatego uwazam ze BMI to jest super wyznacznik-mozna powiedziec -zdrowia-bo jak mamy nadwagę wtedy jest niefajnie.
Ale mozna mieć idealne BMI a wygladać grubawo
Bo jak mówiłam, BMI nie bierze pod uwagę, wagi kości mięśni i samego tłuszczu.. dwie różne kobiety mogą mieć to samo BMI a jedna może być wręcz chuda a druga może mieć za dużo brzuszka - to nie jest żaden wyznacznik bo pomiar jest niemiarodajny.

Ja np mam wg tego niedowagę a brzuszek coraz większy.. więc już nie zwracam na to uwagi

---------- Dopisano o 19:40 ---------- Poprzedni post napisano o 19:36 ----------

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
ja mysle, ze to z zazdrosci, naprawdę wg mnie figurkę masz idealną
Na bank z zazdrości ja czasem spotykam taką jak Kitkulka idealna figura i ciuchy zawsze super eleganckie, włoski tez piękne skubana jasne ma swoje naturale (chociaż końcówki to się prosza o podcięcie - już chyba mam zboczenie na tym punkcie ) twarz sobie jedynie oszpeca jakimś kurcze pomarańczowym pudrem i różem który wygląda jakby w twarz dostała.. z obu stron.. ale generalnie - jak ona idzie to wszyscy się za nią oglądają.. łącznie ze mną aż głupio - no ale co poradzić

Także kitka nie przejmuj się w ogóle

Zresztą jak to mówią.. lepiej się nie uważać za piękność niż przegiąć w drugą stronę i mimo niespecjalnego wyglądu uważać się za bóstwo (ostatnio mi tak jedna babeczka powiedziała jak na swoje nogi narzekałam jak tą kieckę z H&Ma założyłam - tą co mamy taką samą )

Edytowane przez Yattamanka
Czas edycji: 2011-08-09 o 19:42
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-08-09, 19:43   #3812
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Agatko-odpisałam Ci

a ja przytyłam chyba troche, nie wchodziłam na wage, ale cos tam mi sie wydaje, ze +2kg spokojnie mieszcze sie we wszystko, ale jest ciut mnie wiecej
teraz przez ta noge to mam zero ruchu, kiedys smigałam do Pure albo na basen, spinning..

a jem strasznie dużo, kolega się ze mnie smiał, ze co nie zapyta co robi to 80% szans jest, ze cos jem
a chipsy uwielbiammm..laysy solone no ale ja juz tak mam, ze zjem jednego=zjem całą paczke. Nigdy nie moge się ograniczyc
infatuated jest offline  
Stary 2011-08-09, 19:44   #3813
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 211
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość
Na bank z zazdrości ja czasem spotykam taką jak Kitkulka idealna figura i ciuchy zawsze super eleganckie, włoski tez piękne skubana jasne ma swoje naturale (chociaż końcówki to się prosza o podcięcie - już chyba mam zboczenie na tym punkcie ) twarz sobie jedynie oszpeca jakimś kurcze pomarańczowym pudrem i różem który wygląda jakby w twarz dostała.. z obu stron.. ale generalnie - jak ona idzie to wszyscy się za nią oglądają.. łącznie ze mną aż głupio - no ale co poradzić

Także kitka nie przejmuj się w ogóle
no wlasnie, bo fajniutka dziewczyna
sama bym się obejrzala za Kitką serio bo jest na co popatrzec- piekne wlosy, buzia, figurka jak marzenie
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-08-09, 19:46   #3814
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Yatta - ja tyle usłyszałam złośliwości w moim kierunku, że jak za mną się odwracają to myślę, że pewnie właśnie dlatego, że wyglądam jak szkielecik i jestem na tym punkcie przewrażliwiona, ale jakoś sobie radzę, staram się

a niedowagę też mam, 3 kg
kitkulka jest offline  
Stary 2011-08-09, 19:53   #3815
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
Yatta - ja tyle usłyszałam złośliwości w moim kierunku, że jak za mną się odwracają to myślę, że pewnie właśnie dlatego, że wyglądam jak szkielecik i jestem na tym punkcie przewrażliwiona, ale jakoś sobie radzę, staram się

a niedowagę też mam, 3 kg
Kochana.. Mp3 na uszy, muchy na nos i go on przed siebie
Tyle dziewczyn by chciało wyglądać jak Ty - serio nic Ci nie brakuje jak mówi Buahhot.. i figura i buzia i włosy.. no nie można nic Ci zarzucić.

Smajl i uwierz w siebie
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-08-09, 20:02   #3816
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

zgadzam się co do Kitki

poza tym trzeba miec troche dystansu do siebie, a nie przejmować się tylko co kto mowi o nas etc..

---------- Dopisano o 20:02 ---------- Poprzedni post napisano o 20:00 ----------

mi zawsze poprawiają humor moi koledzy, jakas laska marudziła, ze nie idzie z nami na jedzenie, bo musi trzymac diete bo ma juz tyłek za duzy i wzrok na mnie czy ją popre, a jeden kumpel do niej, ze ja mam ładne włosy i ładne oczy, wiec jakbym miała za duzy tyłek to i tak by mu nie przeszkadzało
infatuated jest offline  
Stary 2011-08-09, 20:05   #3817
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
zgadzam się co do Kitki

poza tym trzeba miec troche dystansu do siebie, a nie przejmować się tylko co kto mowi o nas etc..

---------- Dopisano o 20:02 ---------- Poprzedni post napisano o 20:00 ----------

mi zawsze poprawiają humor moi koledzy, jakas laska marudziła, ze nie idzie z nami na jedzenie, bo musi trzymac diete bo ma juz tyłek za duzy i wzrok na mnie czy ją popre, a jeden kumpel do niej, ze ja mam ładne włosy i ładne oczy, wiec jakbym miała za duzy tyłek to i tak by mu nie przeszkadzało
Jakie słodkie
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-08-09, 20:05   #3818
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość
Kochana.. Mp3 na uszy, muchy na nos i go on przed siebie
Tyle dziewczyn by chciało wyglądać jak Ty - serio nic Ci nie brakuje jak mówi Buahhot.. i figura i buzia i włosy.. no nie można nic Ci zarzucić.

Smajl i uwierz w siebie
ostatnio tak robię
Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
zgadzam się co do Kitki

poza tym trzeba miec troche dystansu do siebie, a nie przejmować się tylko co kto mowi o nas etc..

---------- Dopisano o 20:02 ---------- Poprzedni post napisano o 20:00 ----------

mi zawsze poprawiają humor moi koledzy, jakas laska marudziła, ze nie idzie z nami na jedzenie, bo musi trzymac diete bo ma juz tyłek za duzy i wzrok na mnie czy ją popre, a jeden kumpel do niej, ze ja mam ładne włosy i ładne oczy, wiec jakbym miała za duzy tyłek to i tak by mu nie przeszkadzało
a mi nic tak nie poprawia humoru jak ktoś mi powie w żartach, że jestem gruba
bo ja wtedy zawsze z nadzieją w głosie pytam: SERIO?!
kitkulka jest offline  
Stary 2011-08-09, 20:09   #3819
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość
Jakie słodkie
prawda? kochany jest
na zakupy z nim czasem chodze, zawsze z anielską cierpliwoscia chodzi pare h i jeszcze mnie ocenia
infatuated jest offline  
Stary 2011-08-09, 20:11   #3820
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
na zakupy z nim czasem chodze, zawsze z anielską cierpliwoscia chodzi pare h i jeszcze mnie ocenia
mój TŻ tak ze mną chodził, nie marudził... ależ ja za nim tęsknię...
kitkulka jest offline  
Stary 2011-08-09, 20:12   #3821
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
ostatnio tak robię

a mi nic tak nie poprawia humoru jak ktoś mi powie w żartach, że jestem gruba
bo ja wtedy zawsze z nadzieją w głosie pytam: SERIO?!
hahaha
nie przejmuj się niczym
zresztą załoze sie, ze te złosliwosci to tylko od dziewczyn były, a nie od facetow

---------- Dopisano o 20:12 ---------- Poprzedni post napisano o 20:11 ----------

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
mój TŻ tak ze mną chodził, nie marudził... ależ ja za nim tęsknię...

a nie macie kontaktu juz nic a nic?
infatuated jest offline  
Stary 2011-08-09, 20:13   #3822
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 211
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
mój TŻ tak ze mną chodził, nie marudził... ależ ja za nim tęsknię...
a kiedy Tż wraca?

edit: już nie jesteście razem?


Infa co za przemiły facet
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-08-09, 20:17   #3823
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
hahaha
nie przejmuj się niczym
zresztą załoze sie, ze te złosliwosci to tylko od dziewczyn były, a nie od facetow

a nie macie kontaktu juz nic a nic?
głównie od dziewczyn, a jak powie jakiś facet to najczęściej starszy pan

kontaktu raczej nie mamy... piszę raczej, bo to kurde skomplikowane
Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
a kiedy Tż wraca?
mówił, że 13go, ale nie mamy kontaktu, więc nie wiem czy plany mu się nie zmieniły
kitkulka jest offline  
Stary 2011-08-09, 20:18   #3824
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 211
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
głównie od dziewczyn, a jak powie jakiś facet to najczęściej starszy pan

kontaktu raczej nie mamy... piszę raczej, bo to kurde skomplikowane

mówił, że 13go, ale nie mamy kontaktu, więc nie wiem czy plany mu się nie zmieniły
aaaaha bo już myslałam, że to inna sprawa.. hmm szkoda, że Tż się nie odzywa
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-08-09, 20:20   #3825
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
głównie od dziewczyn, a jak powie jakiś facet to najczęściej starszy pan

kontaktu raczej nie mamy... piszę raczej, bo to kurde skomplikowane

mówił, że 13go, ale nie mamy kontaktu, więc nie wiem czy plany mu się nie zmieniły
ehhh

moze na poprawe humorku skoczysz na Cosmo z P. ?
infatuated jest offline  
Stary 2011-08-09, 20:24   #3826
asia_102
Wtajemniczenie
 
Avatar asia_102
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 2 356
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
znajdz, znajdz potem Jasia bedziesz zarazac Potteromania

ok ok, no to było faaaajnie fajnie-tak, to własciwe słowo, bez zbednych zachwytow , bo szczerze to byłam na lepszych facet kompletnie nie jest typem zdobywcy, wrecz odwrotnie, widać ze lubi jak kroliczek goni jego w przeciwienstwie do M, który chyba zbytnio mnie rozpiescił i teraz bede miec porównanie do randkowania z nim
no ale nie mowie, ze nie-było fajnie naprawdę no i walory estetyczne bogate
niestety przystojniaki rozpieszczone są i odzwyczajone od pogoni ale fajnie, że było miło a będzie kolejny raz?

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
jaki brzuch?? malutko przytyłas Kochana, wiec sexy mama to juz jestes od dawna
dziękuję Ci bardzo, ale jeszcze czekam na całkowite obkurczenie w końcu piłkę miałam ogromną

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Pokaż wiadomość
Kochane wpadłam powiedziec Wam bey bey. Juz nie mam czasu siedziec z Wami. Jutro po pracy jade do Pl : jupi:
Odezwe sie jak znajde czas w pl.
Wielki buziol dla Was

baw się dobrze



Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
trzymaj się Adzi milego odpoczynku

Mi też ta bluzeczka Kitki bardzo się podobała no i ta kiecka o którą pytała Agatka- boska gdybym nie miała takich boczków to bym sobie kupiła
to nie są boczki, jeśli już to uchwyty miłości
__________________
nie perfum, a perfumy! tak jak spodnie czy skrzypce, a nie spodeń i skrzypiec!

(¨`·.·´¨)
`·.(¨`·.·´¨)
` ·.,.·´
asia_102 jest offline  
Stary 2011-08-09, 20:28   #3827
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
aaaaha bo już myslałam, że to inna sprawa.. hmm szkoda, że Tż się nie odzywa
w ciągu 2 tygodni jak go nie ma, napisał 3 smsy...
Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
ehhh

moze na poprawe humorku skoczysz na Cosmo z P. ?
chętnie bym poszła, ale nie mogę alkoholu

---------- Dopisano o 20:28 ---------- Poprzedni post napisano o 20:26 ----------

wiecie co... no nie lubię Muchy, ale ta ciąża moim zdaniem jej służy, jakoś tak się uśmiecham jak patrzę na te jej fotki
http://nocoty.pl/gid,13673483,img,13...galeria.html?T[page]=8
kitkulka jest offline  
Stary 2011-08-09, 20:30   #3828
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
w ciągu 2 tygodni jak go nie ma, napisał 3 smsy...

chętnie bym poszła, ale nie mogę alkoholu
to niech Ci zrobia bezalkoholowe
infatuated jest offline  
Stary 2011-08-09, 20:31   #3829
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 211
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez asia_102 Pokaż wiadomość
to nie są boczki, jeśli już to uchwyty miłości
no no w sumie mogę tak sobie je tłumaczyć
Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
w ciągu 2 tygodni jak go nie ma, napisał 3 smsy...

chętnie bym poszła, ale nie mogę alkoholu

---------- Dopisano o 20:28 ---------- Poprzedni post napisano o 20:26 ----------

wiecie co... no nie lubię Muchy, ale ta ciąża moim zdaniem jej służy, jakoś tak się uśmiecham jak patrzę na te jej fotki
http://nocoty.pl/gid,13673483,img,13...galeria.html?T[page]=8
to faktycznie, można stwierdzić, że się nie odzywa

ale Mucha ma juz duzy brzuszek
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-08-09, 20:33   #3830
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
wiecie co... no nie lubię Muchy, ale ta ciąża moim zdaniem jej służy, jakoś tak się uśmiecham jak patrzę na te jej fotki
http://nocoty.pl/gid,13673483,img,13...galeria.html?T[page]=8
niemozliwe!! Mucha w nieobcisłej sukience i taka długosc?! to jakas nowosc
no wygląda ładnie, zadbana, ale chyba sobie darowała solarium w ciązy? oby t to był samoopalacz
infatuated jest offline  
Stary 2011-08-09, 20:37   #3831
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
to niech Ci zrobia bezalkoholowe
nie no... tego mojemu Cosmosowi nie zrobię jak już to na soczek
wczoraj go spotkałam, trochę się pochichraliśmy

---------- Dopisano o 20:37 ---------- Poprzedni post napisano o 20:35 ----------

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
to faktycznie, można stwierdzić, że się nie odzywa
łotr :/
Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
niemozliwe!! Mucha w nieobcisłej sukience i taka długosc?! to jakas nowosc
no wygląda ładnie, zadbana, ale chyba sobie darowała solarium w ciązy? oby t to był samoopalacz
hehe
wiesz co, mi się wydaje, że te gwiazdki to na wyjścia "opalają się" tym solarium natryskowym...
kitkulka jest offline  
Stary 2011-08-09, 20:41   #3832
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
ostatnio tak robię

a mi nic tak nie poprawia humoru jak ktoś mi powie w żartach, że jestem gruba
bo ja wtedy zawsze z nadzieją w głosie pytam: SERIO?!


Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
prawda? kochany jest
na zakupy z nim czasem chodze, zawsze z anielską cierpliwoscia chodzi pare h i jeszcze mnie ocenia
No to masz fart

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
mój TŻ tak ze mną chodził, nie marudził... ależ ja za nim tęsknię...
Ogarnij się



Cytat:
Napisane przez asia_102 Pokaż wiadomość
to nie są boczki, jeśli już to uchwyty miłości
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-08-09, 20:43   #3833
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
nie no... tego mojemu Cosmosowi nie zrobię jak już to na soczek
wczoraj go spotkałam, trochę się pochichraliśmy

---------- Dopisano o 20:37 ---------- Poprzedni post napisano o 20:35 ----------


łotr :/

hehe
wiesz co, mi się wydaje, że te gwiazdki to na wyjścia "opalają się" tym solarium natryskowym...
to na soczek

no moze moze, ale Mucha to wydaje się byc opalona 24/7

dobra Dziewczyny, lece cos porobic. Bede pozniej
infatuated jest offline  
Stary 2011-08-09, 20:58   #3834
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość
Ogarnij się

ogarniam i co
serca nie oszukam

---------- Dopisano o 20:58 ---------- Poprzedni post napisano o 20:50 ----------

też już lecę, Harry mnie wzywa, poczytam sobie

kitkulka jest offline  
Stary 2011-08-09, 21:01   #3835
_paulinka2
Wtajemniczenie
 
Avatar _paulinka2
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 331
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Snow odpoczywaj dużoooo i odzywaj się jak znajdziesz chwilkę

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
a Harry i u mnie dumnie stoi na półce
i u mnie Harry stoi

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
w chabrowej było by Ci slicznie
ja pomysle nad czerwoną-Paulinka ją ma?

-
mam czerwoną z zary czeka na 11 września

Cytat:
Napisane przez asia_102 Pokaż wiadomość
o jaka fajna ta druga jak mi się brzuch wchłonie (oby) to się wbiję w taką i będę sexy mama oł jea
mi się do tej pory nie wchłonął całkowicie ale ja miałam ogromny bebzol
fajnie że byłaś na Harrym trochę odpoczynku

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
a wiecie co... dobra przyznam się, bo by się wydało i tak... jak wracałam z Krakowa to kupiłam sobie paczkę czipsów na drogę Laysy pieczone na wolnym ogniu czy tam w piecu ale przysięgam, że nie zjadłam wszystkich!
niemożliwiec kochana nie można tak sobie wszystkiego odmawiać lepiej zjeść a trochę i zaspokoić swe pragnienia mówi uzależniona od słodyczy


Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
zakazał ze względu na moje serce, muszę ograniczyć zło, które dostarczam organizmowi

a właśnie jak to jest... Wy mi piszecie, że wyglądam dobrze i mi to pasuje, a laski na mieście mówią na mnie anorektyczka pindy

---------- Dopisano o 19:32 ---------- Poprzedni post napisano o 19:32 ----------


to ja chociaż czekoladę
zazdroszczą
__________________
Amelcia <3

dbam o włosy


_paulinka2 jest offline  
Stary 2011-08-09, 21:48   #3836
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
ogarniam i co
serca nie oszukam
No wiem kochanie


Cytat:
Napisane przez _paulinka2 Pokaż wiadomość
i u mnie Harry stoi
A to teraz tak się nazywa
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-08-09, 21:49   #3837
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Wklejam fotki po stockholmie jestem bardzo zadowolona i muszę przyznać, że farba jest zdecydowanie łagodniejsza niż palette które ja używałam teraz to widzę jak po taki czasie do niej wróciłam

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Hej Kochana

A czemu Ci nie podpasowalo?
Ja tez pisalam ze kolejnym razem farbuje 10/16 Juz nawet zapisałam się do fryzjera na 10 września

---------- Dopisano o 14:53 ---------- Poprzedni post napisano o 13:56 ----------
a boo kolor był taki matowy i jeszcze po czasie jakby zrudział przy odroście, tak samo jak było z matrixem

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
my teeeeż tęsknimy ja już się nie mogę doczekać jak znowu będziemy wszystkie na wątku i po całym dniu 10 stron nadrabiania
ja też! i już prawie pewne no na 99%, że przedłuży mi się urlop do września ale na działce to będę miała czas częściej do Was zaglądać niż tu

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość


I dobrz e0- jeśli tylko pogoda dopisuje to odpoczywajcie sobie



)
dziękujemy

Cytat:
Napisane przez _paulinka2 Pokaż wiadomość
Snow odpoczywaj dużoooo i odzywaj się jak znajdziesz chwilkę


dziękuję a no odwiedzam Was jak tylko mogę, uwierz
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg P8080210.jpg (44,0 KB, 91 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg P8080230.jpg (22,9 KB, 86 załadowań)
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki


Edytowane przez snowhitee
Czas edycji: 2011-08-09 o 22:07
snowhitee jest offline  
Stary 2011-08-09, 22:15   #3838
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

jaki czad mam pachnacy lakier

tzn smierdzi jak kazdy inny lakier ale jak wyschnie to.. jakies kwiatki nie moge opisac tego zapachu
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-08-09, 22:16   #3839
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 3 942
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
Hej kochane wreszcie udało mi się do Was zajrzeć u mnie ok, pogoda też fajna ale już dziś coś się psuje, wiatrzysko okropne i chłodno mimo słońca.. w czwartek wracam na działeczkę Kilka dni temu farbowałam się stockholmem, wieczorkiem postaram się foto wkleić, jest fajnie

Te które farbowałyście super wyszło, Infatuated szczególnie Twój kolor bomba
Agatka widziałam, że też na białe złoto się skusiłaś ja już do niej nie wrócę, nie podpasowała mi
Kitka również podziwiam za samotną wycieczkę i super, że się udała
Necia skusiłaś i mnie ii tak myślę, że moje kolejne farbowanie to będzie Twój koleston 10/16

Tęsknie za Wami i chciałabym być już na bieżąco, all day z blondynami Mój Tż kombinuje już żeby do końca sierpnia urlopować, jutro będę rozmawiać z szefem jak da radę to dopiero pod koniec sierpnia do Wawy wrócimy Pozdrawiam Was ciepło
my też tęsknimy ale odpoczywaj jak najdłużej
Cytat:
Napisane przez Adzi07 Pokaż wiadomość
Kochane wpadłam powiedziec Wam bey bey. Juz nie mam czasu siedziec z Wami. Jutro po pracy jade do Pl : jupi:
Odezwe sie jak znajde czas w pl.
Wielki buziol dla Was
szczęśliwej drogi i miłego pobytu
Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
mój TŻ tak ze mną chodził, nie marudził... ależ ja za nim tęsknię...
oj bidulko na pewno Ci ciężko , ale trzymaj się jesteś i tak dzielna babka
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja włosków

było - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podcięciu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening całego ciała
asiabb1983 jest offline  
Stary 2011-08-09, 22:17   #3840
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
Wklejam fotki po stockholmie

Ojej jak pięknie ja już nie mam słów po prostu
No tak może i się nie czuje, że palette niszczy ale w porównaniu z innymi farbami czuć sporą różnicę
Yattamanka jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
balejaż, blond, farbowanie, farby blond

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:25.