Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII - Strona 153 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-08-16, 14:37   #4561
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 3 942
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
Asiu bardzo ładnie wyszło
kolor na długości przeboski ale jak patrze na odrost, to widze ze się odcina na złoto? czy to wina fotek, nie wiem..w kazdym razie po c12 chyba było lepiej
dziękuję
możliwe że wina fotek bo w realu jest ,,prawie,, idealnie a jak stanę w słońcu to już wogóle nie znać różnicy
C12 na pewno wychodziło mi chłodniej i srebrzyście może dlatego wydawało się jaśniej na odroście ale ten kolorek mi się bardziej podoba jest taki naturalny i słoneczny i woda słabsza więc zdrowiej dla włosów zobaczę jak kolorek się będzie sprawował ,ale póki co jestem bardzo zadowolona
Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Bardzo ładnie
dziękuję
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja włosków

było - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podcięciu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening całego ciała
asiabb1983 jest offline  
Stary 2011-08-16, 14:46   #4562
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Pokaż wiadomość
dziękuję
możliwe że wina fotek bo w realu jest ,,prawie,, idealnie a jak stanę w słońcu to już wogóle nie znać różnicy
C12 na pewno wychodziło mi chłodniej i srebrzyście może dlatego wydawało się jaśniej na odroście ale ten kolorek mi się bardziej podoba jest taki naturalny i słoneczny i woda słabsza więc zdrowiej dla włosów zobaczę jak kolorek się będzie sprawował ,ale póki co jestem bardzo zadowolona

dziękuję
no to dobrze, pewnie masz takie odczucia jak ja po 01, że też naturalnie wychodzi bez srebrzystego blasku
to oby się fajnie trzymała
infatuated jest offline  
Stary 2011-08-16, 14:57   #4563
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 3 942
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
no to dobrze, pewnie masz takie odczucia jak ja po 01, że też naturalnie wychodzi bez srebrzystego blasku
to oby się fajnie trzymała
dokładnie taki naturalny kolorek i wydaje mi się że twarzowo mi lepiej wrzuce jeszcze dodatkowo foto odrostu może na nim lepiej będzie widać jak pokryło praktycznie nic się nie odcina

coś mi dziś jakieś niewyraźne zdjęcia wychodzą ,ale mam nadzieje że coś tam widać
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Obraz 001_zmniejszacz-pl_997382.jpg (36,3 KB, 35 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Obraz 002_zmniejszacz-pl_940052.jpg (36,9 KB, 33 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Obraz 003_zmniejszacz-pl_401861.jpg (68,0 KB, 49 załadowań)
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja włosków

było - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podcięciu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening całego ciała
asiabb1983 jest offline  
Stary 2011-08-16, 14:58   #4564
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Pokaż wiadomość
ok są zdjęcia
farbka do włosów to Avon Advance Techniques professional hair colour odcień 12.01- ultra jasny popielaty blond http://www.my-avon.pl/farby-do-wloso...ce-techniques/ tu stronka do farb

a to zdjęcia:
1,2 - przed farbowaniem
3- z farbką na głowie
4,5,6 - po farbowaniu
ale pięęęęęęęęęęęęęęęęęękny
moja koleżanka też nią robiła i była zadowolona
kitkulka jest offline  
Stary 2011-08-16, 15:07   #4565
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

asia
I mi sie baaardzo podoba, ten kolor jest dla Ciebie
Lepiej niz po c12
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-08-16, 15:17   #4566
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

jestem ciekawa jak się będzie sprawował np. za 2 tygodnie
kitkulka jest offline  
Stary 2011-08-16, 15:17   #4567
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
jestem ciekawa jak się będzie sprawował np. za 2 tygodnie
Ja też
Ale asi jak najbardziej pasuje słoneczny kolor więc jak nawet się ociepli to będzie na Jej korzyść
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-08-16, 15:31   #4568
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Pokaż wiadomość
dokładnie taki naturalny kolorek i wydaje mi się że twarzowo mi lepiej wrzuce jeszcze dodatkowo foto odrostu może na nim lepiej będzie widać jak pokryło praktycznie nic się nie odcina

coś mi dziś jakieś niewyraźne zdjęcia wychodzą ,ale mam nadzieje że coś tam widać
noo tu widać, że super wyszło
zdawaj nam relacje jak się wypłukuje



Agatko-a u Ciebie Białe Złoto jak się ma?
infatuated jest offline  
Stary 2011-08-16, 15:51   #4569
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Białe Złoto chyba dobrze, zrobię dziś zdjęcia to zobaczycie jak się ma bo w sumie to ja nie wiem
Jakoś ostatnio się nie przyglądam włosom

Ciekawi mnie jak ta kolekcja bedzie wygladala w calosci:
http://crystaliciousss.blogspot.com/...ollection.html

Edytowane przez Agatau88
Czas edycji: 2011-08-16 o 15:54
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-08-16, 16:07   #4570
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Białe Złoto chyba dobrze, zrobię dziś zdjęcia to zobaczycie jak się ma bo w sumie to ja nie wiem
Jakoś ostatnio się nie przyglądam włosom

Ciekawi mnie jak ta kolekcja bedzie wygladala w calosci:
http://crystaliciousss.blogspot.com/...ollection.html
to porób fotki, zobaczymy
infatuated jest offline  
Stary 2011-08-16, 16:09   #4571
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 3 942
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
ale pięęęęęęęęęęęęęęęęęękny
moja koleżanka też nią robiła i była zadowolona
dziękuję
Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
asia
I mi sie baaardzo podoba, ten kolor jest dla Ciebie
Lepiej niz po c12
dziękuję Agatko i sama czuję się świetnie w nim poprostu nie mogę oczu oderwać non stop latam do lustra
Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
jestem ciekawa jak się będzie sprawował np. za 2 tygodnie
no też jestem ciekawa ale kondycja włosków o wiele lepsza niż po palette z przykrością ale muszę to stwierdzić
Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Ja też
Ale asi jak najbardziej pasuje słoneczny kolor więc jak nawet się ociepli to będzie na Jej korzyść
mam nadzieje że pozostanie taki jak teraz ,ale gdyby się ocieplił to dokładnie tak jak napisałaś też mi będzie pasował
Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
noo tu widać, że super wyszło
zdawaj nam relacje jak się wypłukuje


widocznie zależy od zdjęcia oświetlenia itp. ,ale jest równo będę relacjonować
Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Białe Złoto chyba dobrze, zrobię dziś zdjęcia to zobaczycie jak się ma bo w sumie to ja nie wiem
Jakoś ostatnio się nie przyglądam włosom

Ciekawi mnie jak ta kolekcja bedzie wygladala w calosci:
http://crystaliciousss.blogspot.com/...ollection.html
o demoniczne te kolorki ,ale ciekawe
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja włosków

było - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podcięciu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening całego ciała
asiabb1983 jest offline  
Stary 2011-08-16, 16:10   #4572
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
to porób fotki, zobaczymy
Porobię, ale wieczorem. Sama jestem ciekawa

asia
kolorki fajne, fajna ta kolekcja, w ogole lubie Pupe

Widzę że coraz więcej z Was pisze ze wlosy po Palette są w kiepskiej kondycji.
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-08-16, 16:14   #4573
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Porobię, ale wieczorem. Sama jestem ciekawa

asia
kolorki fajne, fajna ta kolekcja, w ogole lubie Pupe

Widzę że coraz więcej z Was pisze ze wlosy po Palette są w kiepskiej kondycji.
ee wieczorem to mnie nie będzie no i nie porobisz już w dziennym to lipa

ja dziś rano nałożyłam olej lniany, posiedziałam kilka h, zmyłam,wyschły naturalnie, no i jest już lepiej ale może faktycznie to wina farby a nie suszarki?

a nie orientujesz się czy Pupa i Deborah to ten sam koncern? Jak np Loreal i Maybelline

Edytowane przez infatuated
Czas edycji: 2011-08-16 o 16:16
infatuated jest offline  
Stary 2011-08-16, 16:20   #4574
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
ee wieczorem to mnie nie będzie no i nie porobisz już w dziennym to lipa

ja dziś rano nałożyłam olej lniany, posiedziałam kilka h, zmyłam,wyschły naturalnie, no i jest już lepiej ale może faktycznie to wina farby a nie suszarki?

a nie orientujesz się czy Pupa i Deborah to ten sam koncern? Jak np Loreal i Maybelline
Nie wiem czy Pupa ma coś wspólnego z Deborah ale nie wiem czemu wolę Pupę

Zdęcia bede z lampą, ale i tak nie ma słonca wiec bylaby lampa.
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-08-16, 16:22   #4575
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Bolesławca (Dolny Śląsk)
Wiadomości: 3 586
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
Wklejam fotki po stockholmie jestem bardzo zadowolona i muszę przyznać, że farba jest zdecydowanie łagodniejsza niż palette które ja używałam teraz to widzę jak po taki czasie do niej wróciłam
bardzo ładnie i jakie cudne włosy

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
Dzien dobry


Lady-lista życzen sporaaa chyba bedziesz na shoppingu codziennie
te panterkowe na koturnie czaderskie

ja bym chciała takie zwykłe botki, nawet przed kostke bo wtedy lepiej do spodniczki/sukienki pasuje cos takiego..tylko bez cwiekow
fajne

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
Hej blondzie!
A ja juz wrocilam.

przezylam wczoraj tornado z tesciowa...
ale jakos zyje
nie wiem nawet co wam napisac bo dalej jestem w szoku po jej zachowaniu, ale nigdy jej nie zaakceptuje- chocbym sie starala
tz troszke mnie zawiodl- nie wywalil matce wszystkiego co chcialam, bo twierdzil ze widzac jej agresje woli dawkowac prawde w oczy i przy ns spotkaniu jej jeszcze dopowie
mamy jechac tam w przyszly weekend

jak wczoraj mielismy jechac to moja lolinka pociela łapke na potluczonej butelce obciela sobie jak gilotyna jedna poduszeczke- krew sikala doslownie, myslalam ze zemdleje jak to zobaczylam! durny tz uwiazal ja na smyczy do plotka a tam bylo szklo i ona skakala po nim wiec zawinelam jej lape i do weta- zalozyl jej opatrunek i taki smieszny bandaz przylepny i lazila mi caly dzien w jaskrawozielonej skarpecie z bandaza dostala tez antybiotyk. dzis jej zdjelam- potwornie leci z tej lapki, ale przynajmniej dzisiaj lize- wczoraj wcale nie zwracala uwagi na ta lecaca krew... a dzis juz kuleje i skacze na 3 lapkach ale niezle jej idzie...

i w koncu bylam u lekarza z ta moja buzia- i lipa mam 4 leki
znow antybiotyk...

jeszcze dziadek dzwonil ze zle sie czuje a karetka do niego nie dojedzie- trzeba wyjsc po nia do ulicy i moze bede tam jechac
kuźwa wszystko sie wali!

poprzesylajcie mi dobre fluidy co?
u mnie ostatnio też coś nic nie wychodzi.. jakaś zła aura czy co

a wogóle mam strasznie przesuszone końce tak od uszu w duł polecicie coś bez splukiwania.. może te kryształki
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
odżywianie włosków
Kotka17 jest offline  
Stary 2011-08-16, 16:29   #4576
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 3 942
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Porobię, ale wieczorem. Sama jestem ciekawa

asia
kolorki fajne, fajna ta kolekcja, w ogole lubie Pupe

Widzę że coraz więcej z Was pisze ze wlosy po Palette są w kiepskiej kondycji.
wiesz ja ogólnie nie używam cieni do oczu tylko kredki, ale lakierki chętnie bym wypróbowała
a co do palety to właśnie nie wiem czy to wina farby ,ale nic nie zmieniłam w kosmetyce włosków a suszarki używam od zawsze bo muszę a o stanie włosków pisałam już ostatnio że na czubku mam takie jakby pourywane sterczące antenki i te końce suchawe się zrobiły więc co innego mogłoby zaszkodzić
a po tej farbce to poprostu miękusie i milutkie całkiem inne w dotyku
Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość

ja dziś rano nałożyłam olej lniany, posiedziałam kilka h, zmyłam,wyschły naturalnie, no i jest już lepiej ale może faktycznie to wina farby a nie suszarki?
ja tak podejrzewam bo tylko farbę zmieniłam i zaczęły się wysuszać a już były takie fajne mi teraz to nawet olej nie pomaga muszę intensywniej z nimi zadziałać bo szkoda mi ścinać, a to takie błędne koło co zapuszcze to muszę obciąć
przejdę na razie na słabszą farbke i zobaczę jak ta farbka będzie ok to zostanę przy niej bo narazie same plusy ma u mnie
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja włosków

było - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podcięciu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening całego ciała
asiabb1983 jest offline  
Stary 2011-08-16, 16:38   #4577
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

asia
no to mi tez sie wydaje ze moze to farba skoro wiele z Was narzeka na Palette. Ja robiłam c12 2 razy i w sumie juz nawet nie pamietam jak wyszło, a teraz tym 230 ale on ma wode 9% i robiłam sam odrost.
No ale wracam pokornie do Kolestonu
A długie masz juz wlosy?
Ile cm w nadłuższym miejscu?

Edytowane przez Agatau88
Czas edycji: 2011-08-16 o 16:39
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-08-16, 16:43   #4578
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

hej ale dziś zażyłam słonka już mam dość

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość
pod warunkiem, że mnie do średniej nie wliczamy
ojj ale Tobie chyba nic złego nie wyszło? nie pamiętam już dokładnie

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
Hej Blondaski

niedawno wstałam i od samego rana super wiadomość chyba nasze wczorajsze rozmowy o górach przyniosły efekt, bo własnie się dowiedziałam, że w sobote jade
Do mojego kochanego Zakopanegoooo
ale fajnie

Cytat:
Napisane przez _eNchaNted_ Pokaż wiadomość
Ok kochane, ja się żegnam, dziś już raczej nie dam rady tutaj wstąpić, a w nocy wyjeżdżamy

także życzę Wam dużo słoneczka i przyjemnie spędzanych dni


do sklikania
miłego wyjazdu

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Pokaż wiadomość
ok są zdjęcia
farbka do włosów to Avon Advance Techniques professional hair colour odcień 12.01- ultra jasny popielaty blond http://www.my-avon.pl/farby-do-wloso...ce-techniques/ tu stronka do farb

a to zdjęcia:
1,2 - przed farbowaniem
3- z farbką na głowie
4,5,6 - po farbowaniu
bardzo ładnie i naturalnie

Cytat:
Napisane przez Kotka17 Pokaż wiadomość
bardzo ładnie i jakie cudne włosy



dziękuję
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-08-16, 16:45   #4579
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Właśnie TŻ mierzył mi włosy 47 cm w najdłuższym miejscu. (A ile On się przy tym nagadał, napukał w czoło itd.).
Czyli przyrost sredni, w marcu mialam 41 cm.
U mnie tego nie widać bo mam cieniowane. A we wrzesniu i tak kilka cm pojdzie pod noz, ale to dobrze, odświeżę sobie fryzurkę
I może od września dam im kopa dzięki Gelacetowi
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-08-16, 16:46   #4580
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
asia
no to mi tez sie wydaje ze moze to farba skoro wiele z Was narzeka na Palette. Ja robiłam c12 2 razy i w sumie juz nawet nie pamietam jak wyszło, a teraz tym 230 ale on ma wode 9% i robiłam sam odrost.
No ale wracam pokornie do Kolestonu
A długie masz juz wlosy?
Ile cm w nadłuższym miejscu?
palette nie jest zła ale też odczułam wrażenie, że im dłużej się nią robi tym bardziej suche włoski się robią niestety.. ale za to kolor boski więc jak to się mówi coś za coś dobrze przez jakiś czas jednak od niej odpocząć jeśli ma się taką możliwość i można ją jakąś inną farbą zastąpić

---------- Dopisano o 16:46 ---------- Poprzedni post napisano o 16:45 ----------

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Właśnie TŻ mierzył mi włosy 47 cm w najdłuższym miejscu. (A ile On się przy tym nagadał, napukał w czoło itd.).
Czyli przyrost sredni, w marcu mialam 41 cm.
U mnie tego nie widać bo mam cieniowane. A we wrzesniu i tak kilka cm pojdzie pod noz, ale to dobrze, odświeżę sobie fryzurkę
I może od września dam im kopa dzięki Gelacetowi
o kurcze to dużo bardzo już
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-08-16, 16:48   #4581
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 3 942
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
asia
no to mi tez sie wydaje ze moze to farba skoro wiele z Was narzeka na Palette. Ja robiłam c12 2 razy i w sumie juz nawet nie pamietam jak wyszło, a teraz tym 230 ale on ma wode 9% i robiłam sam odrost.
No ale wracam pokornie do Kolestonu
A długie masz juz wlosy?
Ile cm w nadłuższym miejscu?
widać każdej z nas odpowiada co innego dobrze że jest w czym wybierać

włosy juz sporo mi urosły od czasu ostatniego cięcia mają 43,44 cm według miarki krawieckiej więc wychodzi że od kwietnia urosły jakieś 6 cm

zmykam się dotlenić troszkę na działeczkę więc zajrzę wieczorem do zobaczenia
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja włosków

było - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podcięciu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening całego ciała
asiabb1983 jest offline  
Stary 2011-08-16, 16:52   #4582
201607040946
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 21 731
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

CZEŚĆ
po wczorajszych eksperymentach myślałam,że umrę, albo że polecę dzisiaj po pracy do farbę ciemniejszą
źle się czuję w tak jasnym kolorze, no i wyszło trochę szaro-buro może spróbować ton ciemniejszą...?
no cóż, na odrostach wyszło rudawo, a te siwe pasemka były przedtem trawione rozjaśniaczem, więc tak wyszło

ale co tam,raz się żyje, najwyżej zetnę, dobrze,że mam krótkie, bo trochę się poniszczyły.

nom nie mogę patrzeć na siebie w lustro, jakaś taka nijaka się czuję.

co robić,żeby miec piaskowy blond? nie musi byc jasny

nie chcecie widziec, jak wyglądąły po rozjaśnianiu.

chcecie?

to macie

a zieleń miałam tylko raz, po rozjaśnianiu z ciemnego brązu i nałożeniu garnier'a 7.1.

a myslałam,że fiolet gasi żółć, a niebieski rudości... o ja głupia
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 07852122.jpg (30,8 KB, 30 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 85452588969b.jpg (54,7 KB, 37 załadowań)
201607040946 jest offline  
Stary 2011-08-16, 16:54   #4583
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 3 942
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość

bardzo ładnie i naturalnie


dziękuję
Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Właśnie TŻ mierzył mi włosy 47 cm w najdłuższym miejscu. (A ile On się przy tym nagadał, napukał w czoło itd.).
Czyli przyrost sredni, w marcu mialam 41 cm.
U mnie tego nie widać bo mam cieniowane. A we wrzesniu i tak kilka cm pojdzie pod noz, ale to dobrze, odświeżę sobie fryzurkę
I może od września dam im kopa dzięki Gelacetowi
no to tez sporo Ci urosły
Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
palette nie jest zła ale też odczułam wrażenie, że im dłużej się nią robi tym bardziej suche włoski się robią niestety.. ale za to kolor boski więc jak to się mówi coś za coś dobrze przez jakiś czas jednak od niej odpocząć jeśli ma się taką możliwość i można ją jakąś inną farbą zastąpić [COLOR="Silver"]
no dokładnie coś za coś ale jednak wysusza trochę więc narazie jej podziękuję
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja włosków

było - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podcięciu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening całego ciała
asiabb1983 jest offline  
Stary 2011-08-16, 16:57   #4584
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

kaguya
no i fajnie wyszło

snowhitee, asia
co to jest 1 cm na miesiąc.
U mnie nie widać długosci bo mam cieniowane, te przy twarzy są kilkanaście cm krótsze niż te z tyłu.
Teraz podetnę i nie bede zalować-muszę w końcu ciachnąc końce
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-08-16, 17:00   #4585
Galadriela87
Zadomowienie
 
Avatar Galadriela87
 
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomości: 1 272
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Zdaję relację z pierwszego "skonsumowania" czerwonego Gliss Kura i odżywki Nivea Long Repair - jest bosko!

Aż jestem zaskoczona, bo nie spodziewałam się wielkiego "wow". Włosy są mięciutkie, ale najbardziej urzekł mnie zapach odżywki Nivea.

Teraz tylko odliczam czas do ponownej dekoloryzacji i farbowania. Już nie mogę się doczekać blondu na łepetynie.
__________________
"Nie zamartwiaj się jednak przyszłością. Dzień dzisiejszy wystarczy ci aż nadto."

~Xbox & rock fan
Galadriela87 jest offline  
Stary 2011-08-16, 17:04   #4586
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 211
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
niee, z rodzinką
ale super
Cytat:
Napisane przez _eNchaNted_ Pokaż wiadomość
Ok kochane, ja się żegnam, dziś już raczej nie dam rady tutaj wstąpić, a w nocy wyjeżdżamy

także życzę Wam dużo słoneczka i przyjemnie spędzanych dni


do sklikania
udanego wyjazdu

Cytat:
Napisane przez Kotka17 Pokaż wiadomość
a wygodne są? moze sie na nie skusze chociaż tak średnio mi sie spodobały,ale do pracy w sam raz
tak, są
Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Pokaż wiadomość
ok są zdjęcia
farbka do włosów to Avon Advance Techniques professional hair colour odcień 12.01- ultra jasny popielaty blond http://www.my-avon.pl/farby-do-wloso...ce-techniques/ tu stronka do farb

a to zdjęcia:
1,2 - przed farbowaniem
3- z farbką na głowie
4,5,6 - po farbowaniu
nooo bardzo ładnie złapały kolor idealne dla Ciebie
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-08-16, 17:07   #4587
201607040946
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 21 731
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
kaguya
no i fajnie wyszło
tylko co zrobić,żeby te włosy na czubku głowy też były stalowe, nie rudawe

tez muszę ściąć końce, ale się boję bo jak ciachnę, to potem napale się na krótką szaloną fryzurę, a miałam zapuszczać:cojest :
201607040946 jest offline  
Stary 2011-08-16, 17:23   #4588
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez kaguya Pokaż wiadomość
tylko co zrobić,żeby te włosy na czubku głowy też były stalowe, nie rudawe

tez muszę ściąć końce, ale się boję bo jak ciachnę, to potem napale się na krótką szaloną fryzurę, a miałam zapuszczać:cojest :
Przy nastepnym farbowaniu kolor Ci się wyrówna.
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-08-16, 17:36   #4589
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Bolesławca (Dolny Śląsk)
Wiadomości: 3 586
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Właśnie TŻ mierzył mi włosy 47 cm w najdłuższym miejscu. (A ile On się przy tym nagadał, napukał w czoło itd.).
Czyli przyrost sredni, w marcu mialam 41 cm.
U mnie tego nie widać bo mam cieniowane. A we wrzesniu i tak kilka cm pojdzie pod noz, ale to dobrze, odświeżę sobie fryzurkę
I może od września dam im kopa dzięki Gelacetowi
47 hmmm mi mój powiedział ze mam 45 a wyglądają na fotce na dluższe te tż-ty jedne a cio to Gelacetow???????????
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
odżywianie włosków
Kotka17 jest offline  
Stary 2011-08-16, 17:39   #4590
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez Kotka17 Pokaż wiadomość
47 hmmm mi mój powiedział ze mam 45 a wyglądają na fotce na dluższe te tż-ty jedne a cio to Gelacetow???????????
No sama też mierzyłam wlasnie i zgadza sie, ale ze ja mam cieniowane to u mnie dlugosci nie wiadac.
Gelacet to bardzo dobry składowo prepat na włosy i paznokcie, juz go piłam, ale musialam przestać bo mialam mieć zabieg 5 sierpnia, no ale ze zabieg przelozony to i Gelacetu juz nie piłam.
Ma duzo zelatyny która działa bardzo dobrze na porost.
Piłam go kilka dni a i tak wydawało mi się że włosy ruszyły.
I ja piję, kupuję w saszetkach do rozpuszczania a są tez tabletki, ale zdecydowanie polecam saszetki.
Agatau88 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
balejaż, blond, farbowanie, farby blond

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:21.