Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII - Strona 166 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-08-19, 06:59   #4951
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
tak tak już ok co prawda 2-3 pierwsze dni to było ciągłe napięcie bo Sylwia od razu powiedziała nam, że nic nie jest pewne, nie wiadomo ile czasu ona przed naszym przyjazdem to zeżarła, trzeba obserwować bo grozi jej niewydolność nerek ale na szczęście musiała to zrobić naprawdę ciut przez naszym powrotem bo jest zdrowa jak ryba
No to dobrze - z takim psiakiem to jak z małym dzieckiem, człowiekowi od razu ciśnienie skacze i się zamartwia no to zdrówka życzę

Cytat:
Napisane przez syrena_ Pokaż wiadomość
Pewnie byly by o.k te farby. Ale ja sie boje , ze sprawia , ze moje wlosy niczym nie beda sie roznic od tych co mialam po rozjasniaczach

Gdyz moje wlosy juz z natury sa 'suche'.
Dziewczyna ma je cudowne . Moje musze prostowac bo mi faluja we wszystkie strony, pusza sie i sa jak juz pisalam - z natury 'suche'.
Obecnie udalo mi sie je troche odrzywic, wiec boje sie , znow je 'zmarnowac'.


Lecz pokaze jeszcze wlosy, ktore sa dla mnie marzeniem nie do spelnienia :P:P w zalaczniku
Ja robiłam palette kilka krotnie - różnymi i z 9% wodą i z 12% różnymi odcieniami i żaden nie był podobny do rozjaśniaczowego - kto Cię tak oszukał?

A te włosy to nasza Kitka

Cytat:
Napisane przez _paulinka2 Pokaż wiadomość
Amelka jest teraz tak cudowna że momentami chciałabym aby czas się zatrzymał pokazuję już gdzie jest światełko, robi nie nie nie, raczkuję, staje np w łóżeczku achh mogłabym o niej pisać i pisać a i na pewno lepiej znosi rozłąkę ze mną niż ja ! bardzo się przywiązała do tżta przez to... Jak jest u niego na rękach i ja ją chce wziąć to się nie daje i tuli do niego i ogólnie łobuzuję
Aż miło się czyta

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
widać, że lekko tylko już falują nic a nic suszarki nie tykałam
może to tak działa, że im bardziej nawilżone tym się robią bardziej proste
po umyciu rozczesałam i w miare schnięcia czesałam kilka razy szczotką, jak były juz prawie suche to najczesciej chyba załapały że mają się prostować
Czeszesz jak są jeszcze mokre ? a to nie niszczy ich czasem ?

Śliczne masz - jak Ci pzreszkadza, że Ci falują to mi oddaj

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
ja chyba nie odstawię suszarki nigdy, bo zawsze myję włosy rano, a nie mam codziennie tyle czasu, żeby czekać, aż włosy same wyschną no, ale pocieszam się tym, że suszę zimnym nawiewem
Ja też nie mam czasu rano - dlatego myję wieczorem odczekuję aż obeschną żeby z zupełnie mokrymi się nie kłaść i idę spać rano są suche i jakby pzred chwilką myte

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
najczęściej codziennie jak nie umyję włosów to się czuję nieświeża i się źle czuję przez cały dzień
też bym chciała codziennie ale ja muszę moje kręcicć na wałki - chyba bym oszalała jakbym miała to robić codziennie

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
dobra, obfociłam prawie z każdej strony oprócz od tylca, bo sama nie umiem ale od tylca też pięknie wyglądam wrzuciłam je od razu do albumu, żeby sobie były ku pamięci
Hehe na pewno ładnie wyglądasz
I jak zwykle piękne włosy
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-08-19, 07:06   #4952
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 4 529
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
bezczelna


Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
A ja dzis przy okazji jak byłam w miescie kupiłam buty
Jesiennie, ale nic
Łaziłam po sklepach, buty okropne, albo jakies mega wysokie albo takie jak na starsze panie.
Dokładnie

Cytat:
Napisane przez wasienka Pokaż wiadomość
w 4 osoby będziemy po 650zl płacić już ze wszystkim
Też uważam, że to bardzo dużo.. no a Infatuated, że okazyjnie - widać u mnie są zupełnie inne ceny

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
dziewczyny!! jestescie? jestem szatynką
JEzusie już się pzrestrachalam, że walnęłaś ciemną farbę
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-08-19, 09:34   #4953
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
dziewczyny!! jestescie? jestem szatynką
cooo?!

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
ok pokaze mokre
1- bez lampy hahaha (ok mam dosc ciemno teraz w pokoju )
2- z lampą
o kurcze, faktycznie jak ciemny blond CI wyszedł jak to możliwe?

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość
Czeszesz jak są jeszcze mokre ? a to nie niszczy ich czasem ?
taak, zawsze po myciu rozczesuje ale zawsze odrazu suszyłam i na szczotke, albo zostawiam a teraz schły sobie i je czesałam no i się troche wyprostowały dzięki temu

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość
Też uważam, że to bardzo dużo.. no a Infatuated, że okazyjnie - widać u mnie są zupełnie inne ceny
No ja uważam, że to dobra cena, moje koleżanki we 3 płacą 500zł za pokoje(każda ma oddzielny) plus opłaty, wiec w sumie ok 800zł za pokój wychodzi
infatuated jest offline  
Stary 2011-08-19, 10:01   #4954
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomości: 4 232
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cześć kochane
Wpadłam się przywita, zaglądam do Was ale czasu brak.Wiecie pogoda piękna to w plener.
Jak wrócę do de.to mnie nie wyklną.Juz jestem tak opalona ze aż się boje co będzie jak się farbne.Mega kontrast

Buahhot
OMG takie ciemne wyszły?
Ale na pewno się spierze
Jestem ciekawa efektu w dzień.

Snow
Wiesz az mi serce stanelo jak czytalam co ta Twoja psinka narobiła.
Ale dobrze ze już po wszystkim i ma się dobrze.No i widzę ze pani tez się ma całkiem całkiem.Nie narzekamy tylko się relaksujemy!!!!!!!!

Kitka
Matko jakie piękne te Twoje włosy.: love:
A ja jutro podcinam 3 cm.

Infa
Twoje tez piękne
Mi to zajmie chyba z 10 lat zanim dojdę do takiej długości

NO i witam nowe blondyneczki w naszym gronie

A mi przyszły pędzelki i jestem taka happy
Sa takie boskie
Jak na razie m-apu nie robię ale jak tylko wyląduje przed moja toaletka to będę się mazać ile wlezie
No i ostatnie NEWS z mojej strony dziś stuka 9 dzień bez papierosa.Moze tym razem mi się uda pozbyć tego świństwa.
Ok kochane lecę nad wodę.Milego i słonecznego dnia dla Was i wielgachny buziol.
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline  
Stary 2011-08-19, 10:22   #4955
karolka1980-80
Zakorzenienie
 
Avatar karolka1980-80
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 3 848
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Buahhot Ale masz ciemne włosy


Dziewczyny, często wspominałyście o farbie Londa 12/9. Wczoraj byłam w sklepie ją obejrzeć, bo tania i włosów tak nie niszczy, ale jedna rzecz mnie odrzuciła, na farbie pisze, że jest to kolor do 6 tygodni A na mojej głowie takie farby trzymają zawsze 3 góra 4 dni Możecie mi powiedzieć jak długo mniej więcej ta farba trzyma?? Bo przy moim codziennym myciu głowy pewnie zaraz by jej nie było no a może nie jest z nią tak źle i trzyma dłużej
karolka1980-80 jest offline  
Stary 2011-08-19, 10:24   #4956
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

buahot
pokaż zdjęcia w świetle dziennym, ja mysle ze w dziennym jest jasno
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-08-19, 10:35   #4957
wasienka
Zadomowienie
 
Avatar wasienka
 
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: Tomaszów Maz. / Warszawa :)
Wiadomości: 1 000
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość
Też uważam, że to bardzo dużo.. no a Infatuated, że okazyjnie - widać u mnie są zupełnie inne ceny
niestety, to jest stolica trzeba płacić za wygodę a uwierzcie mi, że prawie oszalałam od szukania jakiegoś lokum - masakra!
wasienka jest offline  
Stary 2011-08-19, 10:40   #4958
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez karolka1980-80 Pokaż wiadomość
Buahhot Ale masz ciemne włosy


Dziewczyny, często wspominałyście o farbie Londa 12/9. Wczoraj byłam w sklepie ją obejrzeć, bo tania i włosów tak nie niszczy, ale jedna rzecz mnie odrzuciła, na farbie pisze, że jest to kolor do 6 tygodni A na mojej głowie takie farby trzymają zawsze 3 góra 4 dni Możecie mi powiedzieć jak długo mniej więcej ta farba trzyma?? Bo przy moim codziennym myciu głowy pewnie zaraz by jej nie było no a może nie jest z nią tak źle i trzyma dłużej
jak to 3 -4 dni? szamponetka, to tak ale farba??
przecież jak rozjasniamy odrost to się trzyma te 3-4 tyg, az do następnego robienia odrostu najwyzej farba może rudzieć na odroscie, ale schodzić? do tej pory tylko ten Syoss Buahhot się wypłukał

Edytowane przez infatuated
Czas edycji: 2011-08-19 o 10:41
infatuated jest offline  
Stary 2011-08-19, 10:49   #4959
karolka1980-80
Zakorzenienie
 
Avatar karolka1980-80
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 3 848
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
jak to 3 -4 dni? szamponetka, to tak ale farba??
przecież jak rozjasniamy odrost to się trzyma te 3-4 tyg, az do następnego robienia odrostu najwyzej farba może rudzieć na odroscie, ale schodzić? do tej pory tylko ten Syoss Buahhot się wypłukał
Robiłam Loreal Casting i zszedł po 4 dniach, a Loreal Preference po 2 dniach
To chyba spróbuję tej faby następnym razem, droga nie jest, więc nawet jakby się wypłukała to tak dużo kasy nie stracę.
karolka1980-80 jest offline  
Stary 2011-08-19, 10:51   #4960
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 783
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
to jak tam, TŻ już wrócił??
Wrócił jednak
Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
ok pokaze mokre
1- bez lampy hahaha (ok mam dosc ciemno teraz w pokoju )
2- z lampą
O mamo Pokaż jutro koniecznie jak wyglądają
Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość
:
Też uważam, że to bardzo dużo.. no a Infatuated, że okazyjnie - widać u mnie są zupełnie inne ceny

Jak po 650 zł to w zimie nawet ok jest, z tego co sie orientuje to ci znajomi którzy wynajmują mniej więcej tyle płącą,już ze wszystkim. Ale latem czy wiosną jak sie nie grzeje to jednak sporo
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-08-19, 10:54   #4961
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez karolka1980-80 Pokaż wiadomość
Robiłam Loreal Casting i zszedł po 4 dniach, a Loreal Preference po 2 dniach
To chyba spróbuję tej faby następnym razem, droga nie jest, więc nawet jakby się wypłukała to tak dużo kasy nie stracę.
z odrostu? niemożliwe
a Casting to szampon czy te Glossy Blonds farby?
mi Preference Islande jak robiłam to zszedł po 3 tyg


Blondaaski..jutro jadę musze jeszcze dziś pare rzeczy zakupić no i się może przejdę na Smerfy do kina
infatuated jest offline  
Stary 2011-08-19, 11:07   #4962
karolka1980-80
Zakorzenienie
 
Avatar karolka1980-80
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 3 848
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
z odrostu? niemożliwe
a Casting to szampon czy te Glossy Blonds farby?
mi Preference Islande jak robiłam to zszedł po 3 tyg


Blondaaski..jutro jadę musze jeszcze dziś pare rzeczy zakupić no i się może przejdę na Smerfy do kina
Na całej długości Casting Creme Gloss. To moje włosy są jakieś inne, no ale i tak spróbuję tą Londę w najbliższym czasie może ona będzie się lepiej trzymała.

A gdzie jedziesz?? Widziałam reklamę w TV tych Smerfów, też bym na nie poszła
karolka1980-80 jest offline  
Stary 2011-08-19, 11:10   #4963
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez karolka1980-80 Pokaż wiadomość
Na całej długości Casting Creme Gloss. To moje włosy są jakieś inne, no ale i tak spróbuję tą Londę w najbliższym czasie może ona będzie się lepiej trzymała.

A gdzie jedziesz?? Widziałam reklamę w TV tych Smerfów, też bym na nie poszła
a jaki masz teraz kolor?

Jade do Zakopca z rodzinką no Smerfy zapowiadają się fajnie, widziałam zwiastun w kinie i się chyba dziś wybiorę
infatuated jest offline  
Stary 2011-08-19, 11:26   #4964
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

dzień dobry

Snow
- no jaśniutkie jaśniutkie, dlatego mi się aż tak nie podobają jak jestem teraz taka opalona, może jak trochę zrobię się bledsza to będę się sobie bardziej podobać wstrzymuję się z kombinowaniem
Cytat:
Napisane przez karolka1980-80 Pokaż wiadomość
Dziewczyny, często wspominałyście o farbie Londa 12/9. Wczoraj byłam w sklepie ją obejrzeć, bo tania i włosów tak nie niszczy, ale jedna rzecz mnie odrzuciła, na farbie pisze, że jest to kolor do 6 tygodni A na mojej głowie takie farby trzymają zawsze 3 góra 4 dni Możecie mi powiedzieć jak długo mniej więcej ta farba trzyma?? Bo przy moim codziennym myciu głowy pewnie zaraz by jej nie było no a może nie jest z nią tak źle i trzyma dłużej
ja farbuję tą londą od 1,5 roku co 3 tygodnie codziennie myję włosy, kilka postów wstecz wrzuciłam fotkę tydzień po farbowaniu
Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
Blondaaski..jutro jadę musze jeszcze dziś pare rzeczy zakupić no i się może przejdę na Smerfy do kina
już juuuutro?
ja dopiero w niedzielę ale na plecaki to chyba będziemy musieli wziąć przyczepkę, bo jak 6 osób w aucie jedzie to ja nie wiem czy 6 plecaków upchniemy do bagażnika + namioty dobrze, że auto mamy duuuuuże


lecę po zakupy
kitkulka jest offline  
Stary 2011-08-19, 11:28   #4965
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Dziewczyny jedziecie na wakacje i będą pustki na watku

Edytowane przez Agatau88
Czas edycji: 2011-08-19 o 11:34
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-08-19, 11:36   #4966
karolka1980-80
Zakorzenienie
 
Avatar karolka1980-80
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 3 848
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
a jaki masz teraz kolor?

Jade do Zakopca z rodzinką no Smerfy zapowiadają się fajnie, widziałam zwiastun w kinie i się chyba dziś wybiorę
Teraz mam jasny rudy z białymi pasemkami cienkimi robionymi bardzo gęsto jak dorwę zdjęcie na których mam proste włosy zaraz po wizycie u fryzjera to wrzucę, mam zdjęcie włosów trochę takich falowanych, ale na nich słabo widać.

To baw się dobrze Jak będziesz na Smerfach to napisz potem czy są takie fajne jak zapowiadają

kitkulka Widziałam ten kolorek włosów, który wrzuciłaś, śliczny jest A mocno Ci takie farbowanie niszczy włosy?? co 3 tygodnie farbujesz tylko odrost czy całe??
karolka1980-80 jest offline  
Stary 2011-08-19, 11:52   #4967
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez karolka1980-80 Pokaż wiadomość
kitkulka Widziałam ten kolorek włosów, który wrzuciłaś, śliczny jest A mocno Ci takie farbowanie niszczy włosy?? co 3 tygodnie farbujesz tylko odrost czy całe??
dziękuję

jak widać nie niszczy mi włosów, ale to pewnie dlatego, że o nie dbam jak każda Blondynka na tym wątku
tylko odrost farbuję
kitkulka jest offline  
Stary 2011-08-19, 11:54   #4968
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
dzień dobry

Snow
- no jaśniutkie jaśniutkie, dlatego mi się aż tak nie podobają jak jestem teraz taka opalona, może jak trochę zrobię się bledsza to będę się sobie bardziej podobać wstrzymuję się z kombinowaniem

ja farbuję tą londą od 1,5 roku co 3 tygodnie codziennie myję włosy, kilka postów wstecz wrzuciłam fotkę tydzień po farbowaniu

już juuuutro?
ja dopiero w niedzielę ale na plecaki to chyba będziemy musieli wziąć przyczepkę, bo jak 6 osób w aucie jedzie to ja nie wiem czy 6 plecaków upchniemy do bagażnika + namioty dobrze, że auto mamy duuuuuże


lecę po zakupy
nie kombinuj
ja póki co też nic nie robie, ale się zastanawiam jak będę wygladać jak wróće z wakacji na pewno będę mocno opalona a te włosy takie jasne, no ehh trza będzie coś robić

no też nie wiem, jakoś musicie się pomieścić my jak jechaliśmy na narty to też upychanie było haha ale wesoło przynajmniej

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Dziewczyny jedziecie na wakacje i będą pustki na watku
a jak wrócimy juz wszystkie to znowu będzie po 10 stron dziennie i co chwile nowa część

Cytat:
Napisane przez karolka1980-80 Pokaż wiadomość
Teraz mam jasny rudy z białymi pasemkami cienkimi robionymi bardzo gęsto jak dorwę zdjęcie na których mam proste włosy zaraz po wizycie u fryzjera to wrzucę, mam zdjęcie włosów trochę takich falowanych, ale na nich słabo widać.

To baw się dobrze Jak będziesz na Smerfach to napisz potem czy są takie fajne jak zapowiadają

kitkulka Widziałam ten kolorek włosów, który wrzuciłaś, śliczny jest A mocno Ci takie farbowanie niszczy włosy?? co 3 tygodnie farbujesz tylko odrost czy całe??
jasny rudy hmm..a bardzo go widać? bo jak tak, to londa Ci nie złapie raczej.
Ok dam znać czy było smerfastycznie
co do farbowania to jak już osiągniesz na całości taki kolorek jak chcesz, to potem co 3 czy 4 tyg robisz tylko odrost, więc to nie niszczy

też lecę na zakupy, musze jakieś szorty znalezc

Edytowane przez infatuated
Czas edycji: 2011-08-19 o 11:56
infatuated jest offline  
Stary 2011-08-19, 11:56   #4969
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
dziękuję

jak widać nie niszczy mi włosów, ale to pewnie dlatego, że o nie dbam jak każda Blondynka na tym wątku
tylko odrost farbuję
Ale nie każda osoba mimo dbania ma ładne włosy
Choć na naszym watku to chyba wszystkie maja zadbane włosy
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-08-19, 12:00   #4970
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
nie kombinuj
ja póki co też nic nie robie, ale się zastanawiam jak będę wygladać jak wróće z wakacji na pewno będę mocno opalona a te włosy takie jasne, no ehh trza będzie coś robić

no też nie wiem, jakoś musicie się pomieścić my jak jechaliśmy na narty to też upychanie było haha ale wesoło przynajmniej
nie kombinuję, nie kombinuję
pewnie będziesz tak strzaskana po wakacjach jak ja wtedy po tej swojej Sycylii, później nosiłam włosy związane, żeby nie było takiego kontrastu

a w aucie to spokojnie się pomieścimy, bo jest miejsca na 7 osób, tylko właśnie bagaże, ale już problem powoli się rozwiązuje - będzie jeszcze bagażnik na dachu damy radę, najwyżej kogoś po drodze się wyrzuci

ja jeszcze nie wyszłam po zakupy, bo burza jest
Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Ale nie każda osoba mimo dbania ma ładne włosy
Choć na naszym watku to chyba wszystkie maja zadbane włosy
bo do tego trzeba cierpliwości i dopiero po dłuższym czasie widać efekty dbania
kitkulka jest offline  
Stary 2011-08-19, 12:11   #4971
brightened
Rozeznanie
 
Avatar brightened
 
Zarejestrowany: 2011-07
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 892
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Dzień dobry!
To znowu ja. Kupiłam właśnie farbę L'Oreal, Recital Preference - Stockholm i zamierzam pofarbować włosy w poniedziałek. Na opakowaniu pisze, że farbę powinno się trzymać 30 minut. Wczoraj poradziłyście mi abym trzymała 30 minut na odrostach i 20 minut na całości czyli wyszło 50 minut na odroście mogę ją tak długo trzymać?
brightened jest offline  
Stary 2011-08-19, 12:11   #4972
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
nie kombinuję, nie kombinuję
pewnie będziesz tak strzaskana po wakacjach jak ja wtedy po tej swojej Sycylii, później nosiłam włosy związane, żeby nie było takiego kontrastu

a w aucie to spokojnie się pomieścimy, bo jest miejsca na 7 osób, tylko właśnie bagaże, ale już problem powoli się rozwiązuje - będzie jeszcze bagażnik na dachu damy radę, najwyżej kogoś po drodze się wyrzuci

ja jeszcze nie wyszłam po zakupy, bo burza jest

bo do tego trzeba cierpliwości i dopiero po dłuższym czasie widać efekty dbania
no pewnie tak, będę strzaskana na mahoń w zeszłym roku miałam ten sam problem i przyciemniałam tym syossem średni blond

hah najwyzej ktoś bedzie biegł za samochodem

burza?! u mnie 30 stopni i mega słonce
infatuated jest offline  
Stary 2011-08-19, 12:15   #4973
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
no pewnie tak, będę strzaskana na mahoń w zeszłym roku miałam ten sam problem i przyciemniałam tym syossem średni blond

hah najwyzej ktoś bedzie biegł za samochodem

burza?! u mnie 30 stopni i mega słonce
ale teraz powstrzymajmy się i nie przyciemniajmy

u mnie już też się przejaśnia
kitkulka jest offline  
Stary 2011-08-19, 12:16   #4974
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 783
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

U mnie od rana burza i pada
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-08-19, 12:27   #4975
karolka1980-80
Zakorzenienie
 
Avatar karolka1980-80
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 3 848
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
jasny rudy hmm..a bardzo go widać? bo jak tak, to londa Ci nie złapie raczej.
Ok dam znać czy było smerfastycznie
co do farbowania to jak już osiągniesz na całości taki kolorek jak chcesz, to potem co 3 czy 4 tyg robisz tylko odrost, więc to nie niszczy

też lecę na zakupy, musze jakieś szorty znalezc
Wrzucę zdjęcia to może będzie łatwiej wam określicz czy Londa da radę moim włosom
Pierwsze zdjęcie zaraz po wizycie u fryzjera, 2- ze sztucznym światłem, 3 i 4 naturalne oświetlenie

kitkulka Widać, że masz ładne zadbane włosy
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSCF0009a.jpg (25,9 KB, 24 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSCF0022a.jpg (51,8 KB, 15 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSCF0026a.jpg (52,8 KB, 19 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSCF0028a.jpg (56,6 KB, 26 załadowań)
karolka1980-80 jest offline  
Stary 2011-08-19, 12:39   #4976
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez brightened Pokaż wiadomość
Dzień dobry!
To znowu ja. Kupiłam właśnie farbę L'Oreal, Recital Preference - Stockholm i zamierzam pofarbować włosy w poniedziałek. Na opakowaniu pisze, że farbę powinno się trzymać 30 minut. Wczoraj poradziłyście mi abym trzymała 30 minut na odrostach i 20 minut na całości czyli wyszło 50 minut na odroście mogę ją tak długo trzymać?
Mozesz a nawet powinnaś.
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-08-19, 12:40   #4977
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

hej dopiero wróciłam z zakupów aaale mamy żarełka i dziś wieczorem ognicho a zaraz wskakuję w kostium i idę korzystać ze słonka
aaaa i kupiłam sobie bluzeczkę taką zwiewną mgiełkę, dorwałam w carry na wyprzedaży za 29zł ze 119zł jestem zadowolona

Buahhot pokazuj się no ale już!

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Pokaż wiadomość
No to dobrze - z takim psiakiem to jak z małym dzieckiem, człowiekowi od razu ciśnienie skacze i się zamartwia no to zdrówka życzę


dokładnie jednym słowem mam przesrane dziś jak nas nie było zżarła już opakowanie kartonowe po jajkach no comment

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Pokaż wiadomość
Cześć kochane
Wpadłam się przywita, zaglądam do Was ale czasu brak.Wiecie pogoda piękna to w plener.
Jak wrócę do de.to mnie nie wyklną.Juz jestem tak opalona ze aż się boje co będzie jak się farbne.Mega kontrast

Buahhot
OMG takie ciemne wyszły?
Ale na pewno się spierze
Jestem ciekawa efektu w dzień.

Snow
Wiesz az mi serce stanelo jak czytalam co ta Twoja psinka narobiła.
Ale dobrze ze już po wszystkim i ma się dobrze.No i widzę ze pani tez się ma całkiem całkiem.Nie narzekamy tylko się relaksujemy!!!!!!!!

Kitka
Matko jakie piękne te Twoje włosy.
A ja jutro podcinam 3 cm

Infa
Twoje tez piękne
Mi to zajmie chyba z 10 lat zanim dojdę do takiej długości

NO i witam nowe blondyneczki w naszym gronie

A mi przyszły pędzelki i jestem taka happy
Sa takie boskie
Jak na razie m-apu nie robię ale jak tylko wyląduje przed moja toaletka to będę się mazać ile wlezie
No i ostatnie NEWS z mojej strony dziś stuka 9 dzień bez papierosa.Moze tym razem mi się uda pozbyć tego świństwa.
Ok kochane lecę nad wodę.Milego i słonecznego dnia dla Was i wielgachny buziol.
cześć kochanie taaak relaksujemy się póki możemy
a za Ciebie trzymam mocno kciuki żebyś uwolniła się od tych wstrętnych fajek

Cytat:
Napisane przez brightened Pokaż wiadomość
Dzień dobry!
To znowu ja. Kupiłam właśnie farbę L'Oreal, Recital Preference - Stockholm i zamierzam pofarbować włosy w poniedziałek. Na opakowaniu pisze, że farbę powinno się trzymać 30 minut. Wczoraj poradziłyście mi abym trzymała 30 minut na odrostach i 20 minut na całości czyli wyszło 50 minut na odroście mogę ją tak długo trzymać?
ja trzymam stockholm zawsze 50min na odrostach także spokojnie
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-08-19, 12:41   #4978
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez karolka1980-80 Pokaż wiadomość
Wrzucę zdjęcia to może będzie łatwiej wam określicz czy Londa da radę moim włosom
Pierwsze zdjęcie zaraz po wizycie u fryzjera, 2- ze sztucznym światłem, 3 i 4 naturalne oświetlenie

kitkulka Widać, że masz ładne zadbane włosy
Możesz mieć szare po Londzie tam gdzie masz te jasne pasma.
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-08-19, 12:46   #4979
karolka1980-80
Zakorzenienie
 
Avatar karolka1980-80
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 3 848
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Możesz mieć szare po Londzie tam gdzie masz te jasne pasma.
Szarych się akurat nie boję, bo to się przecież spłuka, tak samo jak plama po fioletowej płukance jaką mi zafundowała fryzjerka

Czyli myślisz, że na tych rudawych Londa powinna złapać??
karolka1980-80 jest offline  
Stary 2011-08-19, 12:54   #4980
brightened
Rozeznanie
 
Avatar brightened
 
Zarejestrowany: 2011-07
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 892
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy! Cz: XII

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Mozesz a nawet powinnaś.
Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość

ja trzymam stockholm zawsze 50min na odrostach także spokojnie
Ok, bo myślałam, że źle coś zrozumiałam. Dziękuję za odpowiedź
brightened jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
balejaż, blond, farbowanie, farby blond

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:37.