Fryzurka z "Musisz to miec"(tvn style) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-06-08, 20:34   #1
Deanne
Raczkowanie
 
Avatar Deanne
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 169

Fryzurka z "Musisz to miec"(tvn style)


w tym tygodniu na reklamach "musisz to miec" byla taka blondynka, ktorej zrobili piekna fryzurke.. Niestety reklame widzialam tylko raz, tvn stylu nie posiadam, wiec w was moja nadzieja
moze ktos wie o jaka fryzurke mi chodzi i wklei troszke podobna?
please!!!
Deanne jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-08, 21:03   #2
streptococus
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2004-01
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 785
Dot.: Fryzurka z "Musisz to miec"(tvn style)

popros dziewcyzny kotre maja aprat cyfrowy niech zrobia fote tej fryzury
__________________
Jeśli do ludzia tuli sie ludź,
to ludź do ludzia musi coś czuć

pozdrovionka

taaadaaaam
streptococus jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-09, 15:36   #3
Deanne
Raczkowanie
 
Avatar Deanne
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 169
Dot.: Fryzurka z "Musisz to miec"(tvn style)

taa. tylko ja nie wiem czy to byla powtorka czy reklama programu ktory ma dopiero leciec.


jezeli ktoras dziewczyna zrobilaby zdjecie bylabym ogromnie wdzieczna

ehh, mam nadzieje, ze ktos to przeczyta
Deanne jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-09, 16:10   #4
Ami
Zakorzenienie
 
Avatar Ami
 
Zarejestrowany: 2002-03
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 845
Dot.: Fryzurka z "Musisz to miec"(tvn style)

Wydaje mi się, że chodzi o ten program, który jest nadawany od wczoraj. Tam była blondynka. Niestety z fotką ci nie pomogę.
Ami jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-09, 17:38   #5
streptococus
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2004-01
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 785
Dot.: Fryzurka z "Musisz to miec"(tvn style)

no on jest od wczoraj albo od dzis bedzie ten program mnie tez sie ta fryzurka podoba jelsi mzoecie to napiscie o kotrej bedzie lecial ten program to moze uda misie moim zlomem zrobic ta fryzurke pzodrawiam
__________________
Jeśli do ludzia tuli sie ludź,
to ludź do ludzia musi coś czuć

pozdrovionka

taaadaaaam
streptococus jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-13, 20:38   #6
hechicera
Raczkowanie
 
Avatar hechicera
 
Zarejestrowany: 2003-11
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 30
GG do hechicera
Wink Dot.: Fryzurka z "Musisz to miec"(tvn style)

Proszę
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Snapshot004.jpg (57,6 KB, 252 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Snapshot005.jpg (30,4 KB, 160 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Snapshot007.jpg (26,3 KB, 106 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Snapshot009.jpg (28,9 KB, 113 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Snapshot018.jpg (38,5 KB, 121 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Snapshot019.jpg (42,8 KB, 123 załadowań)
hechicera jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-13, 20:40   #7
hechicera
Raczkowanie
 
Avatar hechicera
 
Zarejestrowany: 2003-11
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 30
GG do hechicera
Dot.: Fryzurka z "Musisz to miec"(tvn style)

cd
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Snapshot020.jpg (45,3 KB, 72 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Snapshot021.jpg (32,9 KB, 68 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Snapshot022.jpg (35,4 KB, 86 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Snapshot023.jpg (36,4 KB, 47 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Snapshot024.jpg (28,1 KB, 80 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Snapshot025.jpg (28,7 KB, 93 załadowań)
hechicera jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-13, 20:41   #8
hechicera
Raczkowanie
 
Avatar hechicera
 
Zarejestrowany: 2003-11
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 30
GG do hechicera
Dot.: Fryzurka z "Musisz to miec"(tvn style)

cd..
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Snapshot026.jpg (30,1 KB, 118 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Snapshot027.jpg (28,5 KB, 88 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Snapshot028.jpg (33,7 KB, 98 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Snapshot029.jpg (46,0 KB, 129 załadowań)
hechicera jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-13, 21:17   #9
madinga
Raczkowanie
 
Avatar madinga
 
Zarejestrowany: 2003-11
Lokalizacja: Warszawa /Konin/
Wiadomości: 68
Dot.: Fryzurka z "Musisz to miec"(tvn style)

Uśmiechnęłam się do siebie, bo dziś pani fryzjerka zrobiła mi taką samą fryzurkę We włoskach jest mi fantastycznie, dawno się tak dobrze nie czułam
madinga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-13, 22:25   #10
streptococus
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2004-01
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 785
Dot.: Fryzurka z "Musisz to miec"(tvn style)

a mozesz pokazac foty twojej fryzurki ??wiesz tak ze wszystkich stron prosze prosze prosze !!!!!!!
__________________
Jeśli do ludzia tuli sie ludź,
to ludź do ludzia musi coś czuć

pozdrovionka

taaadaaaam
streptococus jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-14, 01:04   #11
madinga
Raczkowanie
 
Avatar madinga
 
Zarejestrowany: 2003-11
Lokalizacja: Warszawa /Konin/
Wiadomości: 68
Dot.: Fryzurka z "Musisz to miec"(tvn style)

Niestety na razie nie mam jak sobie zrobić fotek :| ale postaram się jakoś temu zaradzić
madinga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-14, 12:10   #12
streptococus
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2004-01
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 785
Dot.: Fryzurka z "Musisz to miec"(tvn style)

a jak wytlumaczylas fryzierce ta fryzure ?? bylas ze zdjeciami ??powiedz cosik wiecej no i oczywiscie czekam na foty bo jestembardzo ciekawa wyniku pozdrawiam gorąco
__________________
Jeśli do ludzia tuli sie ludź,
to ludź do ludzia musi coś czuć

pozdrovionka

taaadaaaam
streptococus jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-15, 20:15   #13
Deanne
Raczkowanie
 
Avatar Deanne
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 169
Dot.: Fryzurka z "Musisz to miec"(tvn style)

dzieki kochana jestes!
teraz musze tylko wydrukowac i do fryzjera!
Deanne jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-17, 11:42   #14
madinga
Raczkowanie
 
Avatar madinga
 
Zarejestrowany: 2003-11
Lokalizacja: Warszawa /Konin/
Wiadomości: 68
Dot.: Fryzurka z "Musisz to miec"(tvn style)

Streptococus, chyba najlepiej będzie, jak zabierzesz te zdjątka na dyskietce, wielu fryzjerów na możliwość na miejscu (bądź w domu, jeżeli przyniesiesz np. dzień wcześńiej) przejrzeć takie zdjątka. Mi fryzjerka przede wszystkim wycieniowała włosy (i przerzedziła, bo mam ich strasznie dużo, a w lecie to mało praktyczna sprawa). Ja już przyszłam z jakimś tam pomysłem, żeby przedziałek nie był na środku, później, żeby były ścięte na skos i wyszło coś bardzo podobnego do tego na zdjęciach. Ja mam tylko trochę dłuższe tyłu, bo chciałam, żeby dało się je spiąć.
madinga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-17, 15:48   #15
ahgatta
Raczkowanie
 
Avatar ahgatta
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 474
Dot.: Fryzurka z "Musisz to miec"(tvn style)

dzięki bardzo za zdjęcia tej fryzurki. . sama też o niej marzę bo mam podobne włosy ale myślałam, że nici z tego bo nigdy nie wytłumaczę fryzjerowi a nie miałam możliwości tego nagrać
ahgatta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-27, 14:54   #16
pestka1830
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 3 245
Dot.: Fryzurka z "Musisz to miec"(tvn style)

hej. szukam stronki z fryzurami. szukałam już ale nie znalazłam. może ktoś ma. jeśli tak to proszę o link.
pestka1830 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-27, 15:06   #17
streptococus
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2004-01
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 785
Dot.: Fryzurka z "Musisz to miec"(tvn style)

no chyba bede musiala isc z dyskietka do fryziera pozdrawiam i dziekuje
__________________
Jeśli do ludzia tuli sie ludź,
to ludź do ludzia musi coś czuć

pozdrovionka

taaadaaaam
streptococus jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-27, 18:58   #18
nafie
Wtajemniczenie
 
Avatar nafie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: okolice Warszawy
Wiadomości: 2 070
GG do nafie
Dot.: Fryzurka z "Musisz to miec"(tvn style)

heh.. nie wiem co Wy widzicie w tej fryzurce.. mi sie tam za bardzo ona nie podoba no ale wiadomo rzecz gustu
najwazniejsze zeby sie dobrze czuc
__________________
"Gdybyśmy tylko mogli dostać to, co chcemy, gdy uważamy, że tego potrzebujemy, życie nie przedstawiałoby żadnego problemu, żadnej tajemnicy i żadnego znaczenia."

Henry Miller

nafie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-27, 22:03   #19
madinga
Raczkowanie
 
Avatar madinga
 
Zarejestrowany: 2003-11
Lokalizacja: Warszawa /Konin/
Wiadomości: 68
Dot.: Fryzurka z "Musisz to miec"(tvn style)

Cytat:
Napisane przez nafie
heh.. nie wiem co Wy widzicie w tej fryzurce.. mi sie tam za bardzo ona nie podoba no ale wiadomo rzecz gustu
najwazniejsze zeby sie dobrze czuc

Ehhh, nafie, jak się ma kwadratową twarz, to naprawdę trudno sobie dobrać fryzurkę I ja mam jeszcze "pucołowate" poliki i taka fryzurka naprawdę jest dla mnie super Zawsze zazdrościłam paniom, które mają spiczasty podbródek i szczupluką twarz, bo im pasują prawie wszystkie fryzury
madinga jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:11.