Proszę o poradę odnośnie pielęgnacji - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2011-07-24, 13:55   #1
LadyJagoda
Zakorzenienie

Question

Proszę o poradę odnośnie pielęgnacji

Witam;*
Mam prośbę mogłybyście mi powiedzieć czy jest to odpowiednia pielęgnacja twarzy dla 18latki,która ma suchą skórę.Niestety ja w ogóle nie znam się na kosmetykach,jestem pod ogromnym wrażeniem Waszej wiedzy i nieśmiało proszę o odpowiedź,ewentualnie o jakieś podpowiedzi.
RANO:przecieram twarz płynem micelarnym,smaruje buźkę kremem nawilżającym dla dzieci,daje filtr 50 Babydream i pudruje Almay
Wieczorem:Zmywam to płynem micelarnym,myje twarz szmatką z mikrofibry i przemywam mlekiem,potem zmywam to mleko i przemywam tonikiem, następnie smaruje twarz kremem Nivea lub Bambino.

Dwa razy w tygodniu nakładam maseczkę nawilżająca,a co drugi tydzień maseczkę z mleka i żelatyny.

Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi
LadyJagoda jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-07-26, 12:33   #2
sensualitat
Wtajemniczenie

GG do sensualitat
Dot.: Proszę o poradę odnośnie pielęgnacji

Sucha skóra jest trudna w pielęgnacji, często bywa również wrażliwa, może więc warto skorzystac z porady dermatologa? Jeśli próbujesz pielęgnacji na własną rękę, doradziłabym Ci sięgnięcie po apteczne firmy, np. Eucerin, Iwostin, Pharmaceris, La Roche Posay. Drogeryjne kremy typu Nivea, Garnier, AA, raczej nie zdadzą egzaminu. Piszę z własnego doświadczenia, ponieważ zmagam się z suchą skóra na ciele i dopiero apteczne balsamy przeniosły mi ulgę. Warto również łykać suplementy, które będą nawilżały skórę od środka.
Pozdrawiam
Stary 2011-07-27, 17:39   #3
bonifacy34
Agencja Spamu - Nie stać nas na reklamę, więc spamujemy!