Po chemioterapii - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-07-31, 10:17   #1
ba-lu
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2003-01
Wiadomości: 24

Po chemioterapii


Witam
Bardzo proszę radę jak doprowadzić skórę do normalnej kondycji po leczeniu cytostatykami. Miesiąc temu miałam ostatnią chemię. Skóra na twarzy stała się sucha, cienka wręcz pergaminowa. Zawsze miałam skórę delikatną, wrażliwą, ale teraz jest jak wiórek. W trakcie leczenia stosowałam apteczny physiogel krem, tylko ten krem przynosił ulgę.
ba-lu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-01, 21:01   #2
quench
Are you talking to me?!
 
Avatar quench
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 5 454
Dot.: Po chemioterapii

Witaj. Musisz unikać kosmetyków perfumowanych, zawierających alkohol, parabeny czy inne substancje potencjalnie drażniące. Najlepiej będzie jak pójdziesz do apteki i poprosisz o kremy do pielęgnacji skóry przy radioterapii (takie kosmetyki ma zdaje się np. Eucerin czy Irena Eris). Są one dosyć tłuste, ale masz gwarancję, że Ci nie zaszkodzą.
Buzię myj bardzo delikatnymi środkami, np. dla dzieciaczków.
Pamiętaj, że na efekty trzeba trochę poczekać, bo działanie cytostatyków utrzymuje się przez pewien czas. Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia
__________________
quench jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:13.