zmiana wizerunku-pomocy!!! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-08-03, 13:26   #1
wniebowzieta_XD
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 7
Exclamation

zmiana wizerunku-pomocy!!!


Hej chciałabym abyście doradziły mi co moge zmieic aby lepiej wyglądać, jak sie malowac aby odwrócić uwage od duzego nosa i poprzez makijaz powiekszyc bardzo malutkie oczka Chce tez zmienic fryzure moze zrobic grzywke i zafarbowac wlosy ale kompletnie nie wiem jaki kolor i cięcie by pasowało do mojego kształtu twarzy( wogole sama nie potrafie okreslic jaki on jest )
Mam bardzo jasną cerę jasne i cienkie blond włosy którym brakuje objętosci i sa przyklapniete Oprawa oczu jest jasna a teczówki maja mocno zielony kolor co dodatkowo podkreslam soczewkami wzmacniającymi ich barwe Mam 173 cm wzrostu i waze 50 kg. Moje włosy są długie i tak jak juz wczesniej pisałam chciałabym tylko zmienic fryzure bez znacznej zmiany długosci (mialam kiedys krótkie ale zle sie w nich czułam)
Licze na Wasze rady dotyczace poprawy mojego wyglądu bo aktualnie nie zbyt podobam sie sobie i bardzo chciałabym cos zmienic Na załaczonych zdjeciach mam tylko pomalowane rzesy
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg foto 271.jpg (86,2 KB, 306 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg foto 272.jpg (110,7 KB, 127 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg foto 273.jpg (91,2 KB, 224 załadowań)
wniebowzieta_XD jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-03, 14:18   #2
Kaaamila
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 24
Dot.: zmiana wizerunku-pomocy!!!

Doradzic nie potrafie, ale ani Twoj nos nie wydaje mi się duży, ani oczy małe
Wg mnie świetna, nietypowa uroda ;-)
Kaaamila jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-03, 14:47   #3
mpt
Zakorzenienie
 
Avatar mpt
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 7 265
Dot.: zmiana wizerunku-pomocy!!!

Kolor jest super, nie zmieniaj go, bo potem już nie wrócisz do naturalnych przy tej długości. Masz świetną urodę. Myślę, że grzywka byłaby idealnym rozwiązaniem, bo masz proste włosy i najprawdopodobniej nic nie będziesz musiała z nią robić. Proponuję grzywę na bok - zaczynającą się na wysokości brwi - a do tego pazurki dookoła twarzy i cieniowanie, które nada włosom lekkości.
W makijażu: koniecznie delikatny róż na policzki, świetnie ożywi buzię.
mpt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-03, 15:46   #4
wniebowzieta_XD
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 7
Cytat:
Napisane przez mpt Pokaż wiadomość
Kolor jest super, nie zmieniaj go, bo potem już nie wrócisz do naturalnych przy tej długości. Masz świetną urodę. Myślę, że grzywka byłaby idealnym rozwiązaniem, bo masz proste włosy i najprawdopodobniej nic nie będziesz musiała z nią robić. Proponuję grzywę na bok - zaczynającą się na wysokości brwi - a do tego pazurki dookoła twarzy i cieniowanie, które nada włosom lekkości.
W makijażu: koniecznie delikatny róż na policzki, świetnie ożywi buzię.
dziekuje za rady ;* czy mogłabys wstawic jakies zdjecia fryzurek z grzywką ktore by mi pasowały? Łatwiej by było po prostu pokazac fryzjerowi o co mi dokładnie chodzi

Kaaamila i mpt dziekuje Wam za rady ;*
mpt czy mogłabys wstawic jakies fotki z takimi fryzurami z grrzywka jaka by mi pasowała? Bo jak ma sie zdjecie to zawsze jakos łatwiej fryzjerowi wytłumaczyc i pokazac czego sie oczekuje
Mam jeszcze pytanie odnosnie odcienia rózu jaki współgrał by z moją karnacją bardziej jakis jasny rozowy kolor czy raczej brzoskwiniowy?

Kaaamila i mpt dziekuje Wam za rady
mpt czy mogłabys wrzucic jakies zdjecia fryzur z grzywką taką jaka by mi pasowała? Bo majac zdjecie zawsze jakos łatwiej fryzjerowi wytłumaczyc czego sie oczekuje
Mam jeszcze jedno pytanie odnosnie różu : jaki odcien wybrac? Jakis jasny rózowy czy moze lepiej brzoskwiniowy?

Kaaamila i mpt dziekuje Wam za rady ;*
mpt czy mogłabys wstawic jakies fotki fryzur z grzywka w ktorej byloby mi dobrze? Bo jak sie idzie do fryzjera to zawsze lepiej miec zdjecie zeby wytłumaczyc i pokazac czego sie oczekuje
Mam jeszcze jedno pytanie odnosnie różu: jaki odcien mi pasuje? Jakiś jasny rózowy czy lepiej brzoskwiniowy?

Przepraszm za te 3 prawie identyczne posty ale nie chcialy sie przez dłuzszy czas dodac i myslalam ze wystapil jakis bląd... sorki

Edytowane przez 201704240951
Czas edycji: 2011-08-07 o 20:16 Powód: post pod postem
wniebowzieta_XD jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-03, 19:07   #5
mpt
Zakorzenienie
 
Avatar mpt
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 7 265
Dot.: zmiana wizerunku-pomocy!!!

Myślę, że w takich grzywkach byłoby Ci bardzo dobrze.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg img121168.fryzury-dlugie.1101334.jpg (42,8 KB, 64 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg img20350.fryzury-dlugie.1146778.jpg (38,8 KB, 81 załadowań)
mpt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-03, 20:39   #6
wniebowzieta_XD
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 7
Dot.: zmiana wizerunku-pomocy!!!

dziekuje bardzo ;*
wniebowzieta_XD jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-03, 22:00   #7
Yenlla
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 1
Dot.: zmiana wizerunku-pomocy!!!

Jesteś śliczna! Masz taką wspaniałą, delikatną urodę. Zgadzam się z mpt, koloru nie zmieniaj, a z grzywką na bok może byc bardzo ciekawie. Wydaje mi się, że dobrze wyglądałabyś w takich delikatnych falach, bo twoja twarz zwęża się ku dołowi.
Yenlla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-03, 22:45   #8
Kingulaaa
Zadomowienie
 
Avatar Kingulaaa
 
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Wiadomości: 1 081
Dot.: zmiana wizerunku-pomocy!!!

Moim zdaniem:
Włosów nie farbuj. Co do fryzury, to takie grzywki jak poleciła mpt będą Ci pasować. W kwestii makijażu, masz delikatną urodę i warto podkreślić policzki rózem. Masz bardzo ładne usta i powinnaś je zaznaczać. Co do oczu to myślę, że beże i perłowe odcienie będą do Ciebie pasować.
__________________
Tylko w słowniku sukces jest przed wysiłkiem

razem od 09.03.2010 !

zaręczeni od 15.11.2012

ślub 19.09.2015


Kocham i jestem kochana
Kingulaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-03, 23:00   #9
Holly85
Zadomowienie
 
Avatar Holly85
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 1 296
Dot.: zmiana wizerunku-pomocy!!!

włosów nie farbuj, rzadko widzę takie jasne blondy na polskich ulicach (naturalne), poza tym kolor jest wyrazisty i Ci pasuje, to raz.

dwa: jak ten nos wygląda z boku, czy jest garbaty? pytam, bo masz twarz nadającą się do modelingu, na twoim miejscu próbowałabym uderzać do dobrej agencji (np warszawska d'vision, model plus, orange, itd) wzrost waga są super! próbuj koniecznie, nic nie tracisz ile masz lat?

nie maluj oczu dołem-tzn. nie rób kreski od zewnętrzenj str do polowy oka na dolnej powiece, bo masz lekko opadające kąciki oczu i to nadaje twarzy smutny wygląd, maluj tylko górę, dół ewentualnie czymś jasnym. jesli bedziesz malować ciemnym, to dociągaj kreskę do wewnętrznych kącików.

jesli chcesz to dodaj zdjęcie z profilu
Holly85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-04, 10:39   #10
yellow bird
Raczkowanie
 
Avatar yellow bird
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 193
Dot.: zmiana wizerunku-pomocy!!!

Masz niesamowity kolor oczu, niesamowity! Zgadzam się koleżanką wyżej, uderzaj do jakiejś agencji
Mam podobne włosy do Twoich. Jak nadaję im objętość? Oczywiście używam szamponów i odżywek do objętości (nie wszystkie działały na moje włosy, ale trzeba popróbować). Ponad to spryskuję włosy lakierem do objętości z pochyloną głową, daje to dobry efekt przynajmniej mi
__________________
Studentka AGH ^^
yellow bird jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-04, 13:02   #11
wniebowzieta_XD
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 7
Dot.: zmiana wizerunku-pomocy!!!

Dziękuje Wam dziewczyny za wszystkie rady i komplementy ;* ale szczerze powiedziawszy ja jakos nigdy za bardzo sie nie podobałam sama sobie ( no ale widocznie mam bardzo krytyczne zdanie o sobie ) Dzieki za wszystkie ciepłe słowa
Mam 18 lat i nie wiem czy nie jestem 'za stara' na start w modelingu...
Nos nie jest garbaty, jest normalny ale zawsze wydawał mi sie za duży jak do mojej twarzy. Jak sie uda to wieczorem dodam zdjecia zrobione z profilu
wniebowzieta_XD jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-04, 16:54   #12
boangelina
Rozeznanie
 
Avatar boangelina
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: ślązaczka-śpiewaczka
Wiadomości: 641
Dot.: zmiana wizerunku-pomocy!!!

Hej.
Nie jestem mistrzynia fotoshopa, ale cos tam takiego zmajstrowalam.

Mysle ze dobrze bedzie Ci w grzywce, kolor wlosów masz ok- ewentualnie możesz zrobić sobie delikatne refleksy.

Dorobiłam makijaz- podklad, róż i kreski na oczach- malujesz sie tak? Takie kreski do góry wyciągną Twoje oczy, ktore warto podkreslic- sa śliczne. !!!

Trochę wymodelowalam brwi, mysle ze powinnas pomyslec nad regulacją i lekką brązowa henna.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg foto 271.jpg (84,6 KB, 68 załadowań)
boangelina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-04, 17:38   #13
wniebowzieta_XD
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 7
Dot.: zmiana wizerunku-pomocy!!!

zrobiłam fotki wiec wstawiam co prawda nie sa zbyt udane i nie jest to do konca profil ale nie mialam fotografa wiec musialam sobie sama jakos poradzic
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg P1020415 (768x1024).jpg (57,4 KB, 92 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg P1020409 (768x1024).jpg (50,6 KB, 92 załadowań)
wniebowzieta_XD jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-04, 21:15   #14
wniebowzieta_XD
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 7
Dot.: zmiana wizerunku-pomocy!!!

boangelina dziekuje Ci za przeróbke zdjęcia ;** w sobote szykuje mi sie wyjscie na impreze wiec zastosuje Wasze rady odnosnie makijazu w praktyce jak sie uda to zrobie tez fotke i ocenicie jak mi poszlo i czy dobrze bede wyglądac
Grzywke tez sobie zrobie bo baaardzo mi sie ten pomysł spodobał ;D najpierw jednak bede musiala znalezc jakiegos dobrego fryzjera w okolicy coby nie spartolił ;P bo mialam juz pare razy tak ze wyszlam od fryzjera z płaczem i masakrą na głowie...
wniebowzieta_XD jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-05, 00:17   #15
Holly85
Zadomowienie
 
Avatar Holly85
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 1 296
Dot.: zmiana wizerunku-pomocy!!!

wiek w sam raz, próbuj
Holly85 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 07:29.