Co mogłabym w sobie zmienić? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-08-04, 16:24   #1
Talantea
Zakorzenienie
 
Avatar Talantea
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: UK/Wro
Wiadomości: 3 364

Co mogłabym w sobie zmienić?


Postanowiłam zaryzykowac i poznać Waszą opinię.
Od jakiegoś czasu zastanawiałam się co mogłabym w sobie zmienić. Forum wydaje mi sie bardzo pomocnym miejscem
Zapuszczam włosy i nie mam zamiaru ich obcinać, ale jaka mała zmiana fryzury czy koloru ?
Czy pasuja mi bardziej rozpuszczone wlosy czy związane, jak powinnam sie czesać?
(mialam juz ciemno czerwone wlosy i prosta grzywke do oczy)
Co byscie mi doradzili?
Na blond chyba bym sie nie pofarbowała ;p
Tak samo w makijazu, co mi pasuje, na co mam zwracac uwagę?
Oczy mam jasno niebieskie i jasna cere, natrualne włosy są jasno brązowe. (taka szatynka powiedziałabym)

Pytajcie, jak potrzeba bedzie wiecej zdjec
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg P1020782aa.jpg (37,4 KB, 2198 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg P1020736za.jpg (85,7 KB, 1801 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg P1020730az.jpg (62,6 KB, 2646 załadowań)
__________________
11.08.2016

Talantea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-04, 17:12   #2
boangelina
Rozeznanie
 
Avatar boangelina
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: ślązaczka-śpiewaczka
Wiadomości: 641
Dot.: Co mogłabym w sobie zmienić?

Hej. Powinnaś dodać objętości włosom, szczególnie u nasady- nie przylizuj ich tak! Jeśli chodzi o kolor- ożywi Cię trochę jaśniejszy, może czekolada z cynamonowymi refleksami? Unikaj czerwonych przebłysków na włosach.

Dobrym pomysłem byłoby wyregulowanie brwi i nadanie im kształtu oraz henna (brąz z grafitem).

Używaj różu do policzków w kolorze łosoś/ delikatna brzoskwinia.

Oczu nie maluj na tak dzikie kolory, postaw na eyeliner oraz delikatne kolory- pastele, beze, szarości. Masz ładne oczy, a przy takim turkusie giną! Zamień szminkę na błyszczyk, kredką w kolorze ust obrysuj kontur- szczególnie górnej wargi.
boangelina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-04, 17:18   #3
Bezka
Wtajemniczenie
 
Avatar Bezka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: ♥ Z krainy marzeń i nadzieji ♥
Wiadomości: 2 242
Dot.: Co mogłabym w sobie zmienić?

Ja proponuje, grzyweczkę jednak żeby powróciła może być lekko na ukos, do tego cieniowanie, lekkie pazurki przy wysokości policzków. Kolor brązik ciepły, czekoladka przy jasnej karnacji też fajnie wygląda.
Oczy proponuje beże, brązy.
Oczywiście tak jak wyżej róż.
Usta niczym nowym nie zaskoczę, sam błyszczyk wystarczy
Bezka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-04, 17:24   #4
Talantea
Zakorzenienie
 
Avatar Talantea
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: UK/Wro
Wiadomości: 3 364
Dot.: Co mogłabym w sobie zmienić?

Cytat:
Napisane przez boangelina Pokaż wiadomość
Hej. Powinnaś dodać objętości włosom, szczególnie u nasady- nie przylizuj ich tak! Jeśli chodzi o kolor- ożywi Cię trochę jaśniejszy, może czekolada z cynamonowymi refleksami? Unikaj czerwonych przebłysków na włosach.

Dobrym pomysłem byłoby wyregulowanie brwi i nadanie im kształtu oraz henna (brąz z grafitem).

Używaj różu do policzków w kolorze łosoś/ delikatna brzoskwinia.

Oczu nie maluj na tak dzikie kolory, postaw na eyeliner oraz delikatne kolory- pastele, beze, szarości. Masz ładne oczy, a przy takim turkusie giną! Zamień szminkę na błyszczyk, kredką w kolorze ust obrysuj kontur- szczególnie górnej wargi.

Dziekuje za opinie
z wlosami mam tak, ze nawet pianki itd nie pomagaja , o zgrozo zawsze wlosy mi oklapują ;< mam je nawet pocieniowane, nic nie dalo. Naturalnie mam takie fale jak na pierwszym zdjeciu.
Co do brwi mialam je raz uregulowane w salonie, ale jakoś nijako. Teraz sama próbuje nadać im krztałt, ale z marnym skutkiem. Na pewno nad tym popracuje.
Uzywam rózu do policzków, ale zanika na zdjeciach nieco.
Jak wymodeluje usta kredka wygladaja jakos sztucznie, mozliwe, ze tak mi sie wydaje z przyzwyczajenia do mojego naturalnego krztaltu.
Teraz wlosy ma pomalowane wlasnie na czekolade, zastanawiam sie nad jasniejszym kolorem juz dluzszy czas.

---------- Dopisano o 16:24 ---------- Poprzedni post napisano o 16:20 ----------

Cytat:
Napisane przez Bezka Pokaż wiadomość
Ja proponuje, grzyweczkę jednak żeby powróciła może być lekko na ukos, do tego cieniowanie, lekkie pazurki przy wysokości policzków. Kolor brązik ciepły, czekoladka przy jasnej karnacji też fajnie wygląda.
Oczy proponuje beże, brązy.
Oczywiście tak jak wyżej róż.
Usta niczym nowym nie zaskoczę, sam błyszczyk wystarczy

Grzywke w sumie mam, ale zapuszczam i mam ja juz do konca twarzy, zwykle grzywka na bok bardzo mnie denerwuje.
Z racji tego, ze tez wlosy rosna mi ekstremalnie szybko moja prosta grzwyka, ktora mialam wczesniej szybko odrosla.
Chyba znow musze sie zastanowic nad grzywka, moze o wiele grubsza.
__________________
11.08.2016

Talantea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-04, 18:40   #5
kaska222
Moderator
 
Avatar kaska222
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bayern/DE
Wiadomości: 6 515
Dot.: Co mogłabym w sobie zmienić?

Zainwestuj w termoloki koncowki zetnij tak z 3 cm.
Bronzer na kosci policzkowe i rozswietlacz +kreseczka .
Cien na oczach nie pasuje do Ciebie,gdybys moze dodala jeszcze jakis ciemny i dobrze roztarla.
__________________



RegulaminWizaz.pl

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2011-08-04 o 18:46
mikroREKLAMA
Metamorfoza-uwolnij swoje piekno.
Chcesz wygladac inaczej jak na codzien,wystarczy jak zalaczysz zdjecie wraz z opisem.A my doradzimy co zmienic w Tobie,we fryzurze,makijazu,ubiorze.Zapraszamy bardzo na nasze forum.

Ta reklama pokazywana jest pod 6 515 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kaska222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-04, 18:58   #6
Talantea
Zakorzenienie
 
Avatar Talantea
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: UK/Wro
Wiadomości: 3 364
Dot.: Co mogłabym w sobie zmienić?

Cytat:
Napisane przez kaska222 Pokaż wiadomość
Zainwestuj w termoloki koncowki zetnij tak z 3 cm.
Bronzer na kosci policzkowe i rozswietlacz +kreseczka .

Czy bronzer przy mojej jasnej cerze nie będzie się zbytnio odróżniał i czy nie bedę wygladała sztucznie? ;o
Już chodziły wczesniej za mna termoloki, polukam ceny ;D
Kreskę robię czesto, ale zwykle zanika na mojej opadajacej powiece (tak sądzę), moge nawet cala powieke zamalowac na czarno i tak nikt nie zauważy
A jakie cienie do powiek mogłabym używac jeszcze oprócz brązów?

Załaczam zdjęcie z kreska eyelinerem.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg P1020491aa.jpg (57,4 KB, 1453 załadowań)
__________________
11.08.2016

Talantea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-04, 19:53   #7
kaska222
Moderator
 
Avatar kaska222
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bayern/DE
Wiadomości: 6 515
Dot.: Co mogłabym w sobie zmienić?

To zalezy ile tego bronzera nalozysz na twarz.Bronzer pasuje do kazdego typu odcieni,Tylko trzeba dobrac starannie.Wystarczy jak lekko musniesz zeby zaznaczyc kosci policzkowe
Kreska powinnas zaciagnac do gory bardziej.Zrobilam symulacje ponizej.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Talantea2.jpg (57,5 KB, 634 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Talantea4.jpg (67,7 KB, 702 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Talantea5.jpg (66,7 KB, 585 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Talantea6.jpg (67,1 KB, 804 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 28718_1.jpg (105,9 KB, 366 załadowań)
__________________



RegulaminWizaz.pl
mikroREKLAMA
Metamorfoza-uwolnij swoje piekno.
Chcesz wygladac inaczej jak na codzien,wystarczy jak zalaczysz zdjecie wraz z opisem.A my doradzimy co zmienic w Tobie,we fryzurze,makijazu,ubiorze.Zapraszamy bardzo na nasze forum.

Ta reklama pokazywana jest pod 6 515 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kaska222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-04, 20:51   #8
nAtaL!a
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 911
Dot.: Co mogłabym w sobie zmienić?

Wydaje mi się, ze włosy zapuszczasz troche na siłę, bo niestety nie dodają Ci uroku. Są oklapnięte i bez wyrazu. Skróciłabym je o dobre 10cm, tak aby fryzura nabrała objętości i wyrazu. Co do makijażu na pewno zrezygfnowałabym z tego cienia, ponieważ efekt końcowy jest niestety dość tani i kiczowaty. Masz piękną, jasną buzię, fantastyczną cere więc trzeba to podkreślić. Widze Cie w delikatnym makjazu(jak na pierwszym zdjęciu): koniecznie podkreślone policzki, wytuszowane rzęsy ciekawa szminka i delakatnie podkreślone oko np. kreska na górnej powiece. Przejżyj makijaże AgiBil (właścicieli przepięknych niebieskich oczu i jasnej cery), na pewno znajdziesz tam inspiracje Brwi do poprawki
nAtaL!a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-04, 20:55   #9
Juliszka
Rozeznanie
 
Avatar Juliszka
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 941
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Co mogłabym w sobie zmienić?

Takie dwie propozycje...
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Screen Shot 2011-08-04 at 19.51.22.jpg (43,1 KB, 332 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Screen Shot 2011-08-04 at 19.48.06.jpg (29,7 KB, 464 załadowań)
__________________
Juliszka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-04, 21:03   #10
Bezka
Wtajemniczenie
 
Avatar Bezka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: ♥ Z krainy marzeń i nadzieji ♥
Wiadomości: 2 242
Dot.: Co mogłabym w sobie zmienić?

idealnie post 7-2 i 3 zdjecie oraz post 9 oba
Bezka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-04, 23:18   #11
Talantea
Zakorzenienie
 
Avatar Talantea
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: UK/Wro
Wiadomości: 3 364
Dot.: Co mogłabym w sobie zmienić?

Cytat:
Napisane przez kaska222 Pokaż wiadomość
To zalezy ile tego bronzera nalozysz na twarz.Bronzer pasuje do kazdego typu odcieni,Tylko trzeba dobrac starannie.Wystarczy jak lekko musniesz zeby zaznaczyc kosci policzkowe
Kreska powinnas zaciagnac do gory bardziej.Zrobilam symulacje ponizej.

Podoba mi sie ostatni kolor wlosow , wow i sciecie, calkowicie idealnie by mi pasowalo ;D Dziekuje

---------- Dopisano o 21:47 ---------- Poprzedni post napisano o 21:39 ----------

Cytat:
Napisane przez nAtaL!a Pokaż wiadomość
Wydaje mi się, ze włosy zapuszczasz troche na siłę, bo niestety nie dodają Ci uroku. Są oklapnięte i bez wyrazu. Skróciłabym je o dobre 10cm, tak aby fryzura nabrała objętości i wyrazu. Co do makijażu na pewno zrezygfnowałabym z tego cienia, ponieważ efekt końcowy jest niestety dość tani i kiczowaty. Masz piękną, jasną buzię, fantastyczną cere więc trzeba to podkreślić. Widze Cie w delikatnym makjazu(jak na pierwszym zdjęciu): koniecznie podkreślone policzki, wytuszowane rzęsy ciekawa szminka i delakatnie podkreślone oko np. kreska na górnej powiece. Przejżyj makijaże AgiBil (właścicieli przepięknych niebieskich oczu i jasnej cery), na pewno znajdziesz tam inspiracje Brwi do poprawki

Hm no nie wiem, pomysle jeszcze nad scieciem wlosow, kiedys mialam takie tylko do ramion, byly dosyc wygodne
Z tym cieniem to wiem, ze troche przekombinowany jest, to taki eksperyment tylko. ;p
Raczej stosuje brazy, beze, biele, troche rozowego itp. Kreski nie zawsze mi sie chce robic.
Dziekuje za podpowiedzi
Co to jest AgiBil bo nie slyszalam ( wstyd pewnie sie przyznac) moglabys podac jakis link?
Brwi rowniez wezme w obroty ;p

---------- Dopisano o 21:48 ---------- Poprzedni post napisano o 21:47 ----------

Cytat:
Napisane przez Juliszka Pokaż wiadomość
Takie dwie propozycje...

Srednio na jeza mi sie podobaja te stylizacje ;p

---------- Dopisano o 22:18 ---------- Poprzedni post napisano o 21:48 ----------

Cytat:
Napisane przez Talantea Pokaż wiadomość
Podoba mi sie ostatni kolor wlosow , wow i sciecie, calkowicie idealnie by mi pasowalo ;D Dziekuje

---------- Dopisano o 21:47 ---------- Poprzedni post napisano o 21:39 ----------




Hm no nie wiem, pomysle jeszcze nad scieciem wlosow, kiedys mialam takie tylko do ramion, byly dosyc wygodne
Z tym cieniem to wiem, ze troche przekombinowany jest, to taki eksperyment tylko. ;p
Raczej stosuje brazy, beze, biele, troche rozowego itp. Kreski nie zawsze mi sie chce robic.
Dziekuje za podpowiedzi
Co to jest AgiBil bo nie slyszalam ( wstyd pewnie sie przyznac) moglabys podac jakis link?
Brwi rowniez wezme w obroty ;p

---------- Dopisano o 21:48 ---------- Poprzedni post napisano o 21:47 ----------




Srednio na jeza mi sie podobaja te stylizacje ;p

Znalazlam AgiBil , ja tam sie jej urodzie rownac nie moge ;o jakie ona cuda tworzy, do tego tez trzeba miec talent, ktorego niestety nie mam. Po za tym zwykle jak stosuje ciemniejsze kolory, cienie, to moje oczy znikaja. ;<
__________________
11.08.2016

Talantea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-05, 01:03   #12
Holly85
Zadomowienie
 
Avatar Holly85
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 1 296
Dot.: Co mogłabym w sobie zmienić?

-pozbądź się koniecznie tego koloru z czerwonym pigmentem, nie pasuje Ci to, nie farbuj się także na ciemne brązy, są zbyt ciemne do twojego typu urody,
kieruj się zasadą, że kolor nie powinien być ciemniejszy od brwi, a jesli juz to nieduzo i brwi trzeba przyciemnic. trzymaj się tez swojego typu (chlodny czy ciepły?-tutaj trzeba raczej szczegołowej analizy, ale dodałaś niskiej jakosci zdjecia w slabym swietle)

-podoba mi się kolor z odrostów jaki masz na 2 zdjęciu.
-kolor cienia zielony owszem podbija błękit oczu i na odwrót, ale wybierz inny odcień, dokładnie taki jak na zdjęciu: 1 opakowanie od lewej
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:A...0oPMULsZgeRlxl

ten cień w połączeniu z oczami i kolorem wlosow to istna mieszanka..

włosy..hmm tez zastanawiam się czy nie lepiej byłoby w krótkich? najwyzej długość do ramion

---------- Dopisano o 01:03 ---------- Poprzedni post napisano o 01:00 ----------

teraz dopiero widze to lepsze zdjecie..wow masz super kolor oczu!!!
nie maluj ich różowym cieniem, tym ciemnozielonym i czymkolwiem co kłóci się z kolorem oczu lub włosów
przy tych oczach i mniej tym lepiej
Holly85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-05, 11:57   #13
skazana_na_bluesa
.
 
Avatar skazana_na_bluesa
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: koniec świata
Wiadomości: 25 245
Dot.: Co mogłabym w sobie zmienić?

-> na twoim miejscu scielabym troche wlosy. takie oklapniete nie wygladaja za dobrze
-> w jasniejszym kolorze byloby ci lepiej
-> ten cien do powiek sam jeden nie pasuje ci
skazana_na_bluesa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-05, 12:32   #14
Kaetchen
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 27
Dot.: Co mogłabym w sobie zmienić?

Jak dziewczyny napisały - nie ta długość włosów, bo klapnięte są, nie te kolory makijażu. Fakt posiadania niebieskich oczu nie oznacza, że pasują automatycznie niebieskie cienie.
Z postu #7 - makijaż - genialny dla Ciebie. Ewentualnie mogłoby fajnie wyglądać jakbyś przydymione oko zrobiła. Ale to też nie w czerniach, a raczej chłodnych brązach i beżach i to też nie może być mocny makijaż, bo .. może wyjść tandetnie i odpustowo.

Postawiłabym jeszcze na dobrą pielęgnację włosów, bo założę się, że używasz szamponów/odżywek z silikonami (które właśnie powodują efekt liźnięcia przez krowę). Jeśli już chcesz mieć długie włosy - to odżywiłabym je od skóry głowy (różnego rodzaju wcierki, olejowanie, i płukanki z dodatkiem octu jabłkowego/kwasu mlekowego/cytryny). Mam podobny problem z klapniętymi włosami, a właśnie takie zabiegi - w szczególności olejki z amlą do włosów - pomogły dodać objętości mojej fryzurze, a poza tym, że wzmocniły się moje włosy, to jeszcze zaczęły mi nowe rosnąć To tak na marginesie
Kaetchen jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-05, 12:49   #15
Talantea
Zakorzenienie
 
Avatar Talantea
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: UK/Wro
Wiadomości: 3 364
Dot.: Co mogłabym w sobie zmienić?

Cytat:
Napisane przez Holly85 Pokaż wiadomość
-pozbądź się koniecznie tego koloru z czerwonym pigmentem, nie pasuje Ci to, nie farbuj się także na ciemne brązy, są zbyt ciemne do twojego typu urody,
kieruj się zasadą, że kolor nie powinien być ciemniejszy od brwi, a jesli juz to nieduzo i brwi trzeba przyciemnic. trzymaj się tez swojego typu (chlodny czy ciepły?-tutaj trzeba raczej szczegołowej analizy, ale dodałaś niskiej jakosci zdjecia w slabym swietle)

-podoba mi się kolor z odrostów jaki masz na 2 zdjęciu.
-kolor cienia zielony owszem podbija błękit oczu i na odwrót, ale wybierz inny odcień, dokładnie taki jak na zdjęciu: 1 opakowanie od lewej
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:A...0oPMULsZgeRlxl

ten cień w połączeniu z oczami i kolorem wlosow to istna mieszanka..

włosy..hmm tez zastanawiam się czy nie lepiej byłoby w krótkich? najwyzej długość do ramion

---------- Dopisano o 01:03 ---------- Poprzedni post napisano o 01:00 ----------

teraz dopiero widze to lepsze zdjecie..wow masz super kolor oczu!!!
nie maluj ich różowym cieniem, tym ciemnozielonym i czymkolwiem co kłóci się z kolorem oczu lub włosów
przy tych oczach i mniej tym lepiej


No to trafilas, akurat mam ten sam cien z MUA, ale nie czesto uzywam, myslalam, ze jest zbyt mocny dla mnie O.o''

Kazde zdjecie jest raczej duze, dodam moze jeszcze jakies i jakbys mogla moglabys powiedziec jaki mam typ urody? Bo zwykle tez sama sie z tym borykalam jakim jestem ;<
Wszystkie zdjecia sa robione w naturalnym swietle.

Na drugim zdjeciu nie mam odrostow, tak swiatlo tylko zaszalalo o_o'
mojue naturalne wlosy sa ciemniejsze nieco.
Moze znajde zdjecie z naturalnymi gdzies.

Co do dlugosci wlosow to sie zastanawiam czy krotsze jednak sa lepsze, mialam ostatnio do ramion i tak od tamtej pory nic z nimi nie robilam.

Dziekuje za porade. Okazalas sie dla mnie bardzo pomocna ;D
__________________
11.08.2016

Talantea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-05, 13:04   #16
Talantea
Zakorzenienie
 
Avatar Talantea
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: UK/Wro
Wiadomości: 3 364
Dot.: Co mogłabym w sobie zmienić?

Cytat:
Napisane przez Kaetchen Pokaż wiadomość
Jak dziewczyny napisały - nie ta długość włosów, bo klapnięte są, nie te kolory makijażu. Fakt posiadania niebieskich oczu nie oznacza, że pasują automatycznie niebieskie cienie.
Z postu #7 - makijaż - genialny dla Ciebie. Ewentualnie mogłoby fajnie wyglądać jakbyś przydymione oko zrobiła. Ale to też nie w czerniach, a raczej chłodnych brązach i beżach i to też nie może być mocny makijaż, bo .. może wyjść tandetnie i odpustowo.

Postawiłabym jeszcze na dobrą pielęgnację włosów, bo założę się, że używasz szamponów/odżywek z silikonami (które właśnie powodują efekt liźnięcia przez krowę). Jeśli już chcesz mieć długie włosy - to odżywiłabym je od skóry głowy (różnego rodzaju wcierki, olejowanie, i płukanki z dodatkiem octu jabłkowego/kwasu mlekowego/cytryny). Mam podobny problem z klapniętymi włosami, a właśnie takie zabiegi - w szczególności olejki z amlą do włosów - pomogły dodać objętości mojej fryzurze, a poza tym, że wzmocniły się moje włosy, to jeszcze zaczęły mi nowe rosnąć To tak na marginesie
Wlasnie, zawsze uzywalam szamponow i odzywek z silikonami, ale zawsze mialam oklapniete wlosy od kiedy pamietam i przyzwyczailam sie, ze juz nic mi nie pomoze T_T sprobuje tego olejka z alma rowniez
Zetne moze wlosy jak dziewczyny mowia, do ramion i pocieniuje je, juz mialam wczesniej taki plan.
Wstawiam jako pierwsze zdjecie jedna z fryzur jaka sobie obmyslilam.
Drugie zdjecie, to moj naturalny kolor wlosow.


Dziekuje serdecznie za pomoc ;D
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg z2571065X,Precyzyjnie-wycieniowane-wlosy-do-ramion--z-odgarnieta.jpg (41,9 KB, 248 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg dbb788c463.jpg (56,2 KB, 1013 załadowań)
__________________
11.08.2016

Talantea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-05, 20:23   #17
nataliaa92
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 41
Dot.: Co mogłabym w sobie zmienić?

w tej fryzurce, którą sobie wybrałaś będzie Ci bardzo ładnie myślę,że nawet gdybyś pofarbowała na troszkę rudawy kolor też byłoby ok. Nie maluj nigdy oczu w kolorze Twojej tęczówki bo ta zanika. Ładnie Twoje oczy będą wyglądać
w beżach brązach lub morelach. Tylko delikatnie a nie tak mocno jak na zdjeciach i tylko na górnej powiece, nie wychodź poza nią bo nie ładnie to wygląda
pozdrawiam
nataliaa92 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-06, 12:42   #18
Holly85
Zadomowienie
 
Avatar Holly85
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 1 296
Dot.: Co mogłabym w sobie zmienić?

taki jasno zielony cień (ja to nazywam radosny, wiosenny kolor młodych listków drzew hhehe) jest idealny do podbicia niebieskich tęczówek oczu. kolor nie może być ostrzejszy od teczowki, nie moze jej przytłoczyć swoją wyrazistością, ma być tłem, następnie makijaż musi byc dobrany do typu urody, a tu juz pewna nie jestem, poczekaj może GretaKredka tu zajrzy, ona robi świetne analizy (moze ją poproś?)

kolejna rada, to taka, żebyś nie malowała czarną kredką oka na dolnej powiece-na linii wodnej, bo to zbyt ostry i moim zdaniem tandetnie wyglądający makijaż-no chyba, że rozetrzesz delikatnie kreskę poza linię wodną i nie będzie to czerń.. to wtedy ok.

aby włosy nie były klapnięte przestań używać szamponów i "odżywek" zawierających silikon czyli kazdy skladnik z koncówką ...thicone w nazwie, to tylko pozorne odzywienie i nablyszczenie, w rzeczywistosci silikon obkleja wlos i skore glowy, przez co wlosy szybko sie przetluszczają, są obciążone i efekt jest na dluzszą mete mało zadowalający. Takich preparatow to mogą sobie uzywac np panie, które mają puszyste kręcone wlosy.
kup sobie szampon o najprostszym skladzie jaki znajdziesz, tu polecam np przeciwlupiezowy Catzy (jedyne 10-11 skladnikow) zamiast np H&S z całą tablicą mendelejewa, babydream, alterra, zwykly pokrzywowy, albo nawet mydło szare, po ktorym mi wlosy ukladają się lepiej niz po czymkolwiek innym. nie zartuje.
woda z octem pomoze Ci wyplukac resztki obciążających substancji z wlosow.
Holly85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-06, 20:48   #19
Talantea
Zakorzenienie
 
Avatar Talantea
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: UK/Wro
Wiadomości: 3 364
Dot.: Co mogłabym w sobie zmienić?

Cytat:
Napisane przez nataliaa92 Pokaż wiadomość
w tej fryzurce, którą sobie wybrałaś będzie Ci bardzo ładnie myślę,że nawet gdybyś pofarbowała na troszkę rudawy kolor też byłoby ok. Nie maluj nigdy oczu w kolorze Twojej tęczówki bo ta zanika. Ładnie Twoje oczy będą wyglądać
w beżach brązach lub morelach. Tylko delikatnie a nie tak mocno jak na zdjeciach i tylko na górnej powiece, nie wychodź poza nią bo nie ładnie to wygląda
pozdrawiam
Juz wczesniej mialam podobna, ale znow byl problem z opadajacymi wlosami ;o
Juz od dawna nie maluje na dole powieki, sama do tego doszlam, ze nie dobrze wyglada.#
Dziekuje za porade ;D

---------- Dopisano o 19:48 ---------- Poprzedni post napisano o 19:37 ----------

Cytat:
Napisane przez Holly85 Pokaż wiadomość
taki jasno zielony cień (ja to nazywam radosny, wiosenny kolor młodych listków drzew hhehe) jest idealny do podbicia niebieskich tęczówek oczu. kolor nie może być ostrzejszy od teczowki, nie moze jej przytłoczyć swoją wyrazistością, ma być tłem, następnie makijaż musi byc dobrany do typu urody, a tu juz pewna nie jestem, poczekaj może GretaKredka tu zajrzy, ona robi świetne analizy (moze ją poproś?)

kolejna rada, to taka, żebyś nie malowała czarną kredką oka na dolnej powiece-na linii wodnej, bo to zbyt ostry i moim zdaniem tandetnie wyglądający makijaż-no chyba, że rozetrzesz delikatnie kreskę poza linię wodną i nie będzie to czerń.. to wtedy ok.

aby włosy nie były klapnięte przestań używać szamponów i "odżywek" zawierających silikon czyli kazdy skladnik z koncówką ...thicone w nazwie, to tylko pozorne odzywienie i nablyszczenie, w rzeczywistosci silikon obkleja wlos i skore glowy, przez co wlosy szybko sie przetluszczają, są obciążone i efekt jest na dluzszą mete mało zadowalający. Takich preparatow to mogą sobie uzywac np panie, które mają puszyste kręcone wlosy.
kup sobie szampon o najprostszym skladzie jaki znajdziesz, tu polecam np przeciwlupiezowy Catzy (jedyne 10-11 skladnikow) zamiast np H&S z całą tablicą mendelejewa, babydream, alterra, zwykly pokrzywowy, albo nawet mydło szare, po ktorym mi wlosy ukladają się lepiej niz po czymkolwiek innym. nie zartuje.
woda z octem pomoze Ci wyplukac resztki obciążających substancji z wlosow.

No to sie rozpisalas dla mnie ;3
Dziekuje serdecznie za porady makijazowe na pewno zagadam do GretaKredka, moze zgodzi sie pomoc, dzisiaj pomalowalam sie tym cieniem i musze stwierdzic, ze calkiem niezle to wyglada ;D
Czarna kredka przestalam sie malowac dwa lata temu, stwierdzilam , ze rzeczywiscie nie jest najlepszym pomyslem, po za tym pomniejszala mi oczy.

Czy myjac wlosy takimi zwyklymi szapmonami nie zblaknie mi kolor farbowanych wlosow?
Sie wlasnie nad takimi ustrzegalam by nie zmyc za szybko koloru.
Kupie zwykly szampon i sprawdze jak bedzie dzialal na moich wlosach
__________________
11.08.2016

Talantea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-07, 20:13   #20
Kaetchen
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 27
Dot.: Co mogłabym w sobie zmienić?

Cytat:
Napisane przez Talantea Pokaż wiadomość
Czy myjac wlosy takimi zwyklymi szapmonami nie zblaknie mi kolor farbowanych wlosow?
Sie wlasnie nad takimi ustrzegalam by nie zmyc za szybko koloru.
Kupie zwykly szampon i sprawdze jak bedzie dzialal na moich wlosach
Kolor zblaknie nie bardziej niż od silikonowych. Ale jeśli zamierzasz stosować oleje - to kolor powinien się dłużej nawet utrzymać, bo oleje odżywiają włosy. Każde przesuszenie włosów sprawia, że kolor szybciej się wymywa, a dwa - jeśli włos jest przesuszony i otwarte są łuski, to sprawia wrażenie jaśniejszego, niż byłby, gdyby był odżywiony.

Jeśli chcesz wzmocnić włos, odświeżyć go, a jednocześnie nadać lekki rudawy kolor - to polecam maski z henny, amli, itp - włosy wzmacniają się od samych cebulek, pogrubiają, a do tego zyskujesz połysk i ładny kolor (trzeba tylko dobrać odpowiedni odcień dla siebie). No i skóra nie jest przesuszona, czy podrażniona od chemii zawartej w zwykłych farbach
Kaetchen jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-08, 13:44   #21
Talantea
Zakorzenienie
 
Avatar Talantea
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: UK/Wro
Wiadomości: 3 364
Dot.: Co mogłabym w sobie zmienić?

Cytat:
Napisane przez Kaetchen Pokaż wiadomość
Kolor zblaknie nie bardziej niż od silikonowych. Ale jeśli zamierzasz stosować oleje - to kolor powinien się dłużej nawet utrzymać, bo oleje odżywiają włosy. Każde przesuszenie włosów sprawia, że kolor szybciej się wymywa, a dwa - jeśli włos jest przesuszony i otwarte są łuski, to sprawia wrażenie jaśniejszego, niż byłby, gdyby był odżywiony.

Jeśli chcesz wzmocnić włos, odświeżyć go, a jednocześnie nadać lekki rudawy kolor - to polecam maski z henny, amli, itp - włosy wzmacniają się od samych cebulek, pogrubiają, a do tego zyskujesz połysk i ładny kolor (trzeba tylko dobrać odpowiedni odcień dla siebie). No i skóra nie jest przesuszona, czy podrażniona od chemii zawartej w zwykłych farbach
A mozesz mi polecic jakies konkretne produkty? Te maski z henny i amli, bo patrzyłam na ebayu i co każda to inna i nie wiem co kupić. Nie wiem czy bym znalazła w normalnych sklepach, nic nie widziałam. Może ktoś ma jeszcze pomysły co bym mogła zrobić z włosami?
__________________
11.08.2016

Talantea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-09, 10:02   #22
Kaetchen
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 27
Dot.: Co mogłabym w sobie zmienić?

Dawno nie kupowałam farb w sklepach, ale wydaje mi się, że tego typu rzeczy powinny być dostępne w sklepach kosmetycznych (w drogeriach może tego nie być, ale trzeba by sprawdzić). Na pewno znajdziesz tego typu maski/szampony/farby tutaj .
Jeśli chodzi o olejki do włosów, to z kolei znajdziesz je tu: KLIK!
Z olejków mam te dwa:
Amla i kokos, ale dziewczyny polecają też czysty kokos na włosy. Dobrze jest ogólnie przejrzeć te kosmetyki i zobaczyć jakie są opinie. Bo to co u jednego jest ok, u innego może nie dawać fascynujących rezultatów.
Kaetchen jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-09, 12:28   #23
Talantea
Zakorzenienie
 
Avatar Talantea
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: UK/Wro
Wiadomości: 3 364
Dot.: Co mogłabym w sobie zmienić?

Cytat:
Napisane przez Kaetchen Pokaż wiadomość
Dawno nie kupowałam farb w sklepach, ale wydaje mi się, że tego typu rzeczy powinny być dostępne w sklepach kosmetycznych (w drogeriach może tego nie być, ale trzeba by sprawdzić). Na pewno znajdziesz tego typu maski/szampony/farby tutaj .
Jeśli chodzi o olejki do włosów, to z kolei znajdziesz je tu: KLIK!
Z olejków mam te dwa:
Amla i kokos, ale dziewczyny polecają też czysty kokos na włosy. Dobrze jest ogólnie przejrzeć te kosmetyki i zobaczyć jakie są opinie. Bo to co u jednego jest ok, u innego może nie dawać fascynujących rezultatów.
Ciekawe czy wysylaja za granicie, poszukam moze stron z uk Dziekuje za pomoc, na pewno wypróbuje niektóre z nich, trochę się boję, że coś mi się stanie z włosami, najbardziej boję się przesuszenia ;o

---------- Dopisano o 11:28 ---------- Poprzedni post napisano o 10:49 ----------

1. Jak się opalasz - szybko czy ciężko(najpierw na czerwono bądź różowo). Odcień opalenizny jest ciepły - złotawo-brązowawy czy raczej taki lekko przykurzony, szaro-beżowy?
Opalam się na czerwono dość ciężko, a później ( za dwa dni nawet) zmienia się na brąz lub znika całkowicie. Zależy wszystko od intensywności i przebywania na słońcu.
2. Kolor oczu - ciemne, jasne... czy tęczówki mają ciemniejszą obwódkę, czy kolor ich jest czysty, a może mają plamki? Jaka jest oprawa oczu (brwi i rzęsy)-jasna czy raczej zdecydowana?
Jasno niebieskie, czyste bez plamek z lekką ciemniejszą obwódką. Jasna oprawa oczu.
3. Piegi - jeśli występują, to są złotawe ciepłe czy raczej szaro-brązowe?
Piegi szaro-brązowe.
4. Cera - jaki ma odcień Twoja skóra? Ciepły brzoskwiniowy, oliwkowy, złotawy czy jasny, chłodny wpadający w róż lub porcelanowy? Jeżeli się rumienisz, to na jaki kolor-czerwony czy różowy?
Chłodna cera wpadająca w róż, rumienię się na róż.
5. Naturalny kolor włosów - ciemny, jasny. Jaki odcień? Czy ma złotawo-brązowe przebłyski czy raczej mysie, bardziej popielate?
Ciemny popielaty brąz, trochę mysie, raczej bez żadnych „udziwnień”.
6. Kolor ust (naturalny oczywiście) jest dość jasny, różowy czy ciepły - nasycona czerwień, brzoskwinia czy koral?
Ciemny, nasycony koralowy.
7. W jakich kolorach czujesz się dobrze, a które źle podkreślają Twoją urodę?
Czuję się dobrze w kolorach stonowanych ( szarości, błękity) , raczej mniej w pomarańczach, różach, intensywnych kolorach.


8. Jaki był Twój kolor włosów w dzieciństwie?

Miałam intensywne brązowe włosy z lekkimi jaśniejszymi przebłyskami.
__________________
11.08.2016

Talantea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-09, 13:38   #24
madziuunia
Rozeznanie
 
Avatar madziuunia
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 528
Dot.: Co mogłabym w sobie zmienić?

Czesc najbardziej podoba mi się fryzura ze zdjęcia numer 1, ładnie sie ukladaja tak włoski, jeśli chodzi o kolor włosów to wydaje mi się, że ciemny brąz jest ok w Twoim przypadku. A co do makijażu to fajnie byś wyglądała malując oczka na jakieś lekkie brązy, beże.. to tak na codzień, a okazjonalnie zieleń Powodzenia!
__________________
58-57-56-55-54-53-52-51-50-49

23.08.2014-Nasz Ślub!!
madziuunia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-09, 14:12   #25
claudia2
Przyczajenie
 
Avatar claudia2
 
Zarejestrowany: 2011-08
Lokalizacja: Kielce
Wiadomości: 25
Dot.: Co mogłabym w sobie zmienić?

hej najładniej ci w rudawym kolorze włosów jak na symulacji wyżej
claudia2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-09, 14:17   #26
Talantea
Zakorzenienie
 
Avatar Talantea
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: UK/Wro
Wiadomości: 3 364
Dot.: Co mogłabym w sobie zmienić?

Cytat:
Napisane przez claudia2 Pokaż wiadomość
hej najładniej ci w rudawym kolorze włosów jak na symulacji wyżej
Tez tak myślę, czekam jeszcze na analize mojego typu urody, myślę, że jestem latem, ale nie mam pewności

---------- Dopisano o 13:17 ---------- Poprzedni post napisano o 13:14 ----------

Cytat:
Napisane przez madziuunia Pokaż wiadomość
Czesc najbardziej podoba mi się fryzura ze zdjęcia numer 1, ładnie sie ukladaja tak włoski, jeśli chodzi o kolor włosów to wydaje mi się, że ciemny brąz jest ok w Twoim przypadku. A co do makijażu to fajnie byś wyglądała malując oczka na jakieś lekkie brązy, beże.. to tak na codzień, a okazjonalnie zieleń Powodzenia!

Mi się wydają brąze nieco nudne ;( chciałabym coś pokombinować z innymi kolorami.
Chciałam jakiś czas temu zrobić włosy na jaśniejszy rudy, ale fryzjerka powiedziała, że bym musiała sciągnąc kolor, który miałam ( czerwony wtedy) więc zrezygnowałam, myślicie, że rudości wpadające w brąz byłyby ok?

Podacie może jakieś inne propozycje fryzur dla mnie? nie za krótkie i aby włosy zyskały trochę na objetości przez samo cięcie. Na razie nie mam pieniedzy by kupić oleje ;(
__________________
11.08.2016

Talantea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-09, 21:39   #27
kysia
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 11
Dot.: Co mogłabym w sobie zmienić?

Nie farbuj ich napewno na blond! Ładnie Ci w brązie.. może bym je troszkę podcięła
kysia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-09, 23:14   #28
Talantea
Zakorzenienie
 
Avatar Talantea
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: UK/Wro
Wiadomości: 3 364
Dot.: Co mogłabym w sobie zmienić?

Cytat:
Napisane przez kysia Pokaż wiadomość
Nie farbuj ich napewno na blond! Ładnie Ci w brązie.. może bym je troszkę podcięła

Blond zdecydowanie nigdy przenigdy
Podetne niebawem i pokaże nową fryzure, nie wiem czy pofarbuje teraz, ale na pewno wkrótce.
__________________
11.08.2016

Talantea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-10, 10:05   #29
Kaetchen
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 27
Dot.: Co mogłabym w sobie zmienić?

Cytat:
Napisane przez Talantea Pokaż wiadomość
Ciekawe czy wysylaja za granicie, poszukam moze stron z uk Dziekuje za pomoc, na pewno wypróbuje niektóre z nich, trochę się boję, że coś mi się stanie z włosami, najbardziej boję się przesuszenia ;o
Nie wiem czy wysyłają, ale jeśli siedzisz w UK, to myślę, że bez problemu znajdziesz interesujące Cię kosmetyki. Ale stron Ci nie podam, bo nie korzystałam - niemniej dość często się przewija przez różne fora informacja o sklepach w UK/USA gdzie można kupić właśnie tego rodzaju kosmetyki.
Jeśli chodzi o przesuszenie.. hmmm... Jeśli założyć, że poza farbami roślinnymi, będziesz olejowała włosy, to myślę, że o przesuszeniu mowy nie będzie. Poza tym te farby, w przeciwieństwie do chemii, jaką serwują w farbach ogólnie dostępnych - odbudowują strukturę włosa (używa się tego m.in. w osławionym już WAXie czy BioWAXie), a nie niszczą. Kwestia tylko - henna o której mówię jest ROŚLINNA (lawsonia), a nie chemiczna (z tego co kojarzę to takie właśnie kiedyś były dostępne).

Co do firmy hesh, to wygląda na to, że tu jest ich oficjalna strona: KLIK!
Kaetchen jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-10, 12:10   #30
Talantea
Zakorzenienie
 
Avatar Talantea
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: UK/Wro
Wiadomości: 3 364
Dot.: Co mogłabym w sobie zmienić?

Cytat:
Napisane przez Kaetchen Pokaż wiadomość
Nie wiem czy wysyłają, ale jeśli siedzisz w UK, to myślę, że bez problemu znajdziesz interesujące Cię kosmetyki. Ale stron Ci nie podam, bo nie korzystałam - niemniej dość często się przewija przez różne fora informacja o sklepach w UK/USA gdzie można kupić właśnie tego rodzaju kosmetyki.
Jeśli chodzi o przesuszenie.. hmmm... Jeśli założyć, że poza farbami roślinnymi, będziesz olejowała włosy, to myślę, że o przesuszeniu mowy nie będzie. Poza tym te farby, w przeciwieństwie do chemii, jaką serwują w farbach ogólnie dostępnych - odbudowują strukturę włosa (używa się tego m.in. w osławionym już WAXie czy BioWAXie), a nie niszczą. Kwestia tylko - henna o której mówię jest ROŚLINNA (lawsonia), a nie chemiczna (z tego co kojarzę to takie właśnie kiedyś były dostępne).

Co do firmy hesh, to wygląda na to, że tu jest ich oficjalna strona: KLIK!

Na ebay sa jakies produkty z tej strony ;D na pewno cos zamowie i wypróbuje dziekuję, coraz milej jestem nastawiona na to cale olejowanie i farbowanie henna ;3
__________________
11.08.2016

Talantea jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
fryzura, grzywka, proste włosy, włosy

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-07-29 18:23:43


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:14.