Br您owow這se farbowane. Cz.II - Strona 105 - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Zamknij w徠ek
 
Narz璠zia
Stary 2011-10-14, 10:54   #3121
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

ooooooooo to super
nie no cos Ty nie wylysiejesz
ja nie wylysialam to Ty tez nie

---------- Dopisano o 10:54 ---------- Poprzedni post napisano o 10:51 ----------

a ja dzisiaj ide pytac o prace
w tyg szlam sobie i wisialo ogloszenie na sklepie ,sezonowa praca w namiocie od pazdziernika do stycznia "
ani nr tel ani nic
to weszlam do tego sklepu zeby sie dowiedziec o co chodzi
babka w sklepie nic nie widziala wyslala mnie do takiego namiotu kawalek dalej
ale tam bylo pozamykane nikogo ani widu ani slychu
wogole nie wiem o co chodzi z ta praca
ale pojde dzis moze kogos zastane
dziewczyny ja to mam tak dziwnie ze jak mam pracowac tak np ze beda przychodzili obcy ludzie to mam takiego niesamowitego stresa ze nie wiem co ze soba zrobic ;/
chciala bym tak nie miec ale nie moge sie tego wyzbyc


no widzisz Agatka jak Ci sie udalo ze akurat byl ten kolor co chcialas
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-10-14, 11:02   #3122
agata456
Zakorzenienie
 
Avatar agata456
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomo軼i: 4 323
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

ja te pytam gdzie si da,to babki s takie nie mi貫...karz zostawia Cv a potem si nie odzywaj i tak.Mam nadzieje,瞠 Tobie sie uda.W豉郾ie siedze z farb na g這wie

---------- Dopisano o 10:58 ---------- Poprzedni post napisano o 10:56 ----------

troch za逝je,瞠 nie wzi窸am dw鏂h opakowa,troch si nameczy豉m 瞠by j rozporawdzi jako jej ma這 wysz這.

---------- Dopisano o 11:02 ---------- Poprzedni post napisano o 10:58 ----------

my郵,瞠 nie wyjd czarne,farba na w這sach wygl康a ciemno czekoladowo ciekawe jak po zmyciu
agata456 jest offline  
Stary 2011-10-14, 11:03   #3123
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

a no widzisz ale mysle ze i tak dobrze Ci wyjdzie
ciekawe jaki kolorek bedzie
a powiedz zastanawialas sie nad jakas inna farba ?
a ja mysle ze pojde a to juz nieaktualne bedzie , albo znow nikogo nie bedzie
albo to jakas beznadziejna robota
jakos nie wierze w taki cod ze akurat w te najgorsze zimowe miesiace bede miala prace

---------- Dopisano o 11:03 ---------- Poprzedni post napisano o 11:02 ----------

a jak rozrabialas mieszanke to jaki miala kolor ?
ja jak rozrabialam kasztan to byl takiego koloru jak takie cos paprykowe do kielbasy hehe
taki pomaranczowo- czerwony
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-10-14, 11:07   #3124
agata456
Zakorzenienie
 
Avatar agata456
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomo軼i: 4 323
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Cytat:
Napisane przez ivoncia16 Poka wiadomo嗆
a no widzisz ale mysle ze i tak dobrze Ci wyjdzie
ciekawe jaki kolorek bedzie
a powiedz zastanawialas sie nad jakas inna farba ?
a ja mysle ze pojde a to juz nieaktualne bedzie , albo znow nikogo nie bedzie
albo to jakas beznadziejna robota
jakos nie wierze w taki cod ze akurat w te najgorsze zimowe miesiace bede miala prace

---------- Dopisano o 11:03 ---------- Poprzedni post napisano o 11:02 ----------

a jak rozrabialas mieszanke to jaki miala kolor ?
ja jak rozrabialam kasztan to byl takiego koloru jak takie cos paprykowe do kielbasy hehe
taki pomaranczowo- czerwony
ja rozrobi豉m by豉 jasno br您owaa co do pracy nie wiem ivoncia co Ci powiedzie bo ja bezskutecznie szukam od roku

---------- Dopisano o 11:07 ---------- Poprzedni post napisano o 11:04 ----------

a co do tego czy zastanawia豉m si nad inn farb to takjak sz豉m do sklepu i jak pomy郵a豉m,ze nie b璠zie czekoladowego br您u to wezm nugatowy br您,albo zwyk造 br您 bo ciemna czekolada na pewno wysz豉 by mi czarna i tego si ba豉m.Wiesz,瞠 mi kolory ciemno wychodz
agata456 jest offline  
Stary 2011-10-14, 11:09   #3125
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

no tak
ale jestem ciekawa jak ta czekoladka wyjdzie
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-10-14, 11:18   #3126
agata456
Zakorzenienie
 
Avatar agata456
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomo軼i: 4 323
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Cytat:
Napisane przez ivoncia16 Poka wiadomo嗆
no tak
ale jestem ciekawa jak ta czekoladka wyjdzie
zmy豉m farb,umy豉m g這w teraz nak豉dam mask bo inaczej ich nie rozczeszs ciemne,ale nie czarneno i z豉 jestem,瞠 nie wzielam dwoch opakowan bo chyba nie pokry這 rownomiernie,ale to sie okaze jak wyschna.
agata456 jest offline  
Stary 2011-10-14, 11:19   #3127
metaxa
Zakorzenienie
 
Avatar metaxa
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomo軼i: 3 907
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

oj dziewczyny, ciekawa jestem Waszych kolor闚

ech praca, musicie by wytrwa貫, ja te kiedy szuka豉m pracy i wiem jak jest cie磬o
przegl康acie mo瞠 stron BIP urz璠闚?? warto zajrze i zobaczy czy s ofery pracy
__________________
篡cie jest pi瘯ne
metaxa jest offline  
Stary 2011-10-14, 11:23   #3128
agata456
Zakorzenienie
 
Avatar agata456
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomo軼i: 4 323
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Cytat:
Napisane przez metaxa Poka wiadomo嗆
oj dziewczyny, ciekawa jestem Waszych kolor闚

ech praca, musicie by wytrwa貫, ja te kiedy szuka豉m pracy i wiem jak jest cie磬o
przegl康acie mo瞠 stron BIP urz璠闚?? warto zajrze i zobaczy czy s ofery pracy
ja przegl康am,s ale co z tego ja si Cv zaniesie a oni i tak si nie odzywaj25 lat i siedzie w domu to na prawd wstyd,ale co poradz dos這wnie nigdzie mnie nie chc.
agata456 jest offline  
Stary 2011-10-14, 11:28   #3129
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

a u mnie jest taki problem ze mieszkam w takim zaglebiu gdzie jest strasznie malo pracy
a jak juz cos jest to ogromne wymagania

Agatka a jak wyglada ten kolorek ?
ciekawe jakie bedzie mial refleksy w slonku
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-10-14, 11:30   #3130
agata456
Zakorzenienie
 
Avatar agata456
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomo軼i: 4 323
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Cytat:
Napisane przez ivoncia16 Poka wiadomo嗆
a u mnie jest taki problem ze mieszkam w takim zaglebiu gdzie jest strasznie malo pracy
a jak juz cos jest to ogromne wymagania

Agatka a jak wyglada ten kolorek ?
ciekawe jakie bedzie mial refleksy w slonku
ciemno czekoladowy,taki ciemny ciep造 br您 ale to oceniam po mokrych w這sach bo teraz siedz z Biovaxem na g這wie,zawsze po farbowaniu nak豉da豉m,瞠by nie by造 suche od farbowania.
agata456 jest offline  
Stary 2011-10-14, 11:32   #3131
sweet sunday
Zakorzenienie
 
Avatar sweet sunday
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomo軼i: 4 291
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

A mi zn闚 palma odbija i chc rozja郾ia w這sy,a ostatnio obieca豉m sobie,瞠 nigdy wi璚ej tego nie zrobi,bo zniszczy豉m w這sy,marzy mi si k徙iel rozja郾iaj帷a a na to ciemny,ch這dny blond,mam do Was pro軸,wstawie swoje dwie fotki z jasnym br您em i ciemnym,prosz napiszcie mi w kt鏎ych mi 豉dniej,bo ja mam m皻lik w g這wie
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg DSCN1012.jpg (76,3 KB, 36 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg DSCN2936.jpg (39,8 KB, 37 za豉dowa)
sweet sunday jest teraz online  
Stary 2011-10-14, 11:34   #3132
agata456
Zakorzenienie
 
Avatar agata456
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomo軼i: 4 323
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Cytat:
Napisane przez sweet sunday Poka wiadomo嗆
A mi zn闚 palma odbija i chc rozja郾ia w這sy,a ostatnio obieca豉m sobie,瞠 nigdy wi璚ej tego nie zrobi,bo zniszczy豉m w這sy,marzy mi si k徙iel rozja郾iaj帷a a na to ciemny,ch這dny blond,mam do Was pro軸,wstawie swoje dwie fotki z jasnym br您em i ciemnym,prosz napiszcie mi w kt鏎ych mi 豉dniej,bo ja mam m皻lik w g這wie
wed逝g mnie ciemny
agata456 jest offline  
Stary 2011-10-14, 11:40   #3133
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

a ja nie potrafie powiedziec w ktorym lepiej
bo mi sie w obu podobasz
musisz wybrac poprostu w ktorym lepiej sie czujesz
bo jak dla mnie w obu wygladasz ladnie
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-10-14, 11:40   #3134
sweet sunday
Zakorzenienie
 
Avatar sweet sunday
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomo軼i: 4 291
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Cytat:
Napisane przez agata456 Poka wiadomo嗆
wed逝g mnie ciemny
Naprawd potrzebuje,瞠by mi kto wybi z g這wy to rozja郾ianie,ale z drugiej strony tak mi si marzy:

http://www.palette.pl/nasze-produkty...palette/blond/

http://www.palette.pl/nasze-produkty...-ciemny-blond/
sweet sunday jest teraz online  
Stary 2011-10-14, 11:41   #3135
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Agata456

u Ciebie sa jakies przeblyski slonka ?????

jak tak to mam prosbe
jak Ci wloski troszke przeschna to podstaw glowe pod slonko i powiedz mi jakie masz refleksy po czekoladowym brazie
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-10-14, 11:42   #3136
agata456
Zakorzenienie
 
Avatar agata456
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomo軼i: 4 323
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Cytat:
Napisane przez sweet sunday Poka wiadomo嗆
Naprawd potrzebuje,瞠by mi kto wybi z g這wy to rozja郾ianie,ale z drugiej strony tak mi si marzy:

http://www.palette.pl/nasze-produkty...palette/blond/

http://www.palette.pl/nasze-produkty...-ciemny-blond/
ja bym wybi豉 ale nie wiem jak,kwestia gustu.Dla mnie zdecydowanie ciemny,nadaj Ci charakteru w jasnym jako nijako wed逝g mnie.
agata456 jest offline  
Stary 2011-10-14, 11:42   #3137
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

sweet sunday

mi sie takie kolory nie podobaja
sa takie nijakie
ale kazdy ma swoj gust
wydaje mi sie ze bedziesz smutno wygladala w takich wlosach
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-10-14, 11:43   #3138
agata456
Zakorzenienie
 
Avatar agata456
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomo軼i: 4 323
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Cytat:
Napisane przez ivoncia16 Poka wiadomo嗆
Agata456

u Ciebie sa jakies przeblyski slonka ?????

jak tak to mam prosbe
jak Ci wloski troszke przeschna to podstaw glowe pod slonko i powiedz mi jakie masz refleksy po czekoladowym brazie
kochana,tylko,瞠 u mnie dzi pochmurny paskudny dzie,ale mog zrobi przy oknie.Tylko,瞠 dopiero zmy豉m od篡wke troszk potrwa a wyschn.
agata456 jest offline  
Stary 2011-10-14, 11:44   #3139
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

a ten ciemny kolorek to jaka farba sobie sprawilas?
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-10-14, 11:45   #3140
sweet sunday
Zakorzenienie
 
Avatar sweet sunday
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomo軼i: 4 291
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Cytat:
Napisane przez agata456 Poka wiadomo嗆
ja bym wybi豉 ale nie wiem jak,kwestia gustu.Dla mnie zdecydowanie ciemny,nadaj Ci charakteru w jasnym jako nijako wed逝g mnie.
Dzi瘯i za opinie,troch mi pomog豉,albo po prostu przesun窸a to w czasie Ja jestem nienormalna ci庵le bym te w這sy farbowa豉 i co z nimi robi豉,nie mama juz do siebie si造
sweet sunday jest teraz online  
Stary 2011-10-14, 11:46   #3141
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

wiesz co teraz jeszcze raz tak spojrzalam na zdj
i jednak lepiej w ciemnych tak zywiej
moim zdaniem to idz w cieple dosc ciemne brazy

---------- Dopisano o 11:46 ---------- Poprzedni post napisano o 11:45 ----------

Agatka masz godz czasu
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-10-14, 11:47   #3142
sweet sunday
Zakorzenienie
 
Avatar sweet sunday
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomo軼i: 4 291
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Cytat:
Napisane przez ivoncia16 Poka wiadomo嗆
wiesz co teraz jeszcze raz tak spojrzalam na zdj
i jednak lepiej w ciemnych tak zywiej
moim zdaniem to idz w cieple dosc ciemne brazy

---------- Dopisano o 11:46 ---------- Poprzedni post napisano o 11:45 ----------

Agatka masz godz czasu
dzi瘯i z opini
sweet sunday jest teraz online  
Stary 2011-10-14, 11:48   #3143
agata456
Zakorzenienie
 
Avatar agata456
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomo軼i: 4 323
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Cytat:
Napisane przez sweet sunday Poka wiadomo嗆
Dzi瘯i za opinie,troch mi pomog豉,albo po prostu przesun窸a to w czasie Ja jestem nienormalna ci庵le bym te w這sy farbowa豉 i co z nimi robi豉,nie mama juz do siebie si造
z w豉snego do鈍iadczenia wiem,瞠 eksperymenty na dobre nie wychodzw ciemnym Ci 郵icznie,a te ciemne blondy to takie mysie nijakie nie podobaj mi si tak jak ivonci.B璠ziesz wygl康a jak szara myszka

Edytowane przez agata456
Czas edycji: 2011-10-14 o 11:49
agata456 jest offline  
Stary 2011-10-14, 11:50   #3144
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

sweet sunday

no widzisz to dobrze trafilas bo my tez ciagle robimy cos z wlosami
i co godz mamy inny plan hehe

---------- Dopisano o 11:50 ---------- Poprzedni post napisano o 11:48 ----------

no paskudne sa te blondy
nie lubie takich ble ble
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-10-14, 11:51   #3145
agata456
Zakorzenienie
 
Avatar agata456
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomo軼i: 4 323
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

ivoncia mokre jak bior do 鈍iat豉,to widz po造sk br您owy,czekoladowy nie ma rudego,a jak wyschn do zobaczymy.
agata456 jest offline  
Stary 2011-10-14, 11:52   #3146
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

a podobaja sie ?
czy srednio ?
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-10-14, 11:53   #3147
metaxa
Zakorzenienie
 
Avatar metaxa
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomo軼i: 3 907
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Cytat:
Napisane przez agata456 Poka wiadomo嗆
ja przegl康am,s ale co z tego ja si Cv zaniesie a oni i tak si nie odzywaj25 lat i siedzie w domu to na prawd wstyd,ale co poradz dos這wnie nigdzie mnie nie chc.
agata nie mia豉m na my郵i urz璠u pracy tylko urz康 gminy w urz璠zie gminy je郵i jest oferta pracy to samo CV nie wystarczy, trzeba z這zy komplet dokument闚 a o sta簑 gdzie 瘸dna z Was nie mysla豉 ??

---------- Dopisano o 11:53 ---------- Poprzedni post napisano o 11:53 ----------

dziewczyny kupi豉m amaretto, ostatnie pude趾o jutro farbuje, nie mog si doczeka
mia豉m chrapk na to toffi
__________________
篡cie jest pi瘯ne
metaxa jest offline  
Stary 2011-10-14, 11:55   #3148
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

mi kazali przyjsc dopiero w styczniu jak beda mieli pieniadze
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-10-14, 11:55   #3149
agata456
Zakorzenienie
 
Avatar agata456
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomo軼i: 4 323
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Cytat:
Napisane przez metaxa Poka wiadomo嗆
agata nie mia豉m na my郵i urz璠u pracy tylko urz康 gminy w urz璠zie gminy je郵i jest oferta pracy to samo CV nie wystarczy, trzeba z這zy komplet dokument闚 a o sta簑 gdzie 瘸dna z Was nie mysla豉 ??

---------- Dopisano o 11:53 ---------- Poprzedni post napisano o 11:53 ----------

dziewczyny kupi豉m amaretto, ostatnie pude趾o jutro farbuje, nie mog si doczeka
mia豉m chrapk na to toffi
ja ju by豉m na sta簑 6 miesi璚y ale urz康 nie chcia mi go przed逝篡.
agata456 jest offline  
Stary 2011-10-14, 11:56   #3150
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

metaxa
to niestety dopiero w niedziele zobacze jak Ci wyszlo

Agata456

musisz mi do 13 pokazac wlosy
bo jak mi sie mocno spodoba to moze kupie
i w srode zrobie tym czekoladowym brazem , zamiast ciemnej czekolady
ivoncia16 jest offline  
Zamknij w徠ek

Tagi
br您y, casting ciemny w這sy, farby, l'oreal

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:21.