Br您owow這se farbowane. Cz.II - Strona 14 - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Zamknij w徠ek
 
Narz璠zia
Stary 2011-08-12, 09:18   #391
Bahamadia_25
Zakorzenienie
 
Avatar Bahamadia_25
 
Zarejestrowany: 2011-04
Lokalizacja: Wroc豉w
Wiadomo軼i: 3 312
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Cytat:
Napisane przez ivoncia16 Poka wiadomo嗆
wejdz sobie na www.Joanna.pl tam masz


tak wiem, przecie znam t stron jak w豉sn kiesze.
Nie wiem co mnie przymuli這


ibyza

fajnie Ci wyszed !

ale teraz ju wiem, 瞠 mi na pewno nie wyjdzie ten kolor, bo mam za ciemne, a r騜nicy mi璠zy odrostem nie znies

Edytowane przez Bahamadia_25
Czas edycji: 2011-08-12 o 09:22
Bahamadia_25 jest offline  
Stary 2011-08-12, 09:21   #392
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Cytat:
Napisane przez ibyza Poka wiadomo嗆
hm... powiem tak, mam mieszane odczucia... og鏊nie jestem na tak. ale jako mam wra瞠nie tak jakbym rozprowadzi豉 farb nier闚nomiernie (w sumie to niemo磧iwe, bo tar豉m jak g逝pia i jak zawsze) - by mo瞠 to takie refleksy, na zdj璚iach wida... (szczeg鏊nie na tym ostatnim)
og鏊nie kolor fajny, ciemniejszy ni na zdj璚iach, trzyma豉m ok.25 min, ale spokojnie po 20 mog豉m ju zmywa albo zmoczy i zostawi na chwil (nast瘼nym razem tak zrobi, jeszcze zobacz jak mi si b璠zie wymywa).
W這ski l郾i帷e, mi瘯kie, do tego nie mam zastrze瞠n

hm... i co mnie przerazi這 to ilo嗆 w這s闚 jaka mi wypad豉 przy zmywaniu... tragedia, o zgrozo

zdj璚ia:
1. sztuczne 鈍iat這
2. w s這鎍u
3. bez s這鎍a

豉dny kolorek
ale jak widac kazdemu wychodzi inaczej nie ma co ukrywac
dlatego nie ma co sie sugerowac wlosami kogos innego .
mi zawsze wlosy wylatuja
takze juz nie zwracam na to uwagi

---------- Dopisano o 09:21 ---------- Poprzedni post napisano o 09:19 ----------

Cytat:
Napisane przez Bahamadia_25 Poka wiadomo嗆
tak wiem, przecie znam t stron jak w豉sn kiesze.
Nie wiem co mnie przymuli這

ja tez bylam na niej 100 razy
jednak kupilam sobie czekoladowy braz bo moj mezczyzna powiedzial ze na palecie jest ladniejszy niz ten cynamonowy
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-08-12, 09:21   #393
ibyza
Wtajemniczenie
 
Avatar ibyza
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomo軼i: 2 634
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

mi te wylatuj non stop, ale ostatnio to zahamowa豉m a tu wczoraj, p豉ka mi si zachcia這...
ibyza jest offline  
Stary 2011-08-12, 09:27   #394
Sachmet
Raczkowanie
 
Avatar Sachmet
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomo軼i: 85
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Tak sobie czytam ten w徠ek bo te farbuj na br您owo, ale narobi造軼ie mi ochoty na t Joann orzechow ale jak co to dopiero za jaki czas bo jakie p馧tora tygodnia temu farbowa豉m w這si皻a.
Ibyza kolorek Ci 郵iczny wyszed.
__________________
Wi瘯szo嗆 ludzi my郵i, 瞠 czas jest jak rzeka, kt鏎a p造nie szybko i w jednym kierunku. Mog ci powiedzie: myl si! Czas to ocean podczas burzy.
Sachmet jest offline  
Stary 2011-08-12, 09:28   #395
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Cytat:
Napisane przez Sachmet Poka wiadomo嗆
Tak sobie czytam ten w徠ek bo te farbuj na br您owo, ale narobi造軼ie mi ochoty na t Joann orzechow ale jak co to dopiero za jaki czas bo jakie p馧tora tygodnia temu farbowa豉m w這si皻a.
Ibyza kolorek Ci 郵iczny wyszed.

a czym farbowalas ?
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-08-12, 09:34   #396
Sachmet
Raczkowanie
 
Avatar Sachmet
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomo軼i: 85
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Farbowa豉m Palette Intenive Color Creme odcie N6 鈔edni blond, dlatego blondem bo nie chcia豉m 瞠by mi wysz造 za ciemne, co prawda zaraz po farbowaniu mia豉m na odrostach ja郾iejsze ale teraz po kilku myciach si prawie wyr闚na這. Co do samej farby Palette to by豉m bardzo zadowolona, w這sy mi瘯kie i nie zniszczone jak po tych nieszcz瘰nych L'orealach
__________________
Wi瘯szo嗆 ludzi my郵i, 瞠 czas jest jak rzeka, kt鏎a p造nie szybko i w jednym kierunku. Mog ci powiedzie: myl si! Czas to ocean podczas burzy.
Sachmet jest offline  
Stary 2011-08-12, 09:38   #397
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

ja tez bylam zadowolona z tej serii Palette
ale do czasu tak po okolo 6 miesiacach warbowania Palette wlosy mi sie zaczely robic takie suche a konce to mi sie lamaly i rozdwajaly jak nie wiem co
dlatego teraz nigdy nie patrze na farby Palette .
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-08-12, 09:42   #398
Sachmet
Raczkowanie
 
Avatar Sachmet
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomo軼i: 85
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Ja staram si w og鏊e za cz瘰to nie farbowa w這s闚, tak co 2-3 miesi帷e, przedtem farbowa豉m tez Palette z tej serii r騜owej C&G i te by豉m zadowolona. No ale mo瞠 przerzuc si na Joann jak m闚icie 瞠 tak nie niszczy w這s闚
__________________
Wi瘯szo嗆 ludzi my郵i, 瞠 czas jest jak rzeka, kt鏎a p造nie szybko i w jednym kierunku. Mog ci powiedzie: myl si! Czas to ocean podczas burzy.
Sachmet jest offline  
Stary 2011-08-12, 09:50   #399
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

no pewnie mozesz sprobowac moze i tobie przypadnie do gustu bo mi sie podoba
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-08-12, 09:55   #400
Sachmet
Raczkowanie
 
Avatar Sachmet
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomo軼i: 85
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Pewnie 瞠 spr鏏uj ale tak jak m闚i za jaki miesi帷, ale jak tylko zobacz w sklepie zaraz kupuje. W豉郾ie ten orzechowy br您 bo cynamonowy chyba by豚y za ciemny
__________________
Wi瘯szo嗆 ludzi my郵i, 瞠 czas jest jak rzeka, kt鏎a p造nie szybko i w jednym kierunku. Mog ci powiedzie: myl si! Czas to ocean podczas burzy.
Sachmet jest offline  
Stary 2011-08-12, 09:58   #401
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

czy ja wiem czy za ciemny
zalezy jak kto lubi
mi az tak ciemno nie wyszedl i szybko sie zmyl do jeszcze jasniejszego
bo te farby sa takie lagodne i jest tez taki minus ze dosc szybko sie zmywaja ale mi to nie przeszkadza
za taka cene
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-08-12, 10:20   #402
Bahamadia_25
Zakorzenienie
 
Avatar Bahamadia_25
 
Zarejestrowany: 2011-04
Lokalizacja: Wroc豉w
Wiadomo軼i: 3 312
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Cytat:
Napisane przez ivoncia16 Poka wiadomo嗆
czy ja wiem czy za ciemny
zalezy jak kto lubi
mi az tak ciemno nie wyszedl i szybko sie zmyl do jeszcze jasniejszego
bo te farby sa takie lagodne i jest tez taki minus ze dosc szybko sie zmywaja ale mi to nie przeszkadza
za taka cene

Moja fryzjerka powiedzia豉, 瞠 cynamon jest najbardziej bezpiecznym kolorem...
Jeszcze nie mia豉m okazji nim farbowa.

Ale musz Wam powiedzie, 瞠 wyleczy豉m si z orzecha.
Nie, 瞠 mi si nie podoba efekt u ibyzy, ale ju wiem, 瞠 nie znowu wyjdzie r騜nica: odrost-reszta w這s闚.

Wi璚 czekam cierpliwie, a si maksymalnie spierze to co mam i kupi Lond 6/7 + wod 6%

Mo瞠 zd捫 przed rozwi您aniem

P.S. macie opr鏂z sody i przeciw逝pie穎wego spos鏏 (nie niszcz帷y w這s闚) do szybszego wyp逝kania koloru...
Bahamadia_25 jest offline  
Stary 2011-08-12, 10:22   #403
Sachmet
Raczkowanie
 
Avatar Sachmet
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomo軼i: 85
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

ivoncia16 mam do Ciebie takie pytanie. Jaki kolor farby z Joanny pasowa豚y mi bardziej Cynamonowy czy Orzechowy br您?
Dodaje dwa zdj璚ia moich w這s闚, dodam jeszcze tylko 瞠 nie chcia豉bym 瞠by kolor wyszed mi ciemniejszy.
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg 1.jpg (83,9 KB, 33 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg 2.jpg (107,4 KB, 39 za豉dowa)
__________________
Wi瘯szo嗆 ludzi my郵i, 瞠 czas jest jak rzeka, kt鏎a p造nie szybko i w jednym kierunku. Mog ci powiedzie: myl si! Czas to ocean podczas burzy.
Sachmet jest offline  
Stary 2011-08-12, 10:47   #404
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Cytat:
Napisane przez Bahamadia_25 Poka wiadomo嗆
Moja fryzjerka powiedzia豉, 瞠 cynamon jest najbardziej bezpiecznym kolorem...
Jeszcze nie mia豉m okazji nim farbowa.

Ale musz Wam powiedzie, 瞠 wyleczy豉m si z orzecha.
Nie, 瞠 mi si nie podoba efekt u ibyzy, ale ju wiem, 瞠 nie znowu wyjdzie r騜nica: odrost-reszta w這s闚.

Wi璚 czekam cierpliwie, a si maksymalnie spierze to co mam i kupi Lond 6/7 + wod 6%

Mo瞠 zd捫 przed rozwi您aniem

P.S. macie opr鏂z sody i przeciw逝pie穎wego spos鏏 (nie niszcz帷y w這s闚) do szybszego wyp逝kania koloru...

a czemu tak powiedziala o tym cynamonie ?

---------- Dopisano o 10:47 ---------- Poprzedni post napisano o 10:44 ----------

Cytat:
Napisane przez Sachmet Poka wiadomo嗆
ivoncia16 mam do Ciebie takie pytanie. Jaki kolor farby z Joanny pasowa豚y mi bardziej Cynamonowy czy Orzechowy br您?
Dodaje dwa zdj璚ia moich w這s闚, dodam jeszcze tylko 瞠 nie chcia豉bym 瞠by kolor wyszed mi ciemniejszy.

wiesz co ja bym na Twoim miejscu wziela cynamon
wczoraj w drogerii ogladalam te sztuczne wloski
i wyglada lepiej niz orzech , przynajmniej dla mnie i mojego chlopa
mysle tez ze ciemniejsze Ci nie wyjda
a jesli nawet w ostatecznosci by wyszly to nie ma co sie stresowac bo po paru myciach kolorek zjasnieje
ale zrobisz jak uwazasz
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-08-12, 10:51   #405
Sachmet
Raczkowanie
 
Avatar Sachmet
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomo軼i: 85
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Dzi瘯i za odpowied Na razie jeszcze mam troch czasu 瞠by to przemy郵e
__________________
Wi瘯szo嗆 ludzi my郵i, 瞠 czas jest jak rzeka, kt鏎a p造nie szybko i w jednym kierunku. Mog ci powiedzie: myl si! Czas to ocean podczas burzy.
Sachmet jest offline  
Stary 2011-08-12, 10:59   #406
Majka007
Zakorzenienie
 
Avatar Majka007
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomo軼i: 6 197
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Cytat:
Napisane przez ivoncia16 Poka wiadomo嗆
dziewczyny ja bym chciala cos takiego
albo chociaz w duzej mierze podobnego
poradzcie ktorym odcieniem z Joanny Multi color po dluzszym stosowaniu na odrosty uzyskala bym zblizony kolor ?***
Przesliczny kolor U mnie zbliza sie farbowanko i znow sie zastanawiam ostatnio farbowalam londa jakas czekolada , wczesniej czekolada joanny jeszcze wczesniej orzechem, moje wlosy potrzebuja 2 opakowan myslalam zeby zmieszac jakies dwa kolory moze co ladnego wyjdzie
Zastanawiam sie nad czekolada joanny + kasztan , chociaz podobno ladne kolorki sa z joanny naturii i myslalam o palonej kawie. Do konca to sama nie wiem jaki kolor chce Ten na zdjeciu bomba ale podoba mi sie taki bardzo ciemny braz , ale nie czarny bez tego kruczoczarnego koloru..
__________________
,,Pieni康z i czas to najwi瘯si terrory軼i"
Trener personalny , kosmetolog , dietoterapeutka

21.03.2016 dr. D.F. Mentor 450cc okr庵貫
Majka007 jest offline  
Stary 2011-08-12, 11:23   #407
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Cytat:
Napisane przez Majka007 Poka wiadomo嗆
Przesliczny kolor U mnie zbliza sie farbowanko i znow sie zastanawiam ostatnio farbowalam londa jakas czekolada , wczesniej czekolada joanny jeszcze wczesniej orzechem, moje wlosy potrzebuja 2 opakowan myslalam zeby zmieszac jakies dwa kolory moze co ladnego wyjdzie
Zastanawiam sie nad czekolada joanny + kasztan , chociaz podobno ladne kolorki sa z joanny naturii i myslalam o palonej kawie. Do konca to sama nie wiem jaki kolor chce Ten na zdjeciu bomba ale podoba mi sie taki bardzo ciemny braz , ale nie czarny bez tego kruczoczarnego koloru..


a masz moze zdjecia po czekoladzie i orzechu Joanny ?
ja Naturii nie polecam bo wlosy sa po niej jakies takie matowe
ale za to Joanna Multi Cream sa swietne
tez mysle zeby sobie zmieszac np czekoladowy z cynamonowym
ale jak narazie kupilam sam czekoladowy

---------- Dopisano o 11:23 ---------- Poprzedni post napisano o 11:22 ----------

Cytat:
Napisane przez Sachmet Poka wiadomo嗆
Dzi瘯i za odpowied Na razie jeszcze mam troch czasu 瞠by to przemy郵e
pewnie ze tak
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-08-12, 11:57   #408
Majka007
Zakorzenienie
 
Avatar Majka007
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomo軼i: 6 197
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Ja kladlam orzecha i dlugo trzymalam wyszly bardzo ciemne , pozniej sie spraly , ale kolorek bardzo ladny. Niestety nie mam fotek bo mam na laptopie ktory jest w naprawie a odbieram dopiero za 2 tyg
Czekolada miala bardziej rudy refleks , ale tez bardzo fajnie
Ciekawe co by wyszlo gdybym pomieszala jakis brazik z hebanowa czernia
__________________
,,Pieni康z i czas to najwi瘯si terrory軼i"
Trener personalny , kosmetolog , dietoterapeutka

21.03.2016 dr. D.F. Mentor 450cc okr庵貫
Majka007 jest offline  
Stary 2011-08-12, 12:03   #409
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

hmmmm moze wyszlo by cos ladnego
napewno byl by jakis ciemny kolor moze z ladnymi refleksami
a z jakim kolorkiem chciala bys zmieszac ?
a ten orzech jakie mial u Ciebie refleksy ?
i jakie masz swoje naturalne wlosy?
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-08-12, 12:08   #410
Majka007
Zakorzenienie
 
Avatar Majka007
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomo軼i: 6 197
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Naturalny to taki sredni mysi braz . Orzech mial rudawe refleksy , ale ladnie to wygladalo
Myslalam zeby zmieszac z cynamonowym , kasztanowym albo orzechowym wlasnie bo z czekoladowym to czarne bylby chyba. Czekolada byla bardziej ruda niz orzech na moich wlosach
__________________
,,Pieni康z i czas to najwi瘯si terrory軼i"
Trener personalny , kosmetolog , dietoterapeutka

21.03.2016 dr. D.F. Mentor 450cc okr庵貫

Edytowane przez Majka007
Czas edycji: 2011-08-12 o 12:10
Majka007 jest offline  
Stary 2011-08-12, 12:11   #411
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

a nie lepiej bylo by zmieszac czekoladowy np z cynamonem albo orzeszkiem ?
cynamon mial fajne refleksy teraz kupilam czekolade i zobacze ktory mi sie bardziej podoba jesli cynamon to wroce do cynamonu
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-08-12, 13:26   #412
agata456
Zakorzenienie
 
Avatar agata456
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomo軼i: 4 323
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

ale chwalicie ten cynamon.mo瞠 macie jakie fotki?kusicie,kusicie.. .
agata456 jest offline  
Stary 2011-08-12, 14:02   #413
Kachula82
Zakorzenienie
 
Avatar Kachula82
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomo軼i: 4 573
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Cytat:
Napisane przez agata456 Poka wiadomo嗆
ale chwalicie ten cynamon.mo瞠 macie jakie fotki?kusicie,kusicie.. .
masz jednej wiza瘸nki: http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p...8&postcount=15
__________________
http://zwyczajnienic.blogspot.com
o w這sach, kosmetykach i takich tam


Aby mi si tak chcia這 jak mi si nie chce...

Kachula82 jest offline  
Stary 2011-08-12, 14:03   #414
agata456
Zakorzenienie
 
Avatar agata456
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomo軼i: 4 323
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Cytat:
Napisane przez Kachula82 Poka wiadomo嗆
dzi瘯uj.Pi瘯ny
agata456 jest offline  
Stary 2011-08-12, 14:36   #415
AniaAga
Zadomowienie
 
Avatar AniaAga
 
Zarejestrowany: 2011-06
Lokalizacja: Pozna
Wiadomo軼i: 1 738
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Jeszcze 11 dni i do Was do陰cz kolorystycznie , co prawda b璠 jasnym wyj徠kiem, ale br您owym
AniaAga jest offline  
Stary 2011-08-12, 14:40   #416
Elph
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomo軼i: 457
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Cholera, chcia豉m Wam wklei zdj璚ie swoich odrost闚 z pro軸 o rad, ale rodzice zabrali aparat za granic.
W ka盥ym razie jest niewielka r騜nica pomi璠zy odrostami i farbowanymi, i zastanawiam si czy przyciemni odrosty, aby si zr闚na這, czy u篡 jeszcze raz lub dwa rozja郾iacza w sprayu, 瞠by wr鏂i do naturalnych.
Za to mog Wam wstawi zdj璚ie moich naturalnych, ale wiadomo, na jesie by造 ciemniejsze, teraz s spooro ja郾iejsze (dlatego zafarbowa豉m w maju, 瞠by by造 takie, jak na zdj璚iu, ale z造 i za szybki wyb鏎 farby- g堯wnie po nazwie i mia豉m prawie czarny kolor :P )
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg DSC00618.jpg (72,2 KB, 35 za豉dowa)
Elph jest offline  
Stary 2011-08-12, 15:10   #417
DontSaySorry
Zakorzenienie
 
Avatar DontSaySorry
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomo軼i: 12 687
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Cytat:
Napisane przez ivoncia16 Poka wiadomo嗆
a masz moze zdjecia po czekoladzie i orzechu Joanny ?
ja Naturii nie polecam bo wlosy sa po niej jakies takie matowe
ale za to Joanna Multi Cream sa swietne
tez mysle zeby sobie zmieszac np czekoladowy z cynamonowym
ale jak narazie kupilam sam czekoladowy
No jak w naturii jest amoniak, mocna woda 9%, to co si dziwi, 瞠 w這sy matowe:P
Ja zamierzam t naturi rozja郾i sobie w這sy kupi豉m dzisiaj za cale 5,40 p這mienn iskr.



Dziewczyny, co powiecie na tak plotk, 瞠 podczas okresu nie powinno si farbowa w這s闚?:P
__________________
Czasami trzeba usi捷 obok i czyj捷 d這 zamkn望 w swojej d這ni, wtedy nawet 透y b璠 smakowa jak szcz窷cie.
DontSaySorry jest offline  
Stary 2011-08-12, 15:49   #418
mila2811
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomo軼i: 2
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Witam szukam fajnego odciania br您u- ciep貫go... Mia豉m loreal naturalny 鈔edni br您 i wyszed zupe軟ie czarny, mia豉m te g喚boki kasztan loreal- kolor w miar ale czerwonawy ocie... szukam ciep貫go br您u bez czerwieni. Sama nie wiem co wybra, boje si, 瞠 b璠 zbyt czarne... Do陰czam zdj璚ie, zastosowana farna loreal naturalny 鈔edni br您... licz na pomoc, nie chc czarnych w這s闚...
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg 059.jpg (114,2 KB, 27 za豉dowa)
mila2811 jest offline  
Stary 2011-08-12, 16:47   #419
agata456
Zakorzenienie
 
Avatar agata456
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomo軼i: 4 323
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Cytat:
Napisane przez DontSaySorry Poka wiadomo嗆
No jak w naturii jest amoniak, mocna woda 9%, to co si dziwi, 瞠 w這sy matowe:P
Ja zamierzam t naturi rozja郾i sobie w這sy kupi豉m dzisiaj za cale 5,40 p這mienn iskr.



Dziewczyny, co powiecie na tak plotk, 瞠 podczas okresu nie powinno si farbowa w這s闚?:P
wielokrotnie farbowa豉m w czasie okresu,nie zauwa篡豉m nic negatywnego.
agata456 jest offline  
Stary 2011-08-12, 17:06   #420
DontSaySorry
Zakorzenienie
 
Avatar DontSaySorry
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomo軼i: 12 687
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

pomalowa豉m pasemko t iskr...
i nie wida 瘸dnej r騜nicy, bo ten syos i tak mi sie wymywa na rudy polysk :P


tez uwazam, ze to zabobon :P
__________________
Czasami trzeba usi捷 obok i czyj捷 d這 zamkn望 w swojej d這ni, wtedy nawet 透y b璠 smakowa jak szcz窷cie.
DontSaySorry jest offline  
Zamknij w徠ek

Tagi
br您y, casting ciemny w這sy, farby, l'oreal

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:24.