Br您owow這se farbowane. Cz.II - Strona 70 - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Zamknij w徠ek
 
Narz璠zia
Stary 2011-09-29, 12:01   #2071
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

agata456

a najwyrzej wyjdzie jasniej
i tak ten rudy kawalek jest bardzo maly
nie chce mi sie tyle farb nakladac
ale dalej sie zastanawiam czy kupic ta czekolade z wellatonu czy dokupic sobie burgund Joanny

---------- Dopisano o 12:01 ---------- Poprzedni post napisano o 11:13 ----------

jednak pomyslalam ze narazie nie chce na calosc klasc farby
kupie sobie poprostu szampon koloryzujacy Joanna multi soft
chyba gleboki burgund albo czekoladowy braz
bo przypominam sobie jak pieknie sie blyszczaly po czerni
to co to dopiero bedzie po ktoryms z tych kolorow
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-09-29, 12:46   #2072
DontSaySorry
Zakorzenienie
 
Avatar DontSaySorry
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomo軼i: 12 687
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

o rany, ratunkuuu
mam niedomalowane wlosy z tylu,chamskie rude przeblyski. I nie wiem co robic. Kupic druga farbe i zamalowac te rude pasma? Uzyc szamponetki? Mozna tak w ogole na drugi dzien farbowac? Jejku,zla jestem strasznie...
__________________
Czasami trzeba usi捷 obok i czyj捷 d這 zamkn望 w swojej d這ni, wtedy nawet 透y b璠 smakowa jak szcz窷cie.
DontSaySorry jest offline  
Stary 2011-09-29, 12:56   #2073
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

to ciemny braz Ci tak zle chwycil ?
niby nie mozna tak farbowac
moze kup sobie szamponetke z Joanny czekoladowy braz ciemno wychodzi
albo jakas inna
szkoda wlosow tak znow katowac farba

---------- Dopisano o 12:56 ---------- Poprzedni post napisano o 12:55 ----------

albo jest tez szampon koloryzujacy z Joanny bardzo lagodny Multi Soft color tez jest czekoladowy braz
takkie niebieskie opakowanie
a jaki mialas kolor przed farbowaniem na ten ciemny braz?
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-09-29, 13:09   #2074
agata456
Zakorzenienie
 
Avatar agata456
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomo軼i: 4 323
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Cytat:
Napisane przez DontSaySorry Poka wiadomo嗆
o rany, ratunkuuu
mam niedomalowane wlosy z tylu,chamskie rude przeblyski. I nie wiem co robic. Kupic druga farbe i zamalowac te rude pasma? Uzyc szamponetki? Mozna tak w ogole na drugi dzien farbowac? Jejku,zla jestem strasznie...
je郵i ja mia豉m niedomalowane,to kupowa豉m farbe na drugi dzien i domalowalam,szamponetka Ci zejdzie wi璚 wed逝g mnie bez sensu.Ale r鏏 jak uwa瘸sz
agata456 jest offline  
Stary 2011-09-29, 13:20   #2075
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

http://ikf.styl.fm/fryzury-dlugie/da...ura1187315.htm

dziewczyny jakim kolorem mozna uzyskac taka poswiate ?
wisnia czy burgundem ?

---------- Dopisano o 13:20 ---------- Poprzedni post napisano o 13:19 ----------

agata456

ja bym sie bala na drogi dzien znow uzyc farby
nie lepszym rozwiazaniem bylby ten szampon na 24 mycia ?
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-09-29, 13:23   #2076
agata456
Zakorzenienie
 
Avatar agata456
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomo軼i: 4 323
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Cytat:
Napisane przez ivoncia16 Poka wiadomo嗆
http://ikf.styl.fm/fryzury-dlugie/da...ura1187315.htm

dziewczyny jakim kolorem mozna uzyskac taka poswiate ?
wisnia czy burgundem ?

---------- Dopisano o 13:20 ---------- Poprzedni post napisano o 13:19 ----------

agata456

ja bym sie bala na drogi dzien znow uzyc farby
nie lepszym rozwiazaniem bylby ten szampon na 24 mycia ?
ale farbe nak豉da豉m tylko na niedomalowane pasmatak瞠 nie uwazam,瞠by bylo to jakies niszcz帷ea co do zdj璚ia to mi to na burgund nie wygl康aa wi郾ia to szczerze m闚i帷 nie wiem jak wychodzi.a mo瞠 to kasztan?bo mo瞠 jestem 郵epa ale mi to wygl康a na br您 z czerwonymi refleksami dlatego pomy郵a豉m o kasztanie.

Edytowane przez agata456
Czas edycji: 2011-09-29 o 13:25
agata456 jest offline  
Stary 2011-09-29, 13:29   #2077
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

hm sama nie wiem
moze i kasztan !
ale jakos tak o wisni pomyslalam
chce taka poswiate ;*
a kasztan nie jest bardziej rudawy ?

---------- Dopisano o 13:29 ---------- Poprzedni post napisano o 13:27 ----------

wpisalam w google ,kasztanowe wlosy"
to wyskoczyly takie bardziej rudawe
a tu to wpada w takie hm bordowo czerwone refleksy
rewelacyjne
ja stawiam na wisnie
moze kupie wisnie hehe
wez mnie walniej ! bo mi odwala
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-09-29, 13:55   #2078
metaxa
Zakorzenienie
 
Avatar metaxa
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomo軼i: 3 907
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Cytat:
Napisane przez ivoncia16 Poka wiadomo嗆
http://ikf.styl.fm/fryzury-dlugie/da...ura1187315.htm

dziewczyny jakim kolorem mozna uzyskac taka poswiate ?
wisnia czy burgundem ?

---------- Dopisano o 13:20 ---------- Poprzedni post napisano o 13:19 ----------

agata456

ja bym sie bala na drogi dzien znow uzyc farby
nie lepszym rozwiazaniem bylby ten szampon na 24 mycia ?
wydaje mi si 瞠 mahoniem
__________________
篡cie jest pi瘯ne
metaxa jest offline  
Stary 2011-09-29, 14:05   #2079
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

a wiesz moze jaka poswiate daje wisnia ?
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-09-29, 14:42   #2080
metaxa
Zakorzenienie
 
Avatar metaxa
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomo軼i: 3 907
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

mi si wydaje 瞠 wisnia daje po鈍iat bardziej podchodz帷 pod czerwie ale to zale篡 te od w這s闚
__________________
篡cie jest pi瘯ne
metaxa jest offline  
Stary 2011-09-29, 14:49   #2081
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

czemu tyle farb jest heheh
i ja ciagle chce wyprobowac inna
teraz zostalam podkuszona tez ta gorzka czekoladka welli
w sumie strasznie wlosy mi leca
mogla bym faktycznie teraz z kilka miesiecy pofarbowac np Wellatonem i zobaczyc czy sie cos zmieni
jak ta to znaczy ze to przez Joanne
a jak nie to nie wiem
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-09-29, 15:15   #2082
metaxa
Zakorzenienie
 
Avatar metaxa
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomo軼i: 3 907
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

widz 瞠 nie tylko ja mam jobla na punkcie w這s闚
jak Ci tak lec te w這sy to mo瞠 sobie na razie odpus to farbowanie, chocia 豉two m闚i
__________________
篡cie jest pi瘯ne
metaxa jest offline  
Stary 2011-09-29, 15:21   #2083
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

nie bd mogla sobie odpuscic
bo farbuje na ciemno a swoje mam blond
to wyobraz sobie jak bedzie to wygladalo
koszmarnie !
tymbardziej ze 22 pazdziernika ide na 18 - nastke
to trzeba wygladac jak czlowiek
i bede musiala zafarbowac
chyba tym razem padnie na ta gorzka wellatonu
kurcze jakis kuszacy jest ten kolor
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-09-29, 15:26   #2084
metaxa
Zakorzenienie
 
Avatar metaxa
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomo軼i: 3 907
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Nied逝go ko鎍z prac wiec postaram si wstawi jak捷 fotk moich k豉k闚
ma造 kurs do przedszkola i ok 17 b璠 wolna

---------- Dopisano o 15:26 ---------- Poprzedni post napisano o 15:21 ----------

to mo瞠 spr鏏uj co bez amoniaku
kolor rzeczywi軼ie niczego sobie
hm.. ja zawsze by豉m ciemna i chcia豉m blond a Ty masz blond i chcesz ciemne ;-)
__________________
篡cie jest pi瘯ne
metaxa jest offline  
Stary 2011-09-29, 15:32   #2085
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

a no widzisz
tak to juz jest
musze sprobowac tej czekolady bo jak nie sprobuje to bedzie mnie meczylo
a no koniecznie wstaw te fotki
musze zobaczyc Twoje wlosy
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-09-29, 15:44   #2086
metaxa
Zakorzenienie
 
Avatar metaxa
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomo軼i: 3 907
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

ostrzegam, 瞠 w這sy nie s pierwszej 鈍ie穎軼i
mam nadziej 瞠 z豉pi dobre 鈍iat這 na balkonie
__________________
篡cie jest pi瘯ne
metaxa jest offline  
Stary 2011-09-29, 15:50   #2087
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

a tam
szkoda ze nie mam swoich ciemnych
jak ktos ma ciemne to prawie kazdy kolor ladnie wychodzi
a na tym blondzie to beznadzieja
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-09-29, 16:04   #2088
agata456
Zakorzenienie
 
Avatar agata456
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomo軼i: 4 323
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Cytat:
Napisane przez ivoncia16 Poka wiadomo嗆
a tam
szkoda ze nie mam swoich ciemnych
jak ktos ma ciemne to prawie kazdy kolor ladnie wychodzi
a na tym blondzie to beznadzieja
jak ja kiedys robi豉m kasztanem to mialam czerwone nie rude,dlatego tak mi sie wyda這 ze to moze byc kasztan,ale do machoniu tez podobny kolor.
agata456 jest offline  
Stary 2011-09-29, 16:10   #2089
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

narazie sobie zrobie ta czekoladka ktora mnie podkusilas hehe
mialam jutro kupic ale nie ma jej w promocji w Rossmanie
ale tak pomyslalam ze za jakis tydzien bedzie nowa gazetka z Rossmana to moze wellaton bedzie w promocji
strasznie mi te wlosy leca dlatego chce zobaczyc czy to przez ta farbe Joanny
fajnie jakby mi podpasowala ta czekoladka to bym przy niej zostala albo chcoiaz przez jakis czas farbowala nia zeby zobaczyc czy mi przestana az tak wypadac

a Ty co postanowilas zrobic jesli chodzi o kolor?
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-09-29, 16:16   #2090
agata456
Zakorzenienie
 
Avatar agata456
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomo軼i: 4 323
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Cytat:
Napisane przez ivoncia16 Poka wiadomo嗆
narazie sobie zrobie ta czekoladka ktora mnie podkusilas hehe
mialam jutro kupic ale nie ma jej w promocji w Rossmanie
ale tak pomyslalam ze za jakis tydzien bedzie nowa gazetka z Rossmana to moze wellaton bedzie w promocji
strasznie mi te wlosy leca dlatego chce zobaczyc czy to przez ta farbe Joanny
fajnie jakby mi podpasowala ta czekoladka to bym przy niej zostala albo chcoiaz przez jakis czas farbowala nia zeby zobaczyc czy mi przestana az tak wypadac

a Ty co postanowilas zrobic jesli chodzi o kolor?
mi joanna bardzo wysusza豉 dlatego,tak nie ch皻nie ni farbuj aby Joanne do 24 my lubi,ale Wellaton jest dla mnie najlepszy-dla moich w這s闚.Jeszcze niczym nie robi豉m bo nic nie wymy郵i豉m,moje zdanie zmeinia si co minut
agata456 jest offline  
Stary 2011-09-29, 16:41   #2091
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

a no to tak jak i moje

---------- Dopisano o 16:35 ---------- Poprzedni post napisano o 16:34 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=xwNa-M4Ss8g

zobaczcie to jestem w szoku
jakie wlosy piekne po tym
ale 3 godz trzymac masakra !

---------- Dopisano o 16:41 ---------- Poprzedni post napisano o 16:35 ----------

po farbowaniu to jej wlosy maja taki blysk jak z reklamy
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-09-29, 17:26   #2092
Bahamadia_25
Zakorzenienie
 
Avatar Bahamadia_25
 
Zarejestrowany: 2011-04
Lokalizacja: Wroc豉w
Wiadomo軼i: 3 312
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Ivoncia co ty wynalaz豉.
Co to za farba, 瞠 3h trzeba siedzie z tym na g這wie
Mammamia

A Ty uwa瘸sz, 瞠 nie masz takich w這s闚 po myciu?
Normalne w這sy, bez sza逝 ...
Bahamadia_25 jest offline  
Stary 2011-09-29, 17:44   #2093
metaxa
Zakorzenienie
 
Avatar metaxa
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomo軼i: 3 907
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

oto moje w這sy w 鈍ietle dziennym bez lampy wi郾ia a'la burgund
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg PICT0090.jpg (100,5 KB, 37 za豉dowa)
__________________
篡cie jest pi瘯ne
metaxa jest offline  
Stary 2011-09-29, 18:36   #2094
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Cytat:
Napisane przez Bahamadia_25 Poka wiadomo嗆
Ivoncia co ty wynalaz豉.
Co to za farba, 瞠 3h trzeba siedzie z tym na g這wie
Mammamia

A Ty uwa瘸sz, 瞠 nie masz takich w這s闚 po myciu?
Normalne w這sy, bez sza逝 ...

to jakas henna
ale widzialas efekt po farbowaniu ;0
jak zarzucila tymi wlosami to pieknie lsnily na dworze
ja nie wiem jakie mam na dworze w slonku nie widze hehe

---------- Dopisano o 18:36 ---------- Poprzedni post napisano o 18:34 ----------

metaxa

jednak to nie o taki kolor mi chodzi
kupie sobie gorzka Wellatonu
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-09-29, 18:51   #2095
metaxa
Zakorzenienie
 
Avatar metaxa
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomo軼i: 3 907
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Cytat:
Napisane przez ivoncia16 Poka wiadomo嗆
to jakas henna
ale widzialas efekt po farbowaniu ;0
jak zarzucila tymi wlosami to pieknie lsnily na dworze
ja nie wiem jakie mam na dworze w slonku nie widze hehe

---------- Dopisano o 18:36 ---------- Poprzedni post napisano o 18:34 ----------

metaxa

jednak to nie o taki kolor mi chodzi
kupie sobie gorzka Wellatonu
trudno, chcia豉m pom鏂
to kupuj i r鏏

---------- Dopisano o 18:51 ---------- Poprzedni post napisano o 18:48 ----------

Cytat:
Napisane przez ivoncia16 Poka wiadomo嗆
a no to tak jak i moje

---------- Dopisano o 16:35 ---------- Poprzedni post napisano o 16:34 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=xwNa-M4Ss8g

zobaczcie to jestem w szoku
jakie wlosy piekne po tym
ale 3 godz trzymac masakra !

---------- Dopisano o 16:41 ---------- Poprzedni post napisano o 16:35 ----------



po farbowaniu to jej wlosy maja taki blysk jak z reklamy



te s造sza豉m 瞠 to s bardzo dobre "farby" ale trzyma 3 godziny to jaka masakra
__________________
篡cie jest pi瘯ne
metaxa jest offline  
Stary 2011-09-29, 18:57   #2096
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

no strasznie dlygo
zrobie dopiero przed ta 18-nastka
teraz musze regularnie sprawdzac gazetke Rossmana czy nie jest w promocji
a farbowalas moze jeszcze kiedys jakims ciekawym kolorem?
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-09-29, 19:06   #2097
agata456
Zakorzenienie
 
Avatar agata456
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomo軼i: 4 323
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Cytat:
Napisane przez metaxa Poka wiadomo嗆
oto moje w這sy w 鈍ietle dziennym bez lampy wi郾ia a'la burgund
郵icznie Ci w tym kolorze
agata456 jest offline  
Stary 2011-09-29, 19:09   #2098
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

agata456

nie masz juz wiecej zdj gorzkiej ?
chetnie bym sobie poogladala !
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-09-29, 19:09   #2099
metaxa
Zakorzenienie
 
Avatar metaxa
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomo軼i: 3 907
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Cytat:
Napisane przez ivoncia16 Poka wiadomo嗆
no strasznie dlygo
zrobie dopiero przed ta 18-nastka
teraz musze regularnie sprawdzac gazetke Rossmana czy nie jest w promocji
a farbowalas moze jeszcze kiedys jakims ciekawym kolorem?
hm.. jakby to powiedzie, mia豉m blond, rude, czarne i r騜ne odcienie br您闚
jednak najlepiej czuj si w ciemnym br您ie z po造skiem mahoniu czy burgundu w avatarze to jestem ja w bordo pare lat temu
__________________
篡cie jest pi瘯ne
metaxa jest offline  
Stary 2011-09-29, 19:10   #2100
agata456
Zakorzenienie
 
Avatar agata456
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomo軼i: 4 323
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.II

Cytat:
Napisane przez ivoncia16 Poka wiadomo嗆
agata456

nie masz juz wiecej zdj gorzkiej ?
chetnie bym sobie poogladala !
hmm chyba wszystko pokaza豉m ale poszukam
agata456 jest offline  
Zamknij w徠ek

Tagi
br您y, casting ciemny w這sy, farby, l'oreal

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:06.