Pomozcie!!!! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-06-12, 00:01   #1
alan
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Poludniowo wschodnia czesc Wilelkopolski
Wiadomości: 26
GG do alan

Pomozcie!!!!


Dowiedzialem sie ze istnieja kosmetyki dla meszczyzn do codziennego make up znalazlem je ale nie wiem jak je zamowic bo nie ma zadnego odnosnika probowalem skonsultowac sie z ta firma ale nic nie da rady A dosc mam uzywania Fluidow bo to widac a mi chodzi o delikatne zamatwoienia chyba ze sa jakies inne sposobo o ktorych ja nie wiem Czy ktos zna odpowiedz na to pytanie???? A jak jestem przy tym to mam jeszcze jedno pytanie czy warto przebic soebie jezyk bo wiem ze to boli i mowic po tym nie mozna ze 3 tyg. ale daje fajny efekt. Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi
alan jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-12, 00:10   #2
Smoczyca
Zakorzenienie
 
Avatar Smoczyca
 
Zarejestrowany: 2003-04
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 4 575
GG do Smoczyca
Dot.: Pomozcie!!!!

Wiesz, na naszym rynku zdaje się jest dostępna jedna seria makijażowa dla mężczyzn - linia Jean Paula Gaultiera - a i to nie w całości, są tylko wybrane produkty (w Douglasie na bank widziałam, ale w Sephorze też powinny być). Był puder brazujący, teraz jest delikatna emulsja brązująca, wiem, że za granicą jest też tusz do rzęs, brwi i wąsików, błyszczyk a nawet odżywka do pazurków Guerlain w linii Teracotta miał też puder brązujacy dla mężczyzn - był matowy bez drobinek i był dużo droższy od wersji damskiej

A tak przy okazji - nie wiem dokładnie jakich kosmetyków szukasz - piszesz o zmatowieniu, myślę że to uzyskasz tylko za pomocą dobrego pudru, a te są w liniach makijażowych dla kobiet. Nie wszystko jest widoczne na twarzy Nie jestem zwolenniczką malowania się przez mężczyzn na codzień, ale pewne rzeczy są dopuszczalne - wielu ze znanych mi facetów używa jakiś balsamów ochronnych na usta i korektora też... spokojnie myślę można tego typu produkty znaleźć w liniach makijażowych dla kobiet.
Do zmatowienia skóry sięgnij po dobry puder, transparentny - bez koloru. Lepszy sypki, nakładaj odrobinę doslownie dużym pędzlem.
Smoczyca jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-12, 21:03   #3
Little_Shee
Zadomowienie
 
Avatar Little_Shee
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Bxl
Wiadomości: 1 981
Dot.: Pomozcie!!!!

hmm... a czy nie wystarczylby ci tylko jakis krem matujacy?? no bez przesady z tymi pudrami i fluidami dla facetow!!! Wybacz ale dla mnie nie do zrozumienia jest zeby faceci upodobniali sie do kobiet!!! niedlugo to zaczniecie zakladac staniki a w kobiecie nie bedzie szukali czulosci i milosci, ale bezpieczenstwa i obrony przed bardzo zlym swiatem (tak jak my do tej pory szukalismy tego u was). To bylo tak na marginesie. Daj sobie spokoj z tymi babskimi *****olami, ale kolczyk sobie zrob!! jest suuuuper!!
Little_Shee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-12, 21:11   #4
kot_bury
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Szczecin/Bydgoszcz
Wiadomości: 91
Dot.: Pomozcie!!!!

Sephora wypusciła linię pielegnacyjną dla facetów i tam jest fluid matujący bezbarwny.
co do kolczyka to chyba rzecz gustu jest.
Kolczyk w jezyku ma jedną wadę -potrafi zaangażowac język do nadmiernego ruszania nim. Kolega miał taki kolczyk i własnie nie mógł sie opanowa od nie kręcenia w buzi językiem, aż dostał ksywę jaszczurka, więc wyglądało to dość niesmacznie.
kot_bury jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-13, 16:51   #5
alan
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Poludniowo wschodnia czesc Wilelkopolski
Wiadomości: 26
GG do alan
Dot.: Pomozcie!!!!

Hmm teraz i ja odpowiem Faceci maja takie samo prawo doi kosmetykow jak dziewczyny i mimo tego ja jestem typowym metrosexem nie mylic z homo i z narcyzmem Kocham dobrze wygladac i kocham byc podziwiany dlatego to wszystko a co do kolczyka masz racje tylko nie wiem kiedy pojde do kosmetyczki i soebie przebije
alan jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-13, 20:31   #6
kot_bury
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Szczecin/Bydgoszcz
Wiadomości: 91
Dot.: Pomozcie!!!!

Cytat:
Napisane przez alan
Hmm teraz i ja odpowiem Faceci maja takie samo prawo doi kosmetykow jak dziewczyny i mimo tego ja jestem typowym metrosexem nie mylic z homo i z narcyzmem Kocham dobrze wygladac i kocham byc podziwiany dlatego to wszystko a co do kolczyka masz racje tylko nie wiem kiedy pojde do kosmetyczki i soebie przebije
A mi sie podobaja na imprezach umalowani metro. Moj kolega maluje sobie jedno oko, taką różowa albo pomarąńczową smugę sobie robi na balety i moim zdaniem to wygląda super! Do tego właśnie przejeżdza pudrem opalizującym opalonym kości policzkowe. Nie jest moim zdaniem od tego mniej męski, w zasadzie to jedne z bardziej mwskich facetów jakich znam.

co do kolczyka to nie idz do kosmetyczki, tylko albo do dobrego studia tautażu i peerceingu albo do hirurga. I pamietaj: język rzebija sie igłą, więc jak ci ktos zaproponuje pistoletem to od razu stamtąd uciekaj.
Bedziesz potrzebował kolczyków w przynajmniej 3 rozmiarach (tzn. tych bolców):
-bardzo długi, bo ci na poczatku jezyk na kilka dni spuchnie i bedziesz seplenił, a przekłutego języka nie można ściskać
-krótszy, na okres od tygodnia po przebiciu do miesiąca
-i rozmiar docelowy.

Sprawdz najpierw czy nie jetses uczulony na zadne metale.
kot_bury jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-14, 18:07   #7
Little_Shee
Zadomowienie
 
Avatar Little_Shee
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Bxl
Wiadomości: 1 981
Dot.: Pomozcie!!!!

Cytat:
Napisane przez kot_bury
A mi sie podobaja na imprezach umalowani metro. Moj kolega maluje sobie jedno oko, taką różowa albo pomarąńczową smugę sobie robi na balety i moim zdaniem to wygląda super! Do tego właśnie przejeżdza pudrem opalizującym opalonym kości policzkowe. Nie jest moim zdaniem od tego mniej męski, w zasadzie to jedne z bardziej mwskich facetów jakich znam.
jejku!!! ucieklabym z krzykiem od takiego kolesia!!! facet powinien byc zadbany to jest noramlne ale bez przesady! To jest tylko moje subiektywne zdanie bo jestem raczej typem silnej kobiety dlatego mam obraz silnego mezczyzny ktory nie bedzie sie bal ze zlamie paznokiec i ktory czasem bedzie smierdzal, albo bedzie sobie chodzil zarosniety!! Alanie z twoich wypowiedzi wynika ze jestes narcyzem i to nie jest zaden najazd na twoja osoba. masz prawo dbc o siebie jak chcesz.

co do kolczyka, kot-bury ma racje, lepiej zrobic to w dobrym studiu, i jest tez duze ryzyko powilkan w stylu puchniecia i podchodzenie ropa. no ale warto zaryzykowac

pozdrawiam
Little_Shee jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:58.