Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII - Strona 124 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-09-24, 19:06   #3691
lost_in_minds
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 42
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Snowhitee- ja miałam podobną sytuację, więc już wiem że to artykuł 261 kodeksu postępowania cywilnego

Art. 261. § 1. Nikt nie ma prawa odmówić zeznań w charakterze świadka, z wyjątkiem małżonków stron, ich wstępnych, zstępnych i rodzeństwa oraz powinowatych w tej samej linii lub stopniu, jak również osób pozostających ze stronami w stosunku przysposobienia. Prawo odmowy zeznań trwa po ustaniu małżeństwa lub rozwiązaniu stosunku przysposobienia. Jednakże odmowa zeznań nie jest dopuszczalna w sprawach o prawa stanu, z wyjątkiem spraw o rozwód.

Tyle, że te "sprawy o prawa stanu" to są sprawy dotyczące kontaktów między rodzicami a dziecmi. Wiec nie wiem czy byś się mogła powołać na ten art;/

Dowiedz się najlepiej u kogoś kto się zna na prawie
lost_in_minds jest offline  
Stary 2011-09-24, 19:08   #3692
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Cytat:
Napisane przez lost_in_minds Pokaż wiadomość
Snowhitee- ja miałam podobną sytuację, więc już wiem że to artykuł 261 kodeksu postępowania cywilnego

Art. 261. § 1. Nikt nie ma prawa odmówić zeznań w charakterze świadka, z wyjątkiem małżonków stron, ich wstępnych, zstępnych i rodzeństwa oraz powinowatych w tej samej linii lub stopniu, jak również osób pozostających ze stronami w stosunku przysposobienia. Prawo odmowy zeznań trwa po ustaniu małżeństwa lub rozwiązaniu stosunku przysposobienia. Jednakże odmowa zeznań nie jest dopuszczalna w sprawach o prawa stanu, z wyjątkiem spraw o rozwód.

Tyle, że te "sprawy o prawa stanu" to są sprawy dotyczące kontaktów między rodzicami a dziecmi. Wiec nie wiem czy byś się mogła powołać na ten art;/

Dowiedz się najlepiej u kogoś kto się zna na prawie
No ale jest napisane ze zstępni moga odmowic zeznac wiec nie ma problemu, snowhitee moze odmowic.
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-09-24, 19:14   #3693
lost_in_minds
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 42
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
No ale jest napisane ze zstępni moga odmowic zeznac wiec nie ma problemu, snowhitee moze odmowic.
Tak, ale potem jest napisane gdy nie można. Nie wiem dokładnie jaka jest interpretacja tych praw stanu.
lost_in_minds jest offline  
Stary 2011-09-24, 19:17   #3694
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
agatko dostalam super, dziekuje!


snowi! moj tz mowi ze bedziesz musiala pojsc na pierwsza rozprawe- bo w sekretariacie nic nie zalatwisz bo juz dostalas wezwanie
ale mozesz powiedziec ze nic nie wiesz o tej sytuacji, nie interesuje cie to i nie interesowalo, i niczego do sprawy nie wniesiesz.
i przynajmniej wiecej cie ciagac juz nie beda...

---------- Dopisano o 18:53 ---------- Poprzedni post napisano o 18:49 ----------

buahot dzieki wielkie za fotki, bo doszly!
kurcze no ale i tak pójdę w poniedziałek i jeszcze się dowiem

Cytat:
Napisane przez lost_in_minds Pokaż wiadomość
Snowhitee- ja miałam podobną sytuację, więc już wiem że to artykuł 261 kodeksu postępowania cywilnego

Art. 261. § 1. Nikt nie ma prawa odmówić zeznań w charakterze świadka, z wyjątkiem małżonków stron, ich wstępnych, zstępnych i rodzeństwa oraz powinowatych w tej samej linii lub stopniu, jak również osób pozostających ze stronami w stosunku przysposobienia. Prawo odmowy zeznań trwa po ustaniu małżeństwa lub rozwiązaniu stosunku przysposobienia. Jednakże odmowa zeznań nie jest dopuszczalna w sprawach o prawa stanu, z wyjątkiem spraw o rozwód.

Tyle, że te "sprawy o prawa stanu" to są sprawy dotyczące kontaktów między rodzicami a dziecmi. Wiec nie wiem czy byś się mogła powołać na ten art;/

Dowiedz się najlepiej u kogoś kto się zna na prawie
ten przepis znam dlatego napisałam, że wiem, że mogę odmówić ale byłam ciekawa czy da się to jakoś przed sprawą jeszcze załatwić żeby się tam w ogóle nie pojawić..

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
No ale jest napisane ze zstępni moga odmowic zeznac wiec nie ma problemu, snowhitee moze odmowic.
tak odmówić mogę na pewno moja babcia już była tam jako świadek i sędzina od razu jej powiedziała na początku, że jako, że jest z bliskiej rodziny, ma prawo nie zeznawać
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-09-24, 19:31   #3695
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
tak odmówić mogę na pewno moja babcia już była tam jako świadek i sędzina od razu jej powiedziała na początku, że jako, że jest z bliskiej rodziny, ma prawo nie zeznawać
a no właśnie!
jak oglądam czasem sędzię Annę Marię Wesołowską (no co, czasem przy obiedzie mi się zdarza ) to ona pyta czy ktoś jest spokrewniony albo spowinowacony i wtedy można odmówić składania zeznań

kitkulka jest offline  
Stary 2011-09-24, 19:53   #3696
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 3 942
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

hej!

dziewczynki zaraz będę nadrabiać ale mam pytanie do snow
dziś byłam na pogotowiu w związku z bólem tak jakby od prawego jajnika promieniujący na prawą nogę (brak czucia, uczucie drętwienia nogi i mieśni) lekarka badajaca stwierdziła że to rwa kulszowa wiem że Ty na to cierpiałaś i powiedz mi czy tez miałaś takie objawy?: ból jakby od jajnika sięgający do pachwiny (tu najbardziej czuje jakby pieczenie ,mrowienie ,ciągnięcie w miejscu jakby jajnika i w kierunku pachwiny ) i na biodro oraz rozlewający się po nodze w dół .Nawet dziś miałam problemy z chodzeniem na tą nogę byłam 3 dni temu u gin i przebadała mnie i stwierdziła że to nie jajnik na wyrostek też to nie wygląda bo nie mam odpowiednich objawów tylko ten palący ból przy nodze i drętwienie nogi
czytałam na intrernecie że rwa boli z tyłu uda i teraz nie wiem co o tym mysleć niby tez mnie tam boli jakby promieniowało od kręgosłupa a chciałam znać twoje zdanie na ten temat bo miałaś tą rwę
dostałam leki i na chwile było ok a teraz znów zaczyna boleć i znów muszę wziąść dawke a dostałam ketonal 2x1, mydocalm forte 2x1 i ochronne na żołądek. a jak długo Ciebie to bolało?
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja włosków

było - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podcięciu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening całego ciała
asiabb1983 jest offline  
Stary 2011-09-24, 19:59   #3697
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

asia
rwa ma to do siebie ze boli kiedy chce, to nerwobol.
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-09-24, 20:03   #3698
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Pokaż wiadomość
hej!

dziewczynki zaraz będę nadrabiać ale mam pytanie do snow
dziś byłam na pogotowiu w związku z bólem tak jakby od prawego jajnika promieniujący na prawą nogę (brak czucia, uczucie drętwienia nogi i mieśni) lekarka badajaca stwierdziła że to rwa kulszowa wiem że Ty na to cierpiałaś i powiedz mi czy tez miałaś takie objawy?: ból jakby od jajnika sięgający do pachwiny (tu najbardziej czuje jakby pieczenie ,mrowienie ,ciągnięcie w miejscu jakby jajnika i w kierunku pachwiny ) i na biodro oraz rozlewający się po nodze w dół .Nawet dziś miałam problemy z chodzeniem na tą nogę byłam 3 dni temu u gin i przebadała mnie i stwierdziła że to nie jajnik na wyrostek też to nie wygląda bo nie mam odpowiednich objawów tylko ten palący ból przy nodze i drętwienie nogi
czytałam na intrernecie że rwa boli z tyłu uda i teraz nie wiem co o tym mysleć niby tez mnie tam boli jakby promieniowało od kręgosłupa a chciałam znać twoje zdanie na ten temat bo miałaś tą rwę
dostałam leki i na chwile było ok a teraz znów zaczyna boleć i znów muszę wziąść dawke a dostałam ketonal 2x1, mydocalm forte 2x1 i ochronne na żołądek. a jak długo Ciebie to bolało?
tak kochana miałam takie same objawy z początku ból był tylko w okolicy jajnika, trochę w podbrzuszu i z tyłu w okolicy nerki a po 2 dniach doszło do nogi, normalnie drętwiała mi stopa na ostrym dyżurze przebadali mnie dokładnie i nic.. jak poszłam do swojej lekarki dała mi najpierw scorbolamid miałam łykać do 5dni, jeśli nie przejdzie wypisała mi receptę na olfen i helicid i dopiero po tym przeszło
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-09-24, 20:10   #3699
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 3 942
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
asia
rwa ma to do siebie ze boli kiedy chce, to nerwobol.
ale mi konkretnie chodzi o te objawy bo nie wiem czy może to być wyrostek jednak?chociaż nie mam objawów typowych do wyrostka.a jeżeli snow miała by podobne objawy to by mnie troszkę uspokoiło

---------- Dopisano o 20:10 ---------- Poprzedni post napisano o 20:05 ----------

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
tak kochana miałam takie same objawy z początku ból był tylko w okolicy jajnika, trochę w podbrzuszu i z tyłu w okolicy nerki a po 2 dniach doszło do nogi, normalnie drętwiała mi stopa na ostrym dyżurze przebadali mnie dokładnie i nic.. jak poszłam do swojej lekarki dała mi najpierw scorbolamid miałam łykać do 5dni, jeśli nie przejdzie wypisała mi receptę na olfen i helicid i dopiero po tym przeszło
o dzieki za odpowiedź to mnie uspokoiłaś .tylko że mnie nie boli nic z tyłu tylko właśnie w okolicy jajnika i noga
bałam się żeby to nie był wyrostek ale to własnie zaczęło się od wtorku takie pobolewanie aż do dzisiejszej nocy ból niesamowity nie spałam do 5 rano masakra non stop cos mnie boli kazała mi iść do neurologa bo te wszystkie bóle mogą byc objawami tej boleriozy tzw. bolerioza neurologiczna którą leczy się tylko szpitalnie przez kroplówki
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja włosków

było - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podcięciu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening całego ciała
asiabb1983 jest offline  
Stary 2011-09-24, 20:13   #3700
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Pokaż wiadomość
ale mi konkretnie chodzi o te objawy bo nie wiem czy może to być wyrostek jednak?chociaż nie mam objawów typowych do wyrostka.a jeżeli snow miała by podobne objawy to by mnie troszkę uspokoiło

---------- Dopisano o 20:10 ---------- Poprzedni post napisano o 20:05 ----------


o dzieki za odpowiedź to mnie uspokoiłaś .tylko że mnie nie boli nic z tyłu tylko właśnie w okolicy jajnika i noga
bałam się żeby to nie był wyrostek ale to własnie zaczęło się od wtorku takie pobolewanie aż do dzisiejszej nocy ból niesamowity nie spałam do 5 rano masakra non stop cos mnie boli kazała mi iść do neurologa bo te wszystkie bóle mogą byc objawami tej boleriozy tzw. bolerioza neurologiczna którą leczy się tylko szpitalnie przez kroplówki
a nie wypada Ci teraz jajeczkowanie? ja 2 miesiące temu miałam tak bolesne, jak wtedy przy rwie można powiedzieć nawet bolało mnie jak stąpałam na prawą nogę, jak siadałam.. i właśnie tak kuło mnie w okolicy prawego jajnika i promieniowało do biodra
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-09-24, 21:08   #3701
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 3 942
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
a nie wypada Ci teraz jajeczkowanie? ja 2 miesiące temu miałam tak bolesne, jak wtedy przy rwie można powiedzieć nawet bolało mnie jak stąpałam na prawą nogę, jak siadałam.. i właśnie tak kuło mnie w okolicy prawego jajnika i promieniowało do biodra
nie własnie teraz powinnam mieć @ ale nie mam bo przy tych tabletkach które teraz brałam mialam takie dwudniowe plamienia.a teraz zmieniła mi na plastry te które brałam w zeszłym roku i kazała nakleić od razu jak skoncze tabsy i tak zrobiłam.także @ będzie dopiero za ok 3 tygodnie

ide nadrabiac

---------- Dopisano o 21:08 ---------- Poprzedni post napisano o 20:29 ----------

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
i kto to mówi przepraszam ale musiałam
ha ha to samo pomyslałam
Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
No to zrób czyms naturalnym

Albo moze cos takiego?
http://www.palette.pl/nasze-produkty...-czysty-blond/
ładny ten kolorek ,ciekawe jak wychodzi
Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
i podobnego odcienia teraz szukasz?

nad taką prostą jak ma Kotka? ja jeszcze swojej nie przycięłam, boję się
ja tez nie wiem co z moja poczne za jakiś miesiąc jak podorsnie
Cytat:
Napisane przez lost_in_minds Pokaż wiadomość
Witam Dziewczyny Podczytuje Was już od dłuższego czasu i postanowiłam się przywitać

Naturalny kolor mam średni popielaty blond (7 poziom-o numerku dowiedziałam się u fryzjerki Śledzę Wasze farbowania, oglądam efekty i tak samo testuje farby

Robiłam już Loreal Stockholm 10.21, Londa 12/9, palette c10, Loreal excell 10.02 a obecnie mam na głowie Loreal Majirel 10 1/2.1

Teraz chwaliłyście Koleston i mam pytanie do Snowhitee-który odcień wyjdzie bardziej opalizujący 12/89 czy 12/1? Ty robiłaś 12/1 i jak oceniasz?
Myślałam też nad 10/16 ale któraś z Was pisała, że szaro wychodzi a ja popieli nie chce, tylko perłowy odcień

Wklejam zdjęcia z ostatniego farbowania, tu już po 2 tygodniach
bardzo ładne
Cytat:
Napisane przez novelove Pokaż wiadomość
Kitka
Cuś takiego. Tylko muszę znaleźć farbkę, bo u fryzjera nidy rydy co miecha robić.
A babolek pomieeszał mi kilka różnych kolorów

Nie aż tak równą i poukładaną jak kotka,ale taką roztrzepaną

---------- Dopisano o 15:34 ---------- Poprzedni post napisano o 15:32 ----------

http://www.superpani.pl/kobiety/urod.../grzywka_t.jpg
http://www.google.pl/imgres?imgurl=h...9QEwBg&dur=284
o takie

---------- Dopisano o 15:38 ---------- Poprzedni post napisano o 15:34 ----------

OOOOOOOO Albo taka,jak kiedyś miałam


http://i2.pinger.pl/pgr467/a9e7fba50...xhausted-2.jpg
ta ostatnia najfajniejsza
Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
encha sliczne masz teraz wlosy
kojarza mi sie z wlosami caskady ale wygladaja na zdrowsze niz jej byly.
dziekuje za cudowne fotki, niebawem wstawie je na bloga.
a mam taka refleksje jak obejrzalam fotki twoje co mi wyslalas. mamy teraz identyko kolor- nawet polysk taki sam!
tylko ja w swietle dziennym mam wpadajace w bialy kolorek, jasniejsze
ale tak to jak siostry


asia nie zgodze sie z tym do konca
luska wlosa rozchylana jest przez utleniacz- sama nigdy sie nie otwiera.
i miesiaczka nie ma nic do tego, bo ona nie decyduje o uchylaniu luski- i hormony tez tu niewiele maja do tego.
to bardziej nasze wewnetrzne przeswiadczenie ze cos nie wyjdzie.
ja tylko napisałam co przeczytałam nie znam sie na tym

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
czeko jak pomyjesz szamponem rumiankowym np. timotei to ocieplisz kolor wlosow dosc znacznie- bo ja mialam po nim sloneczny blond

tez mi sie tak zdaje co do novelove jak tobie...
czeko calkiem niezle juz sie zmywa, ale nie chce myslec jak czesto myjesz wlosy


ogloszenie parafialne
wszystkie gwiazdy z mojego bloga i nowe chetne prosze o materialy dotyczace farb nowych ktorych na blogasku nie bylo
snowi plisss????
agatka???
buahot ty chyba tez ost. cos nowego kladlas?

wrocilam ze zjazdu
od razu sie z tz przepisalismy na rachunkowosc
ta turystyka to porazka bylo nas dzis 5 osob
od jutra ide na rachunkowosc, przynajmniej grupa liczna ponad 40 osob
bylam u dziadka jest jak bylo... w pon. wypis chyba.
i na zakupach- kupilam bluzeczke tube w motylki za 25zl, full skarpetek , i buciki z carefoura takie w napisy cichobiegi zimowe- asia wie pewnie jakie bo tych co ona ma nie bylo juz, a mi zalezalo na byle czym aby z psem polatac wokol bloku i zeby z futrem w srodku byly wiec tez koszt 25zl
wiem wiem wazne że wygodne będą
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja włosków

było - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podcięciu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening całego ciała
asiabb1983 jest offline  
Stary 2011-09-24, 21:23   #3702
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 752
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
Dziewczyny mam problem dostałam wezwanie do bycia świadkiem na sprawie mojej mamy o ustalenie kontaktów między nią a ojcem mojej siostry.. wiem już, że jako córka mam prawo odmówić składania zeznań ale mimo to bardzo zależy mi na tym aby się tam w ogóle nie stawiać, jest mi to bardzo nie na rękę z różnych powodów.. Ktoś podsunął mi pomysł aby iść do tego sądu do sekretariatu i tam u nich pismo napisać, wyjaśniające. Da się tak aby jakoś to ominąć? zdenerwowałam się strasznie



jasne nie ma sprawy podeślę dziś lub jutro jak wszystko ogarnę
Mi sie wydaje ze jak juz dostalas wezwanie to nic nie zrobisz, ale może da sie coś zrobić jakby były następne rozprawy i żeby cie już nie ciągali
Wogóle nieciekawa sytuacja i przykro że cie w to wplątują
Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Pokaż wiadomość
ale mi konkretnie chodzi o te objawy bo nie wiem czy może to być wyrostek jednak?chociaż nie mam objawów typowych do wyrostka.a jeżeli snow miała by podobne objawy to by mnie troszkę uspokoiło

---------- Dopisano o 20:10 ---------- Poprzedni post napisano o 20:05 ----------


o dzieki za odpowiedź to mnie uspokoiłaś .tylko że mnie nie boli nic z tyłu tylko właśnie w okolicy jajnika i noga
bałam się żeby to nie był wyrostek ale to własnie zaczęło się od wtorku takie pobolewanie aż do dzisiejszej nocy ból niesamowity nie spałam do 5 rano masakra non stop cos mnie boli kazała mi iść do neurologa bo te wszystkie bóle mogą byc objawami tej boleriozy tzw. bolerioza neurologiczna którą leczy się tylko szpitalnie przez kroplówki
Niby zawsze taki prosty sposób na sprawdzenie czy to wyrostek to położenie sie na płasko i przyciągnięcie nogi do klatki, i jak ból sie nasila to wyrostek, jak nie tonie
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-09-24, 21:46   #3703
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 3 942
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Mi sie wydaje ze jak juz dostalas wezwanie to nic nie zrobisz, ale może da sie coś zrobić jakby były następne rozprawy i żeby cie już nie ciągali
Wogóle nieciekawa sytuacja i przykro że cie w to wplątują


Niby zawsze taki prosty sposób na sprawdzenie czy to wyrostek to położenie sie na płasko i przyciągnięcie nogi do klatki, i jak ból sie nasila to wyrostek, jak nie tonie
tak samo jest przy rwie kulszowej ale niby lekarka stwierdziła ze nie mam objawów wskazujących na wyrostek ale przyznam sie że boje się i wolalabym żeby to nie był wyrostek.
wzięłam leki ponad godzine temu a nadal boli jak diabli
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja włosków

było - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podcięciu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening całego ciała
asiabb1983 jest offline  
Stary 2011-09-24, 22:14   #3704
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Asiu kuruj się bidulko


wskakuję do wyrka na filmik
dobranoc i do jutra
kitkulka jest offline  
Stary 2011-09-24, 22:24   #3705
_paulinka2
Wtajemniczenie
 
Avatar _paulinka2
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 331
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Eliss hej ładne włoski

Buhhot to rzeczywiście nie za ciekawie z tymi okienkami może napisać jakieś podanie i zmienią ten plan ?;/

Snow
najprzepiękniej jest teraz po kolestonie a co do tej Twojej sytuacji to też nie wiem co poradzić

Lost in minds heja ale masz jasne włosiaki ! :O

Asia biedna niech ta rwa już nie boli


idę oglądać wampirki
__________________
Amelcia <3

dbam o włosy


_paulinka2 jest offline  
Stary 2011-09-24, 22:27   #3706
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 752
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Pokaż wiadomość
tak samo jest przy rwie kulszowej ale niby lekarka stwierdziła ze nie mam objawów wskazujących na wyrostek ale przyznam sie że boje się i wolalabym żeby to nie był wyrostek.
wzięłam leki ponad godzine temu a nadal boli jak diabli
Kurcze to niedobrze
Połóż sie może i spróbuj zasnąć
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-09-24, 23:02   #3707
anngeli
Zadomowienie
 
Avatar anngeli
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 1 316
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

to może poradzicie mi chociaż dobrą farbę rozjasniająca, która da mi czysty jasny blond na moich włosach i przy okazji nie spali ich na wiór? http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p...postcount=3677 link do posta ze zdjęciami obecnego koloru.
__________________
blonding&zapuszczanie

6.07.2008r.
T.

anngeli jest offline  
Stary 2011-09-24, 23:45   #3708
asia_102
Wtajemniczenie
 
Avatar asia_102
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 2 356
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Bunny, strasznie mi przykro z powodu dziadka przypomniało mi się pożegnanie z prababcią trzymaj się kochana

Cytat:
Napisane przez anngeli Pokaż wiadomość
to może poradzicie mi chociaż dobrą farbę rozjasniająca, która da mi czysty jasny blond na moich włosach i przy okazji nie spali ich na wiór? http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p...postcount=3677 link do posta ze zdjęciami obecnego koloru.
a jakie masz naturalki? jeśli ciemne to polecam alfaparf



ha, pokażę Wam jaki u mnie jest efekt po babydream, szamponie lush i odżywce timotei P mówi do mnie Gesslerowa
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg skręt.jpg (55,8 KB, 62 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg skręt1.jpg (37,0 KB, 55 załadowań)
__________________
nie perfum, a perfumy! tak jak spodnie czy skrzypce, a nie spodeń i skrzypiec!

(¨`·.·´¨)
`·.(¨`·.·´¨)
` ·.,.·´
asia_102 jest offline  
Stary 2011-09-25, 01:13   #3709
_eNchaNted_
Wtajemniczenie
 
Avatar _eNchaNted_
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: śląskowo
Wiadomości: 2 599
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Pokaż wiadomość
piękny kolorek


Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Hmm u mnie co roku sie tak zajecia zaczynaja W ostatni weekend wrzesnia.

piękne są


Ja wstawiam moje po tygodniu prawie od farbowania byłoby fajnie gdyby nie ten rudy odrost
No i konce mam tak dziwnie sciete teraz. Bo wszystkie mam na prosto zeby mi sie nie sianowały niby, i z jednej strony fajnie bo mi sie wydaje jakbym miala wiecej włosków, a z drugiej strony jak traca wilgoc, albo wysusze suszarka to jakos tak dziwnie, wszystko mi na rozne strony odstaje i czasem jakbym miala kazde pasmo innej dlugosci
No ale jeszcze troche i zejde z cieniowania...

1- z lampa z odleglosci
2,3- bez lampy - troche mi sie nieład zrobil bo suszylam i wyglada jakby bylo sianko w jednym miejscu, ale nie ma
chyba to, kiedy zajęcia się zaczynają zależy od danej uczelni u mnie jeszcze nigdy się nie zdarzyło, żebyśmy we wrześniu zaczynali

a włoski już Ci się fajnie dopłukały nie jest już taka szarówka jak na początku

Cytat:
Napisane przez Kotka17 Pokaż wiadomość
ale ciemne rzeczywiście ale włoski ładniuchy
ciemne ciemne ale jakoś sobie z nimi radzę dzięki Kiciu

Cytat:
Napisane przez Elisss Pokaż wiadomość
Hej, podgladam was od dawna; pomyslalam, ze pora sie ujawnic i poudzielać...

W temacie - ostatnie farbowanie; Excell 10' kolor 10.13

1 - odrost plus sprany casting 1021
2 - świezo po 10.13
3- aktualny kolor po 1,5 tygodnia od farbowania
witaj witaj
ładnie Ci wyszło jakieś plany na kolejne farbowanie?

Cytat:
Napisane przez lost_in_minds Pokaż wiadomość
Witam Dziewczyny Podczytuje Was już od dłuższego czasu i postanowiłam się przywitać

Naturalny kolor mam średni popielaty blond (7 poziom-o numerku dowiedziałam się u fryzjerki ) Śledzę Wasze farbowania, oglądam efekty i tak samo testuje farby

Robiłam już Loreal Stockholm 10.21, Londa 12/9, palette c10, Loreal excell 10.02 a obecnie mam na głowie Loreal Majirel 10 1/2.1

Teraz chwaliłyście Koleston i mam pytanie do Snowhitee-który odcień wyjdzie bardziej opalizujący 12/89 czy 12/1? Ty robiłaś 12/1 i jak oceniasz?
Myślałam też nad 10/16 ale któraś z Was pisała, że szaro wychodzi a ja popieli nie chce, tylko perłowy odcień

Wklejam zdjęcia z ostatniego farbowania, tu już po 2 tygodniach
witaj pokaż się nam jak już pofarbujesz włoski kolestonem

Cytat:
Napisane przez FioletowyAnanas Pokaż wiadomość
Miałam pokazać zdjęcia jak przechodzę na blond więc oto one.

1. Naturalne włosy
2. 45 % włosów to pasemka
witamy kolejną blondwłosą

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
wg mnie tutaj było jakoś tak najfajniej
http://3.bp.blogspot.com/-LhGXdKbROA.../fryzjer+2.JPG
novelove wg mnie też, najładniej Ci w takich było

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
znalazłam
ahh ale mi się takie grzywasy podobają

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
encha sliczne masz teraz wlosy
kojarza mi sie z wlosami caskady ale wygladaja na zdrowsze niz jej byly.
dziekuje za cudowne fotki, niebawem wstawie je na bloga.
a mam taka refleksje jak obejrzalam fotki twoje co mi wyslalas. mamy teraz identyko kolor- nawet polysk taki sam!
tylko ja w swietle dziennym mam wpadajace w bialy kolorek, jasniejsze
ale tak to jak siostry
kurde, ale mi miło słyszeć takie słowa dziękuję

szczerze to muszę przyznać, że jak sobie porównam stan włosów jaki mam teraz, a jaki miałam za czasów pasemek to po prostu niebo a ziemia! jeszcze końcówki są trochę wytrawione tym rozjaśniaczem, ale już niebawem pozbędę się tego

a kolor mi odpowiada bardzo bardzo! jestem mega szczęśliwa, że udało mi się uzyskać taki jasny i dość chłodny blond bez rozjaśniacza i zabaw z podkładami

więc apel do ciemnowłosych - nie dajcie sobie wmówić, że blond z ciemnych naturali można uzyskać jedynie rozjaśniaczem
ja kiedyś głupia byłam i wierzyłam paniom fryzjerkom na słowo

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
wrocilam ze zjazdu
od razu sie z tz przepisalismy na rachunkowosc
ta turystyka to porazka bylo nas dzis 5 osob
od jutra ide na rachunkowosc, przynajmniej grupa liczna ponad 40 osob
bylam u dziadka jest jak bylo... w pon. wypis chyba.
i na zakupach- kupilam bluzeczke tube w motylki za 25zl, full skarpetek , i buciki z carefoura takie w napisy cichobiegi zimowe- asia wie pewnie jakie bo tych co ona ma nie bylo juz, a mi zalezalo na byle czym aby z psem polatac wokol bloku i zeby z futrem w srodku byly wiec tez koszt 25zl
dobrze, że się przepisaliście
rachunkowość na pewno bardziej Wam się przyda niż turystyka

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
Dziewczyny mam problem dostałam wezwanie do bycia świadkiem na sprawie mojej mamy o ustalenie kontaktów między nią a ojcem mojej siostry.. wiem już, że jako córka mam prawo odmówić składania zeznań ale mimo to bardzo zależy mi na tym aby się tam w ogóle nie stawiać, jest mi to bardzo nie na rękę z różnych powodów.. Ktoś podsunął mi pomysł aby iść do tego sądu do sekretariatu i tam u nich pismo napisać, wyjaśniające. Da się tak aby jakoś to ominąć? zdenerwowałam się strasznie
ja niestety nie pomogę ale może spróbuj napisać gdzieś na forum prawne?

Cytat:
Napisane przez asia_102 Pokaż wiadomość
ha, pokażę Wam jaki u mnie jest efekt po babydream, szamponie lush i odżywce timotei P mówi do mnie Gesslerowa
ale fajnie Ci się kręcą a jak się czujesz w takich loczyskach?

i w ogóle co tam u Ciebie kochana, dalej wypoczywacie z Jasieńkiem na Mazurach?
włoski już zalfaparfowane?
__________________


_eNchaNted_ jest offline  
Stary 2011-09-25, 10:09   #3710
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Mi sie wydaje ze jak juz dostalas wezwanie to nic nie zrobisz, ale może da sie coś zrobić jakby były następne rozprawy i żeby cie już nie ciągali
Wogóle nieciekawa sytuacja i przykro że cie w to wplątują


Niby zawsze taki prosty sposób na sprawdzenie czy to wyrostek to położenie sie na płasko i przyciągnięcie nogi do klatki, i jak ból sie nasila to wyrostek, jak nie tonie
nieee no jeżeli teraz odmówię to już na kolejne sprawy chyba nie będę wzywana kurde no przykro jak cholera

Cytat:
Napisane przez _paulinka2 Pokaż wiadomość
Eliss hej ładne włoski

Buhhot to rzeczywiście nie za ciekawie z tymi okienkami może napisać jakieś podanie i zmienią ten plan ?;/

Snow
najprzepiękniej jest teraz po kolestonie a co do tej Twojej sytuacji to też nie wiem co poradzić

Lost in minds heja ale masz jasne włosiaki ! :O

Asia biedna niech ta rwa już nie boli


idę oglądać wampirki


Cytat:
Napisane przez asia_102 Pokaż wiadomość
Bunny, strasznie mi przykro z powodu dziadka przypomniało mi się pożegnanie z prababcią trzymaj się kochana



a jakie masz naturalki? jeśli ciemne to polecam alfaparf



ha, pokażę Wam jaki u mnie jest efekt po babydream, szamponie lush i odżywce timotei P mówi do mnie Gesslerowa
wow jaka burza włosów

Cytat:
Napisane przez _eNchaNted_ Pokaż wiadomość


chyba to, kiedy zajęcia się zaczynają zależy od danej uczelni u mnie jeszcze nigdy się nie zdarzyło, żebyśmy we wrześniu zaczynali

a włoski już Ci się fajnie dopłukały nie jest już taka szarówka jak na początku


ciemne ciemne ale jakoś sobie z nimi radzę dzięki Kiciu

witaj witaj
ładnie Ci wyszło jakieś plany na kolejne farbowanie?


witaj pokaż się nam jak już pofarbujesz włoski kolestonem


witamy kolejną blondwłosą


novelove wg mnie też, najładniej Ci w takich było


ahh ale mi się takie grzywasy podobają


kurde, ale mi miło słyszeć takie słowa dziękuję

szczerze to muszę przyznać, że jak sobie porównam stan włosów jaki mam teraz, a jaki miałam za czasów pasemek to po prostu niebo a ziemia! jeszcze końcówki są trochę wytrawione tym rozjaśniaczem, ale już niebawem pozbędę się tego

a kolor mi odpowiada bardzo bardzo! jestem mega szczęśliwa, że udało mi się uzyskać taki jasny i dość chłodny blond bez rozjaśniacza i zabaw z podkładami

więc apel do ciemnowłosych - nie dajcie sobie wmówić, że blond z ciemnych naturali można uzyskać jedynie rozjaśniaczem
ja kiedyś głupia byłam i wierzyłam paniom fryzjerkom na słowo


dobrze, że się przepisaliście
rachunkowość na pewno bardziej Wam się przyda niż turystyka


ja niestety nie pomogę ale może spróbuj napisać gdzieś na forum prawne?


ale fajnie Ci się kręcą a jak się czujesz w takich loczyskach?

i w ogóle co tam u Ciebie kochana, dalej wypoczywacie z Jasieńkiem na Mazurach?
włoski już zalfaparfowane?
już napisałam
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-09-25, 10:37   #3711
enig123
Raczkowanie
 
Avatar enig123
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 87
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Mój naturalny kolor to :http://www.partnersi.com.pl/dane/gal...20%2815%29.jpg
Lecz teraz mam włosy ciemnobrązowe.
Bardzo mi się marzą blond włosy. Kiedyś miałam pasemka robione rozjaśniaczek i bardzo mi się włosy zniszczyły przez to.
Niedawno znajoma powiedziała mi że można pomalować kilka razy blond farbą to uzyska się ten kolor, bo na początku mogą wyjść rude.
Co Wy o tym sądzicie ?
A co z resztą ciemnych włosów?
__________________

enig123 jest offline  
Stary 2011-09-25, 10:58   #3712
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Cytat:
Napisane przez enig123 Pokaż wiadomość
Mój naturalny kolor to :http://www.partnersi.com.pl/dane/gal...20%2815%29.jpg
Lecz teraz mam włosy ciemnobrązowe.
Bardzo mi się marzą blond włosy. Kiedyś miałam pasemka robione rozjaśniaczek i bardzo mi się włosy zniszczyły przez to.
Niedawno znajoma powiedziała mi że można pomalować kilka razy blond farbą to uzyska się ten kolor, bo na początku mogą wyjść rude.
Co Wy o tym sądzicie ?
A co z resztą ciemnych włosów?
Jak masz farbowane wlosy robisz dekolor, sciagasz kolor, potem albo farba albo kapiel rozjasniajaca.
Samą farbe musiaialbys nakładac przez rok zeby miec jasny blond.
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-09-25, 11:07   #3713
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

dzień dobry
kitkulka jest offline  
Stary 2011-09-25, 11:13   #3714
novelove
Zakorzenienie
 
Avatar novelove
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: z Bałtyku :)
Wiadomości: 3 526
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Cześć babolki
witam, witam i o zdrowie pytam xD
__________________
01.03-Palette c10
novelove jest offline  
Stary 2011-09-25, 11:24   #3715
blond_i
Raczkowanie
 
Avatar blond_i
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 278
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
No to zrób czyms naturalnym

Albo moze cos takiego?
http://www.palette.pl/nasze-produkty...-czysty-blond/
Oj, oj, chyba znalazłam swoją nową farbę Nici z postanowienia robienia samych odrostów Biedne włoski Ale dziękuję
__________________
Dbam o siebie- z głową
blond_i jest offline  
Stary 2011-09-25, 12:50   #3716
enig123
Raczkowanie
 
Avatar enig123
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 87
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Jak masz farbowane wlosy robisz dekolor, sciagasz kolor, potem albo farba albo kapiel rozjasniajaca.
Samą farbe musiaialbys nakładac przez rok zeby miec jasny blond.
a może najpierw rozjaśnić pasemkami ?
__________________

enig123 jest offline  
Stary 2011-09-25, 12:59   #3717
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Cytat:
Napisane przez enig123 Pokaż wiadomość
a może najpierw rozjaśnić pasemkami ?
można pasemkami, ja tak robiłam, ale to też niszczy włosy, a i po pasemkach nie wiadomo co Ci później wyjdzie
ja się aż tak nie znam, piszę z własnego doświadczenia


aaaale dzisiaj piękna pogoda!

Asiu od Jasia, jestem pewna, że śliczna z Ciebie Magda Gessler

---------- Dopisano o 12:59 ---------- Poprzedni post napisano o 12:56 ----------

dziewczyny a ja mam jeszcze takie nietypowe pytanie

wiecie może gdzie kupić żywego, świeżutkiego HOMARA? żeby go później ugotować i pożreć? chciałam zrobić w domu, ale za Chiny nigdzie nie mogę dorwać, chyba pójdę błagać do restauracji, żeby mi jakiegoś odsprzedali
kitkulka jest offline  
Stary 2011-09-25, 14:26   #3718
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

oki wrzucam jeszcze fotki obiecane po ostatnim farbowaniu

jeszcze widać, że jest troszkę... srebrzyście
a ile ja się namęczyłam, żeby zrobić fotkę długości włosów
no nic, coś tam dostrzeżecie końcówki znowu do podcięcia, bo piórka są


pożarłam gołąbka, jeszcze godzinka i wychodzę w końcu z domu!
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg P9250118.jpg (62,6 KB, 83 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg P9250119.jpg (52,1 KB, 84 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg P9250121.jpg (28,0 KB, 84 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg P9250122.jpg (17,2 KB, 86 załadowań)
kitkulka jest offline  
Stary 2011-09-25, 14:31   #3719
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
można pasemkami, ja tak robiłam, ale to też niszczy włosy, a i po pasemkach nie wiadomo co Ci później wyjdzie
ja się aż tak nie znam, piszę z własnego doświadczenia


aaaale dzisiaj piękna pogoda!

Asiu od Jasia, jestem pewna, że śliczna z Ciebie Magda Gessler

---------- Dopisano o 12:59 ---------- Poprzedni post napisano o 12:56 ----------

dziewczyny a ja mam jeszcze takie nietypowe pytanie

wiecie może gdzie kupić żywego, świeżutkiego HOMARA? żeby go później ugotować i pożreć? chciałam zrobić w domu, ale za Chiny nigdzie nie mogę dorwać, chyba pójdę błagać do restauracji, żeby mi jakiegoś odsprzedali
w Makro? wiem że były
xLADYx jest offline  
Stary 2011-09-25, 15:08   #3720
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
w Makro? wiem że były
ooo dziękuję zerknę mam ochotę na homarową sałatkę

---------- Dopisano o 15:08 ---------- Poprzedni post napisano o 14:36 ----------

http://asospolska.pl/

no w końcu ktoś pomyślał o Asosku dla nas
kitkulka jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
balejaż, blond, farby blond, farby do włosów, włosy blond

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:55.