Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII - Strona 91 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-09-15, 20:49   #2701
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
E ja mam za tydzien @ w weekend. Ale PMS to juz mi sie dzisiaj nawet zalaczyl

Ja cały czas myśle nad tym przyciemnianiem, tzn nad powrotem do pierwotnego planu jak sciagałam kolor
Ale mysle mysle caly czas zeby nic pochopnie nie robić. Narazie zaopatrzyłam sie w J&J lawendowy i jutro jade po dolce i bede sie maskować
Ale gdyby co, i gdybym nie miała dostępu do neta. Jakbym robiła tym naturalnym blondem z Joanny to wtedy jak robic? Wiem że na całość woda 3 % czy 4,5?Ale co z odrostem? Traktować normalnie 9 % czy moze 6 % czy jeszcze inaczej, no nie wiem? Boje sie troszke ze przy 9 % bede miała rude odrosty bo tak cos mi mignelo w KWC. A znowu docelowy kolor ktory ma wyjsc po farbie duzo od moich naturalek jasniejszy nie jest...
po j@j zauwazyc roznice powinnas w kilka myc- wlosy powinny nabrac mega miekkosci i gladkosci.
ja mysle zeby ta joanna zrobic na dlugosci na 6%- tonowac to bo spod masz ciemniejszy przeciez i nie chcesz go max przyciemnic bo ci znow wyjdzie roznica, poza tym bedziesz mogla wrocic bez bolu z koloru jesli uznasz ze to nie to, odrost oryginalna woda- tam chyba jest 9%...najpierw odorost a na ost. 20 minut dlugosci.
rudo byc nie powinno, moze byc zoltawo bo to natura...
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-09-15, 20:49   #2702
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Większość z tego co pamiętam pisała że ten satynowy blond wychodzi jak ciemny blond/jasny brąz, bardzo naturalnie Z początku troche ciemno niektórym ale sie spłukuje. Wode ma 6 %.
Tyle pamiętam, bo to było w grudniu jeszcze jak miałam ten swój plan wiec troche pamiec szwankuje. Ale na KWC jest duzo opini o niej napewno,poczytaj
Poczytam
Chcialabym nie farbowac, kurcze no a zd rugiej strony tak przyzwyczailam sie do jasnego blondu...
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-09-15, 20:50   #2703
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Ale wlasnie ten satynowy to naturalny blond.

czekoladowo
co o niej pisali?
dziwne ze naturalny- nie ma tego w nazwie a numerki swiadcza jakby miala zolty pigment a ty masz teraz zimne wloski, ja bym uwazala...
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-09-15, 20:56   #2704
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 763
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
po j@j zauwazyc roznice powinnas w kilka myc- wlosy powinny nabrac mega miekkosci i gladkosci.
ja mysle zeby ta joanna zrobic na dlugosci na 6%- tonowac to bo spod masz ciemniejszy przeciez i nie chcesz go max przyciemnic bo ci znow wyjdzie roznica, poza tym bedziesz mogla wrocic bez bolu z koloru jesli uznasz ze to nie to, odrost oryginalna woda- tam chyba jest 9%...najpierw odorost a na ost. 20 minut dlugosci.
rudo byc nie powinno, moze byc zoltawo bo to natura...
Nie no ja ją kładłam kiedyś na białe włosy u góry potem żółte i pomarańczowe, i wyszła równiutko I to na 9 %. Także o to że wyjdzie nierówno najbardziej sie martwie. Tylko właśnie o odrost sie troche martwiłam bo kolor sam w sobie jest dosc ciemny porównujac do tego co mam teraz Ale jest piekny

https://www.femme-cosmetics.com/284-...alny-blond.jpg
Tylko znowu tu na zdjeciu jest bardzo ciemny.

No ale zrobie wtedy na 6%,mam nadzieje ze ładnie równo wyjdzie a nie jak ten garnier co nim robiłam
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-09-15, 20:57   #2705
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
dziwne ze naturalny- nie ma tego w nazwie a numerki swiadcza jakby miala zolty pigment a ty masz teraz zimne wloski, ja bym uwazala...
Poki co nic nie robie, tak na zaś pytam, bo chyba troszkę wstrzymam sie od farbowania
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-09-15, 21:13   #2706
asia_102
Wtajemniczenie
 
Avatar asia_102
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 2 356
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
hahaha co Wam dzisiaj

przetestowałam toster i wali jaraną farbą w całej kuchni uciekłam stamtąd, niech się smaży
ja mam cudny humor, bo mam cacy włosy

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
perfekcyjnie jest moge poprosic o fotki na bloga?
ale poziom 11 to nie jest tylko jakies 9 czyste
no pewnie ale może wolisz jak całość zrobię? okaże się, że jestem siwek totalny i będzie lipa
9 czyste mnie w pełni satysfakcjonuje
__________________
nie perfum, a perfumy! tak jak spodnie czy skrzypce, a nie spodeń i skrzypiec!

(¨`·.·´¨)
`·.(¨`·.·´¨)
` ·.,.·´
asia_102 jest offline  
Stary 2011-09-15, 21:15   #2707
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
01 to odcien naturalny, ja nim robiłam teraz odrosty. z tej serii jest też odcien 03-popielaty, ale czytałam na KWC że jednym wychodzi super chłodno a innym nawet siwo-niebiesko.
Także nie wiem w sumie na rudość powinno się kłaść opal.
na rudość to popiel chyba

Cytat:
Napisane przez Cecilia89 Pokaż wiadomość
Cześć
Mogę dołączyć? Nie jestem jasną blondynką, ale zamierzam tak przefarbować włosy. U fryzjera. Chcę na taki blond jak ma Kożuchowska.
cześć

Cytat:
Napisane przez asia_102 Pokaż wiadomość
już ostatni raz wrzucam foty, obiecuję ale mam takie co szarość widać
ale siwooo

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
zasypałaś nas Asieńko fotkami cudowne są

---------- Dopisano o 18:44 ---------- Poprzedni post napisano o 18:43 ----------



oj zmyłam już bo przestraszyłam się ale kolor zmianie nie uległ więc postanowiłam raz w tyg. olejować

---------- Dopisano o 18:45 ---------- Poprzedni post napisano o 18:44 ----------



i gdzie foty?

---------- Dopisano o 18:46 ---------- Poprzedni post napisano o 18:45 ----------



właśnie pewnie stara się jeszcze bardziej jak usłyszała że zmienić ją chcesz
będą fotki?
jaki olej kładłaś?

Cytat:
Napisane przez niunka045 Pokaż wiadomość
Znowu się witam ja wiem jestem strasznie upierdliwa ale no muszę zapytać Jest taki wybór tych farb że nie mogę się zdecydować a nie chce większej kaszany niż mam. Waham się niesamowicie między stokholmem, serią glossy blond 10.21, rzucił mi się w oczy jeszcze bardzo jasny blond perłowy i ten chyba najbardziej mi się podoba ale tylko na pudełku a jak wiadomo farby nie zawsze wychodza tak jak na pudełku. Potraficie mi doradzić którą konkretnie farbę byłoby dobrze kupić???
ja robiłam stockholmem nie raz i zawsze byłam zadowolona, śliczny chłodny kolor

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Kozaki super

dzięki

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość

laski widze ze dopada was depresja kolorystyczna jesienno-zimowa
wiedzialam ze tak bedzie i znow kazda siedzi i mysli- przyciemniac!zmieniac!
wezcie sobie znajdzcie jakies zajecie co?
poza tym czy mi sie dobrze zdaje ze jest teraz czas okresowania @ blondynek? czyzby zbiorowy pms? bo ja tak, ale akurat na wlosach przeszkadza mi jedynie smalec, a tak to zajeta jestem swoja choroba

---------- Dopisano o 20:41 ---------- Poprzedni post napisano o 20:38 ----------

hahah też o tym pomyślałam, znowu wszystkie na przyciemnianie bierze ja już po @ na szczeście

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Pokaż wiadomość
Asiabb
Jutro beda foty bo mi dzis kurde czasu brakło.
I nawet zrobilam foto brwi dla Snow
A Wiesz to tak mi ost c12 ciut inaczej wyszla ale dlatego ze mialam duzy odrost i woda% byla chyba bardzo stara w niej
No nic teraz zrobila dobra robote jetem happy
ooo ale super
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-09-15, 21:17   #2708
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Cytat:
Napisane przez asia_102 Pokaż wiadomość
ja mam cudny humor, bo mam cacy włosy



no pewnie ale może wolisz jak całość zrobię? okaże się, że jestem siwek totalny i będzie lipa
9 czyste mnie w pełni satysfakcjonuje
wole calosc
to ja poczekam ale prosze o mnie pamietac
a kiedy bedziesz robila?
nawet nie wiesz ile osob prywatnie pyta na maila o wlasnie mocno popielate kolory to bedzie hit
grunt ze kolor czysty
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-09-15, 21:17   #2709
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 206
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
prawda miala byc taka ze kadus upadl a londa miala pochlonac go-czesc materialow, kontrahentow itp.
polwell zrezygnowal z kadusa i na rynek wszedl kemon majacy zastapic kadusa- lecz to nie to samo.
a londa to inna bajka.
nie wnikam, po prostu zdziwiłam się jak zobaczylam takie samo opakowanie kadusa i to jeszcze z mozliwoscia kupna http://www.chrisandsons.co.uk/Kadus-...5468_prod.html
i na stronie kadus http://www.kadus.com/home.php (wyglada tak samo jak strona londy professional http://www.londaprofessional.de/home.php)
wg mnie oferuja to samo (nawet farby), ale nie wiem jak to dokladnie z nimi bylo

chciałam Londę i kupiłam Londę, ale się zdziwiłam jak szukałam dużego zdjęcia tej maski w google

Bunny nie chce podwazac Twojej wiedzy, mowie to co znalazlam w necie, slyszalam kiedys o Kadusie, i jedynie kiedys tamten watek przeczytalam, ten ktory wkleilam wyzej. Z profesjonalnymi produktami do włsoów zaczelam przygode dopiero tutaj, na tym watku
__________________


Edytowane przez buahhot
Czas edycji: 2011-09-15 o 21:30
buahhot jest offline  
Stary 2011-09-15, 21:19   #2710
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomości: 4 232
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Snow
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline  
Stary 2011-09-15, 21:33   #2711
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
nie wnikam, po prostu zdziwiłam się jak zobaczylam takie samo opakowanie kadusa i to jeszcze z mozliwoscia kupna http://www.chrisandsons.co.uk/Kadus-...5468_prod.html
i na stronie kadus http://www.kadus.com/home.php (wyglada tak samo jak strona londy professional http://www.londaprofessional.de/home.php)
wg mnie oferuja to samo (nawet farby), ale nie wiem jak to dokladnie z nimi bylo

chciałam Londę i kupiłam Londę, ale się zdziwiłam jak szukałam dużego zdjęcia tej maski w google

Bunny nie chce podwazac Twojej wiedzy, mowie to co znalazlam w necie, slyszalam kiedys o Kadusie, i jedynie kiedys tamten watek przeczytalam ktory wkleilam wyzej. Z profesjonalnymi produktami do włsoów zaczelam przygode dopiero tutaj, na tym watku
absolutnie sie nie gniewam i nie mam tego za podwazanie wiedzy czy cos
do nas i tak docieraja strzepki prawdy, nawet dystrybutorzy i handlowcy nie wiedza wszystkiego o danej marce.
wiedza to, co chca ci z gory aby wiedzieli
nie mnie oceniac jak bylo- nie pracuje ani na kadusie ani na londzie- generalnie londy nie lubie, jak juz to profesjonalna linie, a jak jeszcze uslyszalam od wykladowcy co sie dzieje w fabryce londy i na tasmach to wlos mi sie zjezyl i sklepowej londy nigdy bym nie uzyla
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-09-15, 21:37   #2712
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Bunny poradzisz mi? Twoim zdaniem wella 10/16 nadaje się dla mnie czy wyjdzie za srebrzyście i lepsza majirel 10 1/2.1? tak ciągle się jeszcze waham a jutro do południa jadę po farbę i chciałabym poznać Twoją opinię
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-09-15, 21:38   #2713
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
absolutnie sie nie gniewam i nie mam tego za podwazanie wiedzy czy cos
do nas i tak docieraja strzepki prawdy, nawet dystrybutorzy i handlowcy nie wiedza wszystkiego o danej marce.
wiedza to, co chca ci z gory aby wiedzieli
nie mnie oceniac jak bylo- nie pracuje ani na kadusie ani na londzie- generalnie londy nie lubie, jak juz to profesjonalna linie, a jak jeszcze uslyszalam od wykladowcy co sie dzieje w fabryce londy i na tasmach to wlos mi sie zjezyl i sklepowej londy nigdy bym nie uzyla
juz znalazlam- one sie polaczyly i kadusa juz nie ma a zostala londa.
niemniej oferta zostala z londy, a rzekomo korzystaja z doswiadczenia kadusa
jeden bat- kto wie jaka byla prawda- kury znoszacej zlote jajka sie nie bije- wiec pewnie kadus slabo sie sprzedawal...
co innego ze z lini sklepowej kosmetykow takie firmy tez niezle sie utrzymuja i obejmuja caly rynek wtedy- i profesjonalny i ten codzienny.
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-09-15, 21:40   #2714
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 3 942
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
asiu mozesz ja oczywiscie polaczyc z 12% nie ma zadnych przeciwskazan.

laski widze ze dopada was depresja kolorystyczna jesienno-zimowa
wiedzialam ze tak bedzie i znow kazda siedzi i mysli- przyciemniac!zmieniac!

wezcie sobie znajdzcie jakies zajecie co?
poza tym czy mi sie dobrze zdaje ze jest teraz czas okresowania @ blondynek? czyzby zbiorowy pms? bo ja tak, ale akurat na wlosach przeszkadza mi jedynie smalec, a tak to zajeta jestem swoja choroba

---------- Dopisano o 20:41 ---------- Poprzedni post napisano o 20:38 ----------


jakies zacmienie mnie dopadlo z okazji choroby
masz racje te maski sa bezsilikonowe, choc kallos to krem a nie maska... jest lzejszy niz maska.
no chyba jakiś wirus kolorystyczny panuje
Bunny trzymaj sie kochana dodam że mnie też coć rozbiera juz mnie głowa boli,kości i zimno mi jak diabli
Cytat:
Napisane przez Adzi07 Pokaż wiadomość
Asiabb
Jutro beda foty bo mi dzis kurde czasu brakło.
I nawet zrobilam foto brwi dla Snow
A Wiesz to tak mi ost c12 ciut inaczej wyszla ale dlatego ze mialam duzy odrost i woda% byla chyba bardzo stara w niej
No nic teraz zrobila dobra robote jetem happy
no to fajnie
Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Poczytam
Chcialabym nie farbowac, kurcze no a zd rugiej strony tak przyzwyczailam sie do jasnego blondu...
no właśnie tak samo myślę ja gdy mnie dopada pomysł o przyciemnieniu

mam ochotę spróbować jeszcze tego alfaparfu na 9% zanim znów zaczne na 12% działać
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja włosków

było - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podcięciu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening całego ciała
asiabb1983 jest offline  
Stary 2011-09-15, 21:44   #2715
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
Bunny poradzisz mi? Twoim zdaniem wella 10/16 nadaje się dla mnie czy wyjdzie za srebrzyście i lepsza majirel 10 1/2.1? tak ciągle się jeszcze waham a jutro do południa jadę po farbę i chciałabym poznać Twoją opinię
majirel wyjdzie mniej srebrzyscie ale i mniej bedzie po nim blasku.
mnie sie bardziej podoba efekt po welli...
nie wiem co ci doradzic- jak bardzo nie chcesz bialych wloskow i srebra to bierz majirela a daruj sobie welle.
bo ty masz podatne wlosy i wyjdzie jak agatce tylko bardziej bialo- tak sadze...

---------- Dopisano o 21:44 ---------- Poprzedni post napisano o 21:40 ----------

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Pokaż wiadomość
no chyba jakiś wirus kolorystyczny panuje
Bunny trzymaj sie kochana dodam że mnie też coć rozbiera juz mnie głowa boli,kości i zimno mi jak diabli

no to fajnie

no właśnie tak samo myślę ja gdy mnie dopada pomysł o przyciemnieniu

mam ochotę spróbować jeszcze tego alfaparfu na 9% zanim znów zaczne na 12% działać
asiu to ty sie trzymaj bo mi juz nic nie pomoze
ja juz i tak chora i jak trup
mama dzis do mnie zadzwonila i jak mnie uslyszala w sluchawce to najpierw cisza a potem- jaki ty masz sexowny glos! i brechta ze mnie bo chrypie jak starzec
i nie dowierzala jak moglam sie rozchorowac w dzien gdy bylo 25stopni ciepla
ale na serio na lubelszczyznie jest jakis wirus- u tz w pracy juz 4 osoby na l4 w tym tyg., a w biedronce osiedlowej tez juz kilka sie pochorowalo...
nie jestem sama
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-09-15, 21:51   #2716
whiskey
Zadomowienie
 
Avatar whiskey
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 1 703
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

bloga blond bunny czytałam już nieraz obawiam się tylko, że włosy mi się pokruszą tak jak za pierwszym rozjaśnianiem nie chcę przechodzić tego ponownie.
aktualnie mam takie włosy (zdj w zalaczniku) niestety tylko takie zdjecia tutaj posiadam
a zdjecie odrostu zrobie niedlugo wiec bede Was meczyc
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg wlosy1.jpg (27,6 KB, 47 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg wlosy2.jpg (172,0 KB, 47 załadowań)
__________________

odkąd cię poznałam, noszę w kieszeni szminkę.

blog.
whiskey jest offline  
Stary 2011-09-15, 21:52   #2717
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
majirel wyjdzie mniej srebrzyscie ale i mniej bedzie po nim blasku.
mnie sie bardziej podoba efekt po welli...
nie wiem co ci doradzic- jak bardzo nie chcesz bialych wloskow i srebra to bierz majirela a daruj sobie welle.
bo ty masz podatne wlosy i wyjdzie jak agatce tylko bardziej bialo- tak sadze...

---------- Dopisano o 21:44 ---------- Poprzedni post napisano o 21:40 ----------


asiu to ty sie trzymaj bo mi juz nic nie pomoze
ja juz i tak chora i jak trup
mama dzis do mnie zadzwonila i jak mnie uslyszala w sluchawce to najpierw cisza a potem- jaki ty masz sexowny glos! i brechta ze mnie bo chrypie jak starzec
i nie dowierzala jak moglam sie rozchorowac w dzien gdy bylo 25stopni ciepla
ale na serio na lubelszczyznie jest jakis wirus- u tz w pracy juz 4 osoby na l4 w tym tyg., a w biedronce osiedlowej tez juz kilka sie pochorowalo...
nie jestem sama
dzięki kurde no ten majirel taki żółtawy mi się wydaję jak patrze na foty dziewczyn zobaczę, prześpię się jeszcze z tematem a orientujesz się może ile do welli daje się utleniacza? chyba tyle co jest farby 60ml zaraz poszukam jeszcze
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-09-15, 21:54   #2718
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

oki dziewczęta
ja spadam poczytać i spać

stróżujcie dzisiaj Wy
dobranoc
kitkulka jest offline  
Stary 2011-09-15, 21:56   #2719
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

ok już wiem stosunek 1:1

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
oki dziewczęta
ja spadam poczytać i spać

stróżujcie dzisiaj Wy
dobranoc
dobranoc
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-09-15, 22:03   #2720
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
dzięki kurde no ten majirel taki żółtawy mi się wydaję jak patrze na foty dziewczyn zobaczę, prześpię się jeszcze z tematem a orientujesz się może ile do welli daje się utleniacza? chyba tyle co jest farby 60ml zaraz poszukam jeszcze
tak do welli 1:1.

ja tez uciekam, dobranocki!
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-09-15, 22:04   #2721
asia_102
Wtajemniczenie
 
Avatar asia_102
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 2 356
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
wole calosc
to ja poczekam ale prosze o mnie pamietac
a kiedy bedziesz robila?
nawet nie wiesz ile osob prywatnie pyta na maila o wlasnie mocno popielate kolory to bedzie hit
grunt ze kolor czysty
no oczywiście, że nie zapomnę będę modelką
__________________
nie perfum, a perfumy! tak jak spodnie czy skrzypce, a nie spodeń i skrzypiec!

(¨`·.·´¨)
`·.(¨`·.·´¨)
` ·.,.·´
asia_102 jest offline  
Stary 2011-09-15, 22:07   #2722
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomości: 4 232
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Kiteczko
Dobrej nocy

Asiabb
To siup pod kołderke
Trzymaj sie i nie daj sie
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline  
Stary 2011-09-15, 22:17   #2723
atoja
Zadomowienie
 
Avatar atoja
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: M.M.
Wiadomości: 1 938
GG do atoja
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Hej Laseczki! szukałam i pytałam wcześniej po wątkach, ale nie uzyskałam odpowiedzi. Chciałabym uzyskać średni popielaty blond. Malowałam garnierem 542 . O ile poziom jasności oki, to kicha - zielonawo - rudawe. Wczesniej miałam jaśniejsze i tak naprawdę byłam zadowolona tylko z londy. Piękne zimne kolory bez rudości. popielaty i świetlany blond, czyli nry 18 i 19. Teraz wolałabym toszkę ciemniejsze, ale londa nie ma pośredniego. Czy gdy zmieszam w proporcji 2:1 ten jasny popielaty blond i ciemny popielaty blond 25 to będzie ok? no i podstawa czy i w ogóle moge łączyć? Czy uzyskam średni popielaty blond?
ratujcie, bo wkurza mnie ta zieleń
atoja jest offline  
Stary 2011-09-15, 22:24   #2724
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 3 942
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość

[/COLOR]
asiu to ty sie trzymaj bo mi juz nic nie pomoze
ja juz i tak chora i jak trup
mama dzis do mnie zadzwonila i jak mnie uslyszala w sluchawce to najpierw cisza a potem- jaki ty masz sexowny glos! i brechta ze mnie bo chrypie jak starzec
i nie dowierzala jak moglam sie rozchorowac w dzien gdy bylo 25stopni ciepla
ale na serio na lubelszczyznie jest jakis wirus- u tz w pracy juz 4 osoby na l4 w tym tyg., a w biedronce osiedlowej tez juz kilka sie pochorowalo...
nie jestem sama
u nas też panuje dookoła pełno zasmarkanych ludzi to i ja pewnie złapałam coś
Cytat:
Napisane przez whiskey Pokaż wiadomość
bloga blond bunny czytałam już nieraz obawiam się tylko, że włosy mi się pokruszą tak jak za pierwszym rozjaśnianiem nie chcę przechodzić tego ponownie.
aktualnie mam takie włosy (zdj w zalaczniku) niestety tylko takie zdjecia tutaj posiadam
a zdjecie odrostu zrobie niedlugo wiec bede Was meczyc
piękny ten kolorek
Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
oki dziewczęta
ja spadam poczytać i spać

stróżujcie dzisiaj Wy
dobranoc
dobranoc
Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
tak do welli 1:1.

ja tez uciekam, dobranocki!
dobranoc
Cytat:
Napisane przez Adzi07 Pokaż wiadomość
Kiteczko
Dobrej nocy

Asiabb
To siup pod kołderke
Trzymaj sie i nie daj sie
dzięki właśnie chyba zaraz wskoczę bo jutro czeka mnie ciężki pracowity dzień cześć kobietki
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja włosków

było - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podcięciu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening całego ciała
asiabb1983 jest offline  
Stary 2011-09-15, 22:28   #2725
asia_102
Wtajemniczenie
 
Avatar asia_102
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 2 356
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Cytat:
Napisane przez atoja Pokaż wiadomość
Hej Laseczki! szukałam i pytałam wcześniej po wątkach, ale nie uzyskałam odpowiedzi. Chciałabym uzyskać średni popielaty blond. Malowałam garnierem 542 . O ile poziom jasności oki, to kicha - zielonawo - rudawe. Wczesniej miałam jaśniejsze i tak naprawdę byłam zadowolona tylko z londy. Piękne zimne kolory bez rudości. popielaty i świetlany blond, czyli nry 18 i 19. Teraz wolałabym toszkę ciemniejsze, ale londa nie ma pośredniego. Czy gdy zmieszam w proporcji 2:1 ten jasny popielaty blond i ciemny popielaty blond 25 to będzie ok? no i podstawa czy i w ogóle moge łączyć? Czy uzyskam średni popielaty blond?
ratujcie, bo wkurza mnie ta zieleń
atoja, w pierwszym poście masz dokładnie napisane co jest potrzebne, żeby dziewczyny mogły pomóc
__________________
nie perfum, a perfumy! tak jak spodnie czy skrzypce, a nie spodeń i skrzypiec!

(¨`·.·´¨)
`·.(¨`·.·´¨)
` ·.,.·´
asia_102 jest offline  
Stary 2011-09-15, 23:15   #2726
atoja
Zadomowienie
 
Avatar atoja
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: M.M.
Wiadomości: 1 938
GG do atoja
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

eee no wiem - zdjęcie chcecie
znaczy,że co? bym mogła dowiedzieć się, czy możliwe jest pomieszanie jasnego z ciemnym tej samej firmy by wyszedł kolor pośredni to potrzebujecie moje zdjęcie??? nie kumam związkuMoje wątpliwości: Czy mogę zmieszać dwa kolory blond tej samej firmy? Czy kolor wyjdzie pośredni? jakie wówczas byłyby najwłaściwsze proporcje? Czy takie mieszanie ma sens? czy kolor nie wyjdzie cały ciemny albo co gorsza jeszcze zupełnie inny?

Zdjęciem ciężko oddać to co mam, ale jak pisałam mam garniera 542 i poziom jasności jest ok. Założeniem jest pozostać w tym kolorze a przyszarzyć,oziębić, pozbyć się rudozieleni. Więc stąd moje pytanie o mieszanie. Nie chcę przyciemniać się absolutnie, więc boję się ciemnego blondu.
Co o mnie, jak było z blondami raczej jestem doświadczoną malowniczką. Od lat był baleyage i było ok. Ale z racji krótkich włosów, specyficznej fryzury pożądana jest jednolitość. Rozjaśniałam alfaparfem do białości, więc kolory wychodza z pudełka. po kilku próbach z trafieniem właściwego koloru "przyciemniłam" na idealny jasny blond z londy 18. Jednak źle się czułam w tak jasnych i chciałam średniego blondu, więc zastosowałam garniera 542. Chcę uzyskać taki naturalny mysi, szary popielaty czy jak to zwie naturalny chłodny średni blond

Edytowane przez atoja
Czas edycji: 2011-09-15 o 23:20
atoja jest offline  
Stary 2011-09-15, 23:17   #2727
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 763
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Zakochałam sie w tych włosach
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg img138217.fryzury-dlugie.1172087.jpg (47,5 KB, 86 załadowań)
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-09-15, 23:20   #2728
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 763
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Cytat:
Napisane przez atoja Pokaż wiadomość
eee no wiem - zdjęcie chcecie
znaczy,że co? bym mogła dowiedzieć się, czy możliwe jest pomieszanie jasnego z ciemnym tej samej firmy by wyszedł (nie cały ciemny, nie zupełnie inny) kolor pośredni to potrzebujecie moje zdjęcie??? nie kumam związku
Zdjęciem ciężko oddać to co mam, ale jak pisałam mam garniera 542 i poziom jasności jest ok. Założeniem jest pozostać w tym kolorze a przyszarzyć,oziębić, pozbyć się rudozieleni. Więc stąd moje pytanie o mieszanie. Nie chcę przyciemniać się absolutnie, więc boję się ciemnego blondu.
Co o mnie, jak było z blondami raczej jestem doświadczoną malowniczką. Od lat był baleyage i było ok. Ale z racji krótkich włosów, specyficznej fryzury pożądana jest jednolitość. Rozjaśniałam alfaparfem do białości, po kilku próbach z trafieniem właściwego koloru przyciemniłam na idealny jasny blond z londy 18. Jednak źle się czułam w tak jasnych i chciałam średniego blondu, więc zastosowałam garniera 542. Chcę uzyskać taki naturalny mysi, szary popielaty czy jak to zwie naturalny chłodny średni blond
Ja nie wiem jak wyglada rudozieleń Rudy gasi sie popielem, zieleń z tego co pamiętam czerwienią wiec sie jedno z drugim wyklucza...
I owszem potrzebujemy zdjęcie bo każdy inaczejcoś opisuje a na zdjeciu wyraznie widać jak to wygląda. Widac jaki poblask maja wlosy, jaki jest odrost naturalny i wtedy mozna myslec czym gasic, jakim poziomem, jakiej wody uzyc, a nie takie wściu bździu.
Tak samo naturalny chłodny średni blond... tzn jaki? Bo ja mam naturalny chłodni średni blond, swój własny, ale watpie zeby o taki kolor ci chodziło Dla każdego taki kolor wyglada inaczej, wiec jak wyglada dla ciebie? ZDJECIE.
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-09-15, 23:33   #2729
_paulinka2
Wtajemniczenie
 
Avatar _paulinka2
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 331
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

to ja stróżuję dzisiaj ?

---------- Dopisano o 23:31 ---------- Poprzedni post napisano o 23:31 ----------

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Zakochałam sie w tych włosach

to chyba jej naturalne

---------- Dopisano o 23:33 ---------- Poprzedni post napisano o 23:31 ----------

napisałam w klubie
__________________
Amelcia <3

dbam o włosy


_paulinka2 jest offline  
Stary 2011-09-16, 00:01   #2730
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIII

Kiteczko ja też ruda

Asiu
dokładnie marchewa

Snow oliwe z oliwek przeczytałam u Bunny na blogu a była pod ręką
Kitka pisała że olejuje to też nałożyłam ale tylko na godzinę bo wystraszyło mnie że rude a 1 raz olejowałam

nie nadaję się dziś do konwersacji

---------- Dopisano o 00:01 ---------- Poprzedni post napisano o 00:00 ----------

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Zakochałam sie w tych włosach
wklejałam już to piękne są i włosy i kolor
xLADYx jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
balejaż, blond, farby blond, farby do włosów, włosy blond

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:01.